Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
943.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcahttps://piranha.com.tr/support/index.php adresinden SSS lara ulaşabilir, https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 18 Haziran 2014; 14:35:59 >
    u.vurucu , zeynepemirmert bu mesajı paylaştı




  • Bilimum A101 ve bim gibi mağazalara gelen, üzerinde piranha marka etiketi olan hiç bir ürünü almayın.
    Aracım için Piranha 7785 7" Oto Teyp aldım ben hayatımda bu kadar çöp bir ürün kullanmadım.
    -Ekran çok dandik peçete ile silerken bile çiziliyor.
    -Kontağı açtıktan sonra marşa basınca kendini kapat aç yaparken yaptığım tüm ayarları sıfırlıyor. Haftada 4-5 kez her seferinde Eq, sistem, zaman vs. gibi ayarları yapıyorum. ( gerçekten bıktım)
    -Sesi yükselttikçe motorun sesini çekip hoparlöre veriyor.
    -Arayüzü yarım yamalak Türkçe ve kullanışsız.
    -Geri görüş kamerasına geçip tekrar normal moda döndükten sonra teybin arka planı sapıtıyor çizik çizik birşeyler geliyor.
    -Mirrorlink denen mevzu tam olarak çöpten ibaret.
    -Usb girişinden çoğu formatı tanımıyor o ara sapıtıyor ve kendini resetlemeye başlıyor. (Sd kart girişi de aynı sıkıntıyı yapıyor)
    Ve envai çeşit sorunlar çıkıyor.
    Paranızı çöpe atın ama yinede piranha marka birşey almayın!
  • Merhaba, Geçen haftawww.vipfiyat.com adresinden aldığım Piranha avatar navigasyon cihazı aldığım gün açma kapama düğmesi içine gömüldü ve arızalandı. Bende hemen aldığım firmaya gönderdim. Firmada piranhaya gönderdi. 20.10.2011 de piranhaya ürün ulaşmış. Kaç gün içinde cihaz yapılıp tarafıma gönderilir? (1 hafta içinde yapılmazsa yenisi ile değişim yazıyor). Bütün piranha garantili navigasyon cihazlarında 7 günlük süre geçerli mi? (Bütün piranha navigasyonlarda sabit özelliktir) yazıyor..
  • http://www.piranha.com.tr/support_product.php?product_id=186&page=downloads&type=2&downloadId=317&doHighlight=true&searchPhrase=fuga

    Linkte fuga işletim sistemi var sizin cihaza uygunmu kontrol edip kurulum yapıın düzelebilir
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: balci1987

    Merhaba, Geçen haftawww.vipfiyat.com adresinden aldığım Piranha avatar navigasyon cihazı aldığım gün açma kapama düğmesi içine gömüldü ve arızalandı. Bende hemen aldığım firmaya gönderdim. Firmada piranhaya gönderdi. 20.10.2011 de piranhaya ürün ulaşmış. Kaç gün içinde cihaz yapılıp tarafıma gönderilir? (1 hafta içinde yapılmazsa yenisi ile değişim yazıyor). Bütün piranha garantili navigasyon cihazlarında 7 günlük süre geçerli mi? (Bütün piranha navigasyonlarda sabit özelliktir) yazıyor..

    Degerli Müşterimiz,

    Cihaz ilgili bayiden teknik servisimize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde onarımı gerçekleştirilip, gönderici adresine geri gönderilir. Satın almış olduğunuz bayiden kaynaklı gecikmeler teknik servisimizin iş gününü (7) etkilememektedir. Belirtilen 7 iş günü süresi tüm Piranha Navigasyon Cihazlarında geçerlidir.

    İlginize teşekkür ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: balci1987

    Merhaba, Geçen haftawww.vipfiyat.com adresinden aldığım Piranha avatar navigasyon cihazı aldığım gün açma kapama düğmesi içine gömüldü ve arızalandı. Bende hemen aldığım firmaya gönderdim. Firmada piranhaya gönderdi. 20.10.2011 de piranhaya ürün ulaşmış. Kaç gün içinde cihaz yapılıp tarafıma gönderilir? (1 hafta içinde yapılmazsa yenisi ile değişim yazıyor). Bütün piranha garantili navigasyon cihazlarında 7 günlük süre geçerli mi? (Bütün piranha navigasyonlarda sabit özelliktir) yazıyor..

    Degerli Müşterimiz,

    Cihaz ilgili bayiden teknik servisimize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde onarımı gerçekleştirilip, gönderici adresine geri gönderilir. Satın almış olduğunuz bayiden kaynaklı gecikmeler teknik servisimizin iş gününü (7) etkilememektedir. Belirtilen 7 iş günü süresi tüm Piranha Navigasyon Cihazlarında geçerlidir.

    İlginize teşekkür ederiz.

    20.10.2011 perşembe günü teknik servisinize cihaz ulaşmış. 1 hafta içinde açma-kapama düğmesi yapılmazsa yenisi ile mi değişecek? Birde bugün internet sitenizdeki üye girişi bölümünü bir türlü açamadım.. Sorunu çözermisiniz? Üye giriş ekranı gelmiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: balci1987

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: balci1987

    Merhaba, Geçen haftawww.vipfiyat.com adresinden aldığım Piranha avatar navigasyon cihazı aldığım gün açma kapama düğmesi içine gömüldü ve arızalandı. Bende hemen aldığım firmaya gönderdim. Firmada piranhaya gönderdi. 20.10.2011 de piranhaya ürün ulaşmış. Kaç gün içinde cihaz yapılıp tarafıma gönderilir? (1 hafta içinde yapılmazsa yenisi ile değişim yazıyor). Bütün piranha garantili navigasyon cihazlarında 7 günlük süre geçerli mi? (Bütün piranha navigasyonlarda sabit özelliktir) yazıyor..

    Degerli Müşterimiz,

    Cihaz ilgili bayiden teknik servisimize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde onarımı gerçekleştirilip, gönderici adresine geri gönderilir. Satın almış olduğunuz bayiden kaynaklı gecikmeler teknik servisimizin iş gününü (7) etkilememektedir. Belirtilen 7 iş günü süresi tüm Piranha Navigasyon Cihazlarında geçerlidir.

    İlginize teşekkür ederiz.

    20.10.2011 perşembe günü teknik servisinize cihaz ulaşmış. 1 hafta içinde açma-kapama düğmesi yapılmazsa yenisi ile mi değişecek? Birde bugün internet sitenizdeki üye girişi bölümünü bir türlü açamadım.. Sorunu çözermisiniz? Üye giriş ekranı gelmiyor

    Degerli Müşterimiz,

    Cihazınız kontrol edilip garanti kapsamında yapılacaksa 7 iş günü içerisinde onarımı gerçekleştirilecektir. Sitemizde yer alan üye giriş bölümü sorunsuz çalışmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Just4ForMe

    Sayın Rıdvan bey, benim için büyük bir sorunum var,

    İki gün önce Torium daki E.world den Piranha Sigma marka navigasyon cihazı aldım ama ben akıcı olmasını beklerken önceki 5800XM telefonumdaki navigasyon gibi takılarak götürüyor ve sapmalar çok oluyor bu bir arızamı yoksa sigma cihazlar böylemi? Diğer bütün özelliklerinden memnunum eğer bu bir sorunsa yarın aynı cihazla değişimini yaptırmayı düşünüyorum.

    Merhaba,
    Kullandıgınız cihazdaki yazılım IGO8 + 128DDR2 Ramlik bir cihaz bahsettiğiniz takılmalar çok aşrırı,durup dururken oluyorsa ve ekran donuyorsa cihazda bir problem var demektir. Ancak bahsettiğiniz takılmalar 3D görsellerin yogun oldugu yerlerde, uydu bağlantısının zayıf olabileceği veya alternatif rota hesaplarken oluyor ise çok küçük takılma ve atlamalar yapabilir ama bunlar sizi rahatsız edecek kadar olmaması lazım.
    Cihaz değişim hakkınız suanda sizde saklı dururuyor bunu kullanarak değişim talep edebilirsiniz ancak dediğim gibi çok fazla olmaması lazım takılmaların çok oluyor ise evet bir sorun var demektir..
    Teşekkürler.

    Öncelikle bilgilendirme ve yardımınız için teşekkürler ne demek istediğimi çok iyi anlamışsınız,

    Sorunum şu ki açıkçası diyelim ki otobanda gidiyorum açık bir alan 100Metre sonra sağda kalın dedi, ( bu arada sinyal full ) Ben gidiyorum sağdan girdim dediği gibi navigasyonda sonra 50Metre sonra sağda kalın diyor ve ben çoktan sağda kalmıştım sonra bir kaç kere sağ sol hareketi yapıyor ve " Yeniden hesaplanıyor " diyor bu esnada bayaa kasıyor kendini rotayı çizdikten sonra dönüşlerde de yeniden rota çizmeye başlıyor sokak isimlerini yanlış gösterebiliyor bugünde bitiş çizgisine gelince " Hedefinize Ulaştınız " desede rota çizgisini silmiyor Menü>Rota>Rotayı Sil demeden silmiyor sanırım bir problem var birde yemek, gezi, dinlenme gibi yerlerin üstünde Benzin İstasyonu logosu var heryerde cihaz güzel bir cihaz ancak sıkıntı yarattı tahminimce bir sorun var aynı ürünle değiştirmeye gitsem poliçe, fatura kutu ve aksesuarlarıyla götürsem sorgusuz sualsiz değişimi yaparlarmı acaba?

    Sanırım en iyi bu video beni anlatır videoda gördüğünüz üzere yolda giderken yeniden hesaplama ve seste kesmeler oluyor azcıkta takılarak gidiyor hafif aynen böyle eğer bu normal bir durumsa hiç servis ile uğraşmıyım?

    http://www.youtube.com/watch?v=4yM5s5q_Dqk

    Şimdiden teşekkür ederim Rıdvan bey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Just4ForMe -- 31 Ekim 2011; 16:55:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Just4ForMe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Just4ForMe

    Sayın Rıdvan bey, benim için büyük bir sorunum var,

    İki gün önce Torium daki E.world den Piranha Sigma marka navigasyon cihazı aldım ama ben akıcı olmasını beklerken önceki 5800XM telefonumdaki navigasyon gibi takılarak götürüyor ve sapmalar çok oluyor bu bir arızamı yoksa sigma cihazlar böylemi? Diğer bütün özelliklerinden memnunum eğer bu bir sorunsa yarın aynı cihazla değişimini yaptırmayı düşünüyorum.

    Merhaba,
    Kullandıgınız cihazdaki yazılım IGO8 + 128DDR2 Ramlik bir cihaz bahsettiğiniz takılmalar çok aşrırı,durup dururken oluyorsa ve ekran donuyorsa cihazda bir problem var demektir. Ancak bahsettiğiniz takılmalar 3D görsellerin yogun oldugu yerlerde, uydu bağlantısının zayıf olabileceği veya alternatif rota hesaplarken oluyor ise çok küçük takılma ve atlamalar yapabilir ama bunlar sizi rahatsız edecek kadar olmaması lazım.
    Cihaz değişim hakkınız suanda sizde saklı dururuyor bunu kullanarak değişim talep edebilirsiniz ancak dediğim gibi çok fazla olmaması lazım takılmaların çok oluyor ise evet bir sorun var demektir..
    Teşekkürler.

    Öncelikle bilgilendirme ve yardımınız için teşekkürler ne demek istediğimi çok iyi anlamışsınız,

    Sorunum şu ki açıkçası diyelim ki otobanda gidiyorum açık bir alan 100Metre sonra sağda kalın dedi, ( bu arada sinyal full ) Ben gidiyorum sağdan girdim dediği gibi navigasyonda sonra 50Metre sonra sağda kalın diyor ve ben çoktan sağda kalmıştım sonra bir kaç kere sağ sol hareketi yapıyor ve " Yeniden hesaplanıyor " diyor bu esnada bayaa kasıyor kendini rotayı çizdikten sonra dönüşlerde de yeniden rota çizmeye başlıyor sokak isimlerini yanlış gösterebiliyor bugünde bitiş çizgisine gelince " Hedefinize Ulaştınız " desede rota çizgisini silmiyor Menü>Rota>Rotayı Sil demeden silmiyor sanırım bir problem var birde yemek, gezi, dinlenme gibi yerlerin üstünde Benzin İstasyonu logosu var heryerde cihaz güzel bir cihaz ancak sıkıntı yarattı tahminimce bir sorun var aynı ürünle değiştirmeye gitsem poliçe, fatura kutu ve aksesuarlarıyla götürsem sorgusuz sualsiz değişimi yaparlarmı acaba?

    Sanırım en iyi bu video beni anlatır videoda gördüğünüz üzere yolda giderken yeniden hesaplama ve seste kesmeler oluyor azcıkta takılarak gidiyor hafif aynen böyle eğer bu normal bir durumsa hiç servis ile uğraşmıyım?

    http://www.youtube.com/watch?v=4yM5s5q_Dqk

    Şimdiden teşekkür ederim Rıdvan bey.


    Merhaba
    Sanırım cihazda yazılımsa bir sorun olabilir değişim talebi ile giderseniz ve anladığım kadarı ile cihazınızın henüz 1 haftası bile dolmadı, tüm aksesuarları eksiksiz ve hasarsız götürecek olursanız mutlaka değiştircektir EW yetkilileri
    Sorun olursa eğer yine yardımcı oluruz
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Just4ForMe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Just4ForMe

    Sayın Rıdvan bey, benim için büyük bir sorunum var,

    İki gün önce Torium daki E.world den Piranha Sigma marka navigasyon cihazı aldım ama ben akıcı olmasını beklerken önceki 5800XM telefonumdaki navigasyon gibi takılarak götürüyor ve sapmalar çok oluyor bu bir arızamı yoksa sigma cihazlar böylemi? Diğer bütün özelliklerinden memnunum eğer bu bir sorunsa yarın aynı cihazla değişimini yaptırmayı düşünüyorum.

    Merhaba,
    Kullandıgınız cihazdaki yazılım IGO8 + 128DDR2 Ramlik bir cihaz bahsettiğiniz takılmalar çok aşrırı,durup dururken oluyorsa ve ekran donuyorsa cihazda bir problem var demektir. Ancak bahsettiğiniz takılmalar 3D görsellerin yogun oldugu yerlerde, uydu bağlantısının zayıf olabileceği veya alternatif rota hesaplarken oluyor ise çok küçük takılma ve atlamalar yapabilir ama bunlar sizi rahatsız edecek kadar olmaması lazım.
    Cihaz değişim hakkınız suanda sizde saklı dururuyor bunu kullanarak değişim talep edebilirsiniz ancak dediğim gibi çok fazla olmaması lazım takılmaların çok oluyor ise evet bir sorun var demektir..
    Teşekkürler.

    Öncelikle bilgilendirme ve yardımınız için teşekkürler ne demek istediğimi çok iyi anlamışsınız,

    Sorunum şu ki açıkçası diyelim ki otobanda gidiyorum açık bir alan 100Metre sonra sağda kalın dedi, ( bu arada sinyal full ) Ben gidiyorum sağdan girdim dediği gibi navigasyonda sonra 50Metre sonra sağda kalın diyor ve ben çoktan sağda kalmıştım sonra bir kaç kere sağ sol hareketi yapıyor ve " Yeniden hesaplanıyor " diyor bu esnada bayaa kasıyor kendini rotayı çizdikten sonra dönüşlerde de yeniden rota çizmeye başlıyor sokak isimlerini yanlış gösterebiliyor bugünde bitiş çizgisine gelince " Hedefinize Ulaştınız " desede rota çizgisini silmiyor Menü>Rota>Rotayı Sil demeden silmiyor sanırım bir problem var birde yemek, gezi, dinlenme gibi yerlerin üstünde Benzin İstasyonu logosu var heryerde cihaz güzel bir cihaz ancak sıkıntı yarattı tahminimce bir sorun var aynı ürünle değiştirmeye gitsem poliçe, fatura kutu ve aksesuarlarıyla götürsem sorgusuz sualsiz değişimi yaparlarmı acaba?

    Sanırım en iyi bu video beni anlatır videoda gördüğünüz üzere yolda giderken yeniden hesaplama ve seste kesmeler oluyor azcıkta takılarak gidiyor hafif aynen böyle eğer bu normal bir durumsa hiç servis ile uğraşmıyım?

    http://www.youtube.com/watch?v=4yM5s5q_Dqk

    Şimdiden teşekkür ederim Rıdvan bey.


    Merhaba
    Sanırım cihazda yazılımsa bir sorun olabilir değişim talebi ile giderseniz ve anladığım kadarı ile cihazınızın henüz 1 haftası bile dolmadı, tüm aksesuarları eksiksiz ve hasarsız götürecek olursanız mutlaka değiştircektir EW yetkilileri
    Sorun olursa eğer yine yardımcı oluruz
    Saygılar

    Destek için teşekkürler gerçekten çok ilgilisiniz hafta sonu götürmeye çalışırım




  • Piranha Galileo cihazım var ve üzerinde 2011.03 Başarsoft harita yüklü. Cihazımın seri numarası sitenizde sık sorulan sorular bölümünde Ömür Boyu Ücretsiz Harita Güncelleme (NAV168) konusunda verilen seri numaraları arasında yer almasına rağmen (P3030001 – P3038042 arasında) Naviextras Toolbox'a cihazımı bağladığımda güncelleme görünmüyor. Bu konuda ne yapmam gerekiyor açıklayıcı bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umitafy -- 3 Kasım 2011; 22:02:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaruyar

    Merhabalar.Benim Avatar model navigasyonum var. Sorun ise rota üzerinde giderken bir müddet sonra ses gidiyor.(yani Sinem) ve yönlerndirme sesli olarak yapılmıyor. Bu konuda ne yapabilirim. Haritayı güncelledim fakat bir türlü düzelmiyor.İlginize teşekkür ederim şimdiden.

    Merhaba
    Cihazınıdaki sorun yazılımsal olup teknik servis müdahalesi gerekmektedir. Gönderirken sitemizden Ariza Bildirim Forumunu mutlaka doldururak çıktısı ile bize yollayınız.
    http://www.piranha.com.tr/support_page.php?page_id=74
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    Rıdvan Bey Merhaba ;

    3 gün önce piranha evoque navigasyonu aldım. cihazı bugün güncelleyip test ettim gayet güzel götürüyor. tabelalar olmasıda gayet güzel. fakat gördüğüm birkaç sıkıntıyı sormak istiyorum.

    1) Cihaz kapalı iken kontak açınca cihaz açıldı sonra gps seçtim harita geldi kontağı çevirince 10sn sayıp kapanıyor. buraya kadar sorun yok. sonrasında tekrar kontak çevirip elektrik verince cihazın yine açılması gerekmiyor mu? ayrıca cihaz bu sırada anladığım kadarıyla beklemeye alıyor bende açma tuşuna basılı tutup cihazı açıyorum fakat ekran geliyor ama öyle donup kalıyor yeninden kapatıp açmam gerekiyor.

    2)Cihazın bluetooth menüsünde otomatik bağlanması aktif fakat her açıp kapattığımda ( cihazı yada telefonu ) yeniden bluetooth menüsüne girmem gerekiyor.
    mesela telefonumda bt açık cihazıda açıyorum bt kapalı geliyor, illaki Bt menüsüne girmem gerekiyor. cihazları eşleştirdim telefonum nokia 5800 telefonda yetkili olarak atadım.

    3)Harita güncelleme yapınca Radar kameraları göstermeyide güncelliyor mu acaba? ben piranha.com sayfasından ürünün destek bölümünden indirdim
    orada MobileNavigator/content/speedcam kalsorune kopyalayın diyor fakat ben mobilenavigator klasörünü bulamadım cihazın hafızasndaki content/speedcam içine speedcam3.1.kml uzantılı dosyayı kopyaladım. klasör içinde ise speedcamUpdate adında başka bir klasör vardı. ayarlar bölümünden yaklaşınca sesli uyar seçeneğinide seçtim fakat ankara mamak yolundaki 3 kamera sisteminide göstermedi.

    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    Sayın ercan_wrc,

    Öncelikle NNG\SYS.txt dosyasının içeriğini aşagıdaki gibi yazıp kaydediniz.

    [device]
    type="evoque"

    [project]
    name="piranha"

    [interface]
    shutdown_time="0"

    Bu işlemden sonra cihazınızı genel olarak karşılaştığınız sorunları test ediniz.

    Speedcam dosyaları naviextras üzerinden şu anlık güncellenmiyor. Yeni güncellemeler yayınlandıkça sitemiz üzerinden dosya olarak yayınlanmakta.

    Merhaba ;

    Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.

    fakat tahmin ettiğim gibi verdiğiniz kod sadece elektrik kesildiğinde ( kontak kapatıldığında ) kapanmasını önlüyor kii bu var olan özelliği iptal etmek demek ve benim için daha kullanışsız.
    cihazın uyku moduna geçmesi mantıklı fakat tekrar elektrik gelince cihaz açılmıyor.el ile power tuşuna basıp açtığımda ise donup kalıyor. bu yazılımsal bir hata.



    diğer bir sorun ise;

    cihazı yeniden 2 farklı telefonlar test ettim ( piranha destek sayfasından gelen cevapta arkadaki tuştan reset atın demişti. resette attım.)

    bir nokia 5800 bir samsun e2550 telefon ile navigasyonu eşleştirdim ve her ikisinde de yetkili olarak onaysız işlem yapmasını kabul ettim.
    nokia telefonu bağladım sonra navigasyon cihazından uzakaştım bağlantı kesildi tekrar yaklaştım bağlanmadı bekledim 3dk kadar bağlanmadı.
    sonra navigasyon cihazından eşleşmiş cihazım olan nokiayı kaldırdım ve samsun telefon ile aynı işlemi yaptım aynı şekilde onda da bağanmadı...
    yani navigasyon cihazı tarama ve bağlanma işlemini yapmıyor sadece manuel yapıyor. ayrıca navigasyonu her açtığımda mecburen bluetooth menüsüne girip telefonumu seçip bağlan demem gerekiyor. bluetooth menüsüne girmeden B işareti çarpı olarak yani pasif olarka görünüyor. sadece Bluetooth menüsüne girsemde yine otomatik bağlanma yapmıyor aynı cihazdan uzaklaşıp geri geldiğimde bağlanmadığı gibi.



    Sayın ercan bey,

    http://www.piranha.com.tr/category.php?category_id=39#page_4 buradan destek bölümüne girip yüklemeler bölümünde yer alan cihaza ait yazılımı yükleyip deneyiniz. Olumsuz sonuç alırsanız lütfen sorunları bire bir arıza bildirim formuna doldurarak cihazı teknik servisimize gönderiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Sayın ercan bey,

    http://www.piranha.com.tr/category.php?category_id=39#page_4 buradan destek bölümüne girip yüklemeler bölümünde yer alan cihaza ait yazılımı yükleyip deneyiniz. Olumsuz sonuç alırsanız lütfen sorunları bire bir arıza bildirim formuna doldurarak cihazı teknik servisimize gönderiniz.


    Hocam merhaba ;

    Sizin söylediğiniz gibi destek bölümünden cihazın yazılımını indirdim. içinden çıkan text dosyada yazdığı gibi hafıza kartına dosyaları attım ve cihaza reset attım "Read" "Write" Update kısımlarını mavi ekranda sorunsuz geçiyor ve "ok" veriyor. sonra Piranha logosu çıkıyor. sonra cihaz uyarı veriyor.

    "Not found Application! Please install it from SD/MMC" yazıyor ve OK diyincede windows CE ekranına düşüyor.
    Cihazın masaüstüne GPSin kısa yolu mevcut ama tıklayınca reset atıp yenşden açılıyor.

    elimde eski NNG,device,GPSPARA0,1,2,3,SHELL dosyaları mevcut. bu dosyaları hangi klasörlere kopyalamalıyım ki cihaz tekrar eskisi gibi kendi menüsünden açılsın?

    2 farklı hafıza kartı ile de denedim ikisinde de aynı hatayı verdi. yükleme dosyasını SD kartta bulamadım diyor. neden böyle uyarı verdi anlamadım. yardımcı olursanız sevirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 23 Kasım 2011; 8:45:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Sayın ercan bey,

    http://www.piranha.com.tr/category.php?category_id=39#page_4 buradan destek bölümüne girip yüklemeler bölümünde yer alan cihaza ait yazılımı yükleyip deneyiniz. Olumsuz sonuç alırsanız lütfen sorunları bire bir arıza bildirim formuna doldurarak cihazı teknik servisimize gönderiniz.


    Hocam merhaba ;

    Sizin söylediğiniz gibi destek bölümünden cihazın yazılımını indirdim. içinden çıkan text dosyada yazdığı gibi hafıza kartına dosyaları attım ve cihaza reset attım "Read" "Write" Update kısımlarını mavi ekranda sorunsuz geçiyor ve "ok" veriyor. sonra Piranha logosu çıkıyor. sonra cihaz uyarı veriyor.

    "Not found Application! Please install it from SD/MMC" yazıyor ve OK diyincede windows CE ekranına düşüyor.
    Cihazın masaüstüne GPSin kısa yolu mevcut ama tıklayınca reset atıp yenşden açılıyor.

    elimde eski NNG,device,GPSPARA0,1,2,3,SHELL dosyaları mevcut. bu dosyaları hangi klasörlere kopyalamalıyım ki cihaz tekrar eskisi gibi kendi menüsünden açılsın?

    2 farklı hafıza kartı ile de denedim ikisinde de aynı hatayı verdi. yükleme dosyasını SD kartta bulamadım diyor. neden böyle uyarı verdi anlamadım. yardımcı olursanız sevirim.


    yada cihazı yine Depolama birimi olarak gösterebilirsek Toolbox'dan yedeği geri yükleme yapabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Sayın ercan bey,

    http://www.piranha.com.tr/category.php?category_id=39#page_4 buradan destek bölümüne girip yüklemeler bölümünde yer alan cihaza ait yazılımı yükleyip deneyiniz. Olumsuz sonuç alırsanız lütfen sorunları bire bir arıza bildirim formuna doldurarak cihazı teknik servisimize gönderiniz.


    Hocam merhaba ;

    Sizin söylediğiniz gibi destek bölümünden cihazın yazılımını indirdim. içinden çıkan text dosyada yazdığı gibi hafıza kartına dosyaları attım ve cihaza reset attım "Read" "Write" Update kısımlarını mavi ekranda sorunsuz geçiyor ve "ok" veriyor. sonra Piranha logosu çıkıyor. sonra cihaz uyarı veriyor.

    "Not found Application! Please install it from SD/MMC" yazıyor ve OK diyincede windows CE ekranına düşüyor.
    Cihazın masaüstüne GPSin kısa yolu mevcut ama tıklayınca reset atıp yenşden açılıyor.

    elimde eski NNG,device,GPSPARA0,1,2,3,SHELL dosyaları mevcut. bu dosyaları hangi klasörlere kopyalamalıyım ki cihaz tekrar eskisi gibi kendi menüsünden açılsın?

    2 farklı hafıza kartı ile de denedim ikisinde de aynı hatayı verdi. yükleme dosyasını SD kartta bulamadım diyor. neden böyle uyarı verdi anlamadım. yardımcı olursanız sevirim.


    yada cihazı yine Depolama birimi olarak gösterebilirsek Toolbox'dan yedeği geri yükleme yapabilirim.

    Sayın ercan bey,

    Cihazınızın regedit ayarlarında silinmeler oluşmuş, cihazı teknik servisimize şikayetlerinizi bire bir arıza bildirim formuna yazarak bize gönderiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Sayın ercan bey,

    http://www.piranha.com.tr/category.php?category_id=39#page_4 buradan destek bölümüne girip yüklemeler bölümünde yer alan cihaza ait yazılımı yükleyip deneyiniz. Olumsuz sonuç alırsanız lütfen sorunları bire bir arıza bildirim formuna doldurarak cihazı teknik servisimize gönderiniz.


    Hocam merhaba ;

    Sizin söylediğiniz gibi destek bölümünden cihazın yazılımını indirdim. içinden çıkan text dosyada yazdığı gibi hafıza kartına dosyaları attım ve cihaza reset attım "Read" "Write" Update kısımlarını mavi ekranda sorunsuz geçiyor ve "ok" veriyor. sonra Piranha logosu çıkıyor. sonra cihaz uyarı veriyor.

    "Not found Application! Please install it from SD/MMC" yazıyor ve OK diyincede windows CE ekranına düşüyor.
    Cihazın masaüstüne GPSin kısa yolu mevcut ama tıklayınca reset atıp yenşden açılıyor.

    elimde eski NNG,device,GPSPARA0,1,2,3,SHELL dosyaları mevcut. bu dosyaları hangi klasörlere kopyalamalıyım ki cihaz tekrar eskisi gibi kendi menüsünden açılsın?

    2 farklı hafıza kartı ile de denedim ikisinde de aynı hatayı verdi. yükleme dosyasını SD kartta bulamadım diyor. neden böyle uyarı verdi anlamadım. yardımcı olursanız sevirim.


    yada cihazı yine Depolama birimi olarak gösterebilirsek Toolbox'dan yedeği geri yükleme yapabilirim.

    Sayın ercan bey,

    Cihazınızın regedit ayarlarında silinmeler oluşmuş, cihazı teknik servisimize şikayetlerinizi bire bir arıza bildirim formuna yazarak bize gönderiniz.

    Kolay gelsin.



    Hocam neden hep bilgi ve destek paylaşımı yerine cihazı gönderin diyorsunuz. Sitenizde ilgili yerede sorunu yazdım her seferinde cihazı gönderin diyorlar.ben sizin talimatınıza uydum ve sıfır cihaza format attım ki format dosyanız bozuk. ben hatalı birşey yapadım. cihaz donuyordu format atın dediniz attım şimdide image dosyanız bozuk ve yükleme yapmıyor. üzgünüm ama piranha destek işinde zayıf kalıyor. ben şimdi 15-20 lira verip istanbula göndereceğim haftalarca cihazın gelmesini bekleyeceğim sonra yine 15-20 lira verip cihazı teslim alacağım ve bir daha güncelleme yaparken bile tırsarak yapacağım. bunun yerine sıfırdan kurulumu burada paylaşsanızda benim gibi sıkıntı çeken birçok kişi faydalansa daha iyi olmaz mı?sonuçta cihazda donanımsal bir sıkıntı yok. belli ki Autorun çalışması gereken dosyayı ilgili klasöre atmak gerekli. vede birkaç .ini dosyasında düzenleme gereki şimdi piranha cihaz aldığıma pişman olmaya başladım işte. siz bir modem alıyorsunuz ve konfigurasyon için aldığınız markaya gönderin demek gibi birşey. modem sağlam çalışıyor ama kullanıcı adı parola vci değerleri girilince ip alıp internete girecek ama siz illaki modemi gönderin diyorsunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 26 Kasım 2011; 22:35:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihakar75

    piranha yetkililerinden ayrıntılı bilgi istiyorum

    piranha encore un direksiyon kumandası nasıl çalışıyor.
    dirençli mi yoksa canbus vs tarzı mı.
    bağlantı şeması da bekliyorum tşk.ederim
    (inşallah yardımcı olablrisiniz artık )

    Sayın fatihkar,

    www.piranha.com.tr adresine üye olup mail yoluyla yazılım talebinde bulunmanız gerekmektedir. Yazılım talebinizde cihazınızın P.... ile başlayan seri nosunu mutlaka yazmanız gerekmektedir. 24 saat içerisinde yazılım linki ve gerekli bilgiler size ulaştırılacaktır. Sitemizde bulunmamasının sebebi ıd no silinmeleri yaşanabilir, bunu önlemek adına aldığımız bir ünlemdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihakar75

    piranha yetkililerinden ayrıntılı bilgi istiyorum

    piranha encore un direksiyon kumandası nasıl çalışıyor.
    dirençli mi yoksa canbus vs tarzı mı.
    bağlantı şeması da bekliyorum tşk.ederim
    (inşallah yardımcı olablrisiniz artık )

    Sayın fatihkar,

    www.piranha.com.tr adresine üye olup mail yoluyla yazılım talebinde bulunmanız gerekmektedir. Yazılım talebinizde cihazınızın P.... ile başlayan seri nosunu mutlaka yazmanız gerekmektedir. 24 saat içerisinde yazılım linki ve gerekli bilgiler size ulaştırılacaktır. Sitemizde bulunmamasının sebebi ıd no silinmeleri yaşanabilir, bunu önlemek adına aldığımız bir ünlemdir.

    yazılım istemiyorum
    ben bilgi istiyorum
    audi a4 b6 nın direksiyon kumandasına encore u nasıl bağlayacağım??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAMUCU2000

    Sayın Yetkili;

    Fuga kullanıcısıyım, ancak; navigasyonu tutan ve kutunun içinden çıkan aletin üst taraf dişlisi oturmadığından seyahat esnasında düşüyordu, bende zorladım bu esnada cam ile navigasyon arasında kalan parça kırıldı, bu dişlinin oturmaması olağanmıdır, ayrıca bu parçayı nereden ve nasıl temin edebilirim... teşekkürler

    Sayın KAMUCU2000,

    Aksesuar taleplerinizi müşteri hizmetleri departmanımızla iletişime geçerek yapabilirsiniz. buradan iletişim bilgilerimize ulaşabilirsinşz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnraru

    bu soruyu ayrı bir konuda sordum ama bir cevap alamadım ve daha sonra burayı gördüm ve burdan sormak istedim cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.
    2,5 - 3 yıl kadar önce 380 tl ye aldığım piranha leon navigasyon cihazımda sınırlı harita güncelleme vardı ve şu anda belirli bir ücret karşılığında güncelleme yapabiliyoruz ancak şu anda baktığım zaman 150 tlye bile satılan cihazlarda ömür boyu güncelleme var bizler neden bu haktan mahrum ediliyoruz bunun açıklamasını yapacak biri varsa şimdiden teşekkür ederim... Paylaş:



    Sayın cnraru,

    Piranha navigayon cihazlarımızda ömür boyu güncelleme paketini 01.12.2009 tarihinden itibaren satın alınan cihazlar için hazırladık. Daha önce satılan cihazlarımızın bir kısmı harita versiyonu uyumluluğu nedeniyle sorunsuz güncelleme paketinden yararlanabilir hale getirdik. Cihazınızın seri nosuna göre cihazınızın ömür boyu güncelleme paketinden yararlanıp yararlanmayacagını buradan sık sorulan sorular bölümünden NAV 168 den ögrenebilirsiniz.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.