Bildirim
2012 MODEL OPEL ASTRA CLASSIC 3 ALANLAR
Nitecore Ums2, siyah, L: 152 x l: 73 x Y: 40. : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07L8LCGJH?ref=ppx_pt2_dt_b_prod_image
8 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Mantıklı araç, ama ben daha az donanımlı yeni kasa bir araç alırım, zevk meselesi. Yağmur sensörü falan önemli değil benim için. -
fiyat konusunu izliyorum,kaçırılmayacak ölçüde cazip olursa ben de alıcıyım -
quote:
Orijinalden alıntı: xxl567
quote:
Orijinalden alıntı: sile
23 mayıs itibari ile düz vites standart paket HB astra 40500 tl ye almış bulunuyorum,park sensörüve cam filmi yapıldı ist da maalesef hep standart model var konfor bulamadım,750 tl ye +2 garanti yaptırdım,ilk kullanımlarda neye dikkat etmeliyim 90 km geçilmemeli yüksek devir falan gibi?
astra G ye göre direksiyon bayağı sert geldi bu sertlik açılırmı ilerde
birde araç 2013 model ama http://vindecoder.eu/opel bu siteden şasi sorgulamasında 2014 çıkşlı görünüyor,kafam karıştı hangi model bu araç fabrika hala üretiyor galiba
bir de camları kumandadan kapama bahsediliyor bende olmadı servis yapabilirmi acaba?veya yaptıran varsa kaça yaptırdı.
herkese kazasız sürüşler
Aracınız hayırlı olsun hocam. Direksiyon maalesef sert ve öyle kalacak. Bu durum benim de canımı sıktı ama zamanla alışılıyor. İlk 1500 km 3000 devri zorda kalmadıkça geçmemeye çalışın. Daha sonra 6000 kmye kadar da aşırı zorlamadan dilediğiniz gibi kullanın. Araçlar 2013 model diye biliyorum. Nakliye, bayide bekleme vs derken normal bi durum. Kumandadan cam kapama olayı zor bişe değil, cam motoruna ekstra bir modül ekleniyor. Servis yapar mı bilmiyorum ama biz kuzenin doblosuna 50 liraya yaptırdık bi oto elektrikçide. Bizim Astra'nın garantisi bitince ben de düşünüyorum. Uzun lafın kısası, şu piyasa koşullarında bu paraya mükemmel bi araba aldınız. Güle güle kullanın, Allah kaza bela vermesin inşallah
Aracınız hayırlı olsun.kazasız belasız binmenizi dilerim.Şu zamanda 40.000 tl ye alınabilecek en iyi arabadan almışsınız.Özellikle virajlarda daha iyi anlayacaksınız yola tutunmasını.Direksiyon sertliğini bende ilk aldığımda garipsemiştim ama şuan alıştım.hatta astra'nın direksiyonuna alışıp başka yumuşak direksiyonlu araba sürdüğünüzde onu da garipsemeye başlıyorsunuz.tamamen alışkanlık meselesi.o opel'in şasi sorgulama sayfasından bende aracımı arattım.2014 yazıyordu,halbuki arabam 2013 model.bende anlamadım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 30 Mayıs 2014; 21:08:39 >
-
Eskiden astra cd 1.6 vardı. Memnundum ama, H kasa gerçekten mükemmel. Sadece euro5 normundan dolayı biraz nazlı gidiyor, tek sıkıntım bu. Yakıtı şu an 35 km hız otalamasıyla 7.8/100km. Kilometre 12000de. -
Geçtiğimiz sene Ankara Reis bayisinde araç bakımımı yaptırdım. 30k bakımı için 700 TL verdim. Memnuniyeti sorarsanız fiyattan daha kötü bir misafir ağırlama anlayışları var. Öğleden sonra 15:00 araç teslimi ettim, saat 19:00 da aracı teslim aldım ve geç olduğu için aracı yıkayamıyoruz diyerek bahanede üretip, paranı aldık, sen işine bak şimdi, ne yaparsan yap gibi bir anlayış ile uğurlandım oradan. Üstüne birde sol ön lastiğimi patlatıp öyle teslim etmişler. Ufak bir demir parçası saplanmış. Rot balans ayarı ve ön arka lastik değişimi yaptıkları için basınç değişikliği olacağını düşündüğümden dolayı üzerinde durmamıştım ama bildiğin lastik patlak ve lastik sensörü yanar bir şekilde aracı teslim ettiler. Son gidişim olduğu için sineye çektim. Ankara Reis Servisi özellikle tavsiye etmediğim bir servis olup, Ankara içinde olan tüm kullanıcıların bu konulara özen göstermesini rica ederim.
Tavsiye aldığınız özel servis varsa orayı tercih etmenizi öneririm. 2 yıllık garanti bitti ise hiç servise gitmeden bu şekilde halledin. Sonuçta orada çalışan insanlar 3-5 sene önce opel servisinde yine sizin aracınızın bakımını yapıyordu. Değişen dükkan ve birazda malzeme (aynı kalitede olabilir)
Reis diğer illerde böyle değil ama Ankara özellikle kendini aşmış bir vaziyette.
Saygılar ve selamlar...
-
-
Bugün itibariyle konya opel servise öyle bir gittim,araba servisteyken göz ucuyla sıfır arabaları inceledim.Astra Classic hacback gözüme çarpmadı,sordum.Çalışan bayan geçen ay hepsinin bittiğini söyledi.Son 14 tane gelmiş ve 13 gün içinde bitmiş.gelen sadece classic almak için gelmiş,almış ve gitmiş.çok iyi satış yapmışlar o modelde.bir daha gelmeyecek artık dedi...Astra Classic konya'da tükendi anlayacağınız
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 15 Temmuz 2014; 18:08:35 > -
Arkadaşlar 2013 classic sedan easytronic aracımla konya-alanya arası ilk uzun yol seyahatimi yaptım.4 yetişkin,bagaj ağzına kadar dolu 300km'lik yolun 80 km'si klima açık 100km'de 6,5 litre benzin yaktı.yolun yaklaşık 100km'lik civarı (seydişehir-manavgat yol çatı arası) dağa tırmanmalı yokuş yukarı.genel olarak performansta iyi idi.120 km'yi geçmedim.yola tutunması,fren mesafesi gerçekten çok iyi fakat klima açık ve yokuş yukarı biraz bayılma oldu.araç şuan 4000km 'de.tabi sınıfı başka aracı dolu vaziyette yokuş yukarı,klima açık sürmediğim için kıyaslama yapamayacağım ama sürüp ona göre değerlendirmek isterdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lider1980 -- 13 Ağustos 2014; 19:29:27 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Lider1980
astra h'nin easytronic şanzımanı zaten düz vites gibi birşey,yani sorun easytronice özel değil üstelik easytronicte stop etme gibi bir durumda yok ayrıca sport tuşu var,daha atak olması için.ben astra h için konuşuyorum,115 beygirlik motoru yok,uzun düz yolda iyi gidiyor olabilir,şehir içi ve yokuş yukarı performansı fiyatı ve markasına göre oldukça düşük
Benim aracım Astra h 1,4 90 hp easytronic sizin hoca ve siz bu araçları nasıl kullanıyorsunuz bilmiyorum ama akyokuşta bu arabaları kaldıramıyorsanız adama gerçekten gülerler (dalga geçmek eleştirmek kınamak için yazmıyorum lütfen yanlış anlamayın) ben kendi aracımla akyokuşu bırakın turkiyenin hiç bir yokuşunda (asfalt yolu olan) aracın stop edeceğine ihtimal vermem, vermiyorum veremiyorum. Keşke bu mesajınızı 15 gün önce görseydim (konyada ikamet ediyordum) beraber denerdik ve kıyaslardık ama önümüzdeki aylarda mutlaka konyaya geleceğim fırsat olursa peş peşe bi akyokuş denemesi yaparız. Bu arada bu araçların performans araçları olmadığıda aşikar yani 1,6 standart bir binek performansı verirler hepsi bu.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Lider1980
Şimdi yaptığım bir dolaşmayla 2004-2009 astra h 'lerde 90 beygir motor kullanıldığını öğrendim,şaşırdım.önceki mesajlarda da bahsettiğim gibi 115'lik beygir gücü yok bahsettiğimiz 1.6 motorun. j kasalarda kullanılan 1.4 140hp olan motorla ilgili olumsuz bişey duymadım,onlarında fiyatları 50'den az değil 2.ellerinin.ben 47'milyara konyadan alıp kazık yediğimde 1.4 astra j 56'lardan başlıyordu.bu durumları bilseydim sabredip başka şehirden 1.4 140'lık yeni kasa alırdım
Hocam bütün yazdıklarınızdan anladığım tek şey var otomobil hakkında tecrübenizde bilginizde çok çok az (bunu sizi yermek eleştirmek için falan yazmıyorum bir durum tespiti bu) siz arabayı alırkende bilinçli değilmişsiniz şu anda da bilinçli değilsiniz sizin hocanızda aynı bilinçten yoksun olarak araç almış ve hata yapmış ben sizinle tartışmaya devam etmek istemiyorum. Astra j de 115 lik motorun vereceği performans azıcık otomobilden anlayan herkesçe tahmin edilir aracın ağırlık hp oranına bakan herkeste bunu kestirebilir işte o yüzden o aracın 140 hp lik versiyonuda var. Gelelim sizin araca sizin aracınızda emsali butun araçlar ile benzer performansı sergiler yani 110-120 hp lik butun 1,6 atmosferik otomatikler ne ise oda 3 aşağı 5 yukarı aynıdır kimisinden daha hızlıdır kimisinden daha yavaş. Ama siz tsi motorla kıyaslama yapacak diyorsanız zaten atla eşeği kıyaslayacağım diyorsunuzdur. Keşke zamanında yani arabayı almadan biraz araştıraaydınız. Ayrıca bir başka bilgi daha vereyim 1.4 h kasada 2012 yılına kadar uretilmiştir. Soracağınız birşey olursa sorarsanız anlatırım ama bu şekilde eksik bilgiyle birde ders verir edasında kesin kesin konuşunca olmuyor. Her sozunuz bir baş incitiyor. Saygılarımla..
-
1.2 motor dacia sandero 36.000 lira, 1.6 motor opel astrayi aralik sonunda 35.000 liraya aldim.
O yuzden bence bu arabanin motorunu gereksiz yere kotuluyorsunuz. Piyasada 35.000 liraya satilan arabalarin ozelliklerinden, donanimlarindan ve motorlarindan bahseder misiniz lutfen?
Opel astra classic 3 piyasada fiyat/performans dengesini en iyi veren arabalardan biriydi, ve tekrar kendi sinifinda ve fiyat seviyesinde en iyi motorlardan birine sahip.
Bu konuda gunlerdir j kasa 1.6 115 bg nin tartisilmasini anlamiyorum. J kasada 115 bg de o kadar yerden yere vurulacak bir performans gostermiyor -dikkat edin performansli demiyorum- Performans isteyen bir zahmet keseyi azicik acsin, hem muadillerden ucuz araba alacaksin hem de performansli az yakacak yok daha neler. Zaten kendisi belirtmis satsam parasina daha duzgun araba yok diye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jvcjvc -- 28 Ekim 2014; 15:47:48 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Lider1980
Astra J'ye 50-52 milyar verin hocam 4 kişi bagaj dolu az bir yokuşta araba ıkınsın,sıkılsın,siz olur o kadar diyorsanız sorun yok.yakıt olarakta böyle bir motora şehir içi 7 litre beklemek gibi bir halimiz de yok.varsın 10 litre yaksın ama adam gibi çeksin.Astra asla yolda kalmaz,orası kesinde yokuşta 1400kg,115hp bayılır orasıda kesin.ilerde tüp derdiyle uğraşmadan az biraz daha biriktirip 140'lıktan almak benim son diyeceğim.gerisi tercihlere kalmış
1400 kg 115 bg zaten bisey beklemek hata astra h bile çekmiyor. Kaldı ki çoğu c sınıfı araba da aynı. C sınıflarında 0 -100 hızı 11 altinda araba yok gibi. 70 binden fazla paran varsa ayrı :-). Bide. Enzinlilerin hepsi zaten yokuşda bayılır. Hafif araçlar ayrı tabi. Çok da takma astra j güzel araç. Sürüş keyfi konforu vs idealdir. Alternatifi 60-70 civarına golf olabilir . Bide bu araçlar maksimum torku 4000 devirde veriyor yokuşa girerken devir 4000 den assagi olmaması lazım + motor zamanla açılacaktır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Lider1980
Aynen dediğiniz gibi,okuldaki hocamızda Astra j 115'lik versiyonunu alman olsun ve ilerde tüp takılsın mantığı ile almış.90'lık dizel linea'sını satıp aldı.ondaki çekişi bulamayınca da epey hayal kırıklığına uğradı.halbuki benim astra classic sedan aldığımı bildiği halde bana bir kere sormadan hemde aynı bayiden kafasına göre almış,bende de yaptıkları gibi bayi test aracı yok diye test yaptırmamış(birde satan elemanın anahtar çıkmıyor diye basitçe bahşiş istemelerini,sıfır aracı otomatik makinede yıkamalarını anlatmayım).niye hocam 140'lık almadın,bana danışmadın dedim,bütçeden çok,tüp takırırım mantığı ile almış,birde aldıktan 2 ay sonra arabasına dolu yağdı,kaputu,tavanı boya yedi,yani arkadaş folloşa döndü malesef,gelen vurdu,giden vurdu birde dolu vurdu..bizim modelimize dönersek arabanın kasasına,görüntüsüne gören gerçekten hayran kalıyor,gazı sonuna kadar dipliyorum,deli gibi bağırsa da bozulmayacağı hissini alıyorum.adamlar motor hararet göstergesi bile koymamış,su kaynatmaz,kaynatacak olsa ya arıza ışığı yanar,yada su azalıyor diye işaret çıkarmış yol bilgisayarı bölümünde.Ayrıca Avupa'da ve Rusya'da classic kasanın A18XER kodlu 1800cc,140'lık motor versiyonu varmış,keşke türkiye'ye de getirilseymiş.renault 19 europa 1800cc'nin tutulmadığı gibi oda tutulmayabilirdi ama alıcısı olurdu
Yaptiginiz hata turbo dizel ile atmosferik arabalari kiyaslamak.
Evet araba agir oldugundan bir tik geride performans olarak, ama atmosferik arabayi turbo dizellerle de kiyaslamak hata. Atmosferik benzinliyi turbo benzinli ile kiyaslamak hata.
Yukarida arkadas guzel ozetlemis arastirmadan almissiniz diye.
Her motor tipinin + ve eksi yanlari var.
Aldiginiz arabadaki atmosferik motor torku 4000 devirde veriyor yani dik yokuslara o devir bandinda girmenizde fayda var.
Ama araba dizel olsaydi 2000 devirde bizim arabanin verdigi torku verecekti yani fazladan gaza abanmak gerekmeyecekti.
Turbo benzinli olsaydi 2300 devirde torku verecekti ayni zamanda da 2300 devirde dizelden de atmosferikten de daha cok bg verip daha da istekli devirlenecekti.
Siz atmosferik motor almakla birlikte motor sorunsuzlugu da satin aldiniz, turbo gibi sarf malzemelerinden kurturdunuz, daha dayanikli mekanige sahip bir motorunuz oldu. Lpg taktirma sansiniz da var.
Dizele girmiyorum bile fiyat farki vs sebebiyle.
Turbo benzinli alsaydiniz da daha sessiz motorunuz olacakti, daha istekli gidecekti yakit 1-2 litre dusuk olacakti ama atmosferik motordaki sorunsuzluk olmayacakti, kullaniminiza bagli olarak turbo vs isteyecekti.
Onun disinda konusmam gerekirse bizim siniftaki cogu arabayi kullandim, bizim arabanin genel anlamda en kotu tarafi klimanin cekisi ciddi bir sekilde etkilemesi, ama onun disinda piyasadaki atmosferiklere gore aman aman farkini goremedim, ki 0-100 degerleri de bunu gosteriyor.
Hatta size kullandigim arabalari soyleyeyim:
Megane 3 1.6 benzinli duz vites :performans icin devirlenmek istiyor, bizim araba gibi guzel devirlenmiyor, motor sesi kotu. Genel anlamda fark yok
Hyundai i30 1.6 motor duz vites 130 kusur beygir. Torkunu ve beygirini yuksek devirde veriyor gaza abanmadan motoru bagirttirmadan performans almak zor, gene genel olarak cok ciddi fark hissetmedim.
Toyota corolla hb uzun yillar kullandim 4 ileri otomatik, klima kapaliyken ataklik yonunden fark yok, ama klima acikken opele gore cok daha atak.
Dedigim gibi cogu arabada klimanin acik olmasi etkilemezken opelde gercekten etkiliyor daha da kullandiklarimdan ornek verebilirim ama usendim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş
quote:
Orijinalden alıntı: Lider1980
Aynen dediğiniz gibi,okuldaki hocamızda Astra j 115'lik versiyonunu alman olsun ve ilerde tüp takılsın mantığı ile almış.90'lık dizel linea'sını satıp aldı.ondaki çekişi bulamayınca da epey hayal kırıklığına uğradı.halbuki benim astra classic sedan aldığımı bildiği halde bana bir kere sormadan hemde aynı bayiden kafasına göre almış,bende de yaptıkları gibi bayi test aracı yok diye test yaptırmamış(birde satan elemanın anahtar çıkmıyor diye basitçe bahşiş istemelerini,sıfır aracı otomatik makinede yıkamalarını anlatmayım).niye hocam 140'lık almadın,bana danışmadın dedim,bütçeden çok,tüp takırırım mantığı ile almış,birde aldıktan 2 ay sonra arabasına dolu yağdı,kaputu,tavanı boya yedi,yani arkadaş folloşa döndü malesef,gelen vurdu,giden vurdu birde dolu vurdu..bizim modelimize dönersek arabanın kasasına,görüntüsüne gören gerçekten hayran kalıyor,gazı sonuna kadar dipliyorum,deli gibi bağırsa da bozulmayacağı hissini alıyorum.adamlar motor hararet göstergesi bile koymamış,su kaynatmaz,kaynatacak olsa ya arıza ışığı yanar,yada su azalıyor diye işaret çıkarmış yol bilgisayarı bölümünde.Ayrıca Avupa'da ve Rusya'da classic kasanın A18XER kodlu 1800cc,140'lık motor versiyonu varmış,keşke türkiye'ye de getirilseymiş.renault 19 europa 1800cc'nin tutulmadığı gibi oda tutulmayabilirdi ama alıcısı olurdu
Yaptiginiz hata turbo dizel ile atmosferik arabalari kiyaslamak.
Evet araba agir oldugundan bir tik geride performans olarak, ama atmosferik arabayi turbo dizellerle de kiyaslamak hata. Atmosferik benzinliyi turbo benzinli ile kiyaslamak hata.
Yukarida arkadas guzel ozetlemis arastirmadan almissiniz diye.
Her motor tipinin + ve eksi yanlari var.
Aldiginiz arabadaki atmosferik motor torku 4000 devirde veriyor yani dik yokuslara o devir bandinda girmenizde fayda var.
Ama araba dizel olsaydi 2000 devirde bizim arabanin verdigi torku verecekti yani fazladan gaza abanmak gerekmeyecekti.
Turbo benzinli olsaydi 2300 devirde torku verecekti ayni zamanda da 2300 devirde dizelden de atmosferikten de daha cok bg verip daha da istekli devirlenecekti.
Siz atmosferik motor almakla birlikte motor sorunsuzlugu da satin aldiniz, turbo gibi sarf malzemelerinden kurturdunuz, daha dayanikli mekanige sahip bir motorunuz oldu. Lpg taktirma sansiniz da var.
Dizele girmiyorum bile fiyat farki vs sebebiyle.
Turbo benzinli alsaydiniz da daha sessiz motorunuz olacakti, daha istekli gidecekti yakit 1-2 litre dusuk olacakti ama atmosferik motordaki sorunsuzluk olmayacakti, kullaniminiza bagli olarak turbo vs isteyecekti.
Onun disinda konusmam gerekirse bizim siniftaki cogu arabayi kullandim, bizim arabanin genel anlamda en kotu tarafi klimanin cekisi ciddi bir sekilde etkilemesi, ama onun disinda piyasadaki atmosferiklere gore aman aman farkini goremedim, ki 0-100 degerleri de bunu gosteriyor.
Hatta size kullandigim arabalari soyleyeyim:
Megane 3 1.6 benzinli duz vites :performans icin devirlenmek istiyor, bizim araba gibi guzel devirlenmiyor, motor sesi kotu. Genel anlamda fark yok
Hyundai i30 1.6 motor duz vites 130 kusur beygir. Torkunu ve beygirini yuksek devirde veriyor gaza abanmadan motoru bagirttirmadan performans almak zor, gene genel olarak cok ciddi fark hissetmedim.
Toyota corolla hb uzun yillar kullandim 4 ileri otomatik, klima kapaliyken ataklik yonunden fark yok, ama klima acikken opele gore cok daha atak.
Dedigim gibi cogu arabada klimanin acik olmasi etkilemezken opelde gercekten etkiliyor daha da kullandiklarimdan ornek verebilirim ama usendim.
forumda son zamanlarda okuduğum en faydali yazı.
elinize sağlık...
-
siz çıkmıyor diyince anladım zaten 1.6 atmosferik olduğunu. :). yeni nesillerde arabalar hep büyüdü, kasalar ağırlaştı ister istemez. ama hala bazı firmalar 1.6 ve aşağısı atmosferik motorları bu arabalara koymakta ısrar ediyorlar.
Saygılarımla
quote:
Orijinalden alıntı: Lider1980
Sayın arkadaşım hocamızın arabası 1600cc ,115 beygir olan.tabiki konyanın yokuşu istanbul yada karadeniz'in yokuşları yanında hiç kalır.geldiniz mi bilmem bir akyokuşu vardır dik olan,birde yine aynı yerde olan huzurevi civarı,gerisi alabildiğine düzlüktür..öyle yokuşu bol bir memlekette bu arabayı düşünemiyorum.hele bir de gaz taktırma tam bir felaket olurdu.bir keresinde de alanya kalesine çıkarken zorlanmıştı,içinde 4 kişi idik.Çok canım sıkılmıştı.bizden sonra yorum yapan arkadaş böyle durumlarda klimayı kapatıp,tam devir çıkmayı yazmış,zaten başka türlü çıkma ihtimali yok.benim kabullenemediğim 2013,2014 model bir arabanın böyle sorun yaşaması.nasıl 115 beygir anlayamadım,artık şüphelenmeye başladım doğruluğuna.45-50 milyar para ver,yokuş çıkmasın.tamam sürekli dağ,bayır gezecek değiliz ama o da lazım.bir süre daha kullanıp satarım ve bir daha da uzun soluklu test edip,forumları iyice okumadan araba almam.96 model renault 19 europa 1800 motor 105 beygir arabam vardı,araba kudururdu az fazla gaz versem,dağ taş demezdi.sırf parçasını bulunmaz olduğu için satmıştım.onu özler oldum
-
Gaza basınca uçacak diye , sıfır aracınızdan vazgeçip 150 binde 9-10 yaşında araca binmek bana göre mantıklı gelmiyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: Lider1980
arabayı alalı 10 ay oldu,daha 6000 km yeni oldu tek kişi salon arabayla günde taş çatlasa 20 km yapıyorum,oda hafta içi,hafta sonu da paso yatıyor,motoru daha açılır mı,yada ne zaman açılır bilemiyorum bu sürüş moduyla 2 senede anca açılır sanırım esp'siz astra hiç sürmedim,daha doğrusu astra sürdüğüm ilk esp'li araç ama sanki farklı bir tutunması var gibi yola ve bu çok hoşuma gidiyor.evet hantal,kimi zaman bundan çok şikayet de ettim fakat arabamın verdiği güven moralimi düzeltiyor.sport tuşunda araba epey bağırıyor,hemde avaz avaz ,hele vitesin auto modunda kolay kolay üste vitese de atmıyor ama sollamalarda işe yarıyor.yüksek devirlerde vites değiştirdiği için araç gaz basmalarında daha çok tepki veriyor fakat düz yolda sport tuşuna bastığın zaman bağırması insanı rahatsız ediyor,sollama bitse de şu arabayı sakinleştirsem diyorsun.öyle turboya almış gibi bir durum değil,sonuçta arabanın torku,beygiri belli ama fena da bir özellik değil
Arkadaşlar ESP yol tutuşunu artıran bir öğe değil. Araç yoldan çıkma eğilimi gösterdiğinde aracı çizgisine sokmaya yardımcı olan bir sistem ve fizik kurallarını yenemez bu yüzden araçlarımızda esp var diye daha fazla risk almayalım lütfen. Esp'li astralar ile esp siz astralar arasında yol tutuş açısından hiç bir fark yoktur. Saygılarımla...
-
2013 modeline sahip olarak şunları söylebilirim. a16xer motorlu bu arabalar. gücü biraz zayıf 1.6 16v 115 beygir gücünde diye satın aldım. fakat yaklaşık 1.2 corsa d essantia ile aynı güce sahip.ama kasası kalitesi işciliği ve fiyatını oranlarsak gayet güzel bir araba. hatta şunu demeliyim bende 1999 model gl astra vardı onu satınca yeni model ve dizel merakımdan dolayı fiat linea aldım ama araba uçan tenekeden farksız gibi gelmişti.açıkcası ısınamadım içi plastik gibiydi o ısıtma paneli ışıkları filan yanmıyordu .hoşuma gitmediği için satıp 2014 şubat ayında 37.100tl gibi bir fiyatla 0 km opel astra aldım. evet şunu söylemek gerekirse araç 1.6 motora sahip gibi değil tüplü bir 1.6 izlenimi veriyor benzinde. 2500 devir 5.viteste 90km/h hızla gidiyor bu corsa 1.2 d essantia ile aynı değer. fakat dediğim gibi fiyatına göre yol tutuşu olsun güven verişi olsun gayet iyi bir araç. opeli seviyorum.inşallah astra j 1.4 t alacağım yazın onun hakkındada yazarım.
-
Merhabalar, ben de 2013 mart ayında aldığım 2012 model astra h benzinli aracıma 2014 mart ayında lpg taktırdım. Garanti dışı kaldığı için bakıma özel servise gittim ve 170 liraya yaptırdım. Bu yıl kendim yapmaya karar verdim ve internet ten 3lü filtre seti ve gm 5-30 dexos2 yağ siparişi verdim. Toplam 100 lira tuttu. Hem kendim değiştirdim hemde daha kaliteli yağ kullanmış oldum. Çok zor bir şey değilmiş. Bu tarz işlere merakı olan varsa boşuna servislere fazladan para vermeye değmez.
Benzer içerikler
- opel astra h 1.3 cdti hangi motor yağı kullanılır
- opel astra 1.4 turbo otomatik vites nasıl
- 1.3 cdti motor
- araç paket sorgulama
- arabada anahtar işareti
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X