Şimdi Ara

VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
987
Cevap
10
Favori
588.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • T4 lerde özellikle 2002 ve 2003 makyajlı kasa modellere özgü olarak bu TDI ın I ve DI kısmı mavi olarak geldi.Amacı ise motor'un diğer T4 lerdeki motora göre daha ekonomik bir motor yapısı olduğu anlamına geliyor.Kırmızı olanlar da daha güçlü bir motor yapısına sahip olduğu anlamına geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    T4 lerde özellikle 2002 ve 2003 makyajlı kasa modellere özgü olarak bu TDI ın I ve DI kısmı mavi olarak geldi.Amacı ise motor'un diğer T4 lerdeki motora göre daha ekonomik bir motor yapısı olduğu anlamına geliyor.Kırmızı olanlar da daha güçlü bir motor yapısına sahip olduğu anlamına geliyor.



    Yani I harfinin mavi olup olmamasıyla kaç beygir olduğunu kesin olarak anlayamayız ? Doğru mu anladım arkadaşım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    T4 lerde özellikle 2002 ve 2003 makyajlı kasa modellere özgü olarak bu TDI ın I ve DI kısmı mavi olarak geldi.Amacı ise motor'un diğer T4 lerdeki motora göre daha ekonomik bir motor yapısı olduğu anlamına geliyor.Kırmızı olanlar da daha güçlü bir motor yapısına sahip olduğu anlamına geliyor.



    Yani I harfinin mavi olup olmamasıyla kaç beygir olduğunu kesin olarak anlayamayız ? Doğru mu anladım arkadaşım ?


    105 beygirlik motordur.

    eğer aracı alacaksanız serviste aracı bilgisayara bağlattır teste soksunlar aracın turbosu ve elektronik aksam ne durumda bak o zaman kaç beygir ürettiğide ortaya çıkıyor.

    önceki yılların transporteri alınacaksa kesinlikle 1.9 ve 2.4 alınmamalı 2.5 alınmalı. beygir farkı sıkıştırma oranı ile artış sağlandığı için düşük beygirli motorlarda sıkıştırma oranı az ve ömrü uzun. ömürden kastım 300 400bin yapıp triger haricinde daha motora el değdirmemiş kişiler var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    T4 lerde özellikle 2002 ve 2003 makyajlı kasa modellere özgü olarak bu TDI ın I ve DI kısmı mavi olarak geldi.Amacı ise motor'un diğer T4 lerdeki motora göre daha ekonomik bir motor yapısı olduğu anlamına geliyor.Kırmızı olanlar da daha güçlü bir motor yapısına sahip olduğu anlamına geliyor.



    Yani I harfinin mavi olup olmamasıyla kaç beygir olduğunu kesin olarak anlayamayız ? Doğru mu anladım arkadaşım ?


    105 beygirlik motordur.

    eğer aracı alacaksanız serviste aracı bilgisayara bağlattır teste soksunlar aracın turbosu ve elektronik aksam ne durumda bak o zaman kaç beygir ürettiğide ortaya çıkıyor.

    önceki yılların transporteri alınacaksa kesinlikle 1.9 ve 2.4 alınmamalı 2.5 alınmalı. beygir farkı sıkıştırma oranı ile artış sağlandığı için düşük beygirli motorlarda sıkıştırma oranı az ve ömrü uzun. ömürden kastım 300 400bin yapıp triger haricinde daha motora el değdirmemiş kişiler var



    Teşekkürler arkadaşım rahatladım...Öğrendiğim kadarıyla araç 2.4 müş...Haftaya Artvin'e araca bakmaya gideceğiz.En yakın yetkili serviste de ekspertiz yaptırırız.Teşekkürler,iyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    T4 lerde özellikle 2002 ve 2003 makyajlı kasa modellere özgü olarak bu TDI ın I ve DI kısmı mavi olarak geldi.Amacı ise motor'un diğer T4 lerdeki motora göre daha ekonomik bir motor yapısı olduğu anlamına geliyor.Kırmızı olanlar da daha güçlü bir motor yapısına sahip olduğu anlamına geliyor.



    Yani I harfinin mavi olup olmamasıyla kaç beygir olduğunu kesin olarak anlayamayız ? Doğru mu anladım arkadaşım ?


    105 beygirlik motordur.

    eğer aracı alacaksanız serviste aracı bilgisayara bağlattır teste soksunlar aracın turbosu ve elektronik aksam ne durumda bak o zaman kaç beygir ürettiğide ortaya çıkıyor.

    önceki yılların transporteri alınacaksa kesinlikle 1.9 ve 2.4 alınmamalı 2.5 alınmalı. beygir farkı sıkıştırma oranı ile artış sağlandığı için düşük beygirli motorlarda sıkıştırma oranı az ve ömrü uzun. ömürden kastım 300 400bin yapıp triger haricinde daha motora el değdirmemiş kişiler var



    Teşekkürler arkadaşım rahatladım...Öğrendiğim kadarıyla araç 2.4 müş...Haftaya Artvin'e araca bakmaya gideceğiz.En yakın yetkili serviste de ekspertiz yaptırırız.Teşekkürler,iyi forumlar


    Kardeş seni tanımam etmem ama tutulmayan bir motor almanıda istemem 2.4 kesinlikle tavsiye etmem motor bloğu çoğunda patlama yapıyor bu yüzdendirki bakın ilan sitelerine 2.5 motora göre fiyat farkı çoktur ucuza satılır. 2003 model 2.4 alacağıma 2000 model 2.5 gözü kapalı alırım. hor kullanılmadığı sürece km fazla takılmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    T4 lerde özellikle 2002 ve 2003 makyajlı kasa modellere özgü olarak bu TDI ın I ve DI kısmı mavi olarak geldi.Amacı ise motor'un diğer T4 lerdeki motora göre daha ekonomik bir motor yapısı olduğu anlamına geliyor.Kırmızı olanlar da daha güçlü bir motor yapısına sahip olduğu anlamına geliyor.



    Yani I harfinin mavi olup olmamasıyla kaç beygir olduğunu kesin olarak anlayamayız ? Doğru mu anladım arkadaşım ?


    105 beygirlik motordur.

    eğer aracı alacaksanız serviste aracı bilgisayara bağlattır teste soksunlar aracın turbosu ve elektronik aksam ne durumda bak o zaman kaç beygir ürettiğide ortaya çıkıyor.

    önceki yılların transporteri alınacaksa kesinlikle 1.9 ve 2.4 alınmamalı 2.5 alınmalı. beygir farkı sıkıştırma oranı ile artış sağlandığı için düşük beygirli motorlarda sıkıştırma oranı az ve ömrü uzun. ömürden kastım 300 400bin yapıp triger haricinde daha motora el değdirmemiş kişiler var



    Teşekkürler arkadaşım rahatladım...Öğrendiğim kadarıyla araç 2.4 müş...Haftaya Artvin'e araca bakmaya gideceğiz.En yakın yetkili serviste de ekspertiz yaptırırız.Teşekkürler,iyi forumlar


    Kardeş seni tanımam etmem ama tutulmayan bir motor almanıda istemem 2.4 kesinlikle tavsiye etmem motor bloğu çoğunda patlama yapıyor bu yüzdendirki bakın ilan sitelerine 2.5 motora göre fiyat farkı çoktur ucuza satılır. 2003 model 2.4 alacağıma 2000 model 2.5 gözü kapalı alırım. hor kullanılmadığı sürece km fazla takılmayın.


    Vallahi bu son mesaj beni korkuttu arkadaşım Araç daha 43.000km'deymiş yetkili servis bakımlıymış... Sadece uzun yolda senede 2 kere kullanılmış...Çok övüyorlar.ama şu 2.4 motor meselesi kafamı kurcaladı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    T4 lerde özellikle 2002 ve 2003 makyajlı kasa modellere özgü olarak bu TDI ın I ve DI kısmı mavi olarak geldi.Amacı ise motor'un diğer T4 lerdeki motora göre daha ekonomik bir motor yapısı olduğu anlamına geliyor.Kırmızı olanlar da daha güçlü bir motor yapısına sahip olduğu anlamına geliyor.



    Yani I harfinin mavi olup olmamasıyla kaç beygir olduğunu kesin olarak anlayamayız ? Doğru mu anladım arkadaşım ?


    105 beygirlik motordur.

    eğer aracı alacaksanız serviste aracı bilgisayara bağlattır teste soksunlar aracın turbosu ve elektronik aksam ne durumda bak o zaman kaç beygir ürettiğide ortaya çıkıyor.

    önceki yılların transporteri alınacaksa kesinlikle 1.9 ve 2.4 alınmamalı 2.5 alınmalı. beygir farkı sıkıştırma oranı ile artış sağlandığı için düşük beygirli motorlarda sıkıştırma oranı az ve ömrü uzun. ömürden kastım 300 400bin yapıp triger haricinde daha motora el değdirmemiş kişiler var



    Teşekkürler arkadaşım rahatladım...Öğrendiğim kadarıyla araç 2.4 müş...Haftaya Artvin'e araca bakmaya gideceğiz.En yakın yetkili serviste de ekspertiz yaptırırız.Teşekkürler,iyi forumlar


    Kardeş seni tanımam etmem ama tutulmayan bir motor almanıda istemem 2.4 kesinlikle tavsiye etmem motor bloğu çoğunda patlama yapıyor bu yüzdendirki bakın ilan sitelerine 2.5 motora göre fiyat farkı çoktur ucuza satılır. 2003 model 2.4 alacağıma 2000 model 2.5 gözü kapalı alırım. hor kullanılmadığı sürece km fazla takılmayın.


    Vallahi bu son mesaj beni korkuttu arkadaşım Araç daha 43.000km'deymiş yetkili servis bakımlıymış... Sadece uzun yolda senede 2 kere kullanılmış...Çok övüyorlar.ama şu 2.4 motor meselesi kafamı kurcaladı


    nette de araştır göreceksin aynı durumu. sırf yakınımda 2 kişide oldu bu tesadüf olmasa gerek. tutulmayan bir motordan uzak dur derim yinede alacam dersen hayırlı olsun derim dostum sırf sahibindeki ilanları karşılaştır tutulmadığı için ne kadar ucuz olduklarını göreceksin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    T4 lerde özellikle 2002 ve 2003 makyajlı kasa modellere özgü olarak bu TDI ın I ve DI kısmı mavi olarak geldi.Amacı ise motor'un diğer T4 lerdeki motora göre daha ekonomik bir motor yapısı olduğu anlamına geliyor.Kırmızı olanlar da daha güçlü bir motor yapısına sahip olduğu anlamına geliyor.



    Yani I harfinin mavi olup olmamasıyla kaç beygir olduğunu kesin olarak anlayamayız ? Doğru mu anladım arkadaşım ?


    105 beygirlik motordur.

    eğer aracı alacaksanız serviste aracı bilgisayara bağlattır teste soksunlar aracın turbosu ve elektronik aksam ne durumda bak o zaman kaç beygir ürettiğide ortaya çıkıyor.

    önceki yılların transporteri alınacaksa kesinlikle 1.9 ve 2.4 alınmamalı 2.5 alınmalı. beygir farkı sıkıştırma oranı ile artış sağlandığı için düşük beygirli motorlarda sıkıştırma oranı az ve ömrü uzun. ömürden kastım 300 400bin yapıp triger haricinde daha motora el değdirmemiş kişiler var



    Teşekkürler arkadaşım rahatladım...Öğrendiğim kadarıyla araç 2.4 müş...Haftaya Artvin'e araca bakmaya gideceğiz.En yakın yetkili serviste de ekspertiz yaptırırız.Teşekkürler,iyi forumlar


    Kardeş seni tanımam etmem ama tutulmayan bir motor almanıda istemem 2.4 kesinlikle tavsiye etmem motor bloğu çoğunda patlama yapıyor bu yüzdendirki bakın ilan sitelerine 2.5 motora göre fiyat farkı çoktur ucuza satılır. 2003 model 2.4 alacağıma 2000 model 2.5 gözü kapalı alırım. hor kullanılmadığı sürece km fazla takılmayın.


    Vallahi bu son mesaj beni korkuttu arkadaşım Araç daha 43.000km'deymiş yetkili servis bakımlıymış... Sadece uzun yolda senede 2 kere kullanılmış...Çok övüyorlar.ama şu 2.4 motor meselesi kafamı kurcaladı


    nette de araştır göreceksin aynı durumu. sırf yakınımda 2 kişide oldu bu tesadüf olmasa gerek. tutulmayan bir motordan uzak dur derim yinede alacam dersen hayırlı olsun derim dostum sırf sahibindeki ilanları karşılaştır tutulmadığı için ne kadar ucuz olduklarını göreceksin




    Sağolasın üstad...Mutlaka araştıracağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tamz52 -- 5 Ekim 2010; 0:27:31 >




  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-transporter-2001-model-2-4-citywan-4-1-ilk-sahibinden-32090603/detay



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-transporter-bu-kadar-temizi-bulunmaz-2-5-tdi-citivan/detay


    basit bir örnek 2.4 motor ile 2.5 motor araç arasındaki fiyat farkı. 2.4 olan ilan az km ve renk avantajı olduğu halde 2.5 motor ile ciddi fiyat farkı var. bu tüm ilanlarda böyledir.

    ayrıca 2.4 motorda turbo yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-transporter-2001-model-2-4-citywan-4-1-ilk-sahibinden-32090603/detay



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-transporter-bu-kadar-temizi-bulunmaz-2-5-tdi-citivan/detay


    basit bir örnek 2.4 motor ile 2.5 motor araç arasındaki fiyat farkı. 2.4 olan ilan az km ve renk avantajı olduğu halde 2.5 motor ile ciddi fiyat farkı var. bu tüm ilanlarda böyledir.

    ayrıca 2.4 motorda turbo yok.



    Çok sağol üstad...Ama kanımca ben yanlış anladım.Çünkü 2003 model transporter'da turbo olamaması gibi bi durum söz konusu olabilir mi ki ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HORSY_TMR


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-transporter-2001-model-2-4-citywan-4-1-ilk-sahibinden-32090603/detay



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-transporter-bu-kadar-temizi-bulunmaz-2-5-tdi-citivan/detay


    basit bir örnek 2.4 motor ile 2.5 motor araç arasındaki fiyat farkı. 2.4 olan ilan az km ve renk avantajı olduğu halde 2.5 motor ile ciddi fiyat farkı var. bu tüm ilanlarda böyledir.

    ayrıca 2.4 motorda turbo yok.



    Çok sağol üstad...Ama kanımca ben yanlış anladım.Çünkü 2003 model transporter'da turbo olamaması gibi bi durum söz konusu olabilir mi ki ???


    belki 2.4 motor diye yanlış anlamış olabilirsin. ama 2.4 yapısı turbosuz oluşudur ve 82 beygir üretiyor olmasıdır.
    karar senin

    ayrıca önceden 1.9 2.4 2.5 üç çeşit motor seçeneği ile satılıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAMET/ -- 5 Ekim 2010; 14:22:50 >




  • arkadaşlar merhaba 2.4 transporter almayı düşünüyorum 96 98 arası minibüs 10 koltuklu kullanan arkadaşlar varsa daha önce hiç kullanmadım en fazla taşıyacagı 600kg yük minibüs olarak turbolu almayı düşünmüyorum daha önce turbolu araç kullandım aşırı bir yakıt tüketimi var sürüş olarak turbolu iyi kaçıyo ama ona görede masrafı agır kullanan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zagorx

    arkadaşlar merhaba 2.4 transporter almayı düşünüyorum 96 98 arası minibüs 10 koltuklu kullanan arkadaşlar varsa daha önce hiç kullanmadım en fazla taşıyacagı 600kg yük minibüs olarak turbolu almayı düşünmüyorum daha önce turbolu araç kullandım aşırı bir yakıt tüketimi var sürüş olarak turbolu iyi kaçıyo ama ona görede masrafı agır kullanan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim



    son sayfayı okumanızı öneririm. turbolu çok yakmaz aksine daha ekonomik bir motordur. turbonun + bir masrafı ne var bizde de aynı araç var 10 yılda 1 kere değişti o da gazel yaprakları yüzünden.
  • arkadaşlar trafik sigorta primi yıllık ne kadar Caravelle için??
    MTV tutarı bu yıl için 490 tl galiba...
  • volkswagen transporterler'ı ilk kez 1949 yılında üretmeye başladı. ve bugüne değin 5 nesil transporter üretti. her nesle de "t" ismi verip numaralandırdı.
    t1: 1949-1967 yılları arasında üretildi. microbüs de denir. hava soğutmalıdır.
    t2: 1968-1979 yılları arasında üretildi. hava soğutmalıdır.
    t3: 1980-1991 yılları arasında üretildi. kuzey amerika'da vanagon denir. bir kısmı hava soğutmalı, bir kısmı su soğutmalıdır.
    t4: 1992-2004 yılları arasında üretildi. kuzey amerika'da vanagon, diğer ülkelerde caravelle/transporter denir. tamamı su soğutmalıdır.
    t5: 2004'ten günümüze üretilen modeldir.

    transporter ismi "taşıyıcı, nakletmek" geliyor. ama özellikle t2 ile başlayan dönemde kamp ve karavan taşıtı olarak da kullanılmış ve hala daha kullanılıyor. volkswagen kayıtlarında tip-2 diye biliniyorlar.

    benim de 1973 model bir t2'm var. yurtiçinde kamplar yapmaktayım. ayrıca bu yıl t2 ve t3'lerden oluşan genişçe bir grupla yunanistan'ı gezdiğimiz ve kamplar yaptığımız 16 günlük bir gezi yaptık. gezi anılarımızı dawww.istanbul-atina-istanbul.com sitesinde paylaştık.

    her ne kadar yeni nesil araçlar daha seri, daha konforlu, daha güvenli olsa da eski nesil bir "t" serisi ile yolda ağır aksak gitmek, doğayla daha fazla vakit geçirip kamplar yapmak oldukça keyiflidir.




  • transporter kullanması ayrı bir zevk keyif veriyor insana
  • 12yıldır vw minibüs kullaniyorum sınıfının en iyisi diyebilirim
    ilk aldığım 1998model 2.4 transporterdi
    sonra 2000 model karavelle abs klima 102hp turbosuyla uçak gibi geldi
    sonra 2003 otomatik oda rahattı memnundum
    2008 130hp caravelle bambaşka mükemmel yol tutuş frenler
    ş içi 12lt yakıtıyla 2ton için iyi sayılır dreksiyon tepkileri iyi
    en hoş olan otomatik kapısı neydi öyle kapıyı yokuşta açmak kapatmak
    katlanan aynalar yokuşdesteği hilholdir esp daha ne olsun
    fren balatralarını 30 35 km de bitiriyor arkalrı 50binde değişitim
    lastikler 30binde değişti bu aracı ilk kullananalar çok stop ettiriyor
    yokuşta hilholder acemiler için baya bir sorun araba atlayıp zıplıyor
    ben rampada hiç gazabasmadan neredeyse rolanti devrinde aracı kaldırıyorum
    ama nedense bunu bir çoğu yapamiyor nebiçim araba deyip duruyorlar
    sonuç olarak tam bir uzuuuun yol arabsı benim gibi iş gidiş dönüş 30km için
    alınmaz ama memlekete giderken iyiki varsın dedirtiyor.
    not: abs siz transporterlere ıslak kaygan yolda güvenmeyin bu araçlar
    kaymaya başladımı hızını artırıyor ani frenlemede lastikler klitlenip
    motor stop edince önüne çıkana hiç acımaz dikkat derim. hayırlı sürüşler dileğimle...




  • bendede 105 hp 2008 t5 var gerçekten kullanımı çok keyifli
  • Bende T4 sahibi olarak yorum yapayım bari. 98 model 2.5 TDI var. Araç diğer ticari araçlara nazaran konforlu. Yalnız bayağı bir nazlı araç. Ağır yüke gelmez diyeyim.
    Bizim aracımızın önceki sahibi 170.000 civarında turbosunu değiştirmiş. 216 bin civarında da turbo borusu değişti (üzeri delinmiş). Marş motoru gidikmiş onuda değiştirdik.
    Çok saçma gelecek ama arabayı ilk çalıştırdığımda ve kasislerden geçtiğimde kuş sesine benzer ön takımlardan sesler gelmeye başladı ama ısınınca bu ses gidiyor.(Muhtemelen motorla alakalı bir parçada olabilir)
    Ha birde bir tanıdığımıza arabayı vermiştik tatile gidecekti bursa orhangazi bayırındaki yol yapım yüzünden tek şeritli yol yüzünden dur kalk yapa yapa yarım saatte debriyajı yemiş.
    Başka bir sıkıntı çıkarmamış ama arabanın parçalarını(giden marş motoru) orjinal olsun diye gittiğimiz Kocaeli/Ark oto sadece marş motoruna 1150TL fiyat çektiği için bi çaylarını içip özel servisin yolunu tuttuk. Orjinal bosch marka marş motorunu 550TL ye hallettiler.

    Tek kötü yanı arıza vermeye başladımı bir daha engellenemeyecek olması.



    O zaman kendi çapımda Türk piyasasında Transporter serisinin bir yolunu çizeyim:

    T4 ler son yıllardaki en sağlam(2.5 TDI) transporter olmasına rağmen artık emeklilik vakti(10 yaş üstü) gelmiştir. Bu saatten sonra T4 alacak olanın ya hakikaten T4 hayranı olması gerekir ya da ucuza bulup şu saydığım motor elemanlarını bakıtıp yada yaptırıp öyle binmesi gerekir. Aksi düşünüldüğünde T5 130bg liklerin fiyaskosuna(artık böyle diyorum) benzer.

    T5 ler içinse sadece forumlardan okuduğum ve bir kaç tanıdığımdan duyduğum kadarıyla 105bg likler fazla sorun çıkartmıyormuş 130bg ve 174bg likler bayağı sorunluymuş.(Galerideki satılanlara özellikle bakıp soruyorum kaç beygir diye) Gene T4 teki çıkan sorunların aynısı ve bir kaç yerde okuduğum iç plastiğin kalitesizliği(T4ün iç plastiği hakikaten çok kötü) ve klima,elektrik aksamı vs..

    T5.5 deniyor herhalde makyajlı kasalara. Bunlarında Türkiye'nin çok değerli mi değerli(!) şirketi Doğuş Oto yüzünden millete geydire geydire boş arabaları ve o fiyatlara satmasını kınıyorum. Eğer Türk Halkı 2011 kasasınıda T5 ler gibi almaya kalkışırsa aziz nesinin söylediği bir cümle var yavaş yavaş aklıma o geliyor. Ha eğer milletin parası var sanane kardeşim derseniz eyvallah onlar bana uzak olsunlarda kime yakın olurlarsa olsunlar diyorum.


    Not:Bu panelvan açtırma yüzünden ticari araç üreten firmalar Türkiye'ye ticari araç getirisini durdurdular(L300,Hiace,Vivaro,) Ya 5+1 olarak satmaya başladılar(H-1,Transit) yada bizi değeri kadar para etmeyen Trafic 8+1 almaya ve lüks ve gereksiz pahalı Transporter Caravelle Vito Viano'ya zorladılar(Araçları gereksiz demek istemedim!!). Ben orjinal 8+1 veya 9+1 e binmek istiyorum kardeşim uygun fiyata 0.km Bir tek Trafic mi alacağım.

    Gerçi devlete her türlü akıyor ama neyse. "Devlet sevmeye devam et!"




  • 2006 sonrası carevelle 130ps motorlarda sorun yokmuş
    vw servise girince 1teklik birakmadan çıkılmaz alaman arabasıya
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.