Şimdi Ara

Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
3
Favori
30.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    Yıllar sonra yeni bir bisiklet almaya karar verdim ve neredeyse bir aydır araştırma yapıyorum. Kararımı XC 250'den yana kullandım. Nasıl bu noktaya geldiğimi soracak olursanız, şöyle izah edebilirim: Öncelikle verebileceğim rakam en fazla 500 TL ve 40+ bir şahsiyet olduğum için artık yarışlara katılma düşüncem yok Şu an kullandığım bisiklet Bianchi'nin 10 sene önceki modeli ve çok çok temiz kullandığım için halen pırıl pırıl. Ne lastiği patladı, ne de başka bir aksamı arızalandı şimdiye kadar ve bir o kadar daha gideceğini düşünüyorum. Günde en az 5-20 Km. arası yol yaparım (yaz-kış). Bu bisiklet beni bunca sene idare ettiğine göre yeni bisikleti de mezara kadar kullanırım herhalde Araştırmama Salcano firmasına telefon ederek başladım. NG 650 düşünüyordum. Görüşmem sonucunda göbeklerin rulmanlı olmadığı, halen bilyalı göbekler kullanıldığını öğrendim. Nedense bir anda listemden çıkarttım bisikleti. Daha sonra Bianchi Speed serisine yöneldim. Yine fabrikayla görüşmem sonucunda ondan da vazgeçtim. Fabrikadan bile Bianchi konusunda olumsuz konuşuyorlar maalesef. Artık o kadar ilgilenmiyorlarmış, daha başka markaların montajına geçmişler falan filan... Neyse, yılların Eminönü aşığı olarak Efor bisikletle görüştüm. İnanılmaz ilgili, her soruya inanılmaz makul ve dürüst yanıtlar verdiklerini gözlemledim. İyiyse iyi, kötüyse kötü diyorlardı. Çok hoşuma gitti gerçekten. Kadro garantileri ve bisiklette alüminyum çelik farkı hakkında konuştuk. Shimano bileşenler hakkında gerçekten dürüstçe yanıtlar aldım vs. Nihayetinde xc 250'de karar kıldım. Kullandıkça yorum yazacağım. Ancak fotograf eklemeyi bilmiyorum. Birisi sevabına nasıl yapılacağını anlatırsa fotografları da yükleyebilirim

    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemirAtlıAdam -- 22 Eylül 2012; 17:44:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: nebuzaradan

    Yıllar sonra yeni bir bisiklet almaya karar verdim ve neredeyse bir aydır araştırma yapıyorum. Kararımı XC 250'den yana kullandım. Nasıl bu noktaya geldiğimi soracak olursanız, şöyle izah edebilirim: Öncelikle verebileceğim rakam en fazla 500 TL ve 40+ bir şahsiyet olduğum için artık yarışlara katılma düşüncem yok Şu an kullandığım bisiklet Bianchi'nin 10 sene önceki modeli ve çok çok temiz kullandığım için halen pırıl pırıl. Ne lastiği patladı, ne de başka bir aksamı arızalandı şimdiye kadar ve bir o kadar daha gideceğini düşünüyorum. Günde en az 5-20 Km. arası yol yaparım (yaz-kış). Bu bisiklet beni bunca sene idare ettiğine göre yeni bisikleti de mezara kadar kullanırım herhalde Araştırmama Salcano firmasına telefon ederek başladım. NG 650 düşünüyordum. Görüşmem sonucunda göbeklerin rulmanlı olmadığı, halen bilyalı göbekler kullanıldığını öğrendim. Nedense bir anda listemden çıkarttım bisikleti. Daha sonra Bianchi Speed serisine yöneldim. Yine fabrikayla görüşmem sonucunda ondan da vazgeçtim. Fabrikadan bile Bianchi konusunda olumsuz konuşuyorlar maalesef. Artık o kadar ilgilenmiyorlarmış, daha başka markaların montajına geçmişler falan filan... Neyse, yılların Eminönü aşığı olarak Efor bisikletle görüştüm. İnanılmaz ilgili, her soruya inanılmaz makul ve dürüst yanıtlar verdiklerini gözlemledim. İyiyse iyi, kötüyse kötü diyorlardı. Çok hoşuma gitti gerçekten. Kadro garantileri ve bisiklette alüminyum çelik farkı hakkında konuştuk. Shimano bileşenler hakkında gerçekten dürüstçe yanıtlar aldım vs. Nihayetinde xc 250'de karar kıldım. Kullandıkça yorum yazacağım. Ancak fotograf eklemeyi bilmiyorum. Birisi sevabına nasıl yapılacağını anlatırsa fotografları da yükleyebilirim

    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    Çok teşekkür ederim. Umarım hepimiz bisikletlerimizi kazasız belasız kullanırız. Fotograf konusundaki yardımlarınız için de minnettarım. Sağ olun, var olun.




  • Merhabalar,

    Bende dün itibariyle Kron XC250 aldım kaçkar bisikletten. 2013 model olduğunu söyledi ordaki abiler . Şimdilik memnunum bisikletten. Ama 7. vitese attığımda göbekteki vitesi de yükseltmezsem kadroya sürtüyor zincir tabi hafif bir aşınma oldu . Vitesi arttırınca göbekteki vitesi de arttırmak şart sanırım. Zaten kitapçığında da yazıyor vites kullanım tablosunda.

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İsyankar Karizma

    Merhabalar,

    Bende dün itibariyle Kron XC250 aldım kaçkar bisikletten. 2013 model olduğunu söyledi ordaki abiler . Şimdilik memnunum bisikletten. Ama 7. vitese attığımda göbekteki vitesi de yükseltmezsem kadroya sürtüyor zincir tabi hafif bir aşınma oldu . Vitesi arttırınca göbekteki vitesi de arttırmak şart sanırım. Zaten kitapçığında da yazıyor vites kullanım tablosunda.

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)


    Benimkinin aynısından almışsınız :) Hayırlı olsun güle güle kullanın.

    Kadroya sürtmesi gayet normalde onun için kadro koruyucu takmanız lazım.
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemirAtlıAdam -- 1 Şubat 2013; 14:35:29 >




  • Biz Hazırından Zİyade Kendimiz Toparladık. Bizdeki Makiada Bu Arkadaşlar. 9 Kilo 250 Gram :)


     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:



    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    500 km yol yaptım 6 defa lastik patlattım tekere ne yapıyorsunuzda patlatmıyorsunuz anlamadım . Ek olarak ön ve arka teker akor ayarı bozuldu bide alır almaz çok kalitesiz dediğim vites fren kolu içerden dişli kırılması sonucu elimde kaldı. Şu anda maşa korkutuyor beni ne zaman elimde kalır bilmiyorum . Tourney serisinden beklendiği üzere vites geçişleri çok sert ve malesef çabuk ayar kaçırıyor. Bisikleti çok abartmaya gerek yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte bisikleti işte. Vites sistemini değişmeye kalktım o parça uyumsuz bu parça uyumsuz derken geriye değişmeyen maşa ile gövde kalacak heralde:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyungevis

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:



    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    500 km yol yaptım 6 defa lastik patlattım tekere ne yapıyorsunuzda patlatmıyorsunuz anlamadım . Ek olarak ön ve arka teker akor ayarı bozuldu bide alır almaz çok kalitesiz dediğim vites fren kolu içerden dişli kırılması sonucu elimde kaldı. Şu anda maşa korkutuyor beni ne zaman elimde kalır bilmiyorum . Tourney serisinden beklendiği üzere vites geçişleri çok sert ve malesef çabuk ayar kaçırıyor. Bisikleti çok abartmaya gerek yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte bisikleti işte. Vites sistemini değişmeye kalktım o parça uyumsuz bu parça uyumsuz derken geriye değişmeyen maşa ile gövde kalacak heralde:)

    Valla kullanımla alakalı diyicem ama işin ilginç yanı ben biraz sert kullanırım, sizin başınıza gelenler benim başıma gelmesi lazımdı aslında :) O kadar da kaza yaptım kaç kere takla attım, otobüs çarptı, caddede sürüklendim, son sürat büyük çöp kovasına çarptım, köpekler kovaladı kaldırıma yuvarlandım daha neler neler ama bisiklette tık yok hala :D Geçen %100 patlaması gerekirken yine patlamadı :) Yolda kırılmış bir şişenin dibi üstünde de sivri bir çıkıntısı vardı, yolun ortasında duruyordu.Görmeden üstünden geçtim, geçtikten sonra farkettim çat diye cam sesi geldi biraz ilerledim baktım ön tekere bi cam kırığı saplanmış, tuttum çıkardım lastiğin bir dişini kesmişti ama yine patlamadı yine patlamadı bu lastik :D Bana göre bisikletin en kötü yanı bu lastiğin bir türlü patlamaması :)) Bu yüzden lastik yaması konusunda tecrübe edinemiyorum benim için kötü bir durum :D bence biraz şans işi, birazda kullanım tekniğiyle alakalı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: hyungevis

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:



    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    500 km yol yaptım 6 defa lastik patlattım tekere ne yapıyorsunuzda patlatmıyorsunuz anlamadım . Ek olarak ön ve arka teker akor ayarı bozuldu bide alır almaz çok kalitesiz dediğim vites fren kolu içerden dişli kırılması sonucu elimde kaldı. Şu anda maşa korkutuyor beni ne zaman elimde kalır bilmiyorum . Tourney serisinden beklendiği üzere vites geçişleri çok sert ve malesef çabuk ayar kaçırıyor. Bisikleti çok abartmaya gerek yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte bisikleti işte. Vites sistemini değişmeye kalktım o parça uyumsuz bu parça uyumsuz derken geriye değişmeyen maşa ile gövde kalacak heralde:)

    Valla kullanımla alakalı diyicem ama işin ilginç yanı ben biraz sert kullanırım, sizin başınıza gelenler benim başıma gelmesi lazımdı aslında :) O kadar da kaza yaptım kaç kere takla attım, otobüs çarptı, caddede sürüklendim, son sürat büyük çöp kovasına çarptım, köpekler kovaladı kaldırıma yuvarlandım daha neler neler ama bisiklette tık yok hala :D Geçen %100 patlaması gerekirken yine patlamadı :) Yolda kırılmış bir şişenin dibi üstünde de sivri bir çıkıntısı vardı, yolun ortasında duruyordu.Görmeden üstünden geçtim, geçtikten sonra farkettim çat diye cam sesi geldi biraz ilerledim baktım ön tekere bi cam kırığı saplanmış, tuttum çıkardım lastiğin bir dişini kesmişti ama yine patlamadı yine patlamadı bu lastik :D Bana göre bisikletin en kötü yanı bu lastiğin bir türlü patlamaması :)) Bu yüzden lastik yaması konusunda tecrübe edinemiyorum benim için kötü bir durum :D bence biraz şans işi, birazda kullanım tekniğiyle alakalı :)

    Cam olayı tamamen şans dişsiz bi noktaya gelseydi direk patlardı tabi lastik kalitesiylede alakalı biraz daha önce dişide delip lastiğimi patlatan cam gördüm:) . Ama tecrübe kazanmak istiyorsanız demir dikenini tavsiye ederim . Şu sıralar Karaman' da tam mevsimi diş var yok affetmiyorlar . Demir dikeni haricinde toplu iğne girdi tekere o nasıl oldu anlayamadım oda bahtsız bedevi şansı normalde batırmaya kalksan girmez içine . Daha önce 2 bisikletim daha oldu çokça kaza yaptım düştüm en fazla akort ayarı bozuldu kazada da bisiklet şanlı ise fazla zarar görmüyor. Bu bisikletle şeytan kulağına kurşun hiç kaza yapmadım. İnşallah sizde daha fazla kaza yapmazsınız köpek kovalamalarında size önerim köpek görünce yavaşlamanız üzerinize deli gibi geliyorsa da köpekle aranızda bisiklet olacak şekilde bisikletten inmeniz. Paçayı kaptırmayın sonra .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyungevis

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: hyungevis

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    quote:



    Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel bir seçim yapmışsınız.xc250 alt sınıf olmasına rağmen aşırı sağlam bir bisiklet.Ben şuan bu bisikletle 1100 km yol yaptım bir kere olsun tekeri dahi patlamadı.Şuan ilk aldığım gibi sapa sağlam duruyor.

    Foruma resim eklemek içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_23226813/tm.htm

    500 km yol yaptım 6 defa lastik patlattım tekere ne yapıyorsunuzda patlatmıyorsunuz anlamadım . Ek olarak ön ve arka teker akor ayarı bozuldu bide alır almaz çok kalitesiz dediğim vites fren kolu içerden dişli kırılması sonucu elimde kaldı. Şu anda maşa korkutuyor beni ne zaman elimde kalır bilmiyorum . Tourney serisinden beklendiği üzere vites geçişleri çok sert ve malesef çabuk ayar kaçırıyor. Bisikleti çok abartmaya gerek yok. Ne kadar ekmek o kadar köfte bisikleti işte. Vites sistemini değişmeye kalktım o parça uyumsuz bu parça uyumsuz derken geriye değişmeyen maşa ile gövde kalacak heralde:)

    Valla kullanımla alakalı diyicem ama işin ilginç yanı ben biraz sert kullanırım, sizin başınıza gelenler benim başıma gelmesi lazımdı aslında :) O kadar da kaza yaptım kaç kere takla attım, otobüs çarptı, caddede sürüklendim, son sürat büyük çöp kovasına çarptım, köpekler kovaladı kaldırıma yuvarlandım daha neler neler ama bisiklette tık yok hala :D Geçen %100 patlaması gerekirken yine patlamadı :) Yolda kırılmış bir şişenin dibi üstünde de sivri bir çıkıntısı vardı, yolun ortasında duruyordu.Görmeden üstünden geçtim, geçtikten sonra farkettim çat diye cam sesi geldi biraz ilerledim baktım ön tekere bi cam kırığı saplanmış, tuttum çıkardım lastiğin bir dişini kesmişti ama yine patlamadı yine patlamadı bu lastik :D Bana göre bisikletin en kötü yanı bu lastiğin bir türlü patlamaması :)) Bu yüzden lastik yaması konusunda tecrübe edinemiyorum benim için kötü bir durum :D bence biraz şans işi, birazda kullanım tekniğiyle alakalı :)

    Cam olayı tamamen şans dişsiz bi noktaya gelseydi direk patlardı tabi lastik kalitesiylede alakalı biraz daha önce dişide delip lastiğimi patlatan cam gördüm:) . Ama tecrübe kazanmak istiyorsanız demir dikenini tavsiye ederim . Şu sıralar Karaman' da tam mevsimi diş var yok affetmiyorlar . Demir dikeni haricinde toplu iğne girdi tekere o nasıl oldu anlayamadım oda bahtsız bedevi şansı normalde batırmaya kalksan girmez içine . Daha önce 2 bisikletim daha oldu çokça kaza yaptım düştüm en fazla akort ayarı bozuldu kazada da bisiklet şanlı ise fazla zarar görmüyor. Bu bisikletle şeytan kulağına kurşun hiç kaza yapmadım. İnşallah sizde daha fazla kaza yapmazsınız köpek kovalamalarında size önerim köpek görünce yavaşlamanız üzerinize deli gibi geliyorsa da köpekle aranızda bisiklet olacak şekilde bisikletten inmeniz. Paçayı kaptırmayın sonra .


    Köpek konusunda haklısınız bisikletten inince veya düşünce peşinizi bırakıyorlar.Fakat benim peşime 1 tane değil 7-8 tane sürü halinde takılmıştı düşün o korkuyla pedallara ne kadar asıldığımı :) o kadar asıldım ki artık önümü göremiyordum köpeklerde sağ yanımdan kovalıyordu sonra bende refleks olarak sola doğru sürünce kaldırıma çarpıp yuvarlandım tabi köpeklerde bıraktı peşimi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ORooT

    Biz Hazırından Zİyade Kendimiz Toparladık. Bizdeki Makiada Bu Arkadaşlar. 9 Kilo 250 Gram :)


     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)



    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest Account

    quote:

    Orijinalden alıntı: ORooT

    Biz Hazırından Zİyade Kendimiz Toparladık. Bizdeki Makiada Bu Arkadaşlar. 9 Kilo 250 Gram :)


     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)



    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.

    Bence de imkansız 9,250 kg olması.
    1 tane bile karbon komponenti olmayan bir MTB en iyi ihtimalle 12-13 kg olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Orijinalden alıntı: SpyPC


    Orijinalden alıntı: Guest Account

    Orijinalden alıntı: ORooT

    Biz Hazırından Zİyade Kendimiz Toparladık. Bizdeki Makiada Bu Arkadaşlar. 9 Kilo 250 Gram :)


     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)



    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.

    Bence de imkansız 9,250 kg olması.
    1 tane bile karbon komponenti olmayan bir MTB en iyi ihtimalle 12-13 kg olabilir.

    o şase full alüminyum hocam bnden iyimi bileceksiniz sanki :) o aldığınız xc 250 kronları tr ye getren benm eniştem zaten perfomans bisiklet sadun bey arayın sorun binbir çeşidini gördüm ben onun 40 milyarlık kronda var 250 liralık kronda var :) kaç kere hayatınızda karbon gördünüzki hafifliğini biliosunuz iş inada binerse hurdacı terzasini alır resimini çekerim (krommoli şasede var aliminyum şasede var.) buraya koyarım.

    rica ediyorum bilerek konuşalım bilmeyerek başka yerlerimizden konuşmuş olmak için konuşmayalım.

    o maşa ile demişsiniz o maşa zaten aliminyum gövde üzerine yapılmış olup kendisi sadece 2 kilo 250 gramdır. (babamın hayrına ben 350 lira vermedim o maşaya) yoksa bizde su borusu gövdeye amortisörlü maşa takmayı bilirdir. (xc 250 ler deki gibi)


    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.


    gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak cvp veriyorum bahsi geçen ürünlerin hepsi aliminyum olup zaten fazla ağırlığı olmayan malzemelerdir.




  • Orijinalden alıntı: ORooT

    Orijinalden alıntı: SpyPC


    Orijinalden alıntı: Guest Account

    Orijinalden alıntı: ORooT

    Biz Hazırından Zİyade Kendimiz Toparladık. Bizdeki Makiada Bu Arkadaşlar. 9 Kilo 250 Gram :)


     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)



    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.

    Bence de imkansız 9,250 kg olması.
    1 tane bile karbon komponenti olmayan bir MTB en iyi ihtimalle 12-13 kg olabilir.

    o şase full alüminyum hocam bnden iyimi bileceksiniz sanki :) o aldığınız xc 250 kronları tr ye getren benm eniştem zaten perfomans bisiklet sadun bey arayın sorun binbir çeşidini gördüm ben onun 40 milyarlık kronda var 250 liralık kronda var :) kaç kere hayatınızda karbon gördünüzki hafifliğini biliosunuz iş inada binerse hurdacı terzasini alır resimini çekerim (krommoli şasede var aliminyum şasede var.) buraya koyarım.

    rica ediyorum bilerek konuşalım bilmeyerek başka yerlerimizden konuşmuş olmak için konuşmayalım.

    o maşa ile demişsiniz o maşa zaten aliminyum gövde üzerine yapılmış olup kendisi sadece 2 kilo 250 gramdır. (babamın hayrına ben 350 lira vermedim o maşaya) yoksa bizde su borusu gövdeye amortisörlü maşa takmayı bilirdir. (xc 250 ler deki gibi)


    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.


    gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak cvp veriyorum bahsi geçen ürünlerin hepsi aliminyum olup zaten fazla ağırlığı olmayan malzemelerdir.


    vallahi benim bildiğim en pahalı ust duzey kron xc5000. Bisiklet sizin bisikletiniz. Ben yorumumu söyledim. 9250g bence imkansızın da otesinde. Salcano 030 yol modeli daha o agirlikda. Ayrıca tahrikk adlı uyenin bisikletine bakmanı tavsiye ederim.

    edit : bütün ekipmanlarınızı kıyaslayın. bi karar verin bence.


     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)




    tahrikkk adlı üyenin bisikleti.

    bu da bahsettiğim salcano

     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)


    Ağırlığı ise 9,09kg (pedalsızdır diye tahmin ediyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest Account -- 27 Eylül 2012; 21:49:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ORooT

    o şase full alüminyum hocam bnden iyimi bileceksiniz sanki :) o aldığınız xc 250 kronları tr ye getren benm eniştem zaten perfomans bisiklet sadun bey arayın sorun binbir çeşidini gördüm ben onun 40 milyarlık kronda var 250 liralık kronda var :) kaç kere hayatınızda karbon gördünüzki hafifliğini biliosunuz iş inada binerse hurdacı terzasini alır resimini çekerim (krommoli şasede var aliminyum şasede var.) buraya koyarım.

    rica ediyorum bilerek konuşalım bilmeyerek başka yerlerimizden konuşmuş olmak için konuşmayalım.

    o maşa ile demişsiniz o maşa zaten aliminyum gövde üzerine yapılmış olup kendisi sadece 2 kilo 250 gramdır. (babamın hayrına ben 350 lira vermedim o maşaya) yoksa bizde su borusu gövdeye amortisörlü maşa takmayı bilirdir. (xc 250 ler deki gibi)

    Adam sinirlenmiş. Tamam ölçüp fotoğrafını çek ve koy görelim nasıl oluyormuş 9.250 kg Ayrıca maşaya 350 lira verdiysen yazık Erdoğanlar Bisiklet te 113 TL RST Gila Sen bisikletin tüm donanımı yaz önce.

    Bak bu bisiklet karbon kadro ve havalı Fox maşaya sahip olmasına rağmen 9,6 kg ve 2500 £ fiyatı var
    http://www.cube.eu/en/hard/cross-country-race/elite-super-hpc-26/
     Yeni Bisikletlerimiz Kron XC 250 [2013] (Siyah Beyaz Turuncu) & (Siyah Beyaz Mavi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ORooT

    Orijinalden alıntı: SpyPC


    Orijinalden alıntı: Guest Account

    Orijinalden alıntı: ORooT

    Biz Hazırından Zİyade Kendimiz Toparladık. Bizdeki Makiada Bu Arkadaşlar. 9 Kilo 250 Gram :)








    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.

    Bence de imkansız 9,250 kg olması.
    1 tane bile karbon komponenti olmayan bir MTB en iyi ihtimalle 12-13 kg olabilir.

    o şase full alüminyum hocam bnden iyimi bileceksiniz sanki :) o aldığınız xc 250 kronları tr ye getren benm eniştem zaten perfomans bisiklet sadun bey arayın sorun binbir çeşidini gördüm ben onun 40 milyarlık kronda var 250 liralık kronda var :) kaç kere hayatınızda karbon gördünüzki hafifliğini biliosunuz iş inada binerse hurdacı terzasini alır resimini çekerim (krommoli şasede var aliminyum şasede var.) buraya koyarım.

    rica ediyorum bilerek konuşalım bilmeyerek başka yerlerimizden konuşmuş olmak için konuşmayalım.

    o maşa ile demişsiniz o maşa zaten aliminyum gövde üzerine yapılmış olup kendisi sadece 2 kilo 250 gramdır. (babamın hayrına ben 350 lira vermedim o maşaya) yoksa bizde su borusu gövdeye amortisörlü maşa takmayı bilirdir. (xc 250 ler deki gibi)


    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.


    gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak cvp veriyorum bahsi geçen ürünlerin hepsi aliminyum olup zaten fazla ağırlığı olmayan malzemelerdir.


    Alıntıları Göster

    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.

    Bence de imkansız 9,250 kg olması.
    1 tane bile karbon komponenti olmayan bir MTB en iyi ihtimalle 12-13 kg olabilir.

    o şase full alüminyum hocam bnden iyimi bileceksiniz sanki :) o aldığınız xc 250 kronları tr ye getren benm eniştem zaten perfomans bisiklet sadun bey arayın sorun binbir çeşidini gördüm ben onun 40 milyarlık kronda var 250 liralık kronda var :) kaç kere hayatınızda karbon gördünüzki hafifliğini biliosunuz iş inada binerse hurdacı terzasini alır resimini çekerim (krommoli şasede var aliminyum şasede var.) buraya koyarım.

    rica ediyorum bilerek konuşalım bilmeyerek başka yerlerimizden konuşmuş olmak için konuşmayalım.

    o maşa ile demişsiniz o maşa zaten aliminyum gövde üzerine yapılmış olup kendisi sadece 2 kilo 250 gramdır. (babamın hayrına ben 350 lira vermedim o maşaya) yoksa bizde su borusu gövdeye amortisörlü maşa takmayı bilirdir. (xc 250 ler deki gibi)


    Sırf maşa, gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak söylüyorum. O bisiklet 12-13 kiloysa, çok iyi.


    gidon gidon boğazı, jant seti ve tekerlere bakarak cvp veriyorum bahsi geçen ürünlerin hepsi aliminyum olup zaten fazla ağırlığı olmayan malzemelerdir.


    Kilo konusunda lafım yok bilmeden konuşmam da Kron Türk markası değil mi ve efor bisiklete bağlı değil mi Türkiye'ye nereden geliyor.




  • Fiyatı 489 liraya düşmüş.
  • biz izmitten disk olan modelini 550/6 taksitle aldık.gerçekten harika bi bisiklet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plus19

    Fiyatı 489 liraya düşmüş.

    Nerde ??
  • bisikletleri görünce içim kıpraştı ama okullar işte bi halt yapamıyoruz bide istanbulda oturunca bisiklet kış içi yatıyo
  • Sahibinden.com üzerinde bir bisiklet firması satıyor 489 liraya.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.