Şimdi Ara

DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU] (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.084
Cevap
20
Favori
148.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sistemin bu arkadaşlar açar mı sizce? can you run it'de fail gösteriyor ama umudumu kaybetmiş değilim yanılabiliyor. skyrim ve max payne 3 rahat oynatıyor lowda.

    intel core 2 duo 2.26 ghz
    4 gb ram
    nvidia geforce 9600 gt 512 mb

    kaç aydır bu oyunu bekliyorum açmazsa çok kötü olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kollaps -- 24 Temmuz 2012; 22:28:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    Bu oyun neden Skyrim ile kiyaslaniyor anlamiyorum bir kere Skyrim ile ayni ligde degil, Skyrim tam olarak acik dunya oyunudur sandbox tipidir bu oyun ise daha cok zindanlarda geciyor diye biliyorum yani Skyrim`deki gibi apacik bir arazi "istedigin gibi acik alanda kostur, istedigin yere git istedigin seyi yap" olayi yok.

    Dark Souls daha cok Witcher 2 ile kiyaslanabilir bence... Atmosfer ve mekanlar olarak da bence Witcher 1`in gerisinde kalir ama Witcher 2`yi gecer. Ha bir de iki Witcher dan da daha zor oldugu kesin.

    Buradaki mevzu bahis duruma şöyle bakılmalı; özellikle Skyrim popülerliğiyle seriye sadık kalmamasından ve casualized yani sıradanlaştırılmasından ve basite indirgendiğinden, bir nevi türünün kaşarı olma durumuna maruz kalmıştır. Ve "sözde" rpg'dir diğer bilimum rpg diye anılan oyunlar arasında başı çektiği için DS ile kıyaslanmıştır.

    DS tamamiyle sandbox olmasa da, yarı-sandbox, birsürü farklı yerlerden ilerleme seçeneğiniz oluyor bazı yerlerde birleşse de. Ve oyun şimdiye kadar çıkmış en zor oyunlar sıralaması yapılsa kesin ilk 3'e girer gözü kapalı.

    Bir oyunun zor ya da kolay olmasi yahut daha zor daha kolay olmasi o oyunun "kalitesi"ni mi etkiliyor? Bence hayir bircok kisiye gore de yanit "hayir" ki Skyrim oyun tarihinde en yuksek puanlardan birini aldi (ortalama olarak) gunumuzde de cok sayida kisi hala oyunu oynuyor mod sayisi konusunda rekor uzerine rekor kiriyor. Siradan bir oyun olsa profesyonel editorlerden bu kadar yuksek puan almazdi sanirim.

    Tabi size gore bir oyunun zor olmasi otomatikman "daha iyi" olmasi anlamina gelebilir tabi orasini bilemem.

    Bir de ortada cifte standart var ornegin Skyrim`in grafikleri cogu yerde once alay konusu olmustu bu forumda dahil, ama bakiyoruz Dark Souls`a grafikleri kesinlikle 1990`lardan kalma gibi duruyor fakat kimse bundan dolayi oyunu asagilamiyor.

    Aman hicbir firma babamizin firmasi degil ben daha cok yeni nesil RPG leri bekliyorum su an yani su lanet PS4 ve Xbox 720 ciksin da artik yeni nesil oyunlari gorebilsek... :) Gozumuz gonlumuz acilsa soyle... :) Eskimolardan kalma dandik konsollar yuzunden adam gibi gelismis oyunlar cikmiyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 25 Temmuz 2012; 2:47:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    Bu oyun neden Skyrim ile kiyaslaniyor anlamiyorum bir kere Skyrim ile ayni ligde degil, Skyrim tam olarak acik dunya oyunudur sandbox tipidir bu oyun ise daha cok zindanlarda geciyor diye biliyorum yani Skyrim`deki gibi apacik bir arazi "istedigin gibi acik alanda kostur, istedigin yere git istedigin seyi yap" olayi yok.

    Dark Souls daha cok Witcher 2 ile kiyaslanabilir bence... Atmosfer ve mekanlar olarak da bence Witcher 1`in gerisinde kalir ama Witcher 2`yi gecer. Ha bir de iki Witcher dan da daha zor oldugu kesin.

    Buradaki mevzu bahis duruma şöyle bakılmalı; özellikle Skyrim popülerliğiyle seriye sadık kalmamasından ve casualized yani sıradanlaştırılmasından ve basite indirgendiğinden, bir nevi türünün kaşarı olma durumuna maruz kalmıştır. Ve "sözde" rpg'dir diğer bilimum rpg diye anılan oyunlar arasında başı çektiği için DS ile kıyaslanmıştır.

    DS tamamiyle sandbox olmasa da, yarı-sandbox, birsürü farklı yerlerden ilerleme seçeneğiniz oluyor bazı yerlerde birleşse de. Ve oyun şimdiye kadar çıkmış en zor oyunlar sıralaması yapılsa kesin ilk 3'e girer gözü kapalı.

    Bir oyunun zor ya da kolay olmasi yahut daha zor daha kolay olmasi o oyunun "kalitesi"ni mi etkiliyor? Bence hayir bircok kisiye gore de yanit "hayir" ki Skyrim oyun tarihinde en yuksek puanlardan birini aldi (ortalama olarak) gunumuzde de cok sayida kisi hala oyunu oynuyor mod sayisi konusunda rekor uzerine rekor kiriyor. Siradan bir oyun olsa profesyonel editorlerden bu kadar yuksek puan almazdi sanirim.

    Tabi size gore bir oyunun zor olmasi otomatikman "daha iyi" olmasi anlamina gelebilir tabi orasini bilemem.

    Bir de ortada cifte standart var ornegin Skyrim`in grafikleri cogu yerde once alay konusu olmustu bu forumda dahil, ama bakiyoruz Dark Souls`a grafikleri kesinlikle 1990`lardan kalma gibi duruyor fakat kimse bundan dolayi oyunu asagilamiyor.

    Aman hicbir firma babamizin firmasi degil ben daha cok yeni nesil RPG leri bekliyorum su an yani su lanet PS4 ve Xbox 720 ciksin da artik yeni nesil oyunlari gorebilsek... :) Gozumuz gonlumuz acilsa soyle... :) Eskimolardan kalma dandik konsollar yuzunden adam gibi gelismis oyunlar cikmiyor...

    Dark Souls mu 90'un grafikleri mi 90'lardan kalma? Sen hiç Anor Londo'ya, Ash Lake'e gittin mi? Skyrim ile Dark Souls'un ejderhalarının tasarımlarını karşılaştırdın mı? Skyrim'de uçan mamutlarla iyi eğlenceler diliyorum sana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Black Knight


    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    Bu oyun neden Skyrim ile kiyaslaniyor anlamiyorum bir kere Skyrim ile ayni ligde degil, Skyrim tam olarak acik dunya oyunudur sandbox tipidir bu oyun ise daha cok zindanlarda geciyor diye biliyorum yani Skyrim`deki gibi apacik bir arazi "istedigin gibi acik alanda kostur, istedigin yere git istedigin seyi yap" olayi yok.

    Dark Souls daha cok Witcher 2 ile kiyaslanabilir bence... Atmosfer ve mekanlar olarak da bence Witcher 1`in gerisinde kalir ama Witcher 2`yi gecer. Ha bir de iki Witcher dan da daha zor oldugu kesin.

    Buradaki mevzu bahis duruma şöyle bakılmalı; özellikle Skyrim popülerliğiyle seriye sadık kalmamasından ve casualized yani sıradanlaştırılmasından ve basite indirgendiğinden, bir nevi türünün kaşarı olma durumuna maruz kalmıştır. Ve "sözde" rpg'dir diğer bilimum rpg diye anılan oyunlar arasında başı çektiği için DS ile kıyaslanmıştır.

    DS tamamiyle sandbox olmasa da, yarı-sandbox, birsürü farklı yerlerden ilerleme seçeneğiniz oluyor bazı yerlerde birleşse de. Ve oyun şimdiye kadar çıkmış en zor oyunlar sıralaması yapılsa kesin ilk 3'e girer gözü kapalı.

    Bir oyunun zor ya da kolay olmasi yahut daha zor daha kolay olmasi o oyunun "kalitesi"ni mi etkiliyor? Bence hayir bircok kisiye gore de yanit "hayir" ki Skyrim oyun tarihinde en yuksek puanlardan birini aldi (ortalama olarak) gunumuzde de cok sayida kisi hala oyunu oynuyor mod sayisi konusunda rekor uzerine rekor kiriyor. Siradan bir oyun olsa profesyonel editorlerden bu kadar yuksek puan almazdi sanirim.

    Tabi size gore bir oyunun zor olmasi otomatikman "daha iyi" olmasi anlamina gelebilir tabi orasini bilemem.

    Bir de ortada cifte standart var ornegin Skyrim`in grafikleri cogu yerde once alay konusu olmustu bu forumda dahil, ama bakiyoruz Dark Souls`a grafikleri kesinlikle 1990`lardan kalma gibi duruyor fakat kimse bundan dolayi oyunu asagilamiyor.

    Aman hicbir firma babamizin firmasi degil ben daha cok yeni nesil RPG leri bekliyorum su an yani su lanet PS4 ve Xbox 720 ciksin da artik yeni nesil oyunlari gorebilsek... :) Gozumuz gonlumuz acilsa soyle... :) Eskimolardan kalma dandik konsollar yuzunden adam gibi gelismis oyunlar cikmiyor...

    Dark Souls mu 90'un grafikleri mi 90'lardan kalma? Sen hiç Anor Londo'ya, Ash Lake'e gittin mi? Skyrim ile Dark Souls'un ejderhalarının tasarımlarını karşılaştırdın mı? Skyrim'de uçan mamutlarla iyi eğlenceler diliyorum sana.

    Ejderhalari karsilastirdim, gercekte kimse ejderha gormedigine gore, bu konu zevk renk meselesi... :) Skyrim`deki ejderha tasarimlari bence cok daha guzel ve sade, Dark Souls`takiler tipik uzakdogu animelerinden firlamis gibi abarti, ejderhayla sanki cesitli yaratiklarin canavarlarin birlestirilmesinden olusmus gibi, dedim ya zevk renk meselesi... ;)

    Skyrim`de ucan mamut konusu bir bug tur bug lara bakarak oyunlari elestireceksek yandiniz, bakalim Dark Souls`un Pc surumunde ne gibi bug lar olacak :) CUnku o firma PC konusunda hic de deneyimli bir firma degil...

    90`lardan kalma konusuna gelince, bunu ben degil pek cok kisi soyluyor, kaplama kalitesi vanilla Skyrim`den bile cok daha kotu, koskoca oyun sadece 3.70 gb kadar yer kapliyor kaplama kalitesi yuzunden, texture kalitesi sanirim 256*256. :) Yapimcilar PC icin bir kaplama paketi cikarmayacaklarini duyurmustu, ote yandan Bethesda Skyrim icin 3 kusur GB lik official kaplama paketi cikarmisti creation kit ile birlikte onun disinda devasa pek cok kaplama paketi de mevcut kullanicilarinin yaptigi... Kaplamalardan baska scrip extender ler ile birlikte pek cok gelismis grafik ozelligi de eklenebiliyor Skyrim`e... Ancak Dark Souls icin modlar ne alemde olacak hatta mod destegi olacak mi onu bile bilmiyoruz ki buyuk ihtimalle olmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 25 Temmuz 2012; 18:23:40 >




  • Dark Souls boss ları gelmiş geçmiş tüm oyunlara nasıl boss yapılması gerektiği konusunda anektotlar tutturur, sonunda da sınava tabi tutar Boss terimini DS adeta beyinlerimize kazımış ve ilham kaynağı olmuştur.
    DS bir oyunun gerçekte ne kadar acımasız olabileceğini ve olması gerektiğini de hiç gözyaşına bakmadan "gaddarca" öğretmiştir, ne diyor yapımcı firma "From Software", bundan sonraki çıkacak 3.oyun daha kolay veya daha zor olmayacak, aynı bu zorlukta olacak. Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki oyunu ucuzlaştırsın ve basitleştirsin.
    Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki, oyuncu kaygısı olsun ve oyunu mundar etsin.

    Oyun sitelerinin puanlarına göre oyun alıyorsanız baştan körsünüz demektir, Bethesda, Blizzard gibi emperyalist kuruluşlar sosyal medyayı istedikleri gibi kullanırlar kaygıları olmaksızın, ve o yüksek puanları gördüğünüzde tav olmuşsanız koyundan bir farkınız kalmamış olur.

    DS konsol oyuncuları için nasıl başyapıt bir oyun yarattıysa pc oyuncuları için de bu böyle olacaktır, hiç şüphem yok.




  • Grafik konusunda oyunu tartışmak yersiz sonuçta oyunun ana platformu konsol ve pc ye port olmasını isteyen bizleriz graifk olarak önümüze ne gelirse razı olmamız gerekir.Bide şu var skyrim tam bir batı oyunu ama Dark souls ta olay tamamen farklı Dark Souls Japonlar tarafından yapılmış Dark Fantasy temalı bir oyun bu yüzden aralarında farklılıklar olabilir örneğin tartıştığınız ejderha tasarımları gibi.

    Skyrimin kolay bulunması konusunda kafamda bazı soru işaretleri var oyun puzzle yönünden eksik questlerin fazla basit olmasından bende şikayetçiyim,fakat olay canavarların ne kadar kolay hiç bir challenge bulunmadığı konusuna gelirsek bu zaten hep böyleydi morrowind'de 9999 str veren potlar yapılabiliyodu.
    Elder Scrolls oyunları hiç bi zaman Dark Souls taki gibi taktiksel oynayış sunmadı bunuda beklemek abes olur zaten.

    Ayrıca gamespot,ign,kotaku tarzı sitelere güvenmeyin tamamen şişirilmiş ön incelemeler ve puanlarla dolu olacaktır bknz:Skyrim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    Dark Souls boss ları gelmiş geçmiş tüm oyunlara nasıl boss yapılması gerektiği konusunda anektotlar tutturur, sonunda da sınava tabi tutar Boss terimini DS adeta beyinlerimize kazımış ve ilham kaynağı olmuştur.
    DS bir oyunun gerçekte ne kadar acımasız olabileceğini ve olması gerektiğini de hiç gözyaşına bakmadan "gaddarca" öğretmiştir, ne diyor yapımcı firma "From Software", bundan sonraki çıkacak 3.oyun daha kolay veya daha zor olmayacak, aynı bu zorlukta olacak. Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki oyunu ucuzlaştırsın ve basitleştirsin.
    Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki, oyuncu kaygısı olsun ve oyunu mundar etsin.

    Oyun sitelerinin puanlarına göre oyun alıyorsanız baştan körsünüz demektir, Bethesda, Blizzard gibi emperyalist kuruluşlar sosyal medyayı istedikleri gibi kullanırlar kaygıları olmaksızın, ve o yüksek puanları gördüğünüzde tav olmuşsanız koyundan bir farkınız kalmamış olur.

    DS konsol oyuncuları için nasıl başyapıt bir oyun yarattıysa pc oyuncuları için de bu böyle olacaktır, hiç şüphem yok.

    +999




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerow

    Grafik konusunda oyunu tartışmak yersiz sonuçta oyunun ana platformu konsol ve pc ye port olmasını isteyen bizleriz graifk olarak önümüze ne gelirse razı olmamız gerekir.Bide şu var skyrim tam bir batı oyunu ama Dark souls ta olay tamamen farklı Dark Souls Japonlar tarafından yapılmış Dark Fantasy temalı bir oyun bu yüzden aralarında farklılıklar olabilir örneğin tartıştığınız ejderha tasarımları gibi.

    Skyrimin kolay bulunması konusunda kafamda bazı soru işaretleri var oyun puzzle yönünden eksik questlerin fazla basit olmasından bende şikayetçiyim,fakat olay canavarların ne kadar kolay hiç bir challenge bulunmadığı konusuna gelirsek bu zaten hep böyleydi morrowind'de 9999 str veren potlar yapılabiliyodu.
    Elder Scrolls oyunları hiç bi zaman Dark Souls taki gibi taktiksel oynayış sunmadı bunuda beklemek abes olur zaten.

    Ayrıca gamespot,ign,kotaku tarzı sitelere güvenmeyin tamamen şişirilmiş ön incelemeler ve puanlarla dolu olacaktır bknz:Skyrim.

    Skyrim'in en gıcık olduğum yanı;
    Kaplanı ayıyı zor kesiyorum, ejderha çantada keklik. Bu ne saçma şeydir yav.(Konsol da oynuyorum mod yok)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    Dark Souls boss ları gelmiş geçmiş tüm oyunlara nasıl boss yapılması gerektiği konusunda anektotlar tutturur, sonunda da sınava tabi tutar Boss terimini DS adeta beyinlerimize kazımış ve ilham kaynağı olmuştur.
    DS bir oyunun gerçekte ne kadar acımasız olabileceğini ve olması gerektiğini de hiç gözyaşına bakmadan "gaddarca" öğretmiştir, ne diyor yapımcı firma "From Software", bundan sonraki çıkacak 3.oyun daha kolay veya daha zor olmayacak, aynı bu zorlukta olacak. Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki oyunu ucuzlaştırsın ve basitleştirsin.
    Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki, oyuncu kaygısı olsun ve oyunu mundar etsin.

    Oyun sitelerinin puanlarına göre oyun alıyorsanız baştan körsünüz demektir, Bethesda, Blizzard gibi emperyalist kuruluşlar sosyal medyayı istedikleri gibi kullanırlar kaygıları olmaksızın, ve o yüksek puanları gördüğünüzde tav olmuşsanız koyundan bir farkınız kalmamış olur.

    DS konsol oyuncuları için nasıl başyapıt bir oyun yarattıysa pc oyuncuları için de bu böyle olacaktır, hiç şüphem yok.

    Yuh be bethesda'yı 2 dakikada blizzard ile aynı kefeye koydun. Çok acımasız oldu bence. Neden "Oyuncu kaygısıyla oyun mundar edildi" dediğini de anlamadım ki. Morrowind, Oblivion aşırı zordu da Skyrim mi basitleşti? Hayır seri gayet çizgisini korudu. Açık dünya olayından ve yaşattığı keşif duygusundan hiç ödün vermedi. Zaten Elder Scrolls'u Elder Scrolls yapan unsur bence budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Black Knight


    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    Bu oyun neden Skyrim ile kiyaslaniyor anlamiyorum bir kere Skyrim ile ayni ligde degil, Skyrim tam olarak acik dunya oyunudur sandbox tipidir bu oyun ise daha cok zindanlarda geciyor diye biliyorum yani Skyrim`deki gibi apacik bir arazi "istedigin gibi acik alanda kostur, istedigin yere git istedigin seyi yap" olayi yok.

    Dark Souls daha cok Witcher 2 ile kiyaslanabilir bence... Atmosfer ve mekanlar olarak da bence Witcher 1`in gerisinde kalir ama Witcher 2`yi gecer. Ha bir de iki Witcher dan da daha zor oldugu kesin.

    Buradaki mevzu bahis duruma şöyle bakılmalı; özellikle Skyrim popülerliğiyle seriye sadık kalmamasından ve casualized yani sıradanlaştırılmasından ve basite indirgendiğinden, bir nevi türünün kaşarı olma durumuna maruz kalmıştır. Ve "sözde" rpg'dir diğer bilimum rpg diye anılan oyunlar arasında başı çektiği için DS ile kıyaslanmıştır.

    DS tamamiyle sandbox olmasa da, yarı-sandbox, birsürü farklı yerlerden ilerleme seçeneğiniz oluyor bazı yerlerde birleşse de. Ve oyun şimdiye kadar çıkmış en zor oyunlar sıralaması yapılsa kesin ilk 3'e girer gözü kapalı.

    Bir oyunun zor ya da kolay olmasi yahut daha zor daha kolay olmasi o oyunun "kalitesi"ni mi etkiliyor? Bence hayir bircok kisiye gore de yanit "hayir" ki Skyrim oyun tarihinde en yuksek puanlardan birini aldi (ortalama olarak) gunumuzde de cok sayida kisi hala oyunu oynuyor mod sayisi konusunda rekor uzerine rekor kiriyor. Siradan bir oyun olsa profesyonel editorlerden bu kadar yuksek puan almazdi sanirim.

    Tabi size gore bir oyunun zor olmasi otomatikman "daha iyi" olmasi anlamina gelebilir tabi orasini bilemem.

    Bir de ortada cifte standart var ornegin Skyrim`in grafikleri cogu yerde once alay konusu olmustu bu forumda dahil, ama bakiyoruz Dark Souls`a grafikleri kesinlikle 1990`lardan kalma gibi duruyor fakat kimse bundan dolayi oyunu asagilamiyor.

    Aman hicbir firma babamizin firmasi degil ben daha cok yeni nesil RPG leri bekliyorum su an yani su lanet PS4 ve Xbox 720 ciksin da artik yeni nesil oyunlari gorebilsek... :) Gozumuz gonlumuz acilsa soyle... :) Eskimolardan kalma dandik konsollar yuzunden adam gibi gelismis oyunlar cikmiyor...

    Dark Souls mu 90'un grafikleri mi 90'lardan kalma? Sen hiç Anor Londo'ya, Ash Lake'e gittin mi? Skyrim ile Dark Souls'un ejderhalarının tasarımlarını karşılaştırdın mı? Skyrim'de uçan mamutlarla iyi eğlenceler diliyorum sana.

    Ejderhalari karsilastirdim, gercekte kimse ejderha gormedigine gore, bu konu zevk renk meselesi... :) Skyrim`deki ejderha tasarimlari bence cok daha guzel ve sade, Dark Souls`takiler tipik uzakdogu animelerinden firlamis gibi abarti, ejderhayla sanki cesitli yaratiklarin canavarlarin birlestirilmesinden olusmus gibi, dedim ya zevk renk meselesi... ;)

    Skyrim`de ucan mamut konusu bir bug tur bug lara bakarak oyunlari elestireceksek yandiniz, bakalim Dark Souls`un Pc surumunde ne gibi bug lar olacak :) CUnku o firma PC konusunda hic de deneyimli bir firma degil...

    90`lardan kalma konusuna gelince, bunu ben degil pek cok kisi soyluyor, kaplama kalitesi vanilla Skyrim`den bile cok daha kotu, koskoca oyun sadece 3.70 gb kadar yer kapliyor kaplama kalitesi yuzunden, texture kalitesi sanirim 256*256. :) Yapimcilar PC icin bir kaplama paketi cikarmayacaklarini duyurmustu, ote yandan Bethesda Skyrim icin 3 kusur GB lik official kaplama paketi cikarmisti creation kit ile birlikte onun disinda devasa pek cok kaplama paketi de mevcut kullanicilarinin yaptigi... Kaplamalardan baska scrip extender ler ile birlikte pek cok gelismis grafik ozelligi de eklenebiliyor Skyrim`e... Ancak Dark Souls icin modlar ne alemde olacak hatta mod destegi olacak mi onu bile bilmiyoruz ki buyuk ihtimalle olmayacak.

    sen ne menem bi grafik fetişistisin yahu, sana öyle 90'ların oyunlarını getiririm ki skyrim'i top diye sektirir.. işin gücün yok sabah akşam skyrim torpahlarında gezinip klişe iskandinav mekanların fotolarını çekiyorsun sanırım, nerede skyrim'e laf orada trident marka vcd.. g'day.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    Dark Souls boss ları gelmiş geçmiş tüm oyunlara nasıl boss yapılması gerektiği konusunda anektotlar tutturur, sonunda da sınava tabi tutar Boss terimini DS adeta beyinlerimize kazımış ve ilham kaynağı olmuştur.
    DS bir oyunun gerçekte ne kadar acımasız olabileceğini ve olması gerektiğini de hiç gözyaşına bakmadan "gaddarca" öğretmiştir, ne diyor yapımcı firma "From Software", bundan sonraki çıkacak 3.oyun daha kolay veya daha zor olmayacak, aynı bu zorlukta olacak. Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki oyunu ucuzlaştırsın ve basitleştirsin.
    Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki, oyuncu kaygısı olsun ve oyunu mundar etsin.

    Oyun sitelerinin puanlarına göre oyun alıyorsanız baştan körsünüz demektir, Bethesda, Blizzard gibi emperyalist kuruluşlar sosyal medyayı istedikleri gibi kullanırlar kaygıları olmaksızın, ve o yüksek puanları gördüğünüzde tav olmuşsanız koyundan bir farkınız kalmamış olur.

    DS konsol oyuncuları için nasıl başyapıt bir oyun yarattıysa pc oyuncuları için de bu böyle olacaktır, hiç şüphem yok.

    Yuh be bethesda'yı 2 dakikada blizzard ile aynı kefeye koydun. Çok acımasız oldu bence. Neden "Oyuncu kaygısıyla oyun mundar edildi" dediğini de anlamadım ki. Morrowind, Oblivion aşırı zordu da Skyrim mi basitleşti? Hayır seri gayet çizgisini korudu. Açık dünya olayından ve yaşattığı keşif duygusundan hiç ödün vermedi. Zaten Elder Scrolls'u Elder Scrolls yapan unsur bence budur.

    Morrwind oynamadım ancak sadece Oblivion'u oynasanız bile Skyrim'e göre farklı olduğunu anlarsınız.En basitinden daha fazla büyü çeşiti vardı örneğin, ya da Skyrim'de Hp nin kendi kendine regen olması, tamirin kalkması , satıcılarla pazarlığın kalkması , level atlamanın skyrimde oldukça kolay olması, aynı zamanda oyunun skyrimde çok daha basit olması gibi farklılıklar var.Oblivion çok zor bir oyun değildi orta zorlukda oynardım ve bana tam gelirdi, hard da beceremezdim.Skyrim'e orta zorlukta başladım 20 level'e yaklaştığım zaman çoğu yaratığa tek atmaya başladım , zorluğu master a çektim biraz idare etsene Deadric zırhını giydiğiniz zaman neredeyse ölümsüz oluyorsunuz.Warrior olduğum halde Deadric i bırakıp "light armor" giydim ancak gene bir faydası olmadı inan.Oyun gerçekten çok basit.Gene iyi oyun ama çok daha iyi olabilirmiş.




  • Morrowind başlarda zordu biraz, vurma şansı vardı onda, yeteneğiniz düşükse ıskalardınız ya da çok az vururdunuz ama 15 gibi gelişip 2-3 tane sağlam eşya bulunca önümüzde kimse duramazdı. Elimizde Daedric daikatana veya Umbras sword olduktan sonra çıplak bile olsak sadece sol tuşa basılı tutarak ilerleyebilirdik. Anca modlarla düzelmişti biraz. Kolaylık Bethesda oyunlarının lanetidir, oyunun asıl zorluğu buglardır

    Dark Soulsa dönecek olursak, oyunun zorluğu ile ilgili mesajlarla dolacak buralar ilk günler :) Aklı başında kimsenin grafikler kötü, atmosfer sıfı diye mesaj atacağını sanmıyorum. Anca optimizasyon ile sorun çıkar kanımca(firma bile itiraf etti beceremedik diye :))

     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    quote:

    Orijinalden alıntı: BoBaFeTT

    Dark Souls boss ları gelmiş geçmiş tüm oyunlara nasıl boss yapılması gerektiği konusunda anektotlar tutturur, sonunda da sınava tabi tutar Boss terimini DS adeta beyinlerimize kazımış ve ilham kaynağı olmuştur.
    DS bir oyunun gerçekte ne kadar acımasız olabileceğini ve olması gerektiğini de hiç gözyaşına bakmadan "gaddarca" öğretmiştir, ne diyor yapımcı firma "From Software", bundan sonraki çıkacak 3.oyun daha kolay veya daha zor olmayacak, aynı bu zorlukta olacak. Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki oyunu ucuzlaştırsın ve basitleştirsin.
    Bethesda gibi paraya tapan bir firma değil ki, oyuncu kaygısı olsun ve oyunu mundar etsin.

    Oyun sitelerinin puanlarına göre oyun alıyorsanız baştan körsünüz demektir, Bethesda, Blizzard gibi emperyalist kuruluşlar sosyal medyayı istedikleri gibi kullanırlar kaygıları olmaksızın, ve o yüksek puanları gördüğünüzde tav olmuşsanız koyundan bir farkınız kalmamış olur.

    DS konsol oyuncuları için nasıl başyapıt bir oyun yarattıysa pc oyuncuları için de bu böyle olacaktır, hiç şüphem yok.

    Yuh be bethesda'yı 2 dakikada blizzard ile aynı kefeye koydun. Çok acımasız oldu bence. Neden "Oyuncu kaygısıyla oyun mundar edildi" dediğini de anlamadım ki. Morrowind, Oblivion aşırı zordu da Skyrim mi basitleşti? Hayır seri gayet çizgisini korudu. Açık dünya olayından ve yaşattığı keşif duygusundan hiç ödün vermedi. Zaten Elder Scrolls'u Elder Scrolls yapan unsur bence budur.

    İsim-mesaj uyumu




  • Mesajım bulunsun
  • Mesajim bulunsun =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Morrowind başlarda zordu biraz, vurma şansı vardı onda, yeteneğiniz düşükse ıskalardınız ya da çok az vururdunuz ama 15 gibi gelişip 2-3 tane sağlam eşya bulunca önümüzde kimse duramazdı. Elimizde Daedric daikatana veya Umbras sword olduktan sonra çıplak bile olsak sadece sol tuşa basılı tutarak ilerleyebilirdik. Anca modlarla düzelmişti biraz. Kolaylık Bethesda oyunlarının lanetidir, oyunun asıl zorluğu buglardır

    Dark Soulsa dönecek olursak, oyunun zorluğu ile ilgili mesajlarla dolacak buralar ilk günler :) Aklı başında kimsenin grafikler kötü, atmosfer sıfı diye mesaj atacağını sanmıyorum. Anca optimizasyon ile sorun çıkar kanımca(firma bile itiraf etti beceremedik diye :))

     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]


     DARK SOULS / Prepare To Die Edition (2012) [ANA KONU]




    Kaplamalar kötü galiba.Karakter grafikleri iyi duruyor.Bu oyunda mod desteği olacak mı?




  • takip için mesaj

    tavsiye edilen gereksinimleri bilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

    takip için mesaj

    tavsiye edilen gereksinimleri bilen var mı?

    http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfDarkness


    Kaplamalar kötü galiba.Karakter grafikleri iyi duruyor.Bu oyunda mod desteği olacak mı?

    Bunlar PS3 grafikleri bizim emektarların elinden anca bu kadar geliyor. PC versiyonunda da dağlar kadar fark olmaz diye bekliyorum, çözünürlük ve kaplamalar biraz düzelir belki. Daha hiç adam gibi SS görmediğimiz için bir şey diyemiyorum. Firmada korkutucu bir biçimde sessiz :)
    Mod desteği olacağını pek sanmıyorum, oyun sürekli MP halinde oynanırsa tam tadını veriyor(isterseniz offlineda oynanır ama oyunun tadına varamazsınız bence) modlar sorun yaratır diye izin verilmez gibi geliyor bana. Gene de ufak tefek değişiklik yapanlar çıkar üzerinde firma desteklemesede.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    Bu oyun neden Skyrim ile kiyaslaniyor anlamiyorum bir kere Skyrim ile ayni ligde degil, Skyrim tam olarak acik dunya oyunudur sandbox tipidir bu oyun ise daha cok zindanlarda geciyor diye biliyorum yani Skyrim`deki gibi apacik bir arazi "istedigin gibi acik alanda kostur, istedigin yere git istedigin seyi yap" olayi yok.

    Dark Souls daha cok Witcher 2 ile kiyaslanabilir bence... Atmosfer ve mekanlar olarak da bence Witcher 1`in gerisinde kalir ama Witcher 2`yi gecer. Ha bir de iki Witcher dan da daha zor oldugu kesin.

    Dark Souls tabi Skyrim gibi değil, ama çizgisel de değil. Hatta yarı open world denebilir. Dev mekanlar birbirine bağlılar ve belli bir sıralamayla gitmen gerekmiyor, oyunun ilk yarısında catacombs'a girersen zor çıkıyorsun mesela
    Ayrıca oyunda oldukça büyük mekanlar ve inanılmaz bir atmosfer var. Birbirinden çok alakasız ortamlara gidiyorsunuz ve hepsi inanılmaz yapılmış. Zindanımsı yerler oyunun az bir kısmında, oynamadan fikir sahibi olmayın derim.
    Mekanlar da yer yer karmaşıklaşıyor. Hedefine ilerlediğini zannederken esasında çıkmaz yola girip basilisk dolu bir odada tuzağa düşebiliyorsun


    @siberarmi

    PC versiyonunda detay farkı hiç olmazsa şaşırmayın Performans olarak da sorunlu bir port olacağı, çıktıktan bir süre sonra yamayla adam edileceği söyleniyor. Ki 30 fps cap de olacaktı malumunuz.
    Muhtemelen kontroller ve arayüzde de PC'ye bir düzenleme olmayacak.

    Doku kalitesi bazı bölümlerde fena değil. Undead Burg falan idare ediyor mesela; ama bazı geniş mekanlarda göze batabilir tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 1 Ağustos 2012; 12:43:58 >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.