Şimdi Ara

***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.785
Cevap
45
Favori
266.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sandero stepwayde bulunan 1.5 DCi motor, şu anda fordun sattığı 1.5 dizel araçlarında nissan Qushqai de mercedete de bulunuyor başka markalarda da var mı bilmiyorum ama fiesta, tourneo, mercedes, gibi araçlarda kullanıldığını medayadan ve internet ortamından öğrendim, motor iyi olmasa bu markalarda kullanılmazdı,
    belki aracın bazı şeyleri kaliteli olmayabilir ancak bu fiyata da alınabilecek en iyi dizel diyebilirim epeydir inceliyorum ancak bir tek DH. formunda bu araç tartışılıyor,

    bazıları başka marka araçlardan söz etmişler ve demişlerki dacia alınır mı yok şöyle yok böyle, iyi de güzel kardeşim o dediğiniz araçların fiyatlarından haberiniz var mı acaba en basit modelleri bile 50 bin tl den başlıyor.
  • Suatordu S kullanıcısına yanıt
    Arabayi almaktan vazgeçtik ama anlaştığımiz zaman 35 bin liraya navigasyon geri görüş kamera bunlarda dahil bu fiyata anlaştık. Daha sonra yol bilgisayarı olayı midemi bulandirdi. Biraz borç bularak 70.000 tl olan Fiat egeayi 48000 tl ye aldık. En full olanı 6 vites 120 beygir 320 n/m tork.
  • scoupman S kullanıcısına yanıt
    kardeşim açıp diğer araçların da satışlarına bakarsan ki ben baktım.. nerdeyse bir sürü aracı sıfırken veya 5 bin 10 bin km de satıyorlar... sadece daciacılar satmıyor.. bazı düşüncelerinde haklı olabilirsin.. ne bilim az yaksın ama ne olursa olsun gibi düşüncelerinde.. ama o kadar da haksızlık yapma ya.. dacia Türkiyeye yeni girmiş bir firma değil.. 20 küsür yıldır varlar.. her çeşit araç sattılar.. sonuçta 50 bin lira verip traktör almıyoruz.. belli standardı olan bir araba.. kimine hitap eder kimine etmez.. belliki sana hitap etmiyor tüm sorun bu gibi görünüyor.. diğer araçların da forumlarına bakarsan her türlü aracın çeşit çeşit sorunu var.. mesela 3 milyon toyota corolla ve priuslar geri çağrılmış..priusun yakıt tanklarında sızıntı varmış corollaların da sürücü ve sağ taraf hava yastıkları pompaları çatlakmış ve hava yastıklarını şişiriyormuş..bu konu tamamiyle gerçektir google dan arama yaptır görürsün.. baktığın zaman japon dersin ama oluyor işte.. mesela geçen sene volkswagenin nasıl prestij kaybettiği halen hafızalarda... mesela euro ncap testlerinde 4 yıldız alan bizim arabalara karşılık audi a4 2 yıldızda, bmw nin z4 modelinin 3 yıldızda, lancia ypsilon 2 yıldızda, chevrolet aveo 1,5 yıldızda kaldığını biliyormusun kardeşim..hatta nissan navara 2008 de yarım yıldız aldıktan sonra mühendislerce yeniden ele alınıp yeniden düzeltildikten sonra 3 yıldızda kalan bir araçtır.. bu araçların hepsi en az 50 binlira.. ama buna karşılık skoda fabia ncap ten 5 yıldız almış bir araçtır..ama açıp bi fabia yorumlarına bak gör neler yazıyor.. yani ncap testleri markaya ya da modele göre not verilen bir test olsaydı bmw, mercedes, audi gibi markaların birinci olması lazımdı.... önden, yan direklerden çarpışma testleri ve buna bağlı sürücü, yolcu, çocuk ve yaya güvenliğine bakılan bir test.. mesela nissan qaskai de dci motor kullanıyor.. acaba onlar da aynı sorunu yaşıyorlar mı..dediğin durum belki motor teknolojisinden kaynaklanıyor olabilir.. hatta düşündüğünün tam tersi motor için daha iyi bir teknolojinin sonucu da olabilir (tahminen söylüyorum tabi).. herşeyden önemlisi hepimiz için hakkımızda hayırlısı olsun...bak sana yüzde yüz gerçek ve arkadaşımın başına gelen bir olayı yazıyorum.. arkadaşımda 2012 model bmw 5.20 var.. 100 km lik yola çıktı gidiyor.. içi dışı her türlü konfor var.. start stop falan ne bilim düğmeye basınca çalışıyor falan.. bu vatandaş 100 km lik bir seyahate giderken 80 inci km de araba stop ediyor ve bir daha çalışmıyor.. arabanın motoru yanmış.. pistonları erimiş ve bitik bir hale geliyor.. yağını suyunu herşeyini kontrol edip yola çıkan bir arkadaş.. o araba 3 ayrı ustaya gitti ve her defasında 10 ila 15 binlira para harcandı ama tam randıman vermedi.. son gittiği usta arabayı adam etti ve yine 12 bin lira gitti.. şimdi bu arkadaşım aynen şunu diyor.. bu arabadan içim geçti.. görmek bile istemiyorum diyor.. hatta bir müşteri çıksa varya 20 - 30 bine satacam diyor.. bu bahsettiğimiz araba 2. el piyasası 150-160 bin olan bir araç.. tabiki bu sorun yaşandı diye tüm bmw lerde bu sorun yaşanacak diye birşey yok.. ama kısmet işte.. hiç birşey yapmadan yolda giderken bmw bile seni hayattan soğutabiliyor.. bu herşey için geçerli.. bence eksilerini görmek yerine artılarını da bir görmeye çalışsan belki bu düşüncelerin değişebilir.. biraz uzun oldu ama okuyanlar kusura bakmasın artık ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thebusinessnotice -- 11 Temmuz 2016; 12:37:57 >




  • İhtiyaç meselesi, benim için otomatik olsun, ayağımı yerden kessin, garantili olsun, fiyatı uygun olsun. Bunları karşılıyor mu ? evet, o zaman daha fazla borca girip neden ihtiyacım olmayan donanımlı araç alayım. Araçların saç kalınlıkları hemen hemen aynı içerisindeki donanım önemli olan. Bende bu donanımın benim için yeterli olduğunu düşünüyorum. Kapitalizmin tepe noktasına çıkmaya gerek yok şahsi fikrimce.
  • YENİ DACİA SANDERO STEPWAY

     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***

     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***

     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY*** ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***

     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***

     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***

     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***


     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***

     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***

     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***

     ***YENİ DACİA SANDERO STEPWAY***



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 7 Mart 2014; 12:55:21 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    sandero stepwayde bulunan 1.5 DCi motor, şu anda fordun sattığı 1.5 dizel araçlarında nissan Qushqai de mercedete de bulunuyor başka markalarda da var mı bilmiyorum ama fiesta, tourneo, mercedes, gibi araçlarda kullanıldığını medayadan ve internet ortamından öğrendim, motor iyi olmasa bu markalarda kullanılmazdı,
    belki aracın bazı şeyleri kaliteli olmayabilir ancak bu fiyata da alınabilecek en iyi dizel diyebilirim epeydir inceliyorum ancak bir tek DH. formunda bu araç tartışılıyor,

    bazıları başka marka araçlardan söz etmişler ve demişlerki dacia alınır mı yok şöyle yok böyle, iyi de güzel kardeşim o dediğiniz araçların fiyatlarından haberiniz var mı acaba en basit modelleri bile 50 bin tl den başlıyor.

    dacia sandero ve stepway'ler şu güncel otomobil piyasasında alınabilecek f/p araçların başında geliyor,çünkü fiyatlar hem birinci hemde ikinci elde çok arttı,hiç ummadığımız bazı modellerde fiyatlar 50000liradan başlıyor
    özellikle bu forumda otomobil genel bölümünde dacia otomobiller ile ilgili abuk subuk yorumlar okuyoruz

    bu forumda yazı yazan ve birkaç yıl önce şahsen tanıştığım bir arkadaşım 2ay önce bayağı emek harcayarak güzelleştirdiği dacia sandero aracını sahibinden.com da 1 ay dolmadan "değerinde" sattı

    dacia otomobiller maalesef ülkemize en baz donanımda geliyor normalde daha donanımlı seçenekleri mevcut ama türkiye'de renault markası çok ön planda ve en çok satan marka olduğu için maalesef dacia ları daha alt kategoride göstermek için donanımsız gönderiyorlar

    birçok ülkede sandero stepwayler 4 hava yastığı+4kapıda hoparlör+hill holder+cruise kontrol+4 cam otomatik üstelik düğmeler kapıda "standart" özellikte geliyor

    bende isterdim son model ford focus'a binmeyi veya suv kompaktlarda kia sportage binmeyi ama imkanlar buna el veriyor
    bende isterdim tak diye 70000-80000lira sayıp son model opel insignia'ya binmeyi ama imkanlar buna el veriyor

    2005-2006 yıllarında ilk dacia logan çıktığında eniştem almıştı herkes önyargı ile yaklaşmıştı
    bende 2011 yılında dacia sandero aldım,millet neler demişti

    bize ne masallar okudular,arabalar ne dağıldı ne de yedek parçada sıkıntı yaşadık zaten parçaların %90'ı logan ile aynı
    logan bildiğimiz taksici arabası,taksici milleti yedek parçası az ve pahalı arabaya biner mi
    ben izmirdeyim taksici piyasası %80 dacia (bunun %70'i logan,sandero,stepway,duster)
    izmirde adım başı yetkili ve özel renault servisi var,adım başı servis ve yedek parça,
    yedek parçaların hemen hemen hepsi renault kökenli ve birçoğu eski kasa renault clio,symbol ile aynıdır,motor zaten %100 renault
    yok almayın,ikinci eli yok,elinizde patlar,yedek parçası bulunmaz,en güzel palavrada sık sık duyduğum "Arabalar dağılıyor" nasıl dağılıyorsa

    şimdiye kadar çevremde dacia otomobil kullanan kişilerde hiçbir sıkıntı çıkmadı,arabalarımızda eksik var ama bilinçli bir şekilde araştırarak cebimizdeki parayı bilerek & severek aldık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 25 Temmuz 2014; 10:39:02 >




  • teornek kullanıcısına yanıt
    Konfor olarak sorunlu bir araba degil
    sandero bolumunde yazi yazan en eski uyeyim.buraya danisan arkadaslara hep sunu dedik
    marka ve donanim takintiniz yoksa sandero stepway tercih edebilirsiniz.ama en basta dacia markasina karsi onyarginiz varsa bu is olmaz.aractan sizin beklentileriniz onemli
    yoksa gozunuze bunlar battiktan sonra anlami kalmaz
    aractan zevk alarak binmeniz lazim
    kasa dis gorunus ve dizel motor olarak 10numara araba
  • ARKA BAGAJ DCİ YAZISI (ARKA MONOGRAM DCI 848909330R ) 57.16 TL

    ARKA BAGAJ TCE YAZISI(ARKA MONOGRAM TCE 908894584R ) 101.72 TL

    TCE YAZINCA 45 TL FAZLA SANKİ ALTIN KAPLAMA


    FİYATLAR BÖYLE OLUNCA BAGAJA 15 TL YE BUNDAN ALDIM

    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/arma-turbo-5004026-176753607




  • Yakıt parası derdine düşmeden gezmek keyiftir. Öncelik yakıt istasyonuna uğramak değil mi? Yani aracı kapıda bekletmek değil yürütebilmek anlamında Dacia dizel.

    Bu araç bunu fazlasıyla karşılıyor. Dağ-taş; bayır-yokuş; asfalt- düz yol vb. adı her neyse CEP DOSTU VE EKONOMİK YOL ARKADAŞI Dacia dizel.

    Üstelik dizel motorunu MERCEDES ve Nİssan da kullanıyor.
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    şerefsizlikten başka birşey değil bu.
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    eyvallah hocam çok sağolun... şimdi iş bir an önce borcunu ödeyip bitirmekte... ;)))
  • ben iki yıldır kullanıyorum buna verdiğim parayı helal etmiyorum. 50 bin değil 25 bin etmez gözümde.. sıfır almak isteyene tavsiye etmiyorum.. ben sıfır aldım hata yaptım siz yapmayın..kardeşim daha az ödeyin ikinci el bişey alın... marka olsun ikinci el olsun.. palio van kullandım şirkette 1,5 yıl hem de başka bir şirketten çıkma 2. el di....namerdim. gözümde bundan iyi değilse bir daha araca binmek kısmet olmasın.. getirin istediğiniz aracı bakalım onlarda da debriyaj pedale milim basınca tıkıdama var mı yok mu :)

    şirkette 270 bin km de her tarafı dökülen pejo biper in debriyajına basıyorum milim, en ufak titreme yok.. şimdi transit connet van var ona da baktım aynı şekilde onda da tıkırdama yok.. şimdi de üç dört aydan beri arasıra aracımdan yolda giderken aniden durduk yere debriyaj kokusu gelmeye başladı.. arasıra yapıyor herhangi bir viteste sabit hızda giderken koku veriyor aleni yanık kokusu..boşa atıp tekrar takınca kesiyor.. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scoupman -- 9 Temmuz 2016; 13:29:05 >




  • Arkadaşlar temmuz 2013 de aldığım araç taş gibi ben çok memnunum ..başınıza bişey gelince yada kullanıcı hatasından .aracı sert kullanmaktan araç bozulunca çamur tmaya gerek yok ...ben 3 yılda 43000 km yaptım karadeni dağlarındada gezmeme rağmen daha ön fren balarası değişmedi ....debriyajım ilk günki gibi ... debriyajı yakarsan ağrıza verir tabi ....daha dün anadolu kavağında kalenin yokuşunda adam honda civicin debriyajını bir.seferede yaktı ortalık toz duman ...bende kaldırmayı denedim daha sonrasında yardım amaçlı debriyajdan tam çekmeme rağmen araç hareket etmiyor daha 2 senelik araç ...dediğüm gibi ben araçtan memnunum tek memnun olmadığım yalıtım kötü iç kapı malzemeleri kötü içi bomnoş ...onun haricinde bir kuruş ekstra masraf çıkarmazken bana normal araçlarla gezemeyeceğim yerlere götürdü beni arabam ...bende düşünenlere tavsiye ederim .
  • jdmaxeg kullanıcısına yanıt
    orjinal teyibi değiştirmeden kaliteli ses felan alamazsın,teyibi değiştirip arka camın oraya ucuz bir çift hoparlör bile taktırsan çok daha kaliteli ses elde edersin.
  • thebusinessnotice T kullanıcısına yanıt
    su dacia guvensiz diyenleri ben de anlamiyorum. Araba gerekli korumayi sagliyor ve parasinin arabasi.

    Forumda guvenlik de guvenlik diyenlerin ya subaruya ya volvoya binmesi gerekli. Ama bakiyoruz ki hep farkli markalara yonelmisler. ozellikle amerikan testlerinden kotu not alan araclar turkiyede cok revacta. hiz sinirlarini bilirsen, araba ile gereksiz risk almazsan hic birsey olmaz. bunlari yapmazsan tir sursen kurtulamazsin.

    ha derlerse ic mekan tasarimi kotu birsey diyemem. zevk meselesi. Ama kalitesi kotu derlerse mercedes bu dacia ile ayni fiyata araba satsin, o zaman karsilastiralim kaliteyi.

    uc kurusa 5 kofte beklememek gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeopol -- 27 Temmuz 2016; 16:59:14 >
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    aynen kardeşim.. mesela ben sanderoyu almadan önce dizel urban modeli egeaya da baktım.. incelemelerini izledim.. .arabanın fiyatı 65 küsür binliraydı o zaman.. şimdi bilmiyorum... incelemesinde aynen şöyle diyor.. bagaj destek demirleri bagajdan yer çalıyor.. amortisörlü sistem yapılabilirdi ama maliyet kaygıları böyle bir tasarıma itmiş diyor... 500 litre bagajın epeyce bir bölümünü bu demirler kaplıyor diyor.. bagaj açıkken kapatmak için yukarıdan bir tutacak bile yapmamışlar diyor.. arabanın içine bindiğimde malzemelerin kalite düşüklüğü hemen göze çarpıyor diyor..hatta arka koltuktaki pardak koyma yeri her an kırılabilir hissi veriyor diyor.. ne bileyim tasarım donanım çok eleştiri yapıyorlar.. açıp incelemeleri izlerseniz görürsünüz.. üstelik bizim sanderonun bagajı kapatmak için tutma yeri bile var :D eğer 100 bin lira ve üzeri paranız varsa passat audi a8 ne bileyim bmw falan alıp binebiliyorsanız tabiki sandero onların yanında sönük kalır.. ama 60-65 bin lira civarı fiyatı olan orta segment araçlardan öyle aman aman bir eksiği yok... işte ya yalıtım ya da kapı döşemesi falan muhabbeti geçer.. ben çok araştırıp severek isteyerek test sürüşü yaparak aldım...

    aynı muhabbet benim yukarıda anlattığım 2004 yılında aldığım gitarım için de geçmişti.. piyasadaki en ucuz amerikan yapımı gitarlar 2 bin küsür eurodan başlıyordu.. düşük fiyatta olanlar ya japon ya da kore yapımı gitarlardı.. ama ben uzun araştırmalar sonunda markası çok duyulmamış olan godin markasını keşfettim..istanbulda sadece istiklal caddesinde pera müzik vardı o zaman.. orası satıyordu.. amerikan yapımı bir gitar nasıl olur da 1000 euro olur.. seni kandırmışlar falan diyorlardı.. oysa gitar benim kriterlerimden geçmişti.. en büyük problem olan tremolo kolunu kullandıktan sonra akort kaçırma konusu benim gitarımda olmuyordu.. ben de seve seve aldım.. .aradan 12 yıl geçti ve son 6-7 yıldır ve halen çoğu sanatçıların müzisyenleri godin kullanıyor.. kendisi hem enstrümantal çalan hem de şarkı söyleyen demir demirkan ya da şebnem ferah ve pentagramın gitaristi metin türkcan gibi üstün gitaristler bile godin kullanıyor.. nev stüdyo kayıtlarında godinden başka gitar kullanmıyorum demişti bizim burdaki bir konser öncesi organizatör arkadaşım sayesinde görüşmüştüm kendisiyle.. bu yazdıklarımın hepsini ispat edebilirim.. özelden mail alışverişi yapıp ya da face den görüşebiliriz...benim o zaman 1000 euroya aldığım gitar (euro kuru 1.72) civarıydı şimdi ikinci eli bile 1500 eurolarda.. sıfırı 2500 euro.. o da düşük modelleri.. hikaye diyebilirsiniz.. avuntu da diyebilirsiniz.. herkes düşüncesinde özgürdür..ama bu forumdaki dacia muhabbetinin birebir aynısı bu yaşadığım örnek....

    ben dacia yı 48-49 bin fiyatlara gelmeden 33-35 bin fiyatı varken alamadığıma üzülüyorum... insanımız ön yargılıdır..marka düşkünüdür.. burda dacia için yazan sorunlar bi volkswagen de olsa emin olun dile bile getirmez insanımız.. vw bu bi bildiği vardır derler.. ne yazık ki bu ülkede böyle.. ülke dışında yaşayan tanıdıklarımla bile görüştüm.. almanyada fransada ve belçikada yaşayan tanıdıklarım var. onlar da buralarda da epeyce bir dacia kullanıcısı var diyor.. o kadar dandik bir araba avrupada bu kadar geniş bir kullanım kitlesine ulaşabilirmi.. tata neden ulaşamıyor icko neden ulaşamıyor... çünkü bu arabalar henüz standartların çok altında.. ama dacia kesinlikle öyle değil....




  • scoupman S kullanıcısına yanıt
    Hocam çok boş konuşuyon, saygılar.
  • scoupman S kullanıcısına yanıt
    madem bmw nin bahsettiğiniz modelini alacak durumunuz var ne diye baştan dacia alıyorsunuz o zaman kardeşim...öyle maddi durumu olan bi insan ilk etapta bmw almasa da bi passat ya da audi a6 falan alıp binmez mi.. neyse çok da sıkıntı değil.. bu arada garajda çürüyen arabanızı satıyorsanız talibiz.. kardeşim için de araba almayı düşünüyoruz.. modeli km si istediğiniz fiyatı ve de varsa arızası falan yazarsanız sevinirim.. sizi kurtaralım bu dertten...tabiki eğer kardeşimin de kafasına yatarsa ciddi olarak talibiz.. laf olsun diye yazmıyorum.. kendisi şuan antalyada tatilde.. araba bulamayınca çalıştığı yerin fiorinosu ile gitti tatile.. geldiği zaman alacak.. ha bir de yaşadığınız şehir.. özelden de görüşebiliriz..
  • sene neredeyse 2017 olmuş hala daha arabanın sağlamlığını güvenliğini kaputuna oturunca göçmesiyle ölçen, sonra bunu da çok doğruymuş gibi lanse eden insanları görüyoruz. bakın çoğu insanın bildiği bir şeyi burada size tekrar anlatayım. bir arabanın güvenliğini belirleyen o arabanın kaputu değil; şase'si , ön arka tampon altı koruma barları, kapı içi koruma barları ve hava yastıklarıdır. bunu bir köşeye not alın.

    ikincisi bırakın sanayide x ustasının lafını da birazcık bilime kulak verin ve bu hayatta fizik kurallarının geçerli olduğunu unutmayın. sen allah korusun bir arabayla kaza yaparsan arabayla birlikte toplamda bir kuvvete maruz kalırsın. senin iç organların iskeletin bu kuvveti kaldıramaz. 90 km hızla giderken yaşayacağın bir çarpışamada hızının sıfıra düşmesi için ne kadar büyük bir kuvvet gerekir aklın hayalin durur. o hızda giden vücudun kolay kolay duramaz. bu yüzden de emniyet kemeri ve hava yastığı vardır sizi yumuşak şekilde tutmaya yarar. çok yüreğiniz varsa bir arkadaşınız geçsin sürücü koltuğuna siz de oturun yolcu koltuğuna kemer bağlamayın ve arkadaşınız sadece 15km hızla giderken habersiz bir tam fren yapsın ön camı biraz yakından inceleyip çizik var mı kontrol edin.

    üçüncüsü çarpmadaki bu kuvveti sönümlemek için arabanın şase ve diğer koruma barları azilmeye bükülmeye başlar. o şase bükülsün ki enerji orada sönümlensin içerideki yolcuya en az şekilde iletilsin. bunun da bir oranı vardır azı da kötüdür ama arabayı vurduk dağılmadı olanı da kötüdür araba dağılmamıştır sen dağılmışındır. o yüzden kazada darma duman olan araçlar bir görevlerini yerine getirmiş ve yolcularını korumuştur. tabi yolcu alanlarının zarar görmemesi gerekir ki bu da güvenliği belirler. kısaca arabanın önü arkası darma duman olabilir bu bir sıkıntı değildir.

    dördüncüsü poponuzla oturup göçerttiğiniz kaputlar tam da olması gerektiği gibidir. yayaya çarpma durumlarında kaputun o yumuşaklığı yayanın hayatta kalmasını etkileyen önemli bir faktördür. yok helva gibiymiş yok bilmem ne geçelim bu yorumları kaput aracın yolcularını korumaz kaza anındaki yayaları ve diğer canlıları korur.

    beşincisi o çok bilmiş gibi konuştuğunuz giderim 10 yaşında araç alırım geyikleri. metal yorgunluğunu nedir bilir misiniz? araç çok güvenlidir. evet eminim çok güvenlidir o araçlar. ancak o kadar abartmamanızda fayda var çünkü aldığınız herhangi bir aracın daha öncesi bir kazası varsa ve şasesinde bir işlem uygulanmışsa tüm "rigid"liği kaybolur destek noktaları kayar ve sizi sadece allaha emanet korur.

    altıncısı yav volvo suv'si ile x aracı kaza yapmış ehe ehe bak arabaların haline. yine fiziğe gelelim. kazalarda araçların güvenllik önlemlerinin yanı sıra kütleleri önemlidir. ağırlık diyelim biz ona ki bilmiyorsanız kütle ile ağırlık aynı şey değildir. neyse kütleniz m ise hızınız v ise bu ikisinin çarpımıyla momentumunu bulursunuz. kısaca suv normal aracın 1.5 katı fazla ağırlığında olsa. o çarpışmada hızlarının göreceliği de aynı orandadır. yani suv 90 km çarpmıştır ancak diğer araç duruyo dahi olsa 135 kim ile çarpılmış gibi etki görür. bu na da fizik diyoruz.

    toplamak gerekirse sandero stepway sürücüsünü yeterli oranda koruyan bir araç. yan hava yastıklarının olmaması diz hava yastıklarının olmaması tabi ki büyük eksiklik. ancak eğri oturup doğru konuşmakta fayda var o kadar gömmenize gerek yok. lütfen bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın. aksi halde söylediklerinizin hiç bir anlamı yok. ortada bir bilim var ve sonuçlar açık sanayideki x kişisinin söylemenin ya da sizin subjektif düşüncelerinin gerçekleri değiştirmez. o yüzden isteyen bu aracı alır istemeyen almaz tercihlere saygı duymak gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veilben

    yok hocam ne kalcak dacya deyince yüze felan almıyorlar lüks mekanlarda herkeste bir dacya mı pah sezisi var

    ne güzel işte kimsenin gözü kalmaz nazar boncuğu gibi,hırsızı uğursuzu yanaşmaz
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.