DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Teknosa ve iade prosedürü(Toshiba M70-215)
30
Cevap
0
Favori
10.397
Tıklama
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Dizüstü >> Teknosa ve iade prosedürü(Toshiba M70-215)
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      37 Mesaj
      08 Mart 2006 21:40:27
      SİZE BİR MASAL ARKADAŞLAR.

      06.01.2006 tarihinde Teknosa Ankara Armada mağazasından almış olduğum Toshiba M70-215 model bir laptop aldım. DVD sürücüsü tıkırdadığı için teknik servise götürdüm ve 20.01.2006 tarihinde teslim aldım makinanın DVD değişimi gerçekleştirildi.

      Ama değişim yapılırken makinayı nasıl açtılarsa makinanın her yeri oynuyordu. Cihazın iadesi için Teknosaya 22.01.2006 tarihinde başvurdum ve makinanın kontrolü için teknik servise göndermeleri gerektiğini söylediler. Elimde DVD değişimine ait form olmasına rağmen o anda değişimi kabul etmediler.

      Gene boyun eğdik mecburen kabul ettik. Bu arada telefon trafiği başladı. Teknosa Genel Müdürü Aytaç Biter ve Müşteri İlişkileri Temsilcisi Betül Mert ile e-posta ve telefon görüşmeleri gerçekleştirdik. 10.02.2006 tarihinde bu telefon görüşmeleri sonuç verdi ve bize yeni bir makine teslim edildi.

      Problem bittimi? NERDEEEEE!!!

      Bu seferde cihazın ekranı hoşaf gibi çıktı. Ekrana baktıkça insanın midesini bulandıran bir görüntü oluşuyordu. Acaba kullanabilirmiyiz diye uğraştık takii bugüne kadar.(08.03.2006).

      Teknosa genel müdürü ve mağaza müdürü ile yaptığımız telefon görüşmeleri sonucunda nasıl olduysa ikna oldular ve makineyi iade almayı kabul ettiler. ve makineyi teslim ettik.


      Gittim Fujitsu Siemens 1451G aldım Evkur'dan. Acaip mutlu oldum. Artık rahatım. Çok iyi.


      BİZLER ERDİK MURADIMIZA GÖKTEN ÜÇ ELMA DÜŞTÜ vs. vs.





      _____________________________

      Kanunlar büyük sineklerin delip geçtiği
      Küçük sineklerin takılıp kaldığı örümcek ağlarıdır.

      Hz. Mevlana
    • Binbaşı
      1380 Mesaj
      08 Mart 2006 21:43:41
      Teknosa 'ya iade yapabilen ender insanlardan biri olarak tarihe geçeceksin

      Hatta sen aynı ürünü 2 defa iade edebildiğin için bu alanda bir rekora imza attın


      _____________________________

      İMZASIZ...
    • Yarbay
      2005 Mesaj
      08 Mart 2006 21:45:49
      onu bırak tamir edilmiş ürünü teknosa ya nasıl iade ettin imkansızı başarmışsın...


    • Yarbay
      4160 Mesaj
      08 Mart 2006 21:46:56
      walla senin adına sevindim,
      gözün aydın birçok kişi buna benzer sorunlarla uğraşıyor,
      hele 2 ay sonra almaları çok ilginç,

      ankaradakilere duyuru = Sakın armada teknosadan Toshiba M70-215 almayın çünkü büyük ihtimal senin iade ettiğin laptop'u tekrar satacaklar.


      _____________________________


      ╚═╦═══╗═║═══║═══════║═══║═╦═══╦═╝
      ══║═══║═║═══║═╔═══╗═║═══║═║═══║══
      ══╠═══╣═╚═══╣═║═══║═║═══║═║╔══╝══
      ══║═══║═════║═║═══║═║═══║═║╚═╗═══
      ══╝═══║═════║═║═══║═╚═══╝═║══║═══
      ╔═════║═════║═║══════════════║══╗
      ÅÿηՄя
    • Binbaşı
      1264 Mesaj
      08 Mart 2006 22:00:36
      Teknosa ürünü geri mi aldı? Olacak iş değil, başımıza taş yağacak!! Benim 30 dolarlık ve 3 aydan beri servisten gelmesini beklediğimiz webcam'i bile "yasal süre doldu, değiştirmeniz gerekmiyor mu?" itirazlarıma rağmen tınmıyorlar bile. Açıkçası ben de öyle küçük bir ürün için ortalığı yaygaraya vermiyorum.. Ama Teknosa denen ucube kurumun bir ürünü iade alması tarihsel bir vaka.

      Netekim, Teknosa bedavaya bile dağıtsa, gidip cımbız almam ordan, neme lazım..

      PS: Şevkini kırmak, şom ağızlık yapmak gibi olmasın ama Evkur'un da Teknosa'dan çok farkı yok, tecrübeyle sabittir.


      _____________________________

      İmzamı kaybettim. Hükümsüzdür.

    • Yüzbaşı
      886 Mesaj
      08 Mart 2006 22:09:05
      Ben gecen ay baktıdım evkur inanılmaz paalı bi yerdi hayret ettim hatta fiat politikasınımı deiştiler acep yoksam arkadaş teknosaya iade etmenin verdii mutluluk sarhoşluğununmu kurbanı oldu?


      _____________________________

    • Yarbay
      2567 Mesaj
      08 Mart 2006 22:09:39
      @isakalak
      Gerçekten tebrikler.

      Bir problemimiz olursa artık seni ararız.


    • Yüzbaşı
      304 Mesaj
      08 Mart 2006 22:24:49
      yeni makinan hayırlı olsun ii günlerde sorunsuz kullanman dileğiyle..


      _____________________________

    • Çavuş
      87 Mesaj
      10 Mart 2006 10:10:40
      teknosadan adlıım 20 ytllik bir ürünü 2 saat sonra bile iade edemedim sadece acaba die 2 ay uraştım telefon trafiği vs. sonrasındada takibi bıraktım. artık teknosadan iadesiz olduğunu bilerek alışveriş aparım(tabii aparsam!)


      _____________________________

      packard Bell 9755 80gb 5400 rpm paylaşımsız 256 ram le widescreen 15.4
      core duo 2.0+256 ddrIII+320 sata+1 gb+dwdrw sata+20.1 lcd
    • Yüzbaşı
      641 Mesaj
      16 Mart 2006 08:37:45
      iade sebebi teknosa değil toshiba ürün başka firmanın olsaydı gene almazdılar...
      quote:

      Orjinalden alıntı: isakalak

      SİZE BİR MASAL ARKADAŞLAR.

      06.01.2006 tarihinde Teknosa Ankara Armada mağazasından almış olduğum Toshiba M70-215 model bir laptop aldım. DVD sürücüsü tıkırdadığı için teknik servise götürdüm ve 20.01.2006 tarihinde teslim aldım makinanın DVD değişimi gerçekleştirildi.

      Ama değişim yapılırken makinayı nasıl açtılarsa makinanın her yeri oynuyordu. Cihazın iadesi için Teknosaya 22.01.2006 tarihinde başvurdum ve makinanın kontrolü için teknik servise göndermeleri gerektiğini söylediler. Elimde DVD değişimine ait form olmasına rağmen o anda değişimi kabul etmediler.

      Gene boyun eğdik mecburen kabul ettik. Bu arada telefon trafiği başladı. Teknosa Genel Müdürü Aytaç Biter ve Müşteri İlişkileri Temsilcisi Betül Mert ile e-posta ve telefon görüşmeleri gerçekleştirdik. 10.02.2006 tarihinde bu telefon görüşmeleri sonuç verdi ve bize yeni bir makine teslim edildi.

      Problem bittimi? NERDEEEEE!!!

      Bu seferde cihazın ekranı hoşaf gibi çıktı. Ekrana baktıkça insanın midesini bulandıran bir görüntü oluşuyordu. Acaba kullanabilirmiyiz diye uğraştık takii bugüne kadar.(08.03.2006).

      Teknosa genel müdürü ve mağaza müdürü ile yaptığımız telefon görüşmeleri sonucunda nasıl olduysa ikna oldular ve makineyi iade almayı kabul ettiler. ve makineyi teslim ettik.


      Gittim Fujitsu Siemens 1451G aldım Evkur'dan. Acaip mutlu oldum. Artık rahatım. Çok iyi.


      BİZLER ERDİK MURADIMIZA GÖKTEN ÜÇ ELMA DÜŞTÜ vs. vs.







      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      16 Mart 2006 10:17:47
      SENİ TEBRİK EDERİM ARKADAŞIM, AMA ÜRÜNÜ GERİ ALAN TEKNOSA DEĞİL, TOSHIBA DIR BENCE


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      634 Mesaj
      18 Mart 2006 10:27:37
      biraz teknosanın reklamlarını yapalım diye yukarı taşıyorum..görün ve akıllanın diye..

      teknosadan ürün almayın.....almayın..almayın....

      artık dilimizde tüy bitti bunu söylemekten...10 15 dolar için değmez anlayın artık..

      okumuyormusunuz yoksa anlamıyormusunuz bilmiyorum valla...

      yazık paranızada emeğinizede..

      adamlar yurt dışında iade ürünleri ucuza alıp size kakalıyor birtürlü anlamıyorsunuz..


      _____________________________

      HP Pavilion dv7-------------------Peugeot 3008 allure 2016
    • Çavuş
      61 Mesaj
      18 Mart 2006 13:54:04

      quote:

      Orjinalden alıntı: cesi007

      biraz teknosanın reklamlarını yapalım diye yukarı taşıyorum..görün ve akıllanın diye..

      teknosadan ürün almayın.....almayın..almayın....

      artık dilimizde tüy bitti bunu söylemekten...10 15 dolar için değmez anlayın artık..

      okumuyormusunuz yoksa anlamıyormusunuz bilmiyorum valla...

      yazık paranızada emeğinizede..

      adamlar yurt dışında iade ürünleri ucuza alıp size kakalıyor birtürlü anlamıyorsunuz..

      ya pardon ben pek bi bilgim yok hiç bişey almadım desem yeri teknosadan(bi joy pad almıştım 15 20 ytl lik) mp3 çalar almayı düşünüyom SONY nw serisinden nerden alabilirim tavsiye eddebileceğiniz bir yer var mı?


      _____________________________

      iceman ®©MuSTy CBÜ. Üni
    • Binbaşı
      1340 Mesaj
      18 Mart 2006 19:50:25

      quote:

      Orjinalden alıntı: icemanMusty



      Alıntıları Göster


      ya pardon ben pek bi bilgim yok hiç bişey almadım desem yeri teknosadan(bi joy pad almıştım 15 20 ytl lik) mp3 çalar almayı düşünüyom SONY nw serisinden nerden alabilirim tavsiye eddebileceğiniz bir yer var mı?

      NE ALAKA ANLAMADIM MP3 CALAR.


      ARKADASIM KESKE HERKES SENIN GIBI MURADINA ERSE NE GUZEL OLURDU BU FORUM ARKADASLAR COK DERTLI COK


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Mart 2006 12:39:29
      Lİnksys WAG354G marka 150 ytl fiyatı oln ürünü aynı gün içerisinde bozuk olduğu için değiştirmiştim.Kadın tek soru bile sormadan yenisi ile değiştirdi.Lep topumu printerimi ve daha bir çok donanimimi ordan almıştım.Hala da almaya devam ediorm.Eğer bozuk çıkarsa veya beğenmessem gider değiştirtirimDeğiştiremeyenler çatlasın


      _____________________________

    • Yarbay
      3125 Mesaj
      25 Mart 2006 00:13:17
      vts ve loop arkadaşlar umarım görüşlerinizde samimisinizdir.zira bu teknosa sizin gibi avukatları zor bulur.Yani bakıyorum da benim yaşadıklarımla (ve birçok arkadaşın yaşadıklarıyla)sizinkiler hiç örtüşmüyor.Siz sanki başka şelerden bahsediyorsunuz..


      _____________________________

    • Onbaşı
      37 Mesaj
      25 Mart 2006 00:20:12
      baba ilk teslim ettiğin m70-215 in seri numarası varmı sende çünkü senin külüstür artık bende olabilir


      _____________________________

      sevmek midir önemli olan
      yoksa sevildiğini bilmek mi....
    • Yüzbaşı
      575 Mesaj
      25 Mart 2006 01:31:50
      Ulen olaylar doğruysa bu tekno iyi kazıklamış piyasayı be,nereye el atsan tekno parçalar çalıyor topiklerde.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      265 Mesaj
      25 Mart 2006 01:58:14
      teknosaya ürün iade etmeyi (hem de iki kere) başaran arkadaşı cok kutluyorum hatta söyleyecek söz bulamıyorum

      arkadaşlarla birleşip sana bi cumhuriyet altını alıp yakana takmak lazım

      sen resmen imkansızı başardın bilmem farkındamısın walla helal olsun


      _____________________________


      •ImparatorTerim•
    • Yüzbaşı
      641 Mesaj
      25 Mart 2006 07:48:04
      Malesef bazı arkadaşlarla bu konuda ters düştük, belki kendilerince onlarda haklıdır ama canı yananlarada kimse anlatma yazma dememeli.
      quote:

      Orjinalden alıntı: koolandgang

      vts ve loop arkadaşlar umarım görüşlerinizde samimisinizdir.zira bu teknosa sizin gibi avukatları zor bulur.Yani bakıyorum da benim yaşadıklarımla (ve birçok arkadaşın yaşadıklarıyla)sizinkiler hiç örtüşmüyor.Siz sanki başka şelerden bahsediyorsunuz..




      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      25 Mart 2006 08:23:18
      Bu arada brada denen şahsı göremiyoruz artık forumda. Teknosa nın epey bi avukatlığını yaptı bi anda mesajları kesildi hayret ya....


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      641 Mesaj
      25 Mart 2006 14:06:12
      malesef...

      quote:

      Orjinalden alıntı: Albatros

      Ulen olaylar doğruysa bu tekno iyi kazıklamış piyasayı be,nereye el atsan tekno parçalar çalıyor topiklerde.




      _____________________________

    • Çavuş
      64 Mesaj
      19 Nisan 2006 18:51:19
      helal olsun bravo

      quote:

      Orjinalden alıntı: isakalak

      SİZE BİR MASAL ARKADAŞLAR.

      06.01.2006 tarihinde Teknosa Ankara Armada mağazasından almış olduğum Toshiba M70-215 model bir laptop aldım. DVD sürücüsü tıkırdadığı için teknik servise götürdüm ve 20.01.2006 tarihinde teslim aldım makinanın DVD değişimi gerçekleştirildi.

      Ama değişim yapılırken makinayı nasıl açtılarsa makinanın her yeri oynuyordu. Cihazın iadesi için Teknosaya 22.01.2006 tarihinde başvurdum ve makinanın kontrolü için teknik servise göndermeleri gerektiğini söylediler. Elimde DVD değişimine ait form olmasına rağmen o anda değişimi kabul etmediler.

      Gene boyun eğdik mecburen kabul ettik. Bu arada telefon trafiği başladı. Teknosa Genel Müdürü Aytaç Biter ve Müşteri İlişkileri Temsilcisi Betül Mert ile e-posta ve telefon görüşmeleri gerçekleştirdik. 10.02.2006 tarihinde bu telefon görüşmeleri sonuç verdi ve bize yeni bir makine teslim edildi.

      Problem bittimi? NERDEEEEE!!!

      Bu seferde cihazın ekranı hoşaf gibi çıktı. Ekrana baktıkça insanın midesini bulandıran bir görüntü oluşuyordu. Acaba kullanabilirmiyiz diye uğraştık takii bugüne kadar.(08.03.2006).

      Teknosa genel müdürü ve mağaza müdürü ile yaptığımız telefon görüşmeleri sonucunda nasıl olduysa ikna oldular ve makineyi iade almayı kabul ettiler. ve makineyi teslim ettik.


      Gittim Fujitsu Siemens 1451G aldım Evkur'dan. Acaip mutlu oldum. Artık rahatım. Çok iyi.


      BİZLER ERDİK MURADIMIZA GÖKTEN ÜÇ ELMA DÜŞTÜ vs. vs.







      _____________________________

      ERDAL
    • Binbaşı
      1697 Mesaj
      19 Nisan 2006 21:09:40
      walla helal olsundan baska bir soz gelmıyor aklıma ... helal olsun usta yurekten kutlarım .... sayılı ınsanlardan olmalısın.


      _____________________________

      Moskova’daki o herife, Kalinin midir? Stalin’midir, ne Allah’ın belâsı ise, o herife söyleyin, biz Türkler asırlarca Rusya’nın göbeğinde rakı içmiş milletiz! Gerekirse gene içmesini biliriz!
    • Yüzbaşı
      502 Mesaj
      20 Nisan 2006 04:43:30
      kesinlikle...
      quote:

      Orjinalden alıntı: YUSUFM

      iade sebebi teknosa değil toshiba ürün başka firmanın olsaydı gene almazdılar...

      Alıntıları Göster






      _____________________________

      Hayat oyunu iyi bir ele sahip olmak degil, kotu bir eli iyi oynamaktir...


      <..DH GROUP MARMARA..>
    • Er
      1 Mesaj
      20 Nisan 2006 09:44:49
      Ben 18 Mart'ta fazla araştırma yapmadan ani bi kararla Teknosa'dan Fujitsu Siemens 1451G aldım. Çünkü alette tüm aradığım özellikler mevcuttu. Neyse 10 gün sonra cihaz arızalandı. Datapro'ya götürdük, anakart yanmış, yaklaşık bir hafta serviste kaldı, anakart bir türlü gelmedi. Böyle olunca Teknosa'yı arayıp bilgisayarı değiştirmek ya da iade etmek istediğimizi söyledik. Cihazın kutusunu attığınız için olmaz dediler, Neyse bu konuda en çok eşim uğraştı. Biraz bağırıp çağırınca geri adım attılar, Yeni bir makine verdiler, O makineyi alırken birşey olursa geri veririz dedik (tabii kutusunu da atmadık). Yeni bilgisayarda da uzun süre kapalı kalınca açılma sorunu yaşadık, neticede onu da iade edip paramızı aldık.

      Tüm bunlardan edindiğim izlenim Teknosa ile pek ilgili değil bence, Fujitsu Siemens markasından uzak durmak yönünde.

      Hala laptop almak için araştırma yapıyorum.




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      591 Mesaj
      20 Nisan 2006 22:41:49
      Benim bundan anladığım, iade prosedürü için aşağıdakilerle bağlantı kurmamız gerekiyor...Bu bağlantıda herkese nasıp olmaz..

      "Teknosa Genel Müdürü Aytaç Biter ve Müşteri İlişkileri Temsilcisi Betül Mert ile e-posta ve telefon görüşmeleri gerçekleştirdik. "




      _____________________________

      SONY FJ270B 14.1 INC - 500 GB <> TOSHİBA AMD A4 TABLET NOTBOOK<>PHILIIPS 42 PFL 7696K <> MERCEDES B CLASS 2010 <> DREAM BOX 500S
    • Yüzbaşı
      591 Mesaj
      20 Nisan 2006 22:45:06

      quote:

      Orjinalden alıntı: gerceli

      ........

      Tüm bunlardan edindiğim izlenim Teknosa ile pek ilgili değil bence, Fujitsu Siemens markasından uzak durmak yönünde.

      .........



      Ama dikkat ederseniz tüm bu sorunlu siemensler Teknosadan çıkıyor. Buda bence soru işareti.. İşin tuhafı makinalarıda en ucuza sattığını iddia ediyor...Aralarında bir bağlantı var galiba..


      _____________________________

      SONY FJ270B 14.1 INC - 500 GB <> TOSHİBA AMD A4 TABLET NOTBOOK<>PHILIIPS 42 PFL 7696K <> MERCEDES B CLASS 2010 <> DREAM BOX 500S
    • Çavuş
      73 Mesaj
      22 Nisan 2006 13:06:28
      arkadaşlar teknosa dan şuana kadar hiçbirşey almamış olmama rağmen, eğer bir ürüne ihtiyacım olursa gözüm kapalı gider alırım; bi kere kardeşim koskoca firma adı üzerinde SA -Sakıp Babamıszın şirketi- yahu; üçün beşin hesabını yapmazlar, bazı küçük firmalar gibi, ben bi TV kartı aldım bi firmadan(nt teknoloji),, kardeşim alet çalışmıyo benim laptop da.. daha doorusu windows oturumunu kapatınca ss driverı gidiyo yenden yüklemek gerekiyo, e herseferin de yükleyemem, e hiç mi oturum kapatmicam kardeşim
      neyse,
      gittim dedim bu benim bilgisayarda çalışmıyo,
      cevap -özelliker üzerinde yazıyo ona göre almalıydınız..
      kardeşim evet yazıyo laptopnuzu Tv ye dönüştürün.. sistem gereksinimi de tamam,, daha napim,,,
      uc hafta git gel, sonunda başka bi ürünle deiştirdim
      yazık değilmi nakit param kaç haftadır kaldı boş yere...


      _____________________________

    • Yarbay
      3125 Mesaj
      27 Nisan 2006 00:08:46
      İyi hoşta neden biz bu insanlara ulaşmak için çaba harcıyoruz ki? Yalan olmasın 1989 belki de 1990.Tam hatırlayamadım geçmiş zaman.Levi's kotlar Türkiye'ye yeni girmiş ve Living Legend yani yaşayan efsane reklamıyla tanıtıldığı bir dönemdi.Bir 538 almıştım.Aldığım akşamın sabahı geri götürdüm çünkü bariz derece de defoluydu.Mağaza sahibi iade alamayacağını çünkü ürünün yıkanmış olduğunu söyledi.Her ne kadar ısrar ettimsede ya daha dün akşam aldım işte fişim üzerinde saati falan,ben yıkanmadan hiçbir ürünü giymem desemde anlatamadım.O zamanlar Meral Tamer'in Cumhuriyet dergide bir tüketici köşesi vardı.Ona yazdım.O da yayınladı.Bir hafta geçmeden onlarca kişi aradı.Söylenene göre adamlar Amerika'dan müfettiş göndermişler.Bana İsanbul'dan bir arkadaş geldi.Keşke bizi arasaydınız basın karışmasaydı vs..dedi.Kotu değiştirdiler.Ne zaman mağazanın önünden geçsem sahibi kapıya çıkıp bana teşekkür ederdi.Levi's iade almaya senin sayende başladı diye.
      Burda önemli olan şu ben kimseyi aramadım.Bir gazetenin bir dergi ekinin son sayfasında bir mektubum yayınlandı.Adamlar Meral Hanım'dan telefonumu alıp büroma kadar geldiler.Arkadaşlar bu olay seksenlerin sonunda oldu.Yıl 2006.Tüketici hakları nereden nereye geldi.O zamanlar adamlar üstüne yatsa,hiçbir şekilde bir şey yapamazdınız.Şimdiyse tüketici dernekleri hakem heyetleri vs..İmkanlar daha da çoğaldı ama... Yüzlerce şikayet var.Adamlar dönüp bakmıyor bile...Öyle ya bizim arayıp tarayıp saatlerce telefonlarda bekleyip gecenin bilmem kaçlarında forumlara girip bu insanlara ulaşmamız lazım.Yaa nereden nerelere gelmişiz...Reha Muhtar'ın bir aralar meşhur bir sözü vardı.İyi geceler Türkiye.Nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsan


      quote:

      Orjinalden alıntı: G774

      Benim bundan anladığım, iade prosedürü için aşağıdakilerle bağlantı kurmamız gerekiyor...Bu bağlantıda herkese nasıp olmaz..

      "Teknosa Genel Müdürü Aytaç Biter ve Müşteri İlişkileri Temsilcisi Betül Mert ile e-posta ve telefon görüşmeleri gerçekleştirdik. "






      _____________________________

    • Yarbay
      2611 Mesaj
      27 Nisan 2006 01:02:54
      Tebrik ederim
      Ben de senin gibi cok ugrasarak 6600 telefonumu yenisi ile degistirebildim...


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Dizüstü >> Teknosa ve iade prosedürü(Toshiba M70-215)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.