DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
YURT DIŞINA OGRENCI OLARAK NASIL GIDEBILIRIM
13
Cevap
0
Favori
7.534
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> YURT DIŞINA OGRENCI OLARAK NASIL GIDEBILIRIM
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1461 Mesaj
      21 Ocak 2006 14:22:38
      Arkadaslar sımdı ogrencılıgım devam edıyor.Yurt dısına gıtmeyı cok ıstıyorum.Nasıl gıdebılırım ogrencı olarak.Yada bıldıgınız bı yol var mı vıze alabılmek ıcın.5-6 ay kalmayı dusunuyorum.İngilizcemi geliştirmek ıcın.Tanıdıklarımda var orda onların bı yardımı olur mu.Bu konularda hıc bırsey bılmıyorum.

      lutfen ama lutfen cıddı cvplar verın.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      361 Mesaj
      21 Ocak 2006 14:50:51

      quote:

      Orjinalden alıntı: sin_an

      Arkadaslar sımdı ogrencılıgım devam edıyor.Yurt dısına gıtmeyı cok ıstıyorum.Nasıl gıdebılırım ogrencı olarak.Yada bıldıgınız bı yol var mı vıze alabılmek ıcın.5-6 ay kalmayı dusunuyorum.İngilizcemi geliştirmek ıcın.Tanıdıklarımda var orda onların bı yardımı olur mu.Bu konularda hıc bırsey bılmıyorum.

      lutfen ama lutfen cıddı cvplar verın.



      Burda ÖSS'yi kazan. Taban puanı aldıktan sonra işlemlere başla. Sınav sonuç belgenle yurt dışında bazı üni.lere kayıt yaptırıp okuyabiliyorsun. Daha detaylı bilgi için konsolosluklara git. Öğrenci vizesi ile gitmen lazım. Birde konsolosluk o zaman Fransızca bildiğini belgelemen lazım demişti. Neyseki onu okuldan hallettmiştim.

      Ben Fransaya giderken önce dil kursuna yazılmıştım. Sonra üni.ye geçerken orda okumaktan vazgeçip Türkiye'ye döndüm.


      Umarım hayırlı olur senin için.


      _____________________________

      HALBUKİ,HANGİ İSTİKLAL VARDIR Kİ,
      ECNEBİLERİN NASİHATLERİYLE,
      ECNEBİLERİN PLANLARİYLE YÜKSELEBİLSİN?
      TARİH BÖYLE BİR HADİSEYİ KAYDETMEMİŞTİR...

    • Teğmen
      217 Mesaj
      21 Ocak 2006 15:11:10
      benim bildiim üniversiteden öncede gitme sansin var exchange student die bisi war ama tam nasil oldunu bilmiyorum


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      746 Mesaj
      21 Ocak 2006 15:28:21
      O bahsettiğin öğrenci değişimi...1 Yıllık ama onu kaçırmış olabilir..

      Dil eğitimi almak için gideceksen eğer ef ' in akademik yıl programları var ama 9000$ civarında.

      Yok okumaya gitmek istiyorum dersen Amerika çok pahalı olur..

      İtalya, Fransa ve Almanya en uygunları..Devlet Üniversiteleri var çünkü..Ücretsiz..
      Yapman gereken şey ;

      ÖSS'ye giriyorsun..Türkiye içinde 4 Yıllık olma şartı ile bir yer kazandığını sınav sonuç belgenle belgeleyip
      Konsolosluklara başvuruyorsun..Diğer şart gideceğin ülkenin dilini iyi bildiğini belgelemen..
      Bunlar içinde belge gerekli..Kurs veya okuldan..Ayrıca belge yeterli değil birde konsoloslukta sınava giriyorsun.

      Diğer alternatif yok ben 4 Yıllık üniv. Kazanamam dersen eğer Açık öğretim mesela 4 yıllık işletme kazan.
      Buradaki tek şartta 1 sene açıköğretimi okuyup takmadan geçtiğini belgelemek..O zamanda alıyor seni..

      Bölümlere kendin başvuruyorsun..EA yada FEN alanından alanına bağlı olarak istediğin bir meslek seçebiliyorsun..Örneğin burada İşletme kazansan bile orada Hukuk'ka kabul edilebilirsin..
      Yada Mühendisken Tıp'a..

      Kısaca böyle işte..Ama en önemlisi aylık giderlerin en az 1 milyarı bulur..Bunu finanse edebilecek belge isteyen okullarda var..Mesela Almanya bunu şart koşuyor...


      _____________________________

    • Teğmen
      197 Mesaj
      21 Ocak 2006 16:48:56
      peki yabancı bi universitede burslu nasıl okuyablrm?bi yrdm ederseniz sewinirim


      _____________________________

    • Binbaşı
      1171 Mesaj
      21 Ocak 2006 17:51:03
      bak malta ya fln gıdebılırsın rahat dıl egıtımı amaclı var ole programlar yurtdısı egıtım danısmanlarından bı arastır


      _____________________________

    • Binbaşı
      1706 Mesaj
      21 Ocak 2006 17:57:34

      quote:

      Orjinalden alıntı: donnıedarco

      bak malta ya fln gıdebılırsın rahat dıl egıtımı amaclı var ole programlar yurtdısı egıtım danısmanlarından bı arastır


      bizim bir eleman vardi okulda, ingilizce endustri okuyrdu . 3.sinif icin amerikaya gitti orada bitirdi,


      _____________________________

      İmzanız kural dışı.
    • Binbaşı
      1032 Mesaj
      21 Ocak 2006 18:17:56
      quote:

      Orjinalden alıntı: stacey

      peki yabancı bi universitede burslu nasıl okuyablrm?bi yrdm ederseniz sewinirim


      müzik aleti çalmak kolay bir yol olur.. çok tanıdığım var amerikada gitar bursuyla üniversiteye giden..


      _____________________________

      macbook pro 15" 16 gb ram i7 2.2 ghz 2011 // logitech z2300 // logitech G9 laser // 23" inca FullHD LCD monitör // 52" samsung FullHD LCD TV // iphone 5 16gb beyaz // iphone 4 32gb siyah // nikon d3100 (nikkor 50mm f1.8) // yamaha dtxtreme 3 special // vodafone smart tab 10 // sony ps3 slim 320 gb
    • Yüzbaşı
      746 Mesaj
      21 Ocak 2006 18:29:39

      quote:

      Orjinalden alıntı: stacey

      peki yabancı bi universitede burslu nasıl okuyablrm?bi yrdm ederseniz sewinirim



      Ben zaten paralı üniv.lerden bahsetmedim ki...

      Paralılar zaten yıllık 15.bin $...

      Onun da bursu var mı bilmem...Spor vs.. olabilir...

      Ama onlar sana sadece okul paran için burs veriyorlar..

      Yoksa günlük yaşamın için para falan vermezler..Adamlar bunu sektör haline getirmişler..

      Aylık 1milyar gelecekki sana o da en kötüsü yani sıkılmadan okuyabilesin..
      Yoksa zor..Millet daha Türkiyede okuyamıyor kaldıki yurt dışı..

      Bunlarıda söylerken kafadan atmıyorum..
      Yurt dışını 2 yıl araştırdım..Sonra aklıma yatmadı...

      Ama bizzat yakın arkadaşlarım var Fransa ve İtalyada okuyan onlardan biliyorum..

      Bu 1 milyar olayıda öyle dışarı çıkarsan eğlence adamıysan falan değil..
      Yurt ücreti sıfır eğlence,telefon,internet,vs giderlerin için..Az bile aslında..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      501 Mesaj
      21 Ocak 2006 18:34:57
      melezya da vardı ..türk mahalleleri varmış...hangi üni bilmem ama bi arkadaşım okuyordu..bi araştır malezyayı


    • Erdi ÖZÜAĞ
      28100 Mesaj
      21 Ocak 2006 18:35:22
      yaw beyler Yurt dışı eğitimi hakkında bilgisi olanmlar hakkatten bilgilerini paylaşşsın yaaww! Ben İsviçreye gitmeyi düşünüyorum olursa eğer tabii babam ilgileniyor!
      Ayıca bu tr deki üni lerin erasmus programları falan var onlara nasıl katılınır ayrıca sanırım burda kamu yönetimi okusanda mesela yurt dısında bilgisayar müh.liğinde okuyabiliyorsun! Bu konularda bilgisi olan lütfen paylaşşsın!


      _____________________________


      Eta Kappa Nu
      Dolapdere Big Gang - Local Strangers
      Burt Munro & Indian Scout (50R627)
    • Yüzbaşı
      746 Mesaj
      21 Ocak 2006 18:39:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: fx57

      yaw beyler Yurt dışı eğitimi hakkında bilgisi olanmlar hakkatten bilgilerini paylaşşsın yaaww! Ben İsviçreye gitmeyi düşünüyorum olursa eğer tabii babam ilgileniyor!
      Ayıca bu tr deki üni lerin erasmus programları falan var onlara nasıl katılınır ayrıca sanırım burda kamu yönetimi okusanda mesela yurt dısında bilgisayar müh.liğinde okuyabiliyorsun! Bu konularda bilgisi olan lütfen paylaşşsın!


      Hayır Kamu Yönetimi EA Alanında..Ancak alanından herhangibir meslekte eğitim görebilirsin..

      Ayrıca İsviçre en pahalı olanlarından..Paran varsa NO PROBLEM hemen alırlar merak etme..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      21 Ocak 2006 18:41:51
      SAT sınavlarına girip iyi bir derece alman gerekiyor oss amerika ve ingiltere için yeterli değil


    • Yüzbaşı
      746 Mesaj
      21 Ocak 2006 18:43:11
      SAT ACT TOEF vs vs . . .Dil için yeterlilik sınavı


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> YURT DIŞINA OGRENCI OLARAK NASIL GIDEBILIRIM
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.