Şimdi Ara

:..YENİ JETTA KULLANICILARI VE SEVENLERİ TOPLULUĞU..: (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.849
Cevap
77
Favori
573.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tamam kapı içleri sert plastikle kaplanmış biraz. Kaput ve bagaj amortisörleri de alınmış; ancak aracın sunduğu diğer artılar ve dizaynı her şeyi unutturmaya yetiyor ve bana göre de bu eksiklikler biraz fazla büyütülüyor gibi.

    Kısmetse ben de 1.2 TSI Highline Şeker Beyazı denklemini düşünüyorum.
    Salih üstadın dediği gibi de vergi, yakıt ve performans birleşimi bu motorda.
  • Beni şimdilik listenize eklemeyin. Çünkü yakın bir zamanda araç değiştirmeyi planlamıyorum. Şu anki aracım 2011 model ve 10.000 km. de. Öncelikle bunu eskitmem gerekiyor Ama değiştirdiğim zaman tercihim jetta olursa burda olmaktan şeref duyarım.

    Saygılar...
  • bir şehir efsanesi duydum ne derece dogru veya yanlış bilmiyorum.
    yeni jettanın tasarımcıları jettayı tasarladıktan sonra passat tasarımcıları jettacılara şu soruyu sormuşlar: Siz bu arabayı bu şekilde tasarladınız iyi güzel ama biz bundan sonra passatı nasıl satacagız? Jettacılarda demiş ki kapı plastiklerini kötü yaptık mı bu iş tamamdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Beni şimdilik listenize eklemeyin. Çünkü yakın bir zamanda araç değiştirmeyi planlamıyorum. Şu anki aracım 2011 model ve 10.000 km. de. Öncelikle bunu eskitmem gerekiyor Ama değiştirdiğim zaman tercihim jetta olursa burda olmaktan şeref duyarım.

    Saygılar...


    hakkınızda hayırlısı olsun sizi daima bekleriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    bir şehir efsanesi duydum ne derece dogru veya yanlış bilmiyorum.
    yeni jettanın tasarımcıları jettayı tasarladıktan sonra passat tasarımcıları jettacılara şu soruyu sormuşlar: Siz bu arabayı bu şekilde tasarladınız iyi güzel ama biz bundan sonra passatı nasıl satacagız? Jettacılarda demiş ki kapı plastiklerini kötü yaptık mı bu iş tamamdır

    İşte size ülkemizden Jetta ve Passat tasarım karşılaştırması.
    Bu aracı çok araştırdığım için videolar hazırlıklı Salih üstadım. Ama bu efsaneyi ben de duymuştum.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Tamam kapı içleri sert plastikle kaplanmış biraz. Kaput ve bagaj amortisörleri de alınmış; ancak aracın sunduğu diğer artılar ve dizaynı her şeyi unutturmaya yetiyor ve bana göre de bu eksiklikler biraz fazla büyütülüyor gibi.

    Kısmetse ben de 1.2 TSI Highline Şeker Beyazı denklemini düşünüyorum.
    Salih üstadın dediği gibi de vergi, yakıt ve performans birleşimi bu motorda.

    bir de DSG seçenegide bu arabaya gelse varya bunu hemen satıp beyazını alırım valla
    beyaz bu araabaya başka güzel olmuş. Siyah renk karizma ama bakımı zor
  • deri kaplamalarının bulundugu yerler. zaten renkte bej
     :..YENİ JETTA KULLANICILARI VE  SEVENLERİ TOPLULUĞU..:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    Aslında eleştirilerin biraz yersiz veya tek noktaya takıntılı oldugu kanaatindeyim.
    Genelde herkes kapı içi plastiklerinin kötü oldugu noktasında ama aslında üzerinde durulması gereken noktalar bence şunlar olmalıdır.
    - tasarım da kötüleşme oldumu
    -iç genişlik ve bagajında bir kötüleşme oldumu.
    -ncap testlerinde 5 yıldız araba alan araba 4 yıldız mı aldı yoksa hala 5 yıldız mı
    -aktif ve pasif güvenlik sistemlerinde standart olan hususlar kaldırıldımı (ABS, Esp, Esr vs..)
    -yol tutuşunda bir kötüleşme söz konusumu
    -motor performansında bir düşüş yakıtta bir yükselme oldumu. motorda kronik bir problem var mı
    -motor ve yol sesinde bir izolasyon eksikliği var mı.
    -uzun yolda veya şehir içinde kullanımda konforu etkileyen bir durum var mı
    -2. el degerinde düşüş yaratacak bir durum söz konusu var mı
    -Motor kaputunda kaldırma pistonunun kaldırılması veya torpito gözünün içndeki süet kaplamanın kaldırılması bizleri nasıl etkiledi (Beni hiç etkilemedi ama olsa güzel olurdu)

    ben volkswagen veya doğuşun şu politikasını eleştirirdim
    - comfort donanımında nasıl olurda hız sabirtleyici olmaz veya olamaz.
    -Comfort donanımında nasıl olur da manuel klima olur
    -Tredn donanımında ESP gibi önenmli bir sistem nasıl olur da sunulmaz veya sunulamaz.
    -Yarı deri döşeme koltugun yerine hız sabitleyici veya diğital klima koysalar olsa olmazmıydı.
    -comfort donanımında RCD 510 neden bırakılmadı ki golf ve passatta konulabiliyor ise neden jettada yok.
    -1.6 TDİ motor neden 15.000 Tl daha pahalı.
    -DSG şanzıman farkı neden 6000 Tl daha pahalı
    -DSG şanzıman 1.2 TSİ lere neden konmadı.
    -7 ileri DSG lerdeki kronik problemler neden giderilemedi.
    -eski comfortlarda olan lastik basınç sensörü neden hiçbir versiyonda sunulmuyor.
    -ilk versiyonlarda ingilizce versiyon var idi sonralarında türkçe versiyon var neden ing versiyonlara türkçe dil seçeneği yüklenmiyor.
    -1.4 ve 1.2 motor seçeneklerinin bakım masrafları aynı fiyat
    -Bu araba bayilerde bulunamazken neden galerilerde sıfır km leri 4.000 tl pahalıya satılıyor.
    -kiralama şirketlerine neden öncelik veriliyor.


    Herkes takmış kapı içi kapı içi plastiği o kötüleşmiş ise yarı deri koltuk döşemesisunulmuş bu iyileşme nekadar güzel diye söylemesi gerekirken veya olumlu yönlerine değinmesi gerekirken ne bileyim öyle kötüleniyor ki.

    Halbu ki jettanın tasarımı bir harika olmuş tam bir geç arabası kıvrak delikanlı. Yolda giderken insanları cezb eden bir güzellik. insanlar dönüp arkasına bakıyor. Halbuki eski kasa jetta tasarım olarak bana hitabeden bir araba degil idi. Ama ben bu kasayı hiç düşünmeden aldım tasarımı beni cezb etti. 1.2 tsi motor hem vergi avantazı saglayan ve dizel ayarındaki bir yakıt tüketimi ile ve nerede ise 2.0 benzinli gibi performans sunan yapısına hiç değinilmiyor.

    Benim arabaım kapı içinin bir kısmı deri kaplama bu noktaya hiç deginilmiyor. eski hig donanım olan comfortların hangisinde var bu özellik
    Saygılar

    Salih bey aslında takma diye bir şey yok da, bir önceki modeldeki standartları yeni modelde kaldırdığınızda (kapı içi,piston,esp trendline'da yok vs. gibi) insanlara ters geliyor. zaten satın alırken sıra bekliyorsunuz bari en kaliteli aracı satın alayım modunda herkes.
    civic yeni kasa çıkarıyor, koltuk ısıtma koyuyor, geri görüş kamera koyuyor, bir önceki modelin üstüne eklemeler yapıyor. donanım olarak kıyasladığınızda civic jettaya göre çok daha pahalı olması gerekiyor ama öyle değil.
    araç izolasyonu da beni hayal kırıklığına uğratan başka bir faktör oldu.
    ben açık konuşayım bugüne kadar pek çok araç sahibi oldum, forumlarda herkesin diline pelesenk olmuş "vw kalitesi"ni yaptığım test sürüşünde göremedim. diğer araçlarda farklı gelmedi kalite olarak.
    vw'nin en büyük artısı tsi motorları. diğer benzinli turbo motorlardan çok iyi kesinlikle. DSG de aynı şekilde. motor ve çift kavrama şanzuman konusunda yanına yanaşabilen bir araç yok. ama onun dışında da bir numara yok.

    yani araç çok da fazla abartılmasın. araca kötü demiyorum alınıp keyifle binilir, nitekim bende aracımı gelmesini bekliyorum heyecanla. ama verdiğim paraya göre çok muhteşem bir araç aldığımı düşünmüyorum. satın almamdaki en büyük nedende 2.elinde zarar değil, kar ettirmesi:)

    iki sorum olacak;

    test sürüş aracının direksiyonu çok sertti, elektroservo yok mu bu araçlarda, sizin araçlarda durum nedir?
    garanti uzatma opsiyonu var mı, 2+2 yıl oluyor sanırım, artı 2. yılın kapsamı da ilk yılla aynı şekilde mi, fiyatı ne kadar?

    bu arada Salih beye forumdaki iyi niyeti ve yardım severliği için teşekkür ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Tamam kapı içleri sert plastikle kaplanmış biraz. Kaput ve bagaj amortisörleri de alınmış; ancak aracın sunduğu diğer artılar ve dizaynı her şeyi unutturmaya yetiyor ve bana göre de bu eksiklikler biraz fazla büyütülüyor gibi.

    Kısmetse ben de 1.2 TSI Highline Şeker Beyazı denklemini düşünüyorum.
    Salih üstadın dediği gibi de vergi, yakıt ve performans birleşimi bu motorda.

    bir de DSG seçenegide bu arabaya gelse varya bunu hemen satıp beyazını alırım valla
    beyaz bu araabaya başka güzel olmuş. Siyah renk karizma ama bakımı zor


    hocam 1.2 ye dsg gelirse artık 2 seneden önce gelmez o jetta söyleyim




  • Ben 2007 model honda civic aldım yeni kasa elegans donanım sanruflu olanından aldım. araba en full versiyon ama yagmur far sensörü, otomatik kararan dikiz aynası, katlabilir dikiz aynası, yokuş iniş kalkış sistemi, yok evet yok düşünün bu en full versiyon bunlar yoktu. arabada öyle bir motor ve yol sesi vardı ki o arabaya bindiğimiz zaman eşimle iletişim kurmakta zorlanıyor idim. süspansiyon çok kötü arabanın altı yere çok yakın. Sözde 125 hp ama benim 1.6 hitler motorumla 0-100 km aynı performansa sahipti. yakıtı güzel yakıyor idi Ankarada ş.i klima hep açık 13-14 litre benzini hiç düşmedi. kaporta çok ince kapıyı kapatırken o tok sesten eser yok.
    araba her 10.000 km de bir bakıma giriyor.
    Eşim bana: araba diye bunu mu aldıun geldin deyince bende ne yaptım aldıgımın 1. ayında sattım gitti Honda benim hayal krıklıgım hiçbir arkadaşıma kesinlikle tavsiye etmiyorum. etmemde. ben o arabaya para verip hayatta almam.
    yeni kasası çıktı ama hala eski versiyon motor ve eski versiyon şanzıman sistemi
    honda benim tercihim 1 kere oldu ondada büyük hayal kırıklıgı yaşadım
    bu arada arabam 22.000 km idi vede çok temizdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gloin34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Tamam kapı içleri sert plastikle kaplanmış biraz. Kaput ve bagaj amortisörleri de alınmış; ancak aracın sunduğu diğer artılar ve dizaynı her şeyi unutturmaya yetiyor ve bana göre de bu eksiklikler biraz fazla büyütülüyor gibi.

    Kısmetse ben de 1.2 TSI Highline Şeker Beyazı denklemini düşünüyorum.
    Salih üstadın dediği gibi de vergi, yakıt ve performans birleşimi bu motorda.

    bir de DSG seçenegide bu arabaya gelse varya bunu hemen satıp beyazını alırım valla
    beyaz bu araabaya başka güzel olmuş. Siyah renk karizma ama bakımı zor


    hocam 1.2 ye dsg gelirse artık 2 seneden önce gelmez o jetta söyleyim

    Bende 2 sene buna binerim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    Aslında eleştirilerin biraz yersiz veya tek noktaya takıntılı oldugu kanaatindeyim.
    Genelde herkes kapı içi plastiklerinin kötü oldugu noktasında ama aslında üzerinde durulması gereken noktalar bence şunlar olmalıdır.
    - tasarım da kötüleşme oldumu
    -iç genişlik ve bagajında bir kötüleşme oldumu.
    -ncap testlerinde 5 yıldız araba alan araba 4 yıldız mı aldı yoksa hala 5 yıldız mı
    -aktif ve pasif güvenlik sistemlerinde standart olan hususlar kaldırıldımı (ABS, Esp, Esr vs..)
    -yol tutuşunda bir kötüleşme söz konusumu
    -motor performansında bir düşüş yakıtta bir yükselme oldumu. motorda kronik bir problem var mı
    -motor ve yol sesinde bir izolasyon eksikliği var mı.
    -uzun yolda veya şehir içinde kullanımda konforu etkileyen bir durum var mı
    -2. el degerinde düşüş yaratacak bir durum söz konusu var mı
    -Motor kaputunda kaldırma pistonunun kaldırılması veya torpito gözünün içndeki süet kaplamanın kaldırılması bizleri nasıl etkiledi (Beni hiç etkilemedi ama olsa güzel olurdu)

    ben volkswagen veya doğuşun şu politikasını eleştirirdim
    - comfort donanımında nasıl olurda hız sabirtleyici olmaz veya olamaz.
    -Comfort donanımında nasıl olur da manuel klima olur
    -Tredn donanımında ESP gibi önenmli bir sistem nasıl olur da sunulmaz veya sunulamaz.
    -Yarı deri döşeme koltugun yerine hız sabitleyici veya diğital klima koysalar olsa olmazmıydı.
    -comfort donanımında RCD 510 neden bırakılmadı ki golf ve passatta konulabiliyor ise neden jettada yok.
    -1.6 TDİ motor neden 15.000 Tl daha pahalı.
    -DSG şanzıman farkı neden 6000 Tl daha pahalı
    -DSG şanzıman 1.2 TSİ lere neden konmadı.
    -7 ileri DSG lerdeki kronik problemler neden giderilemedi.
    -eski comfortlarda olan lastik basınç sensörü neden hiçbir versiyonda sunulmuyor.
    -ilk versiyonlarda ingilizce versiyon var idi sonralarında türkçe versiyon var neden ing versiyonlara türkçe dil seçeneği yüklenmiyor.
    -1.4 ve 1.2 motor seçeneklerinin bakım masrafları aynı fiyat
    -Bu araba bayilerde bulunamazken neden galerilerde sıfır km leri 4.000 tl pahalıya satılıyor.
    -kiralama şirketlerine neden öncelik veriliyor.


    Herkes takmış kapı içi kapı içi plastiği o kötüleşmiş ise yarı deri koltuk döşemesisunulmuş bu iyileşme nekadar güzel diye söylemesi gerekirken veya olumlu yönlerine değinmesi gerekirken ne bileyim öyle kötüleniyor ki.

    Halbu ki jettanın tasarımı bir harika olmuş tam bir geç arabası kıvrak delikanlı. Yolda giderken insanları cezb eden bir güzellik. insanlar dönüp arkasına bakıyor. Halbuki eski kasa jetta tasarım olarak bana hitabeden bir araba degil idi. Ama ben bu kasayı hiç düşünmeden aldım tasarımı beni cezb etti. 1.2 tsi motor hem vergi avantazı saglayan ve dizel ayarındaki bir yakıt tüketimi ile ve nerede ise 2.0 benzinli gibi performans sunan yapısına hiç değinilmiyor.

    Benim arabaım kapı içinin bir kısmı deri kaplama bu noktaya hiç deginilmiyor. eski hig donanım olan comfortların hangisinde var bu özellik
    Saygılar

    Salih bey aslında takma diye bir şey yok da, bir önceki modeldeki standartları yeni modelde kaldırdığınızda (kapı içi,piston,esp trendline'da yok vs. gibi) insanlara ters geliyor. zaten satın alırken sıra bekliyorsunuz bari en kaliteli aracı satın alayım modunda herkes.
    civic yeni kasa çıkarıyor, koltuk ısıtma koyuyor, geri görüş kamera koyuyor, bir önceki modelin üstüne eklemeler yapıyor. donanım olarak kıyasladığınızda civic jettaya göre çok daha pahalı olması gerekiyor ama öyle değil.
    araç izolasyonu da beni hayal kırıklığına uğratan başka bir faktör oldu.
    ben açık konuşayım bugüne kadar pek çok araç sahibi oldum, forumlarda herkesin diline pelesenk olmuş "vw kalitesi"ni yaptığım test sürüşünde göremedim. diğer araçlarda farklı gelmedi kalite olarak.
    vw'nin en büyük artısı tsi motorları. diğer benzinli turbo motorlardan çok iyi kesinlikle. DSG de aynı şekilde. motor ve çift kavrama şanzuman konusunda yanına yanaşabilen bir araç yok. ama onun dışında da bir numara yok.

    yani araç çok da fazla abartılmasın. araca kötü demiyorum alınıp keyifle binilir, nitekim bende aracımı gelmesini bekliyorum heyecanla. ama verdiğim paraya göre çok muhteşem bir araç aldığımı düşünmüyorum. satın almamdaki en büyük nedende 2.elinde zarar değil, kar ettirmesi:)

    iki sorum olacak;

    test sürüş aracının direksiyonu çok sertti, elektroservo yok mu bu araçlarda, sizin araçlarda durum nedir?
    garanti uzatma opsiyonu var mı, 2+2 yıl oluyor sanırım, artı 2. yılın kapsamı da ilk yılla aynı şekilde mi, fiyatı ne kadar?

    bu arada Salih beye forumdaki iyi niyeti ve yardım severliği için teşekkür ediyorum.



    benim arabam da 2+2 yıl garantili.
    ama 2. seneden sonraki garanti tamamınuı kapsamıyor. ayrıntısını net bilmiyorum ama tıpa tıp aynı diil.
    fakat bakımları sürekli serviste yaptırı iseniz iyi niyet garantisi devreye giriyor




  • Yukarıda " elliyedi " rumuzlu arkadaş da benim gibi düşünüyor. Önceki mesajımda da tam olarak demek istediğim buydu. Eskisinde var olan herşey olmalı ve üstüne eklemeler yapılmalıydı. Yalnız honda değil japon araçlarının tamamı böyle. Yazdığımdan sakın japon araçlarını beğendiğim anlamı çıkmasın. En kötü VW'i hiçbir japonla değişmem. Fakat VW'de japonlar gibi yapmalıydı.

    Bir de olaya şu açıdan bakalım. İnsan yeni alacağı herhangi bir şeyde gördüğünden geri kalmak istemiyor. Örneğin ben o basit gibi görünen kol dayamaya yıllardır alışmışım (2006 modelden beri. Pederde var.) Onun yüksekliğini derinliğini oturuş şeklime göre ayarlarım. Bu donanımı mutlaka yeni alacağım araçta da ararım veya olmasını isterim.

    Başka bir konu: 1.4 TSI 170 HP gibi bir motoru yıllar önce çıkarmışken yeni kasada performans sevenler için 1.6 TSI 180 HP (insignia daki gibi) veya polo gti daki gibi 1.4 TSI 180 HP motor olmalıydı. Şu an 1.4 olarak sadece 122 hp. var. 160 lık bir ara geldi. Şimdi nedense o da getirilmez oldu.

    Herşeye rağmen Alman menşeili bir aracı hiçbir şeye değişmem. Her zaman söylerim. VW'den iyisi Mercedes, Audi ve BMW dir. Gerisi hikayedir.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Salih hocayı bulmuşken kaçırmayalım. Eyvallah hocam, bakın cevap çok ilginç çıktı gene.

    Peki ikinci soru: Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming home-leaving home) yine farlarla ilgili sanıyorum, yani aracı akşam kilitlediğimizde farlar biraz yanık kalıyor, sonra sönüyor. Aynı şekilde binerken de farları açıyor otomatik olarak. Bunun ayarını nasıl yapıyoruz?

    Soru üç: Bagaj kapağının kumandadan açılması hususunda videoda izlediğimiz gibi sadece kapak mı açılıyor, yoksa yukarı kadar kalkıyor mu?

    Teşekkürler üstad tekrar.

    Ok.
    Gündüz farını aktif ettiğimiz menüde arabaya binerken ve indikten sonraki far yanık kalma kısmını aktif etmeniz gerekiyor. isterseniz tekini aktif tekini pasif yapabilirsiniz. veya her 2sini de pasif veya aktif tercihinize kalmış. Bunun yanında inerken veya binerken ki lamba yanış sürelerini menüden artırıp eksiltme olanagınız var.

    gel gelelim 2. sorunuza 2010 passatımda bagajı açınca agzına kadar bagaj kapagı açılırdı onda sadece bagaj açma yayı var idi şimdi bunda sadece 5 cm kadar kalkıyor ve gerisini siz kaldırıyorsunuz. adamlar yayın açma kuvvetini sonlandıracak bir pison koymuşlar neden koydular o pistonu bende anlamadım

    Sıradaki soru lütfen

    Test aracında bagajın açılması dediğiniz gibi yarım açılıyordu ama kendi aracımda tam açılıyor. Yakında video ile bi inceleme yapmayı düşünüyorum orada da bagaj açılma konusuna değinicem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Yukarıda " elliyedi " rumuzlu arkadaş da benim gibi düşünüyor. Önceki mesajımda da tam olarak demek istediğim buydu. Eskisinde var olan herşey olmalı ve üstüne eklemeler yapılmalıydı. Yalnız honda değil japon araçlarının tamamı böyle. Yazdığımdan sakın japon araçlarını beğendiğim anlamı çıkmasın. En kötü VW'i hiçbir japonla değişmem. Fakat VW'de japonlar gibi yapmalıydı.

    Bir de olaya şu açıdan bakalım. İnsan yeni alacağı herhangi bir şeyde gördüğünden geri kalmak istemiyor. Örneğin ben o basit gibi görünen kol dayamaya yıllardır alışmışım (2006 modelden beri. Pederde var.) Onun yüksekliğini derinliğini oturuş şeklime göre ayarlarım. Bu donanımı mutlaka yeni alacağım araçta da ararım veya olmasını isterim.

    Başka bir konu: 1.4 TSI 170 HP gibi bir motoru yıllar önce çıkarmışken yeni kasada performans sevenler için 1.6 TSI 180 HP (insignia daki gibi) veya polo gti daki gibi 1.4 TSI 180 HP motor olmalıydı. Şu an 1.4 olarak sadece 122 hp. var. 160 lık bir ara geldi. Şimdi nedense o da getirilmez oldu.

    Herşeye rağmen Alman menşeili bir aracı hiçbir şeye değişmem. Her zaman söylerim. VW'den iyisi Mercedes, Audi ve BMW dir. Gerisi hikayedir.

    Saygılar...


    bu eksilme yanlızca jetta da mı oldu hayır benim B6 passatımda olan lastik basınç sensörü, 230w piriz, arka led stoplar, Ön mercek farlar, kadifemsi koltuk döşemesi, göğüsteki 2 çekmece ve bana göre B6 daki karizma gitrmişti ve yeni B7 kasa passatta bu özellikler yok. O zaman yeni passat alınmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Yukarıda " elliyedi " rumuzlu arkadaş da benim gibi düşünüyor. Önceki mesajımda da tam olarak demek istediğim buydu. Eskisinde var olan herşey olmalı ve üstüne eklemeler yapılmalıydı. Yalnız honda değil japon araçlarının tamamı böyle. Yazdığımdan sakın japon araçlarını beğendiğim anlamı çıkmasın. En kötü VW'i hiçbir japonla değişmem. Fakat VW'de japonlar gibi yapmalıydı.

    Bir de olaya şu açıdan bakalım. İnsan yeni alacağı herhangi bir şeyde gördüğünden geri kalmak istemiyor. Örneğin ben o basit gibi görünen kol dayamaya yıllardır alışmışım (2006 modelden beri. Pederde var.) Onun yüksekliğini derinliğini oturuş şeklime göre ayarlarım. Bu donanımı mutlaka yeni alacağım araçta da ararım veya olmasını isterim.

    Başka bir konu: 1.4 TSI 170 HP gibi bir motoru yıllar önce çıkarmışken yeni kasada performans sevenler için 1.6 TSI 180 HP (insignia daki gibi) veya polo gti daki gibi 1.4 TSI 180 HP motor olmalıydı. Şu an 1.4 olarak sadece 122 hp. var. 160 lık bir ara geldi. Şimdi nedense o da getirilmez oldu.

    Herşeye rağmen Alman menşeili bir aracı hiçbir şeye değişmem. Her zaman söylerim. VW'den iyisi Mercedes, Audi ve BMW dir. Gerisi hikayedir.

    Saygılar...


    bu eksilme yanlızca jetta da mı oldu hayır benim B6 passatımda olan lastik basınç sensörü, 230w piriz, arka led stoplar, Ön mercek farlar, kadifemsi koltuk döşemesi, göğüsteki 2 çekmece ve bana göre B6 daki karizma gitrmişti ve yeni B7 kasa passatta bu özellikler yok. O zaman yeni passat alınmaz


    Belirttiğiniz donanımların yeni passatlarda olmaması da eminim passat kullanıcı ve sevenlerini üzüyordur. VW son dönemlerde bir küçülme politikası izlemeye başladı. Maaliyeti azaltmak için elinden gelen her şeyi yapıyor. Her yeni modelinde, bir önceki modelin üzerine bir şeyler ekleyeceğine daha boş araçlarla karşılaşıyoruz. Ben VW'in bu gidişatının hayırlı bir gidişat olmadığını düşünüyorum. On yıllar boyunca tüketicisinde oluşturduğu kalite ve sağlamlık izlenimini adeta yok etmek için elinden geleni yapıyor. Umarım bu böyle devam etmez. Bu şekilde devam ederse yaklaşık 10 yıllık bir süreç sonunda VW'in lafı bile edilmez olur. Rekabetin bu kadar geliştiği bir ortamda birçok sadık kullanıcısı başka markalara yönelir.

    Eskiden D ve E segmentlerinde bile opsiyonel olan birçok donanım, C segmentinin otomobillerinde bile standart hale geldi. Bugün ne yazık ki 70.000 TL civarı satılan passatlarda bırakın xenon farı, dediğiniz gibi far merceği bile yok. Sadece highline modelinde var. Öte yandan çoğu C segmenti araçta bu donanımlar standart.

    VW'in bu hataları yeni modellerde yapmamasını diliyorum. Bir önceki modelin üzerine eklemeler yapmasını ve biz kullanıcılarını üzmemesini de aynı şekilde istiyorum.

    İyi forumlar arkadaşlar...




  • Sayın beleshci 6. üyemiz olarak forumumuza eklendiniz hoşgeldiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Salih DAL -- 13 Şubat 2012; 8:57:42 >
  • Arkadaşlar youtubede ara hızlanma videosu buldum

    http://www.youtube.com/watch?v=NDuDdq4TQao&feature=related
  • adam 200 e sabitlemiş bakın devir kaçta

    http://www.youtube.com/watch?v=QeN7LLS4QDs&NR=1&feature=endscreen
  • Arkadaşlar videoların fotosu nasıl çıkıyor
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.