DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
VODAFONE MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI ARTIK SADECE 542
22
Cevap
0
Favori
18.425
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> VODAFONE MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI ARTIK SADECE 542
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2234 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      KISACASD


      23 Haziran 2011 09:34:44
      VF Müşteri Hizmetleri Numarası 05424440542, 28 Haziran 2011 tarihi itibarı ile kapatlılacak , 4440542 ve yeni numaramız olan 542 devrede olacaktır. 4440542 tüm operatörlerden (VF dahil) ve sabit hatlardan , 542 numarası ise VF aboneleri tarafından aranabilecektir.

      VF Abonesi 4440542 numarasını ararken dakika başına 40 KR olarak ücretlendirilecektir.(Faturalı hat - Faturasız hat arama ücreti eşitlenmiştir.)

      VF Abonesi 542 numarasını arar ise arama başına 40 KR olacaktır.

      Diğer operatör ve sabit hat abonelerinin 4440542 yi arama ücretini bulunduğu operatör belirlemektedir. Ücret bilgisini kendi operatörlerinden öğrenebilirler.

      28 Haziran 2011 tarihi itibarı ile IVR anonslarında da değişiklik yapılarak 05424440542 'yi arayan abonelere (diğer operatör ve sabit hattan arıyor ise 4440542, VF dan arıyor ise 542 numarasının ) bilgilendirme anonsu verilecektir. Anonsu dinlemek ücretsiz olacaktır.

      22-28 Haziran tarihleri arasında tüm VF abonelerine ekteki sms metni gönderilerek bilgilendirme yapılmaktadır.

      SMS metni:

      CAGRI MERKEZIMIZE 28.06.11 ITIBARIYLE 542 UZERINDEN ULASABILIRSINIZ.542 ARAMA UCRETI ARAMA BASINA SADECE 40 KR, 4440542 ARAMA UCRETI ISE DAKIKA BASINA 40 KR’TUR


      _____________________________


      HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
    • Binbaşı
      1846 Mesaj
      23 Haziran 2011 09:50:19
      kısa ve öz bi olay güzel


      _____________________________

    • Binbaşı
      1031 Mesaj
      23 Haziran 2011 10:03:42
      05424440542 numaraya erisim kaldırılarak,

      avea ve tcl in faturalı hy paketlerinden aranması engellenmıs olmus. ;) ;) ,

      sonuc olarak 2 hattı olan vf aboneleri avea ve tcl hattından

      hy paketindeki dakikalardan VF musteri hizmetlerine

      05424440542 den ulasabilirken, 4440542 aratarak artık onlarıda engelemıs olacak VF.

      ----------------------------------

      tum opeatorler kurus ların pesine dustuler artık ,

      acık tum kapılarını kapatıyorlar, =D =D ,



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 23 Haziran 2011; 10:05:35 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2315 Mesaj
      23 Haziran 2011 10:10:24
      Arama ücreti dışında güzel. Ben operatör olsam müşterimin verdiğim hizmetle ilgili destek hakkını ücret alarak sağlamazdım. Bununla da övünürdüm. Ama böyle değil malesef.


      _____________________________

    • IOS Beta Tester
      4227 Mesaj
      23 Haziran 2011 10:25:41
      şimdi bende cep avantaj mini var her yöne 150 dk 15TL. Kotayı dolduramıyorum (fazla konuşmam)

      1) 4440542 veya 542 yi ararsam bu kotam için de mi yoksa ayrıca 40 kr ücretlendiriliyor mu?
      2) Aynı şekilde 4440444 mesela bankayı arasam ücretlendiriliyor mu? Yoksa kota içinde mi?
      3) Bir de 0822li sabit hatlar var, mesela evdeki fiberinternetin teknik servisi bunları aramak heryöne kotası içinde mi yoksa ayrıca ücretlendirliyor mu?

      Teşekkürler


      Guest bu mesajı paylaştı
      _____________________________

      300 is not just a name of a movie
    • Yarbay
      4060 Mesaj
      23 Haziran 2011 10:30:55
      Acaba diğer 444 arama ücretleride degisirmi.?
      Şu an paketime göre ücretsiz.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Telefonum: Vestel Venüs V3 5070
      Tarifem: Vodafone 4.5G RED10
    • Yüzbaşı
      404 Mesaj
      23 Haziran 2011 10:52:40

      quote:

      Orijinalden alıntı: Ykaraca

      Arama ücreti dışında güzel. Ben operatör olsam müşterimin verdiğim hizmetle ilgili destek hakkını ücret alarak sağlamazdım. Bununla da övünürdüm. Ama böyle değil malesef.


      böyle olursa canı sıkılan arar şu noldu burda kaç hakkım kaldı vs.. vs.. zaten şimdiden bile yeterince yoğunlar her ay 2-3 arama ücretsiz sonrası ücretli olsa daha makul olur gereksiz kullanımı engellemek için...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1031 Mesaj
      23 Haziran 2011 11:05:48

      dun yasadıgım bi olayı paylasayım,

      on odemeli hattımın tarife degisikligi icin

      web ten selfservis te tarife butonları calısmadıgı icin

      2 kez 7038 e sms gonderdim, ucreti dusmesine ragmen

      2 sindede hata mesajı dondu,

      ardından mecburen 0542 444 0542 aradım

      10 dk beklememın ardından islemi gerceklestıren arkadas

      tam baska bi isteginiz derken "hat gidebilir" dedi ve "kut" hattan dustum,

      sanırım MH calısan ların onundeki ekranda islem onay butonundan

      sonra yogunlugun azaltılması ve bekleyen cagrıların eritilmesi

      maksadıyla hattın kapanmasıyla ılgılı sayac uygulaması koymuslar,

      yani extrem bisey olmadıktan sonra gorusme Cagrı merkezi yazılımı

      tarafından otomatic sonlandırılıyor,




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2315 Mesaj
      23 Haziran 2011 11:55:39

      quote:

      Orijinalden alıntı: avi907



      Alıntıları Göster



      böyle olursa canı sıkılan arar şu noldu burda kaç hakkım kaldı vs.. vs.. zaten şimdiden bile yeterince yoğunlar her ay 2-3 arama ücretsiz sonrası ücretli olsa daha makul olur gereksiz kullanımı engellemek için...


      Tabiki kısıtla getirilmesi gerekir aksi takdirde suistimal edilir. Yılda 2 olsa bile şimdiki gibi hiç yoktan iyidir ama onu bile yapmazlar.


      _____________________________

    • Çavuş
      71 Mesaj
      23 Haziran 2011 12:33:07
      Türkiye haricinden MH hangi numaradan aranacak?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byteknight -- 23 Haziran 2011; 12:37:12 >
      _____________________________

      Ne kadar ekmek o kadar köfte.
      3 kuruşa 5 köfte olmaz.
    • Yüzbaşı
      404 Mesaj
      23 Haziran 2011 17:03:43

      quote:

      Orijinalden alıntı: byteknight

      Türkiye haricinden MH hangi numaradan aranacak?


      voip için soruyorsanız +90444XXXX şeklinde oluyor yurtdışı da aynıdır muhtemelen...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1031 Mesaj
      25 Haziran 2011 10:52:45
      an itibariyle denedim

      diger operatorlerden

      avea ve tcl den denedim

      VF Müşteri Hizmetlerine 05424440542 ulasilamiyor ...

      -----------------------------------

      turk telekomdan 444 0 542 de calısmıyor ...


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 25 Haziran 2011; 10:59:42 >
      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      25 Haziran 2011 11:10:13

      quote:

      Orijinalden alıntı: target4u


      dun yasadıgım bi olayı paylasayım,

      on odemeli hattımın tarife degisikligi icin

      web ten selfservis te tarife butonları calısmadıgı icin

      2 kez 7038 e sms gonderdim, ucreti dusmesine ragmen

      2 sindede hata mesajı dondu,

      ardından mecburen 0542 444 0542 aradım

      10 dk beklememın ardından islemi gerceklestıren arkadas

      tam baska bi isteginiz derken "hat gidebilir" dedi ve "kut" hattan dustum,

      sanırım MH calısan ların onundeki ekranda islem onay butonundan

      sonra yogunlugun azaltılması ve bekleyen cagrıların eritilmesi

      maksadıyla hattın kapanmasıyla ılgılı sayac uygulaması koymuslar,

      yani extrem bisey olmadıktan sonra gorusme Cagrı merkezi yazılımı

      tarafından otomatic sonlandırılıyor,




      Belirli işlemlerde, işlem yapıldıktan sonra hattan düşersiniz. Örneğin; Roaming açılışı, numara değişikliği, tarife değişikliği vb.. Bilgisayara program yükledikten sonra yeniden başlatmanız gibi bir durum. Belirttiğiniz şekilde sayaç vb. bir durum bulunmuyor. İsterseniz 3 saat görüşünüz ;)



      _____________________________

    • Binbaşı
      1031 Mesaj
      25 Haziran 2011 11:16:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: ExisTeeN


      Alıntıları Göster



      Belirli işlemlerde, işlem yapıldıktan sonra hattan düşersiniz. Örneğin; Roaming açılışı, numara değişikliği, tarife değişikliği vb.. Bilgisayara program yükledikten sonra yeniden başlatmanız gibi bir durum. Belirttiğiniz şekilde sayaç vb. bir durum bulunmuyor. İsterseniz 3 saat görüşünüz ;)



      bilgi icin tesekurler @ExisTeeN

      bu tarz bi uygulumanin oldugunu sayende ogrenmis oldum,


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 25 Haziran 2011; 11:17:30 >
      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      25 Haziran 2011 12:45:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: target4u


      bilgi icin tesekurler @ExisTeeN

      bu tarz bi uygulumanin oldugunu sayende ogrenmis oldum,


      Rica ederim. Müşteri temsilcinin dalgınlığına gelmiş aslında. İşlemi yapmadan önce sizi uyarması, farklı bir işlem daha yapacaksanız eğer tekrar aramaya ve ücretlendirmeye maruz bırakmadan önceliği hattan düşmenizi sağlamayacak olan o işlemi yaparak daha sonra tarife değişikliğini gerçekleştirmesi gerekir. Bu konuda da ayrıca bilginiz olsun. Yeniden arayıp ücretlendirilmeyiniz. Ayrıca çalışmayan servislerde herhangi bir işlemden yararlanmadığınız için ücret kesilmemesi gerekir. Yine bir mağduriyet söz konusu. İadesini talep edebilirsiniz. Yapamayız derlerse şikayet kaydı bırakınız. ;) Her müşteri temsilcisinin iade hakkı muhakkak vardır belirli bir limit dahilinde. Birazcık ısrarcı olmak gerekebilir. =)


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExisTeeN -- 25 Haziran 2011; 12:47:01 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1031 Mesaj
      25 Haziran 2011 12:59:23

      quote:

      Orijinalden alıntı: ExisTeeN

      Alıntıları Göster



      Rica ederim. Müşteri temsilcinin dalgınlığına gelmiş aslında. İşlemi yapmadan önce sizi uyarması, farklı bir işlem daha yapacaksanız eğer tekrar aramaya ve ücretlendirmeye maruz bırakmadan önceliği hattan düşmenizi sağlamayacak olan o işlemi yaparak daha sonra tarife değişikliğini gerçekleştirmesi gerekir. Bu konuda da ayrıca bilginiz olsun. Yeniden arayıp ücretlendirilmeyiniz. Ayrıca çalışmayan servislerde herhangi bir işlemden yararlanmadığınız için ücret kesilmemesi gerekir. Yine bir mağduriyet söz konusu. İadesini talep edebilirsiniz. Yapamayız derlerse şikayet kaydı bırakınız. ;) Her müşteri temsilcisinin iade hakkı muhakkak vardır belirli bir limit dahilinde. Birazcık ısrarcı olmak gerekebilir. =)



      =D =D ,


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      4835 Mesaj
      13 Mart 2012 17:00:12
      benim bedavalarım var 542yi kapsar mı?
      yada 444lü numara akşam 7den sonra telekomda bedava olur mu?


      _____________________________

      i5 4460 || H81M S2PV || 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600 C9 || WD10EZEX_ST1000DM003 _3500418AS || Sapphire 5850 TOXIC|| Seasonic M12II-620
      Skystar 2.8A || XClio Nighthawk || HP 2310ei || Gigabyte M6900 & Logitech K600 || 40c6000 & Goldmaster HD 1045 & Digiturk 7103HD || Ixus 220HS
    • Yüzbaşı
      845 Mesaj
      13 Mart 2012 18:36:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: mavizaman

      benim bedavalarım var 542yi kapsar mı?
      yada 444lü numara akşam 7den sonra telekomda bedava olur mu?

      kapsamaz,

      1 nisandan sonra 444 0 542 yi bedava dakkalarınla arayabilirsin.


      _____________________________

      Samsung Galaxy S4
      Monster P150HM
      İşlemci:
      Intel® Core™ i7-2820QM 4-Cores; 8MB L3; 2.30GHz > 3.40GHz; 1600 MHz
      Bellek: 16GB; 4x 4GB; DDR3-1600; PC-12800; Kingston HyperX PNP KIT
      Sabit Disk: 250GB Samsung 850 EVO + 1 TB Samsung 2.5 Dahili
      Ekran: 15.6" Full HD LED Backlit Parlak 16:9 Ekran + Samsung PX2370
      Ekran Kartı: 1,5GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX 560M; 192-Bit; DX11; PhysX; DVI-DL
    • Binbaşı
      1171 Mesaj
      16 Mart 2012 18:38:14
      Vodafone müşteri hizmetleri su an rezalet durumda hele guneydogudan yapılan aramalar evlere senlik. Çalışanların çoğu değil sorun çözmek konuşmasıni bile bilmiyor.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      257 Mesaj
      01 Temmuz 2012 14:29:46
      Vodafone Müşteri hizmetlerine, sesli yanıt sistemiyle uğraşmadan, ücretsiz olarak, 7048'e KIRMIZI yazıp göndererek ulaşabilirsiniz. Anında 4440542'den çağrı geliyor ve müşteri hizmetlerine bağlanıyor.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      631 Mesaj
      01 Temmuz 2012 15:27:56
      ücretsiz olsa bide


      _____________________________

      < Bu ileti hesap makinesi kullanılarak atıldı >

      Senin ağzından çıkanla kulağının duyduğunun aynı şey olmadığının hiç mi farkında değilsin?
    • Yarbay
      12597 Mesaj
      21 Şubat 2014 09:50:22
      542 yi arayinca 43 tl 80 kurus gibi bisey diyor. Tam anlasilmiyor da ne dedigi.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3974 Mesaj
      03 Nisan 2016 14:24:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: bungee20

      Vodafone Müşteri hizmetlerine, sesli yanıt sistemiyle uğraşmadan, ücretsiz olarak, 7048'e KIRMIZI yazıp göndererek ulaşabilirsiniz. Anında 4440542'den çağrı geliyor ve müşteri hizmetlerine bağlanıyor.

      teşekkürler, bakalım işe yarayacak mı
      edit=denendi , çalışıyor


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut716 -- 3 Nisan 2016; 15:09:02 >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> VODAFONE MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI ARTIK SADECE 542
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.