Şimdi Ara

ALMANYA'DA 0 KM ARABA FİYATLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
4
Favori
55.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gazetelerde hergün reklamlar çıkıyordu.Ben de arkadaşalrımızın fikri olsun diye bilinen bir iki markanın ilanlarının resmini çektim....

     ALMANYA'DA 0 KM ARABA FİYATLARI



  • hele 2. el arabalarda durum dahada vahim,


    www.autoscout.de sitesini bir inceleyin, sinir krizi geçirebilirsiniz
    bizde 14-15 milyara satılan düşük model 2. el arabalar, vw polo,opel corsa vb... orada 500 euro

    bizde 2. eli 100 bin tl olan bmw ler orda kaç euro bakın,
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=217912001&cd=634786914790000000




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK

    2.El fiyatları çok ucuz mesela
    2005 Vw Phaeton 5.0 V10 TDİ 11 bin euro
    2003 Passat 2.5 Tdi Highline 8-9 bin euro
    0 Mercedes E 220 Cdi (1-2 opsiyonla)
    50 bin Euro



    Kimse 1.4 motorlu araçlara bakmaz zaten...Ülkemizde de aynı fiyatlar olsa yolların halini düşünemiyorum...

    Ayrıca Almanyadaki vergi sistemide bizden farklı...

    Almanyada Sıfır km otomobil alırken Liste fiyatlarına ilaven %19 lık bir vergi vardır.

    Otomobil,Arazi taşıtı, 3 ton dan küçük motorlu araçlar için motorlu araçlar vergisi şu şekilde hesaplanır:

    Almanyada Motorlu taşıtlar vergisinin matrağı aracın yakıt türü ve CO2 salınımıyla belli olur. Yaş, kasko değeri vb gibi etmenler önem arzetmez. Yalnız aracın yaşı ne kadar genç olursa CO2 salınımı az olacağından vergiside az olur.

    Detaylarıyla açıklarsak: 2 türlü vergi vardır.

    1: Yol Vergisi
    Benzinle çalışan otomobillerde Her 100 cc için 2 Euro ödenir.

    Dizel motorlu otomobillerde Her 100 cc için 9,50 Euro ödenir.

    2: Karbon Vergisi

    Karbon vergisi adı altında CO2 salınımı 120 gr/km altında olan otomobiller karbon vergisi ödemez(2014 yılında 110 gr/km olacak). üstü her gram CO2 için 2 euro ödenir.


    LPG veya CNG ile çalışan aracınız varsa yol vergisi %25 indirimlidir.


    ÖrnEk vermek gerekirse 1998cc lik kmde 135 gr CO2 salan dizel motorlu bir aracınız var ise:

    19,98*9,50=189,81 Euro Yol vergisi

    135-120= 15 gr/km CO2 için 30 Euro Karbon vergisi ödersiniz.

    Toplamda: 189,81+30=219,81 Euro ödersiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_57455961/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK

    2.El fiyatları çok ucuz mesela
    2005 Vw Phaeton 5.0 V10 TDİ 11 bin euro
    2003 Passat 2.5 Tdi Highline 8-9 bin euro
    0 Mercedes E 220 Cdi (1-2 opsiyonla)
    50 bin Euro



    Kimse 1.4 motorlu araçlara bakmaz zaten...Ülkemizde de aynı fiyatlar olsa yolların halini düşünemiyorum...

    Ayrıca Almanyadaki vergi sistemide bizden farklı...

    Almanyada Sıfır km otomobil alırken Liste fiyatlarına ilaven %19 lık bir vergi vardır.

    Otomobil,Arazi taşıtı, 3 ton dan küçük motorlu araçlar için motorlu araçlar vergisi şu şekilde hesaplanır:

    Almanyada Motorlu taşıtlar vergisinin matrağı aracın yakıt türü ve CO2 salınımıyla belli olur. Yaş, kasko değeri vb gibi etmenler önem arzetmez. Yalnız aracın yaşı ne kadar genç olursa CO2 salınımı az olacağından vergiside az olur.

    Detaylarıyla açıklarsak: 2 türlü vergi vardır.

    1: Yol Vergisi
    Benzinle çalışan otomobillerde Her 100 cc için 2 Euro ödenir.

    Dizel motorlu otomobillerde Her 100 cc için 9,50 Euro ödenir.

    2: Karbon Vergisi

    Karbon vergisi adı altında CO2 salınımı 120 gr/km altında olan otomobiller karbon vergisi ödemez(2014 yılında 110 gr/km olacak). üstü her gram CO2 için 2 euro ödenir.


    LPG veya CNG ile çalışan aracınız varsa yol vergisi %25 indirimlidir.


    ÖrnEk vermek gerekirse 1998cc lik kmde 135 gr CO2 salan dizel motorlu bir aracınız var ise:

    19,98*9,50=189,81 Euro Yol vergisi

    135-120= 15 gr/km CO2 için 30 Euro Karbon vergisi ödersiniz.

    Toplamda: 189,81+30=219,81 Euro ödersiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_57455961/tm.htm

    hocam sanki vergi çokmuş gibi anlattın. biz burda aynı arabaya 2128.0 tl vergi veiyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfiasis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK

    2.El fiyatları çok ucuz mesela
    2005 Vw Phaeton 5.0 V10 TDİ 11 bin euro
    2003 Passat 2.5 Tdi Highline 8-9 bin euro
    0 Mercedes E 220 Cdi (1-2 opsiyonla)
    50 bin Euro



    Kimse 1.4 motorlu araçlara bakmaz zaten...Ülkemizde de aynı fiyatlar olsa yolların halini düşünemiyorum...

    Ayrıca Almanyadaki vergi sistemide bizden farklı...

    Almanyada Sıfır km otomobil alırken Liste fiyatlarına ilaven %19 lık bir vergi vardır.

    Otomobil,Arazi taşıtı, 3 ton dan küçük motorlu araçlar için motorlu araçlar vergisi şu şekilde hesaplanır:

    Almanyada Motorlu taşıtlar vergisinin matrağı aracın yakıt türü ve CO2 salınımıyla belli olur. Yaş, kasko değeri vb gibi etmenler önem arzetmez. Yalnız aracın yaşı ne kadar genç olursa CO2 salınımı az olacağından vergiside az olur.

    Detaylarıyla açıklarsak: 2 türlü vergi vardır.

    1: Yol Vergisi
    Benzinle çalışan otomobillerde Her 100 cc için 2 Euro ödenir.

    Dizel motorlu otomobillerde Her 100 cc için 9,50 Euro ödenir.

    2: Karbon Vergisi

    Karbon vergisi adı altında CO2 salınımı 120 gr/km altında olan otomobiller karbon vergisi ödemez(2014 yılında 110 gr/km olacak). üstü her gram CO2 için 2 euro ödenir.


    LPG veya CNG ile çalışan aracınız varsa yol vergisi %25 indirimlidir.


    ÖrnEk vermek gerekirse 1998cc lik kmde 135 gr CO2 salan dizel motorlu bir aracınız var ise:

    19,98*9,50=189,81 Euro Yol vergisi

    135-120= 15 gr/km CO2 için 30 Euro Karbon vergisi ödersiniz.

    Toplamda: 189,81+30=219,81 Euro ödersiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_57455961/tm.htm

    hocam sanki vergi çokmuş gibi anlattın. biz burda aynı arabaya 2128.0 tl vergi veiyoruz

    Hayır ben arkadaşın yazdıkları modellere takıldım...Demek burda da aynı fiyatlar olsa 3000-5000 motorlu araçtan geçilmeyecek ortalık...Şimdi bile krediyle fala boylarının hayli üzerinde araç alıyorlar zaten...

    Vergi sistemine gelince...Yakında bu sistemin benzeri gelicek zaten Türkiyeye...Araç fiyatları ile doğru orantılı olarak yapılacak muhtemelen...Arkadaşın yazdığı listedeki araçları vergileri yüksek diye fazla alan yok zaten Almanyada...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fox913

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxxer

    Avrupa'nın en gelişmiş ülkesiyle en geri ülkesini karşılaştırmayın tabi ki adamlar ucuza arabaya da binecekler rahat da yaşayacaklar.


    bu kadar basit aslında

    adamlar zaten ihracat ve nitelikli üretim devi, bir miktar ithal etmişler onun üzerine odaklanacak değiller ya.
    biz hem açık veriyoruz hem de üretimimiz onlarla kıyaslanacak değeri taşımıyor.

    bu forumda yıllardır ABD ve Avrupa fiyatları hakkında konu açılır durur...

    bir kere de dengimiz olan bir ülkeyle kıyas yapıldığını görmedim...

    Aynen katılıyorum. İhracatta avrupa birincisi bir ülke kıyaslanmak abesle iştigaldir. Adamların kaç tane araba markası var. Dünyanın en prestijli araba ve diğer teknoloji ürünlerini üretiyorlar. Muazzam gelirleri var, tek başlarına avrupa birliğini sırtlıyorlar, kendilerini bırak, acından ölen yunanistan, ispanya gibi v.b gibi diğer devletleride kurtarmaya çalışıyorlar.

    Adamların tarım ürünü ve ham maddeden başka ithal edecek hangi ürüne ihtiyaçları var ?

    BMW, Mercedes ve Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda,Volkswagen hangisini alırsa alsınlar paraları ülkede kalıyor, hem kendileri hem devlet kazanıyor. Bu markalar bmw ve mercedes hariç Volkswagen grubunun markaları bu arada, en son porche'ı da aldı VW grubu, daha fazlasını wikiden okuyunuz;http://tr.wikipedia.org/wiki/Volkswagen


    Araba cenneti olan bir ülkeye yabancı ülkelerin markaları elbette müthiş fiyat kırarak yer edinmeye çalışacaklar.


    Savunma sanayisinde yine kendileri üretip kendileri kazanıyorlar. Beyaz eşya v.s v.s daha sayamıyacağımız bir çok şey.


    Sonuç olarak araba broşürünü görüp, küfür etmek yerine onlar gibi olmanın yollarını bulmamız gerekiyor. Gerisi zatten gelir... Haydi hayırlı iftarlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qx5 -- 24 Temmuz 2012; 23:32:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elente

    Biz araba alırken bir tane de devlete almaya bayılıyoruz nedense. Bir de ''O parayı vergilere vermesek distribütöre verecektik.'' diyen arkadaşlar var ki hiç girmiyorum o mevzuya. 40.000 - 50.000 TL'lik Dacia Duster da 5 TL'ye dayanan benzin de müstehak bize!

    http://www.dacia.com.tr/duster/fiyatlar dostum kimse 4x4 duster a 50000 vermez bence 50000 e daha sağlam araçlar var piyasada ama 32900 e alan çok olur bir de altımda 4x4 var diye gezinmeleri yok mu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmannn94

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmannn94

    quote:

    Orijinalden alıntı: Macman827

    Şu fiyatlara baktıkca sovesim geliyor

    orda asgari ücret 3000 euro onada söv
    yani 6000 tl yani 8 ayda bir sıfır araba çekilir asgari ücretle

    Salla salla kimse yok nede olsa


    Asgari ücret 3000€ muş

    almanyaya kaç kere gittin orda yaşadın işe girdin boş konuşuyorsun kimseyi kandıramazsın sen git geyik konularına yazı yaz milletinde kafasını karıştırma


    Merak etme yeterince yaşadımda ve gidip geldimde.
    Ama gidipte oranın asgari ücretini sormadım.
    Orda çalışanların maaşlarını sorduklarımda dediğin rakamlara yaklaşan çok az insan var.
    Sen biraz bol keseden vermişsin

    Asgari Ücret

    http://euro.zaman.com.tr/euro/newsDetail_getNewsById.action?newsId=57618




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK

    2.El fiyatları çok ucuz mesela
    2005 Vw Phaeton 5.0 V10 TDİ 11 bin euro
    2003 Passat 2.5 Tdi Highline 8-9 bin euro
    0 Mercedes E 220 Cdi (1-2 opsiyonla)
    50 bin Euro



    Kimse 1.4 motorlu araçlara bakmaz zaten...Ülkemizde de aynı fiyatlar olsa yolların halini düşünemiyorum...

    Ayrıca Almanyadaki vergi sistemide bizden farklı...

    Almanyada Sıfır km otomobil alırken Liste fiyatlarına ilaven %19 lık bir vergi vardır.

    Otomobil,Arazi taşıtı, 3 ton dan küçük motorlu araçlar için motorlu araçlar vergisi şu şekilde hesaplanır:

    Almanyada Motorlu taşıtlar vergisinin matrağı aracın yakıt türü ve CO2 salınımıyla belli olur. Yaş, kasko değeri vb gibi etmenler önem arzetmez. Yalnız aracın yaşı ne kadar genç olursa CO2 salınımı az olacağından vergiside az olur.

    Detaylarıyla açıklarsak: 2 türlü vergi vardır.

    1: Yol Vergisi
    Benzinle çalışan otomobillerde Her 100 cc için 2 Euro ödenir.

    Dizel motorlu otomobillerde Her 100 cc için 9,50 Euro ödenir.

    2: Karbon Vergisi

    Karbon vergisi adı altında CO2 salınımı 120 gr/km altında olan otomobiller karbon vergisi ödemez(2014 yılında 110 gr/km olacak). üstü her gram CO2 için 2 euro ödenir.


    LPG veya CNG ile çalışan aracınız varsa yol vergisi %25 indirimlidir.


    ÖrnEk vermek gerekirse 1998cc lik kmde 135 gr CO2 salan dizel motorlu bir aracınız var ise:

    19,98*9,50=189,81 Euro Yol vergisi

    135-120= 15 gr/km CO2 için 30 Euro Karbon vergisi ödersiniz.

    Toplamda: 189,81+30=219,81 Euro ödersiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_57455961/tm.htm

    Alıntıları Göster
    Kimse 1.4 motorlu araçlara bakmaz zaten...Ülkemizde de aynı fiyatlar olsa yolların halini düşünemiyorum...

    Ayrıca Almanyadaki vergi sistemide bizden farklı...

    Almanyada Sıfır km otomobil alırken Liste fiyatlarına ilaven %19 lık bir vergi vardır.

    Otomobil,Arazi taşıtı, 3 ton dan küçük motorlu araçlar için motorlu araçlar vergisi şu şekilde hesaplanır:

    Almanyada Motorlu taşıtlar vergisinin matrağı aracın yakıt türü ve CO2 salınımıyla belli olur. Yaş, kasko değeri vb gibi etmenler önem arzetmez. Yalnız aracın yaşı ne kadar genç olursa CO2 salınımı az olacağından vergiside az olur.

    Detaylarıyla açıklarsak: 2 türlü vergi vardır.

    1: Yol Vergisi
    Benzinle çalışan otomobillerde Her 100 cc için 2 Euro ödenir.

    Dizel motorlu otomobillerde Her 100 cc için 9,50 Euro ödenir.

    2: Karbon Vergisi

    Karbon vergisi adı altında CO2 salınımı 120 gr/km altında olan otomobiller karbon vergisi ödemez(2014 yılında 110 gr/km olacak). üstü her gram CO2 için 2 euro ödenir.


    LPG veya CNG ile çalışan aracınız varsa yol vergisi %25 indirimlidir.


    ÖrnEk vermek gerekirse 1998cc lik kmde 135 gr CO2 salan dizel motorlu bir aracınız var ise:

    19,98*9,50=189,81 Euro Yol vergisi

    135-120= 15 gr/km CO2 için 30 Euro Karbon vergisi ödersiniz.

    Toplamda: 189,81+30=219,81 Euro ödersiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_57455961/tm.htm
    çok açıklayıcı olmuş teşekkürler

    Hollanda da araçların emisyon değerlerine göre vergi alınıyor sanıırm.
    Bu yuzden de eski araçlara ciddi vergiler çıkıyor.




  • almanca bilen arkadaşlar bakabilir mi acaba,burdaki linkte vw.de'de comfortline polo 14525 eurodan başlıyor gibi anladım,eğer öyleyse euronun şu an 2.35 civarı olduğunu düşünürsek 34.250 gibi bir rakam çıkıyor,zaten bizde ki liste fiyatı da 33400den başlıyor comfortline polonun...
    http://www.volkswagen.de/de/models/polo/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_polo~2Fcomfortline.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi millercoholic -- 17 Eylül 2012; 14:06:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    almanca bilen arkadaşlar bakabilir mi acaba,burdaki linkte vw.de'de comfortline polo 14525 eurodan başlıyor gibi anladım,eğer öyleyse euronun şu an 2.35 civarı olduğunu düşünürsek 34.250 gibi bir rakam çıkıyor,zaten bizde ki liste fiyatı da 33400den başlıyor comfortline polonun...
    http://www.volkswagen.de/de/models/polo/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_polo~2Fcomfortline.html

    cevap verecek kimse yokmu forumda acaba???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    almanca bilen arkadaşlar bakabilir mi acaba,burdaki linkte vw.de'de comfortline polo 14525 eurodan başlıyor gibi anladım,eğer öyleyse euronun şu an 2.35 civarı olduğunu düşünürsek 34.250 gibi bir rakam çıkıyor,zaten bizde ki liste fiyatı da 33400den başlıyor comfortline polonun...
    http://www.volkswagen.de/de/models/polo/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_polo~2Fcomfortline.html

    cevap verecek kimse yokmu forumda acaba???


    Evet orda gösterilen modeler 14525 € başlıyor 18950€ kadar, opsiyon lar hariç, en iyisi Konfigurator girip fiyatı beleyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    almanca bilen arkadaşlar bakabilir mi acaba,burdaki linkte vw.de'de comfortline polo 14525 eurodan başlıyor gibi anladım,eğer öyleyse euronun şu an 2.35 civarı olduğunu düşünürsek 34.250 gibi bir rakam çıkıyor,zaten bizde ki liste fiyatı da 33400den başlıyor comfortline polonun...
    http://www.volkswagen.de/de/models/polo/trimlevel_overview.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_polo~2Fcomfortline.html

    cevap verecek kimse yokmu forumda acaba???


    Evet orda gösterilen modeler 14525 € başlıyor 18950€ kadar, opsiyon lar hariç, en iyisi Konfigurator girip fiyatı beleyin

    o zaman nerde kaldı ucuzluğu???




  • Bir arkadaşımızın verdiği linke göz attımhttp://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=219601955&cd=634813364870000000 kendi aracımın 9-10k euro aralığında satıldığını gördüğümde soğuk duş etkisi yarattı. Bu kadar astronomik fark olmamalı bence herkes üzerine düşen görevi yapsın.

    Ne bileyim 2-3 ay sıfır km araç fazla satılmasın talep iyic düşşün, aynı kriz zamanı gibi belki bir miktar Ötv yi geri çekerler. Ortlama bir alman 30.000 euroluk yıllık geliriyle çok uçuk olmadığı sürece istediği otomobili satın alabilir. Bizim üzerimizde oldukça fazla yük var. Dolaylı ve dolaysız vergilerin yükü oldukça yüksek,Gerek çalışanın gerek işverenin bir sürü vergi yükü var. Bu kadar yük üzerimizde iken 700.000 binlere varan otomotiv piyasası demek ki biraz yükler azalsa milyonları geçecek.Türk pazarı her şeye aç avrupa ülkelerinde fert başı neredeyse 2-3 otomobil düşüyor. Onların pazarları doydu.

    Artık gelecek gelişmekte olan pazarlarda Çin,Brezilya Türkiye Hatta Afrika pazarlarları. Ülkemizde otomobil yaşları bir çok ülkeye göre oldukça yüksek zaten eskilere bir teşvik gelse Pazar uçar gider.

    Herkese Allah'ın hayal ettiğiniz otomobili satın alma şansı vermseni temenni ederim.




  • Bunlar neyse 2.el fiyatlarını gördükçe orda yaşayasım geliyor.İnceleyin isterseniz;

    http://www.ooyyo.net/used-cars-for-sale/netherlands/c=CD5A2F7114D3854F111BFA6FAA651551/
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.