Şimdi Ara

<<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>>

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
678
Cevap
25
Favori
124.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • henüz alan yokdur ama aracını satıp almak isteyenleri kulübü olsun bura



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Besiktask34 -- 8 Kasım 2011; 14:52:14 >



  • Arkadaşlar merhaba.

    Ankara'da yaşıyorum. Makina mühendisiyim. Temmuz 2016'dan beri Fluence ZE kullanıyorum. Çok isteyerek aldım. Şu ana kadar inişli çıkışlı bir serüven oldu.

    Bulup alabileceğim en iyi arabayı hem de yaşadığım şehirde bulduğumu düşünerek, 2015 trafiğe çıkışlı, hatasız 24bin kmde ve ilk sahibinden aldım. İlk sahibi Aselsan'da müdür olan bir mühendisti. 1 yıl kullanmış sonra ben aldım. Ben de 1 yıl büyük bir keyifle kullandıktan sonra arabanın motoru arızalandı. Renault Mais Ankara, elektrikli araçlara bakan personelinin izinde olmasından dolayı tam 1 ay arabaya bakamadı. Sonra arabaya baktılar ve motorun değişmesi gerektiğini söylediler. Motoru sipariş ettiler, motor geldi ve değiştiler. sonrasında, tam 1 yıl boyunca arabanın yeniden ruhsatı çıkarılamadı. Sonunda 2018 Haziran ayında arabayı tekrar teslim aldım. Bu süre içerisinde biraz bastırmam neticesinde kullanmam için dizel otomatik bir Fluence tahsis ettiler fakat yaptığım yakıt masrafını karşılamadılar. Arabayı teslim ederken bitmiş olan sigortasını ve bakımını yenilediler.

    Pil durumunu öğrenmek istedim. Sözlü olarak %85 dediler. Ne pille ne motorla ilgili yazılı bir rapor vermediler. İşte sorun şuydu, şu yapıldı vs gibi hiçbir şekilde bilgi alamıyorsunuz.

    Arabanın sürüşü gerçekten eşsiz. Yakıt için para harcamanız gerekmiyor. Çevreyi kirletmiyorsunuz. Bunlar mükemmel yanları fakat işin başka yönleri de var.

    Birincisi Renault bu araba için son derece sınırlı (mecburiyetten) bir destek veriyor. Hiçbir konuda bilgisi olan ve sizinle doğrudan ilgilenen bir personelleri yok. Sorduğunuz sorunun yanıtını alamıyorsunuz. Renault için şu an bir yük gibiyiz denebilir aslında.

    Diğer husus, motorun ve pilin garantisi dolduktan sonra bir problem çıktığında ne ile karşılaşacağımız belli değil. Yani motor tekrar arızalanırsa ve garanti dolmuşsa ne olacak? Bu motorları Renault için Almanya'da başka bir üretici üretmiş ve "sealed" olarak tabir edilen, müdahale edilemeyen bir paket gibi düşünebiliriz. Yani atıyorum 5 dolarlık çok önemsiz bir parçada bile olsa problem, yine motorunuz komple değişmeli diyecekler büyük ihtimalle ve bunun nasıl bir fiyatla yapılacağı belli değil. Ucuz olmayacaktır. Dışarda bir servise götürüp baktırabileceğiniz birşey de değil.

    Pil için kira ödemiyorsunuz evet fakat pil yasal olarak size ait de değil. Renault'nun malı. Yani 10 yıllık kullanım süresi ve güvencesi dolduktan sonra Renault pili geri alabilir, sizde kalması için ya da yenileme için para talep edebilir ve bu ücret sanırım 8bin Euro civarında. İyi bir ihtimal ise pili bu süre bitmeden yenileyip sizde bırakması. Bu da size 6-7 yıl daha kullanım sağlayabilir.

    Arabanın ihtiyaç halinde ücretsiz çekilmesi gibi bir hizmet kesinlikle yok. Yani sözleşmede var tamam fakat o hizmete nasıl ulaşabileceğiniz konusunda kimsenin bir fikri yok. Renault yardımı aradığınızda sizi ücretli bir çekiciye yönlendiriyor. Ya olur mu böyle böyle benim hakkım var falan diye istediğiniz kadar anlatın. Karşısındaki öyle bir bilgi sahibi değil. Motorum arızalandığında bunu tecrübe ettim. Malesef öyle bir hizmet alamıyorsunuz.

    Arabanın şarj durumunu görebildiğiniz, klimayı başlatabildiğiniz haberleşme programı 3 yılın ardından çalışmamaya başladı. Renault bu konuda da yardımcı olmadı ve Türkiye'de artık bu hizmetin verilmeme kararının alındığını söyledi. Tabi bu da doğru bir bilgi mi bilmiyorum. Sonuç olarak bu özellik araba ile birlikte bu özellik var diye lanse edilen ve ücretsiz olması gereken bir özellikken ben şu an bu özelliği de kullanamıyor pozisyondayım. Telefondan arabaya erişim sağlayamıyorum. Hiçbir şekilde çözüme ulaştıramadım. Kabullendim.

    Gelelim menzil konusuna. Şu an kendi yaptığım ölçüme göre pilim %75 kapasitede. Ankara'da şehir içinde yazları 134 km menzili gördüm. Kışın ise çok soğuklarda bu rakamın 60 km'ye kadar düştüğünü gördüm. Bu arada bu rakamlar çok tutarlı bir metodoloji ile hesaplanıyor ve güvenilir.
    Arabadaki ısıtma, soğutma suyunun pile bağlı bir cihazla ısıtılması sonucu sağlanıyor. Isınan su konvensiyonel arabadaki sistem ile aynı şekilde kabini ısıtıyor farkı yok. Bu ısıtma sistemi metodu menzili ciddi oranda düşüyor. Bu tüm elektrikli araçlarda aynı. Webasto tarzı bir ısıtıcı ile bu durumu bertaraf edebilirsiniz. Bazı kış günleri gerçekten bu ihtiyaç hissediliyor. Yazın 2-3 gün şarj etmediğim oluyor klima kullanımının böyle bir etkisi yok.

    Şarj süresi şarj istasyonlarında 16 amperle 4 saat civarı. Duvar prizinden 10 amperle şarj ediyor bu da 6 saat civarı sürüyor. Bir cep telefonunun bile 3 saatte şarj olduğunu düşünürseniz makul denilebilir. Tabi ki çok hızlı şarj eden otomobiller var ama bu daha fazla pil stresi demek. Düşük amperle şarj pil sağlığı açısından iyi birşey diyebiliriz. Yani ben arabayı aldığımdan beri pilde hiçbir performans kaybı yaşamadım pratik olarak. Yani ilk aldığımda ne kadar gidiyorsa şimdi de o kadar gidiyor.

    Toparlamam gerekirse, bir sorun çıkmadığı ve destek alabildiğiniz sürece mükemmel bir deneyim yaşatan, muhteşem bir teknoloji paketlenmiş harika bir araç. Çok verimli, çok ekonomik (100 kmde max 15 kwh tüketiyor bu da 7.5 tl demek), bakım gerektirmiyor, vergi ödenmiyor. Ama ülkemiz maddi koşullarını düşündüğünüzde yatırımınızın çöpe gitme ihtimali de var. Ben arabayı aldığımda fiyatlar çok düşüktü 30küsür bin lira gibi bir fiyata aldım. Ne olursa olsun araba kendini amorti etmek üzere ama günümüzde bu fiyatlar 70-80'ler seviyesine ulaşmış durumda ve arabaların çoğu 2012 çıkışlı yani garantileri bitmiş durumda. Bundan sonra fiyatların yukarı doğru gideceğini düşünmüyorum açıkcası ama belli de olmaz.

    Okuyanlara faydalı olmuştur umarım. Başka soruları olanlar varsa seve seve yanıtlayabilirim.
  • Sitede değişikliğe gidilmiş, takriben 2-3 ay önce şöyle bir uyarı vardı "1 Nisan 2011 tarihinden itibaren üretilen araçlarda bluetooth özelliği bulunmamaktadır."

    Demek ki yapılan hatadan dönülmüş. 80Bin TL civarında bir araç satın aldım, Latitude'da alternatiflerim arasındaydı, ancak sitedeki bu ibare nedeniyle diğer hiçbir kıstası gözetmeksizin elemiştim. Bu arada yanlış hatırlamamışım, forumda da bu konu konuşulmuş ; LİNK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Sitede değişikliğe gidilmiş, takriben 2-3 ay önce şöyle bir uyarı vardı "1 Nisan 2011 tarihinden itibaren üretilen araçlarda bluetooth özelliği bulunmamaktadır."

    Demek ki yapılan hatadan dönülmüş. 80Bin TL civarında bir araç satın aldım, Latitude'da alternatiflerim arasındaydı, ancak sitedeki bu ibare nedeniyle diğer hiçbir kıstası gözetmeksizin elemiştim. Bu arada yanlış hatırlamamışım, forumda da bu konu konuşulmuş ; LİNK

    5 tl lik bluetoothun yaptığına bak sen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Sitede değişikliğe gidilmiş, takriben 2-3 ay önce şöyle bir uyarı vardı "1 Nisan 2011 tarihinden itibaren üretilen araçlarda bluetooth özelliği bulunmamaktadır."

    Demek ki yapılan hatadan dönülmüş. 80Bin TL civarında bir araç satın aldım, Latitude'da alternatiflerim arasındaydı, ancak sitedeki bu ibare nedeniyle diğer hiçbir kıstası gözetmeksizin elemiştim. Bu arada yanlış hatırlamamışım, forumda da bu konu konuşulmuş ; LİNK

    5 tl lik bluetoothun yaptığına bak sen

    5 TL'lık bluetooth aracı kullanırken 60-70-80.000TL'lık bir araçta paha biçilemez bir konfor, da neden böyle alaycı bir cevap verdiniz? bu bir kriter olamaz mı sizce? Yani aracımda seyir halindeyken illa telefonu kulağıma götürmem mi gerekiyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Sitede değişikliğe gidilmiş, takriben 2-3 ay önce şöyle bir uyarı vardı "1 Nisan 2011 tarihinden itibaren üretilen araçlarda bluetooth özelliği bulunmamaktadır."

    Demek ki yapılan hatadan dönülmüş. 80Bin TL civarında bir araç satın aldım, Latitude'da alternatiflerim arasındaydı, ancak sitedeki bu ibare nedeniyle diğer hiçbir kıstası gözetmeksizin elemiştim. Bu arada yanlış hatırlamamışım, forumda da bu konu konuşulmuş ; LİNK

    5 tl lik bluetoothun yaptığına bak sen

    5 TL'lık bluetooth aracı kullanırken 60-70-80.000TL'lık bir araçta paha biçilemez bir konfor, da neden böyle alaycı bir cevap verdiniz? bu bir kriter olamaz mı sizce? Yani aracımda seyir halindeyken illa telefonu kulağıma götürmem mi gerekiyor?

    seninle değil arkadaşım 5 tl lik bluetooth için japonyaya mahkum olan araba devlerine sözüm, benim araçda vardı depremden sonra kaldırdılar daha yeni yeni çıkmaya başladı hayret verici bir durum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Sitede değişikliğe gidilmiş, takriben 2-3 ay önce şöyle bir uyarı vardı "1 Nisan 2011 tarihinden itibaren üretilen araçlarda bluetooth özelliği bulunmamaktadır."

    Demek ki yapılan hatadan dönülmüş. 80Bin TL civarında bir araç satın aldım, Latitude'da alternatiflerim arasındaydı, ancak sitedeki bu ibare nedeniyle diğer hiçbir kıstası gözetmeksizin elemiştim. Bu arada yanlış hatırlamamışım, forumda da bu konu konuşulmuş ; LİNK

    5 tl lik bluetoothun yaptığına bak sen

    5 TL'lık bluetooth aracı kullanırken 60-70-80.000TL'lık bir araçta paha biçilemez bir konfor, da neden böyle alaycı bir cevap verdiniz? bu bir kriter olamaz mı sizce? Yani aracımda seyir halindeyken illa telefonu kulağıma götürmem mi gerekiyor?

    seninle değil arkadaşım 5 tl lik bluetooth için japonyaya mahkum olan araba devlerine sözüm, benim araçda vardı depremden sonra kaldırdılar daha yeni yeni çıkmaya başladı hayret verici bir durum

    Ok, kusura bakma, biraz alıngan davrandım galiba




  • NTV de yayınlanan 0'dan 100'e programında yapılan tanıtım..
    merak edenler için güzel bir bölüm olmuş..
    izlemek için link aşağıda
    youtube linki
  • Renault Fluence Z.E konulu bir yazı okudum, bilgi olması amacı ile paylaşmak istiyorum.

    http://otomobiltutkunu.com/?p=4219
  • Batarya kirası yıllık/10000km de 83 avroymuş duyurulur...
    http://www.renaultelektrikliaraclar.com/page.aspx?id=2082
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weneorn

    Batarya kirası yıllık/10000km de 83 avroymuş duyurulur...
    http://www.renaultelektrikliaraclar.com/page.aspx?id=2082

    batarya kirası çok pahalı, başka çözüm bulmak gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    quote:

    Orijinalden alıntı: weneorn

    Batarya kirası yıllık/10000km de 83 avroymuş duyurulur...
    http://www.renaultelektrikliaraclar.com/page.aspx?id=2082

    batarya kirası çok pahalı, başka çözüm bulmak gerek

    100km verdiğin yakıt parası neredeyse dizel bir aracın bile 5-6da biri. Yıllık 180 lira kira sanırım dokunmaz. Tek sıkıntı menzil, en azından 350-400km olmalıydı...




  • Renault Türkiye Basın Duyurusu "Standart Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü üzerinden ölçülen menzil Fluence Z.E. için 185 km.dir.

    Fluence Z.E “Wallbox” ile, 6 ila 8 saatte tamamen şarj oluyor. Bunun yanısıra opsiyonel olarak sunulan, 220V duvar tipi prize bağlanan bir kablo ile tam şarj 10 ila 12 saatte gerçekleştiriliyor. Bugün itibarıyla İstanbul’da 9 adet şarj merkezi bulunuyor.

    Bu sayının yıl sonundan önce 40 adede çıkarılması öngörülüyor. Ayrıca 44 Renault Yetkili Satıcısı’nda şarj hizmet noktası bulunuyor. Termik (konvansiyonel motorlu) dizel Fluence modelinin deposu 240TL’ye dolarken Fluence Z.E. için bir depo enerji fiyatı 5TL. Böylece Fluence Z.E. 100km maliyeti 2,8TL. oluyor."

    KAYNAK LİNKİ:http://bit.ly/ILDWUA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    Renault Türkiye Basın Duyurusu "Standart Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü üzerinden ölçülen menzil Fluence Z.E. için 185 km.dir.

    Fluence Z.E “Wallbox” ile, 6 ila 8 saatte tamamen şarj oluyor. Bunun yanısıra opsiyonel olarak sunulan, 220V duvar tipi prize bağlanan bir kablo ile tam şarj 10 ila 12 saatte gerçekleştiriliyor. Bugün itibarıyla İstanbul’da 9 adet şarj merkezi bulunuyor.

    Bu sayının yıl sonundan önce 40 adede çıkarılması öngörülüyor. Ayrıca 44 Renault Yetkili Satıcısı’nda şarj hizmet noktası bulunuyor. Termik (konvansiyonel motorlu) dizel Fluence modelinin deposu 240TL’ye dolarken Fluence Z.E. için bir depo enerji fiyatı 5TL. Böylece Fluence Z.E. 100km maliyeti 2,8TL. oluyor."

    KAYNAK LİNKİ:http://bit.ly/ILDWUA




    İşte +/- 25km ha 160 ha 185, sadece şehir içi kullanılabilecek bir araba için 60.000+tl fazla bence. Sadece büyük şehirde oturan maddi durumu iyi eve 2. bir araba alacakların bazıları için uygun sayılabilir ancak. Ne zamanki şarj ağı Tr çapında(evde bile şarj oluyor ama burdaki sorun şarj süresinde) yaygınlaşır ve adam gibi yeni teknoloji pil ile menzil 350-400km yapılır bak görün o zaman nasıl kapış kapış gidiyor 60.000 e...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weneorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanner48

    Renault Türkiye Basın Duyurusu "Standart Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü üzerinden ölçülen menzil Fluence Z.E. için 185 km.dir.

    Fluence Z.E “Wallbox” ile, 6 ila 8 saatte tamamen şarj oluyor. Bunun yanısıra opsiyonel olarak sunulan, 220V duvar tipi prize bağlanan bir kablo ile tam şarj 10 ila 12 saatte gerçekleştiriliyor. Bugün itibarıyla İstanbul’da 9 adet şarj merkezi bulunuyor.

    Bu sayının yıl sonundan önce 40 adede çıkarılması öngörülüyor. Ayrıca 44 Renault Yetkili Satıcısı’nda şarj hizmet noktası bulunuyor. Termik (konvansiyonel motorlu) dizel Fluence modelinin deposu 240TL’ye dolarken Fluence Z.E. için bir depo enerji fiyatı 5TL. Böylece Fluence Z.E. 100km maliyeti 2,8TL. oluyor."

    KAYNAK LİNKİ:http://bit.ly/ILDWUA




    İşte +/- 25km ha 160 ha 185, sadece şehir içi kullanılabilecek bir araba için 60.000+tl fazla bence. Sadece büyük şehirde oturan maddi durumu iyi eve 2. bir araba alacakların bazıları için uygun sayılabilir ancak. Ne zamanki şarj ağı Tr çapında(evde bile şarj oluyor ama burdaki sorun şarj süresinde) yaygınlaşır ve adam gibi yeni teknoloji pil ile menzil 350-400km yapılır bak görün o zaman nasıl kapış kapış gidiyor 60.000 e...

    Evet arkadaslar dun tesaduf tv de renault fluence ze reklami gordum.

    Ama bu kadar erken beklemiyordum. Bence harika bi haber. Renault resmi sitesinde satista.

    Zaten bitanesi baslasa arkasi hemen gelir hatta cilki cikar.

    Bizim memleketin en sevdigim yani. İphone 2-3 geldiginde nokia zirvaligi vardi. Nokia tirtlayinca biranda krosu ilkokul terki iphone 4 kullanir oldu. Bilgisayari acamayan dallamalar iphone4 icin appstore yazilim yapmaya kalkti.

    Renault ile baslayan bu ilk adim diger firmalarinda en yakin zamanda cilkini cikarmasi ile elektrikli araba 1yila kalmaz iyice civir insallahta benzinciye her gittigimde ana-avrat sovmekten kurtulurum.

    Mini cooper manyagiyim ama iste one yakiti bile benim acayip moralimi bozuyodu. O yuzden bi yanim al-bi yanim alma diyodu.

    İyki almamisim bi yolunu bulup mini e almaya calisacam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbsc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    Hocam, sorun şu:
    Batarya kirası yıllık 10,000 km için her ay 83 euro. 49 litre dizel alınır o parayla. 10,000/12=833 km yolu 49 litre dizelle çok rahat gezersiniz. Daha Fluence z.e.'ye elektrik bile doldurmadık.


    83euro aylık değil 10.000 km kirası

    - Yılda 10 bin km yaparsanız aylık kirası 85 euro. Yıllık 20 bin, 30 bin, 40 bin km için ayrı ödemeler var. Ancak miktarları bile telaffuz edilemiyor şimdilik.
    - Ayrıca çift kasko yapılacak (arabaya ve aküye) 3000 TL kadar tutuyor.
    - Ayrıca eve şarj cihazı montajı için 900-2300 TL verilecek.
    - Ayrıca eve (veya iş yerine) şarj aleti montajının uygun olup olmadığının tespiti için ekspertiz ücreti verilecek. Eviniz (iş yeriniz) uygun değilse ekspertiz ücretini alacaklar ve "kusura bakmayın" deyip size araba satmayacaklar.



    Buradan ayrıntıları okuyabilirsiniz


    HER AY 85 EURO ÖDEME VE BATARYA AYRI KASKO

    64 bin 900 lira değerindeki aracı almaya karar veren bir vatandaş öncelikle bayiyle ön sözleşme imzalıyor. Bu sözleşmenin gereği olarak firma eksperi, alıcının ev ya da iş yerinde incelemede bulunarak kuruluma uygun olup olmadığını rapor ediyor. Vatandaşın kurulum için bildirdiği yerlerin uygunluğu halinde taraflar arasında kesin alım sözleşmesi imzalanırken, olumsuz rapor durumunda satış yapılamadığı gibi vatandaş ekspertiz ücretini de ödüyor.

    Kesin alım sözleşmesinin ardından şarj kutusunun montajına 900 ila 2 bin 300 lira ödeyen alıcının, bataryanın yıllık kullanımı konusunda da taahhütte bulunması gerekiyor. Yıllık 10, 20, 30 veya 40 bin kilometreden birini taahhüt eden alıcı, az kullandığında az ödüyor.

    Aracını teslim alan ve şarj kutusunu da ev veya iş yerine montaj ettiren elektrikli oto kullanıcısı, fosil yakıt kullanan araçlardan farklı olarak iki ayrı kasko yaptırmak zorunda. Hem araç için hem de batarya için ayrı ayrı kasko yaptıran alıcıya, bu işin faturası ise ortalama 3 bin lirayı buluyor.

    Otomobil için 64 bin 900 lira, şarj kutusunun montajına 900 ila 2 bin 300 lira, çift kaskoya ortalama 3 bin lira harcayan vatandaş, bataryanın kullanımı için yıllık 10 bin kilometre taahhüt etmesi halinde ise her ay 85 avro ödeyecek.

    ''ŞARJ SÜRESİ NEDENİYLE VATANDAŞ TEMKİNLİ"

    Renault Mais Bayisi Neziroğlu Oto'nun Mağaza Satış Yöneticisi Okay Uğursal, satışa sunulduğu günden itibaren elektrikli otomobile büyük ilgi olduğunu, çok sayıda taksicinin mağazalarına gelerek kendilerinden bilgi aldığını söyledi.

    Bataryaların 6 saat gibi bir sürede dolmasının elektrikli otomobilin ucuz ulaşım ve çevreci özellikleri gibi avantajlarını biraz da olsa gölgelediğini ifade eden Uğursal, ''Büyük ilgi var ama 6 saati bulan şarj süresi nedeniyle vatandaşlar biraz temkinli yaklaşıyor. Kimse 6 saat şarj için beklemek istemiyor. Şarj istasyonları yaygınlaşır ve şarj süresi kısaltılırsa elektrikli otomobillerin cazibesi daha da artar'' dedi.

    Şarj istasyonlarının yaygınlaşmasının ardından ev ya da iş yerlerine şarj kutusu montajına ihtiyaç duyulmayacağını ve eksper raporuna gerek kalmayacağını belirten Uğursal, mevcut durumda eksper raporunun araçların gerektiği gibi kullanımı için önemli olduğunu kaydetti.
    http://finanshaber.mynet.com/detay/ekonomi/elektrikli-otoda-son-soz-eksperin/79331




  • elektrikli fluence 45 bine indirilmiş duyurulur

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/22570288.asp
  • Ülkemiz iç pazarında 2013 yılı ilk yedi ayında 85 kW altı 28 adet elektrikli otomobil satışı gerçekleşti.
    KAYNAK

    Ülkemiz iç pazarında 2012 yılında 85 kW altı 184 adet elektrikli otomobil satışı gerçekleşti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-37EC10BB9 -- 13 Ağustos 2013; 21:13:50 >
  • Beyler DMAoto.com'a bir bakmanızı öneririm. Adamlar iyisini yapmış :)
  • Fluence ZE almayı düşünenler varsa aşağıdaki resimler az çok fikir verebilir. Burda görünen menzil normal şehir içerisinde kullanımda ve yol boşken de 100-110 kmh hızları çok fazla geçmeden kullanım ile yapılabilecek mesafeyi gösteriyor. Menzil her zaman göstergede görünenden daha fazla oluyor. Ama sürekli yüksek hızlarda, çok seri kalkışlarla veya ani hızlanmalarla kullanırsanız bu menzil yarıya kadar düşer. Çok soğuk havalarda da menzil %10-20 civarında düşüyormuş ama araçlar yeni, ben henüz 1 aydır kullandığım için şahit olmadım.

    http://i.hizliresim.com/LaVjZ0.jpg

    http://i.hizliresim.com/rQlG6a.jpg

    Not: Fotoğrafları yanlış anlayan arkadaşlar olmuş, ilk fotoğrafta bataryada kalan enerji görünüyor 74 km şeklinde, diğer fotoğrafta ise o ana kadar geçilen mesafe görünüyor 71.7 km şeklinde. Tam şarjdan sonra en az toplam 145,7 kmlik bir net mesafe anlamına geliyor. Göstergedeki 74 kmlik menzille de normal kullanımla 74den biraz daha uzun bir mesafe gidildiğini elektrikli araç kullanan arkadaşlar biliyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_kodak -- 5 Temmuz 2015; 17:04:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.