Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (349. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
943.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    Tekrar merhaba,

    Ben bu urununuzu yurt disinda kullamak istiyorum, sitenizden arastirdigima gore bu roaming ile mumkun fakat ben kendi sim kartimi getirsem istanbulda boyle montaj yapilmasi mumkun mu? Extradan turkiyedeki gsm sirketlerine aylik roaming ucreti odemek istemiyorum.
    Bunun teknik olarak yapilmamasi soz konusu degil. Fakat sirketinizin bu tur bir cozumubsoz konusumu.

    Cevabiniz icin simdiden tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Agorian

    Tekrar merhaba,

    Ben bu urununuzu yurt disinda kullamak istiyorum, sitenizden arastirdigima gore bu roaming ile mumkun fakat ben kendi sim kartimi getirsem istanbulda boyle montaj yapilmasi mumkun mu? Extradan turkiyedeki gsm sirketlerine aylik roaming ucreti odemek istemiyorum.
    Bunun teknik olarak yapilmamasi soz konusu degil. Fakat sirketinizin bu tur bir cozumubsoz konusumu.

    Cevabiniz icin simdiden tesekkur ederim.


    Sayın Agorian,

    Ürünü internet hattı açık bir SIM kartla dünyanın herhangi bir ülkesinde kullanabilir siniz. Ürünü satın alırken SIM kart istemediğinizi belirtmeniz yeterli olacaktır. Roming işlemleri bizim hatlarımızı kullanmanız durumunda yapmanız gereken bir işlemdir. Yaşadığınız ülkede herhangi bir operatorun data hattını kullanabilir siniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepkiyisin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Sayın simurg66,

    Bu konuda destek sayfasına bakabilir siniz. Benim yapabileceğim bir şey varsa sizlere yardımcı oluyorum. Ancak benim yetkim ve bilgim dışında kalan konuları müşteri temsilcilerine sormanız gerekmektedir. Teknik yazılımsal donanımsal sorunlarınız varsa yardımcı oluyorum. Ancak güncelleme neden yapılmadı v.b konularda malesef bilgim ve yetkim olmadığı için müdahale edemiyorum.

    Kolay gelsin.

    Bu sıkıntıyı müşteri temsilcisine defalarca ilettik. Cevap "1-2 aya kadar verilecek" oluyor her defasında. Hatta Aralık-2015 ortalarında aradığımda
    yılbaşına kadar kesin verilecek denmesine rağmen bir değişme olmadı.

    En son müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede cihazımın M Type olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen bana "Naviextras Toolbox" dan
    bağlanıp güncelleyebileceğimi söylüyor. Bu Teleatlas haritalı cihazların Naviextras Toolbox dan indirilemeyeceğinden bile haberi yok hanımefendinin.

    Sonuç olarak ben bir Piranha müşterisi olarak oyalama değil -"şu tarihte güncelleme vericek"- diyen GERÇEK CEVAP istiyorum.

    Çünkü siz cihazı satarken bize büyük, ışıltılı ve renkli harflerle "ÖMÜR BOYU GÜNCELLEME" yazarak sattınız bu cihazları. Biz de size inandık ve güvendik.
    Ancak 2 seneye yakın bir zaman geçmesine rağmen eski haritaları kullanıyoruz. Hatta artık kullanamıyoruz çünkü yollar ve sokaklar, isimler çok değişti.

    Yukarıdaki alıntıda; yetkiniz ve bilginiz olmadığını yazmışsınız. Firma yetkililer eğer çok uzakta değilse (!) bi zahmet durumu sorabilir ve bir cevap yazabilirsiniz.
    Anlaşılıyor ki niyetiniz bağcıyı dövmek.

    EYYY PİRANHA CEVAP BEKLİYORUM.

    Sayın recepkiyisin,

    Bakın bende sizin yaptığınızı yapacam müşteri temsilcilerine mail atacam ve ordan gelecek olan cevabı size vereceğim. Benim burada ki asıl işim teknik donanımsal konularda müşterilere yardımcı olmaktır.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: recepkiyisin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Sayın simurg66,

    Bu konuda destek sayfasına bakabilir siniz. Benim yapabileceğim bir şey varsa sizlere yardımcı oluyorum. Ancak benim yetkim ve bilgim dışında kalan konuları müşteri temsilcilerine sormanız gerekmektedir. Teknik yazılımsal donanımsal sorunlarınız varsa yardımcı oluyorum. Ancak güncelleme neden yapılmadı v.b konularda malesef bilgim ve yetkim olmadığı için müdahale edemiyorum.

    Kolay gelsin.

    Bu sıkıntıyı müşteri temsilcisine defalarca ilettik. Cevap "1-2 aya kadar verilecek" oluyor her defasında. Hatta Aralık-2015 ortalarında aradığımda
    yılbaşına kadar kesin verilecek denmesine rağmen bir değişme olmadı.

    En son müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede cihazımın M Type olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen bana "Naviextras Toolbox" dan
    bağlanıp güncelleyebileceğimi söylüyor. Bu Teleatlas haritalı cihazların Naviextras Toolbox dan indirilemeyeceğinden bile haberi yok hanımefendinin.

    Sonuç olarak ben bir Piranha müşterisi olarak oyalama değil -"şu tarihte güncelleme vericek"- diyen GERÇEK CEVAP istiyorum.

    Çünkü siz cihazı satarken bize büyük, ışıltılı ve renkli harflerle "ÖMÜR BOYU GÜNCELLEME" yazarak sattınız bu cihazları. Biz de size inandık ve güvendik.
    Ancak 2 seneye yakın bir zaman geçmesine rağmen eski haritaları kullanıyoruz. Hatta artık kullanamıyoruz çünkü yollar ve sokaklar, isimler çok değişti.

    Yukarıdaki alıntıda; yetkiniz ve bilginiz olmadığını yazmışsınız. Firma yetkililer eğer çok uzakta değilse (!) bi zahmet durumu sorabilir ve bir cevap yazabilirsiniz.
    Anlaşılıyor ki niyetiniz bağcıyı dövmek.

    EYYY PİRANHA CEVAP BEKLİYORUM.

    Sayın recepkiyisin,

    Bakın bende sizin yaptığınızı yapacam müşteri temsilcilerine mail atacam ve ordan gelecek olan cevabı size vereceğim. Benim burada ki asıl işim teknik donanımsal konularda müşterilere yardımcı olmaktır.

    Kolay gelsin.

    Rıdvan bey cevap vermeniz bile güzel. Teşekkür ederim.

    Ama bir de bizim yerinize kendinizi koyun. Yazdıklarımı tekrar okursanız bize hak verirsiniz.

    Benim kızgınlığın ortada (yönetimsel) bir yalan ve haksızlık var. Bu cihazlar elimizde kaldı. 300 küsür lira verdik daha 1,5-2 sene önce.
    Yazık değil mi. Piranha almasaydık, Başarfoft haritalı başka bir cihaz alsaydık şimdi hiç sorunumuz yoktu. Buna kızıyoruz. Açık ve kesin
    söyleyeyim bir daha Piranhayı almam ve aldırmam böyle giderse. Hem de hiç bir cihazını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Agorian

    Tekrar merhaba,

    Ben bu urununuzu yurt disinda kullamak istiyorum, sitenizden arastirdigima gore bu roaming ile mumkun fakat ben kendi sim kartimi getirsem istanbulda boyle montaj yapilmasi mumkun mu? Extradan turkiyedeki gsm sirketlerine aylik roaming ucreti odemek istemiyorum.
    Bunun teknik olarak yapilmamasi soz konusu degil. Fakat sirketinizin bu tur bir cozumubsoz konusumu.

    Cevabiniz icin simdiden tesekkur ederim.


    Sayın Agorian,

    Ürünü internet hattı açık bir SIM kartla dünyanın herhangi bir ülkesinde kullanabilir siniz. Ürünü satın alırken SIM kart istemediğinizi belirtmeniz yeterli olacaktır. Roming işlemleri bizim hatlarımızı kullanmanız durumunda yapmanız gereken bir işlemdir. Yaşadığınız ülkede herhangi bir operatorun data hattını kullanabilir siniz.

    Kolay gelsin.



    Sayın Yetkili,

    Sisteminizi tam olarak bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın. Bir süre önce siteniz üzerinden de sormuştum fakat bunun mümkün olmadığını sadece sizin vereceğiniz sim kart ile sistemin çalıştığı söylenmişti.

    Sorumu detaylandırmak ve daha sağlıklı bilgi almak açısından tekrar soruyorum. Ben sizden sitenizde belirttiğiniz şartlar altında ürünü satın alsam Türkiye içinde de kullanmak için (sizin verdiğiniz sim kart ile). Daha sonra yurt dışına çıktığım zaman cihazın içerisinden sim kartı çıkarıp yurtdışındaki gsm operatörümden aldığım kartı takmam ve kullanmak mümkün mü?

    Çok sık Türkiye ye geliyorum ve Türkiyede sizin sim kartınızı yurtdışında kendi kartımı kullanmak istiyorum. Bu değişim işlemlerini kendi başıma yapmam mümkün mü? Olabilirliği varsa önümüzdeki hafta için gelip istanbul da montaj yaptırmak istiyorum

    Teşekkür ederim.
  • Orijinalden alıntı: kadir karadas

    Orijinalden alıntı: kadir karadas

    Sayın Piranha yetkilisi
    Notraffic m type navigaayon cihazın var. 2014 yılında aldığında sygic güncelleme programında 2 defa güncelleme yaptım
    Ancak au an sygic programı ni açtığınızda uyumlu bir cihaz bulunamadı hatası veriyor. Programı su an calistiramiyorum.

    Resimdeki gibi program açılıyor ve ileri gitmiyor.
    Bu mesaja eklenen görseller:



    Cevap bekliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili bir arkadaşı yakalamışken sorayım dur

    Bende Pirhana Avatar navigasyon var, sanırsam torpidoda içine parfüm veya sıvı girmiş, ekranda dalga dalga çizgiler var su izi gibi, fakat aktif olarak kullanabiliyorum cihazı. Daha yeni cihaz garanti kapsamına girer mi? Yoksa bize ne kadar patlar?
  • Bu konuyu ne zaman görsem Rihanna Sorularınızı cevaplıyor diye algılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepkiyisin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Sayın simurg66,

    Bu konuda destek sayfasına bakabilir siniz. Benim yapabileceğim bir şey varsa sizlere yardımcı oluyorum. Ancak benim yetkim ve bilgim dışında kalan konuları müşteri temsilcilerine sormanız gerekmektedir. Teknik yazılımsal donanımsal sorunlarınız varsa yardımcı oluyorum. Ancak güncelleme neden yapılmadı v.b konularda malesef bilgim ve yetkim olmadığı için müdahale edemiyorum.

    Kolay gelsin.

    Bu sıkıntıyı müşteri temsilcisine defalarca ilettik. Cevap "1-2 aya kadar verilecek" oluyor her defasında. Hatta Aralık-2015 ortalarında aradığımda
    yılbaşına kadar kesin verilecek denmesine rağmen bir değişme olmadı.

    En son müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede cihazımın M Type olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen bana "Naviextras Toolbox" dan
    bağlanıp güncelleyebileceğimi söylüyor. Bu Teleatlas haritalı cihazların Naviextras Toolbox dan indirilemeyeceğinden bile haberi yok hanımefendinin.

    Sonuç olarak ben bir Piranha müşterisi olarak oyalama değil -"şu tarihte güncelleme vericek"- diyen GERÇEK CEVAP istiyorum.

    Çünkü siz cihazı satarken bize büyük, ışıltılı ve renkli harflerle "ÖMÜR BOYU GÜNCELLEME" yazarak sattınız bu cihazları. Biz de size inandık ve güvendik.
    Ancak 2 seneye yakın bir zaman geçmesine rağmen eski haritaları kullanıyoruz. Hatta artık kullanamıyoruz çünkü yollar ve sokaklar, isimler çok değişti.

    Yukarıdaki alıntıda; yetkiniz ve bilginiz olmadığını yazmışsınız. Firma yetkililer eğer çok uzakta değilse (!) bi zahmet durumu sorabilir ve bir cevap yazabilirsiniz.
    Anlaşılıyor ki niyetiniz bağcıyı dövmek.

    EYYY PİRANHA CEVAP BEKLİYORUM.

    Yok abicim yok bunların laftan anlayacağı yok. Sayın @piranhadestek şunu demek istiyor: Boşyere uğraşmayın kardeşim, ben sizin söylediklerinizi ilettim ama firma bana otur oturduğun yerde, kendi işine bak, başımıza iş açma falan falan... Ben sizi anlıyorum sevgili @piranhadestek, siz de iliklerinize kadar yapılan ayıbın farkındasınız ama naaaparsın işte ekmek parası...Haklısın kardeşim haklısın.......

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap yokmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalden alıntı: kadir karadas

    Orijinalden alıntı: kadir karadas

    Sayın Piranha yetkilisi
    Notraffic m type navigaayon cihazın var. 2014 yılında aldığında sygic güncelleme programında 2 defa güncelleme yaptım
    Ancak au an sygic programı ni açtığınızda uyumlu bir cihaz bulunamadı hatası veriyor. Programı su an calistiramiyorum.

    Resimdeki gibi program açılıyor ve ileri gitmiyor.
    Bu mesaja eklenen görseller:


    Cevap bekliyorum....

    Cevap bekliyorum.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: recepkiyisin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Sayın simurg66,

    Bu konuda destek sayfasına bakabilir siniz. Benim yapabileceğim bir şey varsa sizlere yardımcı oluyorum. Ancak benim yetkim ve bilgim dışında kalan konuları müşteri temsilcilerine sormanız gerekmektedir. Teknik yazılımsal donanımsal sorunlarınız varsa yardımcı oluyorum. Ancak güncelleme neden yapılmadı v.b konularda malesef bilgim ve yetkim olmadığı için müdahale edemiyorum.

    Kolay gelsin.

    Bu sıkıntıyı müşteri temsilcisine defalarca ilettik. Cevap "1-2 aya kadar verilecek" oluyor her defasında. Hatta Aralık-2015 ortalarında aradığımda
    yılbaşına kadar kesin verilecek denmesine rağmen bir değişme olmadı.

    En son müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede cihazımın M Type olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen bana "Naviextras Toolbox" dan
    bağlanıp güncelleyebileceğimi söylüyor. Bu Teleatlas haritalı cihazların Naviextras Toolbox dan indirilemeyeceğinden bile haberi yok hanımefendinin.

    Sonuç olarak ben bir Piranha müşterisi olarak oyalama değil -"şu tarihte güncelleme vericek"- diyen GERÇEK CEVAP istiyorum.

    Çünkü siz cihazı satarken bize büyük, ışıltılı ve renkli harflerle "ÖMÜR BOYU GÜNCELLEME" yazarak sattınız bu cihazları. Biz de size inandık ve güvendik.
    Ancak 2 seneye yakın bir zaman geçmesine rağmen eski haritaları kullanıyoruz. Hatta artık kullanamıyoruz çünkü yollar ve sokaklar, isimler çok değişti.

    Yukarıdaki alıntıda; yetkiniz ve bilginiz olmadığını yazmışsınız. Firma yetkililer eğer çok uzakta değilse (!) bi zahmet durumu sorabilir ve bir cevap yazabilirsiniz.
    Anlaşılıyor ki niyetiniz bağcıyı dövmek.

    EYYY PİRANHA CEVAP BEKLİYORUM.

    Yok abicim yok bunların laftan anlayacağı yok. Sayın @piranhadestek şunu demek istiyor: Boşyere uğraşmayın kardeşim, ben sizin söylediklerinizi ilettim ama firma bana otur oturduğun yerde, kendi işine bak, başımıza iş açma falan falan... Ben sizi anlıyorum sevgili @piranhadestek, siz de iliklerinize kadar yapılan ayıbın farkındasınız ama naaaparsın işte ekmek parası...Haklısın kardeşim haklısın.......

    walla arkadaş çok iyi özetlemişsin aynen öyle. Bu ayıp da PİRANHA ya yeter.
  • arkadaşlar,piranha businees ll 10.1 inch tablet ve piranha ultra lll 10.1 inch zeus white tabletlerin ekranları uyumlumudur.bende business ll 10.1 tablet var,ekran komple kırık.ikinci el ekranı sağlam zeus white 10.1 tablet buldum,satıcı arkadaş uyumlu dedi ama tam emin olmadan almak istemedim.bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepkiyisin

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: recepkiyisin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Sayın simurg66,

    Bu konuda destek sayfasına bakabilir siniz. Benim yapabileceğim bir şey varsa sizlere yardımcı oluyorum. Ancak benim yetkim ve bilgim dışında kalan konuları müşteri temsilcilerine sormanız gerekmektedir. Teknik yazılımsal donanımsal sorunlarınız varsa yardımcı oluyorum. Ancak güncelleme neden yapılmadı v.b konularda malesef bilgim ve yetkim olmadığı için müdahale edemiyorum.

    Kolay gelsin.

    Bu sıkıntıyı müşteri temsilcisine defalarca ilettik. Cevap "1-2 aya kadar verilecek" oluyor her defasında. Hatta Aralık-2015 ortalarında aradığımda
    yılbaşına kadar kesin verilecek denmesine rağmen bir değişme olmadı.

    En son müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede cihazımın M Type olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen bana "Naviextras Toolbox" dan
    bağlanıp güncelleyebileceğimi söylüyor. Bu Teleatlas haritalı cihazların Naviextras Toolbox dan indirilemeyeceğinden bile haberi yok hanımefendinin.

    Sonuç olarak ben bir Piranha müşterisi olarak oyalama değil -"şu tarihte güncelleme vericek"- diyen GERÇEK CEVAP istiyorum.

    Çünkü siz cihazı satarken bize büyük, ışıltılı ve renkli harflerle "ÖMÜR BOYU GÜNCELLEME" yazarak sattınız bu cihazları. Biz de size inandık ve güvendik.
    Ancak 2 seneye yakın bir zaman geçmesine rağmen eski haritaları kullanıyoruz. Hatta artık kullanamıyoruz çünkü yollar ve sokaklar, isimler çok değişti.

    Yukarıdaki alıntıda; yetkiniz ve bilginiz olmadığını yazmışsınız. Firma yetkililer eğer çok uzakta değilse (!) bi zahmet durumu sorabilir ve bir cevap yazabilirsiniz.
    Anlaşılıyor ki niyetiniz bağcıyı dövmek.

    EYYY PİRANHA CEVAP BEKLİYORUM.

    Yok abicim yok bunların laftan anlayacağı yok. Sayın @piranhadestek şunu demek istiyor: Boşyere uğraşmayın kardeşim, ben sizin söylediklerinizi ilettim ama firma bana otur oturduğun yerde, kendi işine bak, başımıza iş açma falan falan... Ben sizi anlıyorum sevgili @piranhadestek, siz de iliklerinize kadar yapılan ayıbın farkındasınız ama naaaparsın işte ekmek parası...Haklısın kardeşim haklısın.......

    walla arkadaş çok iyi özetlemişsin aynen öyle. Bu ayıp da PİRANHA ya yeter.

    resimli imza yapmasını bilen varsa yapsın şöyle güzel birşey piranha alma aldırtma sahtekar piranha diye....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    slm.piranha businees ıı tabletimin,ekranı komple kırıldı(dış camı ve iç ekran)elinizde uyumlu ekran varmı ve fiyat alabilirmiyim.

    Sayın anka0658,

    Business II Tab kaç inç 7.0 mı 9.0 mı 9.7 mi 10.1 mi?

    Kolay gelsin.

    mrb,ekran boyutu 10,1 inç.

    Sayın anka0658,

    Ekran 100 TL, Dokunmatik Ekran 50 TL dir.

    Kolay gelsin.

    Tahtakale Yıldız hana gel 2sini toplam 50 tl ye alirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    arkadaşlar,piranha businees ll 10.1 inch tablet ve piranha ultra lll 10.1 inch zeus white tabletlerin ekranları uyumlumudur.bende business ll 10.1 tablet var,ekran komple kırık.ikinci el ekranı sağlam zeus white 10.1 tablet buldum,satıcı arkadaş uyumlu dedi ama tam emin olmadan almak istemedim.bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.

    Sayın anka0658,

    İki seri var bir tanesi uyumlu denemen gerekiyor. Soketli zaten satın alacağın yerde deneyebilirsin.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SKRlllEX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    slm.piranha businees ıı tabletimin,ekranı komple kırıldı(dış camı ve iç ekran)elinizde uyumlu ekran varmı ve fiyat alabilirmiyim.

    Sayın anka0658,

    Business II Tab kaç inç 7.0 mı 9.0 mı 9.7 mi 10.1 mi?

    Kolay gelsin.

    mrb,ekran boyutu 10,1 inç.

    Sayın anka0658,

    Ekran 100 TL, Dokunmatik Ekran 50 TL dir.

    Kolay gelsin.

    Tahtakale Yıldız hana gel 2sini toplam 50 tl ye alirsin

    Sayın SKRlllEX,

    Doğrudur, bu konuda fiyat belirleyici ben değilim malesef, ancak firmaların yedek parça temininde ek vergiler ödediğini biliyorum sadece.

    Kolay gelsin.
  • Sıfır Premium 7 tablet daha hiç dokunulmamış. Ekrana widget ekleyip kaldırıldıktan sonra ekranın üzerine kırmızı renkli "Kapat X" yazısı yapışıp kalıyor. Bu tabletin rom yazılımını güncellemeyi düşünmüyorsunuzdur umarım?
  • araç takip sistemlerini her model/marka araca takabiliyor muyuz ? aldığımızda kime taktıracağız servis ağı nasıl ? bulunduğumuz yerde servis olup olmadığını nasıl öğreniriz ?
  • 
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.