DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Masaüstü pc de kablosuz internet kurulumu???
4
Cevap
0
Favori
12.781
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> Network >> Masaüstü pc de kablosuz internet kurulumu???
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2273 Mesaj
      11 Temmuz 2011 10:08:15
      Arkadaşlar cehaletimi bağışlayın, ben evde kablo karmaşasına son vermek maksadıyla internetten tplink marka uygun fiyata basit bi kablosuz modem aldım. Ttneti aradım ve telefondan kurulumua yardımcı oldular ve laptopta interneti kullanıyorum. Yalnız şimdi masaüstü pc ye de kurmam gerekiyor. Laptop kullanımdışı olacak. Yani sadece pc de olacak. Daha önce kablolu modem vardı ve onda sıkıntı yoktu kullanıyordum. Şimdi bu tplink marka modemi pc ye kurmam gerekiyor sanırım. Ancak pc de bildiğim kadarıyla wireless gibi bi aygıt yok, sorunum da pc ye nasıl kablosuz modemi kullanıp internet kullanabilirim, bilgisayarcıya mı götürmem gerekir? Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ediyorum...


      _____________________________

      2013 c4 confort plus 1.6hdi 92hp

      Bir yengece asla düz yürümeyi öğretemezsin!!!
    • Er
      14 Mesaj
      11 Temmuz 2011 10:44:01
      aldıgım modemin ya ethernet yada usb ile bilgisayara baglama secenegi vardır. ethernet ile herhangi bir program kurmana gerek yok. dırek modem arayuzunden ayar yapabılırsın. kaldı ki laptop ile wireless olarak baglanabildigine göre ayarlarıda yapılmıs vazıyettedir. direk tak kabloyu basla ınternette dolanmaya. eger usb ile bir çıkışı varsa o zaman yazılımını kurman gerekıyor zaten yanında kurulum cd falan verılmıstır. yazılımı kurarkende senden internet kullanıcı ad vs gıbı bılgılerı gırmenı ıster. ayrıca eger ethernet veya usb kablo ıle modemı baglarsan zaten wıreless ozellıgınden dolayı laptopu da kullanmaya devam edebılırsın. 1 tasta 2 kuş :) umarım yardımcı olmusumdur.


      ekleme: bu arada kablo karmasası derdı içinde masaustu pc yede bır pcı kart ya da usb kablosuz adaptör al evin içinde sinyaller cirit atsın :)


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bymcfreak -- 11 Temmuz 2011; 10:46:34 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2273 Mesaj
      11 Temmuz 2011 12:24:59

      quote:

      Orijinalden alıntı: bymcfreak

      aldıgım modemin ya ethernet yada usb ile bilgisayara baglama secenegi vardır. ethernet ile herhangi bir program kurmana gerek yok. dırek modem arayuzunden ayar yapabılırsın. kaldı ki laptop ile wireless olarak baglanabildigine göre ayarlarıda yapılmıs vazıyettedir. direk tak kabloyu basla ınternette dolanmaya. eger usb ile bir çıkışı varsa o zaman yazılımını kurman gerekıyor zaten yanında kurulum cd falan verılmıstır. yazılımı kurarkende senden internet kullanıcı ad vs gıbı bılgılerı gırmenı ıster. ayrıca eger ethernet veya usb kablo ıle modemı baglarsan zaten wıreless ozellıgınden dolayı laptopu da kullanmaya devam edebılırsın. 1 tasta 2 kuş :) umarım yardımcı olmusumdur.


      ekleme: bu arada kablo karmasası derdı içinde masaustu pc yede bır pcı kart ya da usb kablosuz adaptör al evin içinde sinyaller cirit atsın :)


      Hocam çok sağolasın, benim modemin iki çeşit kurulum çeşidi olduğu yazıyor, birincisi ethernet kablosu ile diğeri de cd kurulumu ile. Peki ben pc ye modemi tanıttığımda laptop için yaptığım ayarlar bozulmaz inşallah. Bir de ben pc ile kablo bağlantısız kullanamaz mıyım modemi, pc casper marka 2007 de almıştım. Telefon ile pc baya bu uzak birbirine. Pc ye sorunsuz kurabilirim inşallah, normalde ilk modemi aldığımda anlattığı şekilde yaptım ama kuramadım ttneti aradım ordaki elemanın yardımı ile kurabilmiştim. Bir deneyeyim bakalım.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n a v y_35 -- 11 Temmuz 2011; 13:02:39 >
      _____________________________

      2013 c4 confort plus 1.6hdi 92hp

      Bir yengece asla düz yürümeyi öğretemezsin!!!
    • Er
      14 Mesaj
      11 Temmuz 2011 17:13:15
      sen sadece ethernet kablosunu modeme diğer ucunu da pc ye bagla ınternete sorunsuz baglanır. cunku ayarlar içinde kayıtlıdır. masaustundende kablosuz baglanacam dersen o zaman dedıgım gıbı bır tane usb wireless adaptor yada anakarta takılan PCI wıreless kartı satın alacaksın. o zaman telefon modem masaustune yakın olmak zorunda kalmaz laptop gbı ozgurce baglanırsın.


      _____________________________

    • Yarbay
      2273 Mesaj
      11 Temmuz 2011 18:28:57
      Tamam çok teşekkürler...


      _____________________________

      2013 c4 confort plus 1.6hdi 92hp

      Bir yengece asla düz yürümeyi öğretemezsin!!!
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> Network >> Masaüstü pc de kablosuz internet kurulumu???
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.