Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (307. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 305306307308309
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolarkadaşımsubaru

    arkadaşlar arka stop lambasını taktırdım fiyat 1.250 tl

    Kaskosuz binmek yürek ister, ne stop lambasıymış!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Bu sayfayi zaman zaman okuyorum. Fikrinize ihtiyacim var.
    Esimin kullandigi araci degismeyi dusunuyoruz. Kullanimimiz soyle. Cocugu okula gotur getir kisa mesafe surusleri. Eger xv olursa senede iki uc sefer uzun yolda onu kullaniriz. Simdi golf7 si var. 3 senede 10bin kmde. İyi bir fiyata satabiliriz. Ustune ilaveyle 2. El premium lara baktim. Aklima takilanlar
    1. Golfte ikinci el skintisi yasamayiz sanirim. Subaru kolay satilir mi.
    2. Golf 1.2. Yol tutusu cok zayif. Onu degistirme nedenimiz bu. Ama sehir ici kullanimda sorun teskil etmiyor.
    3. Arka koltuk ve bagaj genisligi bizi sehirler arasi yolda skintiya sokar mi?
    4. Az km'li premiumlar icin hangi aralikta fiyatlara bakmaliyiz.
    5. Bugun sahibinden com da baktigim kadariyla nissan juke ve kia sportage ile yaklasik fiyatlar var. Anliycaginiz kafamiz biraz karisti.
    Uzman sizsiniz. Fikirleriniz degerli. Vakit ayirip yazarsaniz memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar stop lambasını istinye bayraktarda taktırdım .
    önce aldıgım yer olan bekayı aradım elimizde yok 2 gün icinde gelir takarız dediler sonra
    topkapı da bir yetkili servisi aradım onlarda elimizde yok dediler 2 gün sürer dediler
    ben esenlerde oturduğum için önce bana yakın olan yerleri araştırdım malesef olmayınca
    meçburen istinye bayraktar . önce 1 günde olmaz dediler sonra ben stoplambası takılmadan servisten cıkmam diye ısrar edince taktılar.
    tabi bu işide anlamadım ama bayram üstü oldugu için bilakis bide bu konuda tartışmak istemedim .
    ne derlerse ey vallah
    arkadaşlar çıkmacılara baktım fiyat 650 tl bende güvenemedim almadım
    bu arada ben stoplambasını taktırdıktan sonra ne örendim .almanyadan bir arkadaş aradı turkiyeye ww tiguan arka stoplam basını 50 avro ya gönderdim dedi
    yedigimiz kazıgın ebatını varın siz düşünün servislerden




  • DemirAbi D kullanıcısına yanıt
    Yerden yüksek araç ihtiyacı yokken golf7 den ikinci el xv ye geçilir mi, bilemedim. Xv yol tutuş ve güvenlik anlamında iyi bir araç ama özellikle şehir içinde golf neden yetersiz geldi?

    Bunun dışında xv donanım olarakta gayet iyi, özellikle iç mekan arka koltuklar dahil gayet geniş ve ferah. Bagaj 380lt bize yetiyor ama keşke daha büyük olsaydı.

    Juke ve sportage demişsiniz. Juke zaten sınıfı itibariyle küçük ve içi dar bir araç. Sportage boyut itibariyle xv ile benzer ama xv hem 4 çeker olması hemde motorunun performans -tüketim oranı nedeniyle bence kat kat üstün. Bu üç araçtan biri tercih edilecekse xv alınır.

    Xv ile ilgili tek handikap ikinci el durumu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguroz76 -- 18 Eylül 2016; 13:19:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    Yaz tatilinde memlekete ve yaylaya gidiyoruz. Gerci gecen sene o yollari kiralik a3 sedan'la gittik. Tik demedi ama insan kiyamiyor alcak arabaya. Golf az kmdeyken. Bakim ve muayene zamani gelmisken upgrade icin tam zamani diye dusunduk. Nissan ve kia yakin fiyatlarda xv icin alternatif onlar diye gorduk. Acikcasi pek sevdigimiz araclar degil.
    2. El az kmli premium xv icin hangi fiyatlara bakmaliyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAbi

    Yaz tatilinde memlekete ve yaylaya gidiyoruz. Gerci gecen sene o yollari kiralik a3 sedan'la gittik. Tik demedi ama insan kiyamiyor alcak arabaya. Golf az kmdeyken. Bakim ve muayene zamani gelmisken upgrade icin tam zamani diye dusunduk. Nissan ve kia yakin fiyatlarda xv icin alternatif onlar diye gorduk. Acikcasi pek sevdigimiz araclar degil.
    2. El az kmli premium xv icin hangi fiyatlara bakmaliyiz?

    O zaman xv tercih edilir. Fiyat için birşey diyemiyorum. Geçen yıl Temmuz ayında sıfır premiumlar bayide 86-87bin e alınabiliyordu.(liste fiyat sanırım 90 dı)

    Benim tavsiyem içi makyaj görmüş modelleri tercih edin (2015mayıs sonrası)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm 2. el düşünenlere CADDE otomotivi ve tavsiyelerini tavsiye ederim..

    Acayip bi cümle oldu galiba ama düşüncemi anlattım sanırım :-)
  • DemirAbi D kullanıcısına yanıt
    Biraz farklı bir soru olacak ama Golf'ün lastikleri aşırı sertleşmiş olabilir mi veya düzenli kontrol ediyormusunuz lastik havalarını? Arabanın yol tutuş sorunu olmaması lazım, biraz viraj içinde çukurlarda vs arkası hafiften seker gezinir gibi olur torsiyondan dolayı ama yol tutuşu iyi arabadır. Sırf bu yüzden Xv'ye geçilmez şahsi görüşüm ben zira iki aracı da kullandım, XV'yi hali hazırda kullanıyorum, Golf 1.2 DSG ile de nevşehire gidip gelmiştim zamanında. Baya da süratli gitmiştim iyi yol tutuyordu araba.

    XV düşünüyorsanız da mutlaka ama mutlaka test sürüşü yapın. Golf 105hp XV 115 ne fark olur diye düşünmeyin, ciddi çekiş farkı var arada. Tüketimi de daha yüksek kalacak ancak dediğiniz gibi yol dışı kullanımı veya kötü yollarda da kullanılacaksa araba bunların dezavantajı ortadan kalkar, XV mantıklı hale gelir. Golf DSG şanzıman ise ondan da kurtulmuş olursunuz.




  • Arkadaşlar merhaba,

    Karbon desenli dash trim almıştım bugün elime ulaştı yalnız Levorga küçük geldi. XV ve Forester uyumlu anladığım kadarıyıyla. İlgilenen olursa 250 TL ye satılığa çıkardım.

    istanbul içi elden teslim edebilirim. Diğer illere kargo yaparım talep olursa.
  • Merhabalar,
    Bugün servis randevusu almak için Bursa Bayraktarı aradığımda telefon numaralarının artık kullanımda olmadığını öğrendim. Atladım gittim, Bayraktar Otomotiv yerinde yok ! Fetöcüdü herhalde diye düşünüyordum ki Bursa dan çekildikleri ortaya çıktı. Aracımı aldığım, her bakımını, tamirini yaptırdığım koca bir firma, nezaketen en azından sms yada mail ile müşterisine haber vermeden resmen kaçtı.
    Bayraktar Otomotiv ile iş gören Subarucu arkadaşlara hizmet anlayışları konusunda uyarmak istedim.
    Sevgiler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenol

    Merhabalar,
    Bugün servis randevusu almak için Bursa Bayraktarı aradığımda telefon numaralarının artık kullanımda olmadığını öğrendim. Atladım gittim, Bayraktar Otomotiv yerinde yok ! Fetöcüdü herhalde diye düşünüyordum ki Bursa dan çekildikleri ortaya çıktı. Aracımı aldığım, her bakımını, tamirini yaptırdığım koca bir firma, nezaketen en azından sms yada mail ile müşterisine haber vermeden resmen kaçtı.
    Bayraktar Otomotiv ile iş gören Subarucu arkadaşlara hizmet anlayışları konusunda uyarmak istedim.
    Sevgiler

    Kaliteli ve gelenekleri olan bir markanın Türkiye de düştüğü hallere bakın.

    Biz daha fazla tanıtım beklerken onlar bulundukları yerleri terk ediyorlar hemde haber bile vermeden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenol

    Merhabalar,
    Bugün servis randevusu almak için Bursa Bayraktarı aradığımda telefon numaralarının artık kullanımda olmadığını öğrendim. Atladım gittim, Bayraktar Otomotiv yerinde yok ! Fetöcüdü herhalde diye düşünüyordum ki Bursa dan çekildikleri ortaya çıktı. Aracımı aldığım, her bakımını, tamirini yaptırdığım koca bir firma, nezaketen en azından sms yada mail ile müşterisine haber vermeden resmen kaçtı.
    Bayraktar Otomotiv ile iş gören Subarucu arkadaşlara hizmet anlayışları konusunda uyarmak istedim.
    Sevgiler

    Bir şeyi anlamadım BURSA da Bayraktar ın kendisi mi vardı anlaşmalı bayi ve/veya servisi mi ?

    yerinde olmayan Ergin Akın mı ?
  • erenol E kullanıcısına yanıt
    Subaru internet sitesinden de kaldırmışlar, Bursa'da tek yetkili bayi/servis ERGİNAKIN olarak görünüyor.
    İstanbul'daki Bayraktar bayileri kapanmamış.

    Evimin yakınındaki opet kapandığında bile bana sms gelmişti, artık şu bayimiz yoktur onun yerine bu bayiler size en yakın diye.
    Seneler sonra gülse ile reklam çektirmekle olmuyor bazı şeyler...
  • Ekonomik durgunluktan olsa gerek.amas haber vermemeleri büyük ayıp.

    Bu mesaja eklenen görseller:

     SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • calledman kullanıcısına yanıt
    Bu nasıl bir araç? Deve desem deve değil, kuş desem kuş değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki nesil imprezanın xv versiyonu sanırım. Impreza xv olarak tanıtılmıştı, bizim kasada ayrı bir model oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet kendileri eski nesil impreza xv , xv başlı başına bir model olunca teknik alt yapısı da tamamen bu modele özgü olacak şekilde yeniden tasarlanmış.Eski nesil ise imprezanın yükseltilmiş versiyonuymuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chemaster1 -- 21 Eylül 2016; 22:30:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir tüketim bilgisi de ben paylaşayım. Ankara - Rize (Ardeşen) – Gebze güzergahında geçen 2500 km'lik seyahatimizin ortalama tüketim değeri 6.8 lt / 100 km. Rize'den Gebze’ye dönüş yolunda sakin kulandık. Gidiş dönüş yolculuğumuz bayram tatili başlangıç ve bitişine denk geldiği için özellikle Karadeniz sahil yolunda şehir merkezlerinde dur-kalk ile. Arabada her zaman 3 kişi vardı ve depo ve bagaj hep doluydu. Pokut yaylası (Rakım ~2100 m), Zilkale gibi yüksek noktaları da ziyaret ettik. Bilmeyenler için Pokut yaylası çıkış deneyimini biraz anlatmak istiyorum. Çamlıhemşin'i geçtikten sonra şirin Şenyuva Köprüsünü biraz geçince Pokut yaylasına giden yola giriyorsunuz. Buradan sonra yaylaya kadar yaklaşık 12 km'lik çok bozuk bir yol var. Biz bu 12 km'lik yolu yaklaşık 2 saatte çıktık. Tabii ki birçok yerde fotoğraf çekmek için mola verdiğimiz için yol biraz uzadı ama yol boyunca çıkabildiğimiz en yüksek sürat 20 km/s oldu. Daha hızlı gidebilirdik fakat araca zarar vermemek için dikkatli gittik. Daha önce yoldaki taşların sivriliğinden dolayı girmeye cesaret edemediğim pek çok yola keşke girseymişim dedirtti. Lastikler ile ilgili yorumları dikkatle okurum. Sıcakta fazla ses yaptıkları konusunda hemfikirim fakat böylesine yüksek eğimde ve kötü zemindeki performansı son derece tatmin edici. Yolun geneli tutturulmamış malzeme ile kaplı, taşlar müthiş sivriydi. Lastiğini yaran birkaç araba ile karşılaştık. VDC harika çalışıyor. Bu derece yüksek eğimde ve gevşek zeminde bir kez olsun patinaj çekmedi. Yokohama/Geolandar lastikler çok sağlam. Bu arada yayla yolu boyunca yoldan dönen pek çok sürücü "gitmeyin", "mümkün değil çıkamazsınız" , "bu arabayla sıkıntı yaşarsınız" şeklinde önerilerle bizi yolumuzdan döndürmeye çabaladı. Bu araçların hemen hepsi XV ile benzer sınıfta anılan Crossover ve orta-boy SUV sınıfında araçlardı. Biz devam ettik. İyi ki de etmişiz. Hiç bir yerde zorlanmadı. Otomobile taş değmeden çıktık ve indik. XV insanda her yere gidebilirim hissiyatını yaratıyor.

     SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A_C

    Bir tüketim bilgisi de ben paylaşayım. Ankara - Rize (Ardeşen) – Gebze güzergahında geçen 2500 km'lik seyahatimizin ortalama tüketim değeri 6.8 lt / 100 km. Rize'den Gebze’ye dönüş yolunda sakin kulandık. Gidiş dönüş yolculuğumuz bayram tatili başlangıç ve bitişine denk geldiği için özellikle Karadeniz sahil yolunda şehir merkezlerinde dur-kalk ile. Arabada her zaman 3 kişi vardı ve depo ve bagaj hep doluydu. Pokut yaylası (Rakım ~2100 m), Zilkale gibi yüksek noktaları da ziyaret ettik. Bilmeyenler için Pokut yaylası çıkış deneyimini biraz anlatmak istiyorum. Çamlıhemşin'i geçtikten sonra şirin Şenyuva Köprüsünü biraz geçince Pokut yaylasına giden yola giriyorsunuz. Buradan sonra yaylaya kadar yaklaşık 12 km'lik çok bozuk bir yol var. Biz bu 12 km'lik yolu yaklaşık 2 saatte çıktık. Tabii ki birçok yerde fotoğraf çekmek için mola verdiğimiz için yol biraz uzadı ama yol boyunca çıkabildiğimiz en yüksek sürat 20 km/s oldu. Daha hızlı gidebilirdik fakat araca zarar vermemek için dikkatli gittik. Daha önce yoldaki taşların sivriliğinden dolayı girmeye cesaret edemediğim pek çok yola keşke girseymişim dedirtti. Lastikler ile ilgili yorumları dikkatle okurum. Sıcakta fazla ses yaptıkları konusunda hemfikirim fakat böylesine yüksek eğimde ve kötü zemindeki performansı son derece tatmin edici. Yolun geneli tutturulmamış malzeme ile kaplı, taşlar müthiş sivriydi. Lastiğini yaran birkaç araba ile karşılaştık. VDC harika çalışıyor. Bu derece yüksek eğimde ve gevşek zeminde bir kez olsun patinaj çekmedi. Yokohama/Geolandar lastikler çok sağlam. Bu arada yayla yolu boyunca yoldan dönen pek çok sürücü "gitmeyin", "mümkün değil çıkamazsınız" , "bu arabayla sıkıntı yaşarsınız" şeklinde önerilerle bizi yolumuzdan döndürmeye çabaladı. Bu araçların hemen hepsi XV ile benzer sınıfta anılan Crossover ve orta-boy SUV sınıfında araçlardı. Biz devam ettik. İyi ki de etmişiz. Hiç bir yerde zorlanmadı. Otomobile taş değmeden çıktık ve indik. XV insanda her yere gidebilirim hissiyatını yaratıyor.

     SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!!


    Maşallah diyelim. Güzel bir bilgilendirme olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 305306307308309
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.