Şimdi Ara

TTNET( Türk Telekom) Abonelik İptali Hakkında Önemli !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
5
Favori
174.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugünlerde ttnet'in yeni taktiği: İmzalı dilekçenizi verseniz dahi hattınızı 6 veya 3 ay için dondurup tekrar faturalandırmaya alınıyor. Gerek ben gerekse çevremde bu sorun ile karşılasan onlarca insan mağdur edildi. Eğer sizinde başınıza benzer bir olay geldiyse dakikalarca telefonda derdinizi anlatmaya çalışmak yerine hukuki yollara başvurun. Bu konuda yardım talep eden arkadaşlara elimden geldiğinde destek olmaya çalışacağım. Öncelikle bu ve buna benzer durumlarla karşılaşan kişilerin BTK'nın sitesinden şikayet oluşturmaları daha sonra Tüketi Hakem Heyeti yoluna gitmesini tavsiye ediyorum. Böylece şirketin müşteriyi mağdur eden hukuk dışı uygulamaları son bulabilir.


    İptal kaydı + fax ile iptal dilekçesi ile sonuç aldığını belirten kullanıcılar var kesin olmamakla birlikte denemekte fayda var diye düşünüyorum.

    Benim yıllardır savunduğum bir görüşüm vardı : Kötünün iyisi ttnettir. Bugün yaşadıklarımdan sonra bu sözümden bin pişman oldum ve kesinlikle ttnetin açgözlülüğünü anlamış oldum.

    25.05.2012 Cuma akşamı 444 0 375 üzerinden adsl aboneliği iptali için başvuru yaptım telefondaki müşteri temsilcisi bana şuandan itibaren ttnet ile olan bağlantımın kesildiğini ancak 10 içinde bir Türk Telekom ofisinden ıslak imzalı bir dilekçe ile bu isteğimi onaylamam gerektiğini aksi halde hattımın tekrar aktif edilip faturalandırılmaya açılacağını söyledi. Telefonla iptal edememek ve gidip imza atılması gerektiğini bir yana bırakıyorum bundan sonra yaşadıklarım tam bir fiyasko.

    Bugün öğleden sonra 3 gibi ilçe merkezindeki Türk Telekom müdürlüğüne gittim görevliye müşteri hizmetlerinin bana söylediklerini aynen söyleyip bir dilekçe örneği istedim; görevli kesinlikle böyle bir işleme gerek olmadığını ben işlemimi telefon aracılığıyla başlattığım için kendisinin bir işlem yapamayacağını ve bir hafta sonra tekrar yanına uğramam gerektiğini söyledi. Bunun üzerine ben ısrarla tekrar söylememe rağmen onlar beden iyi mi bilecek vs sözlerle şuan için hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Tabi bu arada yok efendim neden kapattırıyor muşum , bana güzel bir indirim yaparmış, hızımı yükseltirmiş gibi bir sürü vaatte bulundu. Zaten bu sözleri beni iyice şüpheye düşürdü anlaşılan aboneliğimi iptal ettirmem için beni sallıyordu. Hemen dışarı çıktım tekrar 444 0 375 ile bir görüşme yapıp yaşadıklarımdan bahsedip böyle bir işlem yapmadıklarını belirttim, telefondaki müşteri temsilcisi ıslak imzalı dilekçemin şart olduğunu yoksa hattımın tekrar aktif olacağını belirtti. Bunun üzerine tekrar içeri görevlinin yanına geçtim biraz daha sert şekilde durumu anlattım zorda olsa çekmecesinden dilekçeyi çıkardı ve bana uzattı. Başladım doldurmaya tam tarih atıp imza atacağım dur dur neden tarih atıyorsun bana iş çıkartacaksın dedi. Tabi ben hiç umursamadan tarih ve imzamı atıp görevliye teslim ettim. Görevlinin yapmak istediği şey bir kaç gün daha beni sallayıp 10 günlük süreyi geçirmekti böylece hattım tekrar aktif olacak ve faturalandırılmaya açılacak. Şimdi ben oradan ayrıldıktan sonra o görevlinin dilekçeyi yırtıp çöpe atmadığı ne malum bir şirket ancak bu kadar müşterilerinin gözünde değerini kaybedebilir. Durum bu siz siz olun iptal işlemlerinde çok dikkatli olun olmadık faturalar ödeyebilirsiniz. Ayrıca iptal işlemin hala sonuçlanmadı gelişmeleri sizlerle paylaşacağım.


    ---------------------------------------------------------------------------


    Hattım türk telekom müdürlüğüne verdiğim dilekçe sonrası kapatıldı.

    Benden size tavsiye eğer hattınızı iptal ettirmek istiyorsanız 444 0 375 ile hiç muhatap olmayın bir türk telekom müdürlüğüne dilekçe vererek bu işi halledin aksi halde benim başıma gelen başınıza gelebilir.

    --------------------------------------------------------------------------------------------

    Edit: Arkadaşlar aradan geçen uzun zamanın ardından bir kapatma işlemiyle daha karşılaştım. Olay 2015 Haziran ayı sonunda abonelik sonlandırma dilekçemi vermemle başladı. Aradan yaklaşık bir hafta geçtikten sonra ttnet müşteri hizmetleri tarafından tarafıma bir arama yapıldı ve aboneliğin sona erdirilmesini kabul edip edilmediğim soruldu; ben kabul ettiğimi belirttim ve görüşme sonlandı. Son faturalar vs ödendi ve süreç sonlandı sanıyordum ki tarafıma tam altı ay sonra gelen bir sms ile aboneliğin tekrar aktif hale getirildiğini belirtiyordu. Hemen müşteri hizmetleri aradım ve verdikleri bilgi: Sizinle yapılan görüşmede hattınızı dondurmak istediğini beyan ettiniz ve bizde altı ay süreyle dondurduk cevabını verdiler. Böyle bir beyanda bulunmadığımı belirterek yapılan görüşmenin ses kaydının incelenmesini istedim. Birkaç gün sonra yapılan aramada bir hata sonucu dondurma işlemi yapıldığı belirttiler.

    Sonuç olarak aboneliğin iptali işlemi ardından en azından altı ay kadar fatura kontrolleri gelen mail ve smsleri takip etmek gerekiyor. Aksi takdirde kullanmadığınız internet faturalarının icra yoluyla takibine kadar devam eden bir süreç içinde kendinizi bulabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 25 Temmuz 2016; 22:21:26 >







  • Şu formdaki ilk 2 sayfadan 2'şer nüsha bastırıp 2'sinide doldursam, birini müdürlüğe versem biride bende kalsa:

    http://www.ttnet.com.tr/bireysel/destek/internet/SozlesmeVeTaahhutnameler/ADSL-VDSL2-YALIN_iptal_formu.pdf

    İşi sağlama almış olur muyum? Başka öneriler var mı bu iptal konusunda? Birde taahütüm olmadığını biliyorum ve faturamda da herhangi bir "indirim" kalemi görünmüyor. Aksini iddia ederlerse bunu ispatlamaları için ses kaydı veya ıslak imzalı sözleşme örneğini çıkartmak zorundalar değil mi?




  • bu iptal dilekcesi bu mu oluyor? Bende az once iptal islemlerini baslattim gidip dilekce ve modemi geri vermem gerekiyormus


    https://www.ttnet.com.tr/bireysel/destek/internet/SozlesmeVeTaahhutnameler/ADSL-VDSL2-YALIN_iptal_formu.pdf



    Eger bu degilse ne oldugu hakkinda bilgi verirmisiniz?
  • Augias kullanıcısına yanıt
    Müşterilerimizin abonelik fesih işlemlerini, Türk Telekom Grup Magazalarına şahsen başvuru yaparak veya faks çekerek yapabilmesi mümkündür.
    Faks ile abonelik fesih işlemleri yapmak isteyen müşterilerimizin üzerinde abonelik bilgilerinin bulunduğu imzalı bir dilekçe ile resmi kimlik belgesinin bir kopyasını
    0(312) 306 07 16 numaralı faksa göndermesi yeterlidir.
    Talep edilen işlemlerin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için iletişim bilgilerinin (Cep Telefon ve sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir.
    Talebinizi tam ve eksiksiz bir şeklide karşılayabilmek amacıyla, sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir.
    Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir.
    Abonelik feshi işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/destek/internet/sayfalar/fesih-islemleri-hakkinda.aspx




  • BEsILYUs kullanıcısına yanıt
    btk nın bununla ilgili kurul kararı var

    https://tuketici.btk.gov.tr/tr-TR/Haber/TAAHHUTLERE-ILISKIN-DUZENLEMELER-YAPILDI-GUNCELLEME

    bu sitedeki yazılanların çıktısını al. Ondan sonra Türk Telekom'da size "beni bağlamaz 800 TL" diyen o kadının ismini soy ismini al. Bu çıktıyı o kadının suratına fırlat. Seni denetleyici kurumlara şikayet edeceğim de.

    tuketici.btk.gov.tr ye bu durumu yaz.

    düzenleme der ki

    quote:

    Aboneler, taahhütlerini sonlandığı ay itibarı ile;
    — almış oldukları indirimlerin toplam bedelleri,

    — kalan ayların toplam bedelleri

    seçeneklerinden hangisi abone açısından daha avantajlı ise yalnızca bu tutardan sorumlu tutulabilecektir.


    senin açından kalan 7 günlük internet bedeli olan 15 TL yi mi ödemek daha avantajlı yoksa 800 TL' yi ödemek mi?

    taşıma işlemi dediğiniz eğer internet aboneliğinizi başka bir lokasyona taşımak ise internetini iptal etmenize gerek yok nakil yapabilirsiniz.

    eğer aboneliğinizi başka bir internet servis sağlayıcısına taşıyacaksanız da aynı şekilde hattınızı iptal etmeden taşıyabilirsiniz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.