Şimdi Ara

BMW M550d xDrive Mart ayında yollarda (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
2
Favori
7.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • evet güncel M5'de motor hacmini 600cc daha düşürerek V8 motor'a koydular fakat turbo teknolojisi değişmedi aynı V10 5 litre M5'de biturbo destekliyordu V8 4.4'de biturbo destekliyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gestapo SS -- 23 Mart 2013; 0:50:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    evet güncel M5'de motor hacmini 600cc daha düşürerek V8 motor'a koydular fakat turbo teknolojisi değişmedi aynı V10 5 litre M5'de biturbo destekliyordu V8 4.4'de biturbo destekliyor..

    v10 m5 atmosferikti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    v10 m5 atmosferikti

  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    En az 130k euro olacakki o parayı veren adam yakıt tasarrufunun peşinde ya ben boşuna yaşıyorum.
    Tabi güzel ülkemde e60 5.30d'nin bol bol satıldığını düşünürsek buda satılacak.
    Sen 300 bin tl'yi E sınıfı arabaya ver, 4500 tl vergisine ver, kaskosuna sigortasına dünyanın parasını ver, sonra yakıt tasarrufu yapıcam de.

    Yalnız,381 PS güç ve 740 Nm tork ve xD gibi özellikleri unutmayalım...
  • M550d tri-turbo tabii de önemli olan elbette turboları bir motora dayayıp güç almak değil..

    önemli olan 3 turbo ile motorun sorunsuz çalışması, aracın sorunsuz yürümesi.. bu mühendislik değil demek ki.. peki..

    bu arada M bilmem ne d olanlar BMW M GmbH'nin geliştirdiği motordur.. yani M performance merkezli motor.. atıyorum 5.35d'yi geliştiren ekiple M5.50d'yi geliştiren ekip tamamen farklı..

    yoksa V10 TDI Q7'de biliyoruz 6.000cc'den aldıkları güç ortada...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    M550d tri-turbo tabii de önemli olan elbette turboları bir motora dayayıp güç almak değil..

    önemli olan 3 turbo ile motorun sorunsuz çalışması, aracın sorunsuz yürümesi.. bu mühendislik değil demek ki.. peki..

    bu arada M bilmem ne d olanlar BMW M GmbH'nin geliştirdiği motordur.. yani M performance merkezli motor.. atıyorum 5.35d'yi geliştiren ekiple M5.50d'yi geliştiren ekip tamamen farklı..

    yoksa V10 TDI Q7'de biliyoruz 6.000cc'den aldıkları güç ortada...

    +5.50



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gestapo SS -- 30 Mart 2013; 0:16:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gestapo SS

    evet güncel M5'de motor hacmini 600cc daha düşürerek V8 motor'a koydular fakat turbo teknolojisi değişmedi aynı V10 5 litre M5'de biturbo destekliyordu V8 4.4'de biturbo destekliyor..

    v10 m5 atmosferikti

    evet haklısınız,yazım hatası pardon..
  • 3 turboyu begenmemiş arkadaş . Uygulayan uygulasın görelim. Başka firmaların uygulamasını engelleyen yasamı var?... Millet uzaydamı yaşıyor anlamıyorum. Bu kadar üfürmeyin be kardeşim. Bmw motor konusunda aştı. Kabul etsende etmesende. Bak toyota bile kabul etti. Sen neyin kafasındasın arkadaş
  • Q7 v10 degil v12

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6.3 lt Nedir anlamadım yha ? ßenim 1,6 dizel 128 hp blue 7 ile 8 arası yakıo
  • Zaten bu aracta uzun yolda sabit hizla 6-7, sehir icinde ise 10-11 lt den asagi yakmiyacaktir.

    Isteyen piayasadaki 520d 525xd yakit degerlerine de bakabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 520 d şehir içi kullanımda 7 8 arası yakıyor 10 11 lt ler tamamen arabayı sıkıştırırsanız ortaya çıkacaktır ben bir depoyla ortalama 160 180 200 hızlarında antalyaya gittim bir depoyla.. hatta antalya içinde dolaştım bile :D arabada 4 kişiydik ve bagaj da full doluydu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulturgay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Don Fanucci

    quote:

    Orijinalden alıntı: sepulturgay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Don Fanucci

    5000cc olsaydı tamamda 3000 motor koyup 550 yapmak nedir

    biz ona kısaca mühendislik diyoruz : )

    Ozaman 530d yapsınlar 5000 dizel motor daha iyi olurdu bence adınada yakışırdı hem.

    hocam bmw seri adlandırmaları ile motor hacmi arasında herhangi bi bağıntı bulunmuyor

    550 serisi oldu diye motor hacmi illa 5000cc olcak diye bişi yok, misal 328i 2800cc değil 2000cc lik bir motora sahip.

    kafa karıştırıcı olan ise bazı serilerde bu oranın sağlanması ;
    316i= 1600cc
    320i=2000cc gibi...

    Artık 320 i ed var 1600 cc 170 bg




  • 320i ilk geldiğinde 2000cc idi o yuzden oyle yazdım.
    zaten sizin dediğiniz de320i değil, 320i ed
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekozim123

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    2011 model 3.20D şehir içinde 10 litre yakarken bu araç karma tüketimde nasıl bu kadar az yakıyor anlamıyorum.

    Bizim 3.20d miz İstanbul şehir içinde 7.8litre yakıyor.

    Trafikte öyle normal şehir içi değil, bildiğimiz adım adım ilerleyen klasik istanbul trafiği.

    Sizin araçta bir sorun olmasın ?

    bizimki de 8.0lt yakıyor
  • Alet lanet 740nm tork,4.7sn ,7lt sarfıyat
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.