Şimdi Ara

Türkiye SAAB'a talip...!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
251
Cevap
1
Favori
10.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sevindim doğrusu, inşallah haber fos çıkmaz...http://www.aktifhaber.com/turkiye-iflas-eden-saaba-talip-oldu-535156h.htm



  • saab ı alacagız ancak devlet desteklı özel yerli sermaye ile...

    koç holdıng ın alacagını dusunuyorum.(devlet ten desteksözü aldı bence) başbakanla görüştü link aşagıda

    http://ihlassondakika.com/haber_Koc-Dolmabahcede_439968.html
  • Saab benim gözümde mükemmel bir marka.

    Eğer alınırsa mükemmel olur.

    Elbette "Armut piş ağzıma düş" olacak değil.Ama adam edilir yeterli kaynak ile ve diğer araçlarla boy ölçüşebilen bir markamız olur hatta çoğu markadan bir kaç gömlek üstün.

    Sanıyorum ki Saab gibi bir firmaya önyargı ile yaklaşan olmayacaktır.

    Mesela ben gözüm kapalı alırım.

    Hatta alınması kesinleşse direkt 2. el olarak alıp binemeye başlarım

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-saab-yeni-kasa-9-5-linear-1-600-cc-turbo-goksenler-52324981/detay/#

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-saab-9-3-emsalsiz-sahibinden-servis-bakimli-ve-hatasiz-convertible-35440476/detay/#

    Şunların güzelliğine bak

    Yerli olmasının avantajı olursa bizim piyasa araç satan çoğu marka kepenk kapatır...

    Özellikle Vw

     Türkiye SAAB'a talip...!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Daft Punk -- 20 Aralık 2011; 22:11:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofabiya

    Masa başı hazırlanmış bir haber olduğuna eminim.

    1- Türkiye otomobil üretmek istiyor
    2- Saab satılık
    3- Koç Başbakan ile görüştü
    4- Haber Hazır : Türkiye saab'a talip.

    http://ekonomi.haberturk.com/otomotiv/haber/698846-turkiye-saaba-talip-oldu-mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bizhy

    Siz saabi unutun.
    Türkiye'de üretilecek olan saablarin alıştığınız kalitede saablar olacağını mı zannediyorsunuz?
    Saablar sehir ici kaç km yakıyor kimsenin haberi yok sanırım :)

    Bizim burada petrol beles, yollarda ücretsiz petrol sebilleri var, 8silindirden asagisi sahin muamelesi goruyor ama Türkiye'de durum coooook farklı :))
    Albea, clio tarzı ekonomik, tenekeden saablar üretilir bizim vatandaşa anca!!

    http://www.saab.com.tr/9-5sedan.asp?page=9-5sedan-ekipman-seviyeleri

    yakıt durumu pek fazla gelmedi bana düşük beygirler için ama gerçeği bundan farklı mıdır bilmiyorum..




  • Saab deyince aklıma gelen;
    otomotiv sektörüne sunduğu ilkler, güzel Sw araçları ve saab performance team gelir

    http://www.youtube.com/watch?v=FC5G3Ef0tdw&feature=related
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofabiya

    Masa başı hazırlanmış bir haber olduğuna eminim.

    1- Türkiye otomobil üretmek istiyor
    2- Saab satılık
    3- Koç Başbakan ile görüştü
    4- Haber Hazır : Türkiye saab'a talip.



    http://www.haber7.com/haber/20111219/Saab-iflas-basvurusunda-bulundu.php

    http://www.haber7.com/haber/20111220/Turkiye-SAABa-talip-oldu-iddiasi.php

    http://www.haber7.com/haber/20111220/Saab-Turk-girisimciye-goz-kirpti.php


    sırayla çıkan 3 haber




  • General Motors teknolojik sırlar diye Çin li firmaya satmadı Saab'ı .
    Türkiye alırsa acaba bu bahsedilen sırları verecek mi?
    http://otolist.blogspot.com/2011/12/saabturk.html
    Saab daha önce uçak , kamyon (scania) ve otomobil diye 3 e ayrıldı.
    Sanki İngiliz markalarının yaşadıklarını yaşıyor gibi.
    Hatırlarsanız BLMC adı alyında Austin, Rover, Leyland, ve bir çok İngiliz markası vardı.
    kimi satıldı, kapandı. En son Jaguar ve Land Rover Hindistan a satıldı.

    Yerli araç kullan Türkiye kazansın,bizim insanımız kazansın..
    http://otolist.blogspot.com
    http://otorama.blogspot.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asan70

    General Motors teknolojik sırlar diye Çin li firmaya satmadı Saab'ı .
    Türkiye alırsa acaba bu bahsedilen sırları verecek mi?
    http://otolist.blogspot.com/2011/12/saabturk.html
    Saab daha önce uçak , kamyon (scania) ve otomobil diye 3 e ayrıldı.
    Sanki İngiliz markalarının yaşadıklarını yaşıyor gibi.
    Hatırlarsanız BLMC adı alyında Austin, Rover, Leyland, ve bir çok İngiliz markası vardı.
    kimi satıldı, kapandı. En son Jaguar ve Land Rover Hindistan a satıldı.

    Yerli araç kullan Türkiye kazansın,bizim insanımız kazansın..
    http://otolist.blogspot.com
    http://otorama.blogspot.com


    Herkesin bir fiyatı vardır. Çin amerika için tehdit, ama IR perspektifinden bakarsak Türkiye fazla büyük bir tehdit değil. Hatırı sayılır kişilerin araya girmesiyle GM in ikna edilebilceğine inanıyorum, bu kişilerin başında yahudi lobisinde sözü geçen sayın Coca Cola ceosu Muhtar kent.




  • Arkadaşlar 09 eylül 2011 de posta gazetesi Hakan Çeliğin yazısını okumuştum

    İsveçli Saab'ı Türkiye satın alsın
    Başbakan Recep Tayyip Erdoğan bir süre önce Türkiye’nin önde gelen işadamlarına “yüzde yüz yerli otomobil” üretilmesi için çağrı yapmıştı. Aralarında Türk otomobil endüstrisinin kurucularından olan Rahmi M. Koç’un da bulunduğu duayen isimler bu konuda çalışmaya başlamıştı. Hükümetle paylaşılan ilk gayriresmi raporda “yeni baştan bir marka yaratmanın güçlüğü dile getirilmiş, bu başarılsa bile uluslararası pazarlarda rekabet etmenin çok sıkıntılı olacağı” vurgulanmıştı.
    Ancak bu çalışmalar sona ermiş değil. Nitekim kararlılıklarını vurgulayan Sanayi Bakanı Nihat Ergün, üretilmesi planlanan yerli otomobilin ilk etapta pazardan yüzde 20 pay alabileceğini söyledi. Sıfırdan yerli bir otomobil yaratıp Türkiye ve dünya pazarlarına sunmak elbette denenebilir. Ancak daha kısa dönemde ve muhtemelen daha etkili sonuç verecek bir yöntem, tanınmış bir markayı satın almaktır.
    Bunun için çok iyi bir fırsat var önümüzde. Ekonomik krizden bir türlü kurtulamayan İsveç’in prestijli otomobil üreticisi Saab iflasın eşiğinde. Çalışanların maaşları ödenemiyor, sendikalar ayaklanmış durumda. Şirket, alacaklılardan korunmak ve biraz daha zaman kazanabilmek için mahkemeye konkordato başvurusunda bulundu. Yeni modellerini tanıtmak için büyük bir fırsat olan Frankfurt Otomobil Fuarı’na bile bütçe kısıntısı nedeniyle katılamıyorlar.
    Saab, teknoloji birikimi ve marka kimliği açısından çok değerli bir otomotiv şirketi. Yıllar önce uçak teknolojisine sahip dev bir grubun parçasıydı. Sonra büyük bir ekonomik krize girdi ve Hollandalı Spyker firmasına satıldı. General Motors’un Saab’ı yönettiği dönemde pek çok kez İsveç’e gitmiş ve Trollhattan şehrindeki fabrikayı ziyaret etmiştim.
    Bugün otomobillerde güvenlik alanında yapılan pek çok iyileştirme ve alınan patentler Saab sayesindedir. Ayrıca Saab otomobillerinin kafa kafaya çarpışma testleri ünlüdür. Emniyet kemerleri, polen filtresi, far yıkayıcı gibi donanımları standart olarak kullanan ilk firma, Saab’dır. Türk yatırımcılar Saab’ı rahatlıkla alıp zaman içinde üretimin bir bölümünü Türkiye’ye kaydırabilir. Saab’ın teknolojisi ve bilgi birikimiyle “milli nitelikte” özgün bir modelin yaratılması daha kolay olur.
    Son 10 yılda otomotiv dünyası satın almalar ve birleşmeler yoluyla çok değişti. Milli duyguların sembolü konumundaki markalar başka ülkelerin denetimine girdi. İngiltere’nin en önemli markalarından Mini, şu anda Alman BMW Grubu’nda. Prestijli Bentley de yine Alman Volkswagen’in kontrolünde. İngiliz kültürünün sembol markası Jaguar ve Land Rover’ı bir süre önce Hintliler satın aldı.
    Japonya’nın ikinci büyük üreticisi Nissan da Renault ile birleşme adımıyla artık ağırlıklı olarak Fransızlar tarafından yönetiliyor. Küresel etkileşimin böylesine yoğun olduğu bir dönemde Saab’ı satın almak Türkiye için önemli bir kazanç olur. Fakat çabuk hareket etmek şart; çünkü Çinliler Saab’ı çok istiyor. Bu alanda çok ciddi projeler ürettiğini bildiğim Türkiye Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı Başkanı M. İlker Aycı’nın dikkatine sunuyorum.

    Kısacası bu haber yazısı etkili oldu sanırım. hazır olanı alıp işlemek daha kolay.ama sıfırdan başlamak hem daha çok zaman alır hem daha cok para.pazar yaratmak içinde ayrı bir uğraş.ama saab markasının olmadığı bir ülke yok.olan bir pazarı dahada genişletmekte daha kolay.sıfırdan bir pazarı oluşturmak çok zor.ülkelerde servis ağı kurmak yedek parça ağı bu şekilde düşünmek gerek.zaten cok geride kaldık amaç mesafeyi kapamak.forum okudum saab marka araçların fiyatları çok yüksek diye.marka alındıktan sonra herkese ulaşacak bir model üretilir.

    ÜNLÜ GİRİŞİMCİ ALPHAN MANAS'LA YUKARIDAKİ YAZIYI DESDEKLEYEN SÖYLEŞİ.
    http://video.cnnturk.com/2011/ekonomi/11/24/yerli-otoda-farkli-bir-oneri

    UMARIM YARARLI OLMUŞTUR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: steep488

    Arkadaşlar 09 eylül 2011 de posta gazetesi Hakan Çeliğin yazısını okumuştum

    İsveçli Saab'ı Türkiye satın alsın
    Başbakan Recep Tayyip Erdoğan bir süre önce Türkiye’nin önde gelen işadamlarına “yüzde yüz yerli otomobil” üretilmesi için çağrı yapmıştı. Aralarında Türk otomobil endüstrisinin kurucularından olan Rahmi M. Koç’un da bulunduğu duayen isimler bu konuda çalışmaya başlamıştı. Hükümetle paylaşılan ilk gayriresmi raporda “yeni baştan bir marka yaratmanın güçlüğü dile getirilmiş, bu başarılsa bile uluslararası pazarlarda rekabet etmenin çok sıkıntılı olacağı” vurgulanmıştı.
    Ancak bu çalışmalar sona ermiş değil. Nitekim kararlılıklarını vurgulayan Sanayi Bakanı Nihat Ergün, üretilmesi planlanan yerli otomobilin ilk etapta pazardan yüzde 20 pay alabileceğini söyledi. Sıfırdan yerli bir otomobil yaratıp Türkiye ve dünya pazarlarına sunmak elbette denenebilir. Ancak daha kısa dönemde ve muhtemelen daha etkili sonuç verecek bir yöntem, tanınmış bir markayı satın almaktır.
    Bunun için çok iyi bir fırsat var önümüzde. Ekonomik krizden bir türlü kurtulamayan İsveç’in prestijli otomobil üreticisi Saab iflasın eşiğinde. Çalışanların maaşları ödenemiyor, sendikalar ayaklanmış durumda. Şirket, alacaklılardan korunmak ve biraz daha zaman kazanabilmek için mahkemeye konkordato başvurusunda bulundu. Yeni modellerini tanıtmak için büyük bir fırsat olan Frankfurt Otomobil Fuarı’na bile bütçe kısıntısı nedeniyle katılamıyorlar.
    Saab, teknoloji birikimi ve marka kimliği açısından çok değerli bir otomotiv şirketi. Yıllar önce uçak teknolojisine sahip dev bir grubun parçasıydı. Sonra büyük bir ekonomik krize girdi ve Hollandalı Spyker firmasına satıldı. General Motors’un Saab’ı yönettiği dönemde pek çok kez İsveç’e gitmiş ve Trollhattan şehrindeki fabrikayı ziyaret etmiştim.
    Bugün otomobillerde güvenlik alanında yapılan pek çok iyileştirme ve alınan patentler Saab sayesindedir. Ayrıca Saab otomobillerinin kafa kafaya çarpışma testleri ünlüdür. Emniyet kemerleri, polen filtresi, far yıkayıcı gibi donanımları standart olarak kullanan ilk firma, Saab’dır. Türk yatırımcılar Saab’ı rahatlıkla alıp zaman içinde üretimin bir bölümünü Türkiye’ye kaydırabilir. Saab’ın teknolojisi ve bilgi birikimiyle “milli nitelikte” özgün bir modelin yaratılması daha kolay olur.
    Son 10 yılda otomotiv dünyası satın almalar ve birleşmeler yoluyla çok değişti. Milli duyguların sembolü konumundaki markalar başka ülkelerin denetimine girdi. İngiltere’nin en önemli markalarından Mini, şu anda Alman BMW Grubu’nda. Prestijli Bentley de yine Alman Volkswagen’in kontrolünde. İngiliz kültürünün sembol markası Jaguar ve Land Rover’ı bir süre önce Hintliler satın aldı.
    Japonya’nın ikinci büyük üreticisi Nissan da Renault ile birleşme adımıyla artık ağırlıklı olarak Fransızlar tarafından yönetiliyor. Küresel etkileşimin böylesine yoğun olduğu bir dönemde Saab’ı satın almak Türkiye için önemli bir kazanç olur. Fakat çabuk hareket etmek şart; çünkü Çinliler Saab’ı çok istiyor. Bu alanda çok ciddi projeler ürettiğini bildiğim Türkiye Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı Başkanı M. İlker Aycı’nın dikkatine sunuyorum.

    Kısacası bu haber yazısı etkili oldu sanırım. hazır olanı alıp işlemek daha kolay.ama sıfırdan başlamak hem daha çok zaman alır hem daha cok para.pazar yaratmak içinde ayrı bir uğraş.ama saab markasının olmadığı bir ülke yok.olan bir pazarı dahada genişletmekte daha kolay.sıfırdan bir pazarı oluşturmak çok zor.ülkelerde servis ağı kurmak yedek parça ağı bu şekilde düşünmek gerek.zaten cok geride kaldık amaç mesafeyi kapamak.forum okudum saab marka araçların fiyatları çok yüksek diye.marka alındıktan sonra herkese ulaşacak bir model üretilir.

    ÜNLÜ GİRİŞİMCİ ALPHAN MANAS'LA YUKARIDAKİ YAZIYI DESDEKLEYEN SÖYLEŞİ.
    http://video.cnnturk.com/2011/ekonomi/11/24/yerli-otoda-farkli-bir-oneri

    UMARIM YARARLI OLMUŞTUR.

    fazalasıyla çok teşekkürler

    ben volvo kullanıcısıyım
    4 ay önce bursada bi saaba müstrei oldum 2008 9-3 tid
    52 000
    fiyat vermiş
    ben pazarlığa 35 000 den başladım adam 10 dk. içinde 42 000 e düştü
    sonra dedimki
    demekki bu arabayı satmak için adam 10 000 tl zarara katlanıyor
    ve nekadar üzüldüm böyle bi arabanın
    düştüğü hale bak
    2ay önce adamı tekrar aradım aabayı 40500e vermiş adam 35e kadar düşecekmiş
    kafaya koymuş
    biraz muhabbet ettik
    gerçekten çok kaliteli bi araç olduğunu seri güvenli konforlu bi
    araç olduğunu söyledi kendisinin sıfır aldığını
    işini büyültmek için sermaye gerektiğinden dolayı
    satmak zorunda kaldığını söyledi
    şimdi acaba
    adam 52000 dediği aracı 40500 e verirmi saab türkmalı olsaydı
    ya da satmak için bu kadar uğraşıymıydı
    yada ben alırmıydım işte tek cevabını kesin bildiğim soru bu bu araç
    türkiyenin malı olsaydı kesin alırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir2010

    Haberler doğrulandı. Ayrıntılar linkte

    http://www.haber365.com/Haber/Turkiyenin_SAABa_Talip_Oldugu_Dogrulandi/

    eğer Türkiye ye transfer olursa ilk günü coupe bir saab alıcam. Sözüm olsun!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: ofabiya

    Masa başı hazırlanmış bir haber olduğuna eminim.

    1- Türkiye otomobil üretmek istiyor
    2- Saab satılık
    3- Koç Başbakan ile görüştü
    4- Haber Hazır : Türkiye saab'a talip.



    http://www.haber7.com/haber/20111219/Saab-iflas-basvurusunda-bulundu.php

    http://www.haber7.com/haber/20111220/Turkiye-SAABa-talip-oldu-iddiasi.php

    http://www.haber7.com/haber/20111220/Saab-Turk-girisimciye-goz-kirpti.php


    sırayla çıkan 3 haber


    Masa başında hazırlanmış derken; yani adam bilgisayar masasında oturmuş ve yazmış haberi, ayakta yazacak değilya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtnkrsln -- 21 Aralık 2011; 10:15:47 >








  • Cihanair başka bir başlıkta Saab'ın alınmasının yalanlandığını söylüyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_55811346/tm.htm




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.