Şimdi Ara

TTNET( Türk Telekom) Abonelik İptali Hakkında Önemli !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
5
Favori
174.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sadece ttnet icin degil,nerede olursa olsun bu tip seylerde direkt olarak telefonu cikarin ve fotograf cekin.daha onceki calistigim isg ile ilgili isyerinde bu tip seylere cok onem verirdik ve bi cok seyden bu taktikler sayesinde kendimizi kurtarmisligimiz var.sozlu olarak bisey varsa cikarin ses kaydini acin bu sekilde tekrar etmesini soyleyin bakin nasil çark ediyorlar.kanun %90 oraninda tuketicinin yaninda arkadaslar,bu tip seyleri goz ardi etmeyin 5 tl bile olsa para kolay kazanilmiyor.hakkinizi kolay yoldan calmak isteyenlere goz actirmayin.kanunu arkaniza aldiktan sonra hepsi karsinizda kedi oluyor tecrubeyle sabittir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emofemi -- 11 Haziran 2015; 15:20:04 >
  • Bende 3 ay önce TTNET ile olan sözleşmemin bitmesine müteakip bu firma ile olan aboneliğimi sonlandırmak ve gerekli evrakları imzalamak için TTNET ilçe merkezine gittim. Burada, iptalin müşteri hizmetlerinden yapılacağı bilgisi verildi. Eleman bi ara gelir imza atarsın sonra abi dedi . Sonra müşteri hizmetlerini arayıp iptali gerçekleştirdim. Aradan 3 ay geçtikten sonra üyeliğimin hala devam ettiğini ve ödenmemiş faturalarım olduğu uyarısı yapıldı. Hiçbir şekilde TTNET'ten hizmet almamış olmama rağmen, bana bilgi verilmeden aboneliğimi aktif hale getirmişler ve 3 ay boyunca fatura kesmişler. adamlar resmen ortaya çıkan boşluğu suistimal etmişler. koskoca şirket. milyarlarca lira kazanan şirket, benim üç kuruşluk parama gözünü dikmiş. katakulli yapıp paramı alma peşinde. Bunlarda allah korkusu yok. ülkede adalet hep zenginden, gücü yetenden yana olduğu için küfürümüzü içimize atıp ( şimdi küfür etsek suratlarına adamların, gözümüzün içine bakıp sırıtırlar, tazminat davası da açıp kalan 3 kuruşumu da alırlar ) parayı teslim edicez bu resmi, zengin gaspçılara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adamszalai -- 28 Şubat 2015; 23:10:18 >




  • Benzer bir olay basima geldi, taahütüm doldugu gun musteri hizmrtlerini arayip kapattirmak istedigimiz soyledim islak imza yollamaniz lazim 10 gun icinde dedi gittim imzaladim hattim kapandi.

    Aradim teyit ettirdim evet kapandi borcunuz vs yok dedi.

    Daha sonra beni aradilar eger tarifenize devam etmek isterseniz size ozel 49,99 fiyat verdiler 1 yil kalma sozune benimde isime geldi tmam olur dedim.

    Farkli bir adrese tasindim o esnada ama eski adresi kapatmistim,sonra zirt ilk fatutada 25 tl nakil parasi ayrica 49.99 olan faturada 52 lira aradim hemen beyfendi nakil isleminiz olmus 25 lira nakit parasi dedim nakil degil ben kapattirdim daha sonra yeniden actirdim.yok nakil olmus vs filan faturamida neden 2 lira fazla oduyorum dedim birsryler cikarttilar durdular.derslerimin yogunlugu dolayisiyle ugrasamadim ama nefret ettirdiler.



    En son attiklari kazikta tarifemde tivibu giris paketi ucretsiz yaziyordu bu bakayim dedim girdim sifre olusturdum hic bir onay sozlesme filan olmadi.obur ay +5 lira fatura geldi aradim hemen tivibu uye olmussunuz,dedim ucretsiz yaziyordu yok soyle yok boyle.ee dedim sozlesme filan imzalamadim sadece online islem sifremle giris yaptim nasil bana sormadan fazladan fatura cikartiyosunuz iptal ettiler.





    Lakin sözün özü 1 kurus mu fazla aliyorlar ugrasacaksin bunlardan soke soke alacaksin ulke olarak nerdeyse butun kurumlar uckagatciligin dibine vuruyolar bence.



    Hemen orneklere gecelim;



    Benzinlige gidiyorsunuz fulle diyorsunuz ordaki pompaci agzina kadar fulluyor tam ayarlama yaparak 189.75 te birakiyor nakit veriyorsunuz 190 gidiyorsunuz o 25 kurustan yeri geliyorki gunde 100 kisiye yapiyor (bizzat benzinlikte calistigimda herkes yapiyordu) gunde ediyor 25 lira aydaki hesabi siz yapin.



    Ayni benzinlikte 3 kez basima geldi tam 25 kurus alacagim vardi israrla para uzerini istedim artik sabrim kalmamisti her yerde ayni durum vardi abi bozuk yok mehmrlet sende 25 kurus varmi yok kardes hic bi zaman alamadim.



    Ayni sey marketlerde gecerli 5 kurus alti para verilmiyor ama nedense 1 kurusluk madeni paramiz var bizim neden kullanilmiyor bu 5 kurus alti parayi buyuk bir marketin yilligina vyrarsaniz ne kadar miktar eder siz dusunun?





    Bir donem avrupada 3-4 ay yasadim gozumle gordugum herkes marketlerde getiriyor butun bozuk parasini 1 cent 2 cent ne varsa veriyor kasiyerde sayiyor bozuk para makinesinde yada kucuk marketler elle sayiyor sende sirani bekliyorsun geciyorsun.ha para ustumu alicaksin 1 centini bile veriyor adam.



    Bizim burda bir sigara almaya bozuklari birijtir ver bakalim 5 kurus 1 kurus adam resmen kufur eder parayi begenmez.



    Ulkecek butun kurumlar ozellikle 5 lirayi bile vermeyen bankalar,boyle durum




  • Bugünlerde ttnet'in yeni taktiği: İmzalı dilekçenizi verseniz dahi hattınızı 6 veya 3 ay için dondurup tekrar faturalandırmaya alınıyor. Gerek ben gerekse çevremde bu sorun ile karşılasan onlarca insan mağdur edildi. Eğer sizinde başınıza benzer bir olay geldiyse dakikalarca telefonda derdinizi anlatmaya çalışmak yerine hukuki yollara başvurun. Bu konuda yardım talep eden arkadaşlara elimden geldiğinde destek olmaya çalışacağım. Öncelikle bu ve buna benzer durumlarla karşılaşan kişilerin BTK'nın sitesinden şikayet oluşturmaları daha sonra Tüketi Hakem Heyeti yoluna gitmesini tavsiye ediyorum. Böylece şirketin müşteriyi mağdur eden hukuk dışı uygulamaları son bulabilir.


    İptal kaydı + fax ile iptal dilekçesi ile sonuç aldığını belirten kullanıcılar var kesin olmamakla birlikte denemekte fayda var diye düşünüyorum.

    Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlülüğünü anlamış oldum.

    25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliği iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir Türk Telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

    Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki Türk Telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyor muşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkardı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atacağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umursamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöpe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işlemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.


    ---------------------------------------------------------------------------


    Hattım türk telekom müdürlüğüne verdiğim dilekçe sonrası kapatıldı.

    Benden size tavsiye eğer hattınızı iptal ettirmek istiyorsanız 444 0 375 ile hiç muhatap olmayın bir türk telekom müdürlüğüne dilekçe vererek bu işi halledin aksi halde benim başıma gelen başınıza gelebilir.

    --------------------------------------------------------------------------------------------

    Edit: Arkadaşlar aradan geçen uzun zamanın ardından bir kapatma işlemiyle daha karşılaştım. Olay 2015 Haziran ayı sonunda abonelik sonlandırma dilekçemi vermemle başladı. Aradan yaklaşık bir hafta geçtikten sonra ttnet müşteri hizmetleri tarafından tarafıma bir arama yapıldı ve aboneliğin sona erdirilmesini kabul edip edilmediğim soruldu; ben kabul ettiğimi belirttim ve görüşme sonlandı. Son faturalar vs ödendi ve süreç sonlandı sanıyordum ki tarafıma tam altı ay sonra gelen bir sms ile aboneliğin tekrar aktif hale getirildiğini belirtiyordu. Hemen müşteri hizmetleri aradım ve verdikleri bilgi: Sizinle yapılan görüşmede hattınızı dondurmak istediğini beyan ettiniz ve bizde altı ay süreyle dondurduk cevabını verdiler. Böyle bir beyanda bulunmadığımı belirterek yapılan görüşmenin ses kaydının incelenmesini istedim. Birkaç gün sonra yapılan aramada bir hata sonucu dondurma işlemi yapıldığı belirttiler.

    Sonuç olarak aboneliğin iptali işlemi ardından en azından altı ay kadar fatura kontrolleri gelen mail ve smsleri takip etmek gerekiyor. Aksi takdirde kullanmadığınız internet faturalarının icra yoluyla takibine kadar devam eden bir süreç içinde kendinizi bulabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 25 Temmuz 2016; 22:21:26 >







  • Öncelikle şunu belirteyim okadar çok sövüyorumki bu şahsiyetsizlere akıl alır cinsten değil.

    1993 yılından beri aynı yerde oturuyorum ve bütün semt benim pc den internetten anladığımı bilir.

    Ey TÜRK olmayan gevur telecom şu zamana kadar ttnet denen olmayan internetinizi insanlardan kurtarma çabasındayım.

    Çevremizde 7x20 daire herkesi superonline a 2 yılda döndürdük ve her apartmanda fiber kutuları var adamların ama sizin yok :D Resmen komedi bunlar sallamasyon bir reklamla YILLARDIR olan Fiber kabloyu bize yeniymiş gibi gösteriyorsunuz ya başka taraflarımızla gülüyoruz. Yaw mantığı ne HERKES FİBERLİYOO ne demek hacı ?

    Bunlardan kurtulun bunlar insanların 3 kuruşuna göz diken şeytanın bekçileri.

    Arkadaş aradı ya uğur telefondan internetimi kapatıcam kapatmıyorlar dedi , dedim kapatmazlar havada 3 parande 4 salto atıcaksın oda belki. Bu şahsiyetsizler öyle bi tezgah kurmuşki resmen bu işten anlamayanları dolandırma çabasındalar. Müdürlüğe git en az önünde 150 kişi var makinadan sıra almak için bile sıra var . Ya okadar beddua ediyorumki anlatılmaz. Bu işte kimin emeği varsa çoluğundan çocuğundan çıksın hastalıktan çıkamasınlar ..




  • 2 donuk kalmıştı ... dondurduktan sonra tekrar aktif olur dememişti mh...bi baktım 15 gündür aktif kullanıyomuşum...bana sormadan aktif etmişler hattı ....bende btk ya yazdım..şikayetvara yazdım...btk ya hemen cevap vermişler. çıkan faturayı da iptal ettiler....20-30 tl lik adamalara dikkat edin...şikayet edin btk ya..mesele 20 tl değil..mesele adamlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

    25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

    Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

    bence takip et ben kapattırdığım hat için 3 ay sora yasal işlem uyarısı aldım telefon ve internet hattımın kapatılması için başvuru yaptım ama sadece neti kapatıp tel i açık bırakmışlar 3 ay sora ödenmemiş borç var yasal takip başlatıcaz dediler tekrar başvurdum dilekçe yazdım müdürlüğe o şekilde iptal ettirebildim çıkan faturalarıda iptal ettirdim ayrıca fazladan ödediğim bir faturayıda geri aldım 51 tl




  • O zaman bu tür işlemleri yaparken elimizde kamerayla çekim yapmak lazım. Kim ne dedi, ne yaptı kayıt altında dursun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

    25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

    Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

    İnanır mısın aynı olay 1 hafta önce başıma geldi. Online işlemlerden adsl hattımı kapattım. Turk Telekom Ümraniye müdürlüğüne gittim ıslak imza atmak için. Oradaki görevli inatla imzaya gerek olmadığını hattınızın tamamen kapandığını söyledi.Bende ikna olup çıktım. Keşke senin gibi zorla imza atsaydım. ttnet bu ne olacağı belli olmaz bir dahaki ay yeni fatura gönderirlerse eve o zaman karıştırırım telekomu.




  • btkya şikayette bulunun veda şikayetvar.com a dönüyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

    25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

    Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

    Yaptıkları olaya bak cidden ağzım açık okudum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: youbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlüğünü anlamış oldum.

    25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliğimin iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir türk telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

    Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki türk telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyormuşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkattı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atcağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umarsamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirtmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöğe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.

    bence takip et ben kapattırdığım hat için 3 ay sora yasal işlem uyarısı aldım telefon ve internet hattımın kapatılması için başvuru yaptım ama sadece neti kapatıp tel i açık bırakmışlar 3 ay sora ödenmemiş borç var yasal takip başlatıcaz dediler tekrar başvurdum dilekçe yazdım müdürlüğe o şekilde iptal ettirebildim çıkan faturalarıda iptal ettirdim ayrıca fazladan ödediğim bir faturayıda geri aldım 51 tl

    Benzer bir durum arkadaşımın başınada geldi yaklaşık 400 tl ödemek zorunda bırakıldı bende bu durumun takipçiyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ironeagle

    O zaman bu tür işlemleri yaparken elimizde kamerayla çekim yapmak lazım. Kim ne dedi, ne yaptı kayıt altında dursun.

    Aynen öyle dilekçeyi yazarken görevli tarih atma diyince çıkartıp cep telefonuyla çekmek istedim ama karşı tarafa saygısızlık olur diye bunu yapmadım ama şuan keşke yapsaydın diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ironeagle

    O zaman bu tür işlemleri yaparken elimizde kamerayla çekim yapmak lazım. Kim ne dedi, ne yaptı kayıt altında dursun.

    Aynen öyle dilekçeyi yazarken görevli tarih atma diyince çıkartıp cep telefonuyla çekmek istedim ama karşı tarafa saygısızlık olur diye bunu yapmadım ama şuan keşke yapsaydın diyorum.

    dilekçeyi doldurup tarih ve imza attıktan sonra bir fotokopisini alsaydın olurmuş hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimano

    quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ironeagle

    O zaman bu tür işlemleri yaparken elimizde kamerayla çekim yapmak lazım. Kim ne dedi, ne yaptı kayıt altında dursun.

    Aynen öyle dilekçeyi yazarken görevli tarih atma diyince çıkartıp cep telefonuyla çekmek istedim ama karşı tarafa saygısızlık olur diye bunu yapmadım ama şuan keşke yapsaydın diyorum.

    dilekçeyi doldurup tarih ve imza attıktan sonra bir fotokopisini alsaydın olurmuş hocam

    Fotokopi alsam bile onlara teslim ettiğimi nasıl ispatlaycaktım, her şeyi geçtim şu halimize bak bir kurum bu kadar güvenilmez olur mu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 2 Haziran 2012; 14:18:23 >




  • TTNET;bildiğin taşra uyanığı şu tahtakale çevresinde takılan tiplerin kurumlaşmış hali
  • sonuç nedir hocam?
    benzer bir kapatma olayını ben yaptım ve müdürlüğe henüz gitmedim.
    gitmeden önce hazırlıklı olmak adına google da araştırdım ve bu iletinizi gördüm.
    sonuç ? kapatıldı mı hattınız, takibi nasıl yaptınız?

    yaşasın superonline fiber!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoolMnaiaC

    TTNET;bildiğin taşra uyanığı şu tahtakale çevresinde takılan tiplerin kurumlaşmış hali

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunjay

    sonuç nedir hocam?
    benzer bir kapatma olayını ben yaptım ve müdürlüğe henüz gitmedim.
    gitmeden önce hazırlıklı olmak adına google da araştırdım ve bu iletinizi gördüm.
    sonuç ? kapatıldı mı hattınız, takibi nasıl yaptınız?

    yaşasın superonline fiber!

    Hattım imzalı dilekçemi vermemin ardından kapatıldı. İlk mesaja detayları ekledim.
  • Doğal olarak uğraştırmışlar ama mutlu sona ulaşmışsın. Darısı aynı yola baş koyanlara.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.