Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 308

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
3
Favori
15.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni Peugeot 308, Peugeot’nun yeni marka kimliğini sergileyen çizgilere bürünürken, yenilikçi mikro-hibrid e-HDi teknolojisinden yararlanıyor ve %15’e varan yakıt tasarrufu dolayısıyla kullanım maliyeti tasarrufu sunuyor.

    Access ve Active donanım seviyelerine sahip olan ve 5 motor seçeneği ile farklı vites kutusu kombinasyon olanakları sunan Yeni Peugeot 308, 38 bin 500 TL’den başlayan anahtar teslim fiyatlar ile Türkiye pazarına sunuldu. Yeni Peugeot 308 ile e-HDi teknolojisini hem manuel hem de Auto6R vites kutusu seçenekleri ile sunan ilk ve tek marka olan Peugeot, standart olarak sunulan ESP donanımı ile de farklılığını ortaya koyuyor. Yeni Peugeot 308’in stili LED’li farları ile ön plana çıkıyor.

    Peugeot 308, yeni çizgileriyle Peugeot markasının yeni stil kodlarını sergiliyor. LED’li ön farlarının simgelediği gibi daha teknolojik bir zarafete doğru değişim gösteren Yeni Peugeot 308, genlerinde her zaman var olan dinamizm ve heyecanı ön plana çıkarıyor.

    Yeni Peugeot 308 otomobilde üst düzey keyif ve konfor sunuyor. İç mekandaki genişliğin yanında, yüksek üretim kalitesi ile üst gam seviyesine ulaşılıyor. Yeni Peugeot 308 yolcuları panoramik cam tavan sayesinde “güneşli” bir iç mekandan yararlanabiliyorlar. Panoramik cam tavan toplam camlı yüzeyin 4,86 m²’ye çıkmasına yol açıyor.

     YENİ PEUGEOT 308


     YENİ PEUGEOT 308







  • arkadaşlarım kardeşlerim niye kızıyorsunuz? kötü bir uslup sergilediğimi düşünmüyorum. aracın aldım memnun kaldım ve rakipleri ile kıyaslarken unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. bunu fanatiklik olarak değil foruma vefa borcunu ödemek olarak düşünüyorum. birde araç beklediğimden iyi çıktı onunda etkisi var.

    tamam bide şu linkteki resimlere bakın. bence içi ile de dışı ilede, hele hele de sadece direksiyonu yeter 308 yerine leon almak için. direksiyonun görüntüsünden(oda önemli) kullanım yumuşaklığını bir bayide test edin arkadaşlar. bahs ettiğim hantallığı ağırlığı anında anlıcaksınız. bu olay yeni c4 dede aynı 308 dede aynı.

    leonda ise a3(kimsenin itiraf edemeyeceği bir referans) mekaniği var ve park ederken yumuşacık(hemde 225 45 17 ler ile) hızlanınca çok sert.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-1-6-tdi-dsg-otomatik-2011-model-3600-km-seker-beyazi-53361510/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 19 Temmuz 2011; 19:03:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    arkadaşlarım kardeşlerim niye kızıyorsunuz? kötü bir uslup sergilediğimi düşünmüyorum. aracın aldım memnun kaldım ve rakipleri ile kıyaslarken unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. bunu fanatiklik olarak değil foruma vefa borcunu ödemek olarak düşünüyorum. birde araç beklediğimden iyi çıktı onunda etkisi var.

    tamam bide şu linkteki resimlere bakın. bence içi ile de dışı ilede, hele hele de sadece direksiyonu yeter 308 yerine leon almak için. direksiyonun görüntüsünden(oda önemli) kullanım yumuşaklığını bir bayide test edin arkadaşlar. bahs ettiğim hantallığı ağırlığı anında anlıcaksınız. bu olay yeni c4 dede aynı 308 dede aynı.

    leonda ise a3(kimsenin itiraf edemeyeceği bir referans) mekaniği var ve park ederken yumuşacık(hemde 225 45 17 ler ile) hızlanınca çok sert.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-1-6-tdi-dsg-otomatik-2011-model-3600-km-seker-beyazi-53361510/detay/


    çok içi boş üstünkörü bir yorum direksiyonu yetermiş direksiyonla gez o zaman caddelerde birde kimsenin itiraf edemeyeceği referans ne demektir anlamadım.sanki c4 kullanmış yada 308 neyse.konuya dönecek olursak ben araçları fransız,kore,japon diye genelleme yapmam ancak araçları tek tek ele almak gerekir diye düşünüyorum.308 konusu ise gerçekten çok iyi bir donanımla çıkıyor ancak rakipler kasa degiştirip daha modern çizgilere kavuşurken 308, kökleri itibariyle halen 307 kasasını andıran kasa ile bence geride kalıyor.belki de bir golf efsanesi yaratmaya çalışıyor peugeot ama o zaman 307 adını neden degiştirdi.yani makyajlı da olsa artık gözler yeni şeyler arıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    arkadaşlarım kardeşlerim niye kızıyorsunuz? kötü bir uslup sergilediğimi düşünmüyorum. aracın aldım memnun kaldım ve rakipleri ile kıyaslarken unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. bunu fanatiklik olarak değil foruma vefa borcunu ödemek olarak düşünüyorum. birde araç beklediğimden iyi çıktı onunda etkisi var.

    tamam bide şu linkteki resimlere bakın. bence içi ile de dışı ilede, hele hele de sadece direksiyonu yeter 308 yerine leon almak için. direksiyonun görüntüsünden(oda önemli) kullanım yumuşaklığını bir bayide test edin arkadaşlar. bahs ettiğim hantallığı ağırlığı anında anlıcaksınız. bu olay yeni c4 dede aynı 308 dede aynı.

    leonda ise a3(kimsenin itiraf edemeyeceği bir referans) mekaniği var ve park ederken yumuşacık(hemde 225 45 17 ler ile) hızlanınca çok sert.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-1-6-tdi-dsg-otomatik-2011-model-3600-km-seker-beyazi-53361510/detay/


    Kaç konudur aynı mesajlar, valla forumdan soğuttunuz yaw !

    Değil 7 ileri isterse 14 ileri 150 beygir olsun, turbo dizel değil elektrikli dizel olsun; ömrünün sonuna gelmiş yeni kasası kapıda olan bir araca,

    Hele ki Seat gibi ülkemizde çok az tutulan bir markanın C segmenti bir modeline 50.000 lira vermem.

    Verene saygı duyarım; fakat iç sesim:

    'Sen derdine yan hacıı' der.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    arkadaşlarım kardeşlerim niye kızıyorsunuz? kötü bir uslup sergilediğimi düşünmüyorum. aracın aldım memnun kaldım ve rakipleri ile kıyaslarken unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. bunu fanatiklik olarak değil foruma vefa borcunu ödemek olarak düşünüyorum. birde araç beklediğimden iyi çıktı onunda etkisi var.

    tamam bide şu linkteki resimlere bakın. bence içi ile de dışı ilede, hele hele de sadece direksiyonu yeter 308 yerine leon almak için. direksiyonun görüntüsünden(oda önemli) kullanım yumuşaklığını bir bayide test edin arkadaşlar. bahs ettiğim hantallığı ağırlığı anında anlıcaksınız. bu olay yeni c4 dede aynı 308 dede aynı.

    leonda ise a3(kimsenin itiraf edemeyeceği bir referans) mekaniği var ve park ederken yumuşacık(hemde 225 45 17 ler ile) hızlanınca çok sert.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-1-6-tdi-dsg-otomatik-2011-model-3600-km-seker-beyazi-53361510/detay/


    Kaç konudur aynı mesajlar, valla forumdan soğuttunuz yaw !

    Değil 7 ileri isterse 14 ileri 150 beygir olsun, turbo dizel değil elektrikli dizel olsun; ömrünün sonuna gelmiş yeni kasası kapıda olan bir araca,

    Hele ki Seat gibi ülkemizde çok az tutulan bir markanın C segmenti bir modeline 50.000 lira vermem.

    Verene saygı duyarım; fakat iç sesim:

    'Sen derdine yan hacıı' der.



    Doğru diyorsun zaten 308 yepyeni bir tasarıma sahip:))

    Ayrıca Yeni 308 Active - 1.6 e-HDi 112 hp Stop and Start - Auto6R 55.060 hala neyin pahalısından bahsediyorsunuz.Leon pahalıysa 308 dahada pahalı.

    Hakikatten soğuttunuz forumdan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    arkadaşlarım kardeşlerim niye kızıyorsunuz? kötü bir uslup sergilediğimi düşünmüyorum. aracın aldım memnun kaldım ve rakipleri ile kıyaslarken unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. bunu fanatiklik olarak değil foruma vefa borcunu ödemek olarak düşünüyorum. birde araç beklediğimden iyi çıktı onunda etkisi var.

    tamam bide şu linkteki resimlere bakın. bence içi ile de dışı ilede, hele hele de sadece direksiyonu yeter 308 yerine leon almak için. direksiyonun görüntüsünden(oda önemli) kullanım yumuşaklığını bir bayide test edin arkadaşlar. bahs ettiğim hantallığı ağırlığı anında anlıcaksınız. bu olay yeni c4 dede aynı 308 dede aynı.

    leonda ise a3(kimsenin itiraf edemeyeceği bir referans) mekaniği var ve park ederken yumuşacık(hemde 225 45 17 ler ile) hızlanınca çok sert.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-1-6-tdi-dsg-otomatik-2011-model-3600-km-seker-beyazi-53361510/detay/


    Kaç konudur aynı mesajlar, valla forumdan soğuttunuz yaw !

    Değil 7 ileri isterse 14 ileri 150 beygir olsun, turbo dizel değil elektrikli dizel olsun; ömrünün sonuna gelmiş yeni kasası kapıda olan bir araca,

    Hele ki Seat gibi ülkemizde çok az tutulan bir markanın C segmenti bir modeline 50.000 lira vermem.

    Verene saygı duyarım; fakat iç sesim:

    'Sen derdine yan hacıı' der.



    Doğru diyorsun zaten 308 yepyeni bir tasarıma sahip:))

    Ayrıca Yeni 308 Active - 1.6 e-HDi 112 hp Stop and Start - Auto6R 55.060 hala neyin pahalısından bahsediyorsunuz.Leon pahalıysa 308 dahada pahalı.

    Hakikatten soğuttunuz forumdan...




    1) Hakikaten yazmayı bilmeyen birine izahat yapıp yapmama konusunda çok kararsız kaldım.

    2) Rica ediyorum benim mesajımı ayık kafa ile okuyun, neresinde 308'in fiyatı uygundur, alınabilir ya da yepyeni bir tasarıma sahiptir yazıyor ?

    3)Yeni 308 Active - 1.6 e-HDi 112 hp Stop and Start - Auto6R --> 55.060 değil 53.500'dir.

    Mesajımdaki tepki ya da içerik hemen hemen her konuda beyaz Leon resmine ve bıktıran tavsiye moduna !




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.