- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Windows 7 Pencere Ayarları
Bu konudaki kullanıcılar:
 
2
Cevap
8253
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


132 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Kaprese
23 Haziran 2012; 12:31:49 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba... Ben, biraz yaramazlık yapıp Windows'un görsel ayarlarıyla oynadım. Tema düzenlemek adına. Her şey yolunda, kişisel zevklerim adına harika oldu. Fakat bir problemim var, pencere üstündeki kısayollar inanılmaz şekilde büyüdü ve nerden küçülteceğimi bilmiyorum. Denedim bi şeyler ama sonuç hüsran. http://c1206.hizliresim.com/y/r/8k6xk.jpg İşte bu resimdeki benim sorunumu... Yardım etmenizi diliyorum. Teşekkürler... :)
_____________________________

Bazen tanrı oluyorum. Eğer bir adamın öleceğini söylüyorsam, adam aynı gün ölüyor!

Pablo Emilio Escobar Gaviria


671 Mesaj
1 Temmuz 2012; 14:10:58 

quote:

Orijinalden alıntı: Kaprese

Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba... Ben, biraz yaramazlık yapıp Windows'un görsel ayarlarıyla oynadım. Tema düzenlemek adına. Her şey yolunda, kişisel zevklerim adına harika oldu. Fakat bir problemim var, pencere üstündeki kısayollar inanılmaz şekilde büyüdü ve nerden küçülteceğimi bilmiyorum. Denedim bi şeyler ama sonuç hüsran. http://c1206.hizliresim.com/y/r/8k6xk.jpg İşte bu resimdeki benim sorunumu... Yardım etmenizi diliyorum. Teşekkürler... :)

Dediklerimi aynen yap düzelecektir.
"Denetim Masası\Görünüm ve Kişiselleştirme\Kişiselleştirme" buraya gel sonra alta pencere rengi yazan yer var oraya tıkla açılan menüde gelişmiş menü görünümü var ona tıkla orada listeden çubuk düğmeleri var ona tıkla orada boyut yazan yerdeki rakamı 21 yap uygula tamam de düzelecek sorunun. kolay gelsin. . .
_____________________________



2 Mesaj
14 Mayıs 2014; 21:21:56 

bak kardeşim masaüstüne gir boş bir yere tıkla ctrl tuşuyla birlikte farenin yuvarlak yerini geriye doğru yönlendir o zaman düzelir
_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR3
0.219