Şimdi Ara

MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150 Kullananlar İçeri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
51.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu anda İVECO 85-12 93model ile uzun yol taşımacılığı yapmaktayım aracım 502.000 kmde ve miyadını doldurmaya basladı artık biraz büyütmek ve yenilemek amacı ile MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'den herhangi birini almak istiyorum ancak bildiğiniz üzere mazot 4 tl ye yakın bir fiyatta iken alacağım aracın ne kadar yakacağıda önemli o yüzden MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'lerin yakıt tüketimi ve motor ömrü,performansı,rampadaki performansı ile ilgili bilgisi olan ve kullanmış olan arkadaşlardan ricam bu bilgileri benimle paylaşabilirlermi



  • sen ne yük taşıyosun onu söylersen sana yardımcı olabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cargocu3238sc

    sen ne yük taşıyosun onu söylersen sana yardımcı olabilirim
    Genelde maden şirketleriyle çalışıyorum 2 tonla 7-8 ton arası maden çıkaran makinelerin parcaları kepçe parcaları tarzında malzemeler taşıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Genelde maden şirketleriyle çalışıyorum 2 tonla 7-8 ton arası maden çıkaran makinelerin parcaları kepçe parcaları tarzında malzemeler taşıyorum.

    Alıntıları Göster
    lastikleriniz ne sıklıkta patlıyor acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FormulaX Store

    lastikleriniz ne sıklıkta patlıyor acaba?

    Alıntıları Göster
    Pek değil senede belki 1 kere yada hiç patlamıyor. 7-8 tondan dolayımı soruyorsunuz 7-8 ton olduğu zaman fazla basmadığım sürece pek patladığına şahit olmadım.Lastiklerimi sıfır aldığım zaman Erzincandan ,İstanbula 12 ton ile gitmiştim ama 1 günden fazla sürmüştü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Pek değil senede belki 1 kere yada hiç patlamıyor. 7-8 tondan dolayımı soruyorsunuz 7-8 ton olduğu zaman fazla basmadığım sürece pek patladığına şahit olmadım.Lastiklerimi sıfır aldığım zaman Erzincandan ,İstanbula 12 ton ile gitmiştim ama 1 günden fazla sürmüştü

    Alıntıları Göster
    madenlere gittiğinizi düşünerek sormuştum..

    Lastik içi dolgu maddesi getiriyorum yurtdışından, belki işinize yarayabileceğini düşünmüştüm aslında:)

    bu arada MAN 12.180'in tutulduğunu biliyorum. Yalnız, yanlış haturlamıyorsam yaklaşık 10m kasa konabiliyor üzerine. Bilemiyorum bu kadar uzun bir araca ihtiyacınız var mı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FormulaX Store

    madenlere gittiğinizi düşünerek sormuştum..

    Lastik içi dolgu maddesi getiriyorum yurtdışından, belki işinize yarayabileceğini düşünmüştüm aslında:)

    bu arada MAN 12.180'in tutulduğunu biliyorum. Yalnız, yanlış haturlamıyorsam yaklaşık 10m kasa konabiliyor üzerine. Bilemiyorum bu kadar uzun bir araca ihtiyacınız var mı..

    Alıntıları Göster
    Sağolun ama bizim malzemeleri bırakmak için gittiğimiz yerler maden ocaklarının içi değil depo bölümleri olduğu için lastikte metal kesmesi saplanması şeklinde patlamalar olmuyor.
    10 metre benim için çok fazla ve aracın çekişinide kötü etkiler 6.50 yada 7.00 dan fazlasına gerek yok tabi benim için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Sağolun ama bizim malzemeleri bırakmak için gittiğimiz yerler maden ocaklarının içi değil depo bölümleri olduğu için lastikte metal kesmesi saplanması şeklinde patlamalar olmuyor.
    10 metre benim için çok fazla ve aracın çekişinide kötü etkiler 6.50 yada 7.00 dan fazlasına gerek yok tabi benim için.

    Alıntıları Göster
    belki ilginizi çeker düşüncesiyle, bir demo videosunun youtube'taki linkini alta yazıyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=PJUCYjn4w3k

    NOT: Yeni forum açmayı becerebilirsem iyi olacaktı ama..:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FormulaX Store

    belki ilginizi çeker düşüncesiyle, bir demo videosunun youtube'taki linkini alta yazıyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=PJUCYjn4w3k

    NOT: Yeni forum açmayı becerebilirsem iyi olacaktı ama..:)

    Alıntıları Göster
    Gerçekten güzel ürünmüş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Gerçekten güzel ürünmüş.

    Alıntıları Göster
    Evet, gerçekten öyle:)

    Faydaları:
    * lastiğin üzerinde oluşan delikleri doldurarak lastik patlamalarını önlüyor; yani işgücü kaybını engellerken güvenliğinizi de sağlıyor.
    * lastik haznesini soğutarak ısıyı, aşınmaları engelliyor. Yani, lastiğin ömrünü uzatıyor
    * lastik basıncının düşmesini engelleyerek mazot sarfiyatını azaltıyor. Biliyorsunuzdur, lastik hava basıncının %10 daha az olması demek %6,25 daha fazla yakıt sarfiyatı demektir.

    Bu ürün dünyanın en etkili ve gelişmiş lastik içi sızdırmazlık/dolgu malzemesidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FormulaX Store

    Evet, gerçekten öyle:)

    Faydaları:
    * lastiğin üzerinde oluşan delikleri doldurarak lastik patlamalarını önlüyor; yani işgücü kaybını engellerken güvenliğinizi de sağlıyor.
    * lastik haznesini soğutarak ısıyı, aşınmaları engelliyor. Yani, lastiğin ömrünü uzatıyor
    * lastik basıncının düşmesini engelleyerek mazot sarfiyatını azaltıyor. Biliyorsunuzdur, lastik hava basıncının %10 daha az olması demek %6,25 daha fazla yakıt sarfiyatı demektir.

    Bu ürün dünyanın en etkili ve gelişmiş lastik içi sızdırmazlık/dolgu malzemesidir.

    Alıntıları Göster
    Gerçekten baya etkili videoda adam birsürü çivi çakıyor ama birşey olmuyor.
    .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Gerçekten baya etkili videoda adam birsürü çivi çakıyor ama birşey olmuyor.
    .

    Alıntıları Göster
    yeni aracınıza uygularız isterseniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FormulaX Store

    yeni aracınıza uygularız isterseniz?

    Alıntıları Göster
    Alalımda duruma göre bakarız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Şu anda İVECO 85-12 93model ile uzun yol taşımacılığı yapmaktayım aracım 502.000 kmde ve miyadını doldurmaya basladı artık biraz büyütmek ve yenilemek amacı ile MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'den herhangi birini almak istiyorum ancak bildiğiniz üzere mazot 4 tl ye yakın bir fiyatta iken alacağım aracın ne kadar yakacağıda önemli o yüzden MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'lerin yakıt tüketimi ve motor ömrü,performansı,rampadaki performansı ile ilgili bilgisi olan ve kullanmış olan arkadaşlardan ricam bu bilgileri benimle paylaşabilirlermi

    çalıştığım şirkette 12.160 vardı bir adet ama çok nadir kullanılıyordu ve ben hiç kullanmadım. motor ömürleri ile yakıtlarından haberim yok ama parçaları çok pahalı.

    sadece siyah plastik ön panjuruna 400 lira para vermişlerdi 2 sene önce.

    parça pahalılığı dışında bir problemlerini duymadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Şu anda İVECO 85-12 93model ile uzun yol taşımacılığı yapmaktayım aracım 502.000 kmde ve miyadını doldurmaya basladı artık biraz büyütmek ve yenilemek amacı ile MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'den herhangi birini almak istiyorum ancak bildiğiniz üzere mazot 4 tl ye yakın bir fiyatta iken alacağım aracın ne kadar yakacağıda önemli o yüzden MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'lerin yakıt tüketimi ve motor ömrü,performansı,rampadaki performansı ile ilgili bilgisi olan ve kullanmış olan arkadaşlardan ricam bu bilgileri benimle paylaşabilirlermi

    çalıştığım şirkette 12.160 vardı bir adet ama çok nadir kullanılıyordu ve ben hiç kullanmadım. motor ömürleri ile yakıtlarından haberim yok ama parçaları çok pahalı.

    sadece siyah plastik ön panjuruna 400 lira para vermişlerdi 2 sene önce.

    parça pahalılığı dışında bir problemlerini duymadım.

    Parça olarak BMC 522 almadığım sürece ucuzluk beklemiyorum.Ancak BMC de bunlar kadar dayanmıyor kullanan arkadaşlarımın dediklerine göre o yüzden parça pahalılığını sorun etmiyorum.Ben dayanıklı birşeyler arıyorum o yüzden bunlar arasında tercih yapmak istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Şu anda İVECO 85-12 93model ile uzun yol taşımacılığı yapmaktayım aracım 502.000 kmde ve miyadını doldurmaya basladı artık biraz büyütmek ve yenilemek amacı ile MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'den herhangi birini almak istiyorum ancak bildiğiniz üzere mazot 4 tl ye yakın bir fiyatta iken alacağım aracın ne kadar yakacağıda önemli o yüzden MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'lerin yakıt tüketimi ve motor ömrü,performansı,rampadaki performansı ile ilgili bilgisi olan ve kullanmış olan arkadaşlardan ricam bu bilgileri benimle paylaşabilirlermi

    çalıştığım şirkette 12.160 vardı bir adet ama çok nadir kullanılıyordu ve ben hiç kullanmadım. motor ömürleri ile yakıtlarından haberim yok ama parçaları çok pahalı.

    sadece siyah plastik ön panjuruna 400 lira para vermişlerdi 2 sene önce.

    parça pahalılığı dışında bir problemlerini duymadım.

    Parça olarak BMC 522 almadığım sürece ucuzluk beklemiyorum.Ancak BMC de bunlar kadar dayanmıyor kullanan arkadaşlarımın dediklerine göre o yüzden parça pahalılığını sorun etmiyorum.Ben dayanıklı birşeyler arıyorum o yüzden bunlar arasında tercih yapmak istiyorum.

    bütçen denkleşiyorsa atego 1517 tavsiye edebilirim.

    parçası ucuz, yakıtı düşük, kabin konforu çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Şu anda İVECO 85-12 93model ile uzun yol taşımacılığı yapmaktayım aracım 502.000 kmde ve miyadını doldurmaya basladı artık biraz büyütmek ve yenilemek amacı ile MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'den herhangi birini almak istiyorum ancak bildiğiniz üzere mazot 4 tl ye yakın bir fiyatta iken alacağım aracın ne kadar yakacağıda önemli o yüzden MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'lerin yakıt tüketimi ve motor ömrü,performansı,rampadaki performansı ile ilgili bilgisi olan ve kullanmış olan arkadaşlardan ricam bu bilgileri benimle paylaşabilirlermi

    çalıştığım şirkette 12.160 vardı bir adet ama çok nadir kullanılıyordu ve ben hiç kullanmadım. motor ömürleri ile yakıtlarından haberim yok ama parçaları çok pahalı.

    sadece siyah plastik ön panjuruna 400 lira para vermişlerdi 2 sene önce.

    parça pahalılığı dışında bir problemlerini duymadım.

    Parça olarak BMC 522 almadığım sürece ucuzluk beklemiyorum.Ancak BMC de bunlar kadar dayanmıyor kullanan arkadaşlarımın dediklerine göre o yüzden parça pahalılığını sorun etmiyorum.Ben dayanıklı birşeyler arıyorum o yüzden bunlar arasında tercih yapmak istiyorum.

    bütçen denkleşiyorsa atego 1517 tavsiye edebilirim.

    parçası ucuz, yakıtı düşük, kabin konforu çok iyi.



    Alacağım araç modelli olsun istiyorum birde en fazla 70.000-75.000 tl civarı bir para cıkarabilirim.O yüzden atego pek uygun olmuyor bana atego'nun 2004-2005 modelleri 80.000 tl neredeyse ben ise 2007-2008 12.180 için zorlayacağım olmazsa 2000-2006 arası 12.163 -12.160 veya 12.153 bakacağım.Tabi bunları söylüyorum ama hala yakıt bilgileri konusunda,motor ömürleri ve performansları hakkında tam bir bilgiye sahip değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    Şu anda İVECO 85-12 93model ile uzun yol taşımacılığı yapmaktayım aracım 502.000 kmde ve miyadını doldurmaya basladı artık biraz büyütmek ve yenilemek amacı ile MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'den herhangi birini almak istiyorum ancak bildiğiniz üzere mazot 4 tl ye yakın bir fiyatta iken alacağım aracın ne kadar yakacağıda önemli o yüzden MAN TGL 12.180 VEYA 12.163-12.160-12.153-12.150'lerin yakıt tüketimi ve motor ömrü,performansı,rampadaki performansı ile ilgili bilgisi olan ve kullanmış olan arkadaşlardan ricam bu bilgileri benimle paylaşabilirlermi

    çalıştığım şirkette 12.160 vardı bir adet ama çok nadir kullanılıyordu ve ben hiç kullanmadım. motor ömürleri ile yakıtlarından haberim yok ama parçaları çok pahalı.

    sadece siyah plastik ön panjuruna 400 lira para vermişlerdi 2 sene önce.

    parça pahalılığı dışında bir problemlerini duymadım.

    Parça olarak BMC 522 almadığım sürece ucuzluk beklemiyorum.Ancak BMC de bunlar kadar dayanmıyor kullanan arkadaşlarımın dediklerine göre o yüzden parça pahalılığını sorun etmiyorum.Ben dayanıklı birşeyler arıyorum o yüzden bunlar arasında tercih yapmak istiyorum.

    bütçen denkleşiyorsa atego 1517 tavsiye edebilirim.

    parçası ucuz, yakıtı düşük, kabin konforu çok iyi.



    Alacağım araç modelli olsun istiyorum birde en fazla 70.000-75.000 tl civarı bir para cıkarabilirim.O yüzden atego pek uygun olmuyor bana atego'nun 2004-2005 modelleri 80.000 tl neredeyse ben ise 2007-2008 12.180 için zorlayacağım olmazsa 2000-2006 arası 12.163 -12.160 veya 12.153 bakacağım.Tabi bunları söylüyorum ama hala yakıt bilgileri konusunda,motor ömürleri ve performansları hakkında tam bir bilgiye sahip değilim.

    Alıntıları Göster
    quote:


    Alacağım araç modelli olsun istiyorum birde en fazla 70.000-75.000 tl civarı bir para cıkarabilirim.O yüzden atego pek uygun olmuyor bana atego'nun 2004-2005 modelleri 80.000 tl neredeyse ben ise 2007-2008 12.180 için zorlayacağım olmazsa 2000-2006 arası 12.163 -12.160 veya 12.153 bakacağım.Tabi bunları söylüyorum ama hala yakıt bilgileri konusunda,motor ömürleri ve performansları hakkında tam bir bilgiye sahip değilim.

    yakıttan çok şikayetçi olacağını sanmıyorum çünkü piyada bunlardan çok fazla var ve yeni satışlarıda baya fazla. atego'nun pahalı olması man satışlarını baya artırmış.
    yakıtı fazla olsa bu kadar satılmaz zaten o yönden rahat ol.

    o fiyatlara o model arabalar alabiliyorsan man güzel tercih bence. alırken 10 teker alırsan gerektiğinde 10 teker kamyonlarn yüklerinin altınada girebilir. 3. dingil ile beraber tonajları 21 ton oluyor ve kasa ağırlığına göre net 15-16 ton yük vurulabiliyor üzerlerine.

    lastiklerin ve şasisinin ufak olması şehir içinde rahat kullanılmasınıda sağlar. temiz 10 teker bir tanesi güzel tercih olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:


    Alacağım araç modelli olsun istiyorum birde en fazla 70.000-75.000 tl civarı bir para cıkarabilirim.O yüzden atego pek uygun olmuyor bana atego'nun 2004-2005 modelleri 80.000 tl neredeyse ben ise 2007-2008 12.180 için zorlayacağım olmazsa 2000-2006 arası 12.163 -12.160 veya 12.153 bakacağım.Tabi bunları söylüyorum ama hala yakıt bilgileri konusunda,motor ömürleri ve performansları hakkında tam bir bilgiye sahip değilim.

    yakıttan çok şikayetçi olacağını sanmıyorum çünkü piyada bunlardan çok fazla var ve yeni satışlarıda baya fazla. atego'nun pahalı olması man satışlarını baya artırmış.
    yakıtı fazla olsa bu kadar satılmaz zaten o yönden rahat ol.

    o fiyatlara o model arabalar alabiliyorsan man güzel tercih bence. alırken 10 teker alırsan gerektiğinde 10 teker kamyonlarn yüklerinin altınada girebilir. 3. dingil ile beraber tonajları 21 ton oluyor ve kasa ağırlığına göre net 15-16 ton yük vurulabiliyor üzerlerine.

    lastiklerin ve şasisinin ufak olması şehir içinde rahat kullanılmasınıda sağlar. temiz 10 teker bir tanesi güzel tercih olur.

    Evet yakıtı sanırım %18 %20den fazla değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erşan Kuneri IV

    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:


    Alacağım araç modelli olsun istiyorum birde en fazla 70.000-75.000 tl civarı bir para cıkarabilirim.O yüzden atego pek uygun olmuyor bana atego'nun 2004-2005 modelleri 80.000 tl neredeyse ben ise 2007-2008 12.180 için zorlayacağım olmazsa 2000-2006 arası 12.163 -12.160 veya 12.153 bakacağım.Tabi bunları söylüyorum ama hala yakıt bilgileri konusunda,motor ömürleri ve performansları hakkında tam bir bilgiye sahip değilim.

    yakıttan çok şikayetçi olacağını sanmıyorum çünkü piyada bunlardan çok fazla var ve yeni satışlarıda baya fazla. atego'nun pahalı olması man satışlarını baya artırmış.
    yakıtı fazla olsa bu kadar satılmaz zaten o yönden rahat ol.

    o fiyatlara o model arabalar alabiliyorsan man güzel tercih bence. alırken 10 teker alırsan gerektiğinde 10 teker kamyonlarn yüklerinin altınada girebilir. 3. dingil ile beraber tonajları 21 ton oluyor ve kasa ağırlığına göre net 15-16 ton yük vurulabiliyor üzerlerine.

    lastiklerin ve şasisinin ufak olması şehir içinde rahat kullanılmasınıda sağlar. temiz 10 teker bir tanesi güzel tercih olur.

    Evet yakıtı sanırım %18 %20den fazla değildir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yardımcı olsanız hala kararsızım.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.