Şimdi Ara

PLAYSTATION STORE KREDİ KARTI SORUNU - ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.132
Cevap
31
Favori
164.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar 22 şubatta aldığım PS Vita'ya 22 ve 23'ünde 5-6 oyun aldıktan sonra bu hatayı almaya başlamıştım...
    23'ünden düne kadarda aynı hatayı aldım. Bu kadar çok insan bu hatayı alırken, Sony'nin yıllardan beri bu sistemi neden değiştirmediğini anlayabilmiş değilim.

    Şimdi... demin söylediğim gibi haftalardır bu hatayı çözmeye çalışıyordum, neyin işe yaradığını tam olarak bilmesemde yaptıklarım;

    İşe yaramayanlar:
    Kredi kartı bilgilerini tamamen silip tekrar girmek.
    SEN web sitesinden işlem yapmaya çalışmak.
    US playstation supportla defalarca mailleştim ama en son söyledikleri; herşeyi denediğimi ve hala olmadığını söylediğimde TR PSN hesaplarına support veremediklerini ve networktr@support.psn.com'a mail atmamdı. Ama verdikleri adrese attığım mail ulaşmadı... çünkü mail adresi kapatılmış ve artık kullanılmıyor...

    Çözüm adımları:
    Defalarca arka arkaya başarısız denemeler yaptıysanız 72 saat bekleyin.

    Bankanızı arayıp kartınızda bloke olup olmadığını kontrol edin.

    4447669'u arayın. Büyük ihtimal görevli size, modem açma/kapama, kredi kartı bilgilerini silip tekrar girme gibi standard prosedürlerden bahsedecek. Benim yaptığım gibi söylenilenlerin hepsini tek tek yaptığınızı, hatayı internetten araştırdığınızı ve sorunun hala çözülmediğini söyleyin... Sizi Erkin Bey'e aktaracaklar, yada sizi arayacak, ona da durumu izah edin. Bunu yapmanızın sebebi; TR hesaplar UK'de duruyor ve bu problemi oraya atılan bir mail çözdü. Anladığım kadarıyla SONY bazı durumlarda hesabınıza belli süreliğine bloke koyuyor ve nasıl oluyorsa süre geçmesine rağmen hesabınızdaki bu bloke kalkmayabiliyor. Internette gördüğüm 2 bloke sebebi : Arka arkaya çok yüklü miktarda alışveriş yapmak ( benim başıma gelen buydu. ) ve 4-5 defa hatalı kart bilgileriyle yada limiti olmayan bir kartla alışveriş yapmaya çalışmak.

    Adres kısmında bankadaki adres bilgilerini 1e1 aynı girdim. ( posta kodunu yanlış girmişim ama ilk alışverişlerde problem yaratmamıştı. )

    Umarım probleminizi çözebilirsiniz. Bu problem büyük bir hevesle aldığım vitadan soğumama sebep olmuştu :( neyse ki artık çözüldü ve Ninja Gaiden oynayabiliyorum :)

    Geçmiş olsun...

    EDIT :
    Konuyla ilgili PSN forum başlığı :http://community.eu.playstation.com/t5/Technical-Help/Can-t-add-funds-to-wallet-error-80023102-or-NP-2244-2/td-p/14262535



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigiMortal -- 17 Mart 2012; 12:42:28 >




  • Merhaba,

    Aşağıdaki yöntem, yaşadığım problemi çözdü. Teşekkürler.

    FtpX adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    Arkadaşlar;

    20 gündür bu konu ile uğraşan, bütün forumları okuyan ve sonunda satın alma işlemi yapan bir kişi olarak yazıyorum.

    1- Kartın ve ya hesabın blok yediği doğru değil.
    2- Kart adresi ve sistemde kayıtlı konum adresi aynı olacak bilgisi doğru değil.
    3- Hesabınıza kayıtlı kart adresi ekstre adresinizle birebir aynı olacak bilgisi doğru değil.
    4-Kartınızda provizyon varken işlem yapamazsınız bilgisi doğru değil.

    Biraz önce satın alma yaptım. İşlemi yaptığımda 2 farklı kartımdan toplam 7 bekleyen provizyon ve son 6 gün de defalarca denenmiş 23 tane başarısız işlem vardı.

    Bu işlemlerden 4 provizyon son 30 dk ait ve hala kartların üzerinde duruyorlar. Ne 15 gün ne de 48 saat bir dakika bile beklemedim.

    Şimdi gelelim nasıl yaptığıma.

    1- Web browser üzerinden oturum açın.
    1a- sepetinizde bekleyen ürünleri silin.
    1b- tüm kayıtlı kredi kartlarını silin.
    1c- oturumu kapatın.
    2- Mobile app (eğer varsa) üzerinden oturum açın.
    2a- sepetinizde ürün olmadığını ve tanımlı kart olmadığını teyit edin.
    2b- mobile oturumu kapatın.
    3- ps4 sistemini açın.
    3a- ayarlar >psn hesabı > cüzdan adımında kayıtlı kart olmadığını teyit edin.
    3b- almak istediğiniz herşeyi sepete ekleyin. Ödeme işlemine geçin.
    3c- bu esnada kart ekle deyin.
    3c1- ilk sayfada kart bilgisini eksiksiz girdiğinizden Emin olun.
    3c2- ikinci sayfa adres bilgisi.
    3c2a- Birinci satıra ekstre adresinizin ilk iki kelimesi girin. Ör: RUZGARLIBAHCE MAH
    3c2b- 2. Ve 3. satırı boş bırakın. Ekstre de varsa da yazmayın.
    3c2c- ilce il ve posta kodunu buyuk harf ve turkce karakter kullanmadan yazın.

    Ve ödeme işlemini tamamlayın.
  • Ömrümde bu kadar kötü bir alışveriş sistemi görmedim, xbox kullanıyorum yıllardır yanına PS almaya niyetlendim oyun satmamak için elinden geleni yapıyor arkadaşlar....XBox ta tek tık yetiyor ama burası ne böyle aman Allahım....Müşteri hizmetleri desen onlar ayrı bir evrende zaten, 1 gün uğraşıp şansa PSN Plus üyeliğini aldım, ardından oyunlar almaya çalışırken sorun yine başladı, aynı adres, büyük harf, ingilizce karakter kullanılmaması gerektiğini geçin bana diyor ki beyfendi ardarda alışveriş yapmayın, yarın alın ne alacaksınız, bu nasıl bir çözümdür, bu nasıl bir müşteri temsilcisidir, bu nasıl rezil bir sistemdir.

    Daha başlamadan soğudum, PS almaktan vazgeçtim 100 lira zararla başlamadan kapadım PS defterini bu aptal sistem yüzünden.
  • venomstr kullanıcısına yanıt
    En ufak ilgisi alakasi yok maalesef.bu sorunun hicbir cozumu yok. Her soyle cozdum boyle cozdum diyenler aslinda tesadufi olarak alabiliyor oyunu. Aynisini baskasi deneyince olmuyor veya ayni kisi baska zaman denese de olmuyor.

    Bu sorunun cozumu yok kisacasi. Yillardir kullandigim kredi kartim yillardir tr ps store'da alisveris yaptigim yillardir ayni kullandigim yontemle son aylarda oyun alamiyorum.

    PS4 uzerinden hesap aciyorum olmuyor.

    Pc uzerinden hesap aciyorum olmuyor.

    Mobilden aciyorum olmuyor.

    Adreste tum karakterleri buyuk yaziyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum adreste tum karakterleri ingilizce yaziyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum adreste hic kisaltma kullanmiyorum ve noktalamasina kadar kredi karti fatura adresimi giriyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum adreste kredi kartimin fatura adresini noktalamasiz giriyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum yukaridaki her seyi baska kredi kartiyla deniyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum yukaridaki her seyi baska baska kredi kartiyla deniyorum yok.

    Bankami ariyorum neden boyle diyorum. Kontrol ediyorlar, biraz once yaptiginiz islem sony tarafindan iptal edilmis gorunuyor, kartinizdan kaynakli degil diyorlar. Banka da sucsuz yani. Sony turkiye yi ariyorum, tembel herifler en ufak halttan anlamiyorlar. Ulkenin nesi duzgun calisiyor ki bunlar calissin zaten. 24 saat bekleyini ogrenmisler papagan gibi ayni sey. Ulan yeni hesap aciyorum yeni kart giriyorum ne 24 saati elektrik tesisatimi mi banladi bu sony? Simdi yeni kart yeni hesap deneyecegim ne yapayim soyleyin birebir yapayim diyorum geveliyorlar bir haltlar. Yapiyorum dediklerini TABIIIIKI en ufak bir olumlu sonuc alamiyorum.

    Bakin bunlarin her birini cidden denedim. Abarti yok. Yeni hesap acmaktan hesap coplugu yaptim ps store'u. Taso kullanir gibi sayisiz kredi karti kullandim. Her yerde, guney afrikadan bile siparis gecebildigim sorunsuz kredi kartlarimin hicbirini kabul etmiyor psn. hangi dingiller olusturduysa bu ps store sistemini ve hala sony bu ekibi barindiriyorsa lanet olsun hepsine ne diyeyim.

    Yine kendileri kaybediyor. Elite dangerous alacaktim 149 liraya. Madem bu kadar ugrasmama ragmen sony turkiye parami kabul etmiyor. Ben de gidip fransa psn den alacagim. Bana 160 liraya mal olacak ama onlar tek kurus kazanamayacak.

    Su yasattiginiz kart sorunu yuzunden benden aylardir kaybettiginiz para 2000 liraya yakin sony turkiye. Oku bunlari da ustune bir bardak su ic.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 9 Temmuz 2017; 17:18:55 >




  • Merhaba,

    Aşağıdaki yöntem, yaşadığım problemi çözdü. Teşekkürler.

    FtpX adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    Arkadaşlar;

    20 gündür bu konu ile uğraşan, bütün forumları okuyan ve sonunda satın alma işlemi yapan bir kişi olarak yazıyorum.

    1- Kartın ve ya hesabın blok yediği doğru değil.
    2- Kart adresi ve sistemde kayıtlı konum adresi aynı olacak bilgisi doğru değil.
    3- Hesabınıza kayıtlı kart adresi ekstre adresinizle birebir aynı olacak bilgisi doğru değil.
    4-Kartınızda provizyon varken işlem yapamazsınız bilgisi doğru değil.

    Biraz önce satın alma yaptım. İşlemi yaptığımda 2 farklı kartımdan toplam 7 bekleyen provizyon ve son 6 gün de defalarca denenmiş 23 tane başarısız işlem vardı.

    Bu işlemlerden 4 provizyon son 30 dk ait ve hala kartların üzerinde duruyorlar. Ne 15 gün ne de 48 saat bir dakika bile beklemedim.

    Şimdi gelelim nasıl yaptığıma.

    1- Web browser üzerinden oturum açın.
    1a- sepetinizde bekleyen ürünleri silin.
    1b- tüm kayıtlı kredi kartlarını silin.
    1c- oturumu kapatın.
    2- Mobile app (eğer varsa) üzerinden oturum açın.
    2a- sepetinizde ürün olmadığını ve tanımlı kart olmadığını teyit edin.
    2b- mobile oturumu kapatın.
    3- ps4 sistemini açın.
    3a- ayarlar >psn hesabı > cüzdan adımında kayıtlı kart olmadığını teyit edin.
    3b- almak istediğiniz herşeyi sepete ekleyin. Ödeme işlemine geçin.
    3c- bu esnada kart ekle deyin.
    3c1- ilk sayfada kart bilgisini eksiksiz girdiğinizden Emin olun.
    3c2- ikinci sayfa adres bilgisi.
    3c2a- Birinci satıra ekstre adresinizin ilk iki kelimesi girin. Ör: RUZGARLIBAHCE MAH
    3c2b- 2. Ve 3. satırı boş bırakın. Ekstre de varsa da yazmayın.
    3c2c- ilce il ve posta kodunu buyuk harf ve turkce karakter kullanmadan yazın.

    Ve ödeme işlemini tamamlayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..Knight.. -- 8 Haziran 2019; 19:21:45 >




  • Merhaba arkadaşlar,

    Hepimizin bildiği gibi TR Psn'den alışveriş yapmak hepimiz için zulümdür. Sürekli sorun yaşanmakta ve en az bir kere alışveriş yaparken bu sıkıntılı süreçten geçmişizdir.

    Bu hatanın kesin bir çözümü yoktur. 15 deneriz alamayız, ama tek seferde şansa alışverişimizi yapabiliriz.

    Konuyla ilgili PSN forum başlığına buradan ulaşabilirsiniz:http://community.eu.pla...-NP-2244-2/td-p/14262535

    Konu içerisinde herkes kendi başarılı, başarısız ve denemiş olduğu yöntemi girmiştir. Ne kadar fazla tecrübe sahibi olursak o kadar iyidir. Bu yöntemleri ilk mesajda topluyorum. Umarım sorununuza çözüm olur.







    DigiMortal adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    İşe yaramayanlar:
    Kredi kartı bilgilerini tamamen silip tekrar girmek.
    SEN web sitesinden işlem yapmaya çalışmak.
    US playstation supportla defalarca mailleştim ama en son söyledikleri; herşeyi denediğimi ve hala olmadığını söylediğimde TR PSN hesaplarına support veremediklerini ve networktr@support.psn.com'a mail atmamdı. Ama verdikleri adrese attığım mail ulaşmadı... çünkü mail adresi kapatılmış ve artık kullanılmıyor...

    Çözüm adımları:
    Defalarca arka arkaya başarısız denemeler yaptıysanız 72 saat bekleyin.

    Bankanızı arayıp kartınızda bloke olup olmadığını kontrol edin.

    4447669'u arayın. Büyük ihtimal görevli size, modem açma/kapama, kredi kartı bilgilerini silip tekrar girme gibi standard prosedürlerden bahsedecek. Benim yaptığım gibi söylenilenlerin hepsini tek tek yaptığınızı, hatayı internetten araştırdığınızı ve sorunun hala çözülmediğini söyleyin... Sizi Erkin Bey'e aktaracaklar, yada sizi arayacak, ona da durumu izah edin. Bunu yapmanızın sebebi; TR hesaplar UK'de duruyor ve bu problemi oraya atılan bir mail çözdü. Anladığım kadarıyla SONY bazı durumlarda hesabınıza belli süreliğine bloke koyuyor ve nasıl oluyorsa süre geçmesine rağmen hesabınızdaki bu bloke kalkmayabiliyor. Internette gördüğüm 2 bloke sebebi : Arka arkaya çok yüklü miktarda alışveriş yapmak ( benim başıma gelen buydu. ) ve 4-5 defa hatalı kart bilgileriyle yada limiti olmayan bir kartla alışveriş yapmaya çalışmak.

    Adres kısmında bankadaki adres bilgilerini 1e1 aynı girdim. ( posta kodunu yanlış girmişim ama ilk alışverişlerde problem yaratmamıştı. )

    Umarım probleminizi çözebilirsiniz. Bu problem büyük bir hevesle aldığım vitadan soğumama sebep olmuştu :( neyse ki artık çözüldü ve Ninja Gaiden oynayabiliyorum :)

    Geçmiş olsun...







    tnt_cem adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    Arkadaşlar bu sorun kredi kartı ile alakalı bir sorun değil, gerek ininal kart olsun gerek bankalara ait visa mastercard olsun konuyla hiç alakası yoktur bilginize. Sorun tamamen Sony'nin Turkiye serverları ile alakalı olup bir türlü sorunu giderememişlerdir. Benim denemediğim kart, denemediğim yöntem, açmadığım account kalmadı lakin kesinlikle hiç biri bir işe yaramadı! en son ininal kart ile denedim onda da aynı hataları vermişti, aradan 1 hafta geçti oyle aklıma geldi plus üyeliği bir daha satın almayı deneyeyim dedim ps4 üzerinde ve hop üyeliği sorunsuz satın aldı! Heveslenip aklımdaki dlc'leri de satın alayım dedim hemen ama yine aynı hatayı vermeye başladı. Şundan eminim ki, kredi kartı ile satın almayı denediğiniz gün bir daha kesinlikle denemeyin yoksa geçici bloke yiyorsunuz ve her denemenizde hem süre uzuyor, hem de süre sıfırlanıyor. Eminim ki ben 2 gün sonra bir alışveriş daha yapabileceğim ve bir o kadar daha eminim ki yaptığım alışveriş sonrası yine bir şey satın almak istediğimde hata verecek. O yüzden satın almak istediğinizi sepete atın 2 veya 3-4 gün arayla tekrar deneyin. Ben 2 gün sonra tekrar deneyip hatta 3 gün size sonucu bildireceğim. Konu ile ilgili aramadığımız banka kalmadı ama sundan cok eminim ki konunun kart ile hiç alakası yok ve girdiğiniz adres bilgilerini paranoyakça değiştirmeye ugrasmayın. Cunku ben hata veren kart ile hiç bir şey değiştirmeden tekrar alışveriş yapabildim. Gelişmeleri bildiririm.






    BaDWoLf! adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    Selam arkadaşlar
    cüzdana para ekleyemiyorsanız, oyun satın alamıyorsanız çözümü aşağıda ...

    Bu sorun benide ps4 te yakaladı lakin ps3 te birçok kişide duymama rağmen ben Us hesabı kullandığımdan bana denk gelmemişti (ben öyle düşünüyordum) sonra farkettim ki Us hesabıyla Tr hesabıyla bir alakası yok

    Ps3 te sanal card kullanırdım finansbankın yerli banka olduğu dönemler belkide ilk sanal card kullanıcılarından biriyim hey gidi girerdik internet bankacılığına ordan kredi kartı hesabından 50 $ sanal carda atıp oyun almaya uğraşırdık. Şimdi öylemi kontorlü atm kartları çıktı vayyy be

    Şahsen kredi kartı ve türevlerini kullanmayan biri olarak psn den oyun almak bana ızdırap veren bir durum eşten dostdan edindiğim kartlarında bilgiler geçersiz diye geri çevrilmesi beni psikopatlaştırdı. Bankadan gelen adres bilgilerini giriyorum yine kredi kartı bilgileri geçersiz diyor en son nalet olsun dedim peşini bıraktım.

    Taaaa ki gta5 ve far Cry 4 çıkana dek cd almaya gidecek zaman yok gta 5 bonuslarıyla beraber gelmiş 189 à kaçarmı? Hadi bunları geçtim infamous second son 70 küsüre geliyor suan indirim var. Daha bunun gibi bir sürü indirimler oluyor neyse bir şey alamasam bile niye öyle olsun ki almasak bile çalışsın usta yapamamak insanı hasta ediyor.

    Konuyu dağıtmiyim, gelelim benim uyguladığım çözüme;

    ps4 tr hesapta kart bilgilerini nosunu son k tarihini cvc noyu karta yazdığı gibi girin daha sonra adres bilgileri yazan yere kendinize bir us adres bulun her sey olabilir ama gercek adres olacak. Bu sekilde kaydedip çıkın kart bilgileri başarıyla eklendi yazarsa anlayın ki işlem tamam. Gerçek adres bilgileri yazıncada kart başarıyla ekleniyor ancak birşeyler satın almaya sıra geldiğinde alamıyorsunuz.

    Ben bu sekilde bu sorunu çözdüm sonra farkettim ki yıllar önce ps3 ilk psn hesabımdada yine us adresi girmiştim. Çözüm bazen çok yakında ama göremiyoruz malesef, umarım sizde de işe yarar...

    Saygılarımla
    İyi oyunlar







    4spenox adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    Dün uzun aradan sonra yine enpara kart çalıştı
    The Taken King almak için denemiştim.

    Yaptıklarımı yazayım bari belki birilerine faydası olur:

    -TR Store dan alışveriş yaptım
    -Kart bilgilerini girmeden oyunu satın al dedim ve ondan sonra girdim
    -Adres girerken türkçe karakter kullanmadım
    -Adres girerken her satıra ayrı ayrı yazdım. Örnek:
    Adres 1: Mahalle
    Adres 2: Sokak
    Adres 3: Daire

    Bu şekilde tek seferde sorunsuz çalıştı.






    mxblitz adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    Ben de cuma gününde ilk defa karşılaştım bu sorunla. Bugün ise biten plus üyeliğimi tekrardan başlatabildim. Çok can sıkıcı bir durum olduğu için biraz detaylıca anlatacağım olayı:

    Daha önce hiç duymamış olduğumdan sürekli deneme yapmıştım, önce enpara kartımla sonra da işbankası kredi kartımla. 1-2 gün sürekli denedim ve hata alıp durdum. Denemediğim yöntem kalmadı ve dün pes edip Sony müşteri hizmetlerini ve enpara müşteri hizmetlerini aramaya karar verdim.

    Sony ile olan görüşme daha önce herkesin tecrübe ettiği şekilde oldu. Hiçbir kesin bilgi veremiyorlar veya işlem yapamıyorlar. Kaç adet missed charges-ıskalama ücreti olduğunu sordu sadece, 20-30 arası dediğim zaman da 15 gün bekleyeceksiniz hesabınız kilitlenmiş vs. dediler. Ben de bunun üzerine PS İngiltere'ye durumu belirten bir mail yazdım, cevap geldi ancak kimlik doğrulamak için birkaç soru sordu, cevap verdikten sonra başka geri dönüş yapılmadı. Yani sorunun çözülmesinde PS İng. ile yazışmamın etkisi olduğunu düşünmüyorum.

    İşin asıl önemli noktası tahminimce enpara cephesinden oldu.
    Kart bilgisi eklerken ve satın alma esnasında kart bilgisi girerken çekilen 0,43 kuruşluk provizyon ücretlerinden bir kısmı saniyeler sonra geri yatmıştı ancak 6-7 tanesi çekildikten sonra geri yatmamıştı. Enpara yetkililerine olayı açıkladım, daha önce başka bir müşterinin enpara'ya bu talebini ilettikten sonra geri arandığını ve sıkıntının giderildiğini belirttikten sonra problemsiz bir şekilde işlem yapabildiğinden bahsettim. Telefondaki yetkili kayıt oluşturdu ve araştırılıp geri dönüş yapılacağını söyledi. Bu esnada geri yatmayan ücretler için de itiraz dilekçesi gönderip doldurmamı istedi. Ancak bu formu doldurmaya fırsat bulamadım.
    Bugün ise enpara m.h. beni aradı ve teknik aksaklığın giderildiğini ve kartımı sorunsuzca kullanabileceğimi söyledi. Görüşmeden sonra hesabımı kontrol ettiğimde çekilip geri yatmayan provizyon ücretlerinin hepsinin iade olduğunu gördüm. Ben de bunun üzerine bilgisayardan kart bilgilerimi tekrardan ekledim ve ps4 üzerinden plus üyeliğimi yenilemek istediğimde işlemi başarıyla tamamladım.

    *Yaptıklarım:
    -Kart bilgilerimi Sony hesabımdan sildim
    -24 saat hiç işlem-deneme yapmadım
    -Enpara tarafından problem giderildikten sonra kart adres bilgilerimi bankanınkiyle birebir aynı olacak şekilde girdim. (Noktalama işaretleri ve Türkçe karakter kullanmadan)

    Tahminimce sıkıntı adres bilgilerinden ziyade kart onaylanması esnasındaki ücretlerin çekilip geri yatırılması esnasında oluşuyor. Herhangi bir nedenden dolayı başarısız bir işlem olduktan sonra tekrar tekrar deneyince hem Sony hem de banka sisteminde bir tutarsızlık oluyor bence. Bu nedenle o geri yatmayan küçük provizyonlar çözülmeden o hesapla başka bir işlem yapmaya Sony tarafından izin verilmiyor diye tahmin ediyorum.

    Size önerim, önce bankanızla iletişime geçip kart ile ilgili bir kısıtlama, kilitleme, engel vs. var mı yok mu bunu sorgulamanız. Ayrıca hesap bilgilerinizde bendeki gibi çekilip de geri yatırılmayan işlemler var mı bunu kontrol edip eğer varsa bankanıza bu durumu nasıl çözeceğinizi sormanız iyi olabilir. Eğer enpara müşterisi iseniz, başka enpara müşterilerinin de bu olayı yaşadığından bahsedin böylelikle sorunu araştırıp çözüm sunmaları kolaylaşıyor.

    Aşağıya eklediğim resim benim enpara hesabımdaki işlemleri gösteriyor. Bahsettiğim deneme çekimlerini ve yapılmayan iadelerini anlamak için inceleyebilirsiniz. http://i.hizliresim.com/nMOarl.png
    Yeşil renkli olanlar; çekildikten sonra hemen geri yatırılan yani olması gereken işlemler
    Kırmızı renkli olanlar; çekildikten sonra geri yatırılmamış işlemler (benim teorime göre bu işlemleri halletmeden Sony ödemeye izin vermiyor)
    Mavi renkli olanlar; banka beni arayıp da sorunu hallettiklerini belirttikten sonra geri yatırılan işlemler (kırmızı satırların karşılığı aslında)
    Sarı renkli olanlar ise en son kartımı ekleyip başarılı bir şekilde ödeme yapabildiğim işlemleri gösteriyor (olması gereken)


    Dediğim gibi bir sürü şey denediğim için kesin çözüm hangisinden kaynaklı bilemiyorum, o nedenle kesim çözüm şudur diyemiyorum. Ancak problemin asıl nedeni benim tahminimce; adres uyuşmasından ziyade sorun bahsettiğim üzere provizyon ücretlerinden ya da herhangi başka bir sebepten ötürü başarısız işlemlerin çok sık tekrar edilmesi.
    Sony Türkiye ofisi sadece aracı şekilde işlediğinden (hiçbir aksiyon yapamıyorlar) standart cevap olarak nasılsa bankadaki problem 15 günde çözülür mantığı ile 15 gün deneme yapmayın hesabınız kilitlendi diye geçiştiriyorlar. O nedenle öncelikle bankanız ile iletişime geçmenizi tavsiye ediyorum.

    Biraz uzun oldu kusura bakmayın ancak başkalarına da yardım dokunması amacıyla detaylı yazmaya çalıştım.
    Umarım herkes sinir bozucu bu olayı en kısa sürede atlatır.







    FtpX adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    Arkadaşlar;

    20 gündür bu konu ile uğraşan, bütün forumları okuyan ve sonunda satın alma işlemi yapan bir kişi olarak yazıyorum.

    1- Kartın ve ya hesabın blok yediği doğru değil.
    2- Kart adresi ve sistemde kayıtlı konum adresi aynı olacak bilgisi doğru değil.
    3- Hesabınıza kayıtlı kart adresi ekstre adresinizle birebir aynı olacak bilgisi doğru değil.
    4-Kartınızda provizyon varken işlem yapamazsınız bilgisi doğru değil.

    Biraz önce satın alma yaptım. İşlemi yaptığımda 2 farklı kartımdan toplam 7 bekleyen provizyon ve son 6 gün de defalarca denenmiş 23 tane başarısız işlem vardı.

    Bu işlemlerden 4 provizyon son 30 dk ait ve hala kartların üzerinde duruyorlar. Ne 15 gün ne de 48 saat bir dakika bile beklemedim.

    Şimdi gelelim nasıl yaptığıma.

    1- Web browser üzerinden oturum açın.
    1a- sepetinizde bekleyen ürünleri silin.
    1b- tüm kayıtlı kredi kartlarını silin.
    1c- oturumu kapatın.
    2- Mobile app (eğer varsa) üzerinden oturum açın.
    2a- sepetinizde ürün olmadığını ve tanımlı kart olmadığını teyit edin.
    2b- mobile oturumu kapatın.
    3- ps4 sistemini açın.
    3a- ayarlar >psn hesabı > cüzdan adımında kayıtlı kart olmadığını teyit edin.
    3b- almak istediğiniz herşeyi sepete ekleyin. Ödeme işlemine geçin.
    3c- bu esnada kart ekle deyin.
    3c1- ilk sayfada kart bilgisini eksiksiz girdiğinizden Emin olun.
    3c2- ikinci sayfa adres bilgisi.
    3c2a- Birinci satıra ekstre adresinizin ilk iki kelimesi girin. Ör: RUZGARLIBAHCE MAH
    3c2b- 2. Ve 3. satırı boş bırakın. Ekstre de varsa da yazmayın.
    3c2c- ilce il ve posta kodunu buyuk harf ve turkce karakter kullanmadan yazın.

    Ve ödeme işlemini tamamlayın.







    congman adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    Encard ve Vakıf World ile denemediğim kombinasyon kalmadı bu indirim döneminde.
    Sonunda aşağıdaki kombinasyonla encard ile 4 tane oyun alabildim:

    1. Adres bankaya bildirdiğim ile aynı, büyük harfle Türkçe karakter ve noktalama yok vs.
    2. İsim Türkçe karakter olmadan küçük harflerle.
    3. Üyelik oluşturma ve kart ekleme işlemlerini bilgisayar üzerinden hallettim.
    4. Bilgisayardan oyun almaya çalıştığımda hata aldım.
    5. Oyunu PS4 üzerinden aldım.

    Uğraştırdı bayağı ama 14 günlük deneme plus üyeliği aktifleştirdim ve ekstra inidirmle Uncharted Collection, Ratchet and Clank, Heavy Rain and Beyond Two Souls ve Alienation aldım ayrı ayrı hesaplara.

    Oyunları aldıktan kart bilgilerini derhal sildim.







    ibrcelik adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    1 hafta önce fifa 17 yi sanal kartımla sorunsuz aldım. adımda soyadımda türkçe karakterler var. önceki alımımda ekstre adresiyle girmiş olduğum adres bile çok farklıydı ama bilgisayardan kart ekleyerek makineden oyunu alabilmiştim. (bu işlem sonucu banka tarafından ps store alışverişe kapatılmış olabilir) bu defa alacakken sorun yaşadım. sürekli denedim olmayınca.
    1- adresi birebir aynı yaptım ------> olmadı
    2- adresteki noktalamaları kaldırdım ------> olmadı
    3- adresteki kısaltmaları açtım ------> olmadı
    4- konum kısmındaki adres ile kk adresi aynı yaptım ------> olmadı
    5- en son garanti müş. tems. aradım. karşı tarafın sistem tarafından bloke edilebildiğini söyledi. tekrar açılması için kartlarıma tekrar şifre tanımlattı. ertesi gün şifremi bankamatikten aktif ettim. tekrar denedim ------> olmadı
    6- tekrar bankayı aradım şifreyi sıfırladım ama olmadı dedim banka bizden çekim talebi gözükmüyor, satın almak istediğinizde satın alabileceksiniz dedi. bende tekrar tekrar denedim olmayınca banka karşı tarafı arayın çünkü sıfırlama işleminden sonra işlem gözükmüyor dedi. store dan yaptığım işlemler banka sistemine düşmüyormuş.
    7- sony aradım. müşteri temsilcisi telefon numaramdan kontrol ettiğinde çok fazla deneme yapıldığından dolayı hesabınız kilitlenmiş bu sebeple yaptığınız işlemler bankaya iletilmiyor dedi. 24 saat boyunca hiçbir işlem yapmadan bekleyin sonra kartınızı tekrar ekleyip denediğinizde olacak dedi.

    yarın olacak mı göreceğiz ama kafamda deli sorular.
    sony nin bu denli sorun çıkarması hesapların bir şekilde 3. şahısların eline geçme ihtimali. eğer böyle bir ihtimal varsa ki var o zaman

    ey sony;

    1- neden insanların kredi kartı bilgilerini kaydediyorsun, kaydetme herkes 3d security veya farklı yöntemlerle her defasında yeni alıyor gibi alsın geçsin
    2- pc den alabilmek için kişinin hesap girişi yapması gerekiyor. yetmiyor onay mesajı gönderiyor yetmiyor satın alma aşamasında seçersen tekrar şifre soruyor. yani hesabı ele geçirseler bile telefonu da ele geçirmeleri lazım. eğer 1. yöntemi yaparsan hesaba bir şekilde girseler bile kredi kartı bilgilerine ulaşamayacaklarından yine sıkıntı yaratmaz.
    3- cüzdan ne arkadaş ne alacaksan kk ile anında al işte


    edit : hakikaten 24 saat sonra kartı tekrar ekleyip denediğimde oldu. (pc den önce cüzdana ekledim yine pc den oyunu aldım)







    Dante adlı kullanıcının mesajından alıntıdır:


    En ufak ilgisi alakasi yok maalesef.bu sorunun hicbir cozumu yok. Her soyle cozdum boyle cozdum diyenler aslinda tesadufi olarak alabiliyor oyunu. Aynisini baskasi deneyince olmuyor veya ayni kisi baska zaman denese de olmuyor.

    Bu sorunun cozumu yok kisacasi. Yillardir kullandigim kredi kartim yillardir tr ps store'da alisveris yaptigim yillardir ayni kullandigim yontemle son aylarda oyun alamiyorum.

    PS4 uzerinden hesap aciyorum olmuyor.

    Pc uzerinden hesap aciyorum olmuyor.

    Mobilden aciyorum olmuyor.

    Adreste tum karakterleri buyuk yaziyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum adreste tum karakterleri ingilizce yaziyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum adreste hic kisaltma kullanmiyorum ve noktalamasina kadar kredi karti fatura adresimi giriyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum adreste kredi kartimin fatura adresini noktalamasiz giriyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum yukaridaki her seyi baska kredi kartiyla deniyorum yok.

    Yeni hesap aciyorum yukaridaki her seyi baska baska kredi kartiyla deniyorum yok.

    Bankami ariyorum neden boyle diyorum. Kontrol ediyorlar, biraz once yaptiginiz islem sony tarafindan iptal edilmis gorunuyor, kartinizdan kaynakli degil diyorlar. Banka da sucsuz yani. Sony turkiye yi ariyorum, tembel herifler en ufak halttan anlamiyorlar. Ulkenin nesi duzgun calisiyor ki bunlar calissin zaten. 24 saat bekleyini ogrenmisler papagan gibi ayni sey. Ulan yeni hesap aciyorum yeni kart giriyorum ne 24 saati elektrik tesisatimi mi banladi bu sony? Simdi yeni kart yeni hesap deneyecegim ne yapayim soyleyin birebir yapayim diyorum geveliyorlar bir haltlar. Yapiyorum dediklerini TABIIIIKI en ufak bir olumlu sonuc alamiyorum.

    Bakin bunlarin her birini cidden denedim. Abarti yok. Yeni hesap acmaktan hesap coplugu yaptim ps store'u. Taso kullanir gibi sayisiz kredi karti kullandim. Her yerde, guney afrikadan bile siparis gecebildigim sorunsuz kredi kartlarimin hicbirini kabul etmiyor psn. hangi dingiller olusturduysa bu ps store sistemini ve hala sony bu ekibi barindiriyorsa lanet olsun hepsine ne diyeyim.

    Yine kendileri kaybediyor. Elite dangerous alacaktim 149 liraya. Madem bu kadar ugrasmama ragmen sony turkiye parami kabul etmiyor. Ben de gidip fransa psn den alacagim. Bana 160 liraya mal olacak ama onlar tek kurus kazanamayacak.

    Su yasattiginiz kart sorunu yuzunden benden aylardir kaybettiginiz para 2000 liraya yakin sony turkiye. Oku bunlari da ustune bir bardak su ic.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • PS PLUS KART MAĞAZADAN SATIN ALMAK İSTEYENLER, ÜLKEMİZE PSN KART SATIŞI YAPILMASINI İSTEYEN SAYIN Playstation KULLANICILARI ;

    LÜTFEN; 444 SONY (7669) Müşteri Hizmetlerini ARAYIN...

    ''ÜLKEMİZDE PS PLUS KART SATIŞI YAPILMASINI İSTİYORUZ, GEREKLİ YERLERE İLETİN LÜTFEN !'' derseniz bu yönde çalışmaları olduğunu söyleyeceklerdir.. Sosyal Medya hesaplarından ve Resmi Siteden gerekli bilgilendirmeleri yapacaklarını söylediler bana...

    Benim anladığım kadarıyla ülkemize gelecek ancak talepte bulunmamız lazım, ne kadar çok ararsak o kadar etkili olur diye düşünüyorum..
    Ben hemen hemen her gün arıyorum...


    Edit: USA PSN, ENDONEZYA PSN al-kurtul demeyin lütfen Ben TR PSN Kullanmak istiyorum




  • AYIBOGAN kullanıcısına yanıt
    Ps Store kart beğenmiyor, alamıyoruz diye dolandırıcılara, sahtekarlara gün doğuyor. Güvendik aldık hesap bir hafta da banlandı. Bankamatik, axess bonus hiçbirini kabul etmiyor. Üstüne provizyon çekip 2.20 den aldığı parayı 2lerden yatırıyor, hep zarar hep vakit kaybı
  • Hong Kong ya da uzakdoğu psn kullanan arkadaşlar okuyun

    Bende hata almaya başladım ve mail attım tabi hızlı bir geri dönüş oldu buyrun cevabı

    PlayStation(R) Customer Service Hotline ­is closed for Lunar New Year from 7th­ Feb to 9th Feb, and will resume service on 10th Feb. Thank you for your support and wi­sh you have a Happy Lunar New Year!
  • Ben de cuma gününde ilk defa karşılaştım bu sorunla. Bugün ise biten plus üyeliğimi tekrardan başlatabildim. Çok can sıkıcı bir durum olduğu için biraz detaylıca anlatacağım olayı:

    Daha önce hiç duymamış olduğumdan sürekli deneme yapmıştım, önce enpara kartımla sonra da işbankası kredi kartımla. 1-2 gün sürekli denedim ve hata alıp durdum. Denemediğim yöntem kalmadı ve dün pes edip Sony müşteri hizmetlerini ve enpara müşteri hizmetlerini aramaya karar verdim.

    Sony ile olan görüşme daha önce herkesin tecrübe ettiği şekilde oldu. Hiçbir kesin bilgi veremiyorlar veya işlem yapamıyorlar. Kaç adet missed charges-ıskalama ücreti olduğunu sordu sadece, 20-30 arası dediğim zaman da 15 gün bekleyeceksiniz hesabınız kilitlenmiş vs. dediler. Ben de bunun üzerine PS İngiltere'ye durumu belirten bir mail yazdım, cevap geldi ancak kimlik doğrulamak için birkaç soru sordu, cevap verdikten sonra başka geri dönüş yapılmadı. Yani sorunun çözülmesinde PS İng. ile yazışmamın etkisi olduğunu düşünmüyorum.

    İşin asıl önemli noktası tahminimce enpara cephesinden oldu.
    Kart bilgisi eklerken ve satın alma esnasında kart bilgisi girerken çekilen 0,43 kuruşluk provizyon ücretlerinden bir kısmı saniyeler sonra geri yatmıştı ancak 6-7 tanesi çekildikten sonra geri yatmamıştı. Enpara yetkililerine olayı açıkladım, daha önce başka bir müşterinin enpara'ya bu talebini ilettikten sonra geri arandığını ve sıkıntının giderildiğini belirttikten sonra problemsiz bir şekilde işlem yapabildiğinden bahsettim. Telefondaki yetkili kayıt oluşturdu ve araştırılıp geri dönüş yapılacağını söyledi. Bu esnada geri yatmayan ücretler için de itiraz dilekçesi gönderip doldurmamı istedi. Ancak bu formu doldurmaya fırsat bulamadım.
    Bugün ise enpara m.h. beni aradı ve teknik aksaklığın giderildiğini ve kartımı sorunsuzca kullanabileceğimi söyledi. Görüşmeden sonra hesabımı kontrol ettiğimde çekilip geri yatmayan provizyon ücretlerinin hepsinin iade olduğunu gördüm. Ben de bunun üzerine bilgisayardan kart bilgilerimi tekrardan ekledim ve ps4 üzerinden plus üyeliğimi yenilemek istediğimde işlemi başarıyla tamamladım.

    *Yaptıklarım:
    -Kart bilgilerimi Sony hesabımdan sildim
    -24 saat hiç işlem-deneme yapmadım
    -Enpara tarafından problem giderildikten sonra kart adres bilgilerimi bankanınkiyle birebir aynı olacak şekilde girdim. (Noktalama işaretleri ve Türkçe karakter kullanmadan)

    Tahminimce sıkıntı adres bilgilerinden ziyade kart onaylanması esnasındaki ücretlerin çekilip geri yatırılması esnasında oluşuyor. Herhangi bir nedenden dolayı başarısız bir işlem olduktan sonra tekrar tekrar deneyince hem Sony hem de banka sisteminde bir tutarsızlık oluyor bence. Bu nedenle o geri yatmayan küçük provizyonlar çözülmeden o hesapla başka bir işlem yapmaya Sony tarafından izin verilmiyor diye tahmin ediyorum.

    Size önerim, önce bankanızla iletişime geçip kart ile ilgili bir kısıtlama, kilitleme, engel vs. var mı yok mu bunu sorgulamanız. Ayrıca hesap bilgilerinizde bendeki gibi çekilip de geri yatırılmayan işlemler var mı bunu kontrol edip eğer varsa bankanıza bu durumu nasıl çözeceğinizi sormanız iyi olabilir. Eğer enpara müşterisi iseniz, başka enpara müşterilerinin de bu olayı yaşadığından bahsedin böylelikle sorunu araştırıp çözüm sunmaları kolaylaşıyor.

    Aşağıya eklediğim resim benim enpara hesabımdaki işlemleri gösteriyor. Bahsettiğim deneme çekimlerini ve yapılmayan iadelerini anlamak için inceleyebilirsiniz.
    http://i.hizliresim.com/nMOarl.png
    Yeşil renkli olanlar; çekildikten sonra hemen geri yatırılan yani olması gereken işlemler
    Kırmızı renkli olanlar; çekildikten sonra geri yatırılmamış işlemler (benim teorime göre bu işlemleri halletmeden Sony ödemeye izin vermiyor)
    Mavi renkli olanlar; banka beni arayıp da sorunu hallettiklerini belirttikten sonra geri yatırılan işlemler (kırmızı satırların karşılığı aslında)
    Sarı renkli olanlar ise en son kartımı ekleyip başarılı bir şekilde ödeme yapabildiğim işlemleri gösteriyor (olması gereken)


    Dediğim gibi bir sürü şey denediğim için kesin çözüm hangisinden kaynaklı bilemiyorum, o nedenle kesim çözüm şudur diyemiyorum. Ancak problemin asıl nedeni benim tahminimce; adres uyuşmasından ziyade sorun bahsettiğim üzere provizyon ücretlerinden ya da herhangi başka bir sebepten ötürü başarısız işlemlerin çok sık tekrar edilmesi.
    Sony Türkiye ofisi sadece aracı şekilde işlediğinden (hiçbir aksiyon yapamıyorlar) standart cevap olarak nasılsa bankadaki problem 15 günde çözülür mantığı ile 15 gün deneme yapmayın hesabınız kilitlendi diye geçiştiriyorlar. O nedenle öncelikle bankanız ile iletişime geçmenizi tavsiye ediyorum.

    Biraz uzun oldu kusura bakmayın ancak başkalarına da yardım dokunması amacıyla detaylı yazmaya çalıştım.
    Umarım herkes sinir bozucu bu olayı en kısa sürede atlatır.




  • Ben bu kadar iş bilmez ve yönetilmez firma görmedim duymadım.

    Rezalet ki ne rezalet .!!!!!!



    1 haftadır Cüzdan'a para ekleyemiyorum. Soruna dair defalarca SONY'i aradım en son bugün donanımhaber ve reddit'teki ilgili sayafaları da belirttim bankadandır dediler bankamı arayıp geçen provizyonu mail attım.
    İş bilmeyen bir bayan 24 saat bekle dedi ve süre doldu gene denedim yok! Hayır Reddit'te EU üzerinde 10larca kişi zaten beddua'ya bağlamış ama burda SONY den bir cevap hala yok.
    Steam'den birşey alıyorum Global ofistne ingilizce arayıp destek bile aldım ülkemde sony'yi arıyorum bakın burada insanlar mağdur diyorum onlar sanal kart kullanıyorlardır o forumlarda zaten firma kötülerler diyor ! Komik.
  • Bugün bankayı arayıp sordum arkadaşlar, sorunun ne olduğunu. Hiçbir sorun yok hatta 3 adet işlem yapmışsınız 0,10 İngiliz Sterlini diyor. Madem kartı kabul etmiyor, kartı kaydettiğimiz anda bu parayı nasıl çekiyor, bu parayı neye dayanarak alıyor, bu nasıl saçmalık anlamadım. Kartı kaydedince mesaj geliyor telefona, kartınızla 0,13 Usd işlem gerçekleştirdiniz diyor. Bişey almamışım satmamışım, kartı kaydetmekle nasıl para gidiyor. Hadi diyelim gitti, ulan demekki geçerli kart, oyunumu ver o zaman. Allah belanı versin Sony.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghostrain

    Sorunun nedeninin Türkiye de bankaların store u güvensiz bulmalarından kaynaklandığıda söyleniyor. Yurt dışını o yüzden sordum.

    Hic ilgisi yok bizzat kartlarimin bagli oldugu bankalari arayip ozellikle sordum. Yok oyle bir sey diyorlar.



    Sorun acik ve net: Sony Turkiyenin bir halti becerememesi. Hic bir firma sizden kredi kartinizin fatura adresini girmenizi istemez. Yuzlerce farkli yerden alisveris yapmisimdir. Kart numarasi, son kullanma tarihi, isim, cvv. Bitti. Bu kadar yani. Sony'yi ne ilgilendirir benim kartimin fatura adresi. Ben kutugume kadar yazmak zorunda degilim ki Sony'ye. Bunula da kalmiyor buyuk harf kucuk harf aman noktali harf muhabbeti cikiyor. Sen sisteme bunu ayirt ettiremiyorsan at cope oyle sistemi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 6 Ağustos 2017; 20:46:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertvontrier

    Birçok kişi bu sorunu yaşarken Sony Türkiye para kaybetmeyi nasıl göze alıyor?

    Nato kafa nato mermer olmak bunu gerektirir.

    2 senedir var bu sorun yeni degil. Son zamanlarda fazlalasti sadece.

    Halbu ki nedir? Abi seni milyon tane insan ariyor mu musteri hizmetleri olarak? Orada kisir borek cay koca kari gunu yapacagina git ustlerine bildir su durumu. Onlar da defolsun gitsin UK Psn'e bunu bildirsin malum altyapi orasi. Uk ile alakali degil mi cagir abicim PS Store'un odemeyle ilgili yazilimcisi kimse yurtdisindan mi Japonya'dan cehennemin dibinden mi nereden geliyorsa gelsin duzeltsin. Belli ki senin Turk yetkili olarak Store'a mudahale yetenegin yok, yetkin yok, ilgin yok, bilgin yok. Cagiracaksin o zaman bununla kim ilgileniyor hangi yazilimci ilgileniyorsa. Hayir para meselesi bu. Ya facebookta orada burada goruyoruz kopekler gibi oyun reklami yapiyor soyle para verin boyle para verin suramizdan verin oramizdan verin para para para diye cocugunu kesecek aclikta reklam yapiyor bu sony. E abi sen para kazanmak istiyorsun belli ki. Bu sorun senin ilk onceligin olmali ya.

    Ya bak su isi duzeltmek 1 hafta 10 gunu gecmez. Ya 2 sene ya 2.

    Su exclusive oyunlari olmasa Xbox One X PS4 Prodan daha guclu geliyor. Bir saniye durulmaz su vizyonsuz adamlarin altyapisinda ama Store departmani ne kadar hoduk ise oyun gelistirme departmani da aksine o kadar muhtesem su Sony'nin. Kim birakacak simdi o kadar guzel exclusive'leri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 25 Eylül 2017; 19:14:18 >




  • 17Scorpion kullanıcısına yanıt
    Tekrar selam her yolu denedim dediğiniz de dahil olmuyor. Bir sürü kart kullandım farklı adres kombinasyonları vs bana mısın demiyor.

    Sony'i aradım kartlarınızı bloke etmiştir hesap kitlenmiştir artık 15 gün beklemek zorundasın diyor.

    Kart bilgilerini sil dedi. 15 gün sonra kayıt ederken türkçe karakter kullanmadan her şeyi ingilizce gir diyor.

    Adres bankadaki ile birebir olacakmış falan zırvaladı.

    Ve bir alım yaptıktan sonra kısa süre sonra tekrar başka bir ürün almaya kalkma yine kitlenir diyor.

    Oyun aldıktan sonra yeni bir şey almak için minumum 24 saat beklemek gerekliymiş .

    Resmen saçmalık tüm bunlar uğraştığımız şeylere bak. Paranla rezil oluyorsun.

    EDIT: Bu saçmalıklara ek olarak PS Amerika hesabı açtım. Yeni amazon hesabı açtım gerçek USA adres girip. Sonra 10 dolar PS cüzdan kodu alıp sony sistem içinde başarıyla ekledim.

    Lakin oyun almak için şöyle bir baktım 10 dolara alınabilecek her şey türkiye mağazaya göre çok pahalı oluyor. Bu mevzuyu da anlamadım neden USA hesap açıp alın demişler ilginç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m-99 -- 21 Ekim 2017; 17:34:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hetşat

    Evet bende dün Siteden yeni aldığım kartımla denedim kabul etmedi.Oysaki eski kartımla siteden alışveriş yapabiliyordum.Eve gidince yeni kartı ps4'ten ekledim 3d secure falan sormadan çekti parayı.Benden TL çekmiş ama.

    konsol üzerinden alınca 3d secure sormuyor
  • OP bunu ilk post'a alıntalayabilirse, sıkıntı yaşayan arkadaşlar görsün:

    * Adres varyasyonları, 3 farklı kart (Visa/Mastercard), ve 3 farklı blokeden sonra, sorunu çözdüm dostlar.

    * Hangi kartla oldu derseniz, Garanti Shop&Miles MASTERCARD'ımla denediğimde oldu. Debit, ön-ödemeli vesaire zorunlu değilse denememeyi tercih ederim; adamların altyapısı evlere şenlik çünkü.

    * Bütün alışverişi ve kart kaydını CHROME üzerinden, PSN ve PS Store Web Sitesi üzerinden yaptım (3D SECURE işlemi yapılabilsin, engellenmesin diye Konsolu kullanmadım).

    ----------------------------------------------------------------------

    Sıkıntının 2 ana sebebi var:

    1) Bazı bankalar PS Store'a provizyon vermiyor. Ben bunu telefona gelen 3D SECURE PIN'i girdikten sonra PS Store'un hata vermesi veya hiçbirşey olmaması üzerine farkettim, aradım sordum, hakikaten PS Store engelliymiş. Nedenini bilmiyorum; Bankayı arayıp, kapalıysa açtırın.

    2) PS Store ödemeleri "İnternet Alışverişi" VE AYNI ZAMANDA "Posta/Telefon Üzerinden Alışveriş" kategorisinde. Görevli arkadaş Playstation Network ödemelerini sanki telefonla öğrenip, bir POS'a giriliyormuş gibi işlendiğini söyledi. Tekrar ediyorum, bunu direkt bankadan, hususi olarak öğrendim. Kartınız için cep bankacılığı veya telefon bankacılığından İKİ KATEGORİYİ DE, varsa YURTDIŞI ALIŞVERİŞ kategorisini de aktif hale getirmelisiniz (Sonrasında geri inaktif hale getirebilirsiniz).

    -> Bir önlem olarak, adres ve kart bilgilerinde şu hususlara dikkat etmeniz gereksiz hataları önler:

    * Kart sahibinin ismi HEPSİ KÜÇÜK HARF ve TÜRKÇE KARAKTERSİZ olmalı ("Mehmet Yüzükçü" değil "mehmet yuzukcu")

    * Girdiğiniz ADRES bilginizin Ekstredekiyle aynı olup olmaması konusunu bilmiyorum, deneme şansım olmadı. Fakat bu adresi bankadan öğrenip, kartı kaydederken HEPSİNİ BÜYÜK HARF ve TÜRKÇE KARAKTERSİZ ve NOKTALAMA İŞARETSİZ şekilde yapmanız gereksiz hataları önleyecektir.

    * POSTA KODU konusu nedense çok hassas. Google'dan adresinize bağlı posta kodunu bulup (genelde ilçeyle eşleşir) doğru girmeniz yararlı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Watafak123 -- 23 Mayıs 2019; 18:56:55 >




  • bosuna denemeyin 7 yildir her agizdan farkli bir laf ciktigina gore cozumu mozumu yok bu isin.
  • Selam dostlar,
    Ben Pc den ve telefondan Alış veriş yapmaya çalıştığım zaman sürekli işlem yarım kalıyordu.
    Bu gün playstation da denedim aynı kartı adres bire değiştirmeden Alış veriş tamamlandı.
  • bu gerizekalı aptallar hala çözememiş yıllardır aynı terane deli ettiler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnt_cem

    Arkadaşlar bu sorun kredi kartı ile alakalı bir sorun değil, gerek ininal kart olsun gerek bankalara ait visa mastercard olsun konuyla hiç alakası yoktur bilginize. Sorun tamamen Sony'nin Turkiye serverları ile alakalı olup bir türlü sorunu giderememişlerdir. Benim denemediğim kart, denemediğim yöntem, açmadığım account kalmadı lakin kesinlikle hiç biri bir işe yaramadı! en son ininal kart ile denedim onda da aynı hataları vermişti, aradan 1 hafta geçti oyle aklıma geldi plus üyeliği bir daha satın almayı deneyeyim dedim ps4 üzerinde ve hop üyeliği sorunsuz satın aldı! Heveslenip aklımdaki dlc'leri de satın alayım dedim hemen ama yine aynı hatayı vermeye başladı. Şundan eminim ki, kredi kartı ile satın almayı denediğiniz gün bir daha kesinlikle denemeyin yoksa geçici bloke yiyorsunuz ve her denemenizde hem süre uzuyor, hem de süre sıfırlanıyor. Eminim ki ben 2 gün sonra bir alışveriş daha yapabileceğim ve bir o kadar daha eminim ki yaptığım alışveriş sonrası yine bir şey satın almak istediğimde hata verecek. O yüzden satın almak istediğinizi sepete atın 2 veya 3-4 gün arayla tekrar deneyin. Ben 2 gün sonra tekrar deneyip hatta 3 gün size sonucu bildireceğim. Konu ile ilgili aramadığımız banka kalmadı ama sundan cok eminim ki konunun kart ile hiç alakası yok ve girdiğiniz adres bilgilerini paranoyakça değiştirmeye ugrasmayın. Cunku ben hata veren kart ile hiç bir şey değiştirmeden tekrar alışveriş yapabildim. Gelişmeleri bildiririm.

    Evet arkadaslar daha once belirttigim gibi en son alisverisimde hata almistim, alisverisimi tamamlayamamistim. İstedigim urunleri daha onceden sepete atip, bugun blokaj kalktigini dusunerek tekrar denedim ve islem basariyla sonuclandi. Dedigim gibi mevzu sadece psn Turkiye server ile alakali, benim taktik kesin cozum! Hepinize simdiden iyi eglenceler




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.