Şimdi Ara

TT Fiber Modem HUAWEI HG655d(İnceleme-Sorunlar)(50 Mbit Test Eklendi ) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
400
Cevap
11
Favori
121.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bendede banada bu modemden verildi fakat tivibu evi çalıştıramadım bu modemde eski airties modemde tivibu ev çalışıyor bunda çalışmıyor ttnet yetkilileri kullanıcı adı ve parolayı girmeniz yeterli herhangi bir extra ayar yapmanıza luzum yok dedi varmı bu sorunla başa çıkan?
  • quote:

    Bende PS3 menüsünde Nat Type 1 yazıyor, bu da hiçbir firewall olmadan PS3'ün direk internete çıktığı anlamına geliyor. Airties ve Kablonette Nat Type 2,3 oluyor ve sorun yaşıyordum. Bunda hiçbir ayar yapmadım.


    Ps3 menüsündeki bende nat2 olarak geçiyor ondan yana bir sıkıntım yokta oyun menüsündeki nat moderate gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutuslu

    arkadaşlar bendede banada bu modemden verildi fakat tivibu evi çalıştıramadım bu modemde eski airties modemde tivibu ev çalışıyor bunda çalışmıyor ttnet yetkilileri kullanıcı adı ve parolayı girmeniz yeterli herhangi bir extra ayar yapmanıza luzum yok dedi varmı bu sorunla başa çıkan?


    Ben bu modemi Tiibu ev ile kullandım, Receiver Lan girişini 4.WAN portundan yapın, sorunsuz çalışması lazım.


    quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313
    Ps3 menüsündeki bende nat2 olarak geçiyor ondan yana bir sıkıntım yokta oyun menüsündeki nat moderate gözüküyor.


    Şimdi baktım open yazıyor hocam. PS3 üzerinden eskiden bir ayar yapmış olabilirim, bir bakayım.




  • It's My Life ; Veriler halen aynı şekilde olumsuz yönde devam etmekte...
    TT ile son 2 ay içerisinde 20 kez görüşme yapmama rağmen her seferinde tüm değerlerimin normal veya normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. defalarca kez arıza kaydı oluşturmama rağmende sorun düzelmedi.. hattımın iyi olduğu değerlerimin normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. Elimle bulunan TT nin temin ettiği HUAWEI HG655d adlı modem ve AİRTİES AİR5440 adlı modemlerin arayüzlerine baktığımda gelen verinin 24 Mbit olduğunu görüyorum ve aynı zamanda TT ekibide aynı verinin bana ulaştığını belirtiyor.. Fakat ben hız ölçme işlemi yaptığımda ise sonuç her defasında hüsran.. Ping 100 Download hızım ise Max. 7 Mbit ..

    Sizce nedir bu sorun yada nasıl bir çözüm bulabilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    It's My Life ; Veriler halen aynı şekilde olumsuz yönde devam etmekte...
    TT ile son 2 ay içerisinde 20 kez görüşme yapmama rağmen her seferinde tüm değerlerimin normal veya normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. defalarca kez arıza kaydı oluşturmama rağmende sorun düzelmedi.. hattımın iyi olduğu değerlerimin normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. Elimle bulunan TT nin temin ettiği HUAWEI HG655d adlı modem ve AİRTİES AİR5440 adlı modemlerin arayüzlerine baktığımda gelen verinin 24 Mbit olduğunu görüyorum ve aynı zamanda TT ekibide aynı verinin bana ulaştığını belirtiyor.. Fakat ben hız ölçme işlemi yaptığımda ise sonuç her defasında hüsran.. Ping 100 Download hızım ise Max. 7 Mbit ..

    Sizce nedir bu sorun yada nasıl bir çözüm bulabilirim ?

    Hocam biliyorum cok basit sorular ama ethernet ile denediniz mi ? Farkli bilgisayar gerekirse, tablet, iphone ? Hem benzer sonuclar mi cikiyor ?

    Eger benzer sonuclar varsa, ve gunun belirli saatlerinde bu sorun oluyorsa kesinlikle hata ttdedir. Ana santralde yani, yogunluktan dolayidir. Gece gec saatlerde normale donmesini boyle aciklariz. Birde hattinizdaki sinyal adsl2+ mi yoksa vdsl mi ? Onu vdsl e almalarini soyleyin farkli olabilir belki.

    Son olarak binada tum herkesde mi boyle ? Eger oyleyse bunu toplu olarak TT Genel mudurluge bildirin, ustune ustune gidin. Santrali vs surekli rahatsiz edin. Mutlaka cozulur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: It's My Life


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    It's My Life ; Veriler halen aynı şekilde olumsuz yönde devam etmekte...
    TT ile son 2 ay içerisinde 20 kez görüşme yapmama rağmen her seferinde tüm değerlerimin normal veya normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. defalarca kez arıza kaydı oluşturmama rağmende sorun düzelmedi.. hattımın iyi olduğu değerlerimin normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. Elimle bulunan TT nin temin ettiği HUAWEI HG655d adlı modem ve AİRTİES AİR5440 adlı modemlerin arayüzlerine baktığımda gelen verinin 24 Mbit olduğunu görüyorum ve aynı zamanda TT ekibide aynı verinin bana ulaştığını belirtiyor.. Fakat ben hız ölçme işlemi yaptığımda ise sonuç her defasında hüsran.. Ping 100 Download hızım ise Max. 7 Mbit ..

    Sizce nedir bu sorun yada nasıl bir çözüm bulabilirim ?

    Hocam biliyorum cok basit sorular ama ethernet ile denediniz mi ? Farkli bilgisayar gerekirse, tablet, iphone ? Hem benzer sonuclar mi cikiyor ?

    Eger benzer sonuclar varsa, ve gunun belirli saatlerinde bu sorun oluyorsa kesinlikle hata ttdedir. Ana santralde yani, yogunluktan dolayidir. Gece gec saatlerde normale donmesini boyle aciklariz. Birde hattinizdaki sinyal adsl2+ mi yoksa vdsl mi ? Onu vdsl e almalarini soyleyin farkli olabilir belki.

    Son olarak binada tum herkesde mi boyle ? Eger oyleyse bunu toplu olarak TT Genel mudurluge bildirin, ustune ustune gidin. Santrali vs surekli rahatsiz edin. Mutlaka cozulur..

    Hocam; kullanmakta olduğum pc masaüstüdür.. ve sıkıntılı saatlerde farklı bilgisayarlar ile denedim ancak sorun aynıdır.. Son olarak TT ile yine görüşme yaptım ancak bu kez genel müdürlüğe bildirgede bulunduk ve hattımın detaylı incelenmeye alınmasını istedik.. bir kaç içerisinde sonuçlanır diye düşünüyorum.. Olumlu yada olumsuz bilgilendireceğim ve ilginizden dolayı teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    quote:

    Orijinalden alıntı: It's My Life


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    It's My Life ; Veriler halen aynı şekilde olumsuz yönde devam etmekte...
    TT ile son 2 ay içerisinde 20 kez görüşme yapmama rağmen her seferinde tüm değerlerimin normal veya normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. defalarca kez arıza kaydı oluşturmama rağmende sorun düzelmedi.. hattımın iyi olduğu değerlerimin normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. Elimle bulunan TT nin temin ettiği HUAWEI HG655d adlı modem ve AİRTİES AİR5440 adlı modemlerin arayüzlerine baktığımda gelen verinin 24 Mbit olduğunu görüyorum ve aynı zamanda TT ekibide aynı verinin bana ulaştığını belirtiyor.. Fakat ben hız ölçme işlemi yaptığımda ise sonuç her defasında hüsran.. Ping 100 Download hızım ise Max. 7 Mbit ..

    Sizce nedir bu sorun yada nasıl bir çözüm bulabilirim ?

    Hocam biliyorum cok basit sorular ama ethernet ile denediniz mi ? Farkli bilgisayar gerekirse, tablet, iphone ? Hem benzer sonuclar mi cikiyor ?

    Eger benzer sonuclar varsa, ve gunun belirli saatlerinde bu sorun oluyorsa kesinlikle hata ttdedir. Ana santralde yani, yogunluktan dolayidir. Gece gec saatlerde normale donmesini boyle aciklariz. Birde hattinizdaki sinyal adsl2+ mi yoksa vdsl mi ? Onu vdsl e almalarini soyleyin farkli olabilir belki.

    Son olarak binada tum herkesde mi boyle ? Eger oyleyse bunu toplu olarak TT Genel mudurluge bildirin, ustune ustune gidin. Santrali vs surekli rahatsiz edin. Mutlaka cozulur..

    Hocam; kullanmakta olduğum pc masaüstüdür.. ve sıkıntılı saatlerde farklı bilgisayarlar ile denedim ancak sorun aynıdır.. Son olarak TT ile yine görüşme yaptım ancak bu kez genel müdürlüğe bildirgede bulunduk ve hattımın detaylı incelenmeye alınmasını istedik.. bir kaç içerisinde sonuçlanır diye düşünüyorum.. Olumlu yada olumsuz bilgilendireceğim ve ilginizden dolayı teşekkür ederim.

    Hocam merhaba;
    TT ya bu işi bilmiyor yada bende gerçek bir sorun var.. Fibernet geldiğinden bu yana sıkıntı başladı ve şimdi düzelemiyor diye 16 mbit adsl ye geçiş yaptım ancak sorun hala devam etmekte .. anlamıyorum hala yapmam gerekli 16 Mbitlik pakette şimdi ise sadece 8 mbit görünüyor ve pind ise 100 :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    quote:

    Orijinalden alıntı: It's My Life


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    It's My Life ; Veriler halen aynı şekilde olumsuz yönde devam etmekte...
    TT ile son 2 ay içerisinde 20 kez görüşme yapmama rağmen her seferinde tüm değerlerimin normal veya normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. defalarca kez arıza kaydı oluşturmama rağmende sorun düzelmedi.. hattımın iyi olduğu değerlerimin normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. Elimle bulunan TT nin temin ettiği HUAWEI HG655d adlı modem ve AİRTİES AİR5440 adlı modemlerin arayüzlerine baktığımda gelen verinin 24 Mbit olduğunu görüyorum ve aynı zamanda TT ekibide aynı verinin bana ulaştığını belirtiyor.. Fakat ben hız ölçme işlemi yaptığımda ise sonuç her defasında hüsran.. Ping 100 Download hızım ise Max. 7 Mbit ..

    Sizce nedir bu sorun yada nasıl bir çözüm bulabilirim ?

    Hocam biliyorum cok basit sorular ama ethernet ile denediniz mi ? Farkli bilgisayar gerekirse, tablet, iphone ? Hem benzer sonuclar mi cikiyor ?

    Eger benzer sonuclar varsa, ve gunun belirli saatlerinde bu sorun oluyorsa kesinlikle hata ttdedir. Ana santralde yani, yogunluktan dolayidir. Gece gec saatlerde normale donmesini boyle aciklariz. Birde hattinizdaki sinyal adsl2+ mi yoksa vdsl mi ? Onu vdsl e almalarini soyleyin farkli olabilir belki.

    Son olarak binada tum herkesde mi boyle ? Eger oyleyse bunu toplu olarak TT Genel mudurluge bildirin, ustune ustune gidin. Santrali vs surekli rahatsiz edin. Mutlaka cozulur..

    Hocam; kullanmakta olduğum pc masaüstüdür.. ve sıkıntılı saatlerde farklı bilgisayarlar ile denedim ancak sorun aynıdır.. Son olarak TT ile yine görüşme yaptım ancak bu kez genel müdürlüğe bildirgede bulunduk ve hattımın detaylı incelenmeye alınmasını istedik.. bir kaç içerisinde sonuçlanır diye düşünüyorum.. Olumlu yada olumsuz bilgilendireceğim ve ilginizden dolayı teşekkür ederim.

    Hocam merhaba;
    TT ya bu işi bilmiyor yada bende gerçek bir sorun var.. Fibernet geldiğinden bu yana sıkıntı başladı ve şimdi düzelemiyor diye 16 mbit adsl ye geçiş yaptım ancak sorun hala devam etmekte .. anlamıyorum hala yapmam gerekli 16 Mbitlik pakette şimdi ise sadece 8 mbit görünüyor ve pind ise 100 :(

    Sorun sizden değil artık buna eminim, sorun yaşayan herkesle birlikte gidin TT ye şikayetinizi yapın, santrali çağırın speedtestleri gösterin. Hocam tarife değiştirmekle alakası yok, hatta sorun var.




  • Modemde port açamama diye bir sorun kalmadı.. emule de yüksek id alınabiliyor.. üstelik 4662 - 4672 tcp/udp portları açmadan çalıştı.. ben dhcp yi 192.168.1.2 değerini değiştirdim .. 2 yi 5 yaptım sonra eski haline getirdim.. birde firewall kısmını pasif yaptım.. valla nasıl oldu anlamadım ama çalıştı.. önce TCP/UDP portları açmıştım olmamıştı.. sonra onlarıda kaldırdım çalışıyor.. umarım birilerine faydası olur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    quote:

    Orijinalden alıntı: It's My Life


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    It's My Life ; Veriler halen aynı şekilde olumsuz yönde devam etmekte...
    TT ile son 2 ay içerisinde 20 kez görüşme yapmama rağmen her seferinde tüm değerlerimin normal veya normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. defalarca kez arıza kaydı oluşturmama rağmende sorun düzelmedi.. hattımın iyi olduğu değerlerimin normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. Elimle bulunan TT nin temin ettiği HUAWEI HG655d adlı modem ve AİRTİES AİR5440 adlı modemlerin arayüzlerine baktığımda gelen verinin 24 Mbit olduğunu görüyorum ve aynı zamanda TT ekibide aynı verinin bana ulaştığını belirtiyor.. Fakat ben hız ölçme işlemi yaptığımda ise sonuç her defasında hüsran.. Ping 100 Download hızım ise Max. 7 Mbit ..

    Sizce nedir bu sorun yada nasıl bir çözüm bulabilirim ?

    Hocam biliyorum cok basit sorular ama ethernet ile denediniz mi ? Farkli bilgisayar gerekirse, tablet, iphone ? Hem benzer sonuclar mi cikiyor ?

    Eger benzer sonuclar varsa, ve gunun belirli saatlerinde bu sorun oluyorsa kesinlikle hata ttdedir. Ana santralde yani, yogunluktan dolayidir. Gece gec saatlerde normale donmesini boyle aciklariz. Birde hattinizdaki sinyal adsl2+ mi yoksa vdsl mi ? Onu vdsl e almalarini soyleyin farkli olabilir belki.

    Son olarak binada tum herkesde mi boyle ? Eger oyleyse bunu toplu olarak TT Genel mudurluge bildirin, ustune ustune gidin. Santrali vs surekli rahatsiz edin. Mutlaka cozulur..

    Hocam; kullanmakta olduğum pc masaüstüdür.. ve sıkıntılı saatlerde farklı bilgisayarlar ile denedim ancak sorun aynıdır.. Son olarak TT ile yine görüşme yaptım ancak bu kez genel müdürlüğe bildirgede bulunduk ve hattımın detaylı incelenmeye alınmasını istedik.. bir kaç içerisinde sonuçlanır diye düşünüyorum.. Olumlu yada olumsuz bilgilendireceğim ve ilginizden dolayı teşekkür ederim.

    Hattınız ttnet otomasyonu tarafından limitlenmiş olay budur. Fiber kutu gelmeden önce standart adsl sinyali alıyorsanız ve hat değerleriniz kötü ise ttnet otomasyonu üzerinde hatta hız limiti koyuluyor, bu limit direk santral üzerinden aldığınız hızıda limitliyor sinyaliniz sonradan 24 mbit olarak gelse bile bu hız limiti devrede olduğu için isterseniz 100 mbit sinyali alın bu limiti geçemiyorsunuz.

    Aynı olay benimde başıma geldi, fiber kutu takıldıktan sonra 16 mbite geçtim 1 sene sonra vdsl2 aktif edildi 24 mbit sinyali verildi hız 16 mbiti geçmiyordu, donanımhaber ttnetdesteğe durumu yazdım, ertesi gün sabah ardılar durumu anlattım arıza kaydı oluşturdular, birkaç saat sonra hızım 24 mbit olarak değişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    quote:

    Orijinalden alıntı: It's My Life


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shertouch

    It's My Life ; Veriler halen aynı şekilde olumsuz yönde devam etmekte...
    TT ile son 2 ay içerisinde 20 kez görüşme yapmama rağmen her seferinde tüm değerlerimin normal veya normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. defalarca kez arıza kaydı oluşturmama rağmende sorun düzelmedi.. hattımın iyi olduğu değerlerimin normalin üzerinde olduğunu belirtiyorlar.. Elimle bulunan TT nin temin ettiği HUAWEI HG655d adlı modem ve AİRTİES AİR5440 adlı modemlerin arayüzlerine baktığımda gelen verinin 24 Mbit olduğunu görüyorum ve aynı zamanda TT ekibide aynı verinin bana ulaştığını belirtiyor.. Fakat ben hız ölçme işlemi yaptığımda ise sonuç her defasında hüsran.. Ping 100 Download hızım ise Max. 7 Mbit ..

    Sizce nedir bu sorun yada nasıl bir çözüm bulabilirim ?

    Hocam biliyorum cok basit sorular ama ethernet ile denediniz mi ? Farkli bilgisayar gerekirse, tablet, iphone ? Hem benzer sonuclar mi cikiyor ?

    Eger benzer sonuclar varsa, ve gunun belirli saatlerinde bu sorun oluyorsa kesinlikle hata ttdedir. Ana santralde yani, yogunluktan dolayidir. Gece gec saatlerde normale donmesini boyle aciklariz. Birde hattinizdaki sinyal adsl2+ mi yoksa vdsl mi ? Onu vdsl e almalarini soyleyin farkli olabilir belki.

    Son olarak binada tum herkesde mi boyle ? Eger oyleyse bunu toplu olarak TT Genel mudurluge bildirin, ustune ustune gidin. Santrali vs surekli rahatsiz edin. Mutlaka cozulur..

    Hocam; kullanmakta olduğum pc masaüstüdür.. ve sıkıntılı saatlerde farklı bilgisayarlar ile denedim ancak sorun aynıdır.. Son olarak TT ile yine görüşme yaptım ancak bu kez genel müdürlüğe bildirgede bulunduk ve hattımın detaylı incelenmeye alınmasını istedik.. bir kaç içerisinde sonuçlanır diye düşünüyorum.. Olumlu yada olumsuz bilgilendireceğim ve ilginizden dolayı teşekkür ederim.

    Hattınız ttnet otomasyonu tarafından limitlenmiş olay budur. Fiber kutu gelmeden önce standart adsl sinyali alıyorsanız ve hat değerleriniz kötü ise ttnet otomasyonu üzerinde hatta hız limiti koyuluyor, bu limit direk santral üzerinden aldığınız hızıda limitliyor sinyaliniz sonradan 24 mbit olarak gelse bile bu hız limiti devrede olduğu için isterseniz 100 mbit sinyali alın bu limiti geçemiyorsunuz.

    Aynı olay benimde başıma geldi, fiber kutu takıldıktan sonra 16 mbite geçtim 1 sene sonra vdsl2 aktif edildi 24 mbit sinyali verildi hız 16 mbiti geçmiyordu, donanımhaber ttnetdesteğe durumu yazdım, ertesi gün sabah ardılar durumu anlattım arıza kaydı oluşturdular, birkaç saat sonra hızım 24 mbit olarak değişti.

    Anlaşıldı hocam ve şimdi sizin dediğiniz gibi buradan destek bölümü ile irtibata geçeceğim.. ilginizden dolayı teşekkür ederim..




  • bu voip menusu ile ilgili bir gelişme yok sanırım==?
  • valla telekom bu modemi getırdıkten sonra wifi denemesi yaptım.yukarıda da yazdım wifi oldukça zayıf.440375 i aradım.access oıint ile sinyalı genişleteyım dedim.ttnet yetklisi bu cihazlarda mesh teknolojısı olmadıgından accs.point bağlayamaszınn dedi.tabii bir hayal kırıklığı daha oldu.bıraz kendım ugraşayım dedim.ap 400 acc.pointe bu modemi göruyor.ancak bu modem ap 400 gösteren menusunu bir turlu bulamadım.belki ttnet de bu nedenden dolayı acc.point bağlayamazsın demiştır diye düşündum.önceden kullandıgım airties 211 modem ile ap 400 ü eşleştirip veri alabiliyordum.ancak aities 211 20 mbit fiberi desteklemiyor zannedersem 16 mbit e kadar destekliyordu.ancak ap 400 ile eşleşme ve snyal gücü mükemmel.
    daha sonra huawei modem ile tp lınk acc.point eşleştirmek için uğraştım.umutsuz bir şekilde tabi.çünkü yukarıdada dedğim gibi ttnet bu modemlerle ace.point olmaz dedi.son bir ümit tp lınk destek hattını araddım.2 dajkika içinde huawei modem ile tp lınk acc.poin. eşleştırdi ve veri aktarmay abaşladım.ancak hız zaman zaman düşüyor.modem ile ac.point arasında 30-40 m mesafe var.bu olayı önce bir de 11820 ye sordum daikası 1.40 kuruş muş,12 dakika yapmaya çalıştılar yapamadılar.netice itibarıyle ttnet in olmaz dediği,ttnetın kuruluşu olan 11820 nın yapamadığı işi tp lin 2 dakikada yaptı.biraz acele yazdım devrik cümle ve harf hataları oldu..sonuç bu.




  • Mesaj şuraya kıvrılsın lazım oluyor.
  • MTU 905 kullandım full hız indirme yapıyorum arkadaşlar. ADSL2+ modunda şu anda modem.

    edit: 955 i de yedi arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AbilerdenBayramAbi -- 14 Eylül 2012; 21:25:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AbilerdenBayramAbi

    MTU 905 kullandım full hız indirme yapıyorum arkadaşlar. ADSL2+ modunda şu anda modem.

    edit: 955 i de yedi arkadaşlar.

    Denedim, bağlantı olmasına rağmen 1bit bile data alıp-göndermedi.
    Hangi durumlarda geçerli acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Proxy1

    quote:

    Orijinalden alıntı: AbilerdenBayramAbi

    MTU 905 kullandım full hız indirme yapıyorum arkadaşlar. ADSL2+ modunda şu anda modem.

    edit: 955 i de yedi arkadaşlar.

    Denedim, bağlantı olmasına rağmen 1bit bile data alıp-göndermedi.
    Hangi durumlarda geçerli acaba?

    Her santralde çalışmıyor artık MTU. Hala bende çalışıyor ama. Siz de santral mağdurlarından olabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim kurumda da bu modemden var.vdsl 2 kullanıyoruz bi ara kopma sorunumuz vardı ve telekomdan bu modemi verdiler uzun süre iyiydik ama gene kopmalar var modemi güncellersem düzelir mi acaba?birde engüncel yazılımını nasıl bulabilirim?
  • Fibere gel kendi ISS'sine 15ms ping atan fiber :) hayatımızda fiber görmesek ttnet bize fiber diye yedirecek bunuda. güle güle kullan kardeş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeAr

    Fibere gel kendi ISS'sine 15ms ping atan fiber :) hayatımızda fiber görmesek ttnet bize fiber diye yedirecek bunuda. güle güle kullan kardeş.

    Haklısın..

    Superonline'a geçiyorum
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.