Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (205. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
944.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulas1986

    Şirketimizde bi abinin PİRANHA NAVİGASYONUNU aldim sorun var diye,
    cihaz ana menüden navigasyon'a tiklayinca icine girmiyor. bilgisayara baglayinca baglandigina dair bir ses veriyor. fakat ne depolama da ne de programda en ufak bir tepki vermiyor. baglanmiyor. ne yapabilirim?

    Sayın ulas1986,

    Bu konuda size yardımcı olabilmem için;

    1. Cihazın modelini,

    2. Cihazın arka kısmında yer alan seri numarasını,

    3. Ayarlar/sistm bölümünde yer alan ID serial numarasını Pm den bana iletmeniz gerekmektedir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falconado


    Rıdvan bey,
    öncelikle selamlar, umarım iyisinizdir.

    Hafta sonu piranha tablet business tab 7" aldım. Android 4.0.4 ICS yerine android 2.3.6 GB kurma şansımız var mı? Bu versiyon sanki bu tablete hiç gitmemiş.
    Neden? Çünkü pil şarj etmesi benim çnceki tabletinde samsungp1010 wifi da süper hızlı ve daha tasarruflu idi. Ama şimdi ekran duvar kağıdı sığmaması, oyunlarda ekranın istene yönde dönmemesi
    ve özelliklede 800x480 çözünürlülük ayarının ekranı yayması yüzünden masaüstü saati bile oval gözüküyor. GB yükleme şansımız varsa tarif edebilirmisiniz? Ve nereden software bulabilirim yardımcı olmanızı ümit ediyorum. Sırf bu sıkıntılar nedeniyle geri vermeyi istiyorum. Eğer olmuyorsa geri iade ye gidicem. Daha üç oldu alalı. ! haftayı geçmesin istiyorum. Sizden gelecek rahatlatıcı cevaplara göre :)) karar vermek istiyorum.
    Saygılarımla.
    İyi çalışmalar.

    Şahin, Büyükçekmece-ist

    Sayın falconado,

    Teşekkürler ederim. Üst bölümde Android 4.1 Jelly Bean yazılımını kurmanızı tavsiye derim. Gb konusunda yazılımcı arakdaşlarımıza sormam gerekmektedir. Bu konu hakkında olur yada olmaz sizi bilgilendiririm.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamengineer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: dreamengineer

    merhaba ben Piranha gps businnes tab 7 kullanıcısıyım.
    tablet bilgisayarım. açılıştaki piranha logosunda takılıp kalıyor. birkaç kez resetledim. ancak çözüm olmadı. bu sorunu rom yükleyerek çözebilirmiyim?
    romu bulma konusunda bana yardımcı olursanız ve sd kartla nasıl yükleme yapacağım ( hangi düğmeleri kullanacağım) konusunda bilgi verirseniz sevinirim.

    Sayın dreamengineer,

    Yazılım (rom) yükleyerek bu sorunu çözebilirsiniz.

    Aşağıdaki linkten LiveSuit yazılım (rom) yükleme programını indirin,

    http://yadi.sk/d/8LJNjdoW1gb7M

    Aşağıdaki linkten yazılım (rom) dosyasını indirin,

    http://yadi.sk/d/m7JEjjL61gjJY

    Aşağıdaki linkten LiveSuit programı aracılığıyla yazılım (rom) yükleme videosunu izleyebilirsiniz.

    http://yadi.sk/d/2VnCxX3N1gbQc

    Cihazın stabil çalışması için; Yazılım (rom) yüklemesi tamamlandıktan sonra yazılımla yüklenen uygulamaların kurulmasını bekleyin. (5-10Dk) sürebilir.

    öncelikle bu kadar ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. dediğiniz rom ve livesuite dosyalarını indirdim. ve videodaki gibi hareket ettim ancak bilgisayarım tablaeti yada driverı görmedi bende sd kart ile yüklemek için diğer videodan faydalandım. ancak sd yükleme başladıktan sonra sprite (update error: current card sprite failed now hold the machine) hatası alıyorum. bu konuda ne yapabilirim.

    Sayın dreamengineer,

    Sürüceleri yükeleyememiş olabilirsiniz. Sd karta yüklemek için kart okuyucu kullanmanız gereklidir. Herhangi bir cihazın (tabletin, mp3 v.s) kart okuyucusunu kullanırsanız hata alabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyclone1289

    Ben 1 hafta önce Piranha Business lll Zeus White 10.1 tab aldım. Sorunsuz çalışıyordu ve bugun açmaya kalktığımda android resmi geliyor ve öylece kalıyor açılmıyor. Ne yapmam lazım buna ait sitede rom da yok bi yardım edermisiniz LÜTFEN

    Sayın cyclone1289,

    Bu sayfanın üst tarafında yer alan Android 4.1 Jelly Bean yazılımını yükleyebilirsiniz. Business Tab 10.1 yazılımı Zeus White uyumludur.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ormanci61

    Merhabalar Rıdvan Bey,
    Daha öncede yazmıştım, 2008 toyota aracıma taktırdığım DİSPATCHER model cihazınız ile ilgili sorun yaşıyorum.
    1- GPS açtığımda "mobilnavigator.exe encountered a serious error and must shut down" şeklinde bir uyarı alıyorum ve Uygulama açılmıyor. (SD kartı biçimlendirmiştim.)
    2- Bluetooth cebimle eşleşiyordu ancak 1 aydır te. görmüyor yada bağlanmıyor.
    3- USB bağlantısını kullanarak müzik dinliyorum Flash bellekten virüs bulaştı ise ne yapabilirim.
    4- Müzik için flash bellek taktığım usb girişine PC yi bağladım ancak cihazı görmedi, Cihazın önyüzündeki USB girişine uygun kablo bulunca PC yi bağlasam ve virüs taraması yapsam olur mu?
    5- Güncelleme için MODEM olarak cep telefununumu kullanıyoruz. eğer öyle ise Piranha extrayı telefone nasıl kurarım ( kuramam çünkü cebim android değil). Güncel haita dosyası talep etmek durumundayım.
    6- Dispatcher cihaz için yazılım prog. da istiyorum.

    Kusura bakmayın Rıdvan bey yoracağım sizi ama kendi imkanlarım ile çözüm bulma şansım yok. Cihaz bilgilerini aşağıya yazdım. İlginiz ve Alakanız için şimdiden teşekkürler.

    Seri no : P384603
    processor: SİRFAtlas-IV
    platform: 00.5.02
    Ram Size: 128 MB
    App Version: V1.2.22 20111112
    Os Version : N101105E101105O1103121030
    DEVİCE ID : f950f26e0c1e148f5f69d602d0fd73d5
    MCU VERSİON : SW12-17.9.HW5830-1.0

    SİZDEN CEVAP BEKLEDİĞİM BU ESNADA BENDE BOŞ DURMADIM VE "KURCALAMA " TABİRİ İLE CİHAZIN RESET TUŞUNA BASTIM ALMAKTA OLDUĞUM HATA İLETİSİ GİTTİ. GPS İ ÇALIŞTIRDIĞIMDA HARİTA AÇILIYOR ANCAK BOMBOŞ SADECE İL MERKEZİ GÖRÜNÜYOR.
    YUKARIDA YAZDIĞIM SORUNLAR DAHİL OLMAK ÜZERE CEVAP VEREBİLİRSENİZ MEMNUN OLURUM.
    İZİNE AYRILMAK ÇALIŞANLAR İÇİN OLMAZSA OLMAZ ANCAK YERİNİZE BİRİLERİNİ YETİŞTİRMEK SİZİ RAHATLATACAKTIR. AKLINIZ BURADA KALMAZ EN AZINDAN.
    İYİ ÇALIŞMALAR....

    Rıdvan bey bende beklemedeyim.




  • Rıdvan Bey, Livesuit uygulamasında truva atı bulundu uyarısı veriyor Anti-virus programı. (kullandığım prog. Avira)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lurtz Uruk Hai

    Rıdvan Bey, Livesuit uygulamasında truva atı bulundu uyarısı veriyor Anti-virus programı. (kullandığım prog. Avira)

    Sayın Lurtz Uruk Hai

    Dosyalar kaspersky antivirüs programıyla taratılmıştır, ayrıca yandex diske yüklenen dosyalar Dr Web antivirüs programıyla tekrar taranmaktadır. Virüs programınızın güncellemelerini yapın sorun devam ederse virüs programını kapatın. Avira benzer sorunlar yaratabilir.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 14 Ocak 2013; 14:01:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: berdemozkan


    Merhaba Rıdvan bey

    Hergün düzenli olarak aynı mesajı atıyorum. Bugün çözeriz inşallah :)

    Piranha pathfinder için rom paylaştınız ancak sonrasında Daha önce aldığım yedeği yüklediğimde init api yazıp hata veriyor. Naviextrasta açıyor orada da güncelleme yapıyorum ancak yine aynı hatayı veriyor

    Cihazın modeli: Pathfinder
    Seri no:GT85304564
    Seri Id: 5434583048485f30

    Sayın berdemozkan,

    Cihazınıza ait dosyaları indirebileceğiniz link Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.

    İrfan bey destek için teşekkürler

    Cihaz açılır ve çalışır duruma geldi ancak Naviextras kullanıp harita güncellemesi yapamıyorum. bunu nasıl çözerim

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berdemozkan -- 14 Ocak 2013; 15:21:59 >




  • sayfayı yeni farkettim yoksa konu açacaktım, hemen soru mu sorayım...

    Business II Tab 10.1 de; dahili 3G ve Bluetooth bulunuyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berdemozkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: berdemozkan


    Merhaba Rıdvan bey

    Hergün düzenli olarak aynı mesajı atıyorum. Bugün çözeriz inşallah :)

    Piranha pathfinder için rom paylaştınız ancak sonrasında Daha önce aldığım yedeği yüklediğimde init api yazıp hata veriyor. Naviextrasta açıyor orada da güncelleme yapıyorum ancak yine aynı hatayı veriyor

    Cihazın modeli: Pathfinder
    Seri no:GT85304564
    Seri Id: 5434583048485f30

    Sayın berdemozkan,

    Cihazınıza ait dosyaları indirebileceğiniz link Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.

    İrfan bey destek için teşekkürler

    Cihaz açılır ve çalışır duruma geldi ancak Naviextras kullanıp harita güncellemesi yapamıyorum. bunu nasıl çözerim

    Teşekkürler

    Sayın berdemozkan,

    Cihazınız 1 yıllık harita güncellemesi kapsamında görünen cihazlarımızdan bu nedenle bağlanamıyor olabilirsiniz. Cihazda yüklü olan harita zaten güncel haritadır.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: berdemozkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: berdemozkan


    Merhaba Rıdvan bey

    Hergün düzenli olarak aynı mesajı atıyorum. Bugün çözeriz inşallah :)

    Piranha pathfinder için rom paylaştınız ancak sonrasında Daha önce aldığım yedeği yüklediğimde init api yazıp hata veriyor. Naviextrasta açıyor orada da güncelleme yapıyorum ancak yine aynı hatayı veriyor

    Cihazın modeli: Pathfinder
    Seri no:GT85304564
    Seri Id: 5434583048485f30

    Sayın berdemozkan,

    Cihazınıza ait dosyaları indirebileceğiniz link Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.

    İrfan bey destek için teşekkürler

    Cihaz açılır ve çalışır duruma geldi ancak Naviextras kullanıp harita güncellemesi yapamıyorum. bunu nasıl çözerim

    Teşekkürler

    Sayın berdemozkan,

    Cihazınız 1 yıllık harita güncellemesi kapsamında görünen cihazlarımızdan bu nedenle bağlanamıyor olabilirsiniz. Cihazda yüklü olan harita zaten güncel haritadır.

    Kolay gelsin.

    Merhaba

    Ücretli harita güncelleme yapmak istediğimizde bu cihazda güncelleme yapılamıyor mu?

    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet yasar

    sayfayı yeni farkettim yoksa konu açacaktım, hemen soru mu sorayım...

    Business II Tab 10.1 de; dahili 3G ve Bluetooth bulunuyor mu?


    Sayın ahmet yasar,

    Android Tablet Bilgisayarlarımızda Bluetooth özelliği yoktur. 3G özelliğini harici 3G modem kullanarak kullanabilirsiniz. Tabler modellerimiz sim kart girişli değildir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet yasar

    sayfayı yeni farkettim yoksa konu açacaktım, hemen soru mu sorayım...

    Business II Tab 10.1 de; dahili 3G ve Bluetooth bulunuyor mu?


    Sayın ahmet yasar,

    Android Tablet Bilgisayarlarımızda Bluetooth özelliği yoktur. 3G özelliğini harici 3G modem kullanarak kullanabilirsiniz. Tabler modellerimiz sim kart girişli değildir.

    Kolay gelsin.

    Çok teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berdemozkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: berdemozkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: berdemozkan


    Merhaba Rıdvan bey

    Hergün düzenli olarak aynı mesajı atıyorum. Bugün çözeriz inşallah :)

    Piranha pathfinder için rom paylaştınız ancak sonrasında Daha önce aldığım yedeği yüklediğimde init api yazıp hata veriyor. Naviextrasta açıyor orada da güncelleme yapıyorum ancak yine aynı hatayı veriyor

    Cihazın modeli: Pathfinder
    Seri no:GT85304564
    Seri Id: 5434583048485f30

    Sayın berdemozkan,

    Cihazınıza ait dosyaları indirebileceğiniz link Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.

    İrfan bey destek için teşekkürler

    Cihaz açılır ve çalışır duruma geldi ancak Naviextras kullanıp harita güncellemesi yapamıyorum. bunu nasıl çözerim

    Teşekkürler

    Sayın berdemozkan,

    Cihazınız 1 yıllık harita güncellemesi kapsamında görünen cihazlarımızdan bu nedenle bağlanamıyor olabilirsiniz. Cihazda yüklü olan harita zaten güncel haritadır.

    Kolay gelsin.

    Merhaba

    Ücretli harita güncelleme yapmak istediğimizde bu cihazda güncelleme yapılamıyor mu?

    Teşekkürler

    Sayın berdemozkan,

    Tabiki yapabilirsiniz, seri numarasını naviextras sitesinden mail atıp sorunu bildirirsiniz size gerekli destek verilecektir.

    Kolay gelsin.




  • PİRANHA DESTEK,
    27.12.2012 tarihinden beri sorunuma çözüm arıyorum ancak bakıyorum da talihsizliğim olarak algılıyorum, Çünkü ilk bu tarihte buradan mesaj attım " gün içerisinde PM den iletilecek "dendi ama olmadı olabilir dedim tekrar tekrar özelden ve genelden yazdım ama yok, bırakmadım destek telefonunuzu aradım orada bu sayfa ya yönlendirdi . Rica ediyorum artık bunalmak üzereyim. benden sonra yazanlara cevap verilmiş bana da bir yardımcı olun .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: atomcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcawww.piranha.com.tr adresinden SSS lara ulaşabilir, e-posta veya çağrı merkezimizden de destek alabilirsiniz.



    fm transmitterim çalışmıyor. garantisi vardı ama faturasını kaybettim ne yapmalıyım

    modeli Falcon F Type

    Sayın atomcu,

    Cihazı teknik servise gönderin, garanti belgesini kaybettiğiniz belirtirseniz iyi niyet garantisi kapsamında cihazınızın onarımı yapılacaktır.

    Kolay gelsin.

    peki nasıl gönderirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: atomcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcawww.piranha.com.tr adresinden SSS lara ulaşabilir, e-posta veya çağrı merkezimizden de destek alabilirsiniz.



    fm transmitterim çalışmıyor. garantisi vardı ama faturasını kaybettim ne yapmalıyım

    modeli Falcon F Type

    Sayın atomcu,

    Cihazı teknik servise gönderin, garanti belgesini kaybettiğiniz belirtirseniz iyi niyet garantisi kapsamında cihazınızın onarımı yapılacaktır.

    Kolay gelsin.

    peki nasıl gönderirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar. İki üç gün önce Piranha Business Tab III 10.1 Zeus White aldım fakat bekleme modunda cihaz ancak 22 saat şarja dayanabildi. Bu sorunu nasıl çözebiliriz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: kudoglu

    BENİ GÖRMEDİNİZ DİYE TAHMİN EDİYORUM slm rıdvan bey herkese bi çözüm ürettiniz
    banada yardım lütfen piranha extradan harita güncellemesi yaptıktan sonra haritalar gitti
    bende dosyaları epeyce bi karıştırdım acaba piranha senatör model cihazımı eski haline nasıl getirebilirim
    cihazımın seri no su P38816557
    UUID:LH11090104815854

    Sayın kudoglu,

    Kaç gündür forumda yoktum o yüzden gözümden kaçmış pardon. Piranha klasörü içerisinde DATA dosyası varmı varsa size diger dosyaları gönderebilirim. Data dosyasıda silinmişse; Cihazınızda piranha navigasyon yazılımı yüklü olduğudan harita lisanslama işlemleri emulator aracılığıyla yapılmaktadır. Bu nedenle cihazı teknik servise göndermeniz gerekmektedir.

    Kolay gelsin.

    ewet data dosyası var




  • Sayın Rıdvan Bey,

    Benim cihazımı servise gönderdim ama 1 haftadır arızasını yazmamışlar durumunu hala 1 ürün kayıt diye geciyor.Ayrıntılı bilgi alabilme sansım varmıdır.
  • 
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.