Şimdi Ara

212- 473 73 73 ile görüşürken Dikkat!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
122.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • İnternette okuyor ancak bugüne kadar memnuniyetimden olsa gerek, herhalde insanlar yanlış anlıyordur diyip Digiturk'ü haklı sanıyordum.
    Son yaşadığım olumsuz tecrübeden sonra kurumsal bir firmadan beklemediğim davranıştan dolayı çok şaşırdım ve burada herkesi haberdar etmek istiyorum.

    03Eylül'de bitecek taahhüdümün uzatılması için önerebilecekleri kampanya için 16.Temmuz tarihinde Digiturk müşteri hizmetlerini(473 73 73) aradım. Önerilen yeni şartlar "kredi kartı kampanyası" adı altında yıllık tutarın kredi kart ile 12 aya bölünmesinden oluşuyor ki bugünlerde ödediğim tutarın da altında olmasından dolayı hemen kabul ettim ve Eylül öncesinde Ağustos'ta bunu uygulamak üzerine telefon görüşmesini sonlandırdık.

    10.Ağustos tarihinde aradığımda böyle bir kampanyanın hiç olmadığını ve yanlış anladığım üzerinde ısrar etti ve neredeyse beni yalancılıkla suçlayacaktı. Israrlı talebim doğrultusunda görüşme kaydının dinlenip tarafıma dönülmesine karar verip telefon görüşmesini sonlandırdık.

    3 gün sonra arandığımda bu kurumsal firmanın hatasını kabul edip, hak vereceklerini düşündüm. Aslında telefon görüşmesinden dolayı bana HAK VERDİLER, ancak yine de müşteri hizmetlerinin hatasından dolayı şirketin sorumlu olamayacağını ve bu nedenle de önerilen kampanyayı uygulamayacaklarını söylediler.

    Firmanın hata yapmış olabileceğini kabul ediyorum ancak yaptıkları hatadan dolayı sorumluluğu benim üstlenmemin beklenmesini kabul etmiyorum. İyi niyet ile aboneliğimin en azından şu anda ödediğim tutar üzerinden zamsız devam etmesini talep ettim ancak bu yaklaşımıma da olumlu yanıt vermediler.

    Şirketlerin yazılı olmamasına rağmen (ki kayıt altında) sözleri firmaları bağlar ve bu nedenle 1 ay öncesinde önerilen kampanyanın geçersiz sayılmasını kabul edemiyorum. 1 ay önce kabul edemeyeceğim bir kampanya sunulmuş olsaydı, araştırıp gerekirse farklı bir şekilde halledebilirdim, ancak şu anda kısıtlı süre içersinde istediklerine boyun eğmek istemiyorum. Kabul de etmediklerinden dolayı da her türlü yasal haklarımı kullanmak ve haklılığımı ispatlama derdindeyim.

    Ben yine de bu boyuttaki kurumsal bir firmanın alt kademedeki elemanın yaptığı hatayı düzeltmek yerine, umarsızca, haksız olduğunu bilerek hatada ısrar edişinin nedeni olarak konunun henüz Digiturk yetkili birimlere eskale edilemediğinden olduğunu düşünmek / inanmak istiyorum.

    Bu etik dışı, müşteri odaklılıktan uzak yaklaşımın devam etmesi nedeniyle şu anda iptal başvurusunda bulundum. 15.Ağustos tarihinde BİMER'deki başvurumun sonuçlanmasını bekliyorum. Gerekli olması durumunda yasal süreci de başlatacağım.(BİMER: TC Başbakanlık İletişim Merkezi)

    Digiturk'e üye oluyorsanız öncelikle telefon görüşmelerini kaydetmek için kayıt cihazına ve iyi bir avukatınız olmasına dikkat edin.

    Sizce (TELE MARKETING) yöntemiyle müşterilerle anlaşma yapmaya yetkili çalışanların sözleri şirketleri bağlar mı?????












  • 
Sayfa: 1 sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.