Şimdi Ara

dsmart iptal dilekcesi ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
5
Favori
68.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    quote:

    Orijinalden alıntı: flat_kil

    quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    kullanmakta olduğum 212508.... numaralı hatta bağlı internet tarifemi iptal ettirmek istiyorum.
    en kısa zamanda iptal işleminin sonuçlandırılıp tarafıma bildirilmesini talep ediyorum.

    bu şimdi dilekçe olarak yeterlimi daha ne yazmamız gerebilir?

    Bence hiç uğraşmayın . Direkt yazın btk ya bende böyle yazdım 2 gün sonra aradılar ay sonu dediler babamda tamam demiş (hat babamın üstüne olunca) Cumartesi Twitter dan attım iptal işlemini hızlandırın diye Pazartesi aradılar hattınız iptal olacaktır diye .

    internet benim üzerime olsa hallederim bir şekilde,ama kardeşimin üzerine,taahhüt biteli 7 ay olmuş, biz hala iptal ettirecez.söylüyorum yaz oraya diye dinlemiyor.tutturmuş dilekçe diye.ayrıca zaten bu ayın parasını alıyorlar ay sonu iptal etmeleri normal.

    Evet bu ayın parasını aldılar . Olsun alsınlar yinede kurtuluyum yeter . Hem ucuza hizmet sahibi oldum hemde bağlantı kopmalarından net yavaşlılığından kurtardım (tabi şimdilik ) Bence bu yazıları bir okutun kardeşinize .




  • Hakkınız arayın iletişim çağındayız tüketiciler sessiz kalmadıkça bir şeyler düzeliyor mutlaka.
    Dilekçe yollamayın tüketici olarak en basit yolla aboneliğinizi bitirme hakkınız var.Geçen ay başı mail atmıştım aboneliğimi bitirin diye geri dönüş bile yapmadılar nisan için fatura çıkarmışlar.şikayet var üzerinden bir şikayet yazdım sonra twitter üzerinden anca döndüler telefonla kapatmayı kabul ettiler bu seferde nisan faturasını iptal etmiyolar bende dedim neyse ben btk ya yazayım dedim kadın zaten btk ya istaneden arıyoruz dedi.Sonra btk üzerinden yazdım ortalama 1 aylık yasal cevap verme süreleri varmış geri dönmüyorlar 1 kere daha yazdım sonra 1 kerede şikayet vardakine cevap verdim ertesi gün döndüler nisan faturasını geri çekmeye hiç itiraz etmeyip geçen ay geri dönüş yapmadıkları için o faturanın çıkmasının kendi hataları olduğunuda kabul ettiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flat_kil

    quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    quote:

    Orijinalden alıntı: flat_kil

    quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    kullanmakta olduğum 212508.... numaralı hatta bağlı internet tarifemi iptal ettirmek istiyorum.
    en kısa zamanda iptal işleminin sonuçlandırılıp tarafıma bildirilmesini talep ediyorum.

    bu şimdi dilekçe olarak yeterlimi daha ne yazmamız gerebilir?

    Bence hiç uğraşmayın . Direkt yazın btk ya bende böyle yazdım 2 gün sonra aradılar ay sonu dediler babamda tamam demiş (hat babamın üstüne olunca) Cumartesi Twitter dan attım iptal işlemini hızlandırın diye Pazartesi aradılar hattınız iptal olacaktır diye .

    internet benim üzerime olsa hallederim bir şekilde,ama kardeşimin üzerine,taahhüt biteli 7 ay olmuş, biz hala iptal ettirecez.söylüyorum yaz oraya diye dinlemiyor.tutturmuş dilekçe diye.ayrıca zaten bu ayın parasını alıyorlar ay sonu iptal etmeleri normal.

    Evet bu ayın parasını aldılar . Olsun alsınlar yinede kurtuluyum yeter . Hem ucuza hizmet sahibi oldum hemde bağlantı kopmalarından net yavaşlılığından kurtardım (tabi şimdilik ) Bence bu yazıları bir okutun kardeşinize .

    Ben d-smartı ayın 8 ine kadar filan kullandım inşallah bunun için fatura gelmez artı olarak .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flat_kil

    quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    quote:

    Orijinalden alıntı: flat_kil

    quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    kullanmakta olduğum 212508.... numaralı hatta bağlı internet tarifemi iptal ettirmek istiyorum.
    en kısa zamanda iptal işleminin sonuçlandırılıp tarafıma bildirilmesini talep ediyorum.

    bu şimdi dilekçe olarak yeterlimi daha ne yazmamız gerebilir?

    Bence hiç uğraşmayın . Direkt yazın btk ya bende böyle yazdım 2 gün sonra aradılar ay sonu dediler babamda tamam demiş (hat babamın üstüne olunca) Cumartesi Twitter dan attım iptal işlemini hızlandırın diye Pazartesi aradılar hattınız iptal olacaktır diye .

    internet benim üzerime olsa hallederim bir şekilde,ama kardeşimin üzerine,taahhüt biteli 7 ay olmuş, biz hala iptal ettirecez.söylüyorum yaz oraya diye dinlemiyor.tutturmuş dilekçe diye.ayrıca zaten bu ayın parasını alıyorlar ay sonu iptal etmeleri normal.

    Evet bu ayın parasını aldılar . Olsun alsınlar yinede kurtuluyum yeter . Hem ucuza hizmet sahibi oldum hemde bağlantı kopmalarından net yavaşlılığından kurtardım (tabi şimdilik ) Bence bu yazıları bir okutun kardeşinize .

    artık fatura'da ödemediği için hiç ilgilenmiyor artık mecburen ttnt'e taşımak için başvuracam,gerçi zaten başvurdumda ttnet alo 52 liralık tarifye kabul etmediler,bu tarife yeni aboneler içinmiş güya bende kotalıya geçerim o zaman 2-3 ay sonra ttnet'ide iptal ettirip 3g'ye geçrim artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    quote:

    Orijinalden alıntı: flat_kil

    quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    quote:

    Orijinalden alıntı: flat_kil

    quote:

    Orijinalden alıntı: wtwt24

    kullanmakta olduğum 212508.... numaralı hatta bağlı internet tarifemi iptal ettirmek istiyorum.
    en kısa zamanda iptal işleminin sonuçlandırılıp tarafıma bildirilmesini talep ediyorum.

    bu şimdi dilekçe olarak yeterlimi daha ne yazmamız gerebilir?

    Bence hiç uğraşmayın . Direkt yazın btk ya bende böyle yazdım 2 gün sonra aradılar ay sonu dediler babamda tamam demiş (hat babamın üstüne olunca) Cumartesi Twitter dan attım iptal işlemini hızlandırın diye Pazartesi aradılar hattınız iptal olacaktır diye .

    internet benim üzerime olsa hallederim bir şekilde,ama kardeşimin üzerine,taahhüt biteli 7 ay olmuş, biz hala iptal ettirecez.söylüyorum yaz oraya diye dinlemiyor.tutturmuş dilekçe diye.ayrıca zaten bu ayın parasını alıyorlar ay sonu iptal etmeleri normal.

    Evet bu ayın parasını aldılar . Olsun alsınlar yinede kurtuluyum yeter . Hem ucuza hizmet sahibi oldum hemde bağlantı kopmalarından net yavaşlılığından kurtardım (tabi şimdilik ) Bence bu yazıları bir okutun kardeşinize .

    artık fatura'da ödemediği için hiç ilgilenmiyor artık mecburen ttnt'e taşımak için başvuracam,gerçi zaten başvurdumda ttnet alo 52 liralık tarifye kabul etmediler,bu tarife yeni aboneler içinmiş güya bende kotalıya geçerim o zaman 2-3 ay sonra ttnet'ide iptal ettirip 3g'ye geçrim artık.

    Siz bilirsiniz . :)




  • BU smarta 24 ay girdim. Ya da o bana :D İptal ettirebilme şansım var mıdır? Bir ara üst pakete geçeyim dedim de 800tl cezadan falan bahsetmişlerdi. İptal ettirsem evi üstlerine yaparım herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kunter

    BU smarta 24 ay girdim. Ya da o bana :D İptal ettirebilme şansım var mıdır? Bir ara üst pakete geçeyim dedim de 800tl cezadan falan bahsetmişlerdi. İptal ettirsem evi üstlerine yaparım herhalde.

    Bana komik geldi genelde alt pakete geçmek isteyenlere cezadan bahsederler ama sizde tam tersi olmuş
  • Arkadaşlar size bir şey sorucam.2009 dan beri d smart üyesiyim.Şu anda maxi sd kullanmaktayım.Faturalı olarak kullanıyorum.Son kullanma tarihi de 28 mayıs.Uygun bir hd kampanyası olmadığı için kendim bir uydu alıcı aldım ve modül alarak kullanmaya başladım.Şu an iki üyeliğim var.Öğrenmek istediğim 28 mayıstan sonra tekrar fatura çıkarırlar mı? Yoksa kullanmakta olduğum kanallar kapanıp 2009 ücretsiz yayınlarımı seyrederim.Üyeliğimi sonlandırmalımıyım Cevap bekliyorum.
  • İsteyen olursa da 2009 aktivasyonlu cihazımı 28 günlük maxi paketli olarak devredebilirim.
  • gene kandırdılar bizi 6 ay 29 lira kalan 6 ay 49 lira 12 ay daha kullanacağız bakalım, 24 aylıkda daha cazip fiyat vermişlrdi ama 1 sene olsun dedim böyle fiyat verdiler.10 lirada yalın internet parası eklenecek tabiki bu tarifeye,yalnız telefonu bizim kapatmamız lazım dediler, umarım bi sorun çıkmaz.hem bunlara 10 lira ödeyip sonra gene telekom'a borçlu çıkmayalım.
  • Arkadaşlar abuk sabuk konulara cevap veriyorsunuz ama benim soruma cevap vermediniz. Bende kendi işimi kendim hallettim.BTK ya şikayet ettim beni ertesi gün aradılar 28 i itibari ile maxi paketim sonlanıyor.Gelecek aya da fatura çıkmayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diegoforlan

    merhaba

    https://tuketici.btk.gov.tr/giris/

    gecen yil aboneligi sonlandirmak icin benden de yok dilekce yazin yok kargoya verin falan deyip isi yokusa surduler yukaridaki adrese sikayet yazdim 2 gun sonra aradilar cihazinizi su bayiye teslim edin dediler ne dilekce verdim nede ugrastim bir sansinizi deneyin isterseniz

    öncelikle çok tşk ederim
    bende aradım dsmartı dilekçe kimlik fotokopisi falan istediler

    bende btkye üye olarak şikayet ettim
    yani bu sabah ssaat 09:00 da şikayet ettim
    11:30 da dsmarttan aradılar btk talebiniz için aradım falan dedi telefondaki bi sürü dil döktü
    şu paketi verelim falan dedi bende hiç birisini istemedim allah belanızı versin dedim
    o zaman iptal edelim beyfendi dedi
    bende olur hanımefendi dedim
    iptal ettiler
    herhangibir belge göndermeye gerek kalmadı tabi
    illa şikayet lazım

    dmsartta uzakkkkkkkkkkkkkkkkk durun bedava verseler almayın aman haaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kardiyalog

    quote:

    Orijinalden alıntı: diegoforlan

    merhaba

    https://tuketici.btk.gov.tr/giris/

    gecen yil aboneligi sonlandirmak icin benden de yok dilekce yazin yok kargoya verin falan deyip isi yokusa surduler yukaridaki adrese sikayet yazdim 2 gun sonra aradilar cihazinizi su bayiye teslim edin dediler ne dilekce verdim nede ugrastim bir sansinizi deneyin isterseniz

    öncelikle çok tşk ederim
    bende aradım dsmartı dilekçe kimlik fotokopisi falan istediler

    bende btkye üye olarak şikayet ettim
    yani bu sabah ssaat 09:00 da şikayet ettim
    11:30 da dsmarttan aradılar btk talebiniz için aradım falan dedi telefondaki bi sürü dil döktü
    şu paketi verelim falan dedi bende hiç birisini istemedim allah belanızı versin dedim
    o zaman iptal edelim beyfendi dedi
    bende olur hanımefendi dedim
    iptal ettiler
    herhangibir belge göndermeye gerek kalmadı tabi
    illa şikayet lazım

    dmsartta uzakkkkkkkkkkkkkkkkk durun bedava verseler almayın aman haaaa

    Aynen




  • Allahtan net ortamında arattırırken buraya rastladım D-Smart Net aynı şeyi banada yaptı bildirimde bulunmadıkları halde benden bildirim ücreti aldılar defalarca aradı müşteri temsilcilerini biri haklısın diyor bir diğeri haksız diyor Allahtan kurtuldum siz siz olun sakın ha sakın kıyısından dahi geçmeyin iyi niyetli müşteriyle doğru düzgün ilgilenen firmaları seçin.
  • iyisi yokki, ama en ciddisi yine de hep eleştirdiğimiz ttnet, en azından imajını zedelememek için çözüm üretiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 18 Mayıs 2013; 23:43:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adoberali

    Allahtan net ortamında arattırırken buraya rastladım D-Smart Net aynı şeyi banada yaptı bildirimde bulunmadıkları halde benden bildirim ücreti aldılar defalarca aradı müşteri temsilcilerini biri haklısın diyor bir diğeri haksız diyor Allahtan kurtuldum siz siz olun sakın ha sakın kıyısından dahi geçmeyin iyi niyetli müşteriyle doğru düzgün ilgilenen firmaları seçin.


    Aynen öyle .
  • Evet bende TTNet'e geçtim ancak büyük bir iyileşme var kendilerinde ortalama 1 hafta sürer dediler rica ettim ertesi gün aktif hale geldi hat ile sorun oluştu sinyal gelmiyordu müşteri temsilcisi ertesi sabah anında birini yönlendirdi sorunu çözdüler bence bu yaklaşımları ve sorun odaklı yerine çözüm odaklı olmaları nedeniyle sanırım alkışı hak ediyorlar umarım hep böyle devam eder de kaliteli hizmete susamız olan bizler için kalıcı bir firma haline gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adoberali

    Evet bende TTNet'e geçtim ancak büyük bir iyileşme var kendilerinde ortalama 1 hafta sürer dediler rica ettim ertesi gün aktif hale geldi hat ile sorun oluştu sinyal gelmiyordu müşteri temsilcisi ertesi sabah anında birini yönlendirdi sorunu çözdüler bence bu yaklaşımları ve sorun odaklı yerine çözüm odaklı olmaları nedeniyle sanırım alkışı hak ediyorlar umarım hep böyle devam eder de kaliteli hizmete susamız olan bizler için kalıcı bir firma haline gelir.

    Benim paket fiber 20 mbit aldığım hız en fazla 8 mbit bunun için aradım arıza kaydı yaptılar yine sorun çözülmedi ya santrale çok çok yakınım ne yapacağımı bilmiyorum FİBER parası ödüyoruz ADSL hizmeti alıyoruz .
  • 10 gündür uğraşıyorum kapatmaya en son btk ve şikayetvar sitelerine yazdım bugün belge falan istemeden kapadılar bundan sonra yanlarından bile geçmem.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.