Şimdi Ara

2012 Yeni Hyundai İ30 Klübü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.693
Cevap
83
Favori
985.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • projist kullanıcısına yanıt
    navigasyon için bir dünya para verip dandik ekranları alıyorsunuz ya yazık yani. cep telefonlarında bile bedava navigasyon var. biraz büyük ekranlı bir akıllı telefon ile navigasyon işi çözülür. film izleme internete girme gibi faaliyetler evde yapılması gereken şeyler. arabayı durdurup kaç kere film izlersiniz ki, illa dışarda izlicem derseniz 200 TL ya tabletler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 25 Mart 2015; 9:44:56 >
  • navigasyon için bir dünya para verip dandik ekranları alıyorsunuz ya yazık yani. cep telefonlarında bile bedava navigasyon var. biraz büyük ekranlı bir akıllı telefon ile navigasyon işi çözülür. film izleme internete girme gibi faaliyetler evde yapılması gereken şeyler. arabayı durdurup kaç kere film izlersiniz ki, illa dışarda izlicem derseniz 200 TL ya tabletler var.
  • İyi geceler beyler;

    Daha önce oğlumun açtığı Darthskywalker kullanıcı adı giriyordum. O, geçen sene aldığı Golf'ü kullandığından bu sayfaya girmiyor. Ben de artık kendi adımla ASV1957 olarak gireceğim foruma. Hatırlarsanız 2013 i30CW élite kullanıyorum. Yeni i30'un fotoğraflarını gördüm ve ben de bizim arabaların daha güzel olduğunu düşünüyorum. Beğenmediğim yanlar ilk bakışta şunlar oldu: 1- Çok fazla 308 ve C4 görünümü var, özellikle arka kapı ve C sütunu. 2- Stopların altındaki kırmızı park lambaları çirkin duruyor. 3- Navigasyon aleti aynı Mercedes, 208, Clio... gibi sonradan oraya yapıştırılmış gibi duruyor, sırıtıyor. 4- Klimanın altındaki kapaklı göz de küçük kalmış. 5- Basma düğmeli torpido gözü yerine klasik çekme düğmeli göz de bence güzel olmamış. 5- Araba hala ağır. Beğendiklerim ise ön göğüs ve direksiyon oldu. HB te bagaj biraz büyüyüp 395 lt olmuş. Bakalım CW da nasıl olacak? Gerçi SUV ile yenilemeyi planlıyorum ama yenilediğim de bu modelle değiştirmek istemem şu anda. Aynı şey sattığım Ford C_Max te de olmuştu. Yeni modelleri hiç beğenmediğim için çok severek kullandığım aracımı değiştirirken Ford'a bakmamıştım bile...
    Eylül başı oğlumun nişanı için önce Fethiye'ye, oradan Kaş'a gittik ve bayram için Konya'ya gidip İstanbul'a döndük. 49 bin lerdeki arabam döndüğümde 51500 ü bulmuştu! Bana hiç bir sorun çıkarmadı. Çok rahat yolculuk yaptık. Hiç yorulmadım. Eşim de öyle... Kaldı ki gelirken arka koltukları yatırıp eşye bile koymuştum. Giderken daha çok dağ yollarını tercih ettik duble yollar yerine. Feribotla Yenikapı'dan Mudanya'ya geçtik ve oradan Orhaneli, Harmancık, Simav, Uşak, Çivril, Denizli, Acıpayam, Çameli üzerinden Fethiye'ye gittik. Yollar çoğunlukla virajlı ve manzaralar enfesti. İstanbul'dan o tarafa gidenlere tavsiye ederim. Biraz uzun sürüyor ama trafik az ve müthiş güzel... Ortalama 6,5 litre/100 km civarı yaktı ama düz yollarda bu 5,9 lt/100 km ye kadar düştü. Hızlı değildim ama düzlüklerde 100 civarındaydı hızım. Bir kere daha iyi ki i30 almışım dedim kendi kendime... Bu gecelik benden bu kadar, fırsat buldukça yazarım foruma. Herkese iyi geceler ve kazasız belasız yolculuklar diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ant26

    Merhaba arkadaşlar
    1. Araç sürücü koltuğunda rahat edemiyor. Hyundai İ30 yarı spor koltuklarından dolayı, şehir içi kullanımda kendimi yanlarda sıkılmış hissediyorum. Koltuğun taban oyuntusuna uyan bir minder yaptırmayı düşünüyorum. Ön-arka açısı fazla olduğundan arka koltuk civatalarını uzatarak altına takoz koydum bir miktar gömülmekten rahatladım.
    2. Kapıyı her seferinde açmak için düğme aramaktan sıkıldım. Yanına gelince lambalarıyla birlikte kapının açılması daha iyi olurdu. Belki kapı kolunun aydınlatması ile kapı otomatikleri tetiklenebilir. Biliyorum bu yazılımsal olarak rahatlıkla çözülebilir. Araçlarımızdaki arka bagaj kapağı bu mantıkla çalışıyor. Kapıdan uzaklaştığında da kilitlenmeli. Güvenlik açısından düğme yapılmış. Güvenli kullanımı keşke opsiyonel yapsalarmış.
    3. El fireni otomatiği ilk parktan hareket ederken çoğunlukla kendi bırakmıyor. Emniyet kemeri takılı, hareket etmeden önce ayak frenine basıyorum sonra gaza debriyajı bırakıyorum araç el frenini bırakmıyor. Ben bir yerde yanlış mı yapıyorum?
    4. Lambalar ışık şiddeti çok düşük çoğu zaman arkadaki araç benim yolumu benden daha fazla aydınlatıyor. Lambalarım kapalı mı diye kontrol ediyorum. .-)) Bir arkadaşımın lamba önerisi olmuştu. Mavi ışık vermeyen, uzun ömürlü güçlü aydınlatan bir öneri beni sevindirir.
    5. Yol sesi benim için hala sorun. Havalar ısınınca kendim çözmeyi düşünüyorum.
    6. Teybin sesi harika ama düğmeler herkese çok uzak düğmelerini çakmaklık yakınlarına taşıyabilsek şahane olur.
    7. Araç stop etttiğinde teyb kapanıyor. Stop ettiğinde değilde kapı açıldığında kapanması çok daha kullanışlı olurdu. Kapı anhtarından tetiklenmesi sağlanabilir. Teybin ön panelini zararsız sökmeyi başarırsam deneyeceğim.
    Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler
    Yakıtından memnun sayılırım 2000 km geçtim şehir içi 6,5 L/100 km Hyundai İ30 elit manuel dizel.


    arabayı mahvetmeye kafaya koymuşsunuz, keşke almasaydınız bari. o kadar sayfa mesaj var bu bahsettiğiniz şikayetlerden bazılarını ilk defa duyuyorum.
    1- koltuk ayarlarını kendinize göre yapamamış ve takoz koyan ilk kişi olarak tarihe geçtiniz sanırım.
    2- düğme konusundaki sıkıntıyı anlamadım bizimki style modeli kumanda ile açıyoruz. Dediğiniz gibi olsa siz aracın yakınında iken kötü niyetli kişiler kapınızı rahat rahat açıp hırsızlık yapabilir. Bu sefer hiç güvenli değil derdiniz.
    3- bunu da yine elite sahipleri cevaplasın, bir yerde yanlış yapıyorsunuz herhalde
    4- ampuller konusunda haklı olabilirsiniz ama biraz abartı olmuş, arkadaki araç sizin yolunuzu nasıl aydınlatabilir ki? şehir içi yollarda çok sıkıntı yok o kadar. Abartı xenon uygulamalarının ve sis lambalarının karşıdan gelen kişiyi rahatsız ettiği bir gerçek.
    5- aman çözmeyin, koltuğa takoz koyduysan kimbilir buna ne yaparsın
    6- Düğmeler konusunda haklısın özellikle sağ düğme çok uzak, rehberden arama yapmak veya şarkı seçmek için kullanışlı değil. direksiyondan da yapılabilmeliydi.
    7- buna dikkat etmedim, normal olarak stop ettiğimde araçtan çıkarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 17 Ocak 2015; 1:38:51 >




  • Ben forumlardan çok yararlanan biriyim, foruma girmekteki temel amacım yararlandığım gibi birilerine belki yardımcı olabilirim kaygısıdır. Ayrıca tamamen şahsi olarak durum değerlendirmesidir. Üretici firmalar bu forumları çoğu zaman takip ediyor nadiren de olsa düzeltmelere gidebiliyorlar. Bu değerlendirme doğal olarak bazılarına uyar, bazılarına uymaz bu konuda da fikir beyan edilebilir. Ancak temel konu araçlarımız olmalı kişiliğe yönelik eleştiriler, benzetmeler olmamalı. Gerçekten can sıkıcı oluyor. Forumların konusuna bağlı kalarak yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum onların sayesinde çok şey öğrendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ant26

    Aralık ayında aldığım 2014 Elit 1,6 Dizel manuel aracımdan, sanırım kronik sorun olan sunroof'tan ses gelme bende de başladı çözen varsa, paylaşırsa sevinirim.

    hocam hiç uğraşmaya değmez. bende de oluyordu bi süre sonra alışıyor insan. yada kendi kendine geçiyor ses. genelde mevsim geçişlerinde ooluyor. benim araba 1,5 sene oldu artık gelmior ses yada ben hissetmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yokum

    Dün gittiğim bir bayi, ben "yeni şanzımanlar sorun çıkarır mı acaba?" diye soruduğumda mercedeslerde de farklı bir versiyonu kullanılıyor içiniz rahat olsun dedi.
    Tabi sonuçta satıcı :)

    VW de benzer bir sanzimani kullaniyor deseydiniz
  • Arkadaşlar ; i30 a sempatim olduğu için 2012'den beri konuyu takip etmekle birlikte zaman zaman da olsa paylaşım da yapıyorum. Şu anda 2 adet dq200 şanzimanlı araca sahip birisi olarak DCT den kesinlikle çekinmemeniz gerektiğini rahatlıkla ifade edebilirim. Forumda herşey yazılıp çiziliyor, ağzı olan konuşuyor bilip bilmeden. Çift Kavrama şanzimanlar robotize otomatikleştirilmis manuel şanzimanlar malumunuz. Bunlardan Tork Konvertörlü geleneksel otomatik tepkileri ve dayanikliligi beklememek lazım. Volkswagen bu yola ilk giren oldu, ceremesini Mekatronik nedeniyle epeyce çekti. Ama 2012 sonu Mk7 GOLF ile Mekatronik yenilendi, 2013 Nisan sonrası sentetik yağ kullanimindan mineral yağ kullanımına geçti ( sistem kuru tip dense dahi içinde 1.7 litre yağ bulunmakta ) ve Mekatronik kaynaklı sorunların önüne geçmeye çalıştı. Nitekim mekatronik sorunu ya duyulmaz oldu ya da çok nadir rastlanır oldu. Hyundai teknoloji anlamında iyi konumda olan bir firma ; adamlar zeki ; bu mekatronik sorunu eminim hiç yasanmayacaktir çünkü artık neyin ne olduğu biliniyor. Forumda DSG patladı denen çoğu vak'a Kavrama değişimi. Bakınız İstanbul şartlarında DSG kavraması 30.000 - 50.000 km arası normal şartlarda dayanıyor. Araç hor kullanılır veya sürüş mesafesi kısa D2 konumda dur kalk çok yapılıyorsa bu zaman erkene dahi gelebiliyor. Aynı şey EDC için de geçerli. Bayilerde DCT'yi Mercedes kullanıyor söylemi pazarlama amaçlı bir laf oyunu. Volkswagen servis şartlarında kavrama fiyatı 2.400-TL + İşçilik. Şu an aciklanmasa dahi 5 seneye kadar İyi Niyet adıyla ücret alınmadan tükenen kavramalar yenileniyor. Hyundai ise zemini Doğuş' un İyi Niyet Garantisi gibi subjektif bir zemine oturtmuyor direkt 5 sene garanti veriyor ( km önce dolarsa birşey diyemem zaten o vakte kavrama tükenir ). Bu nedenle bu sene olmasa da biraz izlenerek DCT - i30'lar gönül rahatlığı ile alınabilir. Sadece bu sanzimani alacak olanlar Kavrama'nın sarf malzeme olduğunu kabul etmeliler en başta. Nasilki manuel şanzimanda baskı balata dediğimiz parçalar degisiyorsa DSG ve EDC ve DCT'te baskı balata = Kavrama. Bakımları serviste yapilan araçlarda DCT açısından çekince duyulması gerektiğini sanmıyorum. DCT geçişlerinin hizliligi yanında hem ağırlık olarak geleneksel sanzimandan hafiftir hem maliyeti düşüktür. Yakında Toyota ve Honda'nın da çift kavramaya geçeceğini birlikte göreceğiz kısmetse.

    Araçlarını yeni alanlara kazasız belasız, sağlıkla iyi günlerde kullanmalarını dilerim.




  • 2015 crdi elite manuel modelini 3 gündür kuşlanıyorum 800 km uzun yol yaptım...
    Daha önce ki aracım 407 idi. Altı en çok sürten araç bilirsiniz. İ30 un altını sürtme gibi bir problemi yok.
    sessizlik olarak yol sesi focustan az golften küçük bir tık fazla 17 inç janta bağlıyorum onuda. 110 120 den sonra rüzgar ve motor sesi hafif başlıyor. C sınıfına göre başarılı. nerdeyse duyulmuyor...
    esk.antalya arası kullandım yakıt ortalaması 5.8 lt süratimde 110 140 arasıydı. Yol boyu rüzgar fırtına yağmura karşı kullandım yollarda resmen dere akıyordu. Bütün bu olumsuzluklara karşı yakıt başarılı...
    şuana kadar trim sesi tıkırtı çatırtı duymadım aksine çok tok bir araç.
    hızlanma konusunda şunu söyleyebilirim dizel araçta değilde benzinli araçta gibisiniz 3.ve 4. Viteslere bayıldım.
    yola hakimiyeti ve manevraları başarılı. Genel anlamda focus astra bora 407 kullanmış biri olarak söylüyorum zerre pişman değilim bu aracı aldığıma...




  • bndsk B kullanıcısına yanıt
    ford focus tcdi 2008 hdi kullanmış biri olarak i30un yanında traktör gibi ses çıkarıyorlar. bildiğin traktör. bu yüzden yalıtım konusunda size katılmıyorum. ayrıca peugeot 2008 otomatik vites şanzıman bildiğin işkence. ilk 4 vitesi aracı hoplatarak atıyor.. cam tavandan gelen ses konusunda haklısınız iyileştirme fabrikada olmalıydı ama çözümü var. söküm takım işleri sizin midenizi bulandırmasın çoğu arkadaş göğsünu söktürüp navi taktırıyor sağını solunu söktürüp tampon rüzgarlık far oto kılıfı vs vs taktıryorlar şanzımanda motorda vs önemli konularda sıkıntı olmadıkça aracınızı yerden yere vurmayın güle güle kullanın . yine de ben bu araçtan elektrik alamadım arkadaş diyorsanız yapacak birşey yok. önceki aracımda da bana öyle oldu 3 sene kullandım her kullandığımda satsam da kurtulsam diyordum.
  • bu gün nihayet Dct test ettim 3-4 km test ettim acikcasi hayal kırıklığına uğradım desem yalan olmaz ilk kalkista aracimiz malesef yine hantal vites gecisleri iyi gercekten ortalamayi sifirladim ben bindiğimde 12.5 gösteriyordu şaştim kaldim benim kullandigim süreçte 8.7 ile 10 arasinda gitti geldi ne sakindim nede cok sıkıştırdım Cevizlibağ E-5 çevresinde kullandim en az 250 kg hafifletmeli Hyundai görünen o.
  • Arkadaşlar İzmir-Antalya Arası gezdim 4 gündür 1000 km yaptım. 6,5 yakıt tüketimi.
    Aracım 2015 elite i30'dur. (1.6 GDI Benzinli 6 ileri düz).
    Tek diyebileceğim konforu üst seviye.. dün eve gelirken 12 saat geze geze ve gece sürekli yağmurlu havada söke'de denizli'de ağır bastıran yağmura ragmen çok rahat sürüş imkanı sağladı araba..
    Fren sorunu yaşamadım hiç. Eşimde aynı şekilde konfora hayran kaldı. Uzun yolda araba bu şekilde yaktı arabam daha 7088km 'de sanırım.
  • NERESİNDEN BAKARSAM BAKAYIM  2012 Yeni Hyundai İ30 KlübüBİZİM KASA HEP DAHA GÜZEL GELİYOR GÖZÜME..... 2012 Yeni Hyundai İ30 Klübü 2012 Yeni Hyundai İ30 Klübü




  • Herkese iyi bayramlar ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killemall35

    Merhaba arkadaşlar
    04.09 da İzmir Yükselişten gümüş gri Dizel otomatik elite i30 siparişimi verdim. iç döşeme siyah

    opsiyon listesindeki;
    Boya koruma hediye
    Karter koruma 250tl
    cam filmi 350 tl
    motor koruma 110 tl
    Gövde altı izolasyonu 550 tl almayı düşünüyorum.

    Kaput filmi( full) 650 tl
    DVD TV navigasyon 1900 tl emin değilim.

    biraz daha indirim isteyip almalı mıyım son ikisini?


    ben çakırlardan aracı alırken; boya koruma, motor koruma, bagaj havuzu, kauçuk paspas ve karter koruma hediye almıştım.
    karter koruma pahalı dışarıdan tahminen 100 lira gibi alır sanayide 4 vida ile taktırırsın.
    motor korumayada o kadar para vermene gerek yok 20-30 liraya alır bir tüp kendin sıkarsın hiç bir özelliği yok
    alt izalasyonu ve kaput filmi konusunda para bir tarafa bunlar hele alt izalasyon tam bir profesyonel işidir. 4-5 tüp pütür sıkma ile bu işler olmaz.bu işlerin serviste gerektiği gibi yapıldığına inanmıyorum. daha önce senin gibi değişik yerlerde bu tür işleri yaptıranların çoğu pişman oldu. acele etme arabanı al kullanmaya başla ne lazım olduysa iyice araştırdıktan sonra yap. bizim arabanın alt izalasyona değil davlumbaz izalasyonuna ihtiyacı var. altı yeteri kadar izalasyonlu ve kompole plastik kaplı nereye izalasyon yapacaklar.
    cam filmi konusunda o paraya istediğin yerde kaliteli bir işçilikle en pahalısı olan lumar marka film çektirebilirsin.
    dvd navigasyonu da iyice araştırdıktan sonra taktırırsın, daichi marka takacaklarsa zaten normal fiyatı 1.500 lira pazarlıkla hele araç satın aldıysan çok daha ucuza yaptırabilirsin.
    sözün kısası hepsini servisye yaptırayım hem kolay olur uğraşmam hem de ucuz olur diye düşünüyorsan kesinlikle yanılıyorsan. istisnaları olsa da servislerin çoğu çok şeyi zaten kendileri yapmıyor aracı dışarı götürüp yaptırıyor. yaptıkları şeylerde personelin becerebildiği veya servisin iteleyebildiği kadar
    sen sen ol gömleği gömlekçiden, trikoyuda trikocudan al.




  • metin kullanıcısına yanıt
    Motordu, şanzımandı, yakıttı girmeden kapsını açıp içine oturduğunuz an karşılaştırma biter. Benim için öyle olmuştu. 90 model iç tasarımıyla Auris,i30'un yanında sönük bir araç.
  • Eski bir otomotivci olarak;

    Sarf malzeme istemediğinizi en başından söyleyin, (cam suyu, radyatör suyu, balata spreyi vb.)
    40-45k civarı bakımlarda ön-arka lastik değişimi yapmak isteyeceklerdir, yaptırmayın, çok elzem olduğunu düşünürseniz dışarıda çok daha uyguna yaptırırsınız,
    Carbon-clean vb. işlemlere çok inanmayın :)
    Balatalarınız değiştirmek istediklerinde, Kaç KM daha kullanabileceğinizi kesinlikle sorun. Çünkü hala azda olsa kullanım ömrü olan balataları hemen değiştirirler. Daha sonra sadece balata için geleceğinizi söyleyip, balatanızı kullanmaya devam edebilirsiniz. Orjinali ile daha uygun fiyat ve işçilik ile dışarıda değiştirtebilirsiniz. Bunu yaparken balatanın üzerinde boya olup olmadığına dikkat edin, genelde herhangi bir renkle işaretlidirler.
    Kesinlikle ve kesinlike, İSTERSENİZ aracınızın yedek parçalarını ORJİNAL olarak piyasadan temin edebilir, Faturası ile servise müracaat edip sadece işçilik ücreti ödeyerek, aracınızın garantisinin devam etmesini sağlayabilirsiniZ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ant26

    Merhaba arkadaşlar
    1. Araç sürücü koltuğunda rahat edemiyor. Hyundai İ30 yarı spor koltuklarından dolayı, şehir içi kullanımda kendimi yanlarda sıkılmış hissediyorum. Koltuğun taban oyuntusuna uyan bir minder yaptırmayı düşünüyorum. Ön-arka açısı fazla olduğundan arka koltuk civatalarını uzatarak altına takoz koydum bir miktar gömülmekten rahatladım.
    2. Kapıyı her seferinde açmak için düğme aramaktan sıkıldım. Yanına gelince lambalarıyla birlikte kapının açılması daha iyi olurdu. Belki kapı kolunun aydınlatması ile kapı otomatikleri tetiklenebilir. Biliyorum bu yazılımsal olarak rahatlıkla çözülebilir. Araçlarımızdaki arka bagaj kapağı bu mantıkla çalışıyor. Kapıdan uzaklaştığında da kilitlenmeli. Güvenlik açısından düğme yapılmış. Güvenli kullanımı keşke opsiyonel yapsalarmış.
    3. El fireni otomatiği ilk parktan hareket ederken çoğunlukla kendi bırakmıyor. Emniyet kemeri takılı, hareket etmeden önce ayak frenine basıyorum sonra gaza debriyajı bırakıyorum araç el frenini bırakmıyor. Ben bir yerde yanlış mı yapıyorum?
    4. Lambalar ışık şiddeti çok düşük çoğu zaman arkadaki araç benim yolumu benden daha fazla aydınlatıyor. Lambalarım kapalı mı diye kontrol ediyorum. .-)) Bir arkadaşımın lamba önerisi olmuştu. Mavi ışık vermeyen, uzun ömürlü güçlü aydınlatan bir öneri beni sevindirir.
    5. Yol sesi benim için hala sorun. Havalar ısınınca kendim çözmeyi düşünüyorum.
    6. Teybin sesi harika ama düğmeler herkese çok uzak düğmelerini çakmaklık yakınlarına taşıyabilsek şahane olur.
    7. Araç stop etttiğinde teyb kapanıyor. Stop ettiğinde değilde kapı açıldığında kapanması çok daha kullanışlı olurdu. Kapı anhtarından tetiklenmesi sağlanabilir. Teybin ön panelini zararsız sökmeyi başarırsam deneyeceğim.
    Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler
    Yakıtından memnun sayılırım 2000 km geçtim şehir içi 6,5 L/100 km Hyundai İ30 elit manuel dizel.


    i30 un koltuğu çok rahat hocam bence koltuğunuz ayarsız. Benim corsa'nın koltuklar daha kötü sürekli bel bacak ağrısı çekiyorum. Gaz pedalı bile yoruyor.

    kapı kilitlendikten sonra tekrar düğmeye basıp açmanıza gerek yok bildiğim kadarıyla, bir yada iki defa kapı açma kolunu kendinize çektiğinizde kilit devre dışı kalıp kapı açılıyor.

    farlarınız ayarsız olabilir mi diyeceğim ama sanırım değil. Farlar açıkken önünüzdeki aracın plakasını ve bagajın bir kısmını görebiliyorsanız sorun olmaması lazım .Gözlük kullanıyor musunuz ? Gözlük kullanıyorsanız numaranız değiştiyse gece sıkıntı yaşayabilirsiniz benim başıma geldi çünkü kapkaranlıkta gidiyor gibiydim.

    Yol sesi için yalıtım izalasyon yapılabilir. Teyp içinde bir servise danışın belki bağlantı filan olarak bir ayarı vardır.




  • lmnggen kullanıcısına yanıt
    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=198836541
    Ben ilk fırsatta bunu taktırıcam bence kıyas kabul etmez servisin taktığıyla hem sevis ne kadar diyor bilmiyorum ama 500 rahat cepte kalır bence.
  • Arkadaşlar dün itibariyle beyaz crdi manuel elite aracımı aldım. Conti sportcontact 5 ile geldi buna çok sevindim. Aracı çok beğendim yol sesi az ama motor sesi duymak zor... 407 hdi aracımı aratmadı bana. iyiki i30 almışım diyorum kullanması gerçekten haz verici... Allah herkese nasip etsin ☺. ..
  • G Man kullanıcısına yanıt
    ye ben bu araca çok sesli diyenleri anlamıyorum e sınıfı araçtan mı bu araca geçildi anlamadım. benim aracım 2014 cam tavandan bir ses gelmedi motor sesini çok yüksek devirlere çıkmayınca duymuyorum sadece davlumbazlarda çakıllı yolda gidince gelen sesler var. birde lastik sesi var. lastik continantel 5 vardı araç üzerinde bugün michelin primacy 3 taktım ses bariz kesildi lastikten gelen uğultu sesi gitti. baya araştırdım goodyear efficientgrip performance almayı da düşündün hatta ses değeri 1ds azdı ama cesaret edemedim michelin aldım. Bu araç yolda kalmıyor yol tutuşu çok iyi konforlu mekanik sorun çıkarmıyor. aracım manuel istanbul da 7 litreyi geçemedim. araba muadillerine göre 10-15 bin tl daha ucuz. Garantisi 2 yıl değil 5 yıl. 2 el değer kaybı için bu aracı almayacaklar hiç araç almasın tüm araçlar değer kaybeder.
    özetle bu araç alınacak bir araç ufak tefek sorunlar hallediliyor bakın başka marka araç formlarına özellikle golf tirim seslerine bu aracı öyle karalayın.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.