- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
--------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------
Bu konudaki kullanıcılar:
 
38
Cevap
4
Favori
13589
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


561 Mesaj
14 Ağustos 2012; 23:23:23 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar evdeki KGN57P01NE model buzdolabını kullanıyoruz çok memnunuz ancak 3 sene oldu alalı hiç bir sorun yok fakat şu günlerde buzdolabının alarmı yerli yersiz çalmaya başladı neden olduğunu pek anlamadım eskiden kendim bi ayar felan yapıyordum ancak unuttum böyle bir sorunla karşılaşan var mı bana yardımcı olabilecek bri var mı?
_____________________________



 
12918 Mesaj
14 Ağustos 2012; 23:48:25 

Alarm vermesinin sebebi dondurucu bölmesinin soğukluğunun -18 üzerine çıkması, yani dondurucudaki gıdaların tazeliğinin tehlikede olmasıdır.

Buzdolabınızın dondurucu kapağının tam kapandığına emin olun, lastiğini kontrol edin.

Elektrik kesilmesi, kapının açık kalması vb. bir durumdan ötürü bloklanma oluşmuş olabilir. Mümkünse buzdolabını tamamen boşaltıp 2 gün buzlarının çözülmesi için dinlendirin ve temizleyip tekrar çalıştırın. Sorun tekrarlarsa buzdolabında bir arıza vardır.
_____________________________



 
12918 Mesaj
14 Ağustos 2012; 23:49:28 

Ayrıca cihazın kurulduğu tarihe dikkat ederek garanti süresini geçirmeden servisi çağırmanızı öneririm.
_____________________________



561 Mesaj
31 Ağustos 2012; 13:48:56 

arkadaşlar dondurucu kısmı -18 üst kısım 3 derece de ve yine de belli belirsiz bazen yine dııııııııııııııııııııııııııııt diye ses veriyor alarm of a bastığımda ise -18 lik yazan kısım birden bire -10 felan oluyor yani kafasına göre takılıyor anlayamadım acaba dondurucuya ağırlık felan fazla mı geliyor?yaklaşık olarak 3 tane 2,5 lt su koyuyorum ancak bilemedim sorunun neden kaynaklandığını ve bakıyorum sağında solunda kapak sızdırmasıda yok yani herşey normal gibi duruyor yardımlarınızı bekliyorum
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2777 Mesaj
1 Eylül 2012; 3:43:38 

bence garanti bitmeden servis çağırın
_____________________________

İmza Falan Kalmadı.


 
12918 Mesaj
1 Eylül 2012; 9:58:23 

quote:

Orijinalden alıntı: darkwolf33

arkadaşlar dondurucu kısmı -18 üst kısım 3 derece de ve yine de belli belirsiz bazen yine dııııııııııııııııııııııııııııt diye ses veriyor alarm of a bastığımda ise -18 lik yazan kısım birden bire -10 felan oluyor yani kafasına göre takılıyor anlayamadım acaba dondurucuya ağırlık felan fazla mı geliyor?yaklaşık olarak 3 tane 2,5 lt su koyuyorum ancak bilemedim sorunun neden kaynaklandığını ve bakıyorum sağında solunda kapak sızdırmasıda yok yani herşey normal gibi duruyor yardımlarınızı bekliyorum

Cihazınız derin dondurucu bölmesi -18'C üzerine fazla çıktığı için sizi uyarıyor. Alarm tuşuna bastığınızda ise dondurucunun karşılaştığı yüksek sıcaklık hakkında size bilgi veriyor. Yani muhtemelen fazlaca su doldurmuş olduğunuzdan veya kapı fazla açık kaldığından dondurucunun soğukluğu -10'C civarına kadar gerilemiş, bu da dondurucudakilerin tazeliğini tehlikeye düşürmüştür. Soğukluğun daha dengeli olması için tavsiyem su koymadan 1-2 saat evvel super dondurma fonksiyonuna basmanızdır. Buzdolabı büyük ihtimalle normal olsa gerek. Tabi sık alarm veriyorsa soğutmada dengesizlik olabilir, servis çağırın derim öyle bir durum söz konusu ise.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi candogan62 -- 1 Eylül 2012; 9:59:33 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



561 Mesaj
4 Eylül 2012; 16:09:06 

quote:

Orijinalden alıntı: candogan62


Cihazınız derin dondurucu bölmesi -18'C üzerine fazla çıktığı için sizi uyarıyor. Alarm tuşuna bastığınızda ise dondurucunun karşılaştığı yüksek sıcaklık hakkında size bilgi veriyor. Yani muhtemelen fazlaca su doldurmuş olduğunuzdan veya kapı fazla açık kaldığından dondurucunun soğukluğu -10'C civarına kadar gerilemiş, bu da dondurucudakilerin tazeliğini tehlikeye düşürmüştür. Soğukluğun daha dengeli olması için tavsiyem su koymadan 1-2 saat evvel super dondurma fonksiyonuna basmanızdır. Buzdolabı büyük ihtimalle normal olsa gerek. Tabi sık alarm veriyorsa soğutmada dengesizlik olabilir, servis çağırın derim öyle bir durum söz konusu ise.

buzdolabı normal olsa gerek derken neyi kastediyorsunuz ve buzdolabının kapağı kullanım haricinde hiç açık kalmıyor
_____________________________



 
12918 Mesaj
4 Eylül 2012; 21:38:25 

Cihaz sağlamsa alarmın sebebi açıkladığım nedenlerdir. Ya dediğim gibi aşırı yükleme, ya da kapı açık kalmasından alarm verir. Bu tarz durumların dışında alarm verme söz konusu ise cihazın soğutmasında sorun vardır.
_____________________________



 
52 Mesaj
14 Ağustos 2014; 15:45:15 

konuyu hortlatıyorum çünkü aynı sorun bendede oldu araştırdım konuyu buldum ne yaptınız en son çözüm olarak? çünkü bende erittim felan olmadı zaten üst kısımda soğutmuyordu servis geldi baktı sensör termik ve kart arızası dedi toplam fiyat 277 tl çıktı size ne kadar çıktı o zaman lütfen bir cvp yazın sorun halloldu mu?
_____________________________



561 Mesaj
23 Ağustos 2014; 22:55:04 

arkadaşlar ben sorunu şu şekilde çözdüm üst bölmenin sıcaklığını 04 dereceye alt tarafı ise-20 derece aldığımdan beri hiç bir sorun yaşamadım bilginize
_____________________________



2422 Mesaj
19 Haziran 2015; 1:51:53 

Gece gece alarm verdi benim dolabım da 4 sene oldu, alt kısım -16 derece olması gerekirken alarm verdiği anda sıcaklığı ölçtüm 3.5 derece çıktı.... servis çağırmıştım daha önceki alarmında, ama sorunu bulamamıştı. Kafasına göre takılıyor dolap. Nalet olsun dolaba... servis teşhisi koyamadı çünkü alarmdan sonra düğmeye basınca normal çalışmaya devam ediyor. sizce ne yapayım? 4 senelik dolabı çöpe mi atayım???



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Haziran 2015; 2:02:59 

Merhaba sorun dondurucu bölmesinin sıcaklığının yüksek olmasindan kaynaklaniyor. Tavsiyem süper dondurma tusuna başmanız ve dondurucu bölmesinin sıcaklığını geçici olarak en düşük sıcaklığa almanizdir. Ve ayrıca bunları yapınca 6 7 saat hic kapagi açmayın ki dolap kendine gelsin



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


2422 Mesaj
19 Haziran 2015; 2:17:04 

Sorun bloklanma diye düşünüyorum, ancak daha yeni 24 saat fişten çekip bekletmiştim dolabı... ama tekrar alarm verdi, yani motordan ses gelmiyor duruyor, sıcak olması gerekirken motor oda sıcaklığı oluyor. Bloklanma sorunu varsa nasıl aşarım, veya başka ne sorun olabilir?

Şuan dolap çalışıyor tekrar, arkadaki motor çok sıcak şuan... yüklendi de yüklendi soğutabilmek için....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Haziran 2015; 2:30:48 

Candogan bey yazmış zaten olabilecek durumları. Bir de kapı lastikleri tam kapanıyor mu kontrol edin. Tikanma sürekli olduysa soğutma sistemindeki soğutması dengesizlesmis olabilir



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.


2422 Mesaj
19 Haziran 2015; 2:38:21 


quote:

Orijinalden alıntı: memnun olan

Candogan bey yazmış zaten olabilecek durumları. Bir de kapı lastikleri tam kapanıyor mu kontrol edin. Tikanma sürekli olduysa soğutma sistemindeki soğutması dengesizlesmis olabilir

Valla lastiklerde sorun yok, bence sorun buzlanma ve buzu eritememe olayı, bıktım ya dolabı camdan aşağı atacağım, 2.el olarak satsam kim alır? Veya kampanya var mı? Cumartesi yeni dolap alıcam 1200 civarı tavsiyeniz var mı? 7 sene garantili tercihim, tipi mipi önemli değil, soğutsun yeter. Dolabımın sıfırı 1700 2000 arası. Yazık 4 senede çöp oldu bosch, hakkatten tam boş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Haziran 2015; 2:46:18 

Altus un kombi tipi buzdolabina bakabilirsiniz.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


2422 Mesaj
19 Haziran 2015; 2:56:23 

Forumda aşağıdaki yazıyı buldum, aynısı benim başıma geliyor şuan galiba.....





Bu buzdolabını 2010 yılı mayıs ayında aldık ve kullanmaya başladık. 3 senelik garanti süresi dolduktan 1 ay sonra yani 2013 haziran ayında soğutucu bölmesinde arıza meydana geldi ve soğutmamaya başladı. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım fanlarının önünde buz olabileceği söylenmiş ben de dolabın fişini çekip 3-4 gün kadar beklettim buzları erisin diye. Sonrasında dolap düzeldi ve çalışmaya başladı. Aradan 15 gün kadar geçince tekrar buzlandı bu sefer servisi çağırdım. Oturduğum yer ilçe olduğu için sadece cuma günü servise geldiklerini söylediler. İşin kötü yanı benim dolabım cumartesi arızalanmıştı yani 1 hafta sonraki cumaya gün verdiler. ben yine fişi söktüğm servisten daha önce dolabım düzeldi. Bu bir daha ki donmasında servisi çağırdım. Servis geldi dolabı açtı ve sıcak su ile dondurucunun üstünde bulunan soğutma parçasındaki buzları eritti 50 TL aldı ve gitti. Tahmini olarak 2-3 hafta sonra tekrar donma yaptı bu sefer servis anakart arızası vardır dedi ve anakartı değişti 150 TL civarı onun için ücret aldı. Yine aynı süre geçti bu arada buzlanmalar devam etti artık ben tornavidayı aldım elime sıcak su ile eritip dolabı çalıştırmaya başladım. bu arada bir gün çok sinirlenince dondurucunun üst kısmını biraz fazla hırpalamışım soğutmayı sağlayan parçanın borusunu koparttım böylece dolabın gazı kaçtı. mecburen servisi çağırdım servis geldi dolabı götürdü yerine dolap bile bırakmadan...  Serviste dolap için parça istendi ve takıldı gazı iki kere dolduruldu termik değişti ve 24 saat kadar içine çalışma sürelerini test eden cihaz bağlandığı söylendi. Servis dolabın tamir edildiğini ancak bundan sonra biraz sesli çalışacağını söyledi. Servis ücreti olarak 350 TL aldı ve gitti. 2-3 hafta kadar sonra deja vu oldu dolabım yine donmuştu.  Alıştım ya artık kendim su ile çözdürüyordum buzunu ve düzenli olarak 2 haftada bir bazen haftada bir buz çözdürüyorum. Servise buzdolabı arızasının aynen devam ettiğini söylediğimde olayın çok tuhaf olduğunu söylediler o kadar. 1 yıldır yılmadan buz çözüyorum ama 1 ay kadar sonra yeni evime geçtiğimde taşınmadan önce yeni bir dolap alacağım. ve bu dolabı 4. kattan aşağı atacağım.

Bu dolabı alacaklara önerim kesinlikle almayın aldıysanız ve garanti süresini uzatma imkanınız varsa uzattırmanız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Haziran 2015; 7:59:38 

quote:

Orijinalden alıntı: devilucifer85

Forumda aşağıdaki yazıyı buldum, aynısı benim başıma geliyor şuan galiba.....





Bu buzdolabını 2010 yılı mayıs ayında aldık ve kullanmaya başladık. 3 senelik garanti süresi dolduktan 1 ay sonra yani 2013 haziran ayında soğutucu bölmesinde arıza meydana geldi ve soğutmamaya başladı. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım fanlarının önünde buz olabileceği söylenmiş ben de dolabın fişini çekip 3-4 gün kadar beklettim buzları erisin diye. Sonrasında dolap düzeldi ve çalışmaya başladı. Aradan 15 gün kadar geçince tekrar buzlandı bu sefer servisi çağırdım. Oturduğum yer ilçe olduğu için sadece cuma günü servise geldiklerini söylediler. İşin kötü yanı benim dolabım cumartesi arızalanmıştı yani 1 hafta sonraki cumaya gün verdiler. ben yine fişi söktüğm servisten daha önce dolabım düzeldi. Bu bir daha ki donmasında servisi çağırdım. Servis geldi dolabı açtı ve sıcak su ile dondurucunun üstünde bulunan soğutma parçasındaki buzları eritti 50 TL aldı ve gitti. Tahmini olarak 2-3 hafta sonra tekrar donma yaptı bu sefer servis anakart arızası vardır dedi ve anakartı değişti 150 TL civarı onun için ücret aldı. Yine aynı süre geçti bu arada buzlanmalar devam etti artık ben tornavidayı aldım elime sıcak su ile eritip dolabı çalıştırmaya başladım. bu arada bir gün çok sinirlenince dondurucunun üst kısmını biraz fazla hırpalamışım soğutmayı sağlayan parçanın borusunu koparttım böylece dolabın gazı kaçtı. mecburen servisi çağırdım servis geldi dolabı götürdü yerine dolap bile bırakmadan...  Serviste dolap için parça istendi ve takıldı gazı iki kere dolduruldu termik değişti ve 24 saat kadar içine çalışma sürelerini test eden cihaz bağlandığı söylendi. Servis dolabın tamir edildiğini ancak bundan sonra biraz sesli çalışacağını söyledi. Servis ücreti olarak 350 TL aldı ve gitti. 2-3 hafta kadar sonra deja vu oldu dolabım yine donmuştu.  Alıştım ya artık kendim su ile çözdürüyordum buzunu ve düzenli olarak 2 haftada bir bazen haftada bir buz çözdürüyorum. Servise buzdolabı arızasının aynen devam ettiğini söylediğimde olayın çok tuhaf olduğunu söylediler o kadar. 1 yıldır yılmadan buz çözüyorum ama 1 ay kadar sonra yeni evime geçtiğimde taşınmadan önce yeni bir dolap alacağım. ve bu dolabı 4. kattan aşağı atacağım.

Bu dolabı alacaklara önerim kesinlikle almayın aldıysanız ve garanti süresini uzatma imkanınız varsa uzattırmanız

şikayet et tüketici hakem heyetine


2422 Mesaj
24 Haziran 2015; 10:35:14 

Anakartı değiştirdim riske girip, bakalım ne olacak... Olmazsa bakacağız artık bir çaresine.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bahsedilenler: beyincihüsnü, memnun olan
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Haziran 2015; 11:24:25 

hadi hayırlısı


 
5 Mesaj
1 Temmuz 2015; 11:54:59 

Aynı sorunlar benim buzdolabında da varhem de aynı şekilde sadece sensör değişti problem devam ediyor. bugün bir daha servis gelecek seninki anakart değişince düzeldi mi seninki en son durum nedir.?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2422 Mesaj
2 Temmuz 2015; 8:30:08 

quote:

Orijinalden alıntı: mai1520

Aynı sorunlar benim buzdolabında da varhem de aynı şekilde sadece sensör değişti problem devam ediyor. bugün bir daha servis gelecek seninki anakart değişince düzeldi mi seninki en son durum nedir.?

Merhaba anakart değişti sorun çözüldü.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5


159 Mesaj
12 Ağustos 2015; 7:59:18 

quote:

Orijinalden alıntı: devilucifer85


Merhaba anakart değişti sorun çözüldü.

Ben kartı buamıyorum aynı sorun bende de var kart nerededir kartı nerden aldınz yardımcı olur musunuz
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

imassage : dgngfb@icloud.com


2422 Mesaj
24 Ağustos 2015; 13:15:00 

quote:

Orijinalden alıntı: deneyci7


Ben kartı buamıyorum aynı sorun bende de var kart nerededir kartı nerden aldınz yardımcı olur musunuz

Bosch yetkili servisi geldi, taktı. Kendin almaya kalksan alabileceğin yer yoktur diye düşünüyorum. Özel malzemeler çünkü. SİEMENS in anakartını kullanıyor zaten BOSCH.
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5


 
14 Mesaj
25 Ağustos 2015; 9:10:57 

dostum kart buzdolabının neresinde bulunuyor tam olarak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
276 Mesaj
7 Eylül 2015; 12:07:02 

2012 yılında aldığım bosh marka bilmemne model olan buzdolabım maalesef arızalandı. Aldığım zaman en son model olandı, dondurucusu altta olan ekranı dijital olan vs. Bosh u birde uzun ömürlü olsun diye tercih edip 2012 de 2600 TL ye almıştım. Ama yanlış yapmışım sanırım, neyse. Yaklaşık 2 ay önce dondurucu kısmının alarmı önce aralıklarla ve sonra çok sık (günde 5-6 kez) çalmaya başladı, off yaptığımda -18 olan bölmenin -10 larda olduğunu gösterip birkaç saat sonra tekrar alarmı çalıyordu. Forumu okudum ve 3 gün boyunca fişini çekili bıraktım. Motor kısmındaki tozları vs temizledim. Sonrasında 2 hafta boyunca güzel şekilde çalıştı ama 10 gündür yine alarm veriyor ve bu sefer üst kısmı hiç soğutmuyor, yani oda sıcaklığı ile aynı ama ekrandaki göstergede 4 yazıyor ve alarm da vermiyor.

Arkadaşlar benzer durumu yaşan varmı, nasıl çözüm bulabilirim, servisi çağırsam ne tutar, birde garantisi yeni bitti bosh servisi değilde sokak arasındaki servisi çağırsam daha ucuza olur mu sizce?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2422 Mesaj
7 Eylül 2015; 13:18:39 

quote:

Orijinalden alıntı: gokanuysal

dostum kart buzdolabının neresinde bulunuyor tam olarak

Tavan katmanının iç yüzünde kapağı açıyorsun. Orada bulunuyor, 3 4 vida sökmek gerekiyor.
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5


2422 Mesaj
7 Eylül 2015; 13:20:05 

quote:

Orijinalden alıntı: ntticaret

2012 yılında aldığım bosh marka bilmemne model olan buzdolabım maalesef arızalandı. Aldığım zaman en son model olandı, dondurucusu altta olan ekranı dijital olan vs. Bosh u birde uzun ömürlü olsun diye tercih edip 2012 de 2600 TL ye almıştım. Ama yanlış yapmışım sanırım, neyse. Yaklaşık 2 ay önce dondurucu kısmının alarmı önce aralıklarla ve sonra çok sık (günde 5-6 kez) çalmaya başladı, off yaptığımda -18 olan bölmenin -10 larda olduğunu gösterip birkaç saat sonra tekrar alarmı çalıyordu. Forumu okudum ve 3 gün boyunca fişini çekili bıraktım. Motor kısmındaki tozları vs temizledim. Sonrasında 2 hafta boyunca güzel şekilde çalıştı ama 10 gündür yine alarm veriyor ve bu sefer üst kısmı hiç soğutmuyor, yani oda sıcaklığı ile aynı ama ekrandaki göstergede 4 yazıyor ve alarm da vermiyor.

Arkadaşlar benzer durumu yaşan varmı, nasıl çözüm bulabilirim, servisi çağırsam ne tutar, birde garantisi yeni bitti bosh servisi değilde sokak arasındaki servisi çağırsam daha ucuza olur mu sizce?

Aynı durum bende oldu. Muhtemel anakarttandır. Malesef 180 TL sıkışmış :D Yetkili servis çağır anlat durumu. Deneme yanılma ile çözülüyor arıza. Ya da dolabı alıyorlar servise götürüyorlar, uğraşmak istemedim ben. Ama anlattığına göre bende de aynı problem vardı. Değişince sorun kalmadı.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5


 
276 Mesaj
7 Eylül 2015; 14:14:14 

quote:

Orijinalden alıntı: devilucifer85


Aynı durum bende oldu. Muhtemel anakarttandır. Malesef 180 TL sıkışmış :D Yetkili servis çağır anlat durumu. Deneme yanılma ile çözülüyor arıza. Ya da dolabı alıyorlar servise götürüyorlar, uğraşmak istemedim ben. Ama anlattığına göre bende de aynı problem vardı. Değişince sorun kalmadı.

Teşekkür ederim Cevabın için.
Bu ne kardeşim ömürlük olsun diye bosh alıyorum garantisi biter bitmez arıza çıkartıyor, üstelik kiracı da değilim dolap yerinden hiç oynamadı bile. Müşteri hizmetlerini arayıp serzeneyim bakayım. 180 TL iyi para, olmadı dolabı kapının önüne koyup protesto amaçlı koca bi afiş yaptırayım, başkaları da aldanmasın
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2422 Mesaj
7 Eylül 2015; 16:47:16 

quote:

Orijinalden alıntı: ntticaret


Teşekkür ederim Cevabın için.
Bu ne kardeşim ömürlük olsun diye bosh alıyorum garantisi biter bitmez arıza çıkartıyor, üstelik kiracı da değilim dolap yerinden hiç oynamadı bile. Müşteri hizmetlerini arayıp serzeneyim bakayım. 180 TL iyi para, olmadı dolabı kapının önüne koyup protesto amaçlı koca bi afiş yaptırayım, başkaları da aldanmasın

Bence hiç deneme :D Ben de sinir olmuştum okadar malzememiz bozulmuştu. Ben de sinirden gidip BEKO nun 7 yıl garantili buzdolabını alacaktım, eşim vazgeçirdi, 180 TL veririz idare ettiği yere kadar kullanırız.

Biliyorsun beyaz eşya şans işi. Bence sen de dene 170 TL ye yaptırmayı. Ben de kaç kere fişten çekip bekletmiştim 2 gün, 2 hafta düzeliyor sonra tekrar alarm veriyordu.

Sonucu yazarsın buraya
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5


 
276 Mesaj
8 Eylül 2015; 19:50:51 

quote:

Orijinalden alıntı: devilucifer85


Bence hiç deneme :D Ben de sinir olmuştum okadar malzememiz bozulmuştu. Ben de sinirden gidip BEKO nun 7 yıl garantili buzdolabını alacaktım, eşim vazgeçirdi, 180 TL veririz idare ettiği yere kadar kullanırız.

Biliyorsun beyaz eşya şans işi. Bence sen de dene 170 TL ye yaptırmayı. Ben de kaç kere fişten çekip bekletmiştim 2 gün, 2 hafta düzeliyor sonra tekrar alarm veriyordu.

Sonucu yazarsın buraya

Bir gece uzunca çaldı alarmı. Bir iki üç kalktım kapattım, en sonunda sabaha karşı yine çaldı, uyandım ama kalkmadım, gözlerim açık yatakta bekliyorum. Bekle bekle beklee, kendi kendine susmayacağını biliyorum ama yine bekliyorum sinirden. Bir hışımla kalktım dolabın kapaklarını öyle bir açıp kapatarak çarpıyorum ki sanki karşımda düşman var, anlatamam o anı. Yaklaşık 30 saniye boyunca defalarca çarptım kapılarını, belki tamamen bozulur da susar diye, gürültüye eşim geldi de aldı dolabı elimden :)

Haftaya servis çağıracağım, umarım gelenlere patlamam.
Sonucu paylaşacağım.
_____________________________



2422 Mesaj
8 Eylül 2015; 21:25:38 

Sinirle dalma dolaba, ek hasar çıkartma derim, 180 tl yerine 300tl lik olma, alarm verdi mi fişten çek 2 3 saat sonra tak. Bu şekilde devam et servis gelene kadar, hasar yaratma eşini dinle...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5


8360 Mesaj
8 Eylül 2015; 23:43:53 

takip



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



iPhone 5s Kullanıcı Kulübü

iPhone 5S 16GB Uzay Grisi



 
276 Mesaj
8 Ekim 2015; 16:12:20 

Henüz servis çağırmadım ama başka çarem kalmadı gibi. Ne yaptıysam düzelmedi, artık bosch u kimseye tavsiye etmeyeceğim. Servis çağırınca tekrar yazıcam
_____________________________



 
474 Mesaj
10 Ocak 2016; 23:03:29 

Aynı sorun. Bendede var Siemens olanı aynı model rezil makina yarın servis gelecek. Sakin sakin buzdolabı çamaşır makinası bunlarda Siemens e bulaşmayın buzdolabı arıza yaptı çamaşır makinası köşesinden bildiğin paslandı ve boyası attı uzak durun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



41 Mesaj
29 Mayıs 2016; 10:23:33 

Konu Hortlayacak ama olsun:) Bi dünya para verip aldigim Bosc no-frost buzdolabi 4. yilinda alarm verip üst kismi sogutmamaya basladi. Aradim taradim forumdan edindiğim bilgiler sonucunda borularin buz tutma olasiligi mantikli geldi. Motor, pervane, borular hasarsizdi. Dolabi fisten çektim buzlugu bosalttim buzluk kismindaki arka paneli soktum ve oradaki hava kanalini kontrol ettiğimde içinin kar ve buz dolduğunu havanin gelmediğini gördüm.Sac kurutma makinesi ile ilik modda yarim saat borulari ve kanali cozdurdum. Sonra yukariyi -22 asagi +4 derece getirerek bekledim. Sabaha dolap sorunsuz bir şekilde calisiyordu. Not: Arka paneli sokunce ortaya çikan hava kanalinin üzerinde gamze yaziyordu, mühürlenmiş bir sekilde. Hani bu marka Alman maliydi? :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



778 Mesaj
31 Mayıs 2016; 22:13:36 

Türkiye de üretiiliyor buzdolap ları.
_____________________________



 
3 Mesaj
30 Haziran 2016; 10:32:34 

merhaba, sorun daha sonra tekrarladı mı 2 gündür servis bekliyoruz gelmedi hala dün fişini çektik ama arka paneli falan açmadık, bizim de günde 2-3 kere alarm veriyordu ve alarmdan sonra alt kısım -10 gözüküyordu üst hiç soğutmamaya başladı zaten üstteki herşey bozulmuştu altın donu çözülmemeişti henüz bir miktar soğutuyordu. Çok kötü zamana denk geldi. Bayram tatili öncesi. Biz mediamarktan almıştık ve garanti ötesi yaptırmıştık 5. yıl içindeyiz şimdi öyle olunca Mediamarktı aradım dün 3 iş günü anlaşmalı servisimiz arayacak deniliyor başka da bilgi verilmiyor keşke o kadar para verip Mediamarkttan garanti ötesi falan yaptırmasaymışız sanırım Boschun kendisinin garanti uzatması daha avantajlıymış..
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2422 Mesaj
1 Temmuz 2016; 8:10:33 

quote:

Orijinalden alıntı: spider85

merhaba, sorun daha sonra tekrarladı mı 2 gündür servis bekliyoruz gelmedi hala dün fişini çektik ama arka paneli falan açmadık, bizim de günde 2-3 kere alarm veriyordu ve alarmdan sonra alt kısım -10 gözüküyordu üst hiç soğutmamaya başladı zaten üstteki herşey bozulmuştu altın donu çözülmemeişti henüz bir miktar soğutuyordu. Çok kötü zamana denk geldi. Bayram tatili öncesi. Biz mediamarktan almıştık ve garanti ötesi yaptırmıştık 5. yıl içindeyiz şimdi öyle olunca Mediamarktı aradım dün 3 iş günü anlaşmalı servisimiz arayacak deniliyor başka da bilgi verilmiyor keşke o kadar para verip Mediamarkttan garanti ötesi falan yaptırmasaymışız sanırım Boschun kendisinin garanti uzatması daha avantajlıymış..

Muhtemel sizin de anakart gitmiş. Artık beyaz eşyalar da dandik yapılıyor ucuz olsun diye. 3 senede çöp...
_____________________________

LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri] » Beyaz Eşya » Buzdolapları » --------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR1
0.437