Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU (169. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16.421
Cevap
193
Favori
1.276.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Octavia da böyle birşey söz konusu değil. Focusta da olacağını sanmıyorum ya neyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evilcraft93 E kullanıcısına yanıt
    Dsg farkı dizel mıdellerde jetta da 6200, golf de 7600, passat ta 8900 tl. Octavia da ise 5200 tl Savunmuyorum ama aralarında en imanlısı yine octavia.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiğim kadarıyla Octavia da sadece şuan için Türkiye'ye gelmeyen 1.8 tsi modelinde dört tekerde bağımsız süspansiyon kullanılıyor. Onun dışındaki tüm araçlarda ön ve arka süspansiyon sistemi aynı. İlk çıkan modellerin bazılarında arka süspansiyonun sesli çalıştığına dair şikayetler vardı. Bu şikayetler üzerine yeni araçlar iyileştirilmiş arka süspansiyonlarla geliyor diye biliyorum. İlk çıkanlarda (buna benim aracım da dahil) arka amortisörleri iyileştirilmiş olanlarla değiştiriliyor. Benim aracım için 2 hafta önce sipariş verildi. 20 gün- 1 ay arası geleceği söylendi. Bunun dışında konfor açısından araçta sıkıntı yok. Kullandığım c sınıfı dizel araçlar arasında en sessizi diyebilirim. Önceki aracım (2008 Focus hb tdci ghia), konfor ve sesizlik açısından Octavia'nın çok gerisindeydi. Ancak direksiyon tepkileri ve yol tutuş olarak Focus, Octavia'dan kuşkusuz daha iyi. Octavia'nın yol tutuş açısından 17 jant opsiyonuyla alınmasının daha uygun olacağını düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genious61 -- 22 Eylül 2013; 23:18:33 >




  • evilcraft93 E kullanıcısına yanıt
    Allah Allah. Bir numarası falan olmalı, ordan takip ediliyordu. Siparişler zaten en erken 10 haftada geliyor. Sizin tam zamanı. Siz Skoda merkeze bir yazın.
  • Size msj atmıştım bilgi paylaşımı için, Trabzon servisi için. Tel: 0533710 97 20

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genious61

    Bildiğim kadarıyla Octavia da sadece şuan için Türkiye'ye gelmeyen 1.8 tsi modelinde dört tekerde bağımsız süspansiyon kullanılıyor. Onun dışındaki tüm araçlarda ön ve arka süspansiyon sistemi aynı. İlk çıkan modellerin bazılarında arka süspansiyonun sesli çalıştığına dair şikayetler vardı. Bu şikayetler üzerine yeni araçlar iyileştirilmiş arka süspansiyonlarla geliyor diye biliyorum. İlk çıkanlarda (buna benim aracım da dahil) arka amortisörleri iyileştirilmiş olanlarla değiştiriliyor. Benim aracım için 2 hafta önce sipariş verildi. 20 gün- 1 ay arası geleceği söylendi. Bunun dışında konfor açısından araçta sıkıntı yok. Kullandığım c sınıfı dizel araçlar arasında en sessizi diyebilirim. Önceki aracım (2008 Focus hb tdci ghia), konfor ve sesizlik açısından Octavia'nın çok gerisindeydi. Ancak direksiyon tepkileri ve yol tutuş olarak Focus, Octavia'dan kuşkusuz daha iyi. Octavia'nın yol tutuş açısından 17 jant opsiyonuyla alınmasının daha uygun olacağını düşünüyorum.

    Demek süspansiyon meselesini trabzon bayisinede kabul ettirdin arkadaşım tebrikler. Bende trabzondayım ve sipariş vermeyi düşünüyorum acıkcası 17 jant konusunda kararsızım bizim köy yolları için uygun olur mu. Birde aracın dsg ise trabzon rampalarındaki performansından bahsedermisin. Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genious61

    Bildiğim kadarıyla Octavia da sadece şuan için Türkiye'ye gelmeyen 1.8 tsi modelinde dört tekerde bağımsız süspansiyon kullanılıyor. Onun dışındaki tüm araçlarda ön ve arka süspansiyon sistemi aynı. İlk çıkan modellerin bazılarında arka süspansiyonun sesli çalıştığına dair şikayetler vardı. Bu şikayetler üzerine yeni araçlar iyileştirilmiş arka süspansiyonlarla geliyor diye biliyorum. İlk çıkanlarda (buna benim aracım da dahil) arka amortisörleri iyileştirilmiş olanlarla değiştiriliyor. Benim aracım için 2 hafta önce sipariş verildi. 20 gün- 1 ay arası geleceği söylendi. Bunun dışında konfor açısından araçta sıkıntı yok. Kullandığım c sınıfı dizel araçlar arasında en sessizi diyebilirim. Önceki aracım (2008 Focus hb tdci ghia), konfor ve sesizlik açısından Octavia'nın çok gerisindeydi. Ancak direksiyon tepkileri ve yol tutuş olarak Focus, Octavia'dan kuşkusuz daha iyi. Octavia'nın yol tutuş açısından 17 jant opsiyonuyla alınmasının daha uygun olacağını düşünüyorum.

    Bende trabzondayım. Bendede dgs 1.6 var ve aynı ses olayı bendede mevcut. Çukurlarda tümseklerde Küprü gecişlerinde arka süspansiyondan bir ses geliyor. Jettalarda böyle bir ses varmiş ve servis arka süspansiyon oraya bir demir koyarak o sesi susturuyormuş diye duydum.. Ayrıca gaza basınca motordan ıslık sesi gibi bir ses geliyor içeri. Bugün servise bir göstereyim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaslar,aracın on tamponuna seffaf film yaptıran oldumu,ben on tampona arka tampona aynalara yaptırmayı dusunuyorum,yaptıran varsa istanbul anadolu yakasinda onerebileceginiz yer var mi,makul fiyatta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg 3 cok basarili.....

    Dik cikisli virajli , bilhassa koy-dağ yollarinda vites gecisleri. Ve kararligi cok basarili...
    Ayrica yokuslarda kalkis yaparken ``yokus kalkis destegi`` uc saniye sonra freni brakinca. Arac ileri dogru hareketleniyor ve gaza basmasaniz da geri kaymiyorsunuz.
    Jetta da (dsg 2 li tum araclar) dik cikisli yollarda vites bir ust vitese gecmekte cok kararsiz ve gecikmeli (5000d/d)
    Ayrica geri kaydirma olayi cok kotu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama şuda bir gercek jetta nin tam bagimsiz suspansiyonunun konforu ve yol tutus hissi octavia da kesinlikle eksik.....
    Buradan su sonucu cikardim....jetta nin yeni kasasi yada makyajlisi cok iyi bir araba olacak...
    Tabii torsiyona gecmez ise ......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • idurmus İ kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun. Ortada bir sorun olduğu açık. Kabul etmeme gibi bir lüksleri yoktu zaten. 17 jant konusunda ise 205/55/16 lastiğin yanak genişliği 11,275 cm, 225/45/17 lastiğin ise 10,125 cm. Arada 1.15 cm fark var. Konfor olarak biraz negatif etkisi olabilir ancak yol tutuşa olumlu yönde katkısı olacaktır. Köy ve bozuk yollarda biraz daha dikkatli kullanılırsa sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ben hazırda araç olduğu için ve elimde 16 inç kış lastiği olduğu için 16 jant almıştım. İleride değişmek isteseniz 600 tl farkla 17'e geçmeniz mümkün değil. Ancak işletme masrafı olarak 17 lastikler 16'ya göre daha pahalı. Bunları da göz önünde bulundurmalı. Performans olarak araç beni tatmin ediyor. Daha önceki aracım 2008 focus hb tdci'yi aratmıyor. Konfor ve sessizlik olarak çok daha iyi. Dsg'nin keyfi ise hiçbirşeye değişilmez.
  • Sipariş vereli 15 günü geçti. İlk başta teslimat Ekim başı derken şimdi Aralık'ta diyor bayii. Bu kadar niye uzun sürüyor ki? Sinirden iptal etmeyi düşünüyorum ciddi ciddi..
  • versamaxx V kullanıcısına yanıt
    Aralık olduktan sonra, yılbaşında versinler. 2014 model olur...MTV...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Aralık olduktan sonra, yılbaşında versinler. 2014 model olur...MTV...

    Valla haklısınız, 15-20 gün daha bekler 2014 model alırız. Vergiler de cabası..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssanol


    quote:

    Orijinalden alıntı: genious61

    Bildiğim kadarıyla Octavia da sadece şuan için Türkiye'ye gelmeyen 1.8 tsi modelinde dört tekerde bağımsız süspansiyon kullanılıyor. Onun dışındaki tüm araçlarda ön ve arka süspansiyon sistemi aynı. İlk çıkan modellerin bazılarında arka süspansiyonun sesli çalıştığına dair şikayetler vardı. Bu şikayetler üzerine yeni araçlar iyileştirilmiş arka süspansiyonlarla geliyor diye biliyorum. İlk çıkanlarda (buna benim aracım da dahil) arka amortisörleri iyileştirilmiş olanlarla değiştiriliyor. Benim aracım için 2 hafta önce sipariş verildi. 20 gün- 1 ay arası geleceği söylendi. Bunun dışında konfor açısından araçta sıkıntı yok. Kullandığım c sınıfı dizel araçlar arasında en sessizi diyebilirim. Önceki aracım (2008 Focus hb tdci ghia), konfor ve sesizlik açısından Octavia'nın çok gerisindeydi. Ancak direksiyon tepkileri ve yol tutuş olarak Focus, Octavia'dan kuşkusuz daha iyi. Octavia'nın yol tutuş açısından 17 jant opsiyonuyla alınmasının daha uygun olacağını düşünüyorum.

    Bende trabzondayım. Bendede dgs 1.6 var ve aynı ses olayı bendede mevcut. Çukurlarda tümseklerde Küprü gecişlerinde arka süspansiyondan bir ses geliyor. Jettalarda böyle bir ses varmiş ve servis arka süspansiyon oraya bir demir koyarak o sesi susturuyormuş diye duydum.. Ayrıca gaza basınca motordan ıslık sesi gibi bir ses geliyor içeri. Bugün servise bir göstereyim..

    sonuçtan bizleride haberdar edin lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanthomaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: anonymousilver

    quote:

    Orijinalden alıntı: khanthomaz

    1.2 tsi motorlu Octaviada fabrika verisi olan 5.9 litre şehiriçi tüketimini yakalayabilen var mı ?

    istanbulda 6.2-6.3 ancak yakalayabiliyorum. Ankara'da yaşasam belki olabilirdi

    İstanbul trafiği olarak kastınız yoğun dur kalklı ortalama 20 km aşmayan hızlarda olan trafik ise bu değerler gerçekten çok iyi. bu aracın küçük hacimli turbo motorlar klasmanında rakibi focus 1.0 ecoboost ile ilgili kullanıcı yorumlarında İstanbul trafiğinde 7- 7,5 litre civarında tüketim değerleri elde ettikleri yönünde. kullanım güzergahınız hakkında daha detaylı bilgi verirseniz sevinirim ayrıca ilginiz için teşekkür ederim.

    aslında karma yol koşulları
    kısmi olarak dur-kalk modunda
    kısmi olarak tem gibi bir yolda şehirdışı modunda hareket ediyorsanız 6.2- 6.4 civarı bir kullanım mümkün
    ancak tamamen dur-kalk gittiğim 10 km'yi aşmayan bir yolda 7-7.5 litreler de mümkündür.




  • hardik H kullanıcısına yanıt
    Valla skoda ' nın bu konuda çalışmasını beklemeyin derim... Forum da okuduysanız... Şikayetimi yaptım... Servis süspansiyon takımını değiştirdi... Şuan aracı dağ bayır vuruyorum sesden eser kalmadı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meksess


    quote:

    Orijinalden alıntı: bertug01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meksess

    oktaviada en sevmedigim sey bagaj kapagini kaparken plakanın tıngırtı yapması,plakaya ait bir yer olsaydi sabitlenirdi ama,sanki arac uretilmiste plaka sonra akillarina gelmis gibi,bu arada forum bitik yine

    Plakalığı çıkartıp plakanın kenarındaki siyahlıkları sildirin daha sonra çift taraflı bant ve silikonla direk monte ederseniz hem ses olayınız çözülür hemde daha şık gözükür.

    bertug bey bant sirtarmaz mı,sanirim siz uyguladiniz,denemek lazim tsk

    arkadaşımızın dediği sistemde plakanın arkasına çift taraflı bant yapıştırılıp plaka daha sonra araca yapıştırılyor. yani dışarıdan herhangi bir bant veya birşey gözükmüyor. sadece plaka oluyor dolayısiyle hrehangi bir ses veya görüntü kirliliği mümkün değil. mümkünse güzel basılmış çerçevesiz bir plakayla harika görünür. benim plakalar çerçeveli olduğundan biraz oval gözüktü yakında yeniden bastıracağım. (bagaj kapağında hafif bir ovallik var gözle hissedilmeyen bu çerçeveli plakayı yamuk gösteriyor)

    bu arada slikon sıkmaya ben gerek görmüyorum plakanın tüm çerçevesini dolaşıp ortadan şeritte atarsanız slikona gerek bile kalmıyor. 2010 aracımdaki halen öyle en ufak bir salma yok 3 kış geçirdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genious61

    Bildiğim kadarıyla Octavia da sadece şuan için Türkiye'ye gelmeyen 1.8 tsi modelinde dört tekerde bağımsız süspansiyon kullanılıyor. Onun dışındaki tüm araçlarda ön ve arka süspansiyon sistemi aynı. İlk çıkan modellerin bazılarında arka süspansiyonun sesli çalıştığına dair şikayetler vardı. Bu şikayetler üzerine yeni araçlar iyileştirilmiş arka süspansiyonlarla geliyor diye biliyorum. İlk çıkanlarda (buna benim aracım da dahil) arka amortisörleri iyileştirilmiş olanlarla değiştiriliyor. Benim aracım için 2 hafta önce sipariş verildi. 20 gün- 1 ay arası geleceği söylendi. Bunun dışında konfor açısından araçta sıkıntı yok. Kullandığım c sınıfı dizel araçlar arasında en sessizi diyebilirim. Önceki aracım (2008 Focus hb tdci ghia), konfor ve sesizlik açısından Octavia'nın çok gerisindeydi. Ancak direksiyon tepkileri ve yol tutuş olarak Focus, Octavia'dan kuşkusuz daha iyi. Octavia'nın yol tutuş açısından 17 jant opsiyonuyla alınmasının daha uygun olacağını düşünüyorum.

    benim aracımda ilk çıkanlardan ama amortisörlerden herhangi bir ses gelmiyor. zannetmiyorum ama acaba serviste genel olarak bir değişiklikmi yapıyorlar ilk çıkan araçlara, yoksa şikayet varsamı değiştiriliyor. birde acaba önceki ile şimdiki amartisörün ses hariç bir faklılığını hisssettinizmi. yani ses gelmese bile değişimini talep etmeye değecek bir fark varmı yol tutuş anlamında vs. teşekkürler.

    bu arada biraz hızlı okuduğumdan karıştırmışım özür dilerim. osafak adlı arkadaşımızın aracının amartisörleri değişmiş galiba şimdi fark ettim kusura bakmayın. sonuç olarak aracının süspansiyonunu değiştiren tüm arkadaşlarımıza hitaben yazdığımı kabul edin. saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulenthaydar -- 23 Eylül 2013; 18:09:59 >




  • bulenthaydar B kullanıcısına yanıt
    Benden sonra iki arkadaş aynı şikayetle burdaki servise gitmiş. Sanki sorun yokmuş gibi davranmaya devam etmiş servis. Genel bir geri çağırma söz konusu değil. Servisin sorundan haberi olmasına ve yüce oto tarafından değişim talimatı verilmesine rağmen bu şekilde davranması ilginç. Garantimi 2 yıl daha uzatmayı hatta iyi niyet kapsamında garantim dolsa dahi tüm bakımları seviste yaptırmayı düşünüyordum ki, servisle ilk randevumuzun bu şekilde geçmesi üzerine bu kararımı yeniden düşünmeye başladım. Ancak bu durumu yüce otoya şikayet etmeden de bırakmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.