DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Ayakkabı Garantisi
Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir Kullanıcı
15
Cevap
1
Favori
8.383
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      52 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:09:20
      Arkadaşlar 2ay kadar önce aldığım Reebok ayakkabının yan taraflarında açılma oldu. Garanti için götürecektim fakat annem faturasını falan atmış. Bu ayakkabının garantisi için yapabileceğim bişey varmı hani biraz caz yapsam falan kabul etme gibi bi durum olurmu ki


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      399 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:14:18
      caz yaparsan kesin kabul ederler


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      432 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:19:26
      Saksafon çal onlara


      _____________________________

    • Çavuş
      52 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:24:08
      Ya 2dakika makarayı bırakalımda fatura kayboldu diye bu ayakkabı üzerinde herhangi bi işlem yaptıramazmıyım gerçekten Sonuçta sistem kayıtlarında ayakkabının oradan alındığı falan gözüküyor.


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      2375 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:32:16
      Ben kaç kere götürdüm yanı açılan ayakkabıyı faturasıyla fişiyle.. Adamlar 30 gün alıyor güya inceliyolar.. 30 gün sonunda aynı ayakkabıyı veriyolar sana.


      _____________________________



      La langue que tout le monde sait, n'est pas la langue.
      GENÇLERBİRLİĞİ
      Hayaller Las Vegas, gerçekler Çankırı Caddesi.
      VICTOR G701 BİLGİSAYAR İNCELEMESİ
    • Yüzbaşı
      281 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:34:25
      nereden aldın?


      _____________________________

    • Çavuş
      52 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:36:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: benimadimkuntakinte

      nereden aldın?

      Forum Istanbul YKM den almıştım. Ayakkabıyı gerçekten beğenerek aldım 130küsür lira para verdim. Böyle 2 ayda yat tarafları açılınca biraz uyuz oldum açıkçası


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      281 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:38:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: PsychoticInfIuence


      Alıntıları Göster


      Forum Istanbul YKM den almıştım. Ayakkabıyı gerçekten beğenerek aldım 130küsür lira para verdim. Böyle 2 ayda yat tarafları açılınca biraz uyuz oldum açıkçası

      mağaza kasiyerine ısrar edersen faturasını bulabilir. biz zamanında bir kere bulmuştuk bu şekilde


      _____________________________

    • Çavuş
      52 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:41:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: benimadimkuntakinte


      Alıntıları Göster


      mağaza kasiyerine ısrar edersen faturasını bulabilir. biz zamanında bir kere bulmuştuk bu şekilde

      Teşekkürederim, yarın gidip bi ısrar edeyim. O kadar para saydık 2ayda bi köşeye atmayalım ayakkabıyı.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1054 Mesaj
      08 Mayıs 2012 23:43:27
      Ben Forum İstanbul Adidas'tan Ayakkabı Aldım Ayakkabının Yan Tarafları Açıldı Yırtılma Oldu 2 Aylık Falandı Faturasıyla Götürdük 30 Gün Sonra Aradılar Size 110'lik Satın Alma Fişi Vereceğiz Bu Fiş İle Adidas Mağazalarımızdan İstediğiniz Ürünü Alabilirsiniz Dedi Bende Üstüne 14 TL Koyup Yeni Ayakkabı Aldım


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Mayıs 2012 23:47:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: PsychoticInfIuence

      Arkadaşlar 2ay kadar önce aldığım Reebok ayakkabının yan taraflarında açılma oldu. Garanti için götürecektim fakat annem faturasını falan atmış. Bu ayakkabının garantisi için yapabileceğim bişey varmı hani biraz caz yapsam falan kabul etme gibi bi durum olurmu ki

      Moralini bozmak istemem hocam ama bulsanda bir işe yaramıyor.

      Nike'tan ayakkabı aldım.2 gün fazla değil 2 gün sonra yanında yırtılma oldu.Bez tarafında.

      Ayakkabıyı toplasan 24 saat giymedim.Ayakkabı pert oldu.Neyse garantisi var diye verdim 1 ay sonra geri geldi.Kullanıcı hatası dediler.

      Birde Nike ürünlerini kullandığım için teşekkür ettiler.Garanti sözde var.Benim bildiğim garantiyi bir tek Adidas önemsiyor.

      Reebook'ta Adidas'ın olduğu için belki bir umut ama sanmam.


      _____________________________

    • Çavuş
      52 Mesaj
      09 Mayıs 2012 00:00:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: ibretcrew


      Alıntıları Göster


      Moralini bozmak istemem hocam ama bulsanda bir işe yaramıyor.

      Nike'tan ayakkabı aldım.2 gün fazla değil 2 gün sonra yanında yırtılma oldu.Bez tarafında.

      Ayakkabıyı toplasan 24 saat giymedim.Ayakkabı pert oldu.Neyse garantisi var diye verdim 1 ay sonra geri geldi.Kullanıcı hatası dediler.

      Birde Nike ürünlerini kullandığım için teşekkür ettiler.Garanti sözde var.Benim bildiğim garantiyi bir tek Adidas önemsiyor.

      Reebook'ta Adidas'ın olduğu için belki bir umut ama sanmam.

      Ya en azından bi şansımı denemiş olurum. Hani böyle eğilirsin ya ayakkabının burun tarafı kırılır biraz tam o yan taraflarda çok hafif açılmalar var burun tarafındada biraz açılma var. Nabalım abi hani bu ayakkabıyla hiç yürümeyelimmi eğilmeyelimmi kullanıcı hatasıymış. Yarın gidip bi şansımı deniycem burdan bilgilendiririm sizide


      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      24 Haziran 2012 06:46:21
      hayatimda ilk defa bir ayakkabıya 105 tl verdim . reebok yazısı var ayakkabı icinde :D reebo(k) yazısının k si cıktı reebo kaldi :D sonra coraptan mi bilinmez 1 tl lik corap giydim ayakkabı icinde ufak tanecikli beyaz bisiler kaldi :D valla giyiyoz ayakkabıyı bakcaz
      bundan sonra kinetix alcam gibi duruyor :D bir daha almam 105 tl lık ayakkbi :D


      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      25 Haziran 2012 11:57:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: Jake LaMotta


      Alıntıları Göster


      :D

      taşş gibi ayakkabi ama :D nike adidas pumanın 125-130 tl lik ayakkabilari ile denktir saden %20 indirimli aldim normalde 135 tl idi :D


      _____________________________

    • Teğmen
      186 Mesaj
      25 Haziran 2012 12:41:20
      kanuni süreyle aldıın yer faturanı 5 yıl saklamak zorunda mali açıdan ve müşteri kaybedip istediğinde aslı gibidir kaşeli imzalı yapıp bir örneğini vermek zorundadır bilginize
      geri kalan ürün garantisi için kullanıcı hatası diyorlarsa hakem heyetine başvurun bunu bilirkişiye iletiyorlar ona göre çıkan sonuç lehinize ise mecburen yenisi ile değiştirmek zorunda oluyorlar


      _____________________________

    • Binbaşı
      1626 Mesaj
      25 Haziran 2012 12:48:41
      benim bildigim ayakkabida garanti yok arkadas eger 1-2 hafta sonra acilma felan olsa geri alirlar fakat 2 ay gecmis sen 2 ay giymissin fisin faturan bile olsa geri almazlar.. ayakkabi tamircisine götür.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Musculation -- 25 Haziran 2012; 12:49:22 >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.