Merak ettim yarın benim aracı deneyeyim yokuş aşağı hızı nasıl etkiliyor 1-2 km lik sapmalar gördümde yokuş aşağı hızını koruyor diye hatırlıyorum. Belkide motor freni kurtarıyodur.
yokuş aşağı hızını en azından benim araç korumuyor 90 km hıza ayarladıysam 110 na çıktığını gördüm yokuş aşağı
Yeni volvo cc sistemini izleyince tehlikenin t sinden bile söz etmeyeceksiniz. Buyrun.. Yolda ıslak hız 200 km/s hatta farları kapatarak gidiyor.
quote:
Orijinalden alıntı: _Mysterious_
Yeni volvo cc sistemini izleyince tehlikenin t sinden bile söz etmeyeceksiniz. Buyrun.. Yolda ıslak hız 200 km/s hatta farları kapatarak gidiyor.
o araba 200 bine gelir , herkez kullanamaz , ama volvo=güvenlik
Biraz abartmışsınız bence.
quote:
Orijinalden alıntı: _Mysterious_
Yeni volvo cc sistemini izleyince tehlikenin t sinden bile söz etmeyeceksiniz. Buyrun.. Yolda ıslak hız 200 km/s hatta farları kapatarak gidiyor.
Çk güzel bir donanım .Yalnız bayanın yaptığı '' süpriiz'' tam magandalık örneği olmuş .İnşallah bu videoyu bu ülkede çok az kişi izler ,gece vakti arkamdan farları sönük bir çolpacı yaklaşıp birden uzunları yakıp '' ehuheheheeeeööğk'' diyerek eğlensin istemzdim ..
İfade için üzgünüm aynen yazıldığı gibi eğlendiklerini ve ifade ettiklerini düşünüyorum
saygılar
Bence çok gerekli bir donanım.Benim aracımda malesef yok.Ankara-polatlı-temelli gibi yerlerde radar cezalarında ortalama hıza bakılıyor artık. CCsiz bir araçla sürekli hızlanıp yavaşlamalar hem insanı yoruyor hem yakıtı arttırıyor hem de yoldayken insanın içini acaba radara girdim mi diye sürekli düşündürüyor
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: _Mysterious_
Yeni volvo cc sistemini izleyince tehlikenin t sinden bile söz etmeyeceksiniz. Buyrun.. Yolda ıslak hız 200 km/s hatta farları kapatarak gidiyor.
o araba 200 bine gelir , herkez kullanamaz , ama volvo=güvenlik
Merak etmeyin sayın mustafam33, o araba 200 binin yarısının da altına gelmekte. Uçuk fiyatlar istenmiyor bu araçlar için.
S60 ve diğer Volvo modelleri dünyanın en sağlam arabaları olmalarının yanısıra, Adaptif Hız Sabitleyici gibi başka bir çok teknoloji sayesinde, arabalar kazaya karışmayı daha en başından engelliyor. Hatta bu araçlar yola atlayacak olan yayaları bile önceden algılayıp otomatik olarak fren yapıyor.
Anlayacağınız bir Volvo ile kaza yapmak dahi zor iş.
hız sabitleyici genelde uzun otoban yada çevre yollarında kullanımı kolaydır şehir içi dediğin gibi kullanması tehlikeli
Gaz pedalı çok tehlikeli bir donanım tam olarak basıp ayağınızı hiç çekmezseniz kaza yapabilirsiniz şeklinde konuları görmeye az kaldı sanırım.
quote:
Orijinalden alıntı: Kurzweil
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: _Mysterious_
Yeni volvo cc sistemini izleyince tehlikenin t sinden bile söz etmeyeceksiniz. Buyrun.. Yolda ıslak hız 200 km/s hatta farları kapatarak gidiyor.
o araba 200 bine gelir , herkez kullanamaz , ama volvo=güvenlik
Merak etmeyin sayın mustafam33, o araba 200 binin yarısının da altına gelmekte. Uçuk fiyatlar istenmiyor bu araçlar için.
S60 ve diğer Volvo modelleri dünyanın en sağlam arabaları olmalarının yanısıra, Adaptif Hız Sabitleyici gibi başka bir çok teknoloji sayesinde, arabalar kazaya karışmayı daha en başından engelliyor. Hatta bu araçlar yola atlayacak olan yayaları bile önceden algılayıp otomatik olarak fren yapıyor.
Anlayacağınız bir Volvo ile kaza yapmak dahi zor iş.
yarısının altında derken ozaman 100 bin altı mesela 80-90 bin arasından bahsediyoruz , yinede o civardan yüksek bekliyorum ben, full focus 60 bin olmuş, bu araba güzel ama beklentim yüz elli - 200 arası :)
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: Kurzweil
quote:
Orijinalden alıntı: mustafam33
quote:
Orijinalden alıntı: _Mysterious_
Yeni volvo cc sistemini izleyince tehlikenin t sinden bile söz etmeyeceksiniz. Buyrun.. Yolda ıslak hız 200 km/s hatta farları kapatarak gidiyor.
o araba 200 bine gelir , herkez kullanamaz , ama volvo=güvenlik
Merak etmeyin sayın mustafam33, o araba 200 binin yarısının da altına gelmekte. Uçuk fiyatlar istenmiyor bu araçlar için.
S60 ve diğer Volvo modelleri dünyanın en sağlam arabaları olmalarının yanısıra, Adaptif Hız Sabitleyici gibi başka bir çok teknoloji sayesinde, arabalar kazaya karışmayı daha en başından engelliyor. Hatta bu araçlar yola atlayacak olan yayaları bile önceden algılayıp otomatik olarak fren yapıyor.
Anlayacağınız bir Volvo ile kaza yapmak dahi zor iş.
yarısının altında derken ozaman 100 bin altı mesela 80-90 bin arasından bahsediyoruz , yinede o civardan yüksek bekliyorum ben, full focus 60 bin olmuş, bu araba güzel ama beklentim yüz elli - 200 arası :)
Siz en iyisi bir Volvo bayisine gidin. Size uzak kalmış Volvo, belli. Gidin de piyasadaki nadir parasını hak eden arabalardan birini görün.
Bence cok büyütmüssünüz gözünüzde bence cok yararli birsey (Hiz Sabitleyici) Benim basima su ana kadar dedikleriniz gelmedi. Kullandigim arac 2011 model CLS 350 serisi Virajlarda hizini kendisi ayarliyor, önündeki mesafeyi sizin verdiginiz komuta göre ayarlayip fren yapmasini sagliyor 0 - 50 - 100 arasi degisiyor (DISTRONIC PLUS)
Adi ustunde "hiz sabitleyici". Suana kadar hic sorun vs yasamadim. Frene basmam gereken yerde frene basiyorum, ardindan tek tusla otomatik olarak onceki hizima donuyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: download
Gaz pedalı çok tehlikeli bir donanım tam olarak basıp ayağınızı hiç çekmezseniz kaza yapabilirsiniz şeklinde konuları görmeye az kaldı sanırım.
güzeldi
Bilinçli bir kullanıcı tarafıda kullanılırsa hız sabitleme tehlikesiz,konforu büyük ölçüde arttıran güzel bir donanımdır. Sanırım sizin ilk kullanımınız olduğu için acemilik çektiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: cihanair
quote:
Orijinalden alıntı: Arif
quote:
Orijinalden alıntı: ugway
hız sabitleyiciye gereksiz denildiği günleride mi görecektik
sanırım ESP'ye fereksiz dendiği günlerde foruma üye değildiniz
Benim icin son derece gereksiz
Yazin yazliga gidiyorum otobandan oda artik malum istanbul trafigi giderken mahbutbey giselerden basliyor donerken selimpasadan
Koskoca otoban 2 serit bir cok yerde
Bundan vazgectim alisamadim
Benim icin en gereksiz donanim hiz sabitleyici. Sunroof daha onemli bence
zevkler, ihtiyaçlar ve alışkanlıklar demek ki cihan hocam.
aracımda ki sunroofu yılda bir kaç defa ya kullanırım ya kullanmam. arkadaşlar söylemese çoğu zaman açmak aklıma dahi gelmez. estetik görünmesi dışında hiç bir işlevini göremedim bu zamana kadar (şöyle ferah bir panoramik tavan olsa tadından yenmez o ayrı).
ama cc yi bulduğum her fırsatta kullanırım. en gerekli vede alıştığım konfor donanımlarından biri olmuş durumda.
quote:
Orijinalden alıntı: S0KRATES
quote:
Orijinalden alıntı: download
Gaz pedalı çok tehlikeli bir donanım tam olarak basıp ayağınızı hiç çekmezseniz kaza yapabilirsiniz şeklinde konuları görmeye az kaldı sanırım.
güzeldi
hakkatten çok iyimiş
radar ve açık uzun yol dinlenme modunda kullanıyorum vede keyif veriyor.
diğer durumları bilemem
quote:
Orijinalden alıntı: download
Gaz pedalı çok tehlikeli bir donanım tam olarak basıp ayağınızı hiç çekmezseniz kaza yapabilirsiniz şeklinde konuları görmeye az kaldı sanırım.
ankara yol tarifi araba yıkama benzinci tavsiye kasko bedeli hala , amca , teyze ye araba kaza yaptım ne yapayım sis farı yakıyorlar geçen adamın ağzını burnunu ... minübüsçüler taksiciler kamyoncular arabamı çizmişler evimin önüne park etmişler şarkı tavsiye