Şimdi Ara

GRANDE PUNTO

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12.287
Cevap
31
Favori
884.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu güncellenecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 30 Ekim 2015; 3:55:57 >



  • quote:

    Orjinalden alıntı: yusufk


    quote:

    Orjinalden alıntı: gendarme

    Bu paraya bu araba süper kazasız belasız güle güle kullan..
    Evet yeni foto lütfen.. özellikle iç mekan , arka koltuklar , torpido içi v.s ya da baştan sona her yer
    Keyifli sürüşler......

    BÜYÜKSÜN PUNTO...

    http://www.hemen paylas.com/download/256520/PUNTO.rar.html
    bunlara baktınmı

    BAKTIM.. AMA SİTE BAKIMDA BURAYA GÖNDERSEN??


    BÜYÜKSÜN PUNTO
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gendarme


    quote:

    Orjinalden alıntı: yusufk


    quote:

    Orjinalden alıntı: gendarme

    Bu paraya bu araba süper kazasız belasız güle güle kullan..
    Evet yeni foto lütfen.. özellikle iç mekan , arka koltuklar , torpido içi v.s ya da baştan sona her yer
    Keyifli sürüşler......

    BÜYÜKSÜN PUNTO...

    http://www.hemen paylas.com/download/256520/PUNTO.rar.html
    bunlara baktınmı

    BAKTIM.. AMA SİTE BAKIMDA BURAYA GÖNDERSEN??


    BÜYÜKSÜN PUNTO

    çalışıyo link
    ya 14 foto var biri yukarda biri anahtar biri punto yazısı kaldı 11 evdeki bağlantı 28 k fırsat olunca koyarım
  • punto satışları ile ilgili güzel haberler geliyor..

    Grande Punto 10 günde bin sipariş aldı

    Tofaş Üst Yöneticisi (CEO) Alfredo Altavilla, Türkiye'de pazara sundukları Fiat Grande Punto modelinde son derece iddialı olduklarını ve ilk 10 günde bin adetlik sipariş aldıklarını bildirdi. Altavilla, Cenevre Otomobil Fuarı'nda gazetecilere yaptığı açıklamada, fuarda Fiat'ın yenilenen yüzünün sergilendiğini vurguladı. Grande Punto'ya ilişkin sorular üzerine Altavilla, şunları kaydetti: "Grande Punto'da son derece iddialıyız. Zaten bu ilk sonuçlara bakıldığında da rahatlıkla görülebilir. İlk 10 günde bin adetlik sipariş aldık. Burada dikkat çeken nokta, bu siparişlerin yüzde 60'ının Fiat dışında araç kullanan müşteriler tarafından verilmesidir. Bu müşterilerin çoğu da gençlerden oluşuyor. Punto, Türkiye pazarında çok başarılı olacaktır'' diye konuştu. Alfredo Altavilla, Türkiye pazarının Fiat için en önemli üç pazardan biri olduğunu ifade ederek, Tofaş'ın önümüzdeki 2.5 yılda Türkiye'de gerçekleştireceği yatırımların toplamının 500 milyon Euro'yu bulacağını ve 2 yeni modelin söz konusu olduğunu hatırlattı.

    http://www.sondakika.web.tr/haber-detay.php?url=http%3A%2F%2Fwww.sabah.com.tr%2Fotm101-20060302.html&bolum=sabah-otomobil&title='Hayalim%20Londra'dan%20İstanbul'a%20tek%20depoyla%20gitmek'
  • Ev almak için satılan bi Punto imiş.Belki ilgilenen olur diye link i burda arkadaşlar, konfor paketi de varmış...

    http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2369641



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi microab -- 1 Nisan 2006; 18:34:32 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: microab

    Ev almak için satılan bi Punto imiş.Belki ilgilenen olur diye link i burda arkadaşlar, konfor paketi de varmış...

    http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2369641

    HERHALDE 2. EL SATILAN İLK G.PUNTO OLACAK. NEYSEKİ HAYIRLI BİR İŞ İÇİN SATILIYOR..

    FİYAT FAZLA DEĞİL Mİ? TAMAM 1500 KM DE AMA SONUÇTA 2. EL...
  • Evet iyi olur tek topik. Gerçi şu anda 4-5 tane var galiba. Aslında ben İç Dış Tuning'e bir başlık açmıştım aksesuarlarla ilgili, (http://forum.donanimhaber.com/m_6192452/tm.htm ) sonradan fiyatlar, opsiyonlar, teknik bilgiler vs. gibi yeni eklemeler yaptı bazı arkadaşlar ama şu sıralar pek aktif değil. Araba ile ilgili teknik konular, bilgiler, sorular orada yer alsa fena olmaz diye düşünüyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: civcivx

    Evet iyi olur tek topik. Gerçi şu anda 4-5 tane var galiba. Aslında ben İç Dış Tuning'e bir başlık açmıştım aksesuarlarla ilgili, (http://forum.donanimhaber.com/m_6192452/tm.htm ) sonradan fiyatlar, opsiyonlar, teknik bilgiler vs. gibi yeni eklemeler yaptı bazı arkadaşlar ama şu sıralar pek aktif değil. Araba ile ilgili teknik konular, bilgiler, sorular orada yer alsa fena olmaz diye düşünüyorum...

    CİVCİVX HAKLISIN SENİNKİ İYİYDİ BAŞTAN AMA HERKES AÇMAYA BAŞLADI BUGÜNLERDE . KEŞKE DEDİĞİN GİBİ 4-5 OLSA ,SAYISI 10nu GEÇTİ

    ŞİMDİDEN. ARABAYI ALAN YA DA MERAK EDEN HEMEN BİR TOPİK AÇIYOR. BU KONUDA FOCUS ,CİTY VE GETZ SEVERLERİ İLGİYLE İZLİYORUM

    TEK BİR TOPİKLE ARAÇ HAKKINDA ONLARCA SAYFA GÖRÜŞ YAZILMIŞ,-Kİ BENCE DOĞRUSU BU- . G.PUNTO İÇİNDE BÖYLE OLMASI GEREKLİ .

    YÖNETİME SESLENİN ARKADAŞLAR ,EN FAZLA OKUNAN VE MESAJ ATILAN BU TOPİK G.PUNTO HAKKINDA.

    HEPSİNİ BURAYA TOPLASINLAR.GEREKİRSE DİĞERLERİNİ KİLİTLESİNLER.G.PUNTO KONUSUNDA RESMEN TOPİK KİRLİLİĞİ YAŞANIYOR MAALESEF



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gendarme -- 4 Nisan 2006; 21:37:14 >
  • otohaber GP 1.3 90hp Dynamic donanımı test etmiş(20 26 mart) gonderiyorum

    http://rapidshare.de/files/17566025/otohabertestGP.zip.html
    (yıldızlar yerine r.a.p.i.d.s.h.a.r.e 'noktasız')



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sleepy112 -- 9 Nisan 2006; 15:44:54 >
  • Slm Punto sever arkadaşlar kismetse 2-3 ay sonra arabamı değiştiricem büyük ihtimallede GP olucak
    bu aradada arabam com 1.4 8v dinamic in testini yapmış ilgilenenler

    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=606&yil=2006/03
  • Arabam.com da 1.4 77hp lik G.punto testini eklemişler.
    Foruma ekleyeyim dedim. Testte de sadece 6,3 litre/100km yüketmiş

    quote:

    Orjinalden alıntı: http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=606&yil=2006/03

    FIAT Grande Punto 1.4 Dynamic (2006/03)
    Genel Bilgiler
    Fiat için Punto her zaman önemli bir model olmuştur. Şu ana kadar üretilenler arasında en basit ve en güzel olanı ilk nesil Punto diyenler çoğunlukta. 1993 yılı sonunda ilk kez tanıtıldığında bu yeni modelin şerefine Roma ve Torino şehirlerinde görkemli Punto festivalleri düzenlenmişti. Emektar Uno'dan boşalan yeri dolduran bu ilk nesil Punto, tavana kadar uzanan stop lambaları, altı ileri vitesli spor şanzıman seçeneği ve yenilikçi tasarımıyla zamanının ilerisinde bir üründü. Ne yazık ki bunu takip eden ikinci nesil Punto, ilk neslin yenilikçilik başarısının yakınından bile geçemedi. Bunun için olacak, Fiat otomobili yenilediğinde ismini Grande Punto olarak modifiye etti.
    Grande" takısı, sadece otomobilin boyutlarındaki artışı simgelemiyor, otomobilin sırtındaki büyük yükü de betimliyor.
    Grande Punto'dan gerçekten de Fiat çok büyük işler bekliyor. Bu yeni otomobilin iş hedefleri listesinde, markayı krizden çıkarmak, kaybedilen Fiat müşterilerim geri kazanmak, İtalyan tasarım geleneğini yeniden kendinden söz edilir hale getirmek ve belki de en önemlisi markanın itibarını yeniden kazanmasını sağlamak gibi birçok ağır misyon gizli. Bu kadar ağır yükü tek bir modelin sırtına yüklemek ne derece doğru, bilemiyoruz ama boşanmayla sonuçlanan Fiat-GM evliliğinden doğan ve babasız büyüyecek olan ilk çocuk Grande Punto. Bu nedenle Fiat'taki yeniden doğuşun da ilk temsilcisi. Her ne kadar Fiat'ın Grande Punto'yla yaşadığı bu yeniden doğuş bir İtalyan rönesansı gibi görünse de, Grande Punto aslında Alınan otomobillerinde rastlanan konfor, sürüş zevki ve güvenlik hislerini yaşatıyor. Bunda GM'in Almanya kolunun da etkisi var şüphesiz (yakında yenilenecek Opel Corsa da bu platform üzerinde yükselecek).
    İtalyan mutfağında yeni yeni oluşan bu "Alınan lezzetim" markanın diğer modelleri de takip edecektir kuşkusuz, işte Alfa 159, buna çok iyi bir örnek...

    Dış tasarımda Maserati rüzgarı esiyor
    Grande Punto'nun dış tasarımında Maserati'nin karakteristik özelliklerinin kullanıldığı vurgulanıyor.
    Gerçekten de önden görünüş Maserati'den esintiler taşıyor; ince uzun far camları ve bunların altındaki büyük far yuvaları, uzun burun, eğik ön cam Grande Punto'ya karakter katan tasarım unsurları.
    Eğik ön cam nedeniyle ön kapının önüne kelebek camları yerleştirilmek zorunda kalınmış. Ayrıca yine eğik ön cam yapışı ve kalın A sütunu, dönüşlerde çevre görüşünü kısıtlıyor. Arkada C sütununa tırmanan stop lambaları ise tipik bir Punto özelliği. Bagaj kapağının sadece içeriden veya anahtar yardımıyla açılabilmesi bir eksiklik yaratıyor. Bir diğer eksiklik ise iç mekanda yaşanıyor, koltukta ve direksiyonda yükseklik ayarı olmasına rağmen emniyet kemerinde yükseklik ayannın bulunmaması yine de bir eksiklik. Fiat, buna gerek olmadığını düşünüyor.
    İç mekanda kullanılan donanım bir Alman otomobilindeymiş izlenimini uyandırıyor.

    İç mekanda Alman otomobili atmosferi var
    Parmak tutamaklı, spor görünümlü direksiyon simidi, simit üzerindeki radyo kumandaları, kokpitin ortasına ve soluna yerleştirilen butonların ve elektrikli cam açma düğmelerinin tasarımı ve iç mekanda bu sınıf için elektrikli donanım bolluğu bu izlenimi kuvvetlendiriyor. Bizi şaşkınlığa uğratan şu donanım zenginliğin! birlikte inceleyelim... Dışarıdan sadece anahtarla açılabilen bagaj kapağı kokpitteki düğmeyle kolayca açılabiliyor, park manevralarım kolaylaştıran direksiyonun City modu, kapıları otomatik kilitlemeyi sağlayan merkezi kilit düğmesi, çift bölgeli otomatik klima, hatta sürücü koltuğunun havalı bel destek ayarı bu sınıftaki çoğu rakibinde bulunmayan ve Fiat'a çağ atlatan özellikler. Tüm bu donanım harmonisine uymayan unsursa çirkin tasarlanmış ve okunması zor olan göstergeler. Ancak göstergelerin aksine yol bilgisayarı bir o kadar işlevsel ve kolay takip edilebiliyor. Hatta yolcu hava yastığı bile yol bilgisayarı aracılığıyla devreden çıkarılabiliyor. Öte yandan işçilik ve malzeme kalitesinde önemli oranda ilerleme kaydedilmiş olmasına rağmen hala Fiat'ın bu alanda geliştirebileceği birçok unsur var. İç mekandaki plastik kaplamaların çoğunda sert malzemeler kullanılmış. Kokpitteki lacivert-gri renklerin bir devamı olan çift renkli koltuk kumaşlannın kalitesi de, renkleri de çok cazip değil.
    Hazır giyimde modanın öncülerinden olan İtalyanlardan daha iyisini beklerdik doğrusu. İç mekanda vites konsolu önündeki bardaklık küllük dışında cep telefonu, cüzdan vs gibi aksesuarları yerleştirmek için çok fazla yer bulunmaması da bir handikap. Grande Punto her ne kadar selefine göre büyümüş ve boyu 4 metreyi aşmış olsa da iç mekanda, ön ve arka koltuklarda ancak yeterli genişlik sunabiliyor. 275 litrelik hacimli bagaj da yine sınıfının ortalamalarında genişlik sunuyor.

    Emektar FIRE motoru Grande Punto'ya yeterli
    Yeni Grande Punto iddialı fiyatlarla (giriş modelinin fiyatı 21 bin 900 YTL) Türkiye pazarına girdiği için, biz de ilk Grande Punto testimizde en ekonomik motor seçeneğini konuk ettik. İki benzinli, iki de dizel olmak üzere toplam 4 motor seçeneği bulunan Grande Punto'da ilk etapta 1.4 litre hacimli, 8 supaplı benzinli motor seçeneğini denedik. Emektar FİRE motorunun güncelleştirilmiş versiyonu olan bu ekonomik motor 6000 d/d'de 77 HP güç üretiyor. Mütevazı güç, bir tonu aşan boş ağırlık nedeniyle ancak ortalama bir performans sergiliyor ama yine de Grande Punto'nun performansı beklentileri karşılıyor. Ayrıca bu motorun en önemli artışı yakıt istasyonlarında ortaya çıkıyor; 6.3 litre/100 km'lik yakıt tüketimi. 5 ileri oranlı şanzımanın kullanıldığı bu versiyonda vites geçişleri biraz hissiz ancak vites aralıkları iyi seçilmiş. Güçlü motor versiyonlarında altı ileri oranlı vites kutuları da mevcut. Özellikle retro tasarımlı ve boyunlu dış dikiz aynaları nedeniyle düşük hızlardan itibaren iç mekana yansıyan rüzgar türbülans gürültüsü biraz can sıkıcı. Ancak onun dışında otomobilde sürüş konforu ve sürüş keyfi oldukça iyi düzeyde. Süspansiyonun konfor ayarları da güvenliği riske atmayacak derecede iyi seçilmiş. Düz çizgide ve yüksek süratte yol tutuş, viraj yeteneği ve rüzgara karşı hassasiyet özellikleri, tıpkı Euro NCAP testinde kanıtlanan pasif emniyeti gibi yeterince güvenli. Panik frende duruş mesafesi çok kısa olamasa da, duruş anındaki pedal tepkisi oldukça iyi, sadece fren pedalının stroku biraz kısa kalıyor. Bu arada hatırlatalım, Grande Punto, Euro NCAP çarpışma testinde 5 yıldız alabilen ilk Fiat otomobili.

    Cazip fiyatlar 21 bin 900 YTL'den başlıyor
    Fiat Grande Punto cazip fiyatlarla pazara girdi. Buna da tüketicinin verdiği cevap, lansmanın ilk haftalarında toplam iki bin aracın satılması olmuş. Grande Punto'da 3 ve 5 kapılı gövde versiyonları birlikte ithal ediliyor. Ülkemizde 3 kapılılar çok tercih görmüyor olsa da, 5 kapılı versiyonlardan 1.000 YTL daha ekonomik fiyatları bir cazibe kaynağı yaratıyor. 5 kapılı ve Dynamic versiyonundaki test otomobilimizin 24 bin 650 YTL'lik fiyat etiketi, ilave edilen opsiyon ve paketlerle daha da kabarıyor.

  • Arkadaşlar belki dikkatini çekenler olacaktır,gözüme çarptı linki kopyaladım.Pazarlık varmış...

    http://www.araba.com/235660.html
  • bi skydome fotosu daha hoş bişi bu ya beklemeye değer...
    http://img518.imageshack.us/my.php?image=dach7ko.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shoparr_ -- 14 Nisan 2006; 21:03:49 >
  • yahu nfs most wanted da görmüştüm de burda ilk kez gördüm The Sims 2 Nightlife!! ta grande punto buyrun fotolar;
    http://www.ea-games.it/downloads.view.asp?dl_id=1260
  • http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=2651177 su sitede yeni yaris ve grande punto karsilastirmislar ama yabancı dilim iyi degil anladıgım kadarıyla test degerleri var .bi bakıp anlayan arkadaslar cevirebilirmi onemli bolumlrini
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emre_bayam

    http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=2651177 su sitede yeni yaris ve grande punto karsilastirmislar ama yabancı dilim iyi degil anladıgım kadarıyla test degerleri var .bi bakıp anlayan arkadaslar cevirebilirmi onemli bolumlrini


    Valla o dili anlayan arkadaş yoktur herhalde aramızda.


    @civcivx. Hayırlı olsun. Sonunda geldi demek. İşlemlerin ne zaman bitiyor?
    Lastik konusunda baya bir kıyak geçmişler sana valla. Bizimkiler hep T tipi.
    Benimkiler ContinentalEcocontact 3. İyimidir kötümüdür bilmiyorum.
  • emrebayam.. verdiğin linkteki testi yeni bir topic le duyurmuştum daha önce..1.yaris.2punto...die orada yorumlar var istersen bak..

    eklendi:işte adaş..http://forum.donanimhaber.com/m_6617029/tm.htm

    çok geniş yorumlar olmamış ancak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shoparr_ -- 19 Nisan 2006; 17:23:56 >
  • Evet bu kablo ile bağlanıyor Ipod. Böylece arabanın cd-mp3 çaları üzerinden Ipod'un parça listelerinin falan kontrolü sağlanıyor. İngiltere fiyatı 65 sterlin falan sitelerde. Burada var mıdır, fiyatı nedir sormak lazım. Bir de asıl konu; bu kablo Blaupunkt'un piyasada satılan bazı modellerinde şarkı/şarkıcı ismini göstermeyip Track 1, 2 vs. yazıyormuş. Bizim arabalarımızdaki cihazlar bu sınıfta mı, yoksa isimler sorunsuz görünüyor mu, araştırıyorum. Eğer sorun yoksa, bu olaya girişme düşüncem var...


    http://www.blaupunkt.co.uk/7607540500_main.asp (İngilizce bilgi linki)
  • selam arkadaşım.
    foruma yeni kayıt oldum o yüzden fotoğraf nasıl eklenir bilmiyorum
    fakatwww.otohaber.com.tr den test ile ilgili teknik tablolara ulaşabilirsin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: airmancy

    selam arkadaşım.
    foruma yeni kayıt oldum o yüzden fotoğraf nasıl eklenir bilmiyorum
    fakatwww.otohaber.com.tr den test ile ilgili teknik tablolara ulaşabilirsin...

    Detaylar için dergiyi alın okuyun diyor
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.