Şimdi Ara

ÇİN malı ucuz arabalar gümrükte!!!!!! (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
0
Favori
155.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    çinlilerde rüşvet için para yoktur, adamlar arabaları satamadı diye 3 aydır soğan ekmek yiyormuş :)


    çinlilerle bi alakası yok su an ztn :D türkiyeye kimin aracılıgıyla gelıyorsa onların ellerını ceplerıne sokmaları gerekıyor.


    chery sitesinde gördümde böle bi modeli mi var acaba fena deilmis hani ucuz olsa ndn alınmasınki cabrio sanırım ...

     ÇİN malı ucuz arabalar gümrükte!!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fletch -- 14 Aralık 2007; 11:49:39 >
  • http://www.chery.com.tr/donanimeastar.htm quenn

    nasıl aslında bakılabilir güzele benziyor
  • ne zaman geliyor bu çin arabaları???gelse de alsak....tabii 6-7 milyarsa...hatta 6-7 milyardan bütün ev halkına birer tane alsak sonra herkes öyle yapsa sonra trafik iyice kitlense

    sonra bir yerden bir yere gidemesek kalsak öyle...ama arabamız var mı vaaaarrrr




  • Ucuz Çin arabaları gümrükte bekliyor...
    Ucuz TR vatandaşı canı ise bayilerde bekliyor.

    Cheryy nin internette bir çarpışma testi var bulursam linkini verecegim . Arka koltuktakilere biraz yaşama şansı tanıyor araba. Hayatı ucuz olan yada kendini usta şofor ilan edip kaza yapmam diyenler(hernekadar usta olsada karşıdan gelenin usta olup olmadıgını düşünmeyenler) alsın bu aracları.
  • bekadar para okadar köfte
  • ne zaman ki bu çinli arabalar aşağıdaki videodaki sağlamlığa ulaşırlarsa alınabilinecek konuma gelmişlerdir demekki derim
    [DHTUBE=]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malimusavir -- 13 Aralık 2007; 15:26:05 >
  • sen de vur dedik öldürdün, çinliler onu yapabilse o kadar yatırım aracının o ülkede işi ne :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    sen de vur dedik öldürdün, çinliler onu yapabilse o kadar yatırım aracının o ülkede işi ne :)




    onuda yapamazlar ya hoş
    neyse ben eski kasa clionunkileri falan bulayım belki onlar daha kolay olur onlara ulaşmaları falan

    ama bunlara ulaşırlar zamanla
    dacia logan


    yaşama şansı az da olsa bu çinlilerden kat kat fazla olan TİPO


    hyundai bile daha kaliteli




  • Bisan'ın Çin'den yarı mamul getireceği Lifan marka araçlar, Türkiye'de geliştirilerek piyasaya sürülecek.
    İki Çinli otomotiv şirketi ile anlaşma imzalayan Bisan şirketinin Genel Müdürü Abidin Dursun Kaleli de, aynı durumdan şikâyetçi. Dayanıksız Çin arabalarının Türkiye piyasasına sürülmesi halinde korkunç sonuçlar doğabileceğini ifade eden Kaleli, araçları yarı mamul olarak getirip, kendi fabrikalarında geliştirmek istediklerini belirtiyor. Kaleli, "Mercedes otomobillerin kaportasını matkapla bile delemezken Çin otomobiline sıradan bir çivi bile giriyor. Duvara çarpma testlerinde Çin araçları bagajına kadar duvara yapışıyor" diyor.

    Şu anda Avrupa standartlarını yakalayamadığı ve otomotiv firmalarının çıkarına ters düştüğü için ithalatına izin verilmeyen Çin otomobillerinin 2008 başında Türkiye'de satışa sunulması bekleniyor. Bu çerçevede Türkiye'den bazı firmalar Çinlilerle anlaşma imzalarken, 50 kadar şirketin de imza aşamasında olduğu belirtiliyor. İki firma ile ithalat için el sıkışan Bisan'ın genel müdürü Abidin Dursun Kaleli, bu ülkede üretilen bütün malların kalitesiz olmadığını, standartları yakaladığı takdirde Avrupa'nın baskılara dayanamayacağını ve AB'nin standartlarına uygunluğunu gösteren Euro-4 belgesi vereceğini ifade ediyor. Kaleli'nin verdiği bilgiye göre, Çinli firmalar belge almak için Avrupa'ya gittiklerinde her seferinde 'Crash' denen dayanıklılık testine takılıyor. Testte, Mercedes ve BMW 80 kilometre hızla bir duvara çarptırılarak içindeki insanı temsil eden maketin ne kadar zarar göreceği ölçülüyor. Bu iki marka testleri çok hafif hasarlarla atlatıyor. Aynı teste katılan Çin arabaları her seferinde bagajıyla birlikte duvara yapışıyor, içindeki maketin de adeta 'pestili' çıkıyor. Matkapla yapılan testte ise belirli bir basınçla kaportalar delinmeye çalışılıyor. Yukarıdaki iki markanın kaportası çok zor delinirken, Çinli arabada çivi bile kaportayı delmeye yeterli oluyor. Dursun Kaleli, testi her seferinde geçemeyen Çinlilerin kaporta kalınlığını artırmasının ve kullandığı malzemeyi kaliteli hale getirmesinin şart olduğuna işaret ederek, "Arabalar bu haliyle trafiğe çıksa ve bir ciple ya da kamyonla çarpışsa üzerinden silindir geçmiş gibi olur. İçerisindeki insanları da kurtarmanız imkansız hale gelir." diyor.

    Prensip olarak direkt ithalat yerine yarı mamul ithal etmeyi ve yüzde 40-50 oranında yerli mamul kullanmayı tercih ettiklerini anlatan Kaleli, şu bilgileri veriyor: "Kore, Tayvan veya Çin'den daha önce de mal getirdik. Her seferinde yarı mamul olarak getirip kendi yan sanayimizde geliştirdik. İçindeki parçaların önemli bir kısmı Türk yan sanayiinden alınıyor. Otomotivde de bu aynı şekilde olacak. 3-4 bin dolara Çin'den ithal etmek yerine kendi montaj fabrikalarımızda geliştirip yerli esnafa da iş imkanı sunacağız." Firma, Türkiye'de geliştirdiği araçları Bisan-Li Fan ve Bisan-Cyile markalarıyla piyasaya sürmeyi planlıyor. Dünya Ticaret Örgütü kurallarına göre hiçbir ülkenin malının gümrük duvarlarıyla engellenemeyeceğine dikkat çeken Kaleli, AB'nin belge vermesi halinde Gümrük Birliği anlaşmaları gereği Türkiye'nin de bunu kabul edeceğini vurguluyor. Kaleli, "Hindistan Euro-4 belgesini aldı. Çin de alacaktır." diyor.

    Çinli iki büyük otomotiv üreticisiyle ön distribütörlük anlaşması imzaladıklarını belirten Abidin Dursun Kaleli, BMW motoru taşıyan numune araçları İzmir'e getirdiklerini, ancak bu firmalara Avrupa ve Türkiye'ye otomobil giriş vizesi verilmesinden sonra piyasaya girebileceklerini ifade ediyor: "Çinlilerle binek ve ticari araçlar konusunda anlaştık. Li Fan ve Cyile otomotiv şirketleriyle ön distribütörlük anlaşmalarımızı yaptık. Çin arabalarının Türkiye'ye girebilmesi için önce Avrupa'da dolaşması ve Euro 4 belgesini almaları lazım. Aldıktan sonra da Türkiye'nin onu tasdik etmesi şart. Yani Avrupa normları ve standartlarını tamamlamaları gerekiyor. Türkiye'de ortalama 20 bin dolara satılan bir arabanın Çin'deki fiyatı 3 bin 500 dolar. 4 bin dolar verdiğiniz zaman şahane lüks arabalar alabiliyorsunuz. Siz buna ne kadar, nasıl dayanabilirsiniz? Türkiye'de bütün vergileri üzerine koyunca bu arabaya 12 bin dolara binmek mümkün. Bence 2-3 seneden daha fazla dayanamazlar."

    Tedbir alınmazsa Türkiye motosiklet çöplüğü haline gelir

    İzmir'de bisiklet ve motosiklet üretimi yapan Bisan'ın Genel Müdürü Abidin Dursun Kaleli, eğer tedbir alınmazsa Türkiye'nin motosiklet çöplüğüne döneceği endişesini taşıyor. Geçen yıl 400 bin motosiklet satıldığına işaret eden Kaleli, bunun 350 bininin Çin başta olmak üzere Uzakdoğu ülkelerinden getirildiğini ifade ediyor. Kaleli, "2005'te 105 firma dışarıdan motor getirdi. 50'si satıp kaçtı. Vatandaş, elindeki bozuk motoruyla kaldı. Hiç kimse, 'İthalat yapan firmanın garantisi var mı?' diye sormuyor." diyor.
    Dış Ticaret Müsteşarlığı'nın Uzakdoğu'dan mal ithalatına yeni sınırlamalar getirilmesi yönünde çalışmalar yaptığını vurgulayan Kaleli, ocak ayı itibarıyla yeni müeyyideler beklediklerini kaydediyor. Bisan olarak Çin ve Uzakdoğu'dan etkilenmediklerini anlatan Genel Müdür Kaleli; kalite, servis hizmetleriyle ve yaygın bayi ağıyla AB standartlarında üretim yaptıklarını vurguluyor.




  • Sn.Malimüşavir Çinli Büyük Otomobil üreticileri bu seviyeleri çoktan geçti. Hatta ilk mesajda verdiğiniz volvoya bile çok yakında ulaşabilirler. Belki ulaşmışlardır bile ama maliyet yüzünden böyle bir üretime kalkışmıyorlardır. Daha önce farklı bir başlık altında yeni üretilen otomobillerle ilgili bilgi vermiştim tekrar incelemeniz için ekliyorum. Bu modeller içinde türkiyeye gelecek olan Chery Alia modelide var. Yani anlicanız her çin üretimi araç o landwind jeep gibi dağılmıyor.


    http://youtube.com/watch?v=aTKS6QHz7Sk&feature=related (Chery A5 C-Ncap 3 Yıldız)
    http://youtube.com/watch?v=HcMRcV5U6l8&feature=related (BYD F3 C-Ncap 3 Yıldız)
    http://youtube.com/watch?v=O8m9XQ-UVUg&feature=related (Great Wall Hover C-Ncap 3 Yıldız )
    http://youtube.com/watch?v=Q597iyGu3dA&feature=related ( Brillance BS4 )
    http://youtube.com/watch?v=80Q8ZDhutH4&feature=related (Haima Family II)

    Kıyaslama açısından
    Kia Cerato (C-Ncap 3 Yıldız)
    Hyundai Accent Era ( C-Ncap 3 Yıldız )
    Fiat Perla ( C-Ncap 3 Yıldız )

    Faw Benteng(Besturn) C-Ncap 4 Yıldız

    http://www.youtube.com/watch?v=C8NVH_wrHrQ&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=yc5Rh2Xkdcw&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=Irfoo-bdjLU&feature=related

    Kıyaslama Açsından:

    Yeni Honda Civic (C-Ncap 4 Yıldız)
    VW Sagitar(Yeni Jetta) (C-Ncap 4 Yıldız)
    Nissan Tiida (C-Ncap 4 Yıldız)
    Buick Lacrosse (C-Ncap 4 Yıldız)

    Şimdi C-Ncap içinde laf edilir o yüzden onunla ilgilide bilgi vereyim,

    100% Ofset : 50Km/h (Euro Ncap de bu test yok) Deforme olmayan bariyer!!!
    40% Ofset : 56Km/h (E-Ncap 64Km/h )
    Side impact : 50Km/h (E-Ncap 50Km/h )




  • Adamların yüksek hızlı kamerası bile yok... Bilimsellikten okadar uzakki. Resmi sitelerinin heryeri reklam(bu bişeyler ifade ediyordur umarım). Araçların yıldızları deformasyona gore değil içerideki modelin ne kadar zarar gordugune bakılır. Nedense İngilizce siteleri yok... Nasıl yaptıkları bir muamma...ve bu araçları euroncap ta gormeden hiçbirşeye inanmam %40 lık kafa kafaya çarpıçma testindeki 10 km ölümcül bir farktır. inanmıyorsanız 10 km ile koşarak duvara çarpın... Side impact ta yandan çarpılma hızına ek olarak yandan çarpan cismin ağırlığı buna bağlı olarak ivmeside önemlidir. Neden çinli arkadaşlar kendilerine özel bir çarpışma testi platformu kurmuş bunuda düşünmek gerekir. Avrupaya sattıkları araçların mutlaka euroncap de çarpışma testine sokulmalıdır.
  • Sayın Alper, sitede testlerin nasıl yapıldığı ve organizasyon ile ilgili ingilizce baya uzun bir açıklama var. biraz uzun ama sanırım sizi tatmin eder.

    http://www.c-ncap.org/pjscen.pdf

    Ayrıca C-NCAP için sorduğunuz soruyu Japonlar içinde sormanız lazım veya amerikalılar için veya avustralya için çünkü onlarında J-Ncap,A-Ncap,Nhtsa vs. si var.
  • Hakkaten kullan araba kaza yapıpta içinden sağ salim çıkabilirsen(%5) at kurtul.


    quote:

    Orjinalden alıntı: P@SHA

    Evet arkadaşlar. bu arabalar TR de gümrüğe gelmiş durumdalar. Haberi olanlar verdır belki, bu araçlar Hyundai GETZ e çok benziyorlarmış ve fiyatlarıda 6000- 7000 YTL gibi olacakmış. Öyle duydum ne kadar doğrudur bilemem. Ama gerçekten öyleyse diğer otomobil markalarının olumsuz etkileneceğine kesin gözüyle bakılır.... resmini bulan yada bu konu hakkında geniş bilgi sahibi arkadaşların youmlarını bekliyorum..

    Herhalde tek kukllanımlık araçtır bunlar
  • Cümleten gözümüz aydın gelse de görsek şu arabaları gelemedi gitti. Sokağa atacak kadar çok parası olanlara hayırlı olsun.
  • geçen yıl araba almaya niyetlendiğimde geliyorlardı,gelsede bir görsek belki fiyatları biraz düşürür diğerlerinin diye.ben arabayı aldım,hevesimi aldım ama hala gelemediler
  • Ucuz mala Para verecek kadar zengin değilim.
  • abe bag onu kulancagıma gıderım serceyı kullanırım daha ıı yha deılmı ama arkadaslar
  • yha bırısı bana araba bulabılırmı ? he serce murat olmasında hangı araba olursa olsun 3 milyara kadar he bulursanız yolayın bnaa
  • NERDEN BİLİYORSUN 5 PARA ETMİYECEĞİNİ.GAYET AĞLAM ARABALAR.ÇİNDE KARIN TOKLUĞUNA İŞÇİ ÇALIŞTIRIYORLAR İŞÇİLER GÜNLÜK 30 DOLARA ÇALIŞIYORLAR.MALİYET DÜŞÜK OLUNCA ARABALARDA UCUZ OLUYOR
    quote:

    Orjinalden alıntı: Egguzel

    Arabalar gümrükdemi bilmiyorum ama beş para etmeyeceği kesin
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.