Şimdi Ara

:..YENİ JETTA KULLANICILARI VE SEVENLERİ TOPLULUĞU..: (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.849
Cevap
77
Favori
573.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Salih üstad paylaşımlar için teşekkürler.
    Senin şu karlar kalksın da yerden videolarını bekleyeceğiz unutma.
    Özellikle 6. vites 120 km/h hızda devir saati ve anlık tüketim videonu dört gözle bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    1.2 TSI Comfortline Refleks Gümüş. Ekleyebilirsiniz.

    12. Üyemiz aramıza hoşgeldiniz. Fotograf görüş ve önerileriniz acilen beklenmektedir :)

    Merhabalar,

    Arabadan genel manada memnunum, sadece hız yükseldikçe rüzgar sesi bayağı artıyor. Sizde de aynı şekilde mi? Yapılabilecek birşey var mı?
    Motor mu çok sessiz kalıyor acaba :)

    Ş.içi 5km yokuşlu dur kalklı en iyi ortalama 7.2, rahat kullanım 9 civarları yaptım.
    Ş.dışı bol yokuşlu 170 km 6,3 ortalama yaptım.

    Araç 500 km de.

    Araçın dış ve iç dizaynı gayet güzel. Orta konsol sade ve bana göre gayet şık. Eleştirilen kapı içi plastiklerinin de bana göre avantajlı olduğu noktalar da var, mesela temizliği daha kolay ve yırtılma tehlikesi daha az. Göğüs zaten yumuşak plastikten yapılmış. Koltuklar gayet konforlu. Özellikle ön koltukların arka kısımlarının deri olması güzel. Temizliği kolay oluyor. Yol Bilgisayarı çok güzel ihtiyacınız olan tüm bilgileri veriyor. Ses Sistemi gayet iyi. İç hacmi oldukça geniş, diz mesafesi çok iyi. Arka koltukların ortasındaki kısım biraz yüksek. Orta kısma oturmak zor olacak tahmin ediyorum. Bagajı çok geniş, ve otomatik olarak tam açılması ayrı bir hava katıyor :). Ama çok soğukta tam açılmıyor, hafif açılıyor. İkinci denemede tam açılıyor. YSP Plast diye bir siteden bagaj havuzu aldım, güzel, fakat cepli aldım, sol taraftaki bagaj gözüne oradaki plastik yüzünden tam oturmuyor, biraz havada kalıyor. Sanki cepsiz alsam daha iyi olacaktı.

    Yukarıdaki yorumların tamamen kişisel yorumlarım, bana göre güzel olan başkasına göre güzel olmayabilir. Umarım faydalı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    Arkadaşlar bu 2 videoda dikkatinizi çeken birşey oldu mu. iyi bakın yakalayabilecekmisiniz. Akşam kendi cevabımı arz ederim.





    Hadi ama dikkatli bakınız videolara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendux

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: wings35

    nasıl yani, 7saat 2 dakika araç rolantidemi çalıştı??? neden öyle birşey yapma gereği duydunuzki?

    Nasıl oldugunu anlatayım. buraya 7 metreden fazla kar yagınca arabayı kardan çıkartıp kullanma gibi bir lüksümüz olmadı. bende ortalama 2 enfazla 3 günde bir arabamı çalıştırırım hararet 90 a geldimi kapatırım durum bundan ibaret. dolayısı ile okadar saat bu araba rolantide çalıştı

    bence hiç gerek yok 2günde bir çalıştırmaya. Eski bir araç değilki bu. ben yaklaşık 3 hafta Eskişehir soğuğunda yattı araba. -10 derecede tek seferde çalıştırdım. İki günde bir çalıştırıp ısıtıp kapatmak bence turboya zarar verebilir..

    araba rolantide iken gaza basılmaz ise (ısınsa dahi) turboya zarar vermez diye biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    1.2 TSI Comfortline Refleks Gümüş. Ekleyebilirsiniz.

    12. Üyemiz aramıza hoşgeldiniz. Fotograf görüş ve önerileriniz acilen beklenmektedir :)

    Merhabalar,

    Arabadan genel manada memnunum, sadece hız yükseldikçe rüzgar sesi bayağı artıyor. Sizde de aynı şekilde mi? Yapılabilecek birşey var mı?
    Motor mu çok sessiz kalıyor acaba :)

    Ş.içi 5km yokuşlu dur kalklı en iyi ortalama 7.2, rahat kullanım 9 civarları yaptım.
    Ş.dışı bol yokuşlu 170 km 6,3 ortalama yaptım.

    Araç 500 km de.

    Araçın dış ve iç dizaynı gayet güzel. Orta konsol sade ve bana göre gayet şık. Eleştirilen kapı içi plastiklerinin de bana göre avantajlı olduğu noktalar da var, mesela temizliği daha kolay ve yırtılma tehlikesi daha az. Göğüs zaten yumuşak plastikten yapılmış. Koltuklar gayet konforlu. Özellikle ön koltukların arka kısımlarının deri olması güzel. Temizliği kolay oluyor. Yol Bilgisayarı çok güzel ihtiyacınız olan tüm bilgileri veriyor. Ses Sistemi gayet iyi. İç hacmi oldukça geniş, diz mesafesi çok iyi. Arka koltukların ortasındaki kısım biraz yüksek. Orta kısma oturmak zor olacak tahmin ediyorum. Bagajı çok geniş, ve otomatik olarak tam açılması ayrı bir hava katıyor :). Ama çok soğukta tam açılmıyor, hafif açılıyor. İkinci denemede tam açılıyor. YSP Plast diye bir siteden bagaj havuzu aldım, güzel, fakat cepli aldım, sol taraftaki bagaj gözüne oradaki plastik yüzünden tam oturmuyor, biraz havada kalıyor. Sanki cepsiz alsam daha iyi olacaktı.

    Yukarıdaki yorumların tamamen kişisel yorumlarım, bana göre güzel olan başkasına göre güzel olmayabilir. Umarım faydalı olur.

    Çok teşekkür ederiz.
    Zaten bizim degerlendirmelerimiz tamamen kendi izlenimlerimizdir. Sorunsuz araba varmıdır bence hayır. Mükemmel varmıdır bence yoktur sadece mükemmele yakın vardır benimde onu alacak param yoktur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    1.2 TSI Comfortline Refleks Gümüş. Ekleyebilirsiniz.

    12. Üyemiz aramıza hoşgeldiniz. Fotograf görüş ve önerileriniz acilen beklenmektedir :)

    Merhabalar,

    Arabadan genel manada memnunum, sadece hız yükseldikçe rüzgar sesi bayağı artıyor. Sizde de aynı şekilde mi? Yapılabilecek birşey var mı?
    Motor mu çok sessiz kalıyor acaba :)

    Ş.içi 5km yokuşlu dur kalklı en iyi ortalama 7.2, rahat kullanım 9 civarları yaptım.
    Ş.dışı bol yokuşlu 170 km 6,3 ortalama yaptım.

    Araç 500 km de.

    Araçın dış ve iç dizaynı gayet güzel. Orta konsol sade ve bana göre gayet şık. Eleştirilen kapı içi plastiklerinin de bana göre avantajlı olduğu noktalar da var, mesela temizliği daha kolay ve yırtılma tehlikesi daha az. Göğüs zaten yumuşak plastikten yapılmış. Koltuklar gayet konforlu. Özellikle ön koltukların arka kısımlarının deri olması güzel. Temizliği kolay oluyor. Yol Bilgisayarı çok güzel ihtiyacınız olan tüm bilgileri veriyor. Ses Sistemi gayet iyi. İç hacmi oldukça geniş, diz mesafesi çok iyi. Arka koltukların ortasındaki kısım biraz yüksek. Orta kısma oturmak zor olacak tahmin ediyorum. Bagajı çok geniş, ve otomatik olarak tam açılması ayrı bir hava katıyor :). Ama çok soğukta tam açılmıyor, hafif açılıyor. İkinci denemede tam açılıyor. YSP Plast diye bir siteden bagaj havuzu aldım, güzel, fakat cepli aldım, sol taraftaki bagaj gözüne oradaki plastik yüzünden tam oturmuyor, biraz havada kalıyor. Sanki cepsiz alsam daha iyi olacaktı.

    Yukarıdaki yorumların tamamen kişisel yorumlarım, bana göre güzel olan başkasına göre güzel olmayabilir. Umarım faydalı olur.

    Üstadım Passanger arkadaşımızın sorusuna cevabı siz verebilirseniz memnun olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Salih üstad paylaşımlar için teşekkürler.
    Senin şu karlar kalksın da yerden videolarını bekleyeceğiz unutma.
    Özellikle 6. vites 120 km/h hızda devir saati ve anlık tüketim videonu dört gözle bekliyorum.

    Devir 2500 civarı, anlık tüketim değişiyor yolun eğimine göre. 8,5 - 5,5 - 7,2 gibi değerler oldu farklı yollarda. Ortalama 6,5 - 7 gibi olacağını tahmin ediyorum.
    Tabi bu kullannımlar çok kısa süreli kullanımlar. Uzun süreli kullanımlarda daha da düşebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fcikse -- 23 Şubat 2012; 17:18:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Salih üstad paylaşımlar için teşekkürler.
    Senin şu karlar kalksın da yerden videolarını bekleyeceğiz unutma.
    Özellikle 6. vites 120 km/h hızda devir saati ve anlık tüketim videonu dört gözle bekliyorum.

    Devir 2500 civarı, anlık tüketim değişiyor yolun eğimine göre. 8,5 - 5,5 - 7,2 gibi değerler oldu farklı yollarda. Ortalama 6,5 - 7 gibi olacağını tahmin ediyorum.
    Tabi bu kullannımlar çok kısa süreli kullanımlar. Uzun süreli kullanımlarda daha da düşebilir.

    Teşekkür ederim üstad. Uzun süreli kullanımlarda 6 litreyi yakalar gibi o zaman 120 km/h CC açık konumda.
    Güzel değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Salih üstad paylaşımlar için teşekkürler.
    Senin şu karlar kalksın da yerden videolarını bekleyeceğiz unutma.
    Özellikle 6. vites 120 km/h hızda devir saati ve anlık tüketim videonu dört gözle bekliyorum.

    Devir 2500 civarı, anlık tüketim değişiyor yolun eğimine göre. 8,5 - 5,5 - 7,2 gibi değerler oldu farklı yollarda. Ortalama 6,5 - 7 gibi olacağını tahmin ediyorum.
    Tabi bu kullannımlar çok kısa süreli kullanımlar. Uzun süreli kullanımlarda daha da düşebilir.

    6.vites 120km/h hız devir 2500. bence en fazla 2000 devir olmalı. 140'a çıktığında hız araç fazla yakıt tüketmeye ve bağırmaya başlar. galiba vites aralıkları kısa tutulmuş, şehir içinde yakıtı düşürür o bir avantajdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Salih üstad paylaşımlar için teşekkürler.
    Senin şu karlar kalksın da yerden videolarını bekleyeceğiz unutma.
    Özellikle 6. vites 120 km/h hızda devir saati ve anlık tüketim videonu dört gözle bekliyorum.

    Devir 2500 civarı, anlık tüketim değişiyor yolun eğimine göre. 8,5 - 5,5 - 7,2 gibi değerler oldu farklı yollarda. Ortalama 6,5 - 7 gibi olacağını tahmin ediyorum.
    Tabi bu kullannımlar çok kısa süreli kullanımlar. Uzun süreli kullanımlarda daha da düşebilir.

    6.vites 120km/h hız devir 2500. bence en fazla 2000 devir olmalı. 140'a çıktığında hız araç fazla yakıt tüketmeye ve bağırmaya başlar. galiba vites aralıkları kısa tutulmuş, şehir içinde yakıtı düşürür o bir avantajdır.

    Hocam yalnız gözünüzden kaçan bir şey var ki bu araç benzinli.
    Benzinli araç fazla devir çevirir; dizele kıyasla. Sizin dediğiniz değerleri dizel araçlar bile zor tutturur.

    Benim aracım 120 km/h hızda 3400 devir çeviriyor mesela.
    Aşağıda Yeni Opel Astra 1.3 dizelin 120 km/h hızda çevirdiği devir var. 2400 devir. Bu düşünüldüğünde Jetta'nın başarılı olduğu gözleniyor.
    Her ne kadar 6.vitesin etkisi olsa da, benzinli bir araca göre mükemmeldir.

     :..YENİ JETTA KULLANICILARI VE  SEVENLERİ TOPLULUĞU..:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    Arkadaşlar bu 2 videoda dikkatinizi çeken birşey oldu mu. iyi bakın yakalayabilecekmisiniz. Akşam kendi cevabımı arz ederim.





    Hadi ama dikkatli bakınız videolara

    Hiçbir cevap gelmedi yanlışta olsa
    bizler bu arabayı 105 ps 175 tork biliyorduk ama Chiplenmeden önceki alınan değerler 115 ps 185 tork çıkmış bilginize




  • dizel araçlar piston kollarının kısa olması nedeni ile istesede yüksek devir çemiremez. bizim arabalar 120 ile giderken kaç devir çeviriyordu hatırlamıyorum ama 3000 devir çeviriken 150 km hıza 4100 devir çevirirken 200 ile gidiyor. bizim arabalarımız 7000 devire kadar çevirebilirken dizel 4500 ü gördüğü zaman şükreder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    1.2 TSI Comfortline Refleks Gümüş. Ekleyebilirsiniz.

    12. Üyemiz aramıza hoşgeldiniz. Fotograf görüş ve önerileriniz acilen beklenmektedir :)

    Merhabalar,

    Arabadan genel manada memnunum, sadece hız yükseldikçe rüzgar sesi bayağı artıyor. Sizde de aynı şekilde mi? Yapılabilecek birşey var mı?
    Motor mu çok sessiz kalıyor acaba :)

    Ş.içi 5km yokuşlu dur kalklı en iyi ortalama 7.2, rahat kullanım 9 civarları yaptım.
    Ş.dışı bol yokuşlu 170 km 6,3 ortalama yaptım.

    Araç 500 km de.

    Araçın dış ve iç dizaynı gayet güzel. Orta konsol sade ve bana göre gayet şık. Eleştirilen kapı içi plastiklerinin de bana göre avantajlı olduğu noktalar da var, mesela temizliği daha kolay ve yırtılma tehlikesi daha az. Göğüs zaten yumuşak plastikten yapılmış. Koltuklar gayet konforlu. Özellikle ön koltukların arka kısımlarının deri olması güzel. Temizliği kolay oluyor. Yol Bilgisayarı çok güzel ihtiyacınız olan tüm bilgileri veriyor. Ses Sistemi gayet iyi. İç hacmi oldukça geniş, diz mesafesi çok iyi. Arka koltukların ortasındaki kısım biraz yüksek. Orta kısma oturmak zor olacak tahmin ediyorum. Bagajı çok geniş, ve otomatik olarak tam açılması ayrı bir hava katıyor :). Ama çok soğukta tam açılmıyor, hafif açılıyor. İkinci denemede tam açılıyor. YSP Plast diye bir siteden bagaj havuzu aldım, güzel, fakat cepli aldım, sol taraftaki bagaj gözüne oradaki plastik yüzünden tam oturmuyor, biraz havada kalıyor. Sanki cepsiz alsam daha iyi olacaktı.

    Yukarıdaki yorumların tamamen kişisel yorumlarım, bana göre güzel olan başkasına göre güzel olmayabilir. Umarım faydalı olur.

    Tecrübelerinizi bizimle paylaştıgınız için sizlere çok teşekkür ederim.
    Rüzgar sesi evet benim arabamda var. Bana göre bu arabada yol sesi benim dikkatimi çekecek düzeyde değil yani yok, motor deseniz o hakikaten yok denecek kadar az. e geriye rüzgar sesi kalıyor ki o da mecburen duyuluyor. Duyacak başka ses yok gibi. :)
    İlk önceki kasalarda da rüzgarsesi şikayetini okudum ama dediğim gibi bu araba genel olarak sessiz. Hatta bingiğim bazı arabalar ile kıyaslarsam bu araba gerçekten sessiz.
    Yol sesi passatta daha fazla idi belki ondaki lastikten kaynaklanır bir problemdi. brigstone turanza lastik var idi o sert idi vesselam lastik sesi passatta daha fazla idi. ama rüzgar sesi 130 dan sonra ısılık gibi başlardı ama jettadan az idi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    Hiçbir cevap gelmedi yanlışta olsa
    bizler bu arabayı 105 ps 175 tork biliyorduk ama Chiplenmeden önceki alınan değerler 115 ps 185 tork çıkmış bilginize

    Gerçekten çok ilginç bir durum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcikse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Salih üstad paylaşımlar için teşekkürler.
    Senin şu karlar kalksın da yerden videolarını bekleyeceğiz unutma.
    Özellikle 6. vites 120 km/h hızda devir saati ve anlık tüketim videonu dört gözle bekliyorum.

    Devir 2500 civarı, anlık tüketim değişiyor yolun eğimine göre. 8,5 - 5,5 - 7,2 gibi değerler oldu farklı yollarda. Ortalama 6,5 - 7 gibi olacağını tahmin ediyorum.
    Tabi bu kullannımlar çok kısa süreli kullanımlar. Uzun süreli kullanımlarda daha da düşebilir.

    6.vites 120km/h hız devir 2500. bence en fazla 2000 devir olmalı. 140'a çıktığında hız araç fazla yakıt tüketmeye ve bağırmaya başlar. galiba vites aralıkları kısa tutulmuş, şehir içinde yakıtı düşürür o bir avantajdır.

    Hocam yalnız gözünüzden kaçan bir şey var ki bu araç benzinli.
    Benzinli araç fazla devir çevirir; dizele kıyasla. Sizin dediğiniz değerleri dizel araçlar bile zor tutturur.

    Benim aracım 120 km/h hızda 3400 devir çeviriyor mesela.
    Aşağıda Yeni Opel Astra 1.3 dizelin 120 km/h hızda çevirdiği devir var. 2400 devir. Bu düşünüldüğünde Jetta'nın başarılı olduğu gözleniyor.
    Her ne kadar 6.vitesin etkisi olsa da, benzinli bir araca göre mükemmeldir.

     :..YENİ JETTA KULLANICILARI VE  SEVENLERİ TOPLULUĞU..:



    bende 407 hdi vardı 5.vites 130km/h de 3000 devirde olurdu. bunlar fabrikaların ayarlamasıyla da ilgili bir durum. astra kaç vites bilmiyorum ama 6.vitesin esprisi yüksek hızlarda düşük devirde seyretmektir, bu sayede yakıt tasarrufu ve konfor sağlanır (düşük devirde motor sesi azalacağı için).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    Hiçbir cevap gelmedi yanlışta olsa
    bizler bu arabayı 105 ps 175 tork biliyorduk ama Chiplenmeden önceki alınan değerler 115 ps 185 tork çıkmış bilginize

    Gerçekten çok ilginç bir durum...

    Aslında bu durumu vw in ilk çıkardıgı TSİ motorda da duymuştum ilk çıkan versiyonlar 14. 140 ve 170 liklerdi. Forumda bir arkadaş 170 hp lik tsi motorlu vosvosunun 193 psçıktıgını yazmıştı.




  • @elliyedi,
    Üstad elbet 6. vites ekonomi için. Astra 5 vites; ancak nihayetinde dizel bir araç ve 120 km için 2400 devir Jetta ile kıyaslandığında biraz fazla kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    @elliyedi,
    Üstad elbet 6. vites ekonomi için. Astra 5 vites; ancak nihayetinde dizel bir araç ve 120 km için 2400 devir Jetta ile kıyaslandığında biraz fazla kalıyor.

    bende size katılıyorum
  • quote:

    Tarih 23 Şubat 2012; 23:18:09
    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    @elliyedi,
    Üstad elbet 6. vites ekonomi için. Astra 5 vites; ancak nihayetinde dizel bir araç ve 120 km için 2400 devir Jetta ile kıyaslandığında biraz fazla kalıyor.

    bende size katılıyorum


    tabi tüketim değerleride değişiyodur astra 4.8 olduğuna göre jettada 6 civarlarındadır
  • Evet arkadaşlar bakın bu arkadaşımız arabayı 139 a sabştlemiş. 3 saat 37 dakikadır yolda ortalama sürati 114 km ve ortalama tüketim 6.9 litre

  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.