Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (217. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
943.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 215216217218219
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi günler . piranha Quattro markalı navigasyon cihazımı 1 ay öncesine kadar düzgün bir ÅŸekilde kullanıyordum . 2 gün önce harita güncellemesi yaptım . bu seferde cihazın üstündeki Navigasyon bölümü açılmıyor . Ä°NÄ°T APÄ° diye bir hata veriyor ve girmiyor . ama diÄŸer sekmeler yani müzik bölüümü analog tv oynatıcı felan çalışıyor . ama Navigasyon bölümü çalışmıyor . Ne yapmam gerekiyor ? haritayı güncellemeden önce yedeÄŸini aldım tekrar

    Cihaz Numarası : P38214991
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyclone1289

    Hiç kullanmadıgınız halde bitmesi imkansız hemde kapalıysa. Hiç olmassa mesela sabah koyun şarja akşam çıkarın siz geldiğinizde :) Açıksada hareketli duvar kağıdı varsa çok şarj yer . Hemde tabletinizin şarjı düşük. Yani 10.1 ile 7 inç tabletin şarjı aynı değildir. Oyüzden akşama kadar gitmeyebilir

    saçma olan da bu zaten.
    cihazı şarj ediyorum. kapatma tusuna basıyorum menu geliyor ve cihazı kapat diyorum cihaz kapanıyor. ardından 3-5 saat sonra acmak istiyorum ama acılmıyor. sarja takınca acılıyor hatta ilk 2 dk içinde mesela sarjdayken acıtgımda anında geri kapanıyor.
  • meraba biri yardımcı olabilirmi piranha yetkilileri varsa özellikle onlardan rica edeceğim

    piranha business tab 7 tableti aralık ayında satın aldım ve 20 gün kadar kullandıktan sonra şarj olmama sorunu çıktı. birkaç gün bekledim artık neyse gönderdim servise kullanım hatası ve garanti dışı yazmışlar ürün işletim sistemi kuruldu vs birşeyler yazıyordu

    cihazı ne yere düşürdüm ne bir yere çarptık nede içini açtık ne de rom yaptık
    kısacası şarj ederim sabahtan 2-3 saat youtube internet kullanmak ve oyun başkada birşey yok

    benden yana bir hata olduğunu zannetmiyorum işin tuhaf tarafı garanti dışınada aldılar beni
    cihaza yeni android yüklediler demekki çalışıyor cihaz ama garanti dışı olmam tuhaf

    piranhanın servisi çok kalitesiz bu kadar kolay müşterilerini gözden çıkarabiliyor.
    eğer sorun devam ederse tüm her yerde piranhanın servisini kötüleyici yazılar yazacağım
    tablet aldık pişman ettiniz beni daha tabletin 2. taksidini yeni ödeyeceğim 220 tl ye aldık şimdiden garanti dışıyız.
    ürün kalitesi adi malzemeden yapılıyor batarya dandik kaldıramadı bozuldu diyemiyorlar kullanım hatası diyorlar
    yahu kullanalı 20 gün geçmiş şarj olmuyor cihaz bendemi hata prize tak şarj olsun bunu yapamayan cihaz ama garanti dışına alınan ürün oluyor kullanım hatasıymış

    piranha yetkilileri varsa acil yazsın lütfen
    telefona zaten cevap vermiyorlar 15-20 dakka denedim 0.212 nolu telefon faturasıda gelecek
    ticket atsam 2-3 günde cevap geliyor onlarda az birşey anlatıyor kısacası servis kalitesi çok kötü
  • merhaba piranha yetkilisi ve arkadaşlar encore cihazı aldım ve araca taktırdım fakat yol tarifi alamıyorum başlangıc belirle diyorum fakat herhangi bi adres girme yeri cıkmıyo ayrıca hedef belirle tusu da aktif olmuyo nerde yanlış yapıyorum yol tarifi al dediğimde de türkiye demo ve istanbul demo var bu demolar ne oluo güncelleme mi yapmak gerek cok acil yardım lütfen :(
  • piranha bussines tab 7 P412 4.1 güncellemesi ne zaman gelecek? Bu tabletlerde kullanilan işlemci a13 mü a10 mu? çünkü kullanici kılavuzunda ve kutuda a13 yazmasına rağmen internet sitesinde a10 yaziyor. Cevaplarınız icin tesekkur ederim.
  • Bana piranha ya ulaşabileceğim bir numara verebilir mi acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erlssmn

    Bana piranha ya ulaşabileceğim bir numara verebilir mi acaba ?

    0212 599 0088
  • arıyorum arıyorum kimse cevap vermiyor ne iş ?
  • Biri yardımcı olsun ulaşabileceğim bir numara yokmudur acaba ? navigasyon cihazımla ilgili problemler yaşıyorum acil yardıma ihtiyacım var yola gidicem
  • Merhaba sevgili REZİL FİRMA Piranha.

    8 Ocak’ta Piranha müşteri hizmetlerine mail attım, bugün 31 Ocak hala cevap gelmedi.

    Sonra web sitesinde yazan müşteri hizmetleri numarasını aramaya başladım, 23. Gün sonunda bugün ilk defa numarayı düşürebildim. Santral düştü, beklemeya başaldım, sıra numaram 9 idi. Tam 10 dakika bekledikten sonra 8.7.6.. derken 2’ye kadar üştü ve hoop tekrar bekleyenler arasındaki sıra numaram 9 oldu. 8.7.6.. düştü düştü hoop tekrar 9. Sıraya oturdum. Şu anda 17 dakikadır telefon açık, sürekli aynı şeyi söylüyor.. bekleyenler arasındaki sıra numaram 5’e düşmüş şu anda.. Birazdan gene 9’a çıkar. Düzeltme : 5’nci sıradan sonra, tam 18.dakikada telefon kendi kendine kesildi. Redial yaptım işte, düşmüyor. Gene boş boş çalıyor ve kapanıyor. Bazen de arızalı çalıyordu, buna da şükür en azından bir ümit var, 9’cu sıraya girmek için..


    Ürünü 18 Ocak’ta kargoya verdim, haliyle elimde bir belge yok, numara yok bişey yok, telefonla zaten ulaşamıyoruz, web üzerinden de takip edemiyorum.


    Tam buraya yazıyorum, bu yazılar şahidim olsun ki bilerek veya bilmeyerek bir daha Piranha’dan bedava bile verseler en ufak bir şey almayacağım ve bunu şikayetvar.com’a da yazacağım.
    Benim gibi sakin birini de herkesin görebileceği şekilde bu şikayeti yazmaya, bu hale getiren Piranha’ya hakikaten ülkenin en berbat firması ismi yakışıyor.

    Bak slogan bile buldum:

    En rezalet firma, Piranha

    Olmak istiyorsan Deli
    Al bir piranha ürünü, ol zır deli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xyria

    Merhaba sevgili REZİL FİRMA Piranha.

    8 Ocak’ta Piranha müşteri hizmetlerine mail attım, bugün 31 Ocak hala cevap gelmedi.

    Sonra web sitesinde yazan müşteri hizmetleri numarasını aramaya başladım, 23. Gün sonunda bugün ilk defa numarayı düşürebildim. Santral düştü, beklemeya başaldım, sıra numaram 9 idi. Tam 10 dakika bekledikten sonra 8.7.6.. derken 2’ye kadar üştü ve hoop tekrar bekleyenler arasındaki sıra numaram 9 oldu. 8.7.6.. düştü düştü hoop tekrar 9. Sıraya oturdum. Şu anda 17 dakikadır telefon açık, sürekli aynı şeyi söylüyor.. bekleyenler arasındaki sıra numaram 5’e düşmüş şu anda.. Birazdan gene 9’a çıkar. Düzeltme : 5’nci sıradan sonra, tam 18.dakikada telefon kendi kendine kesildi. Redial yaptım işte, düşmüyor. Gene boş boş çalıyor ve kapanıyor. Bazen de arızalı çalıyordu, buna da şükür en azından bir ümit var, 9’cu sıraya girmek için..


    Ürünü 18 Ocak’ta kargoya verdim, haliyle elimde bir belge yok, numara yok bişey yok, telefonla zaten ulaşamıyoruz, web üzerinden de takip edemiyorum.


    Tam buraya yazıyorum, bu yazılar şahidim olsun ki bilerek veya bilmeyerek bir daha Piranha’dan bedava bile verseler en ufak bir şey almayacağım ve bunu şikayetvar.com’a da yazacağım.
    Benim gibi sakin birini de herkesin görebileceği şekilde bu şikayeti yazmaya, bu hale getiren Piranha’ya hakikaten ülkenin en berbat firması ismi yakışıyor.

    Bak slogan bile buldum:

    En rezalet firma, Piranha

    Olmak istiyorsan Deli
    Al bir piranha ürünü, ol zır deli.





    yok mu donanım haberde bununla ilgili yetkili ?
  • Ya işim düştü cihazı zar zor kullanıyorduk zaten bide arıza verdi sorucağım yetkili biri yok mu ya cıldırıcam şimdi harbiden zır deli oldum.
  • Piranha Quattro rom dosyası lazım acil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb168

    piranha bussines tab 7 P412 4.1 güncellemesi ne zaman gelecek? Bu tabletlerde kullanilan işlemci a13 mü a10 mu? çünkü kullanici kılavuzunda ve kutuda a13 yazmasına rağmen internet sitesinde a10 yaziyor. Cevaplarınız icin tesekkur ederim.

    ALLWİNNER A10 1.4 GHz CORTEX A8

    Yazılım yükleme aracı Livesuit ve driver

    http://yadi.sk/d/8LJNjdoW1gb7M

    Business Tab 7 P412

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/UPmgT_TB29DGa

    Business Tab 7 P423 P426 P433

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/T0HSylBJ29De6
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/P7WRVWOv1gbBs

    Business Tab 7 P440 P447

    Android 4.0.4http://yadi.sk/d/Nmsr_gJp20kVe
    Android 4.1.1http://yadi.sk/d/jZoovgj81gbMM

    Business Tab II 7 P433

    Android 4.0.3http://yadi.sk/d/4-H7mfN-29DFO
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb168

    piranha bussines tab 7 P412 4.1 güncellemesi ne zaman gelecek? Bu tabletlerde kullanilan işlemci a13 mü a10 mu? çünkü kullanici kılavuzunda ve kutuda a13 yazmasına rağmen internet sitesinde a10 yaziyor. Cevaplarınız icin tesekkur ederim.

    Ayrıca zaten 4.1 i tavsiye etmem marketteki uygulamalar uyumsuz hale geliyor. Mecbur internetten apk olarak aramak zorunda kalıyorsunuz.
  • rıdvan bey iyi günler bende aynı arkadaş gibi 15 gündür navigasyonu bekliyorum ilgilenirseniz memnun olurum.voltaj düzensizligi yazılmış ben cihazı kutudan çıkan kablo ile arabadan başka yerde şarj etmedim nerede hata yaptım saygılar

    MEHMET METIN Yeni Sorgu Diğer Arızalarım
    Referans No : 240640
    İşemri No : : 55107
    Ürün Seri No : : P38213763
    Cihaz : : GPS-NAVİGASYON
    Model : : 153.070.0012
    Model Adı : : PIRANHA GALILEO NAVİGASYON
    Alındığı Tarih : : 15.01.2013 14:05
    Servis Durumu : : Teslim Edildi
    Kargo No : :
    Ücret : : YTL
    Tespit Edilen Arızalar
    VOLTAJ DÜZENSİZLİĞİ. CİHAZ GARANTİ DIŞI

    Yapılanlar
    S102: CİHAZDA KULLANICI KAYNAKLI SORUNLAR TESPİT EDİLMİŞ ANCAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA CİHAZA ÜCRETSİZ SERVİS HİZMETİ VERİLMİŞ VE SORUN GİDERİLMİŞTİR. BATARYA
  • merhaba sayın piranha
    bende escalade modelinde navigasyon cihazım var rom lazım

    arkasındaki yazıları yazıyorum

    GT 903A 01291

    windows ce core 5.0
    00039-303-855-823
    x11-15302


    en kısa sürede yardımcı olursanız sevinirim

    rom u mail adressime atarsanız yada nere atılıyosa bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    mail im translot@hotmail.com
    tşk. şimdiden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi translot -- 31 Ocak 2013; 18:29:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhmehmet

    rıdvan bey iyi günler bende aynı arkadaş gibi 15 gündür navigasyonu bekliyorum ilgilenirseniz memnun olurum.voltaj düzensizligi yazılmış ben cihazı kutudan çıkan kablo ile arabadan başka yerde şarj etmedim nerede hata yaptım saygılar

    MEHMET METIN Yeni Sorgu Diğer Arızalarım
    Referans No : 240640
    İşemri No : : 55107
    Ürün Seri No : : P38213763
    Cihaz : : GPS-NAVİGASYON
    Model : : 153.070.0012
    Model Adı : : PIRANHA GALILEO NAVİGASYON
    Alındığı Tarih : : 15.01.2013 14:05
    Servis Durumu : : Teslim Edildi
    Kargo No : :
    Ücret : : YTL
    Tespit Edilen Arızalar
    VOLTAJ DÜZENSİZLİĞİ. CİHAZ GARANTİ DIŞI

    Yapılanlar
    S102: CİHAZDA KULLANICI KAYNAKLI SORUNLAR TESPİT EDİLMİŞ ANCAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA CİHAZA ÜCRETSİZ SERVİS HİZMETİ VERİLMİŞ VE SORUN GİDERİLMİŞTİR. BATARYA




    piranha business tab 7 tableti kullanalı 20 gün oldu ve şarj olmama problemi oluştu
    servise gönderdim yanıtı aynen yapıştırıyorum

    Tespit Edilen Arızalar
    HATALI KULLANIM. CİHAZ GARANTİ DIŞI
    Yapılanlar
    S102: CİHAZDA KULLANICI KAYNAKLI SORUNLAR TESPİT EDİLMİŞ ANCAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA CİHAZA ÜCRETSİZ SERVİS HİZMETİ veRİLMİŞ VE SORUN GİDERİLMİŞTİR. SISTEM YENIDEN KURMA

    20 günde nasıl birşey yaptıysam artık garanti dışı olduk. telefonla ulaşmak imkansız gibi birşey.
    rıdvan beye pm attım cevap bakalım gelecekmi
    piranha desteğe sordum nasıl bir kullanıcı hatası yaptım bana anlatın dedim bakalım ordan da cevap gelecekmi

    kısacası 220 tl verdiğim ürünün 2. taksitini bu ay ödeyeceğim ürün şimdiden bıktırdı yetkililere ulaşamıyoruz doğru düzgün.
    ürün bana geri gelecek elbet ama bir daha piranha ürünü almakmı tövbe önüme gelenede anlatıcam bu firmanın servisinin kalitesizliğini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xyria

    Merhaba sevgili REZİL FİRMA Piranha.

    8 Ocak’ta Piranha müşteri hizmetlerine mail attım, bugün 31 Ocak hala cevap gelmedi.

    Sonra web sitesinde yazan müşteri hizmetleri numarasını aramaya başladım, 23. Gün sonunda bugün ilk defa numarayı düşürebildim. Santral düştü, beklemeya başaldım, sıra numaram 9 idi. Tam 10 dakika bekledikten sonra 8.7.6.. derken 2’ye kadar üştü ve hoop tekrar bekleyenler arasındaki sıra numaram 9 oldu. 8.7.6.. düştü düştü hoop tekrar 9. Sıraya oturdum. Şu anda 17 dakikadır telefon açık, sürekli aynı şeyi söylüyor.. bekleyenler arasındaki sıra numaram 5’e düşmüş şu anda.. Birazdan gene 9’a çıkar. Düzeltme : 5’nci sıradan sonra, tam 18.dakikada telefon kendi kendine kesildi. Redial yaptım işte, düşmüyor. Gene boş boş çalıyor ve kapanıyor. Bazen de arızalı çalıyordu, buna da şükür en azından bir ümit var, 9’cu sıraya girmek için..


    Ürünü 18 Ocak’ta kargoya verdim, haliyle elimde bir belge yok, numara yok bişey yok, telefonla zaten ulaşamıyoruz, web üzerinden de takip edemiyorum.


    Tam buraya yazıyorum, bu yazılar şahidim olsun ki bilerek veya bilmeyerek bir daha Piranha’dan bedava bile verseler en ufak bir şey almayacağım ve bunu şikayetvar.com’a da yazacağım.
    Benim gibi sakin birini de herkesin görebileceği şekilde bu şikayeti yazmaya, bu hale getiren Piranha’ya hakikaten ülkenin en berbat firması ismi yakışıyor.

    Bak slogan bile buldum:

    En rezalet firma, Piranha

    Olmak istiyorsan Deli
    Al bir piranha ürünü, ol zır deli.





    slogana çok güldüm valla .... Bravo
  • Anlaşılan o ki Piranha servis çok kötü... ben de Tablet alayım falan diyordum, hatta 2 gündür de yazışıyorum Piranha müşteri hizmetleri ile, internet dışında başka bir yerde satılmayan bir model için. Başka bir markaya yöneleyim en iyisi servisi iyi olan mesela Artes.Yani düşünsenize yeni aldığınız bir ürün arızalı çıkabilir fabrikasyon hatası olarak..Ama teknik servis " kullanıcı hatası" diye yazarsa ... Gidip görmek gerekir o zaman yakından o teknik servisi
    En sevmediğim şey de alırsın ürünü bozuk veya arızalı çıkar, firma iade almak için teknik servis raporu ister vs vs siz de beklersiniz öyle...Çok sinir yıpratıcı bir durum.
  • 
Sayfa: önceki 215216217218219
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.