Şimdi Ara

VODAFONE' dan İnternet paketini iptal ettiremiyorum......

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
18.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone cihaz kampanyasında yararlandım bir cihaz aldım, aynı zamanda 250 MB 6 ay bedava internet hediye ettiler...
    Dün gelen bir mesajda "AYLIK 250 MB paketiniz 06.12.2011 tarihinde 10 TL (kampanya indirimleri hariç) karşılığında yenilenecektir. İptal için "IPTAL 250MB" yazıp 3636 ya gönderin" diyordu.
    İki defa mesaj atmama rağmen "sistem hatası oluştu lütfen müşteri temsilcisi ile görüşün" dedi...
    Sabah aradım,
    müşteri temsilcisi: "Şu an da aboneliğiniz dolmamış iptal ettiremezsiniz, altı ay dolmadan iptal ettirirseniz kampanyadan çıkmış sayılırsınız, aldığınız telefonun ücret farkını verirsiniz"
    Ben : "ama son gün son dakikaya kadar iptal ettirmezsem aboneliğim otomatik olarak yenilenecek ve ücretli devam edecek"
    müşteri temsilcisi: "Evet öyle olacak, sistem böyle ancak o ay içerisinde iptal ettirebilirsiniz"
    Ben : Bu durum haksızlık, zorla benden para alınacak, durumu şikayet etmek istiyorum, şikayetimi not alır mısınız?"
    müşteri temsilcisi: " Hayır şu an da şikayet edemezsiniz yok size henüz bir şey tahsil edilmemiş"
    Sonuç: Vodafone'un önümüzdeki ay paramı alacağını biliyorum ama bir şey yapamıyorum...

    DH VODAFONE CULARINA DANIŞIYORUM: Ben doğru mu anladım durum bu mudur? müşteri temsilcisi doğru mu söylüyor? Kuzu kuzu durumu kabul etmeli miyim?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Vodafone artık beni iyice bezdirdi. Bundan sonra bedava bile verseler gidip hiçbir cihaz yada servis için tahahhütname imzalamayacağım. Resmen insanı salak yerine koyuyorlar.

    Geçen aydan 10 lira internet paketi için faturama ekstra ücret yansıtmışlardı. Bir üst mesajda da yazdığım gibi bu ücretin bu ay iade edileceğini bildirdiler.
    Cihaz kampanyasına girerken kredi kartımdan 12*30 tl çekildi. Bu tutar her ay faturamdan "Ara avans bedeli" olarak düşüyordu.
    Yani normalde 10 tl cihaz bedeli + 25 tl genç avantaj tarife ücreti + 5 tl hat ücreti(yeni hat almıştım 5*12) = 40 tl ücret faturama yansıyıp 30 tl kredi kartımdan çekildiğinden
    her ay 10 tl fatura ödüyordum. Arada ıvır zıvır vergisi cartcurt 2-3 tl fazla geliyordu uğraşmaya üşendiğinden ödüyordum. Sonuç olarak geçen ay 10 tl fazladan internet yansıdı ve bu ay iade edildi.
    Normalde faturamda "Ara avans bedeli" olarak 30 tl görünen hane 40 tl görünüyor. Buraya kadar herşey normal.

    ANCAK

    Bu ay 10 tl iade edildiği halde yine 13,5 tl fatura gelmiş. İnternet paketim bittiğinden dolayı bu ay "Freezone tarifelerine özel 100mb internet 4,5tl" kampanyasından internet paketi satın aldım. Normal şartlarda bu ay 4,5 tl faturam olması gerekiyor. Birde her ay faturama yansıyan "YENI TESIS TK RUHSAT VE ÖIV TAKSIDI 3.93 TL" bedeli ile birlikte 8,5 tl fatura gelmesi gerekiyor.

    Bana 10 tl iade ettikleri halde bu 13,5 tl nin nasıl hesaplandığını öğrenmek için müşteri temsilcisini aradığımda mantıklı bir açıklama alamadım. Hatta kendisi önümüzdeki ayda 10 tl iadem olduğunu söyledi.

    Ancak yine anlamadığım benden geçen ayki faturama yansıtılan fazladan 10 tl yi bu ay iade ettiklerini, önümüzdeki ay neyi iade edeceklerini sorduğumda kendiside cevap veremedi. Hatta inatla benim anlamadığımı öne sürünce sicil numarası ve ismini aldım. Hakkında şikayette bulunacağım.

    Kısacası her ay müşteri temsilcisini arayıp faturamdaki ekstra ücretleri sormaktan sıkıldım. Tahahhüt bittikten sonra birdaha hiçbir gsm firmasına imza atmayacağım konusunda da kararlıyım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.