Şimdi Ara

Ziraat Bankası kepazeliği !

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
3.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Dün öğlen saatlerinde kaybolan bankamatik kartımdan para çekmek için Ziraat Bankası Muğla Şubesi'ne gittim.

    Saat 12:10 civarıydı. Sıra aldım ve bekledim. Sıram geldi.
    Genç bir bayan ' İşlem ne ? ' diye sordu. Kartım kayboldu, hesaptaki parayı çekeceğim dedim. ' Ne kadar istiyorsun ? '' dedi, ' 265 ' dedim. Konuşmaya bile çekiniyorum, o derece sert konuşuyor. Bir soru soruyorum, resmen bağırarak yanıt veriyor. Neyse işlemi yaptı, yaptı ama sanki ben bir şey isteyerek suç işlemişim gibi kağıdı önüme şak diye koydu '' İmzala'' dedi ve imza attırdı. '' Kağıdı elime alıp okumama bile izin yok, hemen bir hışımla çekti.

    Kartımı tekrar bu şubeyede istetmek istiyorum, bankamatikte kaldı '' dedim. '' Oradaki telefondan kayıp çalıntı bildireceksin '' dedi. Telefonu açarak müşteri hizmetleriyle görüştüm. '' Oradaki gişe görevlilerine, kartınızın arızalı olduğuna dair işlem yaptırın '' dediler.

    Sıra aldım ve beklemeye başladım. Sıra geldiğinde saat 12:25 civarıydı. Bu sefer genç bir erkek ilgilendi. Derdimi anlattım, '' Ben bakmıyorum 2 nolu gişeye git '' dedi. 2 nolu gişeye gittim, 40-45 yaşlarında bir bayan vardı gişede. '' Pardon kartımı tekrar çıkarttırmak için arızalı olarak işlem yapmanız gerekiyormuş '' dedim. '' Kim diyo ? '' dedi, '' Müşteri hizmetleri '' dedim. '' Tamam sıra al gel '' dedi. '' Sıram vardı, 2 nolu gişeye git dediler '' dedim, '' İşlem yapıyorum görmüyomusun ? '' dedi. Sıram olmasına rağmen tekrar sıra aldım, hatta son sırayı ben aldım, makine daha sonra işlem yapmadı. '' Sıram 202'ydi. Kadın 201'in işlemini yaptıktan sonra 202'yi yakmadı, tam kalkacakken derdimi tekrar dile getirdim. '' Müşteri hizmetlerinden yapacaksın onu '' dedi, '' Onlarda size yönlendirdiler '' dedim. Aynen şu cevabı aldım : '' Tamamda kardeşim bizimde yemek molamız var, bırakın da bi yemek yiyelim. '' Sert çıktım biraz, yarım saattir sıramı bekliyorum, sıram yandı ama size yönlendirdiler, benim işlemimi yapın '' dedim. Yandan bir tane beyefendi (!) '' Kardeşim öğlen arasından sonra gel işte, uzatma '' dedi. Sinirlerime hakim oldum, hiçbir şey demeden çıktım gittim.

    Ziraat Bankası'yla bu tarz sorunlar hep yaşardım ama böyle rezaletini görmedim. Neredeyse beni dövmedikleri kaldı. Bağıra bağıra işlerini yapıyorlar, lütfeder gibi. O bankadan nasıl çıktığımı bilmiyorum, o gün öğle arası diye gitmek zorunda kaldım, gerekli mercilere şikayetimi ileteceğim, tabi ne kadar kale alırlar orasıda muamma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Güven -- 9 Aralık 2011; 13:38:54 >



  • 
Sayfa: 1 sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.