Şimdi Ara

Passat mı ? İnsignia mı ? (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
0
Favori
31.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Bence 130bin tl ye o araba çok iyiymiş. Bmw 320d alacagina mercedes c180 alacagina bence o paraya full+full, beyaz, siyah tavan, koyu cam film, ćelik jantli bi passat cc cok daha iyi secim olmazmiydi

    aynen ustad zaten tek donanim ustune beyaz+sunroof+navi daha ne olsun? birde abt yazilim zaten indirimde yapiyorlar cc cok satilmadigindan. full bir 2.0 dizel 6 ileri cift kavramali sanziman 200 hp ustunde guc. ve 18" jant....

    cidden harika. yalnız bayadır çaktırmıyorum ama abt yazılım ne oldugunu bilmiyorum chip filan mı

    vw nin yillardir calistigi kaliteli bir firma zaten abt chip yaz bulursun verileri. cc nin 170 hp olani 350 tork veriyor abt bunu 1200 euro ya 400 nm tork ustune garantili ve araca zarar vermeyecek sekilde yapiyor. Bak scirocco 160 lik cok yoktur geneli 211 hp abt lidir.... Ayrica dsg zarar gormuyor bu islemden....




  • 100bin üzerinde Passat'a verilmez, her ne kadar cc'de olsa motoru gt'de olsa gene de verilmez. Yeni seri bmw 3 veya şu anda c180 verilebilir. hiç bir zaman c180'in verdiği hissi bir passat cc vermez. Hem algı hemde özgüven anlamında.
  • gözüm kapalı insignia alırdım.
  • opelin alınacak tek arabası 50 yas ve ustuysen passat 25 ve 35 yas arasıysan insıgnıa ayrıca ınsıgna passat kadar kalıtelıdır tek handıkabı dsg olmayısı passat ın tek avantajı dsg dıger hersey icin insıgnıa dıyorum bende
  • insignia bence geçiçi heves ama passat öylemi ? tabii ki passat al
  • mayıs 2015 de passat cmfrt 1.4 tsi benzinli dsg 125 bg araç için 3 bin kapora verdim(liste fiyatı:98 700 tl idi). haziran temmuz arasında araba 100300 tl oldu. agustosta arabamı sattım ne zaman geleceği bile belli olmadan. eylülde araba 102700 oldu. bu arada dünya piyasasında egzos emisyon hilesi patlak verdi ve dünya piyasasında hisselerl % 20 ye yakın değer kaybetti(bizim ülkemizde aklı başında ve sorumluluğu ruhunda olmayan yetkililer hala susuyor!!! yani parası olan DÜDÜĞÜ öttürmüyor). ekim 15 gibi(net olmamakla beraber) araç gelecek dendi ve ekim 12 gibi araç fiyatı 103700 tl oldu. bu arada benden geldiği gün liste fiyatı ne ise ödenir diyen forsu aldığı maaştan en az 100 kat fazla olan aslıda gariban satış şefleri!!!!

    yani olayın özü :6 ay beklemek, 2 ay arabasız kalmak, 1 bayramı arabasız geçirmek, üstüne dünya piyasası -%20 düşen araca %5 zamla sahip ettirmeye çalışmaları, birde tapu memuru edasıyla araç satan şefler... bu anca türkiyede olur ve bunada malesef bizler müsaade edip boyun eğiyoruz.



    netice olarak: 17 ekim de opel insignia 1.6 cdti otomatik cosmo paketi 102000 tl ye aldım ve şimdilik hem donanımından hem kullanımından hem yakıtından çok memnunum. ((((umarım iyi bir araca beşik kertilmeden ve başlık parası ödenmeden de binilebileceği anlaşılacaktır güzel ülkemde.))))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    gözüm kapalı insignia alırdım.

    +1
  • Passat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 05kartal

    opelin alınacak tek arabası 50 yas ve ustuysen passat 25 ve 35 yas arasıysan insıgnıa ayrıca ınsıgna passat kadar kalıtelıdır tek handıkabı dsg olmayısı passat ın tek avantajı dsg dıger hersey icin insıgnıa dıyorum bende

    Çok farklı bir bakış açısı. Herkes dsg yi problemlerden ötürü dezavantaj görürken bu arkadaş dsg yi avantaj görmüş. Acaba dsg problemlerinden haberi mi yok?
  • olympus80 O kullanıcısına yanıt
    aracınız hayırlı olsun ,cosmo pakete artı bir donanım var mıydı aracınızda.
  • hayır. düz cosmo. zaten bundaki özelliklerin bile hepsini 3 yılda kullanamam.:) ama çok güzel bir araç kim ne derse desin. bu arada yetkili biri ve d... grubu gaz almak amacıyla bazı modellerin satısını geçici bir süre durdurmuş(iyi niyet timsali yetkili+şirket)

    dsg şanzuman ile insigniadaki şanzumanın teknik sorunlarını kıyaslamak ve dsg yi, müşteriyi servise gebe yapmak için satıldığını görmek gerektiğini bir daha hatırlatayım.

    arkadaşlar aklı kullanmamakta günahtır!!!!
  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Mesaj 2011 de yazılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hort

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Mesaj 2011 de yazılmış.

    2011 de dsg faciası yok muydu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Mesaj 2011 de yazılmış.

    2011 de dsg faciası yok muydu

    2011'de DSG konforunu riskini kabul ederek alıyordunuz. Alternatifler tek kavrama otomatikleştirilmişlerdi (ki ben 508 tercih ettim 2011'de ve hala mutlu mesut kullanıyorum).
    Şu an itibariyle 1.6 dizel motorlar ile entegre olan çift kavrama yarı otomatik ve tam otomatikler (benim bildiklerim); EDC, EAT6, İnsignia ile gelen isimsiz otomatik, Powershift (Ford ve Volvo kullanıyor), hatta mercedes bile 1.6 dizel tam otomatik piyasaya sürdü.
    Yani konfor DSG ile tek başına standart değil. Artık şu soru sorulmalı ;
    "Sorunları biliniyor olmasına rağmen bu kadar olumlu alternatif yerine neden DSG?"
    not: Tek kavrama da kesinlikle konforlu, sadece alışkanlık gerektiriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Mesaj 2011 de yazılmış.

    2011 de dsg faciası yok muydu

    2011'de DSG konforunu riskini kabul ederek alıyordunuz. Alternatifler tek kavrama otomatikleştirilmişlerdi (ki ben 508 tercih ettim 2011'de ve hala mutlu mesut kullanıyorum).
    Şu an itibariyle 1.6 dizel motorlar ile entegre olan çift kavrama yarı otomatik ve tam otomatikler (benim bildiklerim); EDC, EAT6, İnsignia ile gelen isimsiz otomatik, Powershift (Ford ve Volvo kullanıyor), hatta mercedes bile 1.6 dizel tam otomatik piyasaya sürdü.
    Yani konfor DSG ile tek başına standart değil. Artık şu soru sorulmalı ;
    "Sorunları biliniyor olmasına rağmen bu kadar olumlu alternatif yerine neden DSG?"
    not: Tek kavrama da kesinlikle konforlu, sadece alışkanlık gerektiriyor.

    Yok hocam alanların büyük çoğunluğu o zamanlar dsg problemi çok ortada olmadığı için bilmeden alıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Mesaj 2011 de yazılmış.

    2011 de dsg faciası yok muydu

    2011'de DSG konforunu riskini kabul ederek alıyordunuz. Alternatifler tek kavrama otomatikleştirilmişlerdi (ki ben 508 tercih ettim 2011'de ve hala mutlu mesut kullanıyorum).
    Şu an itibariyle 1.6 dizel motorlar ile entegre olan çift kavrama yarı otomatik ve tam otomatikler (benim bildiklerim); EDC, EAT6, İnsignia ile gelen isimsiz otomatik, Powershift (Ford ve Volvo kullanıyor), hatta mercedes bile 1.6 dizel tam otomatik piyasaya sürdü.
    Yani konfor DSG ile tek başına standart değil. Artık şu soru sorulmalı ;
    "Sorunları biliniyor olmasına rağmen bu kadar olumlu alternatif yerine neden DSG?"
    not: Tek kavrama da kesinlikle konforlu, sadece alışkanlık gerektiriyor.

    Yok hocam alanların büyük çoğunluğu o zamanlar dsg problemi çok ortada olmadığı için bilmeden alıyordu.

    Katılıyorum Ama hala DSG en çok satan şanzıman...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Mesaj 2011 de yazılmış.

    2011 de dsg faciası yok muydu

    2011'de DSG konforunu riskini kabul ederek alıyordunuz. Alternatifler tek kavrama otomatikleştirilmişlerdi (ki ben 508 tercih ettim 2011'de ve hala mutlu mesut kullanıyorum).
    Şu an itibariyle 1.6 dizel motorlar ile entegre olan çift kavrama yarı otomatik ve tam otomatikler (benim bildiklerim); EDC, EAT6, İnsignia ile gelen isimsiz otomatik, Powershift (Ford ve Volvo kullanıyor), hatta mercedes bile 1.6 dizel tam otomatik piyasaya sürdü.
    Yani konfor DSG ile tek başına standart değil. Artık şu soru sorulmalı ;
    "Sorunları biliniyor olmasına rağmen bu kadar olumlu alternatif yerine neden DSG?"
    not: Tek kavrama da kesinlikle konforlu, sadece alışkanlık gerektiriyor.

    Yok hocam alanların büyük çoğunluğu o zamanlar dsg problemi çok ortada olmadığı için bilmeden alıyordu.

    Katılıyorum Ama hala DSG en çok satan şanzıman...

    Tr'de evet. Çünkü okuma yazmadan yoksunuz.




  • neden 2011 konusunu hortlatıyosunuz? adam o sene aldığı aracı bile satmıştır belki de.
  • hysteria_ kullanıcısına yanıt
    Oldu bir kere, kusurumuza bakma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.