Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (103. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70.296
Cevap
511
Favori
4.414.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @Dost
    Durum anormal değil. Araç yeni gözünüze çarpmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    @Dost
    Durum anormal değil. Araç yeni gözünüze çarpmış.



    Jant kolunun hemen arkasında görülen yoğun paslı bölgeyi kastediyorum...Bana çok yoğun geldi...Ayrıca kozmetik olarak çok kötü duruyor...Temizlemekte jant sökülmedikçe mümkün değil...Servise başvuracağım, ancak, önce aynı sebeple başvuranlar olduysa, izledikleri yolu öğrenmek istemiştim...İlginiz için teşekkürler,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desmodus84

    bu arada bir öngörü de benden 316d'nin giriş fiyatı 44000 euro olacak. Bakalım tutturabilecek miyim ?

    Eğer 1.600 cc 316d olursa ve bu araç da otomatik vites olursa başlangıç fiyatı hakikaten 44.000-45.000 euro arasında olması muhtemeldir bence de..
    Aynı şekilde 1.600 cc 170 ps 320i ED de otomatik vites olursa yine bu fiyata yakın bir fiyattan olur diye düşünüyorum..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost328

    quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    @Dost
    Durum anormal değil. Araç yeni gözünüze çarpmış.



    Jant kolunun hemen arkasında görülen yoğun paslı bölgeyi kastediyorum...Bana çok yoğun geldi...Ayrıca kozmetik olarak çok kötü duruyor...Temizlemekte jant sökülmedikçe mümkün değil...Servise başvuracağım, ancak, önce aynı sebeple başvuranlar olduysa, izledikleri yolu öğrenmek istemiştim...İlginiz için teşekkürler,

    Benim 320d ve punto araclarimda da ayni durum. Endiselenecek bir durum degil. Gecen sene benimde dikkatimi cekmisti ilk aldigimda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44


    quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    3.16 i almayı düşünen arkadaşlar fiyat istikrarsızlığında çok haklısınız. 3.16 i nin piyasasını gelecek denen 1.6 dizel motorlu 3 serisi belirleyecektir. 110 bine dizelmi, 100 bine benzinlimi derseniz karar tabiki 110 bine dizel olacaktır. O yüzden benzinli bir miktar daha aşağı inerek 95-100 arası bir banda oturacaktır. comf-tekno ve line ile.
    2. el 1.6 benzinliler ise sıfırının 2 katı katı kadar fiyat düşmesi yaşar. Diğer kıstas ise şöyle olacaktır, forumda bu sorularlada karşılaşacağız gün gelecek, F30 3.16 d mi
    yoksa aynı paraya temiz kullanılmış E90 3.20 d mi? 110 binde satışlara devam edecektir E90 sahipleride.
    BMW F30 ile çitayı yükseltemedi ve 1.6 motorlarından medet umuyor haklı olarak. F30 3.20 d sahipleri ise sayıca oranla daha az olacaklar ve piyasası hareketli olamayacak sanki

    Üstad ne yaptın sen öyle!

    1.6 dizel 116 hp hem de manuel bir aracın, 8 ileri zf şanzımanlı 136 hp turbo benzinli bir araçtan 10 bin pahalı olacağını mı söylüyorsun?

    316i zam yemez ve 39900 euro dan satılmaya devam ederse 316d 38500 euro gibi bir fiyattan giriş yapar

    Ben tahminimi otomatiğe göre yaptım Eğer bu aracı manuel ithal ederlerse büyük salaklik ederler. Siz 3.20ed kodlu benzinli 1.6 cc 170 hp lik için yazmışsanız eğer keşke yazıma alıntı yapmasaydınız. Verilen mesajı körlemezdiniz.
    Volvo 1.6 dizel otomatik, jetta metta 1.6 d auto yani. Efficient dynamic yakıt ve emisyonu düşük olan mantıkla manuel gelmesi anlamlı ama 1.6 d de ise yanlış hesap olur. Oda bağdat dan döner.

    Gelmesi beklenen 316d 1 serisindeki düz vitesli 116 beygirlik ünite. Bu başlıkta 7-8 sayfa geride konuşuldu Cenevre fuarında inceleyen bir üye paylaşımda bulunmustu hatta. Ayrıca okuduklarımın ve yazdıklarımın farkındayım. Ama siz benim mesajımı pek dikkatli okumamışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost328

    Tekrar merhaba,

    İşten güçten Foruma girecek vakit olamıyor, epeyce bir paylaşım olmuş...

    Şöyle bir sorum olacak:

    Aracımın (2012 F30 328i_Luxury_416 kodlu 18'' jantlar) jantlarının (özellikle arkalarda !) göbeklerinin aks üzerinde monte edildiği yerlerin çevrelerinde, son zamanlarda iyice fark edilir olduğunu düşündüğüm epey bir pas gözlemlemeye başladım...Fotoğrafını aşağıda ekliyorum...Acaba F30 kasada benzeri bir durumla karşılaşanınız oldumu ? Eğer olduysa gidermek / düzeltmek için ne gibi bir yönteme başvuruldu ? Yetkili bir servisle görüşeniniz olduysa, ne gibi bir cevap aldı ?

    Sn. tr_marduk, sizin beyaz 328 de benzer bir durum varmı ?

    Şimdiden teşekkürler,




    selamlar bu tip görüntüler özellikle yağmur sonrası oluşabiliyor son derece normal bütün araçlarda olur..

    oto bakım ürünleri hakkında çok bilgim yok gidermek için ne kullanılır bilemiyorum ama bilen arkadaşlar yazacaktır mutlaka..




  • Bu arada f30 328i tüketim verisi..

    Şehiriçi performanslı kullanım, alındığından beri sıfırlanmadan, en net veri diyebilirim..

  • @emr256
    Polemiğe girecek bir durum yok üstad...
    Aynı şeyi söylüyoruz aslında, araç manuel gelirse fiyatı daha aşağıda olur sizinde dediğiniz gibi ama auto olursa yada sonra onuda ithal ederlerse 110 bine borusan piyasaya sürer, Müşteriside olur, 3,16 yı 2 .plana iter. 150 binlere 3.20d çok satmaz. Demek istediğim 2.0 dizel ile 3 serisinin en çok satılan ve tercih edilen motorunun yerini, ötv dezavantajı ile 1.6 d ye bırakacaktır. Bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    @emr256
    Polemiğe girecek bir durum yok üstad...
    Aynı şeyi söylüyoruz aslında, araç manuel gelirse fiyatı daha aşağıda olur sizinde dediğiniz gibi ama auto olursa yada sonra onuda ithal ederlerse 110 bine borusan piyasaya sürer, Müşteriside olur, 3,16 yı 2 .plana iter. 150 binlere 3.20d çok satmaz. Demek istediğim 2.0 dizel ile 3 serisinin en çok satılan ve tercih edilen motorunun yerini, ötv dezavantajı ile 1.6 d ye bırakacaktır. Bu kadar.

    KUTTA44 hocam benim aklıma şu senaryo da gelmiyor değil:
    316d çıktığında insanların ister istemez ilgileri bmw 3 serisinin 1600cc'lik motorlarına yönelecek. Bunun sebebi ülkemizde bir çok alıcının gücü Passat'ın üzerinde bir araca yetebiliyorken sırf bu pazarda 80-100bin tl bandında alınabilecek iyi bir seçenek olmadığı için insanlar Passat, mondeo vb gibi dizayn ve sürüş olarak daha kötü araçlara yönelmek zorundalar. Üstelik bu araçları tercih eden alıcı grubu her yıl 2100tl vergi vermek ve kasko'ya fahiş fiyatlar bayılmak istemeyen genelde hakim savcı doktor esnaf vs vs gibi biraz yüksek maaş alan grup. Bu grubun ilgisi muhakkak Bmw'ye kayacaktır. Zaten çok zenginler 520d'den aşağıya pek yönelmiyorlar.
    Ayrıca dizel ve benzinin fiyatı tahminimce 2 yıl içinde aynı olacak hiçkimse birisi 5 birisi 7 lt yakıyor diye 10bin tl fazla vermeyecek. ( Bir alt segment araçlarında bile neredeyse 8-10bin tl lik dizel benzinli farkı olduğu zaten aşikar ). O zaman çoğu müşteri yahu dizel gürültüsünü ve vuruntulu çalışmasını çekeceğime 7 lt yaksın ama rahat kullanayım diyecektir. Yani eğer benim tahminlerim beni yanıltmazsa ki benzin ve dizel fiyatlarının gidişi öyle gösteriyor 316i hem vergi hem yakıt avantajı olduğu için hem de dizel seçeneği olduğu için "bir alt segmentten müşteri çalacak" eğer bu olursa şu an 80bine alınan passat ile 100bine alınan bmw'nin 4-5 yaşındaki fiyatları aynı oluyorsa bu durum Bmw sahiplerinin lehine dönemeye başlayacak ve araba çok talep gördüğü için 316i ikinci elde daha fazla para etmeye başlayacaktır. En azından "yılda" 10bin tl gibi (bana göre) dev kayıplar olmaz




  • 3.16D gelsin zaten gelmemesi hata Bmw inşallah aklını kullanılır 3.16D güzel donanımlı araç getirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    @emr256
    Polemiğe girecek bir durum yok üstad...
    Aynı şeyi söylüyoruz aslında, araç manuel gelirse fiyatı daha aşağıda olur sizinde dediğiniz gibi ama auto olursa yada sonra onuda ithal ederlerse 110 bine borusan piyasaya sürer, Müşteriside olur, 3,16 yı 2 .plana iter. 150 binlere 3.20d çok satmaz. Demek istediğim 2.0 dizel ile 3 serisinin en çok satılan ve tercih edilen motorunun yerini, ötv dezavantajı ile 1.6 d ye bırakacaktır. Bu kadar.

    Evet aynı dediğiniz gibi devlet borusan elele bizi alt dilimde kıstırmaya çalışıyorlar.

    320d'nin 79 bin olduğu dönemlerde almadık şimdi 1.6 dizel gelse de alsak diye bekliyoruz.
  • Arkadaslar hayal kurmayalim yada en azindan kurarken mantik cercevesinden uzaklasmayalim 316d dediginiz araba 2000 motor yani zaten 320d ile ayni vergi diliminde, 320i ED dediginiz araba ise BMW tarafindan sinirli sayida uretilen urettigi jantlari vs ozel bir model, dunyada sinirli sayida satilirken borusan istedi diye tr piyasasinda birkac bin tane satacak diye bmw fabrikalari hazirola gecmeyecektir diye dusunuyorum zaten 316i yi getirebiliyorlar. Hele 1 serilerindeki motoru 3 serilerine takmak vs tam bir hayal bu islerde bildiginz uzere surum = profit. TR icin ozel bir muamele yapilmasi icin once tr nin satis pastasinda onemli bir dilimi olmali BMW araclarinda.

    http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/technical_data/index.html

    Size bir de surprizim var, 1.3 litre motor geliyormus 163 beygir hem de, rica ederim bunun arge'sini de acilen bitirip F30'a monte edip tr'ye piyasaya sursunler .
    http://carscoop.blogspot.com/2009/05/bmw-reportedly-working-on-13-liter-and.html

    (gozlemlerime gore 316i su anda toku turbosu performansi dusuk vergi oranlari ile gayet alinasi bir arac)

    herkese saygilar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi demirhans -- 26 Kasım 2012; 0:28:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    Bu arada f30 328i tüketim verisi..

    Şehiriçi performanslı kullanım, alındığından beri sıfırlanmadan, en net veri diyebilirim..



    Mükemmel değerler
    245 ps benzinli bir motor için gerçekten müthiş..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir de benzin-mazot fiyatları dengelense artık tam olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail


    quote:

    Orijinalden alıntı: desmodus84

    bu arada bir öngörü de benden 316d'nin giriş fiyatı 44000 euro olacak. Bakalım tutturabilecek miyim ?

    Eğer 1.600 cc 316d olursa ve bu araç da otomatik vites olursa başlangıç fiyatı hakikaten 44.000-45.000 euro arasında olması muhtemeldir bence de..
    Aynı şekilde 1.600 cc 170 ps 320i ED de otomatik vites olursa yine bu fiyata yakın bir fiyattan olur diye düşünüyorum..

    1- almanya sitesinde zylinder (silindir demek) in altında yazan 1995 aracın motor hacmi yani 3.16d 2000 motor olacak ve 116 beygir
    bu vergi diliminde türkiye ye gelme ihtimali yok gelse de alan olmaz.
    2- forumda bahsi geçmiş, e sınıfının 1.6 ları gelecek diye evet doğrudur, 1.6 ve 130 küsür beygirli e serileri gelecek, fakat şu anki kasayı bile
    zor kaldıran giriş seviyesi motoru ki dizel olmasına rağmen çok yakıyor, nasıl olacak bilmiyorum.
    3- biri demiş zaten şu anki e ler 140 a satılıyor merak ettim nerede? ha evet 1.6 ları gelince 130 civarına e serisi olunca işler nasıl değişir ilginç olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    Bu arada f30 328i tüketim verisi..

    Şehiriçi performanslı kullanım, alındığından beri sıfırlanmadan, en net veri diyebilirim..



    245 Beygir Benzinli,
    0 - 100 5.9 sn,
    Üstüne üstlük performanslı şehiriçi kullanım,

    Gerçekten mükemmel,
    BMW Teknolojisi gerçekten aşmış.

    Bende bir BMW kullanıcısı olarak bu teknolojiye sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum..




  • ''316d dediginiz araba 2000 motor yani zaten 320d ile ayni vergi diliminde''

    Ozaman bu konuda yorum yapmamızın hiç bir anlamı yok ben yanılıyorda olabilirim ama 1.600 cc dizel gelecek diye biliyorum. 1.16 d gibi.
    Şimdi 1.16 d 116 hp iken, siz diyorsunuzki 3.16d 2000 cc 116 hp olacak.
  • 2 litrelik 316d otomatik vites opsiyonuyla zaten Avrupa'da satılan bir araç. Bizim bahsettiğimiz arac yakında cıkacak olan 316d ED yani 1.6 litrelik dizel motor!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desmodus84

    quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    @emr256
    Polemiğe girecek bir durum yok üstad...
    Aynı şeyi söylüyoruz aslında, araç manuel gelirse fiyatı daha aşağıda olur sizinde dediğiniz gibi ama auto olursa yada sonra onuda ithal ederlerse 110 bine borusan piyasaya sürer, Müşteriside olur, 3,16 yı 2 .plana iter. 150 binlere 3.20d çok satmaz. Demek istediğim 2.0 dizel ile 3 serisinin en çok satılan ve tercih edilen motorunun yerini, ötv dezavantajı ile 1.6 d ye bırakacaktır. Bu kadar.

    KUTTA44 hocam benim aklıma şu senaryo da gelmiyor değil:
    316d çıktığında insanların ister istemez ilgileri bmw 3 serisinin 1600cc'lik motorlarına yönelecek. Bunun sebebi ülkemizde bir çok alıcının gücü Passat'ın üzerinde bir araca yetebiliyorken sırf bu pazarda 80-100bin tl bandında alınabilecek iyi bir seçenek olmadığı için insanlar Passat, mondeo vb gibi dizayn ve sürüş olarak daha kötü araçlara yönelmek zorundalar. Üstelik bu araçları tercih eden alıcı grubu her yıl 2100tl vergi vermek ve kasko'ya fahiş fiyatlar bayılmak istemeyen genelde hakim savcı doktor esnaf vs vs gibi biraz yüksek maaş alan grup. Bu grubun ilgisi muhakkak Bmw'ye kayacaktır. Zaten çok zenginler 520d'den aşağıya pek yönelmiyorlar.
    Ayrıca dizel ve benzinin fiyatı tahminimce 2 yıl içinde aynı olacak hiçkimse birisi 5 birisi 7 lt yakıyor diye 10bin tl fazla vermeyecek. ( Bir alt segment araçlarında bile neredeyse 8-10bin tl lik dizel benzinli farkı olduğu zaten aşikar ). O zaman çoğu müşteri yahu dizel gürültüsünü ve vuruntulu çalışmasını çekeceğime 7 lt yaksın ama rahat kullanayım diyecektir. Yani eğer benim tahminlerim beni yanıltmazsa ki benzin ve dizel fiyatlarının gidişi öyle gösteriyor 316i hem vergi hem yakıt avantajı olduğu için hem de dizel seçeneği olduğu için "bir alt segmentten müşteri çalacak" eğer bu olursa şu an 80bine alınan passat ile 100bine alınan bmw'nin 4-5 yaşındaki fiyatları aynı oluyorsa bu durum Bmw sahiplerinin lehine dönemeye başlayacak ve araba çok talep gördüğü için 316i ikinci elde daha fazla para etmeye başlayacaktır. En azından "yılda" 10bin tl gibi (bana göre) dev kayıplar olmaz

    Ülkemizde devir artık 1600 devri o yüzden sizin yorumunuzda mantıklı haklısınız. Merc A ve C serisi ve sonrasında E serisi ile ötv yi lehine çevirmeye girişti zaten.
    Bmw de artık bunun üzerine oynayarak benzinli olsun dizel olsun 1.6 cc leri TR ye pompalayacaktır. Ama otomatik olmassa dediğim gibi yanlış yapar yada arkasından otamatiğinide gönderir. Bu arada bu işten karlı çıkacaklar şimdiye kadar BMW ye bütçe ayırmayanlar artık 80-100k tl bandında (yine az bir rakam değil ama) zorlayıp üst segmente binebilecekler. Birde CHIP TUNING' çiler kar edecek bu işten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    2 litrelik 316d otomatik vites opsiyonuyla zaten Avrupa'da satılan bir araç. Bizim bahsettiğimiz arac yakında cıkacak olan 316d ED yani 1.6 litrelik dizel motor!

  • 
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.