Şimdi Ara

C segment -Yol Tutuşu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
4
Favori
33.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • son 1 haftadır açılan popiler konu oldu bu c segmenti artık
    en iyi c segmenti motoru
    en iyi c segmenti aracı
    c segmentinde ki en iyi yol tutuşu
    en az yakan c segmenti

    birde cevap verenlerin bir kısmı ya kendi arabalarını yada hayatlarında (veya son 2-3 yılda) tek kullandıkları c segmenti arabayı yazıyorlar ya o ayrı bir seyir keyfi katıyor konulara

    ben bu tarz açılan konulara çok gülüyorum yol tutuşu harika ama motoru berbat bişey olsa alacakmısınız veya motoru süper ama ol tutuşu berbat konforu 2 paralık olsa alacakmısınız. arabalar tek tek özellikleriyle değerlendirilmez bence bir bütün olmalı değerlendirmeler. her durumuyla en iyisi olandır en iyi olan . araba bir bütündür açılan konularda bence böyle olmalı sadece bir özelliği üstüne yogunlaşmak yanlış olur .




  • Bu sınıfta referans Focustur.
  • Ben bizim Golfün yol tutuşundan memnunum. Ama bizim araçta spor süspansiyon opsiyonu var. :D Normali nasıldır bilmiyorum hiç sürmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk307

    Belki daha iyileri vardır bilemiyorum; tüm C sınıfı araçları limitlerini zorlayacak kadar süreler kullanmadığım için bir marka model yazmamda yanlış olur.Körü körüne bir markaya veya modele tutulup her konuda aman şöyle güzel aman böyle güzel yazmak ta tarzım değil.
    Ancak konuda okuduğum bazı yorumlar üzerine bir kaç kelam etmem gerektiğini düşündüm.
    Escort
    Focus I
    Focus II
    Focus III kullanıcısı biri olarak buradan açık ve net olarak yazıyorum ki bu 3 araç içinde yol tutuşu en iyi olan Focus III tür; üstelik 2 deki gibi bütün yol motor sesini içeri alarak yada sert süspansiyon ile değil; oldukça yumuşak bir süspansiyon sistemine ve gerçekten çok iyi bir ses yalıtımına sahip olarak bu işi yapıyor. Testlerde de ESP'yi en geç devreye sokan C sınıfı araç olarak öne çıkıyor zaten; size viraj içinde elinden geldiği kadar zevk almanızı sağlayacak şekilde yola tutunuyor ve artık aracın kopacağı anda esp ile toparlıyor.

    Buradan bazı arkadaşlara; lütfen araçları uzun uzun kullanmadan limitlerini iyice test etmeden atıp tutmayınız. "Focus II deki yol tutuş Focus III te yok" derseniz istemeden (yada isteyerek) yalan söylemiş olursunuz çünkü kesinlikle böyle bir şey yok, bilginize.

    Ayrıca yukarıdaki araçların yanı sıra bir kaç C sınıfı araca daha sahip oldum sadece ford kullanan biri değilim; ailemizde şu an bir F3; bir Astra H; bir getz ve bir fiorino var; marka bağımlısı değiliz bunu da belirteyim.


    Hocam FocusIII te süspansiyonlar yumuşadığı için illaki yol tutuşta düşüş olacaktır.Tamamen ters orantılı konfora yönelik yumuşatılmış zaten.Viraja girerken araç yatıyor yük aracın yattığı yöndeki lastiklere daha fazla biniyor ve yoldan kopması daha erken oluyor.




  • 8 sene focus kullandım.


    şu an GİU kullanıyorum. Yol tutuş açısından Giu oldukça önde...
  • Focus en iyisi.

    Guiletta ve 1 serisi pek iyi yol tutmuyor. Her ikisi de palavra araclar.

    Focus ise 3 serisi ile ayni Skidpad değerine sahip. Focus 0.91g değerine sahip.

    Mesela Cruze 0.86g.
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Samimi olarak soruyorum; gerçekten Guiletta kullandınız mı hiç?
  • C segmentte yol tutuşu en iyi araç hangisi sizce

    Jetta mı ? Focus mu?Ya da başkası.Bu iki araca deneme sürüşü yaptım ,karar veremedim.



  • Focus
  • 1 serisi
    Giulietta
    Lancer

    3 ünden daha iyisini test etmedim..Focus'un Focus olduğu günler geride kaldı maalesef.
  • cok yakın yol tutusu olan araçlar bunlar. Focus sert suspansıyona sahıp oldugu ıcın bırazdaha ıyıdır. Jetta ıse bıraz yumusak oldugu icin daha konforludur focustan. Yanı kıyaslarsak cok kucuk farklarla bırbırlerinden ayrılırlar. Boyle ufak farkları kıyaslamak yerıne belediyelerın daha duzgun asfalt yapmalarını kıyaslamak gerekır. Boyle yollarda bu ıkı aracın suspansıyonuda yeterlı verım vermez.

    Ayrıca c sınıfında basarılı yol tutusuna mazda 3, civic, cruze gibi araclarıda ilave edebiliriz.
  • Ya ne jettası ne cruze'si milletde anca kendi arabasını savunuyor. Bi gidin test edin.

    @bela hocam cruze'nin yol tutuşu civic'den hallice. Yani vasat bunu bil ve gidip lancer , giu ve 1 serisi testi yap bian önce.


    1- 1 serisi
    2- lancer
    3- Julyet
    İmpreza hiç kullanmadım ama en az bu araçlar kadar yol tutuşu olacağını düşünüyorum.

    Bu 3 araç kendi içinde sıralaması değişebilir ama ilk üçe bu araçlar dışında başka bi c segment giremez bana göre. Yeni focus , eski kasalarını aratır. Yeni kasa focus bunlardan kesinlikle daha iyi yol tutmuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 18 Nisan 2012; 21:26:09 >
  • Subaru impreza gerisi yalan....
  • Alfa Giu. Ben böyle viraj alan bir araba görmedim daha.
  • Eski kasa focus çok iyiydi ve o zamanlar en iyiydi ancak şimdi çok kötü. Acayip dengesiz bir araç haline gelmiş. Virajlarda acayip yatıyor. Cruze ve astra j sanırım en iyiler. Ancak çok sert süspansiyonları var.
    http://automovilonline.autoplaza.com.mx/nota-18536--master-test-sedanes-compactos
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Alfa Giu. Ben böyle viraj alan bir araba görmedim daha.

    Evet kullanma şansım oldu. Direksiyonun verdigi tepkiler çok iyi. Virajlarda çok başarılı. Yol tutuş güzel.
  • yeni corolla ve megane sport tourer yol tutuşu iyiydi baya. jettayla falan kıyaslayamam tabi sürmediğim için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Chevrolet Cruze.

    çok C segmenti araba sürdüm, hiç birisi Cruze kadar oturaklı degildi, cruze kadar insana güven vermiyordu yüksek hızlarda dönüşlerde vs.

    fakat şunu söyleyeyim focus ve jetta kesinlikle degil


    Eh artık yani.

    Chevrolet ne yapsa en iyisini yapıyor sanırım.Yeni Aveo'da da öyle oldu ya.

    Bence artık bu kendi kullandığınız,hayranı olduğunuz araçları övüp durmaktan vazgeçin.

    Daha önceden de böyle bir konu açılmıştı,kanıtlarıyla hangi aracın daha iyi yol tuttuğunu buldum.Birazdan bulup göstereceğim ve Cruze 1 numara falan değildi.

    Edit: "fakat şunu söyleyeyim focus ve jetta kesinlikle degil" dediğiniz cümleyi de yeni okuyorum,Jetta neyse de Focus'a da değil dediniz ya bişe söyleyemiyorum.Kanıtlarımla geleceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 18 Nisan 2012; 22:08:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ya ne jettası ne cruze'si milletde anca kendi arabasını savunuyor. Bi gidin test edin.

    @bela hocam cruze'nin yol tutuşu civic'den hallice. Yani vasat bunu bil ve gidip lancer , giu ve 1 serisi testi yap bian önce.


    1- 1 serisi
    2- lancer
    3- Julyet
    İmpreza hiç kullanmadım ama en az bu araçlar kadar yol tutuşu olacağını düşünüyorum.

    Bu 3 araç kendi içinde sıralaması değişebilir ama ilk üçe bu araçlar dışında başka bi c segment giremez bana göre. Yeni focus , eski kasalarını aratır. Yeni kasa focus bunlardan kesinlikle daha iyi yol tutmuyor.



    1 serisi tabi ki daha iyi yol tutacak araç arkadan itiş , jülyete katılıyorum amma velakin lancer yerine eski kasalarını aratsada focus olmalıydı bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ya ne jettası ne cruze'si milletde anca kendi arabasını savunuyor. Bi gidin test edin.

    @bela hocam cruze'nin yol tutuşu civic'den hallice. Yani vasat bunu bil ve gidip lancer , giu ve 1 serisi testi yap bian önce.


    1- 1 serisi
    2- lancer
    3- Julyet
    İmpreza hiç kullanmadım ama en az bu araçlar kadar yol tutuşu olacağını düşünüyorum.

    Bu 3 araç kendi içinde sıralaması değişebilir ama ilk üçe bu araçlar dışında başka bi c segment giremez bana göre. Yeni focus , eski kasalarını aratır. Yeni kasa focus bunlardan kesinlikle daha iyi yol tutmuyor.



    Lancer mı ?
    2006 altea ve leonun yanından geçemedi
    nasıl elden çıkaracağımızı şaşırdık

    hangi konuda ?
    her konuda




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.