Şimdi Ara

AVEA CİHAZ KAMPANYASINA DİKKAT!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
14.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mygokhan

    Kontrat şartlarını nasıl ihlal etmişsiniz? Orasını ben anlayamadım.

    Şimdi sistem size 5 TL'ye internet paketiniz yenilenmiştir demiş..Sizde iptal dediğiniz için sistemden çıkmışsınız..Siz neden hayır dediniz ki? Adam bilgilendirme mesajı göndermiş, sizde dikkat etmeden hayır deyip geri göndermişsiniz..Sonuçta adamların sistem otomatik olarak sizin paketi her ay güncelleyecek ve size bilgilendirme mesajı gönderecek.(ha tabi ne gerek var böyle mesaja diyebilirsiniz)

    Bence o mesajı aldığınız anda müşteri hizmetlerini arayıp bilgi almalıydınız..

    İlgine teşekkürler,
    soru 1: Neden bu mesaj 3 ay sonra geldi, ilk iki ay neye göre aylık 250 mb internet paketim açıldı ve bana fatura edildi
    soru 2: Zaten tahattüt etmişim 24 ay fatura ödemeyi. Her ay bana gelecek bir mesajla kampanya şartlarımı teyit etmem gerekeceğine dair benim bilmediğim bir bilgiyemi sahipsin.
    Yorum: x bir hat aldın. 24 ay kontrat karşılığı aylık 20 tl fatura ödemeyi kabul ettin. Aylık 20 tl karşılığında heryöne 100 dk ve 100 mesaj hakkın var. 3 ay sonra aylık 3 Tl ye 100 MESAJ almak istermisin diye mesaj gelse kabul edermisin be arkadaşım. Zaten hakkım olan mesaj hakkım var ve bunun karşılığında 20 tl ödüyorum zaten deyip iptal yazarsın arkadaşım. avanağız dediksek salakta değiliz yani. Bu tamamen kötü niyetli ve kandırma amaçlı bir mesajdır, tuzaktır yani.
    Müşteri hizmetlerini arasaydın demekte ayrı bi fasıl, her gelen abonelik mesajına ne cevap verelim diye müşteri hizmetlerini aramaya başlarsak yandık be arkadaş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medunax -- 6 Ocak 2012; 18:39:25 >




  • 3 ay önce aveadan C601 nokia cihazı 24 ay kontratlı aldım. Cihazla beraber aylık 250 mb internet paketide 24 ay olarak hattıma tanımlandı. Neyse efem 3 ay konuştuk ettik, bigün bi mesaj geldi. Mesaj şu;

    250 mb İnternet Paketinizi Aylık 5 TL ye yenilemek istermisin yada yenilenmiştir diye bi mesaj. Yahu dedim, benim hattıma tanımlanmış ve 21 ay daha parasını şakır şakır ödeyeceğim bir internet paketim var ve üstelik hiçte kullanmıyorum fazlasına gerek yok deyip İPTAL yazıp geri havale ettim. Sonuç;

    702 TL FATURA. Evet tam tamına yediyüziki TL. Neymiş efendim, ben kontrat şartlarını ihlal etmişim. Parasını 24 ay boyunca ödemeyi tahattüt ettiğim ve ödediğim sürece kullanmaya hakkım olan internet paketini ayrıca ve şeytanca bir mesajla bana tekrar satmaya çalışan Aveaya hayır dediğim için benden 21 ay taksitle ödeyeceğim cihazın parasını tek kalemde yekün olarak talep ediyorlar.

    Öğrenmek istediğim zira 4 kez müşteri hizmetlerini aramama rağmen beni arayıp bilgi veren olmadı. Bugün genel müdürlüklerini aradım bana sizi aramışlar ama ulaşamamışlar dediler. Yalandan kim ölmüş deyip kapadım,

    Neyse, avea avea bu şeytanca mesajı kaç kişiye daha gönderip kaç müşterini tuzağa düşürdün. Neden mesajın başına Cihaz Kampanyası Kapsamında Kullanmış olduğunuz internet paketini ibaresini koymadın, neden bana bu mesajı 3 ay sonra gönderdin. İlk iki ay internet paketimin onayını kendi kendine verip bana faturamı ettin. En önemlisi neden müşterinin şikayetine dönüp bir yanıt vermedin. Ne diyeyim ben sana, avanak olan benim. Bölge Müdürlüğü bile olmayan aveaya güvenip 11 yıllık Turkcell aboneliğimi bitirdim, özür Turkcell özür kardeşim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medunax -- 6 Ocak 2012; 8:42:03 >







  • Kontrat şartlarını nasıl ihlal etmişsiniz? Orasını ben anlayamadım.

    Şimdi sistem size 5 TL'ye internet paketiniz yenilenmiştir demiş..Sizde iptal dediğiniz için sistemden çıkmışsınız..Siz neden hayır dediniz ki? Adam bilgilendirme mesajı göndermiş, sizde dikkat etmeden hayır deyip geri göndermişsiniz..Sonuçta adamların sistem otomatik olarak sizin paketi her ay güncelleyecek ve size bilgilendirme mesajı gönderecek.(ha tabi ne gerek var böyle mesaja diyebilirsiniz)

    Bence o mesajı aldığınız anda müşteri hizmetlerini arayıp bilgi almalıydınız..
  • yeni htc kampanyaları varmıs wildfire s falan
  • vodafone daki htc wildfire s kampanyasındaki durumla aynı.tek fark var vodafone da o mesajı yolladığında size hatalı yolladınız şeklinde cevap gelmektedir.medunax sonuna kadar haklı zaten 24 ay 250 mb net paketi olan aboneye sen hangi hakla 250 mb paketinizi 5 tl ye yenile şeklinde kafa karıştırıcı mesaj yollarsın.kesinlikle tüketici mağdur edilmiştir.bunun savunulacak tarafı yoktur bana göre.
  • Usta öncelikle geçmiş olsun. Evimdeki 4 arkadaştan 3'ü aveya 500+ (en az) fatura ödeyerek kurtuldular. Evet hayatlarının bir döneminde avea faturalı kullanmak gibi bi gariplik etmişler. Aveadan uzak durun demekten başka bişey diyemiyorum. Ben vodafone kullanıcısıyım vodafoneda böyle şeyler olmamasına rağmen hizmetten acayip rahatsızım ve en kısa zamanda Türkiyenin Turkcell'ine geçmeyi düşünüyorum D: komik oldu ama reklam değil Turkcell de böyle saçmalıklar olmuyodu olsada muhatap bulabiliyodun ve sırf müşteri memnuniyeti için hallettiklerini biliyorum(çoğu şeyi, makul derecede) Sizin durumunuzda yapmanız gereken hemen bi tüketici hakem heyetine başvurmak. Kontratı alın dilekçenizi yazın size gönderdikleri mesajıda sakın silmeyin. İlçede kaymakamlık ilde valilik olması gerekiyo yerleri. Siz haklısınız, peşini bırakmayın lütfen peşini bıraka bıraka bu hale geldi bunlar. Sözleşmede net belirtilmişse 24 aylık tanımlı internet, burda kesin bi kandırmaca var o mesajı göndererek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medunax

    quote:

    Orijinalden alıntı: mygokhan

    Kontrat şartlarını nasıl ihlal etmişsiniz? Orasını ben anlayamadım.

    Şimdi sistem size 5 TL'ye internet paketiniz yenilenmiştir demiş..Sizde iptal dediğiniz için sistemden çıkmışsınız..Siz neden hayır dediniz ki? Adam bilgilendirme mesajı göndermiş, sizde dikkat etmeden hayır deyip geri göndermişsiniz..Sonuçta adamların sistem otomatik olarak sizin paketi her ay güncelleyecek ve size bilgilendirme mesajı gönderecek.(ha tabi ne gerek var böyle mesaja diyebilirsiniz)

    Bence o mesajı aldığınız anda müşteri hizmetlerini arayıp bilgi almalıydınız..

    İlgine teşekkürler,
    soru 1: Neden bu mesaj 3 ay sonra geldi, ilk iki ay neye göre aylık 250 mb internet paketim açıldı ve bana fatura edildi
    soru 2: Zaten tahattüt etmişim 24 ay fatura ödemeyi. Her ay bana gelecek bir mesajla kampanya şartlarımı teyit etmem gerekeceğine dair benim bilmediğim bir bilgiyemi sahipsin.
    Yorum: x bir hat aldın. 24 ay kontrat karşılığı aylık 20 tl fatura ödemeyi kabul ettin. Aylık 20 tl karşılığında heryöne 100 dk ve 100 mesaj hakkın var. 3 ay sonra aylık 3 Tl ye 100 MESAJ almak istermisin diye mesaj gelse kabul edermisin be arkadaşım. Zaten hakkım olan mesaj hakkım var ve bunun karşılığında 20 tl ödüyorum zaten deyip iptal yazarsın arkadaşım. avanağız dediksek salakta değiliz yani. Bu tamamen kötü niyetli ve kandırma amaçlı bir mesajdır, tuzaktır yani.
    Müşteri hizmetlerini arasaydın demekte ayrı bi fasıl, her gelen abonelik mesajına ne cevap verelim diye müşteri hizmetlerini aramaya başlarsak yandık be arkadaş.

    Alıntıları Göster
    Harbiden yanarız ya, manyak oluruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metu974 -- 6 Ocak 2012; 20:33:02 >




  • Bir yakınımda avea'ya geçmişti geçtiğinde herşeyi sınırsız konuşacaksınız şu kadar sabit fiyat vereceksiniz 1 kuruş bile yükselmeyecek denmişti.

    velhasıl aynı sizin gibi 900lira fatura gelmişti sonuç olarak dava açtı ve doğal olarak kazandı tazminatınıda kat kat aldı.

    öyle kandırmaca mesaj yollamaya hakları yoktur dava açın kesinlikle o faturayı ödemeyin.

    ve vakit geçmeden harekete geçin son ödeme tarihi geçmeden itiraz etmeniz gerekir.
  • Arkadaş 1 mesajla kontrat bozulmaz.O kadar basit olmamalı zaten.Faturanı ödemezsin hattın kapanır yada hattını taşırsan kontrat bozulur.Bence tüketici haklarına gitmelisin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZ-MaViSi

    Arkadaş 1 mesajla kontrat bozulmaz.O kadar basit olmamalı zaten.Faturanı ödemezsin hattın kapanır yada hattını taşırsan kontrat bozulur.Bence tüketici haklarına gitmelisin

    Hattım taşındı, gece 3 te turkcele geçiyom. Tokat yesekte derdimizi anlatabileceğimiz TİM leri felan var, bunlar duvar ustası. Asgari ücretle çalıştırdıkları yetkisiz gençlere onbinlerce şikayet yığılmış, haklı olsan ne yazar. Bir iptal dedik maaşın yarısını kaptırdık, körolasın avea
  • 5 TL'ye 250 MB internet mesajı bana da geldi. Bu SİZE ÖZEL/FIRSAT olarak geçen ayrı bir teklif.

    Cihaz internetinizi bir mesajla isteseniz de iptal edebileceğinizi düşünmüyorum.

    Hattınızın faturasındaki detayları incelemek gerek, fatura düzelttirilebilir de belki. Fatura hatası var mıdır yok mudur faturaya bakmadan birşey demek zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medunax

    quote:

    Orijinalden alıntı: mygokhan

    Kontrat şartlarını nasıl ihlal etmişsiniz? Orasını ben anlayamadım.

    Şimdi sistem size 5 TL'ye internet paketiniz yenilenmiştir demiş..Sizde iptal dediğiniz için sistemden çıkmışsınız..Siz neden hayır dediniz ki? Adam bilgilendirme mesajı göndermiş, sizde dikkat etmeden hayır deyip geri göndermişsiniz..Sonuçta adamların sistem otomatik olarak sizin paketi her ay güncelleyecek ve size bilgilendirme mesajı gönderecek.(ha tabi ne gerek var böyle mesaja diyebilirsiniz)

    Bence o mesajı aldığınız anda müşteri hizmetlerini arayıp bilgi almalıydınız..

    İlgine teşekkürler,
    soru 1: Neden bu mesaj 3 ay sonra geldi, ilk iki ay neye göre aylık 250 mb internet paketim açıldı ve bana fatura edildi
    soru 2: Zaten tahattüt etmişim 24 ay fatura ödemeyi. Her ay bana gelecek bir mesajla kampanya şartlarımı teyit etmem gerekeceğine dair benim bilmediğim bir bilgiyemi sahipsin.
    Yorum: x bir hat aldın. 24 ay kontrat karşılığı aylık 20 tl fatura ödemeyi kabul ettin. Aylık 20 tl karşılığında heryöne 100 dk ve 100 mesaj hakkın var. 3 ay sonra aylık 3 Tl ye 100 MESAJ almak istermisin diye mesaj gelse kabul edermisin be arkadaşım. Zaten hakkım olan mesaj hakkım var ve bunun karşılığında 20 tl ödüyorum zaten deyip iptal yazarsın arkadaşım. avanağız dediksek salakta değiliz yani. Bu tamamen kötü niyetli ve kandırma amaçlı bir mesajdır, tuzaktır yani.
    Müşteri hizmetlerini arasaydın demekte ayrı bi fasıl, her gelen abonelik mesajına ne cevap verelim diye müşteri hizmetlerini aramaya başlarsak yandık be arkadaş.




    Sende haklısın tabi..AVEA hatalı o zaman.. Bende 12 ay taahhüt çok yaptım..Adamlar sağolsunlar sürekli indirim verdiler..Allah'tan bana denk gelmedi böyle bişey..

    Hakkınızı arayın elbette..




  • adam haklı aga, avea çamur yapmış
  • 24 ay zaten taahhüt aldıkları için, sadece bir iptal mesajıyla tarife şartları nasıl bozuluyor? bence müşteri hizmetlerine durumu tekrar izah edin, ayrıca şikayet kaydınızı da oluştursunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medunax

    3 ay önce aveadan C601 nokia cihazı 24 ay kontratlı aldım. Cihazla beraber aylık 250 mb internet paketide 24 ay olarak hattıma tanımlandı. Neyse efem 3 ay konuştuk ettik, bigün bi mesaj geldi. Mesaj şu;

    250 mb İnternet Paketinizi Aylık 5 TL ye yenilemek istermisin yada yenilenmiştir diye bi mesaj. Yahu dedim, benim hattıma tanımlanmış ve 21 ay daha parasını şakır şakır ödeyeceğim bir internet paketim var ve üstelik hiçte kullanmıyorum fazlasına gerek yok deyip İPTAL yazıp geri havale ettim. Sonuç;

    702 TL FATURA. Evet tam tamına yediyüziki TL. Neymiş efendim, ben kontrat şartlarını ihlal etmişim. Parasını 24 ay boyunca ödemeyi tahattüt ettiğim ve ödediğim sürece kullanmaya hakkım olan internet paketini ayrıca ve şeytanca bir mesajla bana tekrar satmaya çalışan Aveaya hayır dediğim için benden 21 ay taksitle ödeyeceğim cihazın parasını tek kalemde yekün olarak talep ediyorlar.

    Öğrenmek istediğim zira 4 kez müşteri hizmetlerini aramama rağmen beni arayıp bilgi veren olmadı. Bugün genel müdürlüklerini aradım bana sizi aramışlar ama ulaşamamışlar dediler. Yalandan kim ölmüş deyip kapadım,

    Neyse, avea avea bu şeytanca mesajı kaç kişiye daha gönderip kaç müşterini tuzağa düşürdün. Neden mesajın başına Cihaz Kampanyası Kapsamında Kullanmış olduğunuz internet paketini ibaresini koymadın, neden bana bu mesajı 3 ay sonra gönderdin. İlk iki ay internet paketimin onayını kendi kendine verip bana faturamı ettin. En önemlisi neden müşterinin şikayetine dönüp bir yanıt vermedin. Ne diyeyim ben sana, avanak olan benim. Bölge Müdürlüğü bile olmayan aveaya güvenip 11 yıllık Turkcell aboneliğimi bitirdim, özür Turkcell özür kardeşim.

    hocam sanırım internet aboneliği ılk 3 ay kampanya dahilinde ücretsiz olarak tanımlanmis.dolayısıyla bilgi mesajı gelmemis.4. Ay yenilenmistir mesajı gelince de siz iptal etmişsinız olan olmuş




  • Avea genel mudurlugu arayin. Aninda cozsunler ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukdanis

    Avea genel mudurlugu arayin. Aninda cozsunler ;)

    Eyvallah arkadaşımda, çarşamba aramıştım zaten. Bilmem kaç dakkada kaç şube açıyoz diye atıp tutacaklarına müşterileriyle birazcık ilgilenseler daha iyi olur sanımca. İş satalım satalım değil yani, parana kıy şubelerini satış merkezinden müşteri merkezine dönüştür. Binlerce insan iş sahibi olur belki, neyse bunların hepsi aynı halt aslında. Reklam kahramanlarına bak anlarsın zaten, tavuktu recepti salaktı derken tokat yemeden konuşursak ne ala, şimdi geçtik turkcele sağ yanağımızı çevirdik yani, bakalım artık hayırlısı
  • Hayirli olsun. Turkcell pahali falan ama musteriye deger veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medunax

    3 ay önce aveadan C601 nokia cihazı 24 ay kontratlı aldım. Cihazla beraber aylık 250 mb internet paketide 24 ay olarak hattıma tanımlandı. Neyse efem 3 ay konuştuk ettik, bigün bi mesaj geldi. Mesaj şu;

    250 mb İnternet Paketinizi Aylık 5 TL ye yenilemek istermisin yada yenilenmiştir diye bi mesaj. Yahu dedim, benim hattıma tanımlanmış ve 21 ay daha parasını şakır şakır ödeyeceğim bir internet paketim var ve üstelik hiçte kullanmıyorum fazlasına gerek yok deyip İPTAL yazıp geri havale ettim. Sonuç;

    702 TL FATURA. Evet tam tamına yediyüziki TL. Neymiş efendim, ben kontrat şartlarını ihlal etmişim. Parasını 24 ay boyunca ödemeyi tahattüt ettiğim ve ödediğim sürece kullanmaya hakkım olan internet paketini ayrıca ve şeytanca bir mesajla bana tekrar satmaya çalışan Aveaya hayır dediğim için benden 21 ay taksitle ödeyeceğim cihazın parasını tek kalemde yekün olarak talep ediyorlar.

    Öğrenmek istediğim zira 4 kez müşteri hizmetlerini aramama rağmen beni arayıp bilgi veren olmadı. Bugün genel müdürlüklerini aradım bana sizi aramışlar ama ulaşamamışlar dediler. Yalandan kim ölmüş deyip kapadım,

    Neyse, avea avea bu şeytanca mesajı kaç kişiye daha gönderip kaç müşterini tuzağa düşürdün. Neden mesajın başına Cihaz Kampanyası Kapsamında Kullanmış olduğunuz internet paketini ibaresini koymadın, neden bana bu mesajı 3 ay sonra gönderdin. İlk iki ay internet paketimin onayını kendi kendine verip bana faturamı ettin. En önemlisi neden müşterinin şikayetine dönüp bir yanıt vermedin. Ne diyeyim ben sana, avanak olan benim. Bölge Müdürlüğü bile olmayan aveaya güvenip 11 yıllık Turkcell aboneliğimi bitirdim, özür Turkcell özür kardeşim.

    Merhaba,

    İrtibat numaranızı iletmenin durumunda bildiriminizle ilgili gerekli incelemeler yapılarak tarafınıza bilgi verilecektir.

    Teşekkürler




  • SORULARINIZI CEVAPLARI LİNK:http://tr5.in/14Td
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.