DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
iPhone 4 PC ye Bağlanma Sorunu
10
Cevap
2
Favori
22.974
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3958 Mesaj
      22 Ekim 2011 00:34:51
      Arkadaşlar merhaba.iPhone 4 ios 5 tethered jb cihazım var.Dün herşey normaldi ancak bugün cihazı pc ye bağlayınca gidip geliyor,mesela bağlıyorum 2 kere titriyor bağlandı anlamında şarj işareti falan çıkıyor 20 sn sonra yine aynısı oluyor sanki yeni bağlanmış gibi titriyor,20 sn sonra yine aynı.Yani temassızlık gibi birşey.Bu sorunu nasıl çözebilirim acaba ?


      _____________________________

    • Yarbay
      2862 Mesaj
      22 Ekim 2011 00:42:24
      PC görüyormu peki...?


      _____________________________

      "Zalimler İçin Yaşasın Cehennem"
    • Yüzbaşı
      340 Mesaj
      22 Ekim 2011 00:46:59
      Bunun bir çok sebebi olabilir. Tüm kombinasyonları denemeni öneririm. Misal;
      Farklı kablo aynı pc aynı iphone
      Farklı pc aynı kablo aynı iphone
      Farklı iphone aynı pc aynı kablo
      gibi
      bu şekilde algoritma yaparsan en azından sorunun nerede olduğunu bulabilir ve daha rahat hareket edebilirsin.


      _____________________________

      FENERBAHÇE - AZİZ YILDIRIM
      Instagram: gokhanthn Twitter: gokhanthn
    • Yarbay
      2862 Mesaj
      22 Ekim 2011 00:48:07
      Eğer PC görüyorsa şu şekilde hallede bilirsin... C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers" klasörünün içindeki driver dosyalarına rastladım. eğer benimle aynı sorunu yaşıyorsanız yani iphonunuz u windows fotoğraf makinası şeklinde vs.. görüyorsa yapmanız gereken önce yukarda verdiğim dizin adresini kopyalayın. ardıkdan bilgisayarıma sağ tuş özellikler , donanım ve arkasından aygıt yöneticisine giriyioyoruz. burada görüntü aygılarında olan apple iphone umuzu görüyoruz ve sağ tuş tıklayıp özelliklerine giriyoruz. sürücü sekmesinden "sürücüyü güncelleştir" i seçiyoruz .çıkan seçeneklerden "evet yanlızca bu kez " i seçip ileri ye basıyoruz. Çıkan pencerede "listeden yada belirli bir konumdan yükle" yi seçiyoruz ve ileri ye basıyoruz. ardından çıkan sayfada " bu konumlarda en iyis sürücüyü ara" yı seçip sadece "arama şu konumuda içersin" i işaretliyoruz ve aşşağıdaki boşluğa yukarda verdiğim
      "C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers" (sizde farklı olabilir eğer farklıysa bilgisayarınızda "usbaapl" yi aratın)
      klasör adresini girip ileri ye basıyoruz. bundan sonra iphone umuz artık kamera olarak değil usb aygıtı olarak gözükmelidir ve işlem tamamlanmıştır...



      NOT:ALINTIDIR...


      _____________________________

      "Zalimler İçin Yaşasın Cehennem"
    • Yarbay
      3958 Mesaj
      22 Ekim 2011 00:50:30
      Arkadaşlar pc ve itunes görüyor cihazı herşey normal sadece gidip geliyor.Cevaplar için teşekürler bu arada


      _____________________________

    • Yarbay
      3958 Mesaj
      22 Ekim 2011 01:58:28
      Değişik kabloyla denedim yine aynı


      _____________________________

    • Binbaşı
      1107 Mesaj
      16 Haziran 2014 19:39:10
      Up, usb de sorun yok ama bağlantı gidip geliyor


      Edit: iphone 4s


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fucuklu Sumurta -- 16 Haziran 2014; 19:39:35 >
      _____________________________

      "Fear cuts deeper than the sword"
    • iOS Beta Kullanıcısı
      1848 Mesaj
      01 Eylül 2014 00:34:52

      Sorunu çözdünmü dostum , bendede aynı problem var. Z87 Yani 4.nesil 1150 soket anakartlarda oluyor sadece sıkıntı .


      Fucuklu Sumurtakullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1107 Mesaj
      01 Eylül 2014 01:01:27

      quote:

      Orijinalden alıntı: Night_Noise

      Sorunu çözdünmü dostum , bendede aynı problem var. Z87 Yani 4.nesil 1150 soket anakartlarda oluyor sadece sıkıntı .

      iTunes yükledim düzeldi


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      "Fear cuts deeper than the sword"
    • Çavuş
      71 Mesaj
      02 Eylül 2014 12:54:13
      Arkadaşlar benim iPhone 4s nin ekran kilidi şifresini unuttum iTunes ile restore etmem için itunese kayıt olmak mı gerek ben indirip denedim ama iTunes görmüyor telefonu nolur bir yardımcı olsanız


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      540 Mesaj
      25 Kasım 2015 20:33:47
      benim 4s'te gidip geliyor 6s'te sıkıntı yok 4s'i bağlayınca bağlantı gidiyo geliyo gidiyor geliyor seri bir şekilde.Bunun çözümü yok mudur


      _____________________________

Sayfa: [1]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.