Şimdi Ara

C segment -Yol Tutuşu (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
4
Favori
33.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem

    kiss u

    bang bang.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem

    kiss u

    bang bang.

    Aynen öyle kisslerim bazen benArada olur kusura kalmayacasan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem

    kiss u

    bang bang.

    Aynen öyle kisslerim bazen benArada olur kusura kalmayacasan



    offf cıdden can sıkıcısın ama ya...

    tam bır fukara edebıyatcısı.

    daha dıreksıyonuna gecmemıssın, gecsen bıle suremıycegını adım gıbı bılıyorum.


    anca salak sacma kımın surdugu, hangı lastıkle hangı hava kosulunda hangı ruzgar etkısınde atıldıgı bellı olmayan lap zamanlarına bakarsın sen. cunku amator bıle degılsın.


    daha da benle muhattap olup uste cıkmaya calısma.


    ne yuzsuzsun arkadas ya... adama kıss u bang bang yazıyorum hala pısmıs kelle gıbı sırıtıp eheee ben kazandım dıyor...


    bastan uyarayım moderatorlerı mesajımda hakaret yok. sılemezsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    3-Golf-Gİu-A3



    boşver abisi.

    kumdan kale yapmaya yolladık onu.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/alfa_romeo_giulietta_14tb_multiair-vs-vw_golf_14_tsi_160ps_mkvi.html

    Benim izlenimlerimin hiç değilse dayanağı var.

    Siz gidin bayatlamış liseli esprileriyle tatminleşin hadi bakem

    kiss u

    bang bang.

    Aynen öyle kisslerim bazen benArada olur kusura kalmayacasan



    offf cıdden can sıkıcısın ama ya...

    tam bır fukara edebıyatcısı.

    daha dıreksıyonuna gecmemıssın, gecsen bıle suremıycegını adım gıbı bılıyorum.


    anca salak sacma kımın surdugu, hangı lastıkle hangı hava kosulunda hangı ruzgar etkısınde atıldıgı bellı olmayan lap zamanlarına bakarsın sen. cunku amator bıle degılsın.


    daha da benle muhattap olup uste cıkmaya calısma.


    ne yuzsuzsun arkadas ya... adama kıss u bang bang yazıyorum hala pısmıs kelle gıbı sırıtıp eheee ben kazandım dıyor...


    bastan uyarayım moderatorlerı mesajımda hakaret yok. sılemezsınız.

    HE yaw siz zaten Nord da test ettiniz araçları tamamen aynı ortamlarda hemde:D

    YÜzsüz olan sizlersiniz.Ayrıca kompleksli olanda.Kusura bakmayacaksın arkadaş ama öylesiniz.

    Bİrde kimin sürdüğü belli olmayan testler diyor.En azından onlar profesyonel veriler ve bu iş için atılmış turları gösteriyor.Benimde izlenimlerim bu yönde.Bu sizin o kompleksli olan yorumlarınız yanında dediğim gibi yerçekimi yasası gibi kalır.Okullarda ders olarak okutulur.

    Siz giuyu daha iyi bulabilirsiniz o senin görüşündür fakat giu ve golfü aşşağı yukarı aynı gören adamla dalga geçmeye kalkarsanız bu durumlara düşebilirsiniz.

    Kibirli insanlar kendilerine cevap verebilen insanları sevmez.Üstelik hatalarının yüzüne vurulmasını hiç sevmez.Normaldir.Her toplumda olur böyle şeyler.

    Not:ben araçları kullanamam haklısın.Ne desen haklısın yüzlü arkadaşım ne desen haklısın.

    http://inciswf.com/15kisi.swf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 20 Nisan 2012; 2:53:09 >




  • @ex_silver

    Bak sana dayanak veriyorum.

    18m slalom testi

    Giulietta : 63.8 km/h

    Golf : 63.5 km/h

    A3 : 62.8 km/h

    Şerit değiştirme testi

    Giulietta : 132.4 km/h

    Golf : 131.6 km/h

    A3 : 129.8 km/h

    Değerlerini verdiğim Golf, Türkiye'deki kıytırık yol tutuşlu Golf'lerden değil ayrıca. Adaptif şasi kontrol sistemine sahip bir Golf.

    2. sıraya koyduğun Focus ise bu 3 otomobilden de kötü değerler elde etmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 20 Nisan 2012; 3:20:06 >
  • Focus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    @ex_silver

    Bak sana dayanak veriyorum.

    18m slalom testi

    Giulietta : 63.8 km/h

    Golf : 63.5 km/h

    A3 : 62.8 km/h

    Şerit değiştirme testi

    Giulietta : 132.4 km/h

    Golf : 131.6 km/h

    A3 : 129.8 km/h

    Değerlerini verdiğim Golf, Türkiye'deki kıytırık yol tutuşlu Golf'lerden değil ayrıca. Adaptif şasi kontrol sistemine sahip bir Golf.

    2. sıraya koyduğun Focus ise bu 3 otomobilden de kötü değerler elde etmiş.



    Zaten bu veriler benim dediklerimi kanıtlıyor.Aşşağı yukarı aynı veriler.Çok ufak lastik farkı ile oluşabilecek veriler.FOcus konusunda ise skidpad değerleri benim izlenimlerim yönünde.Orada da öyle bir veri var.

    Yani ortada kafayı biryerlere vuracak bir durum yok görüldüğü üzere.

    Not:Ayrıca bu verilere nereden ulaştığını sorabilir miyim?Cidden öğrenme amaçlı soruyorum




  • Ayrıca Gİuda da DNA vardır büyük ihtimalle.BUnuda yazmayı unuttun sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Zaten bu veriler benim dediklerimi kanıtlıyor.Aşşağı yukarı aynı veriler.Çok ufak lastik farkı ile oluşabilecek veriler.FOcus konusunda ise skidpad değerleri benim izlenimlerim yönünde.Orada da öyle bir veri var.

    Yani ortada kafayı biryerlere vuracak bir durum yok görüldüğü üzere.

    Not:Ayrıca bu verilere nereden ulaştığını sorabilir miyim?Cidden öğrenme amaçlı soruyorum

    Arkadaşım bu veriler senin dediğini kanıtlar nitelikte falan değil. Bu testlerde benzer özelliklerdeki araçlar arasında 5 km fark olmaz zaten.

    Şöyle anlatmaya çalışayım; süspansiyonları tamamen konfor odaklı yumuşacık olan C4, şerit değiştirme hızında A3'ün sadece 0.4 km/h, slalom testinde de sadece 1 km/h gerisinde.

    Bu mantıkla o zaman C4'ü de bunların yanına yazman gerekirdi.

    Bu testlerdeki bu küçük gözüken farklar, otomobiller arasındaki yol tutuş farkını anlatmak için yeterlidir. Slalomda aradaki 1 km'lik fark 1 km hızlı olan otomobilin daha iyi yola tutunduğunu gösterir.

    Alfa'da DNA olduğunu söylememe gerek yok çünkü DNA süspansiyon ayarlarına etki eden bir sistem değil. Golf'teki adaptif şaside ise sport moda alınca süspansiyon sertleşiyor ve yol tutuş daha iyi hale geliyor.

    Peki bu durumda adaptif şasi kontrolü olmayan bir Golf, Giu'nun ne kadar gerisinde kalırdı sen düşün.

    Var mı 1.6 TDI'da bu sistem? Ben olanını hiç görmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Zaten bu veriler benim dediklerimi kanıtlıyor.Aşşağı yukarı aynı veriler.Çok ufak lastik farkı ile oluşabilecek veriler.FOcus konusunda ise skidpad değerleri benim izlenimlerim yönünde.Orada da öyle bir veri var.

    Yani ortada kafayı biryerlere vuracak bir durum yok görüldüğü üzere.

    Not:Ayrıca bu verilere nereden ulaştığını sorabilir miyim?Cidden öğrenme amaçlı soruyorum

    Arkadaşım bu veriler senin dediğini kanıtlar nitelikte falan değil. Bu testlerde benzer özelliklerdeki araçlar arasında 5 km fark olmaz zaten.

    Şöyle anlatmaya çalışayım; süspansiyonları tamamen konfor odaklı yumuşacık olan C4, şerit değiştirme hızında A3'ün sadece 0.4 km/h, slalom testinde de sadece 1 km/h gerisinde.

    Bu mantıkla o zaman C4'ü de bunların yanına yazman gerekirdi.

    Bu testlerdeki bu küçük gözüken farklar, otomobiller arasındaki yol tutuş farkını anlatmak için yeterlidir. Slalomda aradaki 1 km'lik fark 1 km hızlı olan otomobilin daha iyi yola tutunduğunu gösterir.

    Alfa'da DNA olduğunu söylememe gerek yok çünkü DNA süspansiyon ayarlarına etki eden bir sistem değil. Golf'teki adaptif şaside ise sport moda alınca süspansiyon sertleşiyor ve yol tutuş daha iyi hale geliyor.

    Peki bu durumda adaptif şasi kontrolü olmayan bir Golf, Giu'nun ne kadar gerisinde kalırdı sen düşün.

    Var mı 1.6 TDI'da bu sistem? Ben olanını hiç görmedim.



    Hocam golf ile arasında slalomda 0.3 fark var ve bu gözardı edilebilecek farktır.Çünkü ufak lastik farkı bile bunu yansıtabilir.

    Yani bu durum kafanı duvara vuracak bir durum oluşturmaz.Pist verilerini verdim.Pro veriler.ADamlar track performance de GOlf e daha iyi puan vermişler.Yani yol tutuşu ayrı değerlendirmişer ve puanı vermişler.

    Sende bir testle geliyorsun.Yarın bir başkası öteki testle gelir.ORadada golf önde çıkabilir.

    Ayrıca DNA süspansiyona etki etmeyebilir fakat elektronik difransiyel ve Vdc üzerinde etkisi vardır. buda yol tutuşada yansır.Bİr aracın yol tutuşu sadece süspansiyondan ibaret değildir.

    Kısaca DNA da dinamik sürüşteki bir giu ile tamamen aynı fakat dna sı olmayan bir giu arasında yol tutuş farkları olacaktır.




  • Konuya bi bomba bırakayım o zaman. Şuanki civic hatchback üst sıraları rahat terletir diyorum. Sedanla alakası yok zaten
  • @ex_silver

    Lastik ölçüleri ikisinin de 225/45R17W

    Pist performansında etkili olan tek şey yol tutuş değildir. Yol tutuşla beraber şanzıman, vites oranları, son dişli oranı, motor tork grafiği, frenler vs... bunların hepsi pist performansını etkileyen şeylerdir. Dolayısıyla sadece pist performansıyla yol tutuş ölçülmez.

    Sen devamlı testler benim dediğimi doğruluyor vs diye kendini şişirdiğin için ben bir test verisi sunuyorum. O test de senin dediklerini doğrulamıyor. Yoksa testler falan benim umrumda değil. Benim kendi tecrübem; Giulietta Golf'ten net daha iyi yol tutuyor. Eğer 1.6 dizel Golf'ün 80'de kaydığı yerden Giulietta ile 90 ile dönersem forumu bırakacak mısın? Videosunu da buraya koyacağım.

    Evet q2 devreye giriyor D'ye alınca. Bu da yol tutuşa etki eden bir şey doğru.

    DNA bütün Giu'larda standartken, adaptif şasi kontrol sistemi bütün Golf'lerde var mı?

    Dolayısıyla adaptif şasili bir Golf'ten daha iyi değerler elde eden Giu, standart Golf'ü ne hale sokar düşünebiliyor musun?

    Ben 1.6 hitlerTrendline Golf istiyorum kardeşim. Giu ile yol tutuşu aynı mı şimdi? Alakası yok, Giu eziyor. Yakın bile demiyorum.

    Ben teklifimi yaptım. Golf'ün 80 ile kaydığı virajda, Giu ile 90'la dönerim. Videosunu da buraya koyarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 20 Nisan 2012; 4:36:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    Burada testleri var.
    http://www.youtube.com/results?search.......


    Video 1
    Video 2
    Video 3
    Video 4
    Video 5

    Araçlar genel olarak birbirine yakın performanslar çıkarmışlar.
    jetta ve focus 3 beni tamamen hayal kırıklığına uğrattı, fluance ise korku filmi gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Intimate -- 20 Nisan 2012; 4:51:59 >




  • İtalyanca bir siteden bulduğum değerler.

    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 CV Distinctive (Prova 04/2010)

    Velocità massima: 212,488 km/h
    Regime a 130 km/h marcia più alta: 2.350 rpm in VI
    Resistenza all'avanzamento a 100 km/h: 23,0 cv
    Rendimento motore a 100 km/h: 33,6 %
    Gommata: 225/45 R17 Continental ContiSportContact 3

    Consumo Città: 14,0 km/l
    Consumo Statale: 17,3 km/l
    Consumo Autostrada: 14,4 km/l
    Consumo V.Costante in VI marcia a:
    - 90 km/h: 22,7 km/l;
    - 130 km/h: 15,4 km/l;
    - 160 km/h: 11,9 km/l;

    Accelerazione 0-60 km/h: 4,1 s
    Accelerazione 0-100 km/h: 8,5 s
    1 km da fermo: 29,6 s

    Ripresa in VI 70-120 km/h: 16,0 s a min carico
    Ripresa in III 30-60 km/h: 4,4 s

    Frenata da 100 km/h: 40,1 m a min carico a freddo
    Accelerazione laterale: 0,99 g (freddo e umido)
    Stabilità in curva su asciutto: 105 km/h
    Cambio corsia su bagnato: 105 km/h

    Peso: 1557 kg - Distribuzione 63-37




  • Focus,u begenmistim ama flexride li bir Astrada yol tutus konusunda iddali sport modunda arac asfalta yapisiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yorumlara bakınca herkesin kendi aracını yazma eğiliminde olduğunu ve nesnel bir bakış açısı yoksunluğu içinde bulunduğunu gördüm. biraz eleştirebilsek firmalar daha iyi araçlar sunar belki bize de..
  • Jetta ilk 10'a bile giremez bu segmentte . 7 ay kullandım oradan biliyorum .
  • Giulietta
    Bravo
    BMW 1
    Focus MK 1 ve 2
  • Abi şaka gibi lancer diyen var cruze diyen var


    BMW 1 ve Giulietta tartışmasız en iyileridir. Arkasından Focus ve Mazda 3 gelir.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.