Şimdi Ara

Scooter'dan %50 İndirim Avantajı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
3
Favori
12.898
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazarusuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: promised

    quote:

    Orijinalden alıntı: deccal?

    quote:

    Orijinalden alıntı: kst37

    @Arama_Botu
    Alışveriş yapmayı düşünürken sizin yazdıklarınız üzerine şikayetvara bir bakayım dedim pek iç açıcı şeyler göremedim Aldığımız ürün ayakkabı, bu tip ürünler satan bir siteden ürün almadan önce beklediğim en önemli özellik ürünün küçük/büyük gelmesi veya üründe yanlış dikiş vs üretim hataları çıkması durumunda kullanıcıya iade, değişim konusunda verdiği güven ve kolaylık olur.
    Fiyatlar çok güzel ancak ayakkabı numaraları/kalıpları her üründe standart bir boyutta değil, bazı ayakkabıda 42 bol geliyor,başka bir ayakkabıda 43 sıkıyor, ben 42 giyiyorum her ayakkabı cuk oturuyor durumuna şahsen rastlamadım.Bu yüzden ürünün küçük veya büyük gelmesi durumunda site ile uğraşacağım ve kargo parası vermek durumunda kalacağım için vazgeçtim. Site iyidir, güvenlidir orasına birşey diyeceğim yok ancak değişime çok müsait bir ürün satıyorlar o konuda kullanıcıya yük bindirmeden destek vermeleri gerekir.

    eğer aldığınız ürün ayağınıza olmuyorsa değişim için kargo masrafları size ait olmalı. satıcı gözüyle bakın. kargo masrafları satıcıya ait olsa, herkes kafasına göre 10 tane sipariş eder, istediğini alır istemediğini geri gönderir parasını alır. o zaman satıcı batar. böyle suistimal edilmemesi için mantıklı olan her zaman kargoyu bizim ödememiz. ayağımıza olmuyorsa bi ayakkabı bu satıcının kabahati değil ki. sattığı şeyler standart şeyler zaten. gidip scooter satan bi mağazada ayağınıza deneyin bi numarasını. hangi numara oluyorsa onu sipariş edin. genelde ölçüleri ayakkabılar arasında fazla fark etmez scooter gibi ayakkabıların.

    yanlış düşünüyorsunuz herkes kafasına göre 10 tane sipariş etmez edenler ortada aylak aylak gezen boş adamlardır.aklı başında ekmeğinin derdinde olan adam bu işlerle uğraşmaz.

    keza sizin dediğiniz geçerli olsaydı, dünyada hizmet kalitesi diye bir kavramda olmazdı

    Bizim ülkemizde tamda arkadaşın dediği şekilde olurdu. Çünkü iyi niyeti suistimal etmek çok yaygın.

    Size ufacık bir hikaye anlatayım. Bir fransız yakınımız sezonluk bir yerde dükkanını işletmek için 6 aylığına türkiyeye gelecek. Evindeki tv yayınının parasını boşuna ödememek için arıyor ve durumu anlatıyor. Kendisine 6 ay içerisinde evine birinin gelip gelmeyeceği veya tu tv yayınından faydalanabilecek birinin olup olmadığı soruluyor. Olmadığını söylediğinde şu yanıtı alıyor: Hattınız açık faturalama işlemini durdurmuş bulunuyoruz. Evinize tekrar geldiğinizde haber vermeniz doğrultusunda tekrar faturalandırma işlemi yapılacaktır.

    Şimdi bunu bizim ülkemizde yaparsan ne olur ?

    Peki koca koca puntolarla "kargo bedava" diye reklam yapıp, sonra iş iadeye gelince "Kargo bedava" olarak gönderdiği ürünün gönderim masraflarını da (kargo ücretini) keserek para iadesi yapmak mı iyi niyet oluyor? Üstelik ürünü geri iadeye gönderirken çıkan kargo ücreti de size ait.

    Bu firmadan alışveriş yapan arkadaş ya beğenmediği/ayağına uymadığı 50 Tl lik ayakkabıyı mecbur giyecek, ya da 50 Tl lik ayakkabı için yaklaşık 15 TL iade kargo masraflarını üslenecek. Bu mudur iyi niyet?

    Firmayı savunmayı bırakın. Firma kurnazlık peşinde. Her firma iade vs. durumlardaki giderlerini hesaplamak ve fiyatlarını o şekilde belirlemek zorundadır. En azından gönderim ücreti firmaya ait, iade ücreti müşteriye ait olmalıdır. Bunun haricindeki bir uygulama müşteri dostu hele ki kargo BEDAVA reklamı ile bağdaşmaz...


    Önceki mesajımı okumayanlar için tekrar yazıyorum. Ürünü alırken kargo bedava, ama iade ederken anlıyorsunuz ki, o bedava olan kargo, esasında paralı imiş. Para iadesi yapılırken, Ürünün size gönderildiği esnadaki kargo bedeli düşülüp para o şekilde iade ediliyor. Ayrıca ürünü firmaya geri gönderme kargo ücreti de size ait. Yani olmayan ürünü iade etmek isterseniz 2 kargo bedeli ödeyeceksiniz.

    Hesabınız ona göre yapın.




  • 3 tane harika bot seçtim 177 tl tuttu
    adam gibi bi bot zaten o fiyata
    evdekilere bi sorayım isteyen varmı başka diye
    5 dakka ayrıldım başından 3 ü de tükenmiş
    ne deyim ben size Dh
    saolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazarusuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: promised

    quote:

    Orijinalden alıntı: deccal?

    quote:

    Orijinalden alıntı: kst37

    @Arama_Botu
    Alışveriş yapmayı düşünürken sizin yazdıklarınız üzerine şikayetvara bir bakayım dedim pek iç açıcı şeyler göremedim Aldığımız ürün ayakkabı, bu tip ürünler satan bir siteden ürün almadan önce beklediğim en önemli özellik ürünün küçük/büyük gelmesi veya üründe yanlış dikiş vs üretim hataları çıkması durumunda kullanıcıya iade, değişim konusunda verdiği güven ve kolaylık olur.
    Fiyatlar çok güzel ancak ayakkabı numaraları/kalıpları her üründe standart bir boyutta değil, bazı ayakkabıda 42 bol geliyor,başka bir ayakkabıda 43 sıkıyor, ben 42 giyiyorum her ayakkabı cuk oturuyor durumuna şahsen rastlamadım.Bu yüzden ürünün küçük veya büyük gelmesi durumunda site ile uğraşacağım ve kargo parası vermek durumunda kalacağım için vazgeçtim. Site iyidir, güvenlidir orasına birşey diyeceğim yok ancak değişime çok müsait bir ürün satıyorlar o konuda kullanıcıya yük bindirmeden destek vermeleri gerekir.

    eğer aldığınız ürün ayağınıza olmuyorsa değişim için kargo masrafları size ait olmalı. satıcı gözüyle bakın. kargo masrafları satıcıya ait olsa, herkes kafasına göre 10 tane sipariş eder, istediğini alır istemediğini geri gönderir parasını alır. o zaman satıcı batar. böyle suistimal edilmemesi için mantıklı olan her zaman kargoyu bizim ödememiz. ayağımıza olmuyorsa bi ayakkabı bu satıcının kabahati değil ki. sattığı şeyler standart şeyler zaten. gidip scooter satan bi mağazada ayağınıza deneyin bi numarasını. hangi numara oluyorsa onu sipariş edin. genelde ölçüleri ayakkabılar arasında fazla fark etmez scooter gibi ayakkabıların.

    yanlış düşünüyorsunuz herkes kafasına göre 10 tane sipariş etmez edenler ortada aylak aylak gezen boş adamlardır.aklı başında ekmeğinin derdinde olan adam bu işlerle uğraşmaz.

    keza sizin dediğiniz geçerli olsaydı, dünyada hizmet kalitesi diye bir kavramda olmazdı

    Bizim ülkemizde tamda arkadaşın dediği şekilde olurdu. Çünkü iyi niyeti suistimal etmek çok yaygın.

    Size ufacık bir hikaye anlatayım. Bir fransız yakınımız sezonluk bir yerde dükkanını işletmek için 6 aylığına türkiyeye gelecek. Evindeki tv yayınının parasını boşuna ödememek için arıyor ve durumu anlatıyor. Kendisine 6 ay içerisinde evine birinin gelip gelmeyeceği veya tu tv yayınından faydalanabilecek birinin olup olmadığı soruluyor. Olmadığını söylediğinde şu yanıtı alıyor: Hattınız açık faturalama işlemini durdurmuş bulunuyoruz. Evinize tekrar geldiğinizde haber vermeniz doğrultusunda tekrar faturalandırma işlemi yapılacaktır.

    Şimdi bunu bizim ülkemizde yaparsan ne olur ?

    Peki koca koca puntolarla "kargo bedava" diye reklam yapıp, sonra iş iadeye gelince "Kargo bedava" olarak gönderdiği ürünün gönderim masraflarını da (kargo ücretini) keserek para iadesi yapmak mı iyi niyet oluyor? Üstelik ürünü geri iadeye gönderirken çıkan kargo ücreti de size ait.

    Bu firmadan alışveriş yapan arkadaş ya beğenmediği/ayağına uymadığı 50 Tl lik ayakkabıyı mecbur giyecek, ya da 50 Tl lik ayakkabı için yaklaşık 15 TL iade kargo masraflarını üslenecek. Bu mudur iyi niyet?

    Firmayı savunmayı bırakın. Firma kurnazlık peşinde. Her firma iade vs. durumlardaki giderlerini hesaplamak ve fiyatlarını o şekilde belirlemek zorundadır. En azından gönderim ücreti firmaya ait, iade ücreti müşteriye ait olmalıdır. Bunun haricindeki bir uygulama müşteri dostu hele ki kargo BEDAVA reklamı ile bağdaşmaz...


    Önceki mesajımı okumayanlar için tekrar yazıyorum. Ürünü alırken kargo bedava, ama iade ederken anlıyorsunuz ki, o bedava olan kargo, esasında paralı imiş. Para iadesi yapılırken, Ürünün size gönderildiği esnadaki kargo bedeli düşülüp para o şekilde iade ediliyor. Ayrıca ürünü firmaya geri gönderme kargo ücreti de size ait. Yani olmayan ürünü iade etmek isterseniz 2 kargo bedeli ödeyeceksiniz.

    Hesabınız ona göre yapın.

    tabi ki iade olunca 2 kargo bedelini de alıcı öder. satıcı ödeyecek olsa sırf şrketi batırmak için 1000 adet sipariş ederim sonra iade yasal hakkım der iade ederim kargo ücretini ödemek zorunda kalıp batarlar.

    saçmalamayın allahaşkına.. tüketici hakem heyetine bi danışın ya da tüketici hakları derneğine sorun isterseniz. ürünü iade etme hakkına sahipsiniz internetten alınca fakat iade ettiğinizde kargo bedelli hem kargonun gelmesi hem de gönderilmesi size ait olur. bu tüm şirketler için geçerli. hepsiburada için de, vatanbilgisayar için de, bimeks için de, teknosa için de, darty için de.. size bedava kargo ile ürün gönderip, ürünü iade etmek istediğinizde sizden kargo ücreti bedelini düşmeyen bir firma gösterin madem çok biliyorsunuz. gösteremezsiniz. yasalarla her iki taraf korunuyor. alıcı korunduğu kadar satıcı da korunmak zorunda. satıcı firmanın gönderim bedelini karşılamak zorundasınız ürünü iade edecekseniz.




  • hem niye herkes iade olayına yüklenmiş. Kaliteli olduğu aşikar olan ürünleri olsa olsa değiştirmek istersin beden veya farklı bir ürünle. Bunun içinde adam ücretsiz değiştirme koymuş. Gönderirkenki kargoyu bilmesemde tekrar gönderim kargosu da ücretsiz. Adam zaten indirim yapmış daha ne yapacak. Beğenmiyosan alma. Aldıysan ve adamları bu havada kargolara gönderttiysen. Geri dönüşündede 3 5 lira neyse kargosunu da bi zahmet ver.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazarusuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: promised

    quote:

    Orijinalden alıntı: deccal?

    quote:

    Orijinalden alıntı: kst37

    @Arama_Botu
    Alışveriş yapmayı düşünürken sizin yazdıklarınız üzerine şikayetvara bir bakayım dedim pek iç açıcı şeyler göremedim Aldığımız ürün ayakkabı, bu tip ürünler satan bir siteden ürün almadan önce beklediğim en önemli özellik ürünün küçük/büyük gelmesi veya üründe yanlış dikiş vs üretim hataları çıkması durumunda kullanıcıya iade, değişim konusunda verdiği güven ve kolaylık olur.
    Fiyatlar çok güzel ancak ayakkabı numaraları/kalıpları her üründe standart bir boyutta değil, bazı ayakkabıda 42 bol geliyor,başka bir ayakkabıda 43 sıkıyor, ben 42 giyiyorum her ayakkabı cuk oturuyor durumuna şahsen rastlamadım.Bu yüzden ürünün küçük veya büyük gelmesi durumunda site ile uğraşacağım ve kargo parası vermek durumunda kalacağım için vazgeçtim. Site iyidir, güvenlidir orasına birşey diyeceğim yok ancak değişime çok müsait bir ürün satıyorlar o konuda kullanıcıya yük bindirmeden destek vermeleri gerekir.

    eğer aldığınız ürün ayağınıza olmuyorsa değişim için kargo masrafları size ait olmalı. satıcı gözüyle bakın. kargo masrafları satıcıya ait olsa, herkes kafasına göre 10 tane sipariş eder, istediğini alır istemediğini geri gönderir parasını alır. o zaman satıcı batar. böyle suistimal edilmemesi için mantıklı olan her zaman kargoyu bizim ödememiz. ayağımıza olmuyorsa bi ayakkabı bu satıcının kabahati değil ki. sattığı şeyler standart şeyler zaten. gidip scooter satan bi mağazada ayağınıza deneyin bi numarasını. hangi numara oluyorsa onu sipariş edin. genelde ölçüleri ayakkabılar arasında fazla fark etmez scooter gibi ayakkabıların.

    yanlış düşünüyorsunuz herkes kafasına göre 10 tane sipariş etmez edenler ortada aylak aylak gezen boş adamlardır.aklı başında ekmeğinin derdinde olan adam bu işlerle uğraşmaz.

    keza sizin dediğiniz geçerli olsaydı, dünyada hizmet kalitesi diye bir kavramda olmazdı

    Bizim ülkemizde tamda arkadaşın dediği şekilde olurdu. Çünkü iyi niyeti suistimal etmek çok yaygın.

    Size ufacık bir hikaye anlatayım. Bir fransız yakınımız sezonluk bir yerde dükkanını işletmek için 6 aylığına türkiyeye gelecek. Evindeki tv yayınının parasını boşuna ödememek için arıyor ve durumu anlatıyor. Kendisine 6 ay içerisinde evine birinin gelip gelmeyeceği veya tu tv yayınından faydalanabilecek birinin olup olmadığı soruluyor. Olmadığını söylediğinde şu yanıtı alıyor: Hattınız açık faturalama işlemini durdurmuş bulunuyoruz. Evinize tekrar geldiğinizde haber vermeniz doğrultusunda tekrar faturalandırma işlemi yapılacaktır.

    Şimdi bunu bizim ülkemizde yaparsan ne olur ?

    Peki koca koca puntolarla "kargo bedava" diye reklam yapıp, sonra iş iadeye gelince "Kargo bedava" olarak gönderdiği ürünün gönderim masraflarını da (kargo ücretini) keserek para iadesi yapmak mı iyi niyet oluyor? Üstelik ürünü geri iadeye gönderirken çıkan kargo ücreti de size ait.

    Bu firmadan alışveriş yapan arkadaş ya beğenmediği/ayağına uymadığı 50 Tl lik ayakkabıyı mecbur giyecek, ya da 50 Tl lik ayakkabı için yaklaşık 15 TL iade kargo masraflarını üslenecek. Bu mudur iyi niyet?

    Firmayı savunmayı bırakın. Firma kurnazlık peşinde. Her firma iade vs. durumlardaki giderlerini hesaplamak ve fiyatlarını o şekilde belirlemek zorundadır. En azından gönderim ücreti firmaya ait, iade ücreti müşteriye ait olmalıdır. Bunun haricindeki bir uygulama müşteri dostu hele ki kargo BEDAVA reklamı ile bağdaşmaz...


    Önceki mesajımı okumayanlar için tekrar yazıyorum. Ürünü alırken kargo bedava, ama iade ederken anlıyorsunuz ki, o bedava olan kargo, esasında paralı imiş. Para iadesi yapılırken, Ürünün size gönderildiği esnadaki kargo bedeli düşülüp para o şekilde iade ediliyor. Ayrıca ürünü firmaya geri gönderme kargo ücreti de size ait. Yani olmayan ürünü iade etmek isterseniz 2 kargo bedeli ödeyeceksiniz.

    Hesabınız ona göre yapın.

    Firmayı savunmadım bunu nereden çıkarttınız ? Ben sadece orada duruma bir örnek vermek istedim bu kadar.




  • 44 numara ile 45 numara arasında kac cm fark oluyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odanedemek -- 6 Ocak 2012; 19:07:08 >
  • en az 2-3 defa vatan bilgisayara geri yolladım ücretsiz kargo ile. 1-2 yer daha vardı ama hatırlayamadım adını şu an
  • Ürün iadesini ücretsiz karşılayan firmalar mevcut,bence siz biraz araştırın.

    Bu arada bu botu satın aldım,
    http://www.pabbuc.com/scooter_trek_1412_watertight_crazy_kahverengi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulex

    hem niye herkes iade olayına yüklenmiş. Kaliteli olduğu aşikar olan ürünleri olsa olsa değiştirmek istersin beden veya farklı bir ürünle. Bunun içinde adam ücretsiz değiştirme koymuş. Gönderirkenki kargoyu bilmesemde tekrar gönderim kargosu da ücretsiz. Adam zaten indirim yapmış daha ne yapacak. Beğenmiyosan alma. Aldıysan ve adamları bu havada kargolara gönderttiysen. Geri dönüşündede 3 5 lira neyse kargosunu da bi zahmet ver.

    Herkesin kişisel tercihidir. Ben almam, sen al.
    Satarken "Kargo bedava" de, iade alırken bedava kargonun parasını al. Yok öyle iş. 50 Liralık mal için 7 lira kargo kesmişler, 43 lira yatırmışlar. O halde çantanın fiyatını 43 lira yap 7 lirada kargo de. En azından iade ederken ne kadar kargo parası kesileceğini bilirsin.

    Ben kestikleri kargo ücretine kızmıyorum, KARGO BEDAVA diyerek kurnazlık yapıyorlar, ona kızıyorum.




  • Sayın xxx xxx,

    xxxx63 numaralı siparişiniz belirtmiş olduğunuz teslimat adresine ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmiştir. Detaylı bilgilere siparişlerim sayfanızdan ulaşabilirsiniz.

    pabbuc.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

  • takipte olalım bakalım.
  • normalde 42 numara giyen birisi bu ayakkabılarla yine 42 mi giyer, tecrübeli olanlar acil cevap verirse sevinirim tükenmeden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thundere

    Sayın xxx xxx,

    xxxx63 numaralı siparişiniz belirtmiş olduğunuz teslimat adresine ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmiştir. Detaylı bilgilere siparişlerim sayfanızdan ulaşabilirsiniz.

    pabbuc.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.



    ne aldın hocam? ben tam 43 numara bı model begendım,kart bilgilerini girecektim ki stokta kalmadı dedi
  •  Scooter'dan %50 İndirim Avantajı


    41 numara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thundere -- 6 Ocak 2012; 20:23:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quaker

    quote:

    Orijinalden alıntı: Avionics

    olası küçük gelme durumlarında geri iade olayı nasıl oluyor bilen var mı?

    Sitede bütün bilgiler mevcut.

    Kargo bedava
    En uygun fiyat garantisi
    Ücretsiz değiştirme
    Koşulsuz iade garantisi
    Aynı gün kargoya teslim garantisi
    Havaleye %5 indirim

    ve kargo ücretlerinin kendilerine ait olduğu yazıyor .

    geri gönderimlerde kargo ücreti size ait, onlar size gönderdiğinde yine ücretsiz kargo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: thundere

    Sayın xxx xxx,

    xxxx63 numaralı siparişiniz belirtmiş olduğunuz teslimat adresine ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmiştir. Detaylı bilgilere siparişlerim sayfanızdan ulaşabilirsiniz.

    pabbuc.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.



    ne aldın hocam? ben tam 43 numara bı model begendım,kart bilgilerini girecektim ki stokta kalmadı dedi

    Aynısı benim başıma geldi,biraz sonra tekrar stokdaydı hemen satın aldım,ara ara kontrol edin :)




  • Ürün olmazsa iade edeceğime gittigidiyor.com'dan satarım.
  • Sol!D SnAk3 arkadaşımıza teşekkür ederim haber verdiği için. Daha önce Docker's botum vardı siyah deri olandan kaybettiğim için yeni bir tane arıyordum. Rengi konusunda tereddütüm var sadece çünkü daha önce bu renk botum olmadı yoksa kalitesine diyecek laf yok fiyatta piyasaya göre çok iyi. Bir önceki botum da 44'tü sanırım bunu da 44 aldım umarım sıkıntı yaşamam

    http://www.pabbuc.com/scooter_trek_1410_watertight_crazy_kum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasmus61

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: thundere

    Sayın xxx xxx,

    xxxx63 numaralı siparişiniz belirtmiş olduğunuz teslimat adresine ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmiştir. Detaylı bilgilere siparişlerim sayfanızdan ulaşabilirsiniz.

    pabbuc.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.



    ne aldın hocam? ben tam 43 numara bı model begendım,kart bilgilerini girecektim ki stokta kalmadı dedi

    Aynısı benim başıma geldi,biraz sonra tekrar stokdaydı hemen satın aldım,ara ara kontrol edin :)

    eyv hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crona

    Sol!D SnAk3 arkadaşımıza teşekkür ederim haber verdiği için. Daha önce Docker's botum vardı siyah deri olandan kaybettiğim için yeni bir tane arıyordum. Rengi konusunda tereddütüm var sadece çünkü daha önce bu renk botum olmadı yoksa kalitesine diyecek laf yok fiyatta piyasaya göre çok iyi. Bir önceki botum da 44'tü sanırım bunu da 44 aldım umarım sıkıntı yaşamam

    http://www.pabbuc.com/scooter_trek_1410_watertight_crazy_kum

    bende çok düşündüm onu mu alsam diğerini mi diye. sonra baktım bu botu günlük kategorisine sokmuşlar. Ben kar botu istiyordum. Onda da benim diğer düşündüğüm tek model çıkınca diğerini aldım.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.