DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
TT Fiber Modem HUAWEI HG655d(İnceleme-Sorunlar)(50 Mbit Test Eklendi )
388
Cevap
11
Favori
99.656
Tıklama
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> TT Fiber Modem HUAWEI HG655d(İnceleme-Sorunlar)(50 Mbit Test Eklendi )
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 13:56:41






      50 Mbite geçtim- Yeni Değerler


      ------------------------------------------------
      Modem arayüzüne girmek için;

      192.168.1.1 adresini giriyoruz ve

      Kullanıcı adı: admin

      Şifre: ttnet

      giriyoruz, ilk girişten sonra şifreyi değiştirmemiz isteniyor !

      ------------------------------------------------

      FTP Server'a bağlanmak için;

      HDD cihazınızı USB portundan bağlayın; HDD Formatı NTFS olabilir, ben 1 TB NTFS i taktım sorunsuz çalıştı..

      Daha sonra modem üzerinde USB ışığı yanacak,

      Ardından bilgisayarınızın internet tarayıcısından(ie, chrome, firefox vb..) ftp://192.168.1.1 Adresine girin Kullanıcı Adı ve Şifre olarak ftp girin..

      Ardından HDD nin içindesiniz, istediğinizi yapabilirsiniz.

      Ben WD 1 TB NTFS HDD denedim sorunsuz çalışıyor; eğer HDD üzerinde MKV vs dosya barındırıyorsanız; FLASHFXP programını bilgisayara yükleyin, bilgisayara aktarım hızı bir hayli artıyor.

      FLASHFXP programını yükledikten sonra hızlı bağlan kısmına gelin ve adres olarak 192.168.1.1 kullanıcı adı ve şire olarak ise FTP girin, bu sayede HDD içerisine ulaşacaksınız, ardından bilgisayara kopyala yapabilirsiniz saniyede 2 mb kopyalama hızına erişebiliyor.

      Modem üzerinden direk oynatırken ise bilgisayarda gerekli CODEClerin yüklü olması gerekiyor.

      ------------------------------------------------
      DNS Ayarı da aynı şekilde çok kolay.

      Modem arayüzü Türkçeye çevirilirken DNS DNC olarak girilmiş.

      Temel Lan kısmına gelin ve DNC sekmesi altındaki kısma istediğiniz DNS'i yazın..

      Modemi Restart etmeseniz bile her türlü DNS anında aktif oluyor.

      Aynı şekilde modem arayüzüne girişte dili ingilizce yaparsanız eğer DNC yerine DNS yazdığını göreceksiniz..
      ------------------------------------------------

      PORT AÇMA İŞLEMİNİ;

      GELİŞMİŞ-NAT, PORT YÖNLENDİRME KISMINDAN YAPABİLİRSİNİZ.

      Şunu belirtmeliyim, standart ayarlar ile ne PC üzerinen ne PS3 üzerinden hiçbir hata ile karşılaşmadım. LAG vs sorunlar yok.
      -----------------------------------------------

      MODEMİN WİFİ PERFORMANSI ARTIRMAK İÇİN;

      TEMEL-WLAN SEKMESİNE GELEREK;

      11N BANT GENİŞLİĞİ KISMINI 20/40 MHZ YERİNE SADECE 20 MHZ YAPIN, MENZİL ARTACAKTIR !

      ------------------------------------------------

      Modemin çözülmemiş hiçbir özelliği kalmadı bu şekilde. İleride VOIP kullanırsanız eğer; bu ayarları TT modeminize bağlanarak yapıyor.

      ------------------------------------------------

      Birkaç ay önce TTnet Fiber altyapısı geldi sitemize ve abone oldum.

      O günden beri tam 20-21 mbit hız alıyorum.

      Az önce TT aradı ve modemin değiştirileceğini söyledi, ok dedim.

      Çok bir şey farketmez belki ama şuan ki modemimin çekim gücü iyi değil + kapasitesi sınırlı.

      Getirecekleri modem 100 mbit destekliyor.

      Detayları paylaşırım.
      ------------------------------------------------

      Sony media remote kullanıcıları da sorunsuz kullanabilirler.
      ------------------------------------------------

      16.30

      HUAWEI HG-655D modem geldi.

      Modemi kurdum, çok güzel, antensiz olması hoşuma gitti, çekim gücü gayet iyi. Malzeme kalitesi vs iyi. Menüleri biraz kısıtlanmış ama temel kullanıcı için yeterli ve kolay.

      USB çıkışı, 4 adet phone girişi, 4 adet LAN, ve VOIP özelliği var.

      Umarım VOIP olayı bir an önce yaygınlaşır TT aracılığıyla, güzel olur.

      Taahhüt vs yok.

      Kısaca güzel oldu artık istersem 100 mbite geçebilirim, şuan 20 mbit üyesiyim, speedtest verilerinde de 20 mbit görüyorum. Fiberde upload vanalarının açılması lazım, umarım yeni düzenlemeler gelirde en azından 3-5 mbit gibi upload hızlarını görürüz.

      Ping değerlerim zaten iyiydi, 5-15 arası yurtiçi. Yurtdışı zaten aynıdır herkesle.

      Kısaca tavsiye ederim, eğer bir gün aranırsanız falan mutlaka alın, ne de olsa bedava modem.

      Tabi AKN şaka gibi ! En azından 20 mbitte kotanın 100 gb ve üstü olması lazım !

      Şunu da unutmamak lazım Zyxel gelse üstüne para verseler almazdım o modemi, ne wifi, ne tip, hiçbir şeyi yok. Neyseki HUAWEI geldi.

      Wifi gücü gayet iyi, Wireless-N destekliyor ki bu çok iyi bir şey. Normal şartlarda pahalı bir modem olacağını söylemeliyim, hem ADSL2+ teknolojisinin üstü hızları destekliyor, hem wifi-n desteği var, hem de tarz, malzeme kalitesi vb şeylerde çok iyi.

      TT bu sefer güzel iş yapmış, tebrik ediyorum.




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi It's My Life -- 3 Aralık 2012; 18:36:25 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      459 Mesaj
      30 Mayıs 2012 14:13:04
      Benimki de değişti. ZyXEL P-2812HNUL-F1 modeli. Bundan verirler heralde ya da Huawei HG655d de verebilirler. Ben şimdilik bayağı bir memnunum.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      459 Mesaj
      30 Mayıs 2012 14:14:14
      Bu arada modeme kullanıcı kaynaklı bir şey olursa 200 tl istiyorlar.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1392 Mesaj
      30 Mayıs 2012 14:14:31
      hangi semttesiniz?


      _____________________________



      Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.



    • Yarbay
      2107 Mesaj
      30 Mayıs 2012 14:33:03
      ama şunu söyleyim kendi verdiği modemlerde kendi yazılımlarıyla içindeki ayarların yarısını kapatıyorlar yapamıyorsun görmüyorsun zatende bana huwaei hg521 vermişlerdi zamanında orjinal yazılımı ile çok çok fark var ayarları baya kısıtlamışlar göremiyorsun


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Mayıs 2012 14:34:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: UNDERGROUND RAP

      ama şunu söyleyim kendi verdiği modemlerde kendi yazılımlarıyla içindeki ayarların yarısını kapatıyorlar yapamıyorsun görmüyorsun zatende bana huwaei hg521 vermişlerdi zamanında orjinal yazılımı ile çok çok fark var ayarları baya kısıtlamışlar göremiyorsun

      +1

      Fakat işi bilen modemin kernelini derler

      Yani istediği kadar kısıtlasınlar.

      İşi bilmeyenlerde başkaları'nın kırdığı firmware'leri yükler olur biter


      _____________________________

      imza
    • Yarbay
      2107 Mesaj
      30 Mayıs 2012 14:37:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: TheForge


      Alıntıları Göster


      +1

      Fakat işi bilen modemin kernelini derler

      Yani istediği kadar kısıtlasınlar.

      İşi bilmeyenlerde başkaları'nın kırdığı firmware'leri yükler olur biter

      orjinal yazılımıda bulunmuyor hiç biryerde bulunsa süper olacak en azından uğraşarak bi yol bulurum ama cidden baya kısıtlamışlar bu arada dostum konuna bugün bakıyım dedim kilitlenmiş


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Mayıs 2012 14:41:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: UNDERGROUND RAP


      Alıntıları Göster


      orjinal yazılımıda bulunmuyor hiç biryerde bulunsa süper olacak en azından uğraşarak bi yol bulurum ama cidden baya kısıtlamışlar bu arada dostum konuna bugün bakıyım dedim kilitlenmiş

      Kafalarına göre iş yapıyorlar.


      _____________________________

      imza
    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 14:58:24
      Ardaslar disari cikmam gerekti modemi attim iceri kurcalayamadim bile, huwaii marka baya guzel bir seye benziyor ayarlari yapacakti adam ciktim evden artik yapamazsam yardimci olursunuz ?

      Altunizade semt


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 15:00:53
      Bu arada iyiki zyxel vermemisler hem ismi hemde tipi sinirimi bozuyor


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      459 Mesaj
      30 Mayıs 2012 15:06:58
      Teslim aldığına dair imza attırdılar mı?


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 15:10:00

      quote:

      Orijinalden alıntı: abc1905

      Teslim aldığına dair imza attırdılar mı?

      Evet bastan sona okudum sadece iptal durumunda iptal ettigin yere iade ediyorsun hicbir ek kulfeti yok.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      30 Mayıs 2012 15:14:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106

      Bu arada iyiki zyxel vermemisler hem ismi hemde tipi sinirimi bozuyor

      zyxel 5 dakikada anca açılıyor huawei aldım bende bu yüzden. fakat ftp server , usb girişi falan hep kısıtlamışlar , dns ayarı bile yapamıyorsun.

      orjinal yazılımı hiç bir yerde bulamadım , taa amerika sorumlularına mail yolladım onlardada yok , bu modem zaten huawei'in kendi sayfasındaki modeller arasında bile yok



      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 15:15:27

      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog


      Alıntıları Göster


      zyxel 5 dakikada anca açılıyor huawei aldım bende bu yüzden. fakat ftp server , usb girişi falan hep kısıtlamışlar , dns ayarı bile yapamıyorsun.

      orjinal yazılımı hiç bir yerde bulamadım , taa amerika sorumlularına mail yolladım onlardada yok , bu modem zaten huawei'in kendi sayfasındaki modeller arasında bile yok


      Hocam halledelim beraber bu isinde ustesinden geliriz, usn cikisi ne ise yariyor o zaman ne komik adamlar bunlar


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 15:17:37
      Birde merkezi arayip no falan soylediler bir gidince detayli bakarim aktif mi ne olmasi gerekiyormus


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      459 Mesaj
      30 Mayıs 2012 15:23:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106

      Birde merkezi arayip no falan soylediler bir gidince detayli bakarim aktif mi ne olmasi gerekiyormus

      Hayırlı olsun bu arada. VDSL2'de çalıştıracaklar galiba.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abc1905 -- 30 Mayıs 2012; 15:25:21 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 16:20:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: abc1905


      Alıntıları Göster


      Hayırlı olsun bu arada. VDSL2'de çalıştıracaklar galiba.

      Teşekkürler.

      Şimdi kurulumu yaptım modem çok şık anten vs yok, baya kaliteli duruyor. Daha önce Airties'ın en yeni modellerinden birini kullanıyordum. Çekim gücünü inceleyeceğim. Paylaşırım birazdan.




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devil1106 -- 30 Mayıs 2012; 16:20:54 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      459 Mesaj
      30 Mayıs 2012 16:44:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster


      Teşekkürler.

      Şimdi kurulumu yaptım modem çok şık anten vs yok, baya kaliteli duruyor. Daha önce Airties'ın en yeni modellerinden birini kullanıyordum. Çekim gücünü inceleyeceğim. Paylaşırım birazdan.



      Apartmanın altına kutu falan koydular mı?

      Bir de modem arayüzünde modemin hangi modda çalıştığını gösteren bir resim koyarsan sevinirim.


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 16:46:32
      quote:

      Orijinalden alıntı: abc1905


      Alıntıları Göster


      Apartmanın altına kutu falan koydular mı?

      Bir de modem arayüzünde modemin hangi modda çalıştığını gösteren bir resim koyarsan sevinirim.

      Apartman altında TT Fiber İnternet yazan kabinler var, turuncu kablolar var.

      Modem şuan ADSL2+ modda çalışıyor, VDSL sinyali aktif değil.


      _____________________________

    • Yarbay
      2107 Mesaj
      30 Mayıs 2012 16:48:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog


      Alıntıları Göster


      zyxel 5 dakikada anca açılıyor huawei aldım bende bu yüzden. fakat ftp server , usb girişi falan hep kısıtlamışlar , dns ayarı bile yapamıyorsun.

      orjinal yazılımı hiç bir yerde bulamadım , taa amerika sorumlularına mail yolladım onlardada yok , bu modem zaten huawei'in kendi sayfasındaki modeller arasında bile yok


      bende baya aradım yok ortalıkda bi bulsak süper olur cidden kısıtlamalarını açsak yeterli benim için en azında farklı birşeyler bulabilirim akkye karşı


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 16:58:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: UNDERGROUND RAP


      Alıntıları Göster


      bende baya aradım yok ortalıkda bi bulsak süper olur cidden kısıtlamalarını açsak yeterli benim için en azında farklı birşeyler bulabilirim akkye karşı

      DNS niye değiştirilmiyor acaba ben mi göremedim ?

      En basitinden youtube da videolar daha hızlı açılıyor DNS ile, Digitürk IQ daha hızlı çalışıyor onu yapmak lazım. Ama modem baya güzelmiş beğendim.



      Veriler gayet iyi.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devil1106 -- 30 Mayıs 2012; 17:03:24 >
      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:02:47
      lanet gelsin böyle modemede yazılımınada arkadaş. modemi üreten firmanın sitesinde adı geçmiyor modemin be.

      uluslararası destek birimlerine mail yolluyorum türkiye sorumlusuna sorun diyorlar ,türkiyedekiler zaten allahlık ali bey.

      kısacası çay yok mok için hesabı

      nasıl bir zihniyet modemde dns değiştirilmesini kısıtlar arkadaş ?



      _____________________________

    • Yarbay
      2107 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:04:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster


      DNS niye değiştirilmiyor acaba ben mi göremedim ?

      En basitinden youtube da videolar daha hızlı açılıyor DNS ile, Digitürk IQ daha hızlı çalışıyor onu yapmak lazım. Ama modem baya güzelmiş beğendim.



      Veriler gayet iyi.

      ttnetin kısıtlmasından dolayı dns değişikliğini kaldırmışlar nedenini bende bilmiyorum ama bi çözüm olsa iyi olur normalde modem güzel şık duruyor ama yazılımı kısmasalar daha güzel olurdu


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:07:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog

      lanet gelsin böyle modemede yazılımınada arkadaş. modemi üreten firmanın sitesinde adı geçmiyor modemin be.

      uluslararası destek birimlerine mail yolluyorum türkiye sorumlusuna sorun diyorlar ,türkiyedekiler zaten allahlık ali bey.

      kısacası çay yok mok için hesabı

      nasıl bir zihniyet modemde dns değiştirilmesini kısıtlar arkadaş ?




      quote:

      Orijinalden alıntı: UNDERGROUND RAP
      ttnetin kısıtlmasından dolayı dns değişikliğini kaldırmışlar nedenini bende bilmiyorum ama bi çözüm olsa iyi olur normalde modem güzel şık duruyor ama yazılımı kısmasalar daha güzel olurdu



      Bununla ilgili ne yapabiliriz peki ? TT ye özel üretilmiş görünüyor, o yüzden model listesinde yoktur.


      _____________________________

    • Yarbay
      2107 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:08:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog

      lanet gelsin böyle modemede yazılımınada arkadaş. modemi üreten firmanın sitesinde adı geçmiyor modemin be.

      uluslararası destek birimlerine mail yolluyorum türkiye sorumlusuna sorun diyorlar ,türkiyedekiler zaten allahlık ali bey.

      kısacası çay yok mok için hesabı

      nasıl bir zihniyet modemde dns değiştirilmesini kısıtlar arkadaş ?


      dostum eğer bu fotolara bakmadıysan bak derim sadece dns ayarını değil %50sini kapadıklarını anlarsın
      http://www.pcwintech.co...fe-hg521-huawei-firmware


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:16:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: UNDERGROUND RAP


      Alıntıları Göster


      dostum eğer bu fotolara bakmadıysan bak derim sadece dns ayarını değil %50sini kapadıklarını anlarsın
      http://www.pcwintech.co...fe-hg521-huawei-firmware

      DNSi hallettim beyler !


      _____________________________

    • Yarbay
      2107 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:17:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster


      DNSi hallettim beyler !

      senin modemde açıkmıydı peki dns ayarları


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:19:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog

      lanet gelsin böyle modemede yazılımınada arkadaş. modemi üreten firmanın sitesinde adı geçmiyor modemin be.

      uluslararası destek birimlerine mail yolluyorum türkiye sorumlusuna sorun diyorlar ,türkiyedekiler zaten allahlık ali bey.

      kısacası çay yok mok için hesabı

      nasıl bir zihniyet modemde dns değiştirilmesini kısıtlar arkadaş ?




      quote:

      Orijinalden alıntı: UNDERGROUND RAP
      ttnetin kısıtlmasından dolayı dns değişikliğini kaldırmışlar nedenini bende bilmiyorum ama bi çözüm olsa iyi olur normalde modem güzel şık duruyor ama yazılımı kısmasalar daha güzel olurdu



      Modeme girin, TEMEL'e gelin, oradan LAN'ı seçin, DHCP sunucusu kısmına gelin, Birincil DNC ikincil DNC kısımlarına istediğiniz DNS adresini yazın modemi yeniden başlatın, sorun çözüldü !


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:26:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster




      Modeme girin, TEMEL'e gelin, oradan LAN'ı seçin, DHCP sunucusu kısmına gelin, Birincil DNC ikincil DNC kısımlarına istediğiniz DNS adresini yazın modemi yeniden başlatın, sorun çözüldü !

      ulan 1 DNS i bile doğru düzgün yazamamış sığırlar


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:27:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog
      ulan 1 DNS i bile doğru düzgün yazamamış sığırlar



      Hallettiniz mi ?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devil1106 -- 30 Mayıs 2012; 17:27:56 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2107 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:29:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster




      Modeme girin, TEMEL'e gelin, oradan LAN'ı seçin, DHCP sunucusu kısmına gelin, Birincil DNC ikincil DNC kısımlarına istediğiniz DNS adresini yazın modemi yeniden başlatın, sorun çözüldü !

      hehe senin deidğin yer farklı :) orası değil normalde böyle olması lazım :)



      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:29:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster




      Hallettiniz mi ?

      ettim ettim de , asıl USB girişini kullanamıyoruz önemli olan bu


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:32:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: UNDERGROUND RAP

      Oldu mu olmadı mı ?


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:33:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog
      ettim ettim de , asıl USB girişini kullanamıyoruz önemli olan bu

      Bu da önemli hocam

      USB işini de hallederiz biraz daha kurcalayayım


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:38:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster


      buldum ama uzun iş modem arayüzü öyle karışıkki port açmak mesele

      quote:

      Wanneer je de optie om een ftp-server op de USB poort van het Huawei HG655d modem wil gebruiken volg dan de onderstaande handleiding:
      1. De aangesloten USB stick of harddisk moet FAT32 zijn geformateerd
      2. Sluit hem aan op de modem en schakel ftp in op het modem onder optie geavanceerd, usb
      3. Voer gebruikersnaam en wachtwoord in. Poortnummer op 21 laten staan
      4. Maak een poortforwarding van poort 21 naar je externe ip-adres. Optie geavanceerd, nat, tab poorttoewijzing. Maak nieuwe regel en geef bij Van Poort, Tot Poort en Naar Poort nummer 21 in. Bij lokaal Ip-adres vul je je externe Ip-adres in. Deze kan je vinden op het statusscherm van het apparaat onder diensten bij Ip-adres.
      5. Pas je firewallinstellingen als volgt aan. Optie geavanceerd, firewall. Maak nieuw aangepast niveau aan. Onder toepassingsfilter moet ten minste de toepassing FTP op poort 21 worden geaccepteerd.
      Onder ACL moet tenminste het servicetype FTP met toegangsrichting WAN voor elke IP adres worden geaccepteerd. Wanneer je alleen toegang vanaf bekend IP adres wilt toestaan kan je het filter instellen.
      6. Vul zonodig de overige firewall instellingen aan van het standaard niveau.

      Als het goed is werkt het nu om de ftp-server op de usb-aansluiting van het modem extern te benaderen.
      Veel succes.



      _____________________________

    • Yarbay
      2107 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:40:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster


      Oldu mu olmadı mı ?

      olsa keşke oraya dns ayarı versenizde yine ttnetin dns sini kullanıyoruz Durum/Wan/ ağ tıklarsan gözüküyor zaten


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:41:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: UNDERGROUND RAP


      Alıntıları Göster


      olsa keşke oraya dns ayarı versenizde yine ttnetin dns sini kullanıyoruz Durum/Wan/ ağ tıklarsan gözüküyor zaten

      hayır oraya girdiğinizi kullanıyorsunuz bilgisayardan bakın görürsünüz


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:47:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog

      USB girişinden ne bekliyoruz tam olarak hdd paylasımı vs mi ? bunu nereden biliyorsunuz belki o amaçla kullanılmıyordur ?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devil1106 -- 30 Mayıs 2012; 17:47:40 >
      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:49:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster


      USB girişinden ne bekliyoruz tam olarak hdd paylasımı vs mi ? bunu nereden biliyorsunuz belki o amaçla kullanılmıyordur ?

      flash bellek veya usb hdd bağlayıp ftp paylaşımı yapılabiliyor bu giriş ile üstte paylaştığım metinde yazıyor


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 17:58:16
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog


      Alıntıları Göster


      flash bellek veya usb hdd bağlayıp ftp paylaşımı yapılabiliyor bu giriş ile üstte paylaştığım metinde yazıyor

      Yabancı sitelerden öğrendiğim kadarıyla o USB çıkışına HUAWEI marka 3G USB modemler takılıyormuş ve paylaşım oluyormuş. Bende aynı marka Avea modem var denedim ve USB ışığı yandı ve modem bağlandı. Bence bu işe yarıyor.


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      30 Mayıs 2012 18:01:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster


      Yabancı sitelerden öğrendiğim kadarıyla o USB çıkışına HUAWEI marka 3G USB modemler takılıyormuş ve paylaşım oluyormuş. Bende aynı marka Avea modem var denedim ve USB ışığı yandı ve modem bağlandı. Bence bu işe yarıyor.

      ikiside oluyor demekki adamlar denemiş yazmış


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 18:02:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog


      Alıntıları Göster


      ikiside oluyor demekki adamlar denemiş yazmış

      anladım hocam onunla ilgili döküman bulamadım almancam da yok maalesef.


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      30 Mayıs 2012 18:06:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster


      anladım hocam onunla ilgili döküman bulamadım almancam da yok maalesef.

      21 numaralı portu açıp wan ip sine yönlendirip kullanıcı adı ve şifreyle ftp client üzerinden giriş yapıp ftp server olarak kullanabilirmişiz

      ama bu adamın modeminde arayüzde gelişmiş sekmesinde FTP opsiyonu varmış bizimkilerde yok işte..



      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 18:08:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog
      21 numaralı portu açıp wan ip sine yönlendirip kullanıcı adı ve şifreyle ftp client üzerinden giriş yapıp ftp server olarak kullanabilirmişiz

      ama bu adamın modeminde arayüzde gelişmiş sekmesinde FTP opsiyonu varmış bizimkilerde yok işte..


      Demekki dediğiniz gibi kısıtlanmış, resmi sitede böyle bir modem yok. O zaman bu şekilde idare edeceğiz.


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1680 Mesaj
      30 Mayıs 2012 18:11:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106


      Alıntıları Göster


      Demekki dediğiniz gibi kısıtlanmış, resmi sitede böyle bir modem yok. O zaman bu şekilde idare edeceğiz.

      hiç hoş değil modemi veriyorsun bari kısıtlama , ne zararı oluyor bu adamlara anlamıyorum ki


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      30 Mayıs 2012 18:14:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog


      Alıntıları Göster


      hiç hoş değil modemi veriyorsun bari kısıtlama , ne zararı oluyor bu adamlara anlamıyorum ki

      Haklısın. Ama bu modem bana çok yaradı, PS3 ve Ses sistemimi eski modemimde UPNP kısıtlaması oldugu için iPhone üzerinde kullanamıyordum, bu modemde hiçbir ayar yapmadan çalıştı. Süper oldu !


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      01 Haziran 2012 01:13:08
      bende de bu modemden var ve modemin arayüzüne girdiğim zaman vdsl hizmeti alıp almadığımı nerden kontrol edebilirim? faturada fibernet limitsiz 20 yazıyor ancak hızım 15 mbiti hiç geçmiyor.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1660 Mesaj
      01 Haziran 2012 01:18:32
      20Mbit'e bile 1Mbit upload veriliyor saçmalık gerçekten


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      459 Mesaj
      01 Haziran 2012 01:52:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106

      Şunu da unutmamak lazım Zyxel gelse üstüne para verseler almazdım o modemi, ne wifi, ne tip, hiçbir şeyi yok. Neyse ki Huawei geldi.


      Hangi ZyXEL modeminden bahsediyorsun?


      _____________________________

    • Yarbay
      2737 Mesaj
      01 Haziran 2012 01:58:27
      Hayırlı olsun hocam:)


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      İmza Yok
    • Yarbay
      2260 Mesaj
      01 Haziran 2012 07:55:37
      Wan(Adsl) kisminda gozukuyor Vdsl olup olmadigi, zyxelleri genel olarak sevmiyorum daha once kullandim.

      Su kota artsa birde upload 3-4 mbite ciksa guzel olacak.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1580 Mesaj
      01 Haziran 2012 08:03:27
      Bu anlayışla her yere fiber gelse ne olur. 50 gb'yi geçince yine 10 yıl önceki 1 mbit sınırsız interneti alıyorsunuz 50 liraya.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Xbox LIVE:PureViolence28 Origin:Beedlee
      Steam:Beedle Psn:Beedle28
    • Yarbay
      2260 Mesaj
      01 Haziran 2012 08:30:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: The_Illusionist

      Bu anlayışla her yere fiber gelse ne olur. 50 gb'yi geçince yine 10 yıl önceki 1 mbit sınırsız interneti alıyorsunuz 50 liraya.

      Tamam da ben kotayı geçmiyorum, 8 mbit nere 20 mbit nere fark var bir kere. 50 gb dahilinde bir şey ne kadar hızlı iner, ne kadar hızlı görüntülenirse kardır. Herhangi bir kaybım olsa maddi olarak tamam diyeceğim, 8 mbit üyeleri de 59 veriyor bende 59 veriyorum.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1678 Mesaj
      01 Haziran 2012 08:47:46
      isterse 100 mbit versin akk olduktan sonra 1mbite düşüyomu düşüyor napayım o zaman fiberi.


      _____________________________



      ŞAMPİYONLUK ŞARKISI BÖYLE YARIM KALMAYACAK,O KUPA BİR GÜN ELLERİNİZ DE KALKACAK!
    • Yarbay
      2260 Mesaj
      02 Haziran 2012 18:48:38
      Modemin servisini buldum arayıp yazılımı niye kısıtladıklarını soracağım. 3G router özelliği olan modemi niye kullanamıyorum ki ? Saçmalık..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      560 Mesaj
      02 Haziran 2012 20:12:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: Devil1106

      Birkaç ay önce TTnet Fiber altyapısı geldi sitemize ve abone oldum.

      O günden beri tam 20-21 mbit hız alıyorum.

      Az önce TT aradı ve modemin değiştirileceğini söyledi, ok dedim.

      Çok bir şey farketmez belki ama şuan ki modemimin çekim gücü iyi değil + kapasitesi sınırlı.

      Getirecekleri modem 100 mbit destekliyor.

      Detayları paylaşırım.

      ---------------

      16.30

      HUAWEI HG-655D modem geldi.

      Modemi kurdum, çok güzel, antensiz olması hoşuma gitti, çekim gücü gayet iyi. Malzeme kalitesi vs iyi. Menüleri biraz kısıtlanmış ama temel kullanıcı için yeterli ve kolay.

      USB çıkışı, 4 adet phone girişi, 4 adet LAN, ve VOIP özelliği var.

      Umarım VOIP olayı bir an önce yaygınlaşır TT aracılığıyla, güzel olur.

      Taahhüt vs yok.

      Kısaca güzel oldu artık istersem 100 mbite geçebilirim, şuan 20 mbit üyesiyim, speedtest verilerinde de 20 mbit görüyorum. Fiberde upload vanalarının açılması lazım, umarım yeni düzenlemeler gelirde en azından 3-5 mbit gibi upload hızlarını görürüz.

      Ping değerlerim zaten iyiydi, 5-15 arası yurtiçi. Yurtdışı zaten aynıdır herkesle.

      Kısaca tavsiye ederim, eğer bir gün aranırsanız falan mutlaka alın, ne de olsa bedava modem.

      Tabi AKN şaka gibi ! En azından 20 mbitte kotanın 100 gb ve üstü olması lazım !

      Şunu da unutmamak lazım Zyxel gelse üstüne para verseler almazdım o modemi, ne wifi, ne tip, hiçbir şeyi yok. Neyseki HUAWEI geldi.



      Wifi gücü gayet iyi, Wireless-N destekliyor ki bu çok iyi bir şey. Normal şartlarda pahalı bir modem olacağını söylemeliyim, hem ADSL2+ teknolojisinin üstü hızları destekliyor, hem wifi-n desteği var, hem de tarz, malzeme kalitesi vb şeylerde çok iyi.

      TT bu sefer güzel iş yapmış, tebrik ediyorum.
      -------------------------

      DNS ayarı DNC sekmesi altından yapılabiliyor.

      -------------------------

      Sony media remote kullanıcıları da sorunsuz kullanabilirler.

      -------------------------

      MODEMİN 3G ROUTER VE FTP HDD PAYLAŞIM ÖZELLİĞİ VAR AMA YAZILIMLA KISITLANMIŞ ! 3G MODEMİ İLK TAKTIĞIMDA USB IŞIĞI YANIYOR FAKAT YAZILIMLA KISITLANDIĞI İÇİN BİR SÜRE SONRA SÖNÜYOR VE KULLANAMIYORUM !

      Modem Bu mu Hocam ?




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n€tw0rK -- 2 Haziran 2012; 20:18:00 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      02 Haziran 2012 20:38:31

      quote:

      Orijinalden alıntı: n€tw0rK


      Alıntıları Göster


      Modem Bu mu Hocam ?



      Evet o hocam.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      03 Haziran 2012 20:49:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: Alkolog



      quote:

      Orijinalden alıntı: UNDERGROUND RAP

      Arkadaşlar modemin kısıtlı özelliklerini çözdüm; DNS ve FTP server tam olarak çalışıyor, lütfen ilk mesajı inceleyin !


      _____________________________

    • Binbaşı
      1684 Mesaj
      04 Haziran 2012 13:10:47
      Bugün banada getirdiler modemden ayarlarını yaptım merak ettiğim mtu ayarı yapılabiliyormu.

      Devil1106 baya kurcaladım daha bulamadım bulursan haber et


      _____________________________

      "Hz. Ebubekir (r.a) bir gün bir ceviz için kavga eden çocukların arasına girer. Durun, ben ikinize de pay edeyim der... Cevizi kırar içi boş çıkar. Mübarek çocuklara döner: "Biliyor musunuz" der... Uğruna dövüştüğünüz dünya bu işte..."
    • Teğmen
      109 Mesaj
      04 Haziran 2012 13:33:42
      hocam şuan kaçla indiriyorsun hala 20 mbit mi kullanıyorsun ben 1 gün dayanabildim birde bildigin mtu degeri varmı stabil 20 mbit alacak şekilde ben kullanıyorum işe yarıyor ama 10 saniye sonra tekrar 1mbite dönüyor


      _____________________________

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> TT Fiber Modem HUAWEI HG655d(İnceleme-Sorunlar)(50 Mbit Test Eklendi )
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.