Şimdi Ara

**--Bosch KGN57P72NE No Frost Buzdolabı İncelemesi--** (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
8
Favori
122.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle Allah mesut etsin...

    Dolaba gelince 2 senelik kullanımda bir sorunla karşılaşmadım.

    Sessiz sağlam bir dolap.

    2 sene içinde bir iki kere buz kırma sesine denk geldim, oda insanı rahatsız edecek çok kafaya takacak, abartılacak bir durum değil.

    Dolabı alırken en boy derinlik ölçülerine göre koyacağınız yere sığarmı sığmazmı bunlarıda göz önünde bulundurun.

    Bu özelliklerde fiyatı daha uygun dolaplar var ama marka ve kalite yönünden Siemens i seçmiştim.

    Yukarda yazıldığı gibi bu dolabı Bosch Siemens ve Profilo üçüde satıyor.

    Bosch ile Siemens aynı ama Profilodaki modelinde ufak tefek farklılıklar var.

    Bu dolabın ön kapağı inox olmayan yada cam olan modelleride var.

    Bütçeye göre aşşağı yada yukarı doğru çıkılabilir, kişiye kalmış.

    Vakti zamanında beğenerek aldığımız bir dolaptı.

    Ama şimdi daha iyisi daha tasarruflusu daha ucuzu çıkmışmıdır bakmak lazım, araştırmak lazım.

    Hayırlı olsun...

    http://www.bosch-home.com/tr/%C3%BCr%C3%BCnler/buzdolaplar%C4%B1-ve-derin-dondurucular/nofrost-kombi/KGN57P72NE.html

    http://www.bosch-home.com/tr/%C3%BCr%C3%BCnler/buzdolaplar%C4%B1-ve-derin-dondurucular/nofrost-kombi.html




  • Biraz inceledimde Bosch KGN57P72NE modeli A+

    Yeni çıkanlar A++ enerji sınıfında.

    Yıllık tüketimde %20 fark var.

    Yeni modeller yıllık 300 kWh tüketirken Bosch KGN57P72NE yıllık 360 kWh tüketiyor.

    Aradaki fiyat farkı çok değilse A++ alınması daha mantıklı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msph

    Merhaba arkadaşlar bende yeni evleniyorum ankastre ürünlerini bochdan almaya karar verdim magazada kgn57p72ne ürününü gördüm fiyatı 2400 TL almayı düşünüyordumki forumda buz kırılma sesi ve benzer bazı şikayetler okudum kullanan arkadaşların en son yorumu nedir bu fiyata bu ürünü almalımıyım yoksa alternatif olarak tavsiye edebileceginiz kombi tipi model varmı?

    Birde çamaşır makinesi waq2048xtr modeli almayı planlıyorum fiyatı 1600 TL bayide bu konudada yönlendirmenizi rica ediyorum.

    Bu buzdolabını 14 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. bu zamana jkadarda ne buz kırma sesi duydum nede başka bir ses gayet sessiz ve normal bir şekilde çalışıyor.
  • Arkadaşlar verdiğiniz bilgi için çok teşekkürler içimi rahatlattınız. artık gönül rahatlıgıyla alabilirim ürünün fiyatı bayide 2400 TL biraz pazarlıkla ve diğer eşyalarımıda burdan toplu alacağım için küçük bir indirim yapacak sanırım artık pazarlığına bakacağım.

    A++ sınıfı aynı ürün için mevcut yıllık tüketimde katalog bilgisine göre 60 KWH fark ediyor buda birim fiyatı 50 KR. olsa yılda yaklaşık 30 TL eder ürünler arasındaki fiyat farkı ise yaklaşık 350 lira. Bu hesapla sanırım A+ olanı tercih edeceğim.

    Çamaşır makinesi konusundada fikir beyan edebilirseniz gerçekten çok memnun olacğım. waq2048xtr modeline bakıyorum fiyatı 1600 TL bayide.
  • 2.250 ye buldum bende an itiariyle. almatı dusunuyorum.

    Bosch KGN57P72NE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tano

    2.250 ye buldum bende an itiariyle. almatı dusunuyorum.

    Bosch KGN57P72NE

    merhaba,

    nerede buldunuz o fiyata ben de almayı düşünüyorum.
  • 2.250 Paraf karta 9 taksit aldim. Ankara da bi bayi. Ozelden msj atin ismini veriyim. Lakin 28 subatta aldim. Su an fiyatlar degismis olabilir. Sizin buldugunuz fiyatlar nasil ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu buzdolabı almayı düşünen ve forumu okuyan arkadaşlar, ben forumda yazanlara itibar etmedim, siz edin ve bu buzdolabını sakın almayın.

    Bosch'un çamaşır makinesini de bulaşık makinesini de kullanıyoruz en ufak bir sıkıntımız yok ama bu dolap tam bir facia. Eylül ayında verdiğim 2000 TL'nin her kuruşuna acıyorum.

    Bir kere buz kırma sesi kesinlikle büyük bir eksi. Olur olmadık vakitlerde mutfaktan çat çut diye ses geliyor. Zaten kullanım kılavuzunda da bir kaç farklı sesin karşılığına neden geldiğini yazmışlar ve bu sesleri normalleştirmişler.

    Bir de bu ramazan ayında resmen soğuk su sıkıntısı çektiriyor bize alet. Buzdolabına şişeleri dizeli 4 saat oldu soğutucu kısmını super moduna getirdim su soğumadı sadece biraz serinledi.

    Cihazın elle tutulur tek özelliği sebzeleri ve meyveleri uzun süre taze tutması.

    Buzdolabında arçelikten şaşmayacaksın. Birkaç arkadaşımın evinde bir model gördüm soğutucu 8 derecede bizim bosch'un 4 derecede soğuttuğundan çok daha iyi soğutuyor. Üstelik otomatik buz yapma özelliği var. Dondurucu bölmesi hacmi Bosch'un iki misli.

    http://www.arcelik.com.tr/ankastre-inoks-buzdolaplari-2486-CEI-Buzdolabi.html

    Almayın hocam ben ettim siz etmeyin




  • Şeytan kulağına kurşun ben çok memnunum.

    Hatta standart ayarlarında çok soğuk olduğu için buzluk kısmı ile üst kısmın derecelerini 2'şer derece yükselttim.

    Aldığıma fazlası ile memnunum.

    Sizinkinde arıza olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Şeytan kulağına kurşun ben çok memnunum.

    Hatta standart ayarlarında çok soğuk olduğu için buzluk kısmı ile üst kısmın derecelerini 2'şer derece yükselttim.

    Aldığıma fazlası ile memnunum.

    Sizinkinde arıza olabilir.

    Hocam herkesin bahsettiği çat çut buz kırma sizin cihazda yok mu? arıza olma ihtimalini ben de düşündüm ama kullanım kılavuzuna öyle sesler yazmışlar ki, cihazdan çıkan her ses olağan demişler adeta.

    Standart ayarlar dediğiniz 4 -18 sanıyorum. şu anda 6 -16'da mı kullanıyorsunuz? Buzdolabınızın hacmi tahminen yüzde kaç doluyken kullanıyorsunuz? Bu da çok etkiliyor soğutma hızını. Dolap %80-90 oranında doluyken soğutucu kısmına konan bir şişe su 3-4 saatte kolay kolay soğumuyor boş olduğu zaman çok daha rahat soğuyor.

    buzdolabınız %70 80 doluyken, soğutucu bölmesi 4 derecedeyken, 1.5 litrelik pet şişe sıcak suyu buzdolabının büyük şişe rafına(yumurtalığın alt kısmındaki raf) koyduktan kaç saat sonra şişenin dış yüzeyi bile buz gibi oluyor. Suyun serinlemesinden bahsetmiyorum şişenin dışı buğulanır açık gri renge dönüşür ya soğuduğunu bakar bakmaz anlarsınız ondan bahsediyorum.

    Deneyip paylaşırsanız çok sevinirim hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musti87 -- 7 Temmuz 2014; 12:11:55 >




  • Evet sizin dediğiniz gibi 4 -18 olan standart ayarı ben 6 -16 şeklinde kullanıyorum.

    Dolap mutfakta duruyor.

    Buz kırma sesini duymak için mutfakta olmak gerekiyor.

    Diğer odalarda iken duyulmuyor yada duymak için ciddi ciddi kafaya takmak lazım.

    Bunun haricinde kitapçığında dolaba konan ürünler poşetinden çıkartılıp konulmalı diye yazar.

    Poşetinde konursa dolap içerisinde extra hacim kaplar.

    Kullanım şartlarımız arasında fark olabilir, dolabınız çok dolu olabilir, sürekli kapısı açılıp kapatılıyor olabilir, dolabı koyduğunuz yerde sağdan soldan üstten yeterli boşluk bırakılmamış olabilir, dolap güneşi gören bir konumda olabilir.

    Sizin durumunuz için bir şey söylemek zor ama bir önceki mesajda dediğim gibi ben fazlası ile memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Evet sizin dediğiniz gibi 4 -18 olan standart ayarı ben 6 -16 şeklinde kullanıyorum.

    Dolap mutfakta duruyor.

    Buz kırma sesini duymak için mutfakta olmak gerekiyor.

    Diğer odalarda iken duyulmuyor yada duymak için ciddi ciddi kafaya takmak lazım.

    Bunun haricinde kitapçığında dolaba konan ürünler poşetinden çıkartılıp konulmalı diye yazar.

    Poşetinde konursa dolap içerisinde extra hacim kaplar.

    Kullanım şartlarımız arasında fark olabilir, dolabınız çok dolu olabilir, sürekli kapısı açılıp kapatılıyor olabilir, dolabı koyduğunuz yerde sağdan soldan üstten yeterli boşluk bırakılmamış olabilir, dolap güneşi gören bir konumda olabilir.

    Sizin durumunuz için bir şey söylemek zor ama bir önceki mesajda dediğim gibi ben fazlası ile memnunum.

    Tavsiyeleriniz ve fikirleriniz için çok teşekkürler hocam.

    Son olarak bahsettiğim su soğutma süresini kontrol etme şansınız olursa çok sevinirim.

    Kolay gelsin buzdolabınızla nice sorunsuz senelere.:)




  • Bu buzdolabını 2010 yılı mayıs ayında aldık ve kullanmaya başladık. 3 senelik garanti süresi dolduktan 1 ay sonra yani 2013 haziran ayında soğutucu bölmesinde arıza meydana geldi ve soğutmamaya başladı. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım fanlarının önünde buz olabileceği söylenmiş ben de dolabın fişini çekip 3-4 gün kadar beklettim buzları erisin diye. Sonrasında dolap düzeldi ve çalışmaya başladı. Aradan 15 gün kadar geçince tekrar buzlandı bu sefer servisi çağırdım. Oturduğum yer ilçe olduğu için sadece cuma günü servise geldiklerini söylediler. İşin kötü yanı benim dolabım cumartesi arızalanmıştı yani 1 hafta sonraki cumaya gün verdiler. ben yine fişi söktüğm servisten daha önce dolabım düzeldi. Bu bir daha ki donmasında servisi çağırdım. Servis geldi dolabı açtı ve sıcak su ile dondurucunun üstünde bulunan soğutma parçasındaki buzları eritti 50 TL aldı ve gitti. Tahmini olarak 2-3 hafta sonra tekrar donma yaptı bu sefer servis anakart arızası vardır dedi ve anakartı değişti 150 TL civarı onun için ücret aldı. Yine aynı süre geçti bu arada buzlanmalar devam etti artık ben tornavidayı aldım elime sıcak su ile eritip dolabı çalıştırmaya başladım. bu arada bir gün çok sinirlenince dondurucunun üst kısmını biraz fazla hırpalamışım soğutmayı sağlayan parçanın borusunu koparttım böylece dolabın gazı kaçtı. mecburen servisi çağırdım servis geldi dolabı götürdü yerine dolap bile bırakmadan... Serviste dolap için parça istendi ve takıldı gazı iki kere dolduruldu termik değişti ve 24 saat kadar içine çalışma sürelerini test eden cihaz bağlandığı söylendi. Servis dolabın tamir edildiğini ancak bundan sonra biraz sesli çalışacağını söyledi. Servis ücreti olarak 350 TL aldı ve gitti. 2-3 hafta kadar sonra deja vu oldu dolabım yine donmuştu. Alıştım ya artık kendim su ile çözdürüyordum buzunu ve düzenli olarak 2 haftada bir bazen haftada bir buz çözdürüyorum. Servise buzdolabı arızasının aynen devam ettiğini söylediğimde olayın çok tuhaf olduğunu söylediler o kadar. 1 yıldır yılmadan buz çözüyorum ama 1 ay kadar sonra yeni evime geçtiğimde taşınmadan önce yeni bir dolap alacağım. ve bu dolabı 4. kattan aşağı atacağım.

    Bu dolabı alacaklara önerim kesinlikle almayın aldıysanız ve garanti süresini uzatma imkanınız varsa uzattırmanız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karidesakvaryumu

    Bu buzdolabını 2010 yılı mayıs ayında aldık ve kullanmaya başladık. 3 senelik garanti süresi dolduktan 1 ay sonra yani 2013 haziran ayında soğutucu bölmesinde arıza meydana geldi ve soğutmamaya başladı. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım fanlarının önünde buz olabileceği söylenmiş ben de dolabın fişini çekip 3-4 gün kadar beklettim buzları erisin diye. Sonrasında dolap düzeldi ve çalışmaya başladı. Aradan 15 gün kadar geçince tekrar buzlandı bu sefer servisi çağırdım. Oturduğum yer ilçe olduğu için sadece cuma günü servise geldiklerini söylediler. İşin kötü yanı benim dolabım cumartesi arızalanmıştı yani 1 hafta sonraki cumaya gün verdiler. ben yine fişi söktüğm servisten daha önce dolabım düzeldi. Bu bir daha ki donmasında servisi çağırdım. Servis geldi dolabı açtı ve sıcak su ile dondurucunun üstünde bulunan soğutma parçasındaki buzları eritti 50 TL aldı ve gitti. Tahmini olarak 2-3 hafta sonra tekrar donma yaptı bu sefer servis anakart arızası vardır dedi ve anakartı değişti 150 TL civarı onun için ücret aldı. Yine aynı süre geçti bu arada buzlanmalar devam etti artık ben tornavidayı aldım elime sıcak su ile eritip dolabı çalıştırmaya başladım. bu arada bir gün çok sinirlenince dondurucunun üst kısmını biraz fazla hırpalamışım soğutmayı sağlayan parçanın borusunu koparttım böylece dolabın gazı kaçtı. mecburen servisi çağırdım servis geldi dolabı götürdü yerine dolap bile bırakmadan... Serviste dolap için parça istendi ve takıldı gazı iki kere dolduruldu termik değişti ve 24 saat kadar içine çalışma sürelerini test eden cihaz bağlandığı söylendi. Servis dolabın tamir edildiğini ancak bundan sonra biraz sesli çalışacağını söyledi. Servis ücreti olarak 350 TL aldı ve gitti. 2-3 hafta kadar sonra deja vu oldu dolabım yine donmuştu. Alıştım ya artık kendim su ile çözdürüyordum buzunu ve düzenli olarak 2 haftada bir bazen haftada bir buz çözdürüyorum. Servise buzdolabı arızasının aynen devam ettiğini söylediğimde olayın çok tuhaf olduğunu söylediler o kadar. 1 yıldır yılmadan buz çözüyorum ama 1 ay kadar sonra yeni evime geçtiğimde taşınmadan önce yeni bir dolap alacağım. ve bu dolabı 4. kattan aşağı atacağım.

    Bu dolabı alacaklara önerim kesinlikle almayın aldıysanız ve garanti süresini uzatma imkanınız varsa uzattırmanız.



    Neredeyse aynısı benim başıma geldi. Ben bu dolabın siemens versiyonunu 2011de aldım. Garantisi tam bittiğinde dolap bozuldu. Defrostu yapan ısıtıcı devreden çıkmayınca sensörü evapın gövdesini yakmış deforme etmiş. Sonra defrostu kesti.Buzlanma oluştu servis çağırdım. Fişi çek 2 gün sonradüzelir onlarda. Fişi nasıl çekeyim buzluk ağzına kadar doluydu ve verecek kimsede yoktu. Mecbur kendim erittim. Sonra sanki düzeldi gibi 2 hafta çalıştı ve yine buzlanma yaptı. Bende yine erittim ama bu sefer evaparotörün borusunu kırdım gaz kaçtı. Servis çağırdım 1100 lira para istedi. O paraya yeni dolap alınır dedim. Sıradan bir dolapçıya yaptırdım yarı fiyatına. Siz siz olun sakın bu dolaptan almayın. Almaya çok kararlıysanız garantisini 10 yıl yaptırmak için üstüne para verin. Gerçi arızalanırsa kullanıcı hatası diyecekler ama umut işte.




  • İyi forumlar,

    Yazmak için doğru yer mi bilemiyorum ama yurt dışına taşınma dolayısıyla Siemens KG57NP71 model buzdolabımızı satıyoruz. 2,5 yıl daha garantisi devam etmektedir. Sorunsuz, tertemiz bir makinedir.

    Sahibinden.com a ilan verdim, aşağıdadır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektrikli-ev-aletleri-beyaz-esya-siemens-a-plus-nofrost-kg57np71-sifir-ayarinda-garantili-197234439/detay/
  • karidesakvaryumu K kullanıcısına yanıt
    Üstad bu yorumdan sonra kesin kes vazgeçtim bu aletten. Adam okadar dolmuş ki sadece bunu yazmak için foruma üye olmuş:D
    Biri bana yardım etsin, ort. 500 litre, buzluğu altta, no-frost, inox A+ veya A++ dolap bakıyorum
  • karidesakvaryumu K kullanıcısına yanıt
    Abi yeminle söylüyorum okurken bir taraftan çok üzüldüm , diğer taraftan trajikomik bir olay olduğu için gülmekten kendimi alamadım ; hatta koptum , bir ara koltuktan düşüyordum neredeyse.. Arkadaşın başına gelenler gerçekten çok kötü.En azından bizlerle paylaştığı için şanslıyız ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurtek61

    quote:

    Orijinalden alıntı: karidesakvaryumu

    Bu buzdolabını 2010 yılı mayıs ayında aldık ve kullanmaya başladık. 3 senelik garanti süresi dolduktan 1 ay sonra yani 2013 haziran ayında soğutucu bölmesinde arıza meydana geldi ve soğutmamaya başladı. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım fanlarının önünde buz olabileceği söylenmiş ben de dolabın fişini çekip 3-4 gün kadar beklettim buzları erisin diye. Sonrasında dolap düzeldi ve çalışmaya başladı. Aradan 15 gün kadar geçince tekrar buzlandı bu sefer servisi çağırdım. Oturduğum yer ilçe olduğu için sadece cuma günü servise geldiklerini söylediler. İşin kötü yanı benim dolabım cumartesi arızalanmıştı yani 1 hafta sonraki cumaya gün verdiler. ben yine fişi söktüğm servisten daha önce dolabım düzeldi. Bu bir daha ki donmasında servisi çağırdım. Servis geldi dolabı açtı ve sıcak su ile dondurucunun üstünde bulunan soğutma parçasındaki buzları eritti 50 TL aldı ve gitti. Tahmini olarak 2-3 hafta sonra tekrar donma yaptı bu sefer servis anakart arızası vardır dedi ve anakartı değişti 150 TL civarı onun için ücret aldı. Yine aynı süre geçti bu arada buzlanmalar devam etti artık ben tornavidayı aldım elime sıcak su ile eritip dolabı çalıştırmaya başladım. bu arada bir gün çok sinirlenince dondurucunun üst kısmını biraz fazla hırpalamışım soğutmayı sağlayan parçanın borusunu koparttım böylece dolabın gazı kaçtı. mecburen servisi çağırdım servis geldi dolabı götürdü yerine dolap bile bırakmadan... Serviste dolap için parça istendi ve takıldı gazı iki kere dolduruldu termik değişti ve 24 saat kadar içine çalışma sürelerini test eden cihaz bağlandığı söylendi. Servis dolabın tamir edildiğini ancak bundan sonra biraz sesli çalışacağını söyledi. Servis ücreti olarak 350 TL aldı ve gitti. 2-3 hafta kadar sonra deja vu oldu dolabım yine donmuştu. Alıştım ya artık kendim su ile çözdürüyordum buzunu ve düzenli olarak 2 haftada bir bazen haftada bir buz çözdürüyorum. Servise buzdolabı arızasının aynen devam ettiğini söylediğimde olayın çok tuhaf olduğunu söylediler o kadar. 1 yıldır yılmadan buz çözüyorum ama 1 ay kadar sonra yeni evime geçtiğimde taşınmadan önce yeni bir dolap alacağım. ve bu dolabı 4. kattan aşağı atacağım.

    Bu dolabı alacaklara önerim kesinlikle almayın aldıysanız ve garanti süresini uzatma imkanınız varsa uzattırmanız.



    Neredeyse aynısı benim başıma geldi. Ben bu dolabın siemens versiyonunu 2011de aldım. Garantisi tam bittiğinde dolap bozuldu. Defrostu yapan ısıtıcı devreden çıkmayınca sensörü evapın gövdesini yakmış deforme etmiş. Sonra defrostu kesti.Buzlanma oluştu servis çağırdım. Fişi çek 2 gün sonradüzelir onlarda. Fişi nasıl çekeyim buzluk ağzına kadar doluydu ve verecek kimsede yoktu. Mecbur kendim erittim. Sonra sanki düzeldi gibi 2 hafta çalıştı ve yine buzlanma yaptı. Bende yine erittim ama bu sefer evaparotörün borusunu kırdım gaz kaçtı. Servis çağırdım 1100 lira para istedi. O paraya yeni dolap alınır dedim. Sıradan bir dolapçıya yaptırdım yarı fiyatına. Siz siz olun sakın bu dolaptan almayın. Almaya çok kararlıysanız garantisini 10 yıl yaptırmak için üstüne para verin. Gerçi arızalanırsa kullanıcı hatası diyecekler ama umut işte.

    Yok artık aynısı benim başıma geliyor şuan, servise para yedirip sorun çözülmeyecwk gibi duruyor, yeni dolap alacağım, bosch olmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben böyle buzdolabı yapanın...
    3-3.5 yıldır kullanıyorum. Garanti süresince hiç bir sorun yaşamadım (şaka gibi) garantisinin bittiği hafta buzdolabı "yeter artık soğutmayacağım" dedi sanki, sıcak suyla buzu erittik olmadı fişi çektik iki gün bekledik ve düzeldi. Sevindik ama bu başlangıçmış her bayram öncesi, ramazan öncesi hatta davetler öncesinde ayarlanmış gibi bozulmaya başladı. Sonra anladım dolabın içini doldurduğumda veya kapak uzun süre açık kaldığında ben bu arızayı alıyorum. Arıza aldığımda servisi aradım "abi kartı değişecek yok sensörü değişecek yok şunu değişecek" falan filan velhasıl 200-400 TL masraftan bahsediyor masrafı kabul etmedim tekrar araştırmaya başladım. Bu linkte bir arkadaşın sorunun kondansatörden kaynaklandığını ve değiştirildiğinde çözülebileceğini belirtiyor. Umarım bu çözüm KGN modeli için de geçerlidir. Kondansatörün nerede olduğunu bulursam eğer işlemi gerçekleştirdiğimde sonucu sizinle paylaşacağım.
    http://www.msxlabs.org/forum/soru-cevap/329929-bosch-buzdolabi-sorunlari-ve-cozum-onerileri-nelerdir.html



    Not: Benim buzdolabım zannediyorum ki özellikle geceleri buz kırıyordu evim 270m2 mutfak bir uçta yatak odası diğer bir uçta öyle bir buz kırıyor ki arkadaş çıkan sese uyanıyorum bunu haftada birkaç kere yapıyor sağ olsun. Eve hırsız girse buzdolabı buz kırıyor zannedip uyumaya devam edeceğim adeta :)




  • arkadaşlar merhaba dün itibariyle annemin evindeki buzdolabıda bozuldu ekran çalışıyor ama soğutma yok
    servis geldi 485 lira fiyat verdi bizde yaptırmadık 35 lira servis parası verdik gönderdik sorun aynı eritme sistemi eritemimişte falan filan beyin değişicek kart değişicek arkadaki boru değişicek falan diye anneme bişiler saymışlar bende fişi çektim beklemeye başladım sonumuz iyi olur inş garanti bitti sorun başladı 500 lira az para değil :(
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.