Şimdi Ara

VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
987
Cevap
10
Favori
588.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan

    transporter ya da mitsubishi L200 düşünüyorum ama karar veremediğim husus minibüs mü yoksa kamyonet mi?


    Transporter kamyonet geçiyor.Ama 0 alacaksan 2sinide almadan önce araştırmış biri olarak transporter derim.L200lerin içi çok dar.


    L200 kendi sınıfı içinde en geniş arka koltuklara sahip diye biliyorum. minibus olacaksa transporter, kamyonet olacaksa L200 ama hangisi daha avantajlı acaba minibüs mü kamyonet mi? Ticari bir amacım yok aile arabası olarak kullanacağım artı köpeğim var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan

    transporter ya da mitsubishi L200 düşünüyorum ama karar veremediğim husus minibüs mü yoksa kamyonet mi?


    Transporter kamyonet geçiyor.Ama 0 alacaksan 2sinide almadan önce araştırmış biri olarak transporter derim.L200lerin içi çok dar.


    L200 kendi sınıfı içinde en geniş arka koltuklara sahip diye biliyorum. minibus olacaksa transporter, kamyonet olacaksa L200 ama hangisi daha avantajlı acaba minibüs mü kamyonet mi? Ticari bir amacım yok aile arabası olarak kullanacağım artı köpeğim var.


    Yok l200 en genişi değil.Ben amarok navara l200 d-max ve hiluxu araştırmış biri olarak söylüyorum bunu.0 kasalar arasında bana göre arka koltukları en dar olanı l200.Ayrıca makyajlı l200ler satılmaya başlandığı için yenisi çıkabilir.Hatta bu hilux içinde geçerli.Amarok ve navara fiyat olarak diğerlerinden yüksek.Navara çok farklı bir araba segmentinin çok üstünde yakıtı vs. fazla.Amarok daha yeni çıktı ve debriyajının sertliği konuşuluyor.d-maxde yakıtından dolayı bana göre cazip değil ayrıca isuzu.Hilux en az yakan araçtır pick-uplarda.L200 almak yerine hilux alırdım.

    Ha bunlarımı alırdın transporter mı alırdın dersen kesinlikle transporter derim.Kendimde var ondan söylüyorum.102 ps bir aileye fazla fazla yeter köpek vs. sıkıntı olmaz.Yakıtıda bu seride eklenen common rail özelliğinden dolayı gayet normal.Ayrıca volkswagen donanımı rahatı fazlasıyla paranın hakkını veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan

    transporter ya da mitsubishi L200 düşünüyorum ama karar veremediğim husus minibüs mü yoksa kamyonet mi?


    Transporter kamyonet geçiyor.Ama 0 alacaksan 2sinide almadan önce araştırmış biri olarak transporter derim.L200lerin içi çok dar.


    L200 kendi sınıfı içinde en geniş arka koltuklara sahip diye biliyorum. minibus olacaksa transporter, kamyonet olacaksa L200 ama hangisi daha avantajlı acaba minibüs mü kamyonet mi? Ticari bir amacım yok aile arabası olarak kullanacağım artı köpeğim var.


    Yok l200 en genişi değil.Ben amarok navara l200 d-max ve hiluxu araştırmış biri olarak söylüyorum bunu.0 kasalar arasında bana göre arka koltukları en dar olanı l200.Ayrıca makyajlı l200ler satılmaya başlandığı için yenisi çıkabilir.Hatta bu hilux içinde geçerli.Amarok ve navara fiyat olarak diğerlerinden yüksek.Navara çok farklı bir araba segmentinin çok üstünde yakıtı vs. fazla.Amarok daha yeni çıktı ve debriyajının sertliği konuşuluyor.d-maxde yakıtından dolayı bana göre cazip değil ayrıca isuzu.Hilux en az yakan araçtır pick-uplarda.L200 almak yerine hilux alırdım.

    Ha bunlarımı alırdın transporter mı alırdın dersen kesinlikle transporter derim.Kendimde var ondan söylüyorum.102 ps bir aileye fazla fazla yeter köpek vs. sıkıntı olmaz.Yakıtıda bu seride eklenen common rail özelliğinden dolayı gayet normal.Ayrıca volkswagen donanımı rahatı fazlasıyla paranın hakkını veriyor.


    transporterın içini kendimize göre yaptırsak da (6+1) ruhsatta yine kamyonet olarak mı geçiyor? şehir içinde sıkıntı yaratıyor mu? ehliyet olarak b sınıfı yeterli mi? src falan gerekmiyor değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefau571


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan

    transporter ya da mitsubishi L200 düşünüyorum ama karar veremediğim husus minibüs mü yoksa kamyonet mi?


    Transporter kamyonet geçiyor.Ama 0 alacaksan 2sinide almadan önce araştırmış biri olarak transporter derim.L200lerin içi çok dar.


    L200 kendi sınıfı içinde en geniş arka koltuklara sahip diye biliyorum. minibus olacaksa transporter, kamyonet olacaksa L200 ama hangisi daha avantajlı acaba minibüs mü kamyonet mi? Ticari bir amacım yok aile arabası olarak kullanacağım artı köpeğim var.


    Yok l200 en genişi değil.Ben amarok navara l200 d-max ve hiluxu araştırmış biri olarak söylüyorum bunu.0 kasalar arasında bana göre arka koltukları en dar olanı l200.Ayrıca makyajlı l200ler satılmaya başlandığı için yenisi çıkabilir.Hatta bu hilux içinde geçerli.Amarok ve navara fiyat olarak diğerlerinden yüksek.Navara çok farklı bir araba segmentinin çok üstünde yakıtı vs. fazla.Amarok daha yeni çıktı ve debriyajının sertliği konuşuluyor.d-maxde yakıtından dolayı bana göre cazip değil ayrıca isuzu.Hilux en az yakan araçtır pick-uplarda.L200 almak yerine hilux alırdım.

    Ha bunlarımı alırdın transporter mı alırdın dersen kesinlikle transporter derim.Kendimde var ondan söylüyorum.102 ps bir aileye fazla fazla yeter köpek vs. sıkıntı olmaz.Yakıtıda bu seride eklenen common rail özelliğinden dolayı gayet normal.Ayrıca volkswagen donanımı rahatı fazlasıyla paranın hakkını veriyor.


    transporterın içini kendimize göre yaptırsak da (6+1) ruhsatta yine kamyonet olarak mı geçiyor? şehir içinde sıkıntı yaratıyor mu? ehliyet olarak b sınıfı yeterli mi? src falan gerekmiyor değil mi?


    0 alırken src gerekmiyor ama sonradan isteyebilirler dedi bayi.Artık ruhsatta ne yazıyorsa o koltukta oynama yapamassın cityvan yani en arkası kapalı alırsan 5+1 camlıvan alırsan 4+1 koltukları istediğin şekilde koy daha fazlasını koyamassın.Her türlüde kamyonet geçer minibüs geçmesini istiyorsan caravelle alacaksın.B sınıfıda yeterli.Şehir içinde sıkıntı yaratmaz istanbulda boğaziçi köprüsünden geçemessin sadece.Bu bana göre büyük bir sorun değil.




  • arkadaşlar merabayın transporter 2006 model almayı düşünüyorum ne alayım bana yardımcı olurmusunuz yalnız çok acil teşekürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usta.35

    arkadaşlar merabayın transporter 2006 model almayı düşünüyorum ne alayım bana yardımcı olurmusunuz yalnız çok acil teşekürler


    130 luk alırsan 100 km.de 12lt. gibi tüketim değerlerini gözden çıkarman lazım.Daha ekonomik birşeyler arıyorsan 105 beygirlik al.Canavar gibi gitsin, asfaltı kazıyayım diyorsan 174 beygirlik al.Hangisi olursa olsun temiz araç bulmaya bak, sonradan başın çok ağrır satarken.
  • Jedi eğitimimde bana yardım et, Dünya gezegenini tehdit eden Volkswagen'e karşı başlatılan isyana destek ol burayı tıkla greenpearceye destek ol
  • Bilmiyorum belkide konu kapanmıştır ama ben 5 yıldır transporter kullanıyorum bence yer uçağı çünkü güvenlik desen var hız desen var parça bozulması neredeyse yok tamam parçaları pahalı ama çok nadir bozuluyor. 10.000de bir bakım yapılması gerekiyor 300 lira ama bana kazandırıyor. 2004 model 2. sahiyim 200.000km oldu daha baskı balata değişmedi. km'de şimde 320 tl yakıyor.2.el eşya kullanıyoruzç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 216azimkar

    Bilmiyorum belkide konu kapanmıştır ama ben 5 yıldır transporter kullanıyorum bence yer uçağı çünkü güvenlik desen var hız desen var parça bozulması neredeyse yok tamam parçaları pahalı ama çok nadir bozuluyor. 10.000de bir bakım yapılması gerekiyor 300 lira ama bana kazandırıyor. 2004 model 2. sahiyim 200.000km oldu daha baskı balata değişmedi. km'de şimde 320 tl yakıyor.2.el eşya kullanıyoruzç


    aynen öyleee... +1
  • Merhaba Arkadaşlar, 3 sene Scenic Kullanıpta sonra Transporter Kombi L ye geçiş yapmış birisi olarak, bugüne kadar transporterlere attığım çamurlardan dolayı pişmanım.. yaklaşık 1- 1,5 ayda 8000 Km yaptım Kesinlikle Sürüş keyfi mükemmel bir araç. Ancak hep yüreğim elimde biniyorum.. bütün filomuz renault, renonun bütün derlerini gözüm kapalı bulurum. ama bu bi problem çıkartırsa, nasıl ustasını bulupta yaptıracam die gözüm korktu, 8000 km yolun 4000 Km sini bio dizelle yaptım.. herseferinde gaza basmıyacam diyorum.. ancak arabanın performansı insanı yoldan çıkartıyor.. 2,5 130 bg, istanbula gittiğimde kesinlikle çip yaptırıp aracı 170 bg e yükseltmeyi düşünüyorum.. bayramdan 3 gün önce mersinden antakyaya 264 km 1 saat 45 dakikada girdim.. aracı hiç 140 km nin altında kullanmak nasip olmuyorki.. ancak şehir içinde ben hiç 12 litreyi görmedim.. ençok 10 litre ile 11 oluyor.. bio dizelde 12 litreyi görüyor.. aracın tipi çok karizma.. benim aracım bilmeyenler için söyleyim, kısa şasi caravelle denebilir.. tek farkı bir sıra koltuğun eksik olması ve kısa şasi olması.. amcamda 1.9 86 bg var.. rezalet yürümüyor araba.. şuanda malatyadan kütahyaya doğru ağır ağır gidiyoruz.. hanım kullanıyor:) erciyes dağı karşımda o bana bakıyor.. ben ona.. :) şuanda son çeyrek ile yarım depo arasında duruyor ibre ve km 702, ama 200 km si şehir içi.. bakalım kaç km yapıcak..




  • bu yakıt değerlerinde ciddimisiniz arkadaşlar :S Mercedes viano var bende 2005 düz vites araç şehir içinde 330 u geçmiyor deli gibi kullansamda,şehir dışı 240 krş gördüm 155 beygir bide :S demekki transporter caravellenin yakıt konusunda dedikleri doğruymuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: portalkal

    bu yakıt değerlerinde ciddimisiniz arkadaşlar :S Mercedes viano var bende 2005 düz vites araç şehir içinde 330 u geçmiyor deli gibi kullansamda,şehir dışı 240 krş gördüm 155 beygir bide :S demekki transporter caravellenin yakıt konusunda dedikleri doğruymuş


    T6ya geçen 50 lira attı babam.5 gündür işe gitti 130 km.50 liraya 2 çubuk çıkıyor.Daha 1 çubuk indi 130 kmye 25 lira yaktı.Güzergahıda maltepe-dudullu.Ama süratli kullanmaz.Boş buldumu 5. viteste 90la gider.Dur kalkıda temde ve dudulludaki caddede var sabah akşam iş gidiş dönüş saatlerinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sefa KC -- 8 Eylül 2011; 20:41:30 >
  • beyaz panel van 2001 model 2.5 TDI transporter kayseri transporterı olan varsa buluşalım grubumızı kuralım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LahanaSever

    Merhaba Arkadaşlar, 3 sene Scenic Kullanıpta sonra Transporter Kombi L ye geçiş yapmış birisi olarak, bugüne kadar transporterlere attığım çamurlardan dolayı pişmanım.. yaklaşık 1- 1,5 ayda 8000 Km yaptım Kesinlikle Sürüş keyfi mükemmel bir araç. Ancak hep yüreğim elimde biniyorum.. bütün filomuz renault, renonun bütün derlerini gözüm kapalı bulurum. ama bu bi problem çıkartırsa, nasıl ustasını bulupta yaptıracam die gözüm korktu, 8000 km yolun 4000 Km sini bio dizelle yaptım.. herseferinde gaza basmıyacam diyorum.. ancak arabanın performansı insanı yoldan çıkartıyor.. 2,5 130 bg, istanbula gittiğimde kesinlikle çip yaptırıp aracı 170 bg e yükseltmeyi düşünüyorum.. bayramdan 3 gün önce mersinden antakyaya 264 km 1 saat 45 dakikada girdim.. aracı hiç 140 km nin altında kullanmak nasip olmuyorki.. ancak şehir içinde ben hiç 12 litreyi görmedim.. ençok 10 litre ile 11 oluyor.. bio dizelde 12 litreyi görüyor.. aracın tipi çok karizma.. benim aracım bilmeyenler için söyleyim, kısa şasi caravelle denebilir.. tek farkı bir sıra koltuğun eksik olması ve kısa şasi olması.. amcamda 1.9 86 bg var.. rezalet yürümüyor araba.. şuanda malatyadan kütahyaya doğru ağır ağır gidiyoruz.. hanım kullanıyor:) erciyes dağı karşımda o bana bakıyor.. ben ona.. :) şuanda son çeyrek ile yarım depo arasında duruyor ibre ve km 702, ama 200 km si şehir içi.. bakalım kaç km yapıcak..



    keşke malatyadan kayseri arası güründe mola verseydiniz tanışırdık gürün petrol ofisi bizim petrol birdahaki sefere beklerim t5 uzun şase minübüsümüz var :D




  • evet bu hafta tatile gittim sivas antalya arası gidiş dönüş 550tl motorinle tatili bitirdik toplamda 1765 km yol yaptık yolculukta klima hiç kapanmadı dönüş yolunda ortalama hızımız 120 km idi ... 2005 model uzun şase 2.5 tdi 130 hp...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat067 -- 24 Eylül 2011; 14:21:21 >
  • Yukarıda bir arkadaş aracından bahsederken T6 falan demiş. Gecenin bu saatinde güldürdü beni çok yaşasın
  • t5 130 bg kullanan birisi olarak söyliyeyim.
    aracı canavar gibi kullanıyordum yakıt durumu aşırı olmasada fazlaydı bazen 40 liraya 35 40 km yapıyordum bazende 25 liraya 100 120 km yani aracı sıkıştırmayla alakalı bir durum.
    yol tutuşuna gelecek olursak arkadaki denge çubukları inanın okadar sağlamki taksiyle alamadığım virajları uçuk hızla aldığım oluyor istanbulda olan bilir tem ile e5 in birleştiği "beylikdüzü köprüsü" yerde temden e 5 e geçerken dönülen virajlarda 130 140 km hız yaptığım oluyordu
    bu araçta dikkat edeceğiniz en önemli 2 şey vardır
    1.si kasislerden atlamadan olabildiğince nazik geçin
    2.si sakın ve sakın patinaj çektirme gibi bir zevk yapmayın asr ve motor freni devreye girip pistonları sıkıştırma yapıyor buda motorun yürüre verdiği güç atlama yapıyor ve kütleme sesi çıkarıyor
    ben kasislerden atlamayı çok yapardım sonunda ön lastiklerin istavroz burcularının patladıklarını 20 km hızla viraja girip arabanın yolda savrulmasıyla anladım "bunu anlamak için aracın bakımda vinçle kaldırıldığı sırada ön lastiği tutun ve ileriye geriye doğru çekip itmeye çalışın eğer lastik ileriye geriye ufak kütlemelerle gidiyorsa istavroz burcularına baktırınız"
    gelelim patinaj sorununa ilk aldığım sıralarda kırmızı ışıklarda şahinciler,civiccilerle kalkışlarda yapardım sonralarda farkettimki kütleme yapmaya başlıyordu bakıma gittiğinde 1800 lira civarında bedel ile bu durumdan kurtardım
    unutmadan bu araçlarda nadirende olsa turbo bozanlar oluyor bunun nedeninide söyliyeyim aracı ya tam sürat sıkıştırarak kullanın yada yavaş yavaş nazik davranın hem nazik hem sıkıştırarak kullanıldığında turbo eminimki bozulacaktır.

    yani ufak tüyolar istiyorsanız
    dik yokuşlarda bmw si mercedesi x5 i minicooperi hikaye en kralını dize getirir
    devri toparlamada çok kaliteli arabaları mezara gömebilecek kalitede
    yakıt ve performansı kıyaslayıp sınıfının dışındaki araçlara fark atacak bir araçtır
    savrulmaydı konfordu diye sıkıntısı olan endişesi olan acil tarafından kafasına en yakın şeyi vurup bir sirkilensin
    araç savrulma durumu aşırı derecede minimumdadır
    konforu okadar iyidirki heleki yukardan bakışı çok başkadır (sol şeridi kapatıp 70 le gidenlere arkadan dayadığında tırstırma özelliği çok ayrıdır) " hep yaptığım şeydir öndeki araç gitmediğinde arkasına yapışıp sağ şeride gönderdiğim hep olmuştur"
    vitoyla kıyaslayanlar olmuş ve vitoyu daha iyi gösterenler olmuş
    vitoyuda kullandım konfor diyorsanız eyvallah performans dıyorsanız aman aman yakıt diyorsanız hiç bulaşmayın vito performansı kötü yakıtı maximum bir araçtır
    parça bazında transporterden daha tuzludur yol tutuşu transporterle kıyaslanamaz bile sağlamlığına pek birşey diyemem ancak transporterle 140 km hızla aracı frenle 120 düşürüp yağmurda kayar şekilde mercedes cipe arkadan vurduğumda sadece tamponu düşürebildim mercedes cipin arkasındaki tampon kapağını çıkarabilmiştim :D

    vito transporter starex arasında kıyaslama yaparsanız emin olun transporter aralarında en idealidir
    şu an aracı satmış bulunmaktayım fiorino kullanmaktayım acayip şirinliğine kapılarak aldım ancak çok büyük hata yaptım "attan indim eşşeğe bindim"
    evet arkadaşlar - leri + ları kusurları vereceği arızaları söyledim kafanıza takılan şeyleri pm olarak atarsanız cevaplayabilirim iyi geceler.




  • dostum kusura bakmada sen vito kullanmamışsın,hele viano hiç kullanmamışsın bu konuştuklarına göre,yol tutuşundan bahsederken önden çekişli araçtan bahsediyorsun,aç bak bir bakayım dünya genelinde yol tutuşu en iyi araçlar önden çekişli araçlarmı? arkadan çekişli araçlarmı,yönetim kurulunda üye olduğum kooperatifin caravelle si var devamlı altımızda 500 bin liradan aşağı yakmıyor ,binlerce kilometre yaptık belkide,amca oğlunda transporter var 400 den aşağı yakmıyor 130 luk ,arkadaşımda caravelle yeni kasa var yakıtı düşürdük demelerine rağmen 400 'ün altına düşmüyor ,ben ise 3bin kilometre yaptığım yaz tatilimdeki daha 1 ay önce toplamda 700 lira viano ya yakıt aldım 155 beygir düz vites olmasıda az biraz etken tabii ki ama 32 kuruşu geçmiyor şehir içinde deli gibi kullansam bile ki çok nadirdir,kusura bakmayın ama öyle bir tur atayımmı diye aldığınız vito ve vianolara not vermek kimsenin haddine değil alıp 1 gün şehir içi şehir dışı kullanın sonra gelin tartışalım bence :) ayrıca parça fiyatlarından servisinden söz edenler oluyor,lüx segmentteki viano 2.2 155 beygirlik aracımın servis bakımları 300 ytl yi geçmedi şimdiye kadar 72 bin de aracım,acaba aynı segmentte caravelle 130-180 beygir arasındaki araçların servis maliyeti ne kadar merak ediyorum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: portalkal

    dostum kusura bakmada sen vito kullanmamışsın,hele viano hiç kullanmamışsın bu konuştuklarına göre,yol tutuşundan bahsederken önden çekişli araçtan bahsediyorsun,aç bak bir bakayım dünya genelinde yol tutuşu en iyi araçlar önden çekişli araçlarmı? arkadan çekişli araçlarmı,yönetim kurulunda üye olduğum kooperatifin caravelle si var devamlı altımızda 500 bin liradan aşağı yakmıyor ,binlerce kilometre yaptık belkide,amca oğlunda transporter var 400 den aşağı yakmıyor 130 luk ,arkadaşımda caravelle yeni kasa var yakıtı düşürdük demelerine rağmen 400 'ün altına düşmüyor ,ben ise 3bin kilometre yaptığım yaz tatilimdeki daha 1 ay önce toplamda 700 lira viano ya yakıt aldım 155 beygir düz vites olmasıda az biraz etken tabii ki ama 32 kuruşu geçmiyor şehir içinde deli gibi kullansam bile ki çok nadirdir,kusura bakmayın ama öyle bir tur atayımmı diye aldığınız vito ve vianolara not vermek kimsenin haddine değil alıp 1 gün şehir içi şehir dışı kullanın sonra gelin tartışalım bence :) ayrıca parça fiyatlarından servisinden söz edenler oluyor,lüx segmentteki viano 2.2 155 beygirlik aracımın servis bakımları 300 ytl yi geçmedi şimdiye kadar 72 bin de aracım,acaba aynı segmentte caravelle 130-180 beygir arasındaki araçların servis maliyeti ne kadar merak ediyorum?

    Arkadaşım sizin araçlarda bir arıza var.500 bin lira 14lt/100km de ederki bu araç için mümkün değil.Sizin araçta bir arıza var.Gidip baktırın bu kadar yakmaz yakamaz.Benim aracımda sürekli bassan bile bu değeri yakalıyomıyorsunki istanbul trafiğinde de çok kullanmışım ki benim aracım modifiyeli 174lük 220hp.
    Ayrıca yol tutuş anlamında yanılıyorsun transporter daha üstün AUTOBILD bu iki arabayı karşılaştırdı ve viano gereğinden fazla yana yattığını söylediler multivana göre(multivanla karşılaştırmışlardı)Alt takım ve teker boyutları aynı.Ayrıca bir arabaya not vermek için şehir içi şehir dışı kullanmak gibi bir saçma mantıkta olamaz.O zaman o kadar test sürücüsü hiçbir halt bilmiyor.Hangi test sürücüsünün bir araba hakkında bütün gün kullanıp değerlendirme yaptığını gördün.Sadece uygun yolda 10-15 dakikalık bir zaman araba hakkında herşeyi sana söyler.300tl nin içinde ne olduğunu söyler misin lütfen çünkü periodik bakımlarını transporterların bu kadar bile tutmuyor.Bunları mercedesi kötülemek için söylemiyorum zaten günlük mercedes kullanıyorum.Ayrıca kendini ifade stilin de yanlış.Direk fanatik bir ifade tarzı takınmaman lazımdı


    Bu arada transporter-caravellesi olan arkadaşlar için söylüyorum lütfen chip yaptırın.Ben benim aracıma yaptırdım.Rollda arkamdan benzinli 2.0 araç yetişebilen yok.3.viteste şu anda esp kapatılırsa patinajlar atarak hızlanıyor.




  • 300 liralık bakım da yağ hava polen bütün filtreler ve yağ var,ayrıca 130 luk transporter araçlar şu anda şehir içinde 0.40 dan aşağı yakmıyor yakıyor diyene de inanmam 50 tane tanıdığım adam var,bak tam depoyla ki hesaplamalarım 270-280 bulur içindeki mazotla beraber 1050 km yol yaptım caravelle fanatiği arkadaşımla ki sivas ankara ,ankara içinde en az 3*4 saat dolaşmışlığımız ve dönüşde var,ayrıca autobild dediğini çok iyi biliyorum ,autobildin vos vos fanı olduğunu herkes bilir,ve autobild deki test karşılaştırmasındaki viano 4matic yani 4 tekerleğe eşit güç dağılımı cdi motor ile, caravelle ise bildiğiniz tdi motor yani kaç yıllık teknoloji,mercedes 1985 model 300 td motoru kullansa amenna diyebilirim şahsım adına fakat polo da kullandığı motorla en düşük transporter da kullandığı motoru aynı olunca gözümde 1 kat daha değer kaybediyor,ayrıca fanatik diyebilirsin bana bunun bir mahsuru yok benim için seviyorum mercedesi,ama mantıksız değilim fanatik ifade tarzı bence sende var ki ticari araçlara chip yapıp sonra 120 ile bolu dağı virajını dönemeyip kaza yapan transporter da bir arkadaşıma aitti ,yani dostum autobild v.s merak etme herşeyi en az senin kadar biliyorum fakat bir farkla,bazıları piyasada tutulur diye vw transporter ve caravelle ye biner,benim gibiler ise rahat ve konfor amaçlı viano ya biner işte bütün mesele mercedes ve diğerleri sadece :)




  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.