Şimdi Ara

BMW M550d xDrive Mart ayında yollarda

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
2
Favori
7.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu hafta, M Performans Otomobilleri’nin açıklanmasının ardından, Alman üreticinin güncel ürün içeriği hakkındaki detaylar da ortaya çıkmaya başladı.

    DPA haber servisinin, BMW M GmbH Başkanı Friedrich Nitschke ile gerçekleştirdiği son röportajda, yeni BMW M550d xDrive varyantının Mart ayında lanse edileceği duyuruldu. Bununla birlikte, sedan ve station wagon olarak pazara sunulacak modeller, tri-turbo 3.0-litre diesel motor ile donatılacağını daha önce duyurmuştuk. Toplam, 381 PS güç ve 740 Nm tork üreten performanslı ünitenin (sedan), ortalama yakıt tüketimi 6,3 l/100 km olarak açıklandı. (CO2 emisyon değeri 167 g / km)

    BMW, şu günlerde aynı motoru kullanan X6 crossover modelinin ön gösterimlerini ardı ardına yayınlamaya devam ediyor. Söylentilere göre, X5 varyantı için de hazırlıkların devam ettiği iddia ediliyor.
    Not: Haber içeriğinde kullanılan fotoğraf 2012 BMW M5′e aittir.
     BMW M550d xDrive Mart ayında yollarda







  • ortalama yakıt tüketimi 6.3
  • 2011 model 3.20D şehir içinde 10 litre yakarken bu araç karma tüketimde nasıl bu kadar az yakıyor anlamıyorum.
  • Oha 3 tane turbo koymuşlar, bolluğa bak anasını satıyım :)
  • ben M 550xd gelecek dediğimde, M5 için 4 çeker söylentilerinin yalan olduğunu, başka bir çözüm ile 4 çeker yapacaklar dediğimde millet yine işi dalgaya vurmuş, etmedik laf bırakmamıştı..

    "dizel motorlu M5 mi olur?", "işkembeden atma", "sallama" diyerek gülüp geçenlere;

    hepsine tek tek deriiiiin sevgilerimi iletiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 19 Ocak 2012; 16:56:26 >
  • 5.20d'nin ortalamasıda 6.3 lt değilmiydi
  • Audi'nin V10 TDİ kadar gereksiz bir girişim de Bmw'den geldi.Sanırım bunlar gövde gösterisi yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Audi'nin V10 TDİ kadar gereksiz bir girişim de Bmw'den geldi.Sanırım bunlar gövde gösterisi yapıyorlar.

    Audi'nin gereksizliği yüksek hacimli V10 TDI'lar ürettiği için (Q7 6.0 V10 TDI, Touareg 5.0 V10 TDI, Pheaton 5.0 V10 TDI vs).. MTV'ye göre düşünürsek gereksiz ama sadece motor konuşursak bence çok başarılı dizeller.. fakat bu bahsedilen M550xd 3.000cc 381hp olacak..

    kendi açımızdan düşünürsek (almayı düşünenler için) vergi avantajı da olacak, 4 çeker isteyenlerde yararlanabilecek..

    ama ortalama 6.3lt nasıl oldu, onu bende anlamış değilim!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 19 Ocak 2012; 17:14:31 >




  • Bu araç Co2 salınımına göre vergi sistemi ile ülkemize gelse düşünemiyorum mantar gibi heryerde olur.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Bu araç Co2 salınımına göre vergi sistemi ile ülkemize gelse düşünemiyorum mantar gibi heryerde olur.....

    şimdiki vergi sistemi ile gelse ne olur? 3000cc motorun bu yıl ki vergisi 4.451TL.. M5'in ise 17.434TL..

    ben mantar görüşünün bile az kalacağını düşünüyorum.. pire olur pire
  • Yakında bugattiyi de geçecekler turbo sayısında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Audi'nin V10 TDİ kadar gereksiz bir girişim de Bmw'den geldi.Sanırım bunlar gövde gösterisi yapıyorlar.

    Audi'nin gereksizliği yüksek hacimli V10 TDI'lar ürettiği için (Q7 6.0 V10 TDI, Touareg 5.0 V10 TDI, Pheaton 5.0 V10 TDI vs).. bu bahsedilen M550xd 3.000cc 381hp olacak..

    kendi açımızdan düşünürsek (almayı düşünenler için) vergi avantajı da olacak, 4 çeker isteyenlerde yararlanabilecek..

    ama ortalama 6.3lt nasıl oldu, onu bende anlamış değilim!

    Bu turbonun sonu gelmez ki böyle 3'te koyarsın 4 turboda 5 te koyarsın.Daha biturbolu dizellerin dahi fazla bir geçmişi yokken dayanıklılıgını ispatlayamamışken 3 turbolu dizel kulağa hoş gelmiyor.
    6.3 litreye gelince o kadar yaksın sonra gelsin beni de yaksın diyorum sadece.Ahh şu fabrika verileri yok mu




  • fabrika verileri bencede abartılı ama bir şekilde elde edilen değerler.. günlük şehiriçi kullanımında mümkün değil bencede 6.3lt.. en az 8lt olur onun ortalaması..

    fakat BMW değil, hiçbir otomobil üreticisi motorun sınırlarını zorlamadan, ona göre dayanıklılık, yazılım uydurmadan ve bunu uzun süreler boyunca denemeden seri üretime girmez.. heleki bu motorun direk BMW M GmbH'nin elinden çıktığını düşünürsek sonuç bayağı yüz güldürücü olacaktır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Bu araç Co2 salınımına göre vergi sistemi ile ülkemize gelse düşünemiyorum mantar gibi heryerde olur.....

    şimdiki vergi sistemi ile gelse ne olur? 3000cc motorun bu yıl ki vergisi 4.451TL.. M5'in ise 17.434TL..

    ben mantar görüşünün bile az kalacağını düşünüyorum.. pire olur pire

    Yok 2.0 motor vergisine ve ötv sine düşerse ben de alabilirim.....




  • Yav arkadaş 3.0 litre motor yapacaksan niye adini 5.50 koyuyorsun?
  • En az 130k euro olacakki o parayı veren adam yakıt tasarrufunun peşinde ya ben boşuna yaşıyorum.
    Tabi güzel ülkemde e60 5.30d'nin bol bol satıldığını düşünürsek buda satılacak.
    Sen 300 bin tl'yi E sınıfı arabaya ver, 4500 tl vergisine ver, kaskosuna sigortasına dünyanın parasını ver, sonra yakıt tasarrufu yapıcam de.
  • BMW'nin elektrikli turbo patenti var.

    Belki bu araçta 2 turbo + elektrikli turbo da kullanabilirler. Elektrikli turbo sürekli çalışmıyor ve alt devirleri canlı tutuyor diye biliyorum.
  • Yakıt tüketimine bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    2011 model 3.20D şehir içinde 10 litre yakarken bu araç karma tüketimde nasıl bu kadar az yakıyor anlamıyorum.

    Bizim 3.20d miz İstanbul şehir içinde 7.8litre yakıyor.

    Trafikte öyle normal şehir içi değil, bildiğimiz adım adım ilerleyen klasik istanbul trafiği.

    Sizin araçta bir sorun olmasın ?
  • fabrikasyon tuningte ilk dizeli mercedes c30 cdi amg ile yapmıştı bu da ikincisi herhalde
    m gibi yüksek devirlerle anılan modelllerin dizel çversiyon çıkarması çok saçma
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.