DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
2009 1.8 TAM OTOMATİK HONDA CİVİC HB ALINIR MI
57
Cevap
1
Favori
15.206
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Araç tercih-kıyaslama >> 2009 1.8 TAM OTOMATİK HONDA CİVİC HB ALINIR MI
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      08 Ekim 2011 22:27:46
      arkadaşlar (i-shift olmayan) tam otomatik 1.8 honda civic hb alınır mı
      tutuldu mu
      tavsiye eder misiniz honda civic hb e göre performansı ve yakıt tüketimi nasıl


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      08 Ekim 2011 23:26:54
      bu araba hakkında bilgisi olan yok mu



      _____________________________

    • Yarbay
      7326 Mesaj
      08 Ekim 2011 23:30:28
      Tutulan bir araç değil.

      Gerek motor hacmi gerekse sedan kasanın gölgesinde kalması sebebiyle tutulmadı.

      Güzel araçtır, yakıtta zorlayabilir ama keyiflidir gerçekten.


      _____________________________

      mantık..
    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      09 Ekim 2011 00:05:29
      evet doğru biraz sedanın gölgesinde kaldı
      ama i-vtec motorlarda evet turbo yok ama sanki turbo varmış gibi şahlanıyor gibi geliyor bana belli bir devirden sonra
      eksileri artları nedir sizce


      _____________________________

    • Yarbay
      3201 Mesaj
      09 Ekim 2011 00:08:01
      Tavsiye ederim....


      _____________________________

      İmzaya gerek yok, after all, everything is forbidden...2.0privilage
    • Yüzbaşı
      908 Mesaj
      09 Ekim 2011 00:10:59
      Bunların direksiyon kutuna dikkat edin tümsekler den geçerken direksiyonun titrediğini elinzide hissedebilir ve tıkırtı burcun dan lok lok sesler duyabilirsiniz tamiri için 4 bin tl istiyor servis buna çok dikkat edin bence.


      _____________________________

      Güçlü olan zayıf yanını herkesten daha iyi bilendir; daha güçlü olan, zayıf yanına hükmedebilendir.
    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      09 Ekim 2011 00:14:10
      bu araçların 6 yıl garantisi var diye biliyorum
      bu direksiyon problemi nedir hondada çözemedim


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      908 Mesaj
      09 Ekim 2011 00:26:33
      Garanti ye fazla aldanmamalısın bu kronik bir sorun olmasına karşın honda forumunda okudum birçok kişi için bu kullancı hatası maliyeti şu şu kadar diye fiyat çekmişler iyice araştırıp soruşturun gerekirse satın alacağınız aracın direksiyon kutusunu serviste iyice bir kontrol ettirin..


      _____________________________

      Güçlü olan zayıf yanını herkesten daha iyi bilendir; daha güçlü olan, zayıf yanına hükmedebilendir.
    • Yarbay
      2906 Mesaj
      10 Ekim 2011 09:22:11
      Araç piyasa aracı olmadığı için onlar kadar tutulmaz. (Hangi marka ve modelleri bahsettiğimi anladınız siz..) Sadece tutanlar tutar..
      Sedanla tamamen farklı araçlar, gölge durumu sadece 1.8 motor vergisi nedeniyledir.
      Yakıtta üzmez, 1.6 larla ya aynı ya da daha az yakar. İnanmayanlar buyrun gelin deneyelim, istediğiniz markanın istediğiniz modelin 1.6sını (atmosferik tam otomatik vites olması şartıyla) getirin istediğiniz güzergahta deneyelim.

      Kronik problem 1 yıldır yaşamadım ve duymadım.


      _____________________________



      2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah
    • Yarbay
      5698 Mesaj
      10 Ekim 2011 09:59:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: asandra

      evet doğru biraz sedanın gölgesinde kaldı
      ama i-vtec motorlarda evet turbo yok ama sanki turbo varmış gibi şahlanıyor gibi geliyor bana belli bir devirden sonra
      eksileri artları nedir sizce

      ya öyle birşey yok.

      Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

      Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

      Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

      Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii


      _____________________________

      May The Force Be With You
    • Yarbay
      8405 Mesaj
      10 Ekim 2011 10:30:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: hasanmerto


      Alıntıları Göster


      ya öyle birşey yok.

      Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

      Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

      Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

      Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii

      Bahsedilen araç 1.8 140 hp lik motor. Manuel versiyonuyla piyasadaki çogu aracı duman edersin. Tork olmadıgı için şahlandıgını hissetmezsin ama düzlükte falanda tutamazsın.

      Chevroletin motoruyla bir tutma istersen bu adamlar yıllardır bu motoru geliştiriyor üzerinde çalışıyor.Bu konudada en başarılı motor olarak gösteriliyor.

      Aradaşa gelince direksiyon kutusundaki ses olayını bu forumda 2-3 kişide gördüm 1 kerede serviste yanımda biri şikayet etti. Kronik bir sorun değil bana göre eğer bi sorun oldu garantiden mutlaka değiştirirsin sıkıntı çıkmaz.

      Ben olsam tam otomatiğini değil manuelini alır otobanda milleti peşime takar gezerim. Ama konfor istiyorsan o ayrı tam otomatik olanını tercih et i-shiftler bazen sıkıntı çıkartıyor.

      Yukardaki arkadaşın dediği gibi bizim araçlardan 1.6 lardan az yakar normal kullanımda. Basıncada imanını gevretir :) lpg ile uyumludur. lpg taktırıp paşa paşa binebilirsin.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aanil -- 10 Ekim 2011; 10:33:33 >
      _____________________________

        2004 Renault Clio hb 1.4 rte M\T
        2010 Honda Civic elegance 1.6 A\T
        2007 Honda Civic Type-s 1.8 M\T
        2012 Peugeot 207 1.4 hdi urban move M\T
        2012 Peugeot 208 1.6 156 thp M\T
        2010 Alfa Romeo Mito QV 1.4 multiair 170 M\T
    • Yarbay
      6178 Mesaj
      10 Ekim 2011 10:36:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: hasanmerto


      Alıntıları Göster


      ya öyle birşey yok.

      Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

      Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

      Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

      Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii

      Dur Honda Mitsubishi ve Toyota'ya söyleyeyim de boşuna bu teknolojiyle devam etmesinler, zaten Chevrolet bile yapmış abi boşverelim.

      Evet nerde kalmıştık Turbolu motorlar...........



      _____________________________

    • Yarbay
      6050 Mesaj
      10 Ekim 2011 13:55:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: hasanmerto


      Alıntıları Göster


      ya öyle birşey yok.

      Her motorda artık subap zamanlaması var... Her markada benim Chevrolet Aveo'da bile var yani...

      Zamanlama belli bir devirden değil her devirde optimal sürüş amaçlar, üst devire katkısı doğrudur. Ama öyle şahlanma mahlanma hikaye.

      Eski Civicler'in motorları yüksek beygir alabilmek için yüksek devir çeviriyordu, redline ı yüksek bir araç keyif verir şahlanır tabii...

      Bir araç vardır max gücü 3500devirde verir, Honda gibi araçlarda motorlar 6500 devirde verirse, o devire kadar şahlandığını hissedersin tabii

      1 kere kullanıp sonra yorum yapsanız hepimiz için daha faydalı olur


      _____________________________

      Old Honda's newer die, they just get faster.

      Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...
    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      10 Ekim 2011 23:53:07
      yani yeni kasa astra satılıp (1.4 140 hp activeselect) 2. el 2009-2010 tam otomatik 1.8 honda civic hb alınır mı


      _____________________________

    • Binbaşı
      1024 Mesaj
      11 Ekim 2011 03:00:19
      Honda Civic alıyorsan sedan alacaksın dostum tutulan araç arıyorsan sedan modelidir..

      Yakıt konusunda benzinli olmasına rağmen emsallerine göre üzmez, gaza bastın mı kimse tutamaz kullandım biliyorum yok böyle bir otomobil


    • Binbaşı
      1024 Mesaj
      11 Ekim 2011 03:06:06
      Yukarıdaki yorumu yeni gördüm sabit hızla giderken gaza yarım bas bakalım bi neler oluyor 6.500 devir felan hikaye koltuğa yapışıyor musun ondan haber ve bana, bir de köküne kadar basın gelin öyle konuşalım.Motor dedin mi Bmw'den sonra Honda benim gözüm de bu böyle ..

      Harbiden kullanmadan çok yorum yapılıyor çok can sıkıcı bir durum bu


    • Yarbay
      2906 Mesaj
      11 Ekim 2011 09:09:15
      Akıllı sübap zamanlaması hemen hemen bütün araçlarda var ama I-VTEC'in en önemli özelliği düşük devirlerde (3500'e kadar) sübaplardan birer tanesini kapatarak, silindir başına 3 sübap toplamda 12 sübap çalışması, yüksek devirlerde (3500'den sonra) 16 sübap çalışması başka modellerde var mı bilmiyorum.


      *** Polemik için değil, gerçekten bilen varsa söylesin biz de öğrenelim.


      _____________________________



      2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah
    • Yarbay
      12879 Mesaj
      11 Ekim 2011 09:11:33
      Piyasaya çıkalı 6 yıl olacak bir araç ve dizaynı ile halâ kendine baktırıyor.

      Hesaplı ve temiz bir civic hb bulunur ve alınıp paşalar gibi binilir.

      Sıkılınca üç yüz beş yüz altına satılır. :)




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Paran varsa Japon, yoksa alman.
    • Yarbay
      4803 Mesaj
      11 Ekim 2011 12:53:18
      Sübap mübap anlamam arkadaş , arkadaşımda 2006 model manuel vitesi var 140 hp aletin motoru efsane öle diyim 4500-7000 devir arasında adeta kuduruyor müthiş bir motor sesi var gidişi çok güsel , kısada benim golf daha iyi ama uzunda civic benim golfu geçer ondan şüphem yok çünkü harika devir çeviriyor 220 gördük arkadaşla otobanda


      _____________________________

      Golf tsi dsg 140hp
      Lenovo A7000 ..Android 6.0
    • Onbaşı
      34 Mesaj
      11 Ekim 2011 13:03:30
      araç iyi ama tutulan bir araç değil.ilerde sıkıntı yaşayabilirsiniz


      _____________________________

      En çok da SOL YANIMIZ acır..
    • Binbaşı
      1423 Mesaj
      11 Ekim 2011 15:13:03
      V-Tec denen naneye geçen milenyumun en büyük icadı olarak bakıp ikinci elde karla satmaya çalışmazsanız rahat satarsınız arabayı. Honda'nın seveni çok Türkiye'de, mutlaka bir alıcısı çıkar. Motor güvenilir, şanzıman güvenilir, onlarca kişi onayladı 1.6'dan fazla yakmıyor; niye satılmasın ki?


      _____________________________

    • Yarbay
      6050 Mesaj
      11 Ekim 2011 16:30:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: nrglife

      Akıllı sübap zamanlaması hemen hemen bütün araçlarda var ama I-VTEC'in en önemli özelliği düşük devirlerde (3500'e kadar) sübaplardan birer tanesini kapatarak, silindir başına 3 sübap toplamda 12 sübap çalışması, yüksek devirlerde (3500'den sonra) 16 sübap çalışması başka modellerde var mı bilmiyorum.


      *** Polemik için değil, gerçekten bilen varsa söylesin biz de öğrenelim.

      Yanlış bilgi. İzleyiniz.

      http://world.honda.com/...obile-technology/i-VTEC/


      _____________________________

      Old Honda's newer die, they just get faster.

      Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...
    • Yarbay
      2906 Mesaj
      11 Ekim 2011 17:22:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: *President*


      Alıntıları Göster


      Yanlış bilgi. İzleyiniz.

      http://world.honda.com/...obile-technology/i-VTEC/

      O sayfaları ve animasyonları ezbere biliyorum zaten. Neresi yanlış açıklar mısınız?
      ....opening a small amount at low engine speeds and fully opening at high engines speeds.... bu mudur yani yanlış dediğiniz?
      meali:.... düşük motor devirlerinde küçük bir miktar açıyor ve yüksek motor devirlerinde tamamen açıyor...

      Ben düşük devirlerde sübaplardan birisini kapatıyor dedim, burada da küçük bir miktar açıyor diyor. Açılan miktar içeri giren hava yakıt karışımının silindir içerisine daha iyi dağılmasını ve daha verimli yanmasını sağlamak üzere Türbülans yaptıracak kadar küçük bir miktardır. Bir çok yerde de bu durum kapanma olarak yorumlanır-ifade edilir.

      O zaman cümleyi şöyle düzeltelim: I-VTEC teknolojisi sadece emme sübapların açılma-kapanma zamanı değiştirmekle kalmıyor. 3500'den düşük devirlerde emme sübaplardan birisini kapalı denecek kadar az açıyor diğerini tam açıyor. 3500 devir üzerinde her ikisini de tam açıyor. Diğer markalarda da sadece zamanlamayı değiştirmek yerine bu şekilde sübapların farklı şekillerde açılıp kapanmasını sağlayabilen bir teknoloji var mıdır? Bilenlerden cevap bekleniyor..


      _____________________________



      2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah
    • Yarbay
      6050 Mesaj
      11 Ekim 2011 18:09:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: nrglife


      Alıntıları Göster


      O sayfaları ve animasyonları ezbere biliyorum zaten. Neresi yanlış açıklar mısınız?
      ....opening a small amount at low engine speeds and fully opening at high engines speeds.... bu mudur yani yanlış dediğiniz?
      meali:.... düşük motor devirlerinde küçük bir miktar açıyor ve yüksek motor devirlerinde tamamen açıyor...

      Ben düşük devirlerde sübaplardan birisini kapatıyor dedim, burada da küçük bir miktar açıyor diyor. Açılan miktar içeri giren hava yakıt karışımının silindir içerisine daha iyi dağılmasını ve daha verimli yanmasını sağlamak üzere Türbülans yaptıracak kadar küçük bir miktardır. Bir çok yerde de bu durum kapanma olarak yorumlanır-ifade edilir.

      O zaman cümleyi şöyle düzeltelim: I-VTEC teknolojisi sadece emme sübapların açılma-kapanma zamanı değiştirmekle kalmıyor. 3500'den düşük devirlerde emme sübaplardan birisini kapalı denecek kadar az açıyor diğerini tam açıyor. 3500 devir üzerinde her ikisini de tam açıyor. Diğer markalarda da sadece zamanlamayı değiştirmek yerine bu şekilde sübapların farklı şekillerde açılıp kapanmasını sağlayabilen bir teknoloji var mıdır? Bilenlerden cevap bekleniyor..

      Hidetlenmene gerek yok, hepimiz her şeyi doğru bilecek değiliz yanlışta olabilir

      Yorumlarımız farklı olabilir, bana göre sübap kapanma diye bir durum yok, zaten vtec kapanmaz vtec açılır normalde kapalı bir sistem yani, senin bahsettiğin iki sübapın farklı derecede basması zaten Honda motorlarında orjinalde bulunan dereceli kam mili sayesinde yapılıyıor, vtec on moda geçtiğinde ise sübaplar 3. derece kam milinin devreye girmesiyle daha fazla açılıyor. i-vtec zaten özelliği sebebi ile sadece emme sübaplarında bulunan bir vtec. Bu sayede yakıt ekonomisi sağlıyor. Bazı modellerinde 3 stage çalışan i-vtec ler var. VTI ve Type-R gibi modellerde bulunan hard core vtec diye adlandırılan sistemlerde ise hem emme hemde ekzoz sübaplarında değişken zaman ve derecelendirme vardır. Buda ortaya çıkan aşırı performans için yapılmış vtec vti sistemidir.

      Yani senin mesajında anlatmak istediğini vtec değil dereceli kam mili yapıyor. Buda Honda nın güzelliği.

      Amacım bilgi yarıştırmak değil, bilgi paylaşmak


      _____________________________

      Old Honda's newer die, they just get faster.

      Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...
    • Teğmen
      197 Mesaj
      12 Ekim 2011 17:12:45
      ishift niye kaldırıldıki? direksiyondan tık tık çok güzel oluyordu.


      _____________________________

    • Yarbay
      6050 Mesaj
      13 Ekim 2011 13:36:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: Equal_17

      ishift niye kaldırıldıki? direksiyondan tık tık çok güzel oluyordu.

      i-shift aslında otomatik şanzıman sisteminden ziyade, otomatik debriyaj sistemi. Yani normal şanzımana otomatik debriyaj sistemi uygulandığı için vites geçişlerinden rahatsız olan kullanıcılar vardı. İnsanlar bu sistemi pek sevemedi denilebilir.


      _____________________________

      Old Honda's newer die, they just get faster.

      Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...
    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      14 Ekim 2011 00:51:12
      i-shift honda gibi şanzıman harikası yaratan firmaya hiç yakışmamıştıki zaten


      _____________________________

    • Teğmen
      169 Mesaj
      14 Ekim 2011 02:54:13
      Arabada ozellik cok gorunus iyi ama serwis bakimlari filan olsun biraz tuzlu. Bende eski 2009 hb i-shift kullnici olarak arabanin i-shft sanzimanindan dolyi cok cektim 70000km dewriyaj palaksi degisti her 10000km hemen hemen balatalar degisiyrdu ayriyet her bakimda versiyon guncelip sansizam tekrardan tanitiliyordu... Sizin baktiginiz tam otomotik oldugundan bu knuda sikinti cekmessinz zaten...

      Benzinde zaten performansi cok iyi ama tupte arabanin cekisi baya bir dusuyor ama tup takinca yakkitta sizi uzmez(2150tl verip prins takmstm) ama cekis baya bir dusuyor ozllkle. Genel olarak yol tutusu fena sayilmaz ozellik zaten 8 airbegten vsa yagmur snsr vs flan hepsi war bunlarda sikinti yok

      Sonuc olarak benm cektigimden dolyi tawsiye etmem suan yeni jetta kullaniyorum hayet memnun.

      Baska kafaniza takilan olursa yardimci olabilirim saygilar...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mctin13 -- 14 Ekim 2011; 3:07:28 >
      _____________________________

      Yüz binlerce birbirine benzeyenleri seyret de aralarında ki yetmiş yıllık farka dikkat et. İki şey birbirine benzeyebilir: Acı su da berraktır, tatlı su da…
    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      14 Ekim 2011 06:17:08
      yakıt tüketimi gerçekten çok mu
      görüş açısı problemi sonradan aşılabiliyor mu
      6 yıllık garantide şanzımanda çıkabilecek arızaları kapsıyor mu


      _____________________________

    • Yarbay
      3559 Mesaj
      14 Ekim 2011 08:04:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: asandra

      yakıt tüketimi gerçekten çok mu
      görüş açısı problemi sonradan aşılabiliyor mu
      6 yıllık garantide şanzımanda çıkabilecek arızaları kapsıyor mu

      Tam otomatik aracın yakıt tüketimi şehir içinde 10 litre altına düşmez.Ben yarı otomatiğini kullandım vites değişimleri sarsıntılıydı biraz ve uzun sürüyordu.Araç kaliteli bir araç ama sportif beklentiler içerisindeyseniz bu aracı alın derim.Yol tutuşu mükemmele yakın ama süspansiyon sistemi çok sert bozuk yola girmeye gelmiyor, konfor olarak iyi bir otomobil değil.Şanzımanın ise arıza bakımından bir problem çıkartacağını düşünmüyorum.Görüş açısı arka görüş yok işte kardeş ona göre.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      14 Ekim 2011 11:09:14
      hiç mi gözükmüyor arabanın arkası


      _____________________________

    • Teğmen
      197 Mesaj
      14 Ekim 2011 13:14:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: asandra

      hiç mi gözükmüyor arabanın arkası

      spoilerin altında kalan bi alan var ordan görebilirsin biraz geri geri yanaşırken falan. Hatta film kaplatsanız bile orası kaplanmıyor görüş için kalıyor.
      spoiler uzun yolculuklarda uzaktan yaklaşan araçlarıda görmenizi engelliyor. Eğer sık sık dikiz aynasına bakan biriyseniz ara ara arkanızda yaklaşıyor olmasına rağmen gözünüzden kaçan araçlar olur ancak
      o kısım özellikle geceleri çakma xenonlarıyla ayarsız farlarıyla uzunlarla gelenlerin tam far hizasına geldiğinden gözünüzü alıp sizi sinir etmesini engelliyor.


      _____________________________

    • Teğmen
      197 Mesaj
      14 Ekim 2011 13:16:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: mctin13

      Arabada ozellik cok gorunus iyi ama serwis bakimlari filan olsun biraz tuzlu. Bende eski 2009 hb i-shift kullnici olarak arabanin i-shft sanzimanindan dolyi cok cektim 70000km dewriyaj palaksi degisti her 10000km hemen hemen balatalar degisiyrdu ayriyet her bakimda versiyon guncelip sansizam tekrardan tanitiliyordu... Sizin baktiginiz tam otomotik oldugundan bu knuda sikinti cekmessinz zaten...

      Benzinde zaten performansi cok iyi ama tupte arabanin cekisi baya bir dusuyor ama tup takinca yakkitta sizi uzmez(2150tl verip prins takmstm) ama cekis baya bir dusuyor ozllkle. Genel olarak yol tutusu fena sayilmaz ozellik zaten 8 airbegten vsa yagmur snsr vs flan hepsi war bunlarda sikinti yok

      Sonuc olarak benm cektigimden dolyi tawsiye etmem suan yeni jetta kullaniyorum hayet memnun.

      Baska kafaniza takilan olursa yardimci olabilirim saygilar...


      70000 km civic için baskı balata için iyi bir km bile sayılabilir çünkü sık ş.içi ve özellikle dur kalklı yokuşlu yollarda kullananlar 30000 kmde bile baskı balata değiştirebiliyor. 1300 lira civarıymış sanırım.
      10000 kmde biten fren balatalarımıydı acaba? eğer öyleyse fazla sert kullanıyor olmalısınız.


      _____________________________

    • Yarbay
      2906 Mesaj
      15 Ekim 2011 11:59:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: *President*


      Alıntıları Göster


      Hidetlenmene gerek yok, hepimiz her şeyi doğru bilecek değiliz yanlışta olabilir

      Yorumlarımız farklı olabilir, bana göre sübap kapanma diye bir durum yok, zaten vtec kapanmaz vtec açılır normalde kapalı bir sistem yani, senin bahsettiğin iki sübapın farklı derecede basması zaten Honda motorlarında orjinalde bulunan dereceli kam mili sayesinde yapılıyıor, vtec on moda geçtiğinde ise sübaplar 3. derece kam milinin devreye girmesiyle daha fazla açılıyor. i-vtec zaten özelliği sebebi ile sadece emme sübaplarında bulunan bir vtec. Bu sayede yakıt ekonomisi sağlıyor. Bazı modellerinde 3 stage çalışan i-vtec ler var. VTI ve Type-R gibi modellerde bulunan hard core vtec diye adlandırılan sistemlerde ise hem emme hemde ekzoz sübaplarında değişken zaman ve derecelendirme vardır. Buda ortaya çıkan aşırı performans için yapılmış vtec vti sistemidir.

      Yani senin mesajında anlatmak istediğini vtec değil dereceli kam mili yapıyor. Buda Honda nın güzelliği.

      Amacım bilgi yarıştırmak değil, bilgi paylaşmak

      Tamam, aynı şeyden bahsediyoruz zaten.. ifadelerimiz farklı sadece..

      Siz açıklama yapmadan sadece yanlış bilgi deyince cevap vermek istemiştim o kadar

      Peki ilk sorduğum soruyu bilen var mı? Değişken sübap zamanlaması ile Honda'daki gibi sübapları farklı devirlerde, farklı konumlarda açıp kapayabilen başka marka var mı acaba..?


      _____________________________



      2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah
    • Yarbay
      6178 Mesaj
      15 Ekim 2011 12:09:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: nrglife

      Peki ilk sorduğum soruyu bilen var mı? Değişken sübap zamanlaması ile Honda'daki gibi sübapları farklı devirlerde, farklı konumlarda açıp kapayabilen başka marka var mı acaba..?

      Mitsubishi MIVEC, Toyota VVT-i


      _____________________________

    • Yarbay
      6050 Mesaj
      17 Ekim 2011 11:03:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: nrglife


      Alıntıları Göster


      Tamam, aynı şeyden bahsediyoruz zaten.. ifadelerimiz farklı sadece..

      Siz açıklama yapmadan sadece yanlış bilgi deyince cevap vermek istemiştim o kadar

      Peki ilk sorduğum soruyu bilen var mı? Değişken sübap zamanlaması ile Honda'daki gibi sübapları farklı devirlerde, farklı konumlarda açıp kapayabilen başka marka var mı acaba..?

      Honda bu teknolojiyi birkaç firmaya sattı diye biliyorum bunlar, Toyota VVT-i, BMW Vanos, Mitsubishi Mivec. Diğer markaların çalışma şekilleri farklı tam detay olarak araştırmam lazım, mutlaka farklılıklar var. Hatta yurt dışı forumlarda vtec vs vvti vs mivec gibi karşılaştırma konuları var incelemek fikir verir mutlaka.


      _____________________________

      Old Honda's newer die, they just get faster.

      Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...
    • Teğmen
      102 Mesaj
      24 Ekim 2011 10:00:45
      Her konuda iki horoz çıkması yeterli konunun dağılması için.

      Konuyu açan arkadaş için benim de favori aracım ama yakıt dolayısıyla uzak duruyorum. 10u geçen bir değer çok fazla
      normal kullanımda nasıl değerler sunuyor bilmiyorum


      _____________________________

      LifeIs_
    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      27 Ekim 2011 00:46:53
      lpg şart öyle mi
      bir de direksiyonun sert süspansiyon sebebiyle bir hayli fazla sert olduğunu gördüm
      bir çaresi yok mudur acaba
      sert derken lancia delta yeni astra ve honda civic sedanlara göre bir hayli fazla sert



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      513 Mesaj
      27 Ekim 2011 16:02:38
      Çok yakar diye biliyorum. (gerçi şimdi yakıt fiyatlarına bakarsak hangi araç az yakıyorki )


      _____________________________

    • Yarbay
      8184 Mesaj
      27 Ekim 2011 19:42:46
      tüketimi 1.6'lık civicten düşük.

      pek çok markanın aksine honda'nın fabrika verilerini yakalamak kolayca mümkün,

      benzinli otomatik 140 hp'lik hiçbir modelden pratikte fazla yakacağını sanmam.


    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      27 Ekim 2011 21:19:43
      1.4 turbo 140 hp otomatik satılıp 2009 1.8 honda civic hb alınır mı


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      27 Ekim 2011 22:30:08
      yani şunu diyorum arkadaşlar yeni astra satılıp 6 yıl garantili 1.8 honda civic hb tam otomatik alınır mı


      _____________________________

    • Yarbay
      3280 Mesaj
      28 Ekim 2011 00:03:56
      bence alınır


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      28 Ekim 2011 05:37:10
      1.8 honda civic hb lerdeki ağır direksiyon sorunu nasıl halledilebilir


      _____________________________

    • Yarbay
      12879 Mesaj
      28 Ekim 2011 08:05:55

      quote:

      Orijinalden alıntı: asandra

      yani şunu diyorum arkadaşlar yeni astra satılıp 6 yıl garantili 1.8 honda civic hb tam otomatik alınır mı

      Alınır.

      Kalan garanti süresi aynı nasıl olsa.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Paran varsa Japon, yoksa alman.
    • Yarbay
      2906 Mesaj
      28 Ekim 2011 09:08:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: asandra

      1.8 honda civic hb lerdeki ağır direksiyon sorunu nasıl halledilebilir

      Aracımda böyle bir sorun yok..

























      Hatta hiç bir sorun yok..


      _____________________________



      2010 Honda Civic HB 1.8 I-VTEC A/T Siyah
    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      28 Ekim 2011 11:12:07
      aracı kullandım eniştemde var
      bariz direksiyon ağır park ederken manevra yaparken biraz zor
      bunu söylerken yeni opel astraya kıyasen lancia deltaya kıyasen söylüyorum


      _____________________________

    • Onbaşı
      24 Mesaj
      29 Ekim 2011 00:33:27
      O araba alınır mı para verilip hayret.İçeriden arkanızı göremezsiniz cam ufacık sanki zırhlı araç.Araba kendisi bi lokma ve bir hayli de çirkin.Tork değerleri de düşük ve turbosu da yok motorun ki tamamen seni paran olsa dahi gire çıka petrole petrolcülerle kanka yapcak bi motordur zatalleri.Tsi motorlu Almanları bi dene bence özellikle Golf ü .İtalyan Alfa Rome Giulietta ı.Fransız megane 3 ü.Amerikalı yeni Focus hatcback i.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      530 Mesaj
      29 Ekim 2011 01:05:01
      tam totmatik olup da az yakan araç var mı arkadaşlar
      1.4 tsi dsg tamam yarı otomatik ama basınca o da 10 lt nin altına düşmüyor


      _____________________________

    • Teğmen
      197 Mesaj
      29 Ekim 2011 01:46:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: vasili08

      O araba alınır mı para verilip hayret.İçeriden arkanızı göremezsiniz cam ufacık sanki zırhlı araç.Araba kendisi bi lokma ve bir hayli de çirkin.Tork değerleri de düşük ve turbosu da yok motorun ki tamamen seni paran olsa dahi gire çıka petrole petrolcülerle kanka yapcak bi motordur zatalleri.Tsi motorlu Almanları bi dene bence özellikle Golf ü .İtalyan Alfa Rome Giulietta ı.Fransız megane 3 ü.Amerikalı yeni Focus hatcback i.

      arkadaşım tip işi görecelidir beğenmeyebilirsin ama geri kalan yorumun çok havada kalmış.
      turbo olmaması sana göre dezavantaj olsada bir çok kişiye göre avantajdır. atmosferik motor dilediğin gibi kullan turbo nazı çekmezsin yok çalıştırdıktan sonra ısınsın, ısındıktan sonra stop etmeden bekleyeyim turbo kendini yağlasın uzun ömürlü olsun derdi yoktur. turbo patladı çatladı gibi durumlarla binlerce lira masraf açma sorunu yoktur. hiç bir turbonun çeviremeyeceği kadar devri çatır çatır çevirir.
      turbolu bir araca göre tek dezavantajı alt devirlerdeki hızlanma isteğidir. turbolu bir motordanda fazla yakmaz. tam otomatik şanzıman yapısı gereği biraz performans törpüler birazda fazla yakar bunun motorla ilgisi yoktur. manuel veya ishift tüketimleri gayet makuldur.



      _____________________________

    • Onbaşı
      24 Mesaj
      30 Ekim 2011 01:00:34
      Turbolu araç üreten firmalar daha dün kurulduya sende haklısın kardeşim.Tsi kaç senedir yılın en iyi motoru seçiliyor farkında mısın bilmem ???Motorda kullanılan malzeme zaten daha dayanıklı atmosferik motordan.turbo ünitelerde üreten markaya yakışacak kalitede üretiliyordur heralde.Tdi motorlu volkswagen Seat-Skoda-Audi camiasının motor ömrü oldukça uzundur.arabadan anlıyorsan bilirsin ki turbo benzinli motorun ömrü turbo dizelden de daha uzun olur.


      _____________________________

    • Onbaşı
      37 Mesaj
      31 Mayıs 2013 17:42:09
      cogu arkadas sallamis resmen :)
      soruyu soran arkadas bunlari okuyup vazgecti ise yazik olmustur

      kesinlikle tavsiye ederim. hem ishift hem de tam otomatik sahibi biri olarak.

      alman arabalarla kiyaslayanlara sadece guluyorum :)

      bmw de touareg e alman sahibi olmus biri olarak, onlara yakin performans ve konfor...

      honda sevgisi baskadir. turk insanina japon arabadan baskasi zaten fazla ama bayiliyoruz sorun ciksin servislerde para harcayalim...




      _____________________________

    • Teğmen
      117 Mesaj
      11 Mayıs 2015 16:55:44
      nerdeyse 2 sene önce son mesaj yazılmış, hortlatayım konuyu :)
      Bu başlığı görmeden 2 sene önce Nisan ayında bu aracı uygun bir fiyata aldım, Honda Efe'nin şişirmesiyle(hatta bir galerici bir de kaportacının dediğine göre parça değişmemiş bile, tamir edilmiş) 7 bin TL'lik bir hasar kaydı vardı. Aldığım kişi, ikinci sahibi, 3000 TL değerinde Prince tüp taktırmış.
      Yakıt Tüketimi: Benzinle şehiriçi 9.3-9.8 arasında seyretmektedir.
      LPG ile örnekle yazabilirim; 600km uzun yolda 150TL yakmaktadır. Şehiriçi olarak hiç hesabını tutmadım maalesef, zarurui kullanınca insan ne yakıyorsa veriyor maalesef.

      Avantajları:
      -Aracın içi ferah ve çok geniş, kapılardaki eşya koyma yerleri, ön kol dayama altındaki kocaman alan, gözlük ve ruhsatımı koyduğum orta konsolda bi kapaklı bir göz, orta alandaki geniş 2 bardaklık yer, torpidosu çok geniş. Aracın arkası tiguandan, golften çok daha geniş, bu araçlar ailemde var.
      -Bagajı 410 lt, HB araçlarda bu kadar genişini 308'de gördüm sadece 420lt.
      -Başka araçlarda var mı bilmiyorum ama arka koltuklar oturma yerlerinden havaya kaldırılabiliyor ve kilitleniyor çok pratik, kocaman bir yükleme alanı oluyor. arka koltuk sırtları zaten yatabiliyor ve bagajla dümdüz oluyor (LPG simit olduğundan stepnenin yerinde)
      -Aracın için bu kadar geniş olmasına rağmen, oldukça kompakt bir araç, önü oldukça kısa, rahatça park ediliyor, bazı arkadaşlar direksiyonu dert demiş, bence rahat bir hidrolik direksiyon, hatta direksiyonu çok kaliteli, spor ve daha küçük bir model.
      -1.8 olmasının avantajını gaza bastığınızda anlıyorsunuz, araç hiçbir zaman boğulmuyor, her hızda, her yokuşta ya da her eğimde. yokuş inişlerinde vites büyütme sorunu hiç yaşamadım (hyundai i30'da, golf'de yaşadım)
      -İpod entegrasyonu olması(USB ile bağlayınca, bluetooth yok)
      -sorunsuz bir araç ve marka (kendi hatamdan ötürü bir kez klima için gittim servise, onun haricinde periyodik bakımlarda)
      -Servis ücretleri oldukça makul, 2 senede 40.000km yaptım, 3 kere servise gittim, toplamda 1100 TL kadar verdim.

      Dezavantajları;
      Aracı bekarken almıştım, çok hoşuma gidiyordu (hala da gitmiyor değil) ancak araç gerçekten spor bir araç, yani takır tukur her tarafıyla sert bir araç. Nasıl böyle sapasağlam ayakta duruyor şaşıyorsunuz o kadar sert süspansiyon, iç malzeme vs. tabi buna 225 45 17" orjinal jantları da sebep oluyordur ama işte hepsi bir bütün bu araçla, görüntüsüne, yol tutuşuna bir + ama konforuna değil.. (bu tam otomatik makyajlı kasada 17" jant ve lastik basınç uyarısı da var fabrika çıkışında)
      -Hem ön hem arka süspansiyonlar spor ve sert.
      -Araç yere yakın, koltukları da öyle, bu harika bir bir yol tutuşu sağlıyor (Golf'den daha iyi) ancak alçak bir araç haline geliyor.
      -C sütunu çok geniş yani arkaya dönüp geriye doğru hareket ettiğinizde görüş alanınız kısıtlı (spor dizayn araçların çoğu böyle)
      -Araç siyah, çok yakışıyor bu renk, ancak yazın pişiriyor, cam filmi taktırdım kışın, bakalım etkisi olacak mı..




      _____________________________

    • Binbaşı
      1486 Mesaj
      03 Ağustos 2015 04:27:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: hwwwest

      nerdeyse 2 sene önce son mesaj yazılmış, hortlatayım konuyu :)
      Bu başlığı görmeden 2 sene önce Nisan ayında bu aracı uygun bir fiyata aldım, Honda Efe'nin şişirmesiyle(hatta bir galerici bir de kaportacının dediğine göre parça değişmemiş bile, tamir edilmiş) 7 bin TL'lik bir hasar kaydı vardı. Aldığım kişi, ikinci sahibi, 3000 TL değerinde Prince tüp taktırmış.
      Yakıt Tüketimi: Benzinle şehiriçi 9.3-9.8 arasında seyretmektedir.
      LPG ile örnekle yazabilirim; 600km uzun yolda 150TL yakmaktadır. Şehiriçi olarak hiç hesabını tutmadım maalesef, zarurui kullanınca insan ne yakıyorsa veriyor maalesef.

      Avantajları:
      -Aracın içi ferah ve çok geniş, kapılardaki eşya koyma yerleri, ön kol dayama altındaki kocaman alan, gözlük ve ruhsatımı koyduğum orta konsolda bi kapaklı bir göz, orta alandaki geniş 2 bardaklık yer, torpidosu çok geniş. Aracın arkası tiguandan, golften çok daha geniş, bu araçlar ailemde var.
      -Bagajı 410 lt, HB araçlarda bu kadar genişini 308'de gördüm sadece 420lt.
      -Başka araçlarda var mı bilmiyorum ama arka koltuklar oturma yerlerinden havaya kaldırılabiliyor ve kilitleniyor çok pratik, kocaman bir yükleme alanı oluyor. arka koltuk sırtları zaten yatabiliyor ve bagajla dümdüz oluyor (LPG simit olduğundan stepnenin yerinde)
      -Aracın için bu kadar geniş olmasına rağmen, oldukça kompakt bir araç, önü oldukça kısa, rahatça park ediliyor, bazı arkadaşlar direksiyonu dert demiş, bence rahat bir hidrolik direksiyon, hatta direksiyonu çok kaliteli, spor ve daha küçük bir model.
      -1.8 olmasının avantajını gaza bastığınızda anlıyorsunuz, araç hiçbir zaman boğulmuyor, her hızda, her yokuşta ya da her eğimde. yokuş inişlerinde vites büyütme sorunu hiç yaşamadım (hyundai i30'da, golf'de yaşadım)
      -İpod entegrasyonu olması(USB ile bağlayınca, bluetooth yok)
      -sorunsuz bir araç ve marka (kendi hatamdan ötürü bir kez klima için gittim servise, onun haricinde periyodik bakımlarda)
      -Servis ücretleri oldukça makul, 2 senede 40.000km yaptım, 3 kere servise gittim, toplamda 1100 TL kadar verdim.

      Dezavantajları;
      Aracı bekarken almıştım, çok hoşuma gidiyordu (hala da gitmiyor değil) ancak araç gerçekten spor bir araç, yani takır tukur her tarafıyla sert bir araç. Nasıl böyle sapasağlam ayakta duruyor şaşıyorsunuz o kadar sert süspansiyon, iç malzeme vs. tabi buna 225 45 17" orjinal jantları da sebep oluyordur ama işte hepsi bir bütün bu araçla, görüntüsüne, yol tutuşuna bir + ama konforuna değil.. (bu tam otomatik makyajlı kasada 17" jant ve lastik basınç uyarısı da var fabrika çıkışında)
      -Hem ön hem arka süspansiyonlar spor ve sert.
      -Araç yere yakın, koltukları da öyle, bu harika bir bir yol tutuşu sağlıyor (Golf'den daha iyi) ancak alçak bir araç haline geliyor.
      -C sütunu çok geniş yani arkaya dönüp geriye doğru hareket ettiğinizde görüş alanınız kısıtlı (spor dizayn araçların çoğu böyle)
      -Araç siyah, çok yakışıyor bu renk, ancak yazın pişiriyor, cam filmi taktırdım kışın, bakalım etkisi olacak mı..



      Aynı arabanın 1.4ünü kullanıyordum ama perte çıkacak büyük ihtimalle..

      Ve ben bu arabayı alma arefesindeydim ancak yakıt konusundaki tespitiniz beni ürküttü açıkçası!

      Şehirlerarası uzun yolda 150tl ile 600km gitmesi.. Yani kmde 25 kuruş! Bu bana gerçekten çok geldi.
      Aynı arabanın i-shift olanı lpg ile şehirlerarasında ortalama 16-18 kuruş yakmakta..

      Yani sormak istedim tekrar.. Hesabınızda bir yanlışlık olabilir mi acaba? 25 kuruş uzun yolda LPG için fazla..
      Bu aracı alacağım kişi, şehirlerarasında 20 kuruş yaktığını iddia etti de..


      _____________________________

      TARZ DEĞİŞTİRMENİN ZAMANI GELMEDİ Mİ ARTIK!!
    • Binbaşı
      1107 Mesaj
      03 Ağustos 2015 09:02:08
      Merhaba bu araca bir çok kez uygulama Yaptım typer cıvıc hb 1.4 ve 1.8 e ama bu araç uzun yolda 20 ile 25 krş arası gider gelir bilginiz olsun tasarruf olarak


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2273 Mesaj
      03 Ağustos 2015 09:45:38
      Bu aracin aynisindan arkadaş aldı 5 ay once filan. Brc lpg taktirdi. Sert suspansiyon bozuk yolda baya rahatsizlik veriyor. Bunun disinda cok memnun.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      2013 c4 confort plus 1.6hdi 92hp

      Bir yengece asla düz yürümeyi öğretemezsin!!!
    • Teğmen
      117 Mesaj
      22 Ağustos 2015 15:57:58

      Merhaba,

      Belirtmediğim 2 nokta var;
      1. Hız sabitleyici ile seyrederim genelde ve 115'in altına düşmem, radar olmadığını düşündüğüm zamanlarda hızımı artırırım, yani ortalama 120-130 km hız ile ölçtüğüm değerler.
      2. LPG fiyatları şu anda daha ucuz, yazdığım tarihleri ve 1.maddeyide göz anına aldığımda ve hata payım ile 23-24 olsun en fazla, ancak en iyi ihtimal şu anki fiyatlarla ve daha sakin bir sürüş ile de max 20-21 kuruş olacaktır.


      fotbeskullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1486 Mesaj
      22 Ağustos 2015 16:16:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: hwwwest

      Merhaba,

      Belirtmediğim 2 nokta var;
      1. Hız sabitleyici ile seyrederim genelde ve 115'in altına düşmem, radar olmadığını düşündüğüm zamanlarda hızımı artırırım, yani ortalama 120-130 km hız ile ölçtüğüm değerler.
      2. LPG fiyatları şu anda daha ucuz, yazdığım tarihleri ve 1.maddeyide göz anına aldığımda ve hata payım ile 23-24 olsun en fazla, ancak en iyi ihtimal şu anki fiyatlarla ve daha sakin bir sürüş ile de max 20-21 kuruş olacaktır.

      teşekkür ederim tüm cevaplarınız için..


      _____________________________

      TARZ DEĞİŞTİRMENİN ZAMANI GELMEDİ Mİ ARTIK!!
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Araç tercih-kıyaslama >> 2009 1.8 TAM OTOMATİK HONDA CİVİC HB ALINIR MI
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.